Forum » Šola » Gimnazija Jesenice
Gimnazija Jesenice
Šolar ::
Živijo!
Razmišljam, da bi se vpisal na že omenjeno šolo
Ocene so ok, zanima pa me vaše mnenje
danes sem bil na informativnmu in šola se meni čisto dopade, je pa potrebno veelik učenja baje
Kaj menite ostali o gimnaziji jesenice?
Lp
Razmišljam, da bi se vpisal na že omenjeno šolo
Ocene so ok, zanima pa me vaše mnenje
danes sem bil na informativnmu in šola se meni čisto dopade, je pa potrebno veelik učenja baje
Kaj menite ostali o gimnaziji jesenice?
Lp
XĐĐĐ
hojnikb ::
> danes sem bil na informativnmu in šola se meni čisto dopade, je pa potrebno veelik učenja baje
velik učenja bo na vsaki spodobni gimnaziji.
velik učenja bo na vsaki spodobni gimnaziji.
#brezpodpisa
Šolar ::
Aha
So pa danes fuuul hvalil gimnazijo, prejšnje leto je pomladni rok naredilo mature naredilo več kot 97.8% učencev, to se reče 97 učencev, od tega je bilo kar 25 zlatih maturantov :D
Lp
So pa danes fuuul hvalil gimnazijo, prejšnje leto je pomladni rok naredilo mature naredilo več kot 97.8% učencev, to se reče 97 učencev, od tega je bilo kar 25 zlatih maturantov :D
Lp
XĐĐĐ
Yacked2 ::
Če ti je šola blizu, ok. Se pa ne splača vozit čez pol države samo zaradi statistike. Če matura naredi 97.8% to tebi čisto nič ne pomaga, če si ti eden izmed tistih 2.2 %, ki ne naredijo.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Prodigy ::
Šolar, na zs sm ti poslou nekej pa preber če ti sede
I7 3770/ Hyper 212 EVO/ 8GB 1600MHz CL9/ Gigabyte B75N /
Sapphire R9 270X /CS550M /Bitfenix Prodigy <3<3<3
Sapphire R9 270X /CS550M /Bitfenix Prodigy <3<3<3
lebdim ::
To s statistiko na maturi je samo "vaba" in informacija za na informativni dan, zato da pritegne bodoče dijake. Navsezadnje je matura zunanji/državni izpit, ki ga rešuje vsak samostojno, tako kot kontrolno nalogo. Tako da, celotna statistika šole tebi osebno pri reševanju pole čisto nič ne pomaga, če ne znaš reševati nalog na maturitetni poli ... Še zmeraj moraš biti dobro pripravljen na maturo. Se mi pa zdi, da je celoten gimnazijski pouk pri vseh predmetih preveč prilagojen maturi. Preveč se pouk osredotoča zgolj na maturo. Je pa res, da so na maturi tudi predmeti zelo težki po težavnosti. Zanimivo je, da je slovenščina najtežji, matematika pa najlažji predmet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
Yacked2 ::
Je pa res, da so na maturi tudi predmeti zelo težki po težavnosti..
To pa niti približno ni res. Pri nas tudi vabimo s temi % na maturi, ampak nekateri dijaki so polapismeni pa naredijo maturo.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
lebdim ::
No, meni pa se zdi, da je slovenščina na maturi kar precej zahtevna, oz. sploh esej ... Da je vreden 50% ocene, se mi zdi absolutno preveč ...
myriad ::
Menim, da če dobiš gospoda S.P. za matematiko, M.B.M za geografijo in N.M. za zgodovino, si lahko srečen.
Yacked2 ::
No, meni pa se zdi, da je slovenščina na maturi kar precej zahtevna, oz. sploh esej ... Da je vreden 50% ocene, se mi zdi absolutno preveč ...
Aktivna raba jezika se mi zdi veliko bolj pomembna, kot učenje na pamet kdaj je Moliere napisal Tarufa itd...
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
lebdim ::
Sam sem bolj naravoslovni tip, zato so mi vedno šli bolje naravoslovni predmeti. Zanimivo, da mi je šla dobro tudi slovnica pri obeh tujih jezikih (angleščini in nemščini), saj si lahko uporabil in se vsaj naučil neka pravila. Precej težje mi je bilo pisanje esejev, pri tujih jezikih pa mi je bilo precej težje besedišče. Pri slovnici imaš vsaj neka pravila, ki se jih držiš, pri besedišču pa tega ni ... Prav tako mi eseji niso šli najbolje, saj nisem znal lepo tekoče navezovati povedi pri tvorbi eseja.
Tudi na fakulteti v bistvu nisem maral preveč esejskega tipa vprašanj, ker se mi je vedno zdelo, da sem napisal kar solidno, ampak na koncu pa ni bilo vedno tako. Resda maturo delajo dijaki iz cele Slovenije, ampak slovenščina se za moje pojme zdi kar zahtevna, pa nikoli nisem imel problemov z učenjem slovnice ali književnosti. Le pisanje eseja pač nisem usvojil zadovoljivo. Vendar pa, da je 50% končne ocene vreden esej, se mi zdi absolutno preveč.
Pri maturi so mi dobro šli geografija, kemija in matematika. Matematika je po mojem mnenju eden izmed daleč najlažjih izpitov, saj imaš res osnove od osnov. Kdor ne zna rešiti nalog na osnovnem nivoju, nima kaj početi na gimnaziji.
Tudi na fakulteti v bistvu nisem maral preveč esejskega tipa vprašanj, ker se mi je vedno zdelo, da sem napisal kar solidno, ampak na koncu pa ni bilo vedno tako. Resda maturo delajo dijaki iz cele Slovenije, ampak slovenščina se za moje pojme zdi kar zahtevna, pa nikoli nisem imel problemov z učenjem slovnice ali književnosti. Le pisanje eseja pač nisem usvojil zadovoljivo. Vendar pa, da je 50% končne ocene vreden esej, se mi zdi absolutno preveč.
Pri maturi so mi dobro šli geografija, kemija in matematika. Matematika je po mojem mnenju eden izmed daleč najlažjih izpitov, saj imaš res osnove od osnov. Kdor ne zna rešiti nalog na osnovnem nivoju, nima kaj početi na gimnaziji.
ncop1 ::
Hej jaz sem hodil na gimnazijo Jesenice, in ti bom povedal svojo izkušnjo.
Moram reči da zdaj ko je že nekaj časa minilo, da imam mešane občutke. Sama šola je lepa in moderna, in kuharica je resnično carica. Čez cesto imaš kafič Teater za proste ure (mi smo jih imeli cel kup) :)
Kar se pa učiteljev/profesorjev tiče je pa zelo odvisno kako naletiš. Ne bom po imenih, ampak lahko naletiš zelo dobro ali pa tudi zelo slabo. Bi rekel da si enih 30% učiteljev NE želiš dobiti. Nekateri pa so sončki ali zvezde ali kakor jih že hočeš imenovati, in ti tudi veliko dajo za življenje. In še to učitelj ti toliko da, kolikor si pripravljen sprejeti(posrkati vase).
Sama kvaliteta gimnazije pa, imam tudi občutek, da je nekoliko padla od pred leti (ko je bila tudi po uspehu na maturi in priznanjih) zelo v vrhu.
Veliko je tudi odvisno v kak razred boš padel. Če bodo "ta pridni" te bodo naprej vlekli, če pa ne boš pa bolj tako tako delal, zdelal pa boš. In športni oddelek ti odsvetujem, tam so (roko na srce) večinoma največji lenuhi.
Gimnazijo boš z malo pridnosti brez problema naredil, da se tudi precej (po ovinkih). Tudi maturo boš naredil brez problema, če ne boš goljufal na splošno pri učenju za teste (plonkanje, in drugi načini). Dodatnega učenja skoraj ni potrebno.
Če pa se boš hotel RES naučiti in kaj odnesti pa je treba precej delat samoiniciativno. Redki profesorji so taki da spodbujajo to.
Pa še to če si iz Ljubljane ali od kod daleč, to odsvetujem da se voziš celo na Jesenice. Dosti je dobrih gimnazij tudi drugod, mogoče celo boljših. Če te ne moti recimo, da je gimnazija krščansko usmerjena, ti iz srca priporočam gimnazijo Želimlje, ali pa (mislim da Vipava). Tudi škofijska klasična gimnazija v Šentvidu je zelo dobra.
In pa močno ti odsvetujem pa ti gimnazijo Kranj, od tam pa nisem prav dosti dobrega slišal.
In če ti kaj pove tole, če bi sam še enkrat izbiral bi najbrž izbral gimnazijo Želimlje.
Če te še kaj glede Jesenic zanima pa kar vprašaj, brez problema še kaj povem :)
Moram reči da zdaj ko je že nekaj časa minilo, da imam mešane občutke. Sama šola je lepa in moderna, in kuharica je resnično carica. Čez cesto imaš kafič Teater za proste ure (mi smo jih imeli cel kup) :)
Kar se pa učiteljev/profesorjev tiče je pa zelo odvisno kako naletiš. Ne bom po imenih, ampak lahko naletiš zelo dobro ali pa tudi zelo slabo. Bi rekel da si enih 30% učiteljev NE želiš dobiti. Nekateri pa so sončki ali zvezde ali kakor jih že hočeš imenovati, in ti tudi veliko dajo za življenje. In še to učitelj ti toliko da, kolikor si pripravljen sprejeti(posrkati vase).
Sama kvaliteta gimnazije pa, imam tudi občutek, da je nekoliko padla od pred leti (ko je bila tudi po uspehu na maturi in priznanjih) zelo v vrhu.
Veliko je tudi odvisno v kak razred boš padel. Če bodo "ta pridni" te bodo naprej vlekli, če pa ne boš pa bolj tako tako delal, zdelal pa boš. In športni oddelek ti odsvetujem, tam so (roko na srce) večinoma največji lenuhi.
Gimnazijo boš z malo pridnosti brez problema naredil, da se tudi precej (po ovinkih). Tudi maturo boš naredil brez problema, če ne boš goljufal na splošno pri učenju za teste (plonkanje, in drugi načini). Dodatnega učenja skoraj ni potrebno.
Če pa se boš hotel RES naučiti in kaj odnesti pa je treba precej delat samoiniciativno. Redki profesorji so taki da spodbujajo to.
Pa še to če si iz Ljubljane ali od kod daleč, to odsvetujem da se voziš celo na Jesenice. Dosti je dobrih gimnazij tudi drugod, mogoče celo boljših. Če te ne moti recimo, da je gimnazija krščansko usmerjena, ti iz srca priporočam gimnazijo Želimlje, ali pa (mislim da Vipava). Tudi škofijska klasična gimnazija v Šentvidu je zelo dobra.
In pa močno ti odsvetujem pa ti gimnazijo Kranj, od tam pa nisem prav dosti dobrega slišal.
In če ti kaj pove tole, če bi sam še enkrat izbiral bi najbrž izbral gimnazijo Želimlje.
Če te še kaj glede Jesenic zanima pa kar vprašaj, brez problema še kaj povem :)
ncop1 ::
Aja pa še to, napisal si ocene so ok.
Koliko je to 3, 4, 5?
Ocene iz osnovne šole niso nujno merilo da ti bo šlo v gimnaziji. V gimnaziji se dela bistveno več kot v osnovni šoli. Najbrž si v osnovni šoli popoldneve preživel na igrišču za nogomet, pred PC-jem ali kje drugje.
Na gimnaziji pa bo potrebno kdaj pa kdaj malo prijeti za knjige. Rabil boš delovne navade. Ne bom pretiraval, ampak čisto realno, če ti gre hitro v glavo, bo treba kak dan ali dva pred testom konkretno pogledati v knjigo, da boš naredil (torej kampanjsko). Če pa želiš dobre ocene in da ti kaj ostane tudi za naprej, se uči raje sproti, ponavljaj. In za nagrado ti bo matura šla za šalo.
Jaz sem se učil kampanjsko, naredil vse, tudi maturo (21 pik) ampak, pozabil sem pa tudi že ogromno. Zato ti svetujem da poskusiš čimveč ponavljati, in se dejansko učiti zato da boš znal, ne samo zato da narediš.
Upam da vidiš kaj skušam povedati ;)
Koliko je to 3, 4, 5?
Ocene iz osnovne šole niso nujno merilo da ti bo šlo v gimnaziji. V gimnaziji se dela bistveno več kot v osnovni šoli. Najbrž si v osnovni šoli popoldneve preživel na igrišču za nogomet, pred PC-jem ali kje drugje.
Na gimnaziji pa bo potrebno kdaj pa kdaj malo prijeti za knjige. Rabil boš delovne navade. Ne bom pretiraval, ampak čisto realno, če ti gre hitro v glavo, bo treba kak dan ali dva pred testom konkretno pogledati v knjigo, da boš naredil (torej kampanjsko). Če pa želiš dobre ocene in da ti kaj ostane tudi za naprej, se uči raje sproti, ponavljaj. In za nagrado ti bo matura šla za šalo.
Jaz sem se učil kampanjsko, naredil vse, tudi maturo (21 pik) ampak, pozabil sem pa tudi že ogromno. Zato ti svetujem da poskusiš čimveč ponavljati, in se dejansko učiti zato da boš znal, ne samo zato da narediš.
Upam da vidiš kaj skušam povedati ;)
Šolar ::
Ocene so 3-5, največ štiric (povprečje okoli 4.0)
Jaz se zdaj učim bolj tko 5dni pred testom, da je dobra ocena :D
Sem pa iz Jesenic, tako da ni problwma z vožnjo (ni predalec :P)
Lp
Jaz se zdaj učim bolj tko 5dni pred testom, da je dobra ocena :D
Sem pa iz Jesenic, tako da ni problwma z vožnjo (ni predalec :P)
Lp
XĐĐĐ
lebdim ::
Saj ni važno, na katero gimnazijo hodiš. Vse gimnazije izvajajo gimnazijski program izobraževanja, ki je enak po celi Sloveniji. Če želiš imeti dobre ocene, se moraš zelo veliko in tudi kakovostno učiti vse predmete.
Namreč, najbolj sovražim izjave, v smislu: "nič se nisem učil", "samo včeraj sem si enkrat prebral", potem pa tak primerek piše test/izpit bolje kot ti. Samo ne me farbat s takimi izjavami. Kako lahko piše toliko bolje, če se ni nič učil, jaz pa npr. tri dni pred testom?
Namreč, najbolj sovražim izjave, v smislu: "nič se nisem učil", "samo včeraj sem si enkrat prebral", potem pa tak primerek piše test/izpit bolje kot ti. Samo ne me farbat s takimi izjavami. Kako lahko piše toliko bolje, če se ni nič učil, jaz pa npr. tri dni pred testom?
Smurf ::
Saj ni važno, na katero gimnazijo hodiš. Vse gimnazije izvajajo gimnazijski program izobraževanja, ki je enak po celi Sloveniji. Če želiš imeti dobre ocene, se moraš zelo veliko in tudi kakovostno učiti vse predmete.
Namreč, najbolj sovražim izjave, v smislu: "nič se nisem učil", "samo včeraj sem si enkrat prebral", potem pa tak primerek piše test/izpit bolje kot ti. Samo ne me farbat s takimi izjavami. Kako lahko piše toliko bolje, če se ni nič učil, jaz pa npr. tri dni pred testom?
Ljudje so razlicno sposobni, komot nekdo porabi nekdo 1 dan ucenja za isto stvari medtem, ko nekdo drugi potrebuje 3 dni.
lebdim ::
Mislim, da je to zgolj nategovanje študijskih kolegov. Če pišeš nek izpit 9 ali 10, se zagotovo nisi učil samo en dan prej, ali pa da bi si samo enkrat prebral, ampak če pišeš 9 ali 10 pomeni, da si se precej poglobil v študij ... Glavna poanta je po mojem mnenju ta, da to lahko nekdo reče zgolj zato, da izpade večji frajer, v bistvu pa se zlaže o količini učenja in je pač človeka sram priznat, da se je učil nekoliko več.
Sam na izpit na faksu nikoli nisem šel nepripravljen, vedno sem se učil, ampak včasih se pa tudi kaj ni izšlo tako, kot bi si sam želel. Nikoli nisem razumel drugih študentov, ki so hodili le poskušati narediti izpit. Moja taktika je bila vedno ta, da se ustrezno kakovostno pripraviš na izpit, in ko pač le-ta pride, ga greš naredit. Ti se matematičnih ali pa računalniških predmetov ne moreš naučiti v enem popoldnevu.
Če sem sam uvidel, da mi ne bo zneslo, sem se odjavil od izpita in sem se pripravil za naslednjič ...
In isti princip naj velja tudi v gimnaziji. Glavno merilo ocen so kontrolne / šolske naloge, tako da naj se temu posveti kar največjo pozornost, še vedno mislim, da je precej bolj pomembna pisna kot ustna ocena. V gimnaziji se eno zgodovino že napiflaš v enem dnevu, kakšne matematike pa sem 100% prepričan, da ne.
Sam na izpit na faksu nikoli nisem šel nepripravljen, vedno sem se učil, ampak včasih se pa tudi kaj ni izšlo tako, kot bi si sam želel. Nikoli nisem razumel drugih študentov, ki so hodili le poskušati narediti izpit. Moja taktika je bila vedno ta, da se ustrezno kakovostno pripraviš na izpit, in ko pač le-ta pride, ga greš naredit. Ti se matematičnih ali pa računalniških predmetov ne moreš naučiti v enem popoldnevu.
Če sem sam uvidel, da mi ne bo zneslo, sem se odjavil od izpita in sem se pripravil za naslednjič ...
In isti princip naj velja tudi v gimnaziji. Glavno merilo ocen so kontrolne / šolske naloge, tako da naj se temu posveti kar največjo pozornost, še vedno mislim, da je precej bolj pomembna pisna kot ustna ocena. V gimnaziji se eno zgodovino že napiflaš v enem dnevu, kakšne matematike pa sem 100% prepričan, da ne.
lebdim ::
In v dobrobit nepotrebnih prerekanj, ti Šolar svetujem, da ne poslušaš in se ne osredotočiš preveč na mnenja drugih, ampak se osredotočiš nase. Vsak dijak ima namreč z določenim profesorjem vsak svojo izkušnjo. Tebi je npr. lahko ena profesorica izredno dobra, kateremu drugemu tvojemu sošolcu / sošolki pa ta-ista profesorica ena izmed slabših. Zato ti predlagam čimbolj sprotno delo pri vseh predmetih, in tako boš imel še najmanj težav.
Matek ::
Če ti je šola blizu, ok. Se pa ne splača vozit čez pol države samo zaradi statistike. Če matura naredi 97.8% to tebi čisto nič ne pomaga, če si ti eden izmed tistih 2.2 %, ki ne naredijo.Ah, to je malo naiven pogled, malo zdravega stukturalizma ne škodi - tvoj uspeh je še kako odvisen od dela profesorjev in programov za pripravo na maturo. Če na eni gimnaziji naredi maturo 100% dijakov s povprečno oceno 23, na drugi pa 80% dijakov s povprečno oceno 18, imaš seveda več možnosti za (boljši) uspeh na prvi. Tvoj trud je pri vsem skupaj pomemben, ampak ne moreš pa kar izključiti vpliva pedagoškega dela. Nisi taka unikatna snežinka.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
Smurf ::
Mislim, da je to zgolj nategovanje študijskih kolegov. Če pišeš nek izpit 9 ali 10, se zagotovo nisi učil samo en dan prej, ali pa da bi si samo enkrat prebral, ampak če pišeš 9 ali 10 pomeni, da si se precej poglobil v študij ... Glavna poanta je po mojem mnenju ta, da to lahko nekdo reče zgolj zato, da izpade večji frajer, v bistvu pa se zlaže o količini učenja in je pač človeka sram priznat, da se je učil nekoliko več.
Komot si se ucil, 2-3 dni, drug pa 2 tedna, pa si ti pisal bolje. A se nisi nikoli ucil v skupini? Sploh pa a nisi ti pedagog? Bi lahko vedel, da razlicni ljudje, potrebujejo razlicno casa, da nekaj osvojijo.
Matek ::
Vendar je pa matura še zmeraj izpit, ki ga rešuje vsak posameznik sam ...Če vzameš en letnik dijakov, ki so nameravali na najuspešnejšo gimnazijo v državi, in jih pošlješ na najmanj uspešno, gotovo ne bodo dosegli enakega rezultata na maturi, kot bi ga sicer. Ali si drugačnega mnenja?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
lebdim ::
@Smurf,
vse je to res ... seveda smo se učili predvsem matematične in računalniške predmete. edino ne vem, če si razbral bistvo mojega prejšnjega posta. na živce mi je samo šlo hvalisanje, kako malo se je nekdo učil za določen izpit, pa točno veš, da če nekdo piše 9 ali 10, se ne more naučit v enem popoldnevu za toliko ... za dobro oceno se je vedno treba potrudit in dobro naučit, kar pa ne zadostuje samo eno popoldne.
vem sicer, da so "različni tipi učencev", ki so sicer različnih sposobnosti, ampak vseeno ...
@Matek,
ne vem, tako raziskovalno vprašanje bi bilo potrebno izmerit s kakšno pedagoško raziskavo. saj maturo pripravi RIC za celo slovenijo. napiše se več verzij, in potem izžrebajo, katera verzija bo za predrok, za junijski rok in za septembrski rok.
je pa res, da meni osebno razne zbirke ustnih vprašanj, kolokvijev niso nič koristile, če se sam predtem nisem pripravil za predmet ...
vse je to res ... seveda smo se učili predvsem matematične in računalniške predmete. edino ne vem, če si razbral bistvo mojega prejšnjega posta. na živce mi je samo šlo hvalisanje, kako malo se je nekdo učil za določen izpit, pa točno veš, da če nekdo piše 9 ali 10, se ne more naučit v enem popoldnevu za toliko ... za dobro oceno se je vedno treba potrudit in dobro naučit, kar pa ne zadostuje samo eno popoldne.
vem sicer, da so "različni tipi učencev", ki so sicer različnih sposobnosti, ampak vseeno ...
@Matek,
ne vem, tako raziskovalno vprašanje bi bilo potrebno izmerit s kakšno pedagoško raziskavo. saj maturo pripravi RIC za celo slovenijo. napiše se več verzij, in potem izžrebajo, katera verzija bo za predrok, za junijski rok in za septembrski rok.
je pa res, da meni osebno razne zbirke ustnih vprašanj, kolokvijev niso nič koristile, če se sam predtem nisem pripravil za predmet ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
StandAgainst ::
V gimnaziji se osebno nisem nikoli rabo dosti učit, edino kaka slovenščino ali pa biologijo sem si 1 dan prej pogledal. Pa sem izdeloval z pravdobrim uspehom. Med tem ko pa na faksu pa, se morš tud za tisto 6ko učit, kaj šele za 9-10.
lebdim ::
zanimivo, meni se je pa ravno biologija zdela tak predmet, da se nisi mogel naučit vsega v enem popoldnevu pred testom, ker je bilo kar precej stvari in kar podrobno, pa še vse slike, skice, podatki ...
Yacked2 ::
V gimnaziji se eno zgodovino že napiflaš v enem dnevu, kakšne matematike pa sem 100% prepričan, da ne.
Pri meni je pa ravno obratno, matematiko moraš razumet in ne smeš biti površen (razni predzanaki pa 4^2 = 8, itd.) pri zgodovini pa se moraš na pametn naučit, edino če mi predstaviš način kako izpeljati datum kapitulacije Japonske
Pri nas je tako, da dijaki, ki obladajo naravoslovne predmete potrebujejo več časa za družboslovne in obratno. So pa tudi primerki, ki ne obladajo ničesar.
Ok, druga tema... veliko lažje je imeti boljši uspeh na "boljši" gimnaziji, saj okolje vpljiva na tvoje razmišlanje, razsodbe. V razredu, kjer jih je 1/3 negativnih, ti si pa pisal 3 je to uspeh, v razredu, pri nas smo ta isti predmet pisali s povprečjem 4,6 pa je bila 3 najslabša ocena, ki sta jo dobila dva dijaka, ki jima predmet res ne leži.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
lebdim ::
@Yacked2,
ja, ampak matematika je tudi predmet, ki ti zelo zna razviti logično razmišljanje. Meni osebno matematika ni povzročala večjih preglavic (nisem znal dobro in - še zdej je ne znam - kombinatorike). Za matematiko je po mojem mnenju potrebno zgolj vaja, vaja, vaja ...
Se pa strinjam o vplivu sošolcev. Vpliv sošolcev je res lahko velik, ampak še vseeno, vsak dijak / dijakinja je individualen in ima vsak svoj način / stil učenja, dojemanja snovi ...
Je pa tako, da ti čisto vsi predmeti ne morejo ležat. Nekaterim gredo bolj jeziki, drugim naravoslovni predmeti (BIO, KEM, FIZ, MAT), spet tretjim družboslovni (GEO, ZGO, PSI, UME ...). Ampak, čisto vsak predmet se da naučit za pozitivno oceno, le potrudit in naučit se ga je treba. Če bi se tega dijaki zavedali, ne bi bilo toliko popravcev. Pa tudi ne zdi se mi prav, da se potem vsa krivda izvali na učitelja, ker učitelj ni vedno kriv za popravec, ampak ponavadi kar dijak sam.
Je pa tudi res, da se matematike ne moreš učiti na isti način kot zgodovine, recimo.
ja, ampak matematika je tudi predmet, ki ti zelo zna razviti logično razmišljanje. Meni osebno matematika ni povzročala večjih preglavic (nisem znal dobro in - še zdej je ne znam - kombinatorike). Za matematiko je po mojem mnenju potrebno zgolj vaja, vaja, vaja ...
Se pa strinjam o vplivu sošolcev. Vpliv sošolcev je res lahko velik, ampak še vseeno, vsak dijak / dijakinja je individualen in ima vsak svoj način / stil učenja, dojemanja snovi ...
Je pa tako, da ti čisto vsi predmeti ne morejo ležat. Nekaterim gredo bolj jeziki, drugim naravoslovni predmeti (BIO, KEM, FIZ, MAT), spet tretjim družboslovni (GEO, ZGO, PSI, UME ...). Ampak, čisto vsak predmet se da naučit za pozitivno oceno, le potrudit in naučit se ga je treba. Če bi se tega dijaki zavedali, ne bi bilo toliko popravcev. Pa tudi ne zdi se mi prav, da se potem vsa krivda izvali na učitelja, ker učitelj ni vedno kriv za popravec, ampak ponavadi kar dijak sam.
Je pa tudi res, da se matematike ne moreš učiti na isti način kot zgodovine, recimo.
Yacked2 ::
Seveda, pri tem da ti en predmet gre, drugi pa ne, sem mislil na povprečne ocene v intervalu [3,5].
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
lebdim ::
oceno 3 ti smatraš za predmet, ki ti ne gre? ne vem, jaz smatram za predmet, ki ti ne gre, da dobivaš 1 ali 2.
bella_trix ::
Saj je napisal [3,5], torej vključno s 3...
100 ljudi, 100 čudi. Enemu gre zgodovina, enemu pa matematika. Se pa strinjam s tem, da je pristop pri učenju teh 2 predmetov popolnoma različen. Za zgodovino moraš biti enciklopedija, pri matematiki si pa lahko z razumevanjem večino stvari izpelješ in samega učenja na pamet ni veliko.
100 ljudi, 100 čudi. Enemu gre zgodovina, enemu pa matematika. Se pa strinjam s tem, da je pristop pri učenju teh 2 predmetov popolnoma različen. Za zgodovino moraš biti enciklopedija, pri matematiki si pa lahko z razumevanjem večino stvari izpelješ in samega učenja na pamet ni veliko.
benml ::
In kako si sedaj po slabih treh mesecih zadovoljen z Gimnazijo Kranj?
Jaz sem se potem vpisal na Gimnazijo Jesenice in mi je všeč. Se mi zdi da sem se prav odločil.
Jaz sem se potem vpisal na Gimnazijo Jesenice in mi je všeč. Se mi zdi da sem se prav odločil.
Šolar ::
Hoj!
Nisem zadovoln s kransko gimnazijo
daj mi piši na zasebca kako ti je ime in iz kerga klasa si
Nisem zadovoln s kransko gimnazijo
daj mi piši na zasebca kako ti je ime in iz kerga klasa si
XĐĐĐ
matobeli ::
Yacked2 ::
Hoj!
Nisem zadovoln s kransko gimnazijo
daj mi piši na zasebca kako ti je ime in iz kerga klasa si
Če imaš previsoka pričakovanja, si hitro razočaran. Piši kaj te moti.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ko te nategnejo na maturi (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 17850 (13412) | Meizu |
» | Ali je maturo potrebno opravitiOddelek: Šola | 8152 (7010) | Phantomeye |
» | Zakaj se večina maturantov najbolj boji slovenščine ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 26912 (20837) | m0LN4r |
» | Izbira srednje šole - Računalništvo (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 15784 (13472) | amacar |
» | "Bedastoce" v srednji soli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 9259 (7337) | glinik |