» »

PayPal

PayPal

««
73 / 76
»»

scipascapa ::

Diners sem zdaj povezal z Paypalom. Hvala.

AntinceL ::

A ima kdo tukaj novo NLB kartico (ki je mastercard debetna) povezano s PayPalom? Meni te povezave ne dovoli.

_Denny_ ::

Je aktivirana? Že nekaj časa mutijo z "nova kartica ima isti pin kot stara", zato jo moraš po prejetju aktivirati s fizičnim nakupom v trgovini (prek terminala z vnosom pina, ne brezstično) ali preverjanjem stanja na bankomatu. Sem bil pred časom skoraj en mesec brez Mastercarda (sicer ne debit), ko je zavrnilo čisto vsako online transakcijo vključno z dodajanjem na Paypal dokler nisem klical na banko in so povedali kaj je treba narediti...
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

AntinceL ::

THX. Bom probal tole.

celje ::

kixs je izjavil:

Navadno to dolocis ob nakupu. In sele takrat, ko izberes placilo preko Mastercarda, ki je povezan s PayPal racunom.



v bistvu to dolocis kadarkoli zelis. ni potreben nakup. moznost samo preko www, preko app-a na telefonu ne gre. in ko nastavis, naj bi bilo to za vsak nadaljni nakup oziroma placilo. vsaj tako je bilo.

AntinceL ::

_Denny_ je izjavil:

Je aktivirana? Že nekaj časa mutijo z "nova kartica ima isti pin kot stara", zato jo moraš po prejetju aktivirati s fizičnim nakupom v trgovini (prek terminala z vnosom pina, ne brezstično) ali preverjanjem stanja na bankomatu. Sem bil pred časom skoraj en mesec brez Mastercarda (sicer ne debit), ko je zavrnilo čisto vsako online transakcijo vključno z dodajanjem na Paypal dokler nisem klical na banko in so povedali kaj je treba narediti...


Sem opravil dvig z bankomata in dodajanje na Paypal še vedno ne deluje. Error kao da nisem lastnik kartice. A je mogoče težava s šumniki? Ker na PP imam račun brez šumnikov.

celje ::

sumniki niso problem

kixs ::

celje je izjavil:

kixs je izjavil:

Navadno to dolocis ob nakupu. In sele takrat, ko izberes placilo preko Mastercarda, ki je povezan s PayPal racunom.



v bistvu to dolocis kadarkoli zelis. ni potreben nakup. moznost samo preko www, preko app-a na telefonu ne gre. in ko nastavis, naj bi bilo to za vsak nadaljni nakup oziroma placilo. vsaj tako je bilo.


Zadnje case, recimo pol leta, opazam, da lahko to spremenim ob nakupu, pred placilom. Prej si lahko v samih nastavitvah to spremenil. PayPal pa je te nastavitve vedno spreminjal in jih premikal. Tako na koncu nisi vedel v kateri valuti si res placal.

 x

x

Samael ::

celje je izjavil:

in ko nastavis, naj bi bilo to za vsak nadaljni nakup oziroma placilo. vsaj tako je bilo.

Od redesigna paypala (zdaj bo že več kot leto tega, če se ne motim) temu ni tako, te opcije ni več in lahko izbereš, da konverzacijo opravi banka ne paypal, zgolj pred vsakim posamičnim nakupom kot je zgoraj prilepil @kixs.
Samael != Samuel

lukaverbuc ::

Zdravo. Imam problem. Ze lep cas se ne morem več vpisati v paypal. Ko vpisem podatke mi izpiše Sorry we couldn't confirm it's you. Ko klicem na stevilko, ki je navedena ne dobim nikogar. Prosim za nasvete kako priti v kontakt z paypal oz. kako odpraviti napako.

Rias Gremory ::

A klikniti "Ste pozabili geslo?" si probal?

ge ::

Moja težava s PayPal.
18.8. na Bangoodu naročil 3 izdelka, vse na zalogi, vse v enem paketu.
Bangood mi je po plačilu samovoljno naredil dve ločeni dostavi. Paket poslan pozneje je že prispel, paket poslan 18.8. pa ne.
Sledenje še zdaj kaže, da je za paket samo rezerviran "tracking number".
Ker se s prodajalcem nikakor nisva mogla zmenit za delno vrnitev nakazanega denarja (ker 2 izdelka nista poslana) sem 27.09. na PayPalu odprl dispute in potem ker ni bilo pozitivnega odziva prodajalca še zadevo eskaliral z claim.
Na PayPal podal vse dokaze, opisal zadevo, priložil vsa email sporočila, printscreene,...

No in sedaj se začenja agonija s PayPal-om.
Prodajalec je dal svojo izjavo 5.10. in je zadnji status na PayPal je "We've received the seller's info, You'll receive an update soon"

"Estimate case resolution" se vsakih par dni zamakne. Iz začetnega datuma 17.10. smo danes že na 26.10.
Lahko sploh vplivam na "hitrejšo" odločitev. Je časovno določena max. število dni za PayPal odločitev ?
Kaj še lahko storim ?
Ge

lukaverbuc ::

Rias Gremory je izjavil:

A klikniti "Ste pozabili geslo?" si probal?

Tudi to sem storil pa se vedno ista pesem. Prosim za pomoč.

Ales ::

lukaverbuc je izjavil:

Rias Gremory je izjavil:

A klikniti "Ste pozabili geslo?" si probal?

Tudi to sem storil pa se vedno ista pesem. Prosim za pomoč.

Katero številko točno kličeš? Ker pri PayPalu definitivno je folk tam.

ge ::

Je možna pritožba (ali kaj drugega) na "Item not received - claim - Case closed" ?

The case was closed in the seller's favor as the seller provided a valid proof of delivery.

PayPal je namreč kljub mojim dokazom, verjel prodajalcu in odločil njemu v prid.
Prodajalec je dal številko sledenja od paketa ki je dostavljen. Od drugega paketa pa nič.
Ge

kixs ::

Verjetno bos moral kar poklicat. Sporocila so cisto avtomatizirana.

Samael ::

ge je izjavil:

"Estimate case resolution" se vsakih par dni zamakne. Iz začetnega datuma 17.10. smo danes že na 26.10.
Lahko sploh vplivam na "hitrejšo" odločitev. Je časovno določena max. število dni za PayPal odločitev ?
Kaj še lahko storim ?

Pred nedavnim sem imel identično izkušnjo. Po kakšnih dveh mesecih odlašanja sem se zakopal na klikanje paypal linkov, dokler nisem našel kontaktne opcije oz. obrazca za oddajo pritožbe na postopek.
V nekako treh dneh po oddaji pritožbe, kaj tako mečkajo in odločitev vedno znova pomikajo v prihodnost, sem na moje presenečenje končno prejel refund in (v message center) odgovor:

Dear ****,

Thank you for contacting PayPal regarding case ID: PP-D-12713****.

I apologise for the delay in resolving your issue. I had a look at your case and can confirm that it has now been closed in your favour.


edit:
Sem šel zdajle še enkrat skozi proceduro, da ti olajšam iskanje, ker so to zadevo (obrazec za pritožbo) kar močno zakopali med razne support linke in ostalo šaro in sicer, prijavi se v račun, potem pa klikaj:

https://www.paypal.com/si/smarthelp/con... -> Feedback and formal complaints -> Poor customer service received -> Email us (ne bo mail ampak kar konkreten obrazec z več rubrikami za izpolniti)
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

ge ::

@Samael,

tenx, bom se probal po tvojih navodil.
So pa prasci na PayPalu, kljub 100% trdnim dokazom da prodajalec robe ni poslal, odločijo njemu v prid.
Ge

Samael ::

Pa lepo, jasno in razumljivo brez odvečnega klobasanja spiši zadevo. Poskušaj zveneti formalno, dobro argumentirano brez odvečne jeze in ostalih čustev v pisanju (to zdaj govorim, kot da meni pa vedno uspe biti formalen) :P
Samael != Samuel

tomlin ::

Sorry, nič nimam proti Kitajski in Kitajcem!
Imam pa kar nekaj proti njihovim trgovinskim praksam, na debelo in na drobno!
Po mojem mnenju si naredil z urgiranjem na Paypal praktično vse kar je možno. In nisem prepričan, da je Banggood, China, naredil vse tako, kot je poročal PayPalu.
Upam, da boš dobil naročeno, in če prav razumem plačano robo, čeprav mislim, da obstaja precejšnja verjetnost da ne.

Is Banggood from China?
BangGood is a direct from China retailer.:'(:P

tomlin ::

Še en mini komentar glede mojega naročanja. Če že kupim/naročim kitajsko, indijsko etc robo jo naročam preko e-bay, po možost ebay.de, tudi preko amazona ali manjših spletnih trgovcev iz EU oz. UK. Do zdaj, že trkam, no problems!

ge ::

Tretji poskus, neuspešen.
Po vnosu vseh podatkov vsakič dobim:

We're sorry, this page is currently unavailable.
Please try again later.

;(
Ge

tomlin ::

ge je izjavil:

Tretji poskus, neuspešen.
Po vnosu vseh podatkov vsakič dobim:

We're sorry, this page is currently unavailable.
Please try again later.

;(


jebela, in če ni skrivnost, koliko keša je v tem pokru s Kitajci 8-)

Samael ::

ge je izjavil:

Tretji poskus, neuspešen.
Po vnosu vseh podatkov vsakič dobim:

We're sorry, this page is currently unavailable.
Please try again later.

;(

Mogoče te je vmes odlogiralo :P
Samael != Samuel

ge ::

Uporabil metodo copy-paste v naprej pripravljenga besedila. >:D

Tokrat ni javilo nobene napake, vrglo me je nekam kjer sem lahko prebral "da ni nobenega sporočila".

Mogoče pa je zdaj zagrabilo.
A se da kje videt to moje sporočilo-pritožba ?
Ge

Samael ::

ge je izjavil:

Uporabil metodo copy-paste v naprej pripravljenga besedila. >:D

Tokrat ni javilo nobene napake, vrglo me je nekam kjer sem lahko prebral "da ni nobenega sporočila".

Mogoče pa je zdaj zagrabilo.
A se da kje videt to moje sporočilo-pritožba ?

Ja, prav ekstra se potrudijo da otežijo ... :)

Je "zagrabilo" - pri meni je bilo enako.
Svoje sporočilo boš videl šele ko odgovorijo (pod njihovim odgovorom). Link notification odgovora pride na mail, tako da je zdaj to to.
Samael != Samuel

blackbfm ::

ge je izjavil:

@Samael,

tenx, bom se probal po tvojih navodil.
So pa prasci na PayPalu, kljub 100% trdnim dokazom da prodajalec robe ni poslal, odločijo njemu v prid.



če je bil znesek trgan preko banke torej s kartice ali trr se pozanimaj za možnost chargeback-a v primeru da gre zahtevek preko banke paypal nima več avtoritete

Samael ::

Evo, to ja. Chargeback je tudi opcija - če ti je bilo odtegnjeno s kartice.
Moraš sicer fizično iti na banko, ni pa noben bav-bav (izpolneš obrazce in na željo osebe tam priložiš kakšno kopijo, recimo komunikacije s prodajalcem, ali pa če ne odgovarja, samo svoje pozive po vračilu, itd...).
Če/ko dobiš denar nazaj mogoče še opazil ne boš, ker ti z banke ne pošljejo nobenega notifikejšna, samo sredstva se pojavijo na računu.

Mogoče prej še počakaj teh nekaj dni, da vidiš kaj se bo zgodilo s tvojo pritožbo.

Če ti bo kaj v pomoč:

Samael je izjavil:

Verjetno si plačal s Kreditno kartico mar ne?
Opcija je, da greš na svojo banko in poskusaš s chargebackom (zahtevaš denar nazaj zaradi prevare). Pri nas to ni ne vem kako uveljavljena rešitev teh problemov, v tujini se pa tega poslužujejo pri tovrstnih nategih kar dovolj. Banka je pač ob utemeljenem razlogu na strani svojega komitenta.

Bom citiral iz neke druge teme, če bo kaj v pomoč.

Samael je izjavil:

Evu, tule je super informativen članek na to temo:
http://epc.si/pages/si/pravice-potrosni...
http://epc.si/pages/topics/povracilo-na...

Za referenco (prvi url zgoraj), če stran sčasoma izgine:

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback)
Med pritožbami, ki jih prejme EPC Slovenija je velika večina takih, pri katerih potrošniki čezmejni nakup preko spleta opravijo s plačilnimi karticami, kasneje pa naletijo na težave bodisi zaradi preplačil, nedobave blaga in storitev ali neskladnosti blaga in storitev s pogodbo. V teh primerih potrošnikom med drugim svetujemo, da se pri svoji banki pozanimajo glede možnosti povračila, t.i. chargebacka.

Potrošniki lahko zahtevke v okviru povračil uveljavljajo tako na podlagi evropske in nacionalne zakonodaje kot tudi na podlagi splošnih pogojev poslovanja posameznih bank in njihovih kartičnih shem. Banke povračila svojim uporabnikom največkrat nudijo za plačilne transakcije na podlagi kartičnih shem MasterCard in VISA.

Splošni pogoji poslovanja bank in kartičnih shem

EPC Slovenija se je za dodatne informacije o postopkih uveljavljanja povračil obrnil na 6 največjih bank v Sloveniji.

Le-te na letni ravni prejmejo od 30 do 85 tovrstnih reklamacij. Iz njihovih odgovorov lahko povzamemo, da se uveljavljanje povračila prične z vložitvijo reklamacijskega postopka s strani stranke. Reklamacijske postopke banke vodijo v skladu s pravili kartičnih shem, vsak primer pa se obravnava individualno. Do morebitne zavrnitve zahtevkov za povračila lahko pride zaradi mednarodnih pravil kartičnih shem, najbolj pogosti razlogi za zavrnitev pa so neupravičeni zahtevki (npr. prodajalec pošlje ustrezno dokumentacijo, iz katere je razvidno, da je bil osporavani nakup dejansko opravljen), pomanjkljiva dokumentacija ali zamujeni roki za reklamacijo. Pogosti so tudi primeri, ko potrošnik prejetega blaga, ki je poškodovano, ne želi vrniti prodajalcu zaradi stroškov poštnine, čeprav je pogoj, da mora prejeto blago potrošnik najprej vrniti prodajalcu, šele nato je upravičen do povračila ali novega blaga.

Nadalje so banke odgovorile, da uporabniki plačilnih kartic lahko podajo reklamacijo tako za plačilne transakcije s karticami z odloženim plačilom kot tudi z debetnimi karticami. Banke reklamacijski postopek omogočajo tudi v primerih preplačil, nedobave blaga ali neskladnosti blaga s pogodbo.

Prav preplačila (npr. preveč ali dvakrat zaračunano blago) in nedobava blaga sta najpogostejša razloga za povračilo. Drugi pogosti razlogi za povračilo so tudi, ko blago ni enako oglaševanemu, ko potrošnik ne prejme obljubljenega vračila denarja in ko prodajalec ne spoštuje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.

Uporabniki plačilnih kartic so glede možnosti uveljavljanja zahtevkov za povračila seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja s plačilno kartico, ki določajo, da morajo v primeru obstoja kakršnekoli nepravilnosti v zvezi s plačilno transakcijo, kakor tudi v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, o tem obvestiti banko. Bančni uslužbenci jih seznanijo z nadaljnjimi koraki v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov v okviru povračil.

Banke svojim uporabnikom še svetujejo, da poskušajo reklamacijo najprej sami rešiti s prodajalcem, saj so dokazila o predhodnem reševanju velikokrat obvezna priloga podani reklamaciji, ki jih zahtevajo kartične sheme.

Koristni nasveti za potrošnike:

- s pisno pritožbo se najprej obrnite na prodajalca,
- v kolikor je prodajalec neodziven oziroma zavrne vašo zahtevo, se s pisno pritožbo obrnite na vašo banko (izdajatelja vaše plačilne kartice),
- v kolikor banka zavrne vašo zahtevo, se s pritožbo obrnite na pristojni organ za izvensodno reševanje sporov (podatek najdete na spletnih straneh vaše banke),
- ukrepajte pravočasno (upoštevajte postavljene roke).

Evropska in slovenska zakonodaja

Na področju EU pravno podlago za povračila predstavljata Direktiva 2007/64/ES o plačilnih storitvah na notranjem trgu in Direktiva 2008/48/ES o potrošniških kreditnih pogodbah, ki sta bili preneseni v slovensko zakonodajo z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih ter Zakonom o potrošniških kreditih.

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.
Zakon o plačilnih storitvah in sistemih v 130. členu opredeljuje povračila v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, v 131. členu pa pod določenimi pogoji omogoča tudi uveljavljanje povračil v zvezi s pravilno izvršenimi plačilnimi transakcijami. V slednjih primerih gre za uveljavljanje povračil iz plačilnih transakcij, ki so bile sicer pravilno izvršene, vendar obstajajo drugi razlogi, vezani največkrat na temeljno razmerje med trgovcem in potrošnikom, zaradi katerih lahko potrošnik zahteva povračilo plačilne transakcije. Ureditev zasleduje cilj, da se v teh primerih zaščiti potrošnika, saj so take oblike plačevanja manj transparentne in omogočajo več zlorab.

Direktiva o potrošniških kreditnih pogodbah določa odgovornost dajalca kredita v primerih, ko se blago ali storitve iz povezane kreditne pogodbe ne zagotovijo ali se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo o njihovi dobavi. Omenjeno ne pride v poštev pri plačilih z debetno kartico.

Zakon o potrošniških kreditih v 18. členu določa, da potrošnik lahko proti dajalcu kredita ugovarja zavrnitev plačila in uveljavlja druge pravice iz pogodbe, če se blago ali storitve ne zagotovijo, se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo.
Samael != Samuel

tomlin ::

Nekaj "Banggood" nakupovalnih izkušenj za vse, tudi predvsem zame osebno.

ge ::

To pa je bilo hitro!
Od včeraj na danes.
PayPal je spremenil prvotno odločitev in sedaj odločil meni v prid.
Seveda, v sporočilu najprej malo generičnega nakladanja, da so me poskušali kontaktiriat na telefon, da so posredovali podatke odelku za,...
Na koncu so se odločili, da ne čakam predolgo (naslednjih 10 dni) in mi denar vrnili direkt na PayPal račun in ne na Visa kartico. Zaokrožen znesek navzgor, brez centov.

Lepo, in hkrati žalostno da je treba iti skozi take procedure v zadevi kjer je vse jasno.
Ge

drvo ::

Po dolgem času nakupujem preko ebaya in želim plačati preko paypal-a, vse ok, dokler se ne odpre okno za checkout in zdaj melje že kakšnih 20-30 minut. Kaj storiti? Zapreti okno, še malo počakati? Uporabljam Edge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: drvo ()

Rias Gremory ::

Če nisi ravno v vukojebini potem bi moralo biti tudi z relativno počasnim internetom to gotovo v nekaj sekundah.

Zapri brskalnik, ga nazaj odpri, preveri ali so ti dol potegnili denar oz. preveri če si dobil potrdilo o plačilu na mail.
Če ni šlo čez, ponovi nakup. Če tudi tokrat ne gre izbriši začasne podatke brskalnika (cache, piškotki itd.).

permit ::

Če imaš denar na PayPal balance in želiš prenesti na svoj bančni račun, katereg kartico imaš povezano s PayPal računom, ali je to še vedno brez stroškov in prenese se lahko vse, kar imaš na PayPal balance (cca 100EUR skupaj, nekaj EUR nekaj v $)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: permit ()

matobeli ::

ja, morš pa dodat tudi bančni račun not, ne samo kartice ki je vezana na ta račun.

i53470 ::

Videl sem, da ima PayPal možnost tudi izstavljanja računov. Ali je potrebno za to, da lahko izstaviš račun imeti registriran s.p.?

bastadu ::

Seveda, čemu bi izdajal račune, če nimaš firme?

i53470 ::

V Sloveniji lahko račune izdajaš tudi če imaš OSEBNO DOPOLNILNO DELO:

https://e-uprava.gov.si/podrocja/delo-u...

bastadu ::

Ja, ampak samo za točno določena dela ... Dvomim pa da PP pozna ODD ...

Scaramouche ::

Rad bi si naredil paypal račun, je NLB še vedno najboljša opcija?

matobeli ::

Sej nikoli ni bila. Revo, N26...

Scaramouche ::

matobeli je izjavil:

Sej nikoli ni bila. Revo, N26...


Samo potem moraš s svojega bančnega računa prelagati na tega...Ali imaš ti tako urejeno da tvojo plačo tja nakaže?

bastadu ::

Seveda lahko dobivaš plačo direktno na Revolut.

matobeli ::

Tud na N26 ni nekih blaznih težav glede nakazovanja plače :)

Pa tud od slovenskih bank je bila Dh vedno najcenejša in ne NLB, so pa vmes ble podražitve in nisem delal novega izračuna kaj je v tem trenutku najugodneje.

martincek1 ::

Withdrawal iz Paypala sem ponesreči nakazal na svoj Mastercard namesto na IBAN (oboje imam pri NLB). Kaj lahko naredim oziroma kaj bo s tem denarjem, kdo ve? Bo transakcija zavrnjena, sem ga izgubil ali bo nekako prišel sam tja kamor more? :))

Samael ::

Meni je v podobnih okoliščinah na Viso prišlo in prikazovalo kot plus (presežek nad limitom), si je pa SKB banka (ali Visa?) pri tem odtrgala nekaj procentov, ki jih pri nakazilu na bančni račun ne.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Route66 ::

Eno vprašanje in sicer me zanima če morda kdo ve kje je opcija za spremembo telefonske številke v primeru če si jim dal že 2 številki. Od mene zahteva 2FA in je zdaj problem ker ne znan izbrisati stare številke in dodati nove. Paypal imam še od leta 2013 in do takrat sem zamenjal še 2 telefonski številki. Zadnja mi je pravzaprav potekla tako da imam zdaj novo, vendar nikjer ne najdem opcije kjer bi izbrisal staro in dodal to novo? Morda kdo ve kako to storim? Nikjer ne vidim opcije oziroma gumba kjer bi lahko dodal svojo novo številko. Ali jim moram pisati na mail? Morda kdo ve?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Route66 ()

simnov ::

Mutijo z temi karticami kreditna pa še ena kreditna ki je navadna.

energetik ::

Route66 je izjavil:

Eno vprašanje in sicer me zanima če morda kdo ve kje je opcija za spremembo telefonske številke v primeru če si jim dal že 2 številki. Od mene zahteva 2FA in je zdaj problem ker ne znan izbrisati stare številke in dodati nove. Paypal imam še od leta 2013 in do takrat sem zamenjal še 2 telefonski številki. Zadnja mi je pravzaprav potekla tako da imam zdaj novo, vendar nikjer ne najdem opcije kjer bi izbrisal staro in dodal to novo? Morda kdo ve kako to storim? Nikjer ne vidim opcije oziroma gumba kjer bi lahko dodal svojo novo številko. Ali jim moram pisati na mail? Morda kdo ve?
2FA na SMS ni varno. Uporabi raje OTP generator, potem itak nima veze telefonska.
vires in numeris

marjan_h ::

Eno vprašanje:

Dobil sem od NLB (mastercard - debetno) kartico in sem povprašal na informacijah od NLB glede tega, če lahko naredim račun za paypal vežem debetno kartico in plačujem. Vendar potem je gospa na drugi strani začela govoriti nekaj o NLB pay, da je potrebno narediti račun in, da je neka nova evropska direktiva (z mesecem majem se začne) kjer je potrebno potrditi vsako plačilo 8-O.

Jaz sem dobil to kartico brezplačno (NLB mastercard debetna). Kaj je s to evropsko direktivo in NLB pay? Zakaj bi moral naložiti aplikacijo NLB pay in potrjevati plačila? Ne vem sploh kaj omogoča NLB pay?

Hvala za razumljiv odgovor.

MrStein ::

Če s to kartico plačaš na internetu, moraš plačilo potrditi v aplikaciji NLB Pay.
Sicer se plačilo ne izvede.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
73 / 76
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Paypal podpira tudi Slovenijo (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
817135560 (15524) igi82m
»

Debetna Visa Elektron ABanka - Paypal (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Kaj kupiti
333107671 (34718) PINki
»

Origin - načini plačila_Navadna bančna kartica?

Oddelek: Igre
4311407 (10124) Oktan
»

eBay - vračilo denarja (PayPal)

Oddelek: Pomoč in nasveti
329321 (7172) refosk
»

Nakazanje na paypal (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5120518 (17595) Kwizlord

Več podobnih tem