» »

Tušmobil po prenosu številke in izteku aneksa ni prekinil naročniškega razmerja

Tušmobil po prenosu številke in izteku aneksa ni prekinil naročniškega razmerja

Michaelosz ::

Težava je sledeča. Marca 2010 sem od Tušmobila prenašal številko k Mobitelu. Ker sem imel do konca pogodbe pri Tušmobilu samo še 4 mesece (julij 2010) mi je prodajalec v Mobitelovemu centru ob podpisu pogodbe dal na izbiro 2 možnosti: prekinitev pogodbe in s tem pogodbeno kazen, ali pa ohranitev naročniškega razmerja do izteka aneksa (julij 2010). Ker nisem imel sredstev za poravnavo pogodbene kazni v enkratnem znesku, sem se odločil za drugo možnost, torej ohranitev pogodbe do izteka aneksa. Bil sem seznanjen, da moram do julija normalno poravnavati obveznosti do Tuša (vsak mesec 50€). To sem tudi storil. Nakar pa sem pred tednom dni domov dobil od Tuša priporočeno pošto in to "Opomin pred tožbo". Tušmobil mi je namreč očital, da nisem poravnal računov od julija pa vse do decembra. Vse skupaj je to zneslo 356€!!! Takoj sem poklical na Mobitel in jih vprašal kako je lahko do tega prišlo. Rekli so, da so se na Tušu zmotili, češ da je na pogodbi vse tako kot mora bit. Takoj za tem sem se obrnil na Tuš, kjer pa so mi dejali, da bi moral priti osebno na Tuš in tam podpisat prekinitev pogodbe. V koliko mi je znano, in kakor mi je bilo tudi povedano na Mobitelu, meni ob prenosu številke ni potrebno urejati nič, vse bi naj uredil novi ponudnik. Sedaj sem zmeden in obenem tudi jezen, gre namreč za sorazmerno veliko vsoto - 356€. Smešno mi je namreč, da je pustil Tuš teči pogodbo, kljub temu, da je potekel aneks, pa še številka pri njih je bila prekinjena in je nikakor nisem mogel uporabljati. Plačati morem torej za naročnino oz. zakupljene količine, katere v bistvu sploh nisem mogel uporabljati. Pisal sem tudi že na Zvezo potrošnikov Slovenije, vendar nisem dobil odgovora.

Čigava krivda je sedaj tukaj? Ima kdo mogoče kakšen nasvet glede tega? Je imel že kdo podobne izkušnje? Vsakršen nasvet je dobrodošel!

Pa hvala!

Lp, Miha

techfreak :) ::

Če pri prenosu dovoliš Mobitelu, da ti prekine naročniško razmerje pri trenutnem operaterju, ti bodo to naredili. Če pa si rekel, da boš sam urejal pri trenutnem operaterju, pa Mobitel nima nič s tem.

Torej bi moral ti po prenehanju aneksa sam odpovedati naročniško razmerje pri Tušmobilu. Vedno si imel možnost, da greš do Tušmobila in dobiš novo telefonsko številko, če pa tega nisi izkoristil, pa niso oni krivi.

Vsaj takšno je moje mnenje/izkušnje, res pa je, da ne vem kaj so pri Mobitelu napisali v pogodbi. Btw nisi opazil, da si prejemal položnice od Tušmobila od julija do decembra 2010?

Michaelosz ::

Ja na mobitelu so rekli, da oni prekinejo. Nevem zakaj bi še naj jaz posebno urejal to... Celo 2x sem ga vprašal, če je potrebno kaj uredit. Položnic do decembra nisem dobival. 31.12. sem dobil samo paketek v vrednosti 356EUR :)

Scorpia ::

S tem tušem so same p******, mi smo učeraj zaradi njihove napake plačali 220 evrov. No dokazati jim za njihovo napako, je pa tudi, kot bi kmetu govoril. Izgovori na vse načine in prenašanje krivde na drugega telefonista, na koncu se je izkazalo da so dajali lažna imena. Pa v petek smo tudi ugotovili, da nismo edini plačali (pogodbeno kazen) na tak njihov hinavski način. Žal mene tuš nikoli več ne vidi.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

McAjvar ::

Pisno (po posti ali po faksu) poslji na Tusmobil obrazlozitev, kaj se je zgodilo in da opomina pac ne bos placal, ker poloznic niti nisi prejemal. Lepo obrazlozi celotno zadevo, kot si razlozil tule. Po mojem bi bilo to najbolje. Upam, da ti uspe urediti zadevo.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Michaelosz ::

Sem jih že pisno obvestil, so me poklicali nazaj, da ni njihova napaka, da pač morem plačat. Sem dal prošnjo za poravnavo obveznosti v obrokih, katero pa so mi p***** zavrnili. Ker je bil opomin pred tožbo, me zdaj skrbi v kolikšnem času zadevo predajo sodišču.

Doma smo imeli še pri njih internet in telefonijo. Takoj sem klical na Siol in naročil tam trojček. Tako kot je dejal Scorpia, ne vidijo me več.

dmok ::

Od julija do decembra ti niso poslali nobenega računa/položnice ?

KoMar- ::

1. WTF, kako to, da nisi dobil nobene položnice, potem pa kar naenkrat?
2. WTF, od kdaj novi ponudnik poskrbi za tvojo staro vezavo in celo počaka, da ti ni treba plačat kazni...? Ponavadi samo prekinejo takoj ob preklopu ali pa pustijo tebi, da urediš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

Michaelosz ::

Ne niso pošiljali nič. Kolikor vem, pošlejo priporočeno opomin po 3 mesecih če ne plačaš. Niti tega niso...

2. WTF, od kdaj novi ponudnik poskrbi za tvojo staro vezavo in celo počaka, da ti ni treba plačat kazni...? Ponavadi samo prekinejo takoj ob preklopu ali pa pustijo tebi, da urediš.


Tak je meni tisti na mobitelu reko. Označen je bil kvadratek ohranitev razmerja. To pomeni do izteka aneksa. Pol je pa tko al tko logično, da se prekine, če je aneks ven, številke pa več nimam tam in je niti ne morem uporabljat.

KoMar- ::

Označen je bil kvadratek ohranitev razmerja.

No, saj!?

To pomeni do izteka aneksa.

Ne, žal ne.

Pol je pa tko al tko logično, da se prekine, če je aneks ven

Ne, pogodbo moraš prekinit ti, oni je ne bojo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

techfreak :) ::

To pomeni do izteka aneksa. Pol je pa tko al tko logično, da se prekine, če je aneks ven, številke pa več nimam tam in je niti ne morem uporabljat.

Ti je Mobitel kje to napisal?

Michaelosz ::

Na pogodbi tega res ne piše. Saj se mi je zdelo, takoj sem pomislo, da me je oni na mobitelu napizdu oz. da oni nimajo pojma. Rekli so da je takšna praksa, in da se tko naredi.

Nimam kaj ne, morem plačat a ne?

Wox ::

Po moje bi moral sam odjaviti naročniško razmerje pri Tušu po preteku aneksa, ker Mobitel ga očitno ni. Čudno je le to, da ti Tuš ni pošiljal položnic po preteku aneksa.
Poglej na Apek kaj pravijo glede obveznosti operaterjev pri prenosu številke. Saj si prenesel številko iz Tuša na Mobitel, a ne?
Commodore 64

Michaelosz ::

Ja, od Tuša k Mobitelu.

Zbluzl so na Mobitelu, jaz pa tud nisem vedo kak pa kaj. Nisem vedo, da se pogodba ne prekine avtomatsko...

Lonsarg ::

Aneks nima veze z pogodbo, to si narobe sklepal. Tako da tukaj je tvoja napaka.
AMPAK to napako bi ti ob prvi tuševi položnici po juniju sam ugotovil in bi pač eno poločnico več plačal, ko nisi vedel.

To da ti nisi pošiljali položnice je pa ločen problem nepovezan z prenosem cifre. Jaz bi probal ostro nastopit prot njim, sem 95% da je pravo na tvoji strani, če so kar nehali položnice pošiljat. čeprov prej bi še njihovo pogodbo prebral, če majo notri kaj takega, da to lahko naredijo, če cifre ne uporabljaš, če imajo potem je pravo na njihovi strani ziher žal...

r0ker ::

streljam na pamet... ali ni aneks vezan na številko? torej; kako lahko prevežejo številko, če pa na njej sedi aneks k pogodbi? Kaj moreš ti sploh plačat? naročnino na številko, ki ni pri tušu že pol leta? naročnino na... luft?
še malo streljam... ali ni čas, po katerem je ponudnik (dolžan?) prekinit pogodbo, če niso računi redno plačani, določen, in to 3 mesece? Ravno zato, da ne pride potem, zaradi kakršnih koli zapletov, do računov z ogromnimi številkami?
da aneks nima veze z pogodbo je zgrešeno povedano. aneks je annex k pogodbi. je pa res, da lahko annex poteče, brez da poteče tudi pogodba, kontra pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0ker ()

Lonsarg ::

Številka nima veze, komot jo spremeniš kadarkoli.

Sem šel Splošne pogoje gledat, pa piše notri, da Tušmobil pošlje opomin, torej je kršil splošne pogoje, ko ti ni poslal, kar opomni jih na to.

RockyS ::

Lonsarg je izjavil:

Številka nima veze, komot jo spremeniš kadarkoli.

Sem šel Splošne pogoje gledat, pa piše notri, da Tušmobil pošlje opomin, torej je kršil splošne pogoje, ko ti ni poslal, kar opomni jih na to.


Spremeniš jo lahko, ampak je ne moreš prenest k drugemu operaterju.

Lonsarg ::

RockyS kaj nabijaš kar nekaj, tudi če kak operater kak člen vrže notri je ta člen neveljaven, ker mora zaradi APEKa prenest k drugemu operaterju. Kolikor vem je praksa večina operaterjev, da če preneseš cifro, ampak ne prekineš pogodbe ne dodeli avtomatično nove cifre, pač pa to naredi proti plačilu, če to zahtevaš. Naročniško razmerji nima nič z cifro, prav tako aneks ne.

RockyS ::

Ko sem hotel naredit prehod iz Simobila na Mobitel bi moral plačat nevem kaj... ravno zaradi aktivne številke.

Lonsarg ::

Ja pogodbeno kazen bi moral plačat, ker si se z aneksom zavezal. Ampak plačat bi moral ker si hotel prekinit naročniško razmerje. Če bi samo prenesel cifro brez da prekineš razmerje ne bi plačal nič.

mikimisek ::

Pred kratkim sem menjal mobitel>simobil in sem placal samo 5evrov za prenos stevilke.
Aneks pri mobitelu za prejsnji telefon mi je potekel. Pri simobilu so vprasali ce pogodbo prekinejo oni ali bom sam. Drugega mi ni bilo potrebno placevati.

Ziga Dolhar ::

Če so ti pri Mobitelu rekl, da bojo (s potekom vezave) pri Tušu zate prekinili naročniško razmerje (kar s tvojim pooblastilom lahko storijo), pa tega niso storili, boš ti sam sicer načeloma moral Tušu poravnati zapadle obveznosti, vendar boš lahko zahteval povračilo od Mobitela (torej, če so oni zajebal).

Je pa res, da če se Mobitel ne bo strinjal s tem, da bi oni morali v tvojem imenu prekiniti razmerje ... boš imel težave ;).
https://dolhar.si/

blaz87 ::

Na žalost ti ne preostane drugega kot urejati s tušem. Mobitel ni nič kriv za nastalo stanje.

So ti že zgoraj omenili, če si ohranil vezavo pri dajalcu številke(V tem primeru TUŠ), jo moraš sam preklicat po izteku vezave. Ko si prenesel številko na mobitel, so ti na tušu dodelili neko drugo številko.(Se pravi je bila tvoja sim še vedno aktivna).

To da nisi dobil več nobenega računa od TUŠ-a, je pa malo naslana, vsaj zame.

Michaelosz ::

So ti že zgoraj omenili, če si ohranil vezavo pri dajalcu številke(V tem primeru TUŠ), jo moraš sam preklicat po izteku vezave. Ko si prenesel številko na mobitel, so ti na tušu dodelili neko drugo številko.(Se pravi je bila tvoja sim še vedno aktivna).


nisem imel aktivne številke. na položnici, ki sem jo dobil decembra je še vedno pisala stara številke - tista, ki sem jo prenesel k mobitelu.

Trinitron ::

Prekinitev pogodbe si sam zajebal, ampak nepošiljanje položnic je pa definitivno TUŠeva krivda (če je res, ker kar malo težko verjamem). Prvi korak je to, da prekineš pogodbo, sicer si boš še dodatne stroške nakopal. Potem pa lahko šele ko dobiš izvršbo napišeš ugovor, če se s Tušem trenutno res nič pametnega ne moreš zmenit.

Zgodovina sprememb…

Michaelosz ::

Ja saj pogodbo sem šel takoj prvi delovni dan po prejetju tiste položnice prekinit. Danes pa sem še plačal zadnjih 140EUR evrov.

Preden sem dobil odločbo o zavrnitvi, so mi poslali domov pošto, da so dobili prošnjo za poravnavo v obrokih, zraven pa so še mi napisali sklicno številko in TRR. Malo je čudno, da so mi pol zavrnili prošnjo.

Je ok, če sem na to sklicno številko in TRR nakazoval denar? Saj se jim beleži kljub temu, ali pač? Nočem še zdaj namreč težav, češ da nisem plačal. Mam sicer vsa potrdila oz. izpiske na Kliku.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telekom - Paket 2013 v Paket 2014 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11126112 (20050) harvey
»

Mobitel prekinitev razmerja

Oddelek: Mobilne tehnologije
3414759 (8408) Lonsarg
»

Konec aneksa in prestavitev številke

Oddelek: Mobilne tehnologije
192022 (1849) boss-tech
»

Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
674218960 (186420) šernk

Več podobnih tem