» »

Pa kaj je s temi meglenkami?!

Pa kaj je s temi meglenkami?!

««
«
1 / 6
»»

TheJack ::

Zadnje čase opažam, da so vozniki "odkrili" zadnje meglenke (tudi prve, ampak o tem kdaj drugič). Če je sneg, dež, ali pa samo malce temno, ljudje prižigajo zadnje meglenke, bog ve zakaj.

Kolikor se jaz spoznam na te stvari, se meglenke prižgejo, če je megla. Pa ne govorim o meglici, kjer je vidljivost vseeno vsaj še par sto metrov, ampak o ORENK megli. V vseh ostalih primerih meglenke zelo motijo voznika za teboj. Zadnjič sem peljal v koloni, kjer je imel avto na začetku prižgane zadnje meglenke od Litije pa do Šentjakoba, čeprav o megli ni bilo niti sledu.

Izkušnje/mnenja?

zee ::

Neumno je prizigati meglenke, ce za to ni potrebe.

Bolj me sicer motijo prizgane prednje meglenke, ceprav jih *trenutno* prizigam tudi sam, saj sem zaradi crknjene prednje zarnice kratkih luci bistveno slabse viden na cesti. Zamenjavo *moram* narediti servisu, kjer sem narocen cez nekaj dni.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Vikking ::

Kar nekaj ljudi misli, da tisto ni stikalo za meglenke, ampak gretje zadnjih in sprednjih luči.

T0RN4D0 ::

Blentavi. :D

Sicer jih ne uporabljam praktično nikoli. Zadnjič sem jih pa, opazil sem, da je megla na parih odsekih takšna, da lastnega k* ne vidiš v njej, čez nekaj kilometrov pa vse jasno, pa potem spet kak pas res goste megle... In če se po takšnem furaš hitro pozabiš vmes izklapljat meglenke, sploh če nihče ne blenda za tabo. :D

Je pa res, da so zelo moteče le če rineš v rit komu, če se držiš malo bolj stran se da preživet.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Nagi Bator ::

Prizgi mu dolge, pa bo ze pomislil kaj te moti.
Sicer pa mislim, da je celo nekje zapisano, da lahko imas prizgane prednje meglenke samo
ce si prvi v koloni in zadnje, ce si zadnji v koloni oziroma sam.

49106 ::

Če te tako moti, greš na prvem počivališču na kofe ali ga enostavno prehitiš?

NB uzadno je nekdo kolegu od zadaj prizgal dolge, tip ga je spustil pred sabo in za njim vozil 50km z dolgimi. Ni se zajebavat z ljudmi na cesti, že tako so vsi živčni, poleg tega pa nikoli neveš kdaj boš naletel na psihopata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

krho ::

Sicer pa mislim, da je celo nekje zapisano, da lahko imas prizgane prednje meglenke samo
ce si prvi v koloni in zadnje, ce si zadnji v koloni oziroma sam.

Le od kje potem VWju homologacija? Ker jaz lahko vklopim samo sprednje ali sprednje+zadnje.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Aston_11 ::

Sprednje, če si v koloni spredaj. VW pa ni nikoli v koloni zadnji. Kar pomeni, da če nočeš prednjemu svetiti v rit in si zadnji v koloni, se moraš ali oddaljiti ali prehiteti.
Čudno ja, s temi meglenkami.
Izivati psihote na cesti s prižiganjem luči pa sodi med pogumen šport - nikoli ne veš, na koga nabašeš.

Slepi pa kot hudič, če je dež, ni važno, kje je, spredaj ali zadaj.

49106 ::

Ja sj to pravim. Letos poleti na avtocesti Reka-Split... pred menoj vozi italjan Audija RS4 in ker je bilo delo na cesti sta se pasova združila v enega. Medtem se mu je en domačin(E class MB) hotel uštult, italjan ga seveda ni želel spustiti. Domačin ga zaparkira, skoči iz avta in gre do njega. Sem že mislil da bo potegnil pištolo, no na srečo je privlekel le svojo pištolo :D

Mavrik ::

Tečno je sicer da moraš pri enih avtomobilih vklopiti prednje meglenke, da lahko vklopiš zadnjo. Kar pomeni da če v počasi vozeči koloni v resnem sneženju / nalivu nočeš dobiti kakega debila v rit, moraš pred tabo vozečemu svetiti z meglenkami.
The truth is rarely pure and never simple.

mr1two ::

saj meglenke niso tako moteče v ogledalu. Za oncoming promet pa znajo še kar bleščat.
Je pa zadnja meglenka res moteča ko sto mater, če samo dež pada ali sneg rahlo naletava...poleg vsega je tudi informacija, da oni z vžgano meglenko zavira, nekoliko manj izrazita...
Nimaš pa kaj dosti narest, vsako teslo ima svojo pamet, za volanom pa sploh. Jaz ponavadi samo pizdim na glas ali podajam opazke, ker drugega nimaš kaj dosti narest. Razen če je res kaj hudo bednega/nevarnega/nezdravega nekdo storil(izsiljevanje prednosti, zavijanje brez kakega znaka...) pol se obesim na trobo in si zaželim da bi imel avtomobil v stilu 007, s prikladnim gumbkom za lansiranje eksplozivnega telesa v nemarneževo vozilo. Eventuelno bi zalegla tudi boksarska rokavica na vzmeti. Taka težka.

TheJack ::

49106 je izjavil:

Če te tako moti, greš na prvem počivališču na kofe ali ga enostavno prehitiš?

NB uzadno je nekdo kolegu od zadaj prizgal dolge, tip ga je spustil pred sabo in za njim vozil 50km z dolgimi. Ni se zajebavat z ljudmi na cesti, že tako so vsi živčni, poleg tega pa nikoli neveš kdaj boš naletel na psihopata.


Kadar je možno (na avtocesti/obvoznici) ga seveda prehitim. Na marsikateri lokalni cesti pa bi bilo z mojo fiesto precej nevarno prehitevati.

Poleg tega ni to bistvo. Me je zanimalo pač, kje je fora, da ljudje brez veze prižigajo meglenke.

Keyser Soze ::

Sprednje načeloma niso niti malo moteče za tistega pred tabo. Ker so montirane zelo nizko na avtu.

Sem pa tudi sam opazil, da je kultura in osveščenost voznikov v današnjih dneh zelo, zelo na psu. Sploh kar se tiče meglenk. Ne vem, a so vsi tako veseli, da imajo melgenke na avtu, da jo morajo napalit že ob vsakem pršiču, al kaj?

Raba meglenk RES ni potrebna pri vsak mali megli. Ne rečem, če vidljivost pade pod 15m, ampak takrat meglenka navadno ne pripomore ravno veliko. Včasih je še celo slabše, zaradi beline. Dolge luči navadno popolnoma zadostujejo za normalno meglo, v hudi so pa tako dolge kot meglenke prakitčno neuporabne.

Edina uprabna je zadnja meglenka, katero je pa treba uporabljat enako kot dolge luči. Jo zatemniti, če se ti približa drug voznik.
OM, F, G!

kixs ::

1. ljudje so neumni in ne vedo kdaj se uporabljajo meglenke
2. nekateri niso tako neumni, pa se vseeno ne prilagajajo pogojem na cesti in svetijo z meglenkami, ko ni vec megle ali ko vozijo v koloni
3. enim pa cisto dol visi

Osebno sem prednje meglenke uporabil morda 3x v zivljenju. Pa se to samo na eni gorski zaviti ozki cesti.

Zadnje vklapljam po potrebi. Huda megla, mocan dez ali sneg. Vedno izklopim, ko se nekdo pribliza.

So pa eni res modeli, ko vozijo po AC ob jasni noci z meglenkami. Naj mi en pove kak pameten razlog zakaj?

Voznja je dinamicen proces in kot tak se je vedno potrebno prilagodit pogojem in situaciji na cesti. Vecina verjetno izklopi brisalce, ko neha dezevati? A je potem tako tezko izklopit meglenko, ko ni potrebe?!

lp

Keyser Soze ::

Aja, mislim, da je raba meglenk v normalnih razmerah prekršek. Samo ne vem v kakšni meri se nadzor nad tem izvaja.
OM, F, G!

Izi ::

Kazen za nepravilno uporabo meglenk je predpisana in ni ravno nizka.
Ne vem čisto dobesedno kako že gre zakona ampak je približno takole:
Meglenke se nikoli ne smejo uporabljati v koloni, če pa si sam pa samo ko je vidljivost manj kot 100 metrov.

Zadnje meglenke so bolj moteče kot sprednje. Namenjene so izključno samo temu, da se ti kdo v megli ne zaleti v rit. Uporaba je enako kot pri dolgih lučeh, čim se nekdo pojavi za teboj na manj kot 100 metrov moraš zadnje meglenke ugasniti.

Ponavadi pomaga trobljenje žmiganje z dolgimi ali pa za nekaj časa nabiješ kršitelju dolge luči, da ga opozoriš na kršitev. Za nekom, ki ima prižgane zadnje meglenke je skoraj nemogoče voziti dlje časa. Če nič ne pomaga pokličeš policijo :P

ZLOky ::

ZVCP-1: Uporaba luči na vozilu / 61. člen / 4. Odstavek:
(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali žaromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh luči. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).


in pa kazen: 9. Odstavek:

"(9) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim, petim, šestim ali sedmim odstavkom tega člena."
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZLOky ()

Izi ::

Aha, celo 50 metrov je predpis. Sem živel v prepričanju, da je meja 100 metrov. Za vidljivost 50 metrov mora biti pa že kar hudo gosta megla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ZLOky ::

Pa še en zanimiv odgovor uradne osebe glede uporabe meglenk; Uradno

P.S.: Mater vola, kaj ta GooGle dela čudeže... :D
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

Keyser Soze ::

ZLOky je izjavil:

"(9) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim, petim, šestim ali sedmim odstavkom tega člena."

Jp, se mi je zdelo, da je tole ena banalna zadeva. Absolutno manjka najmanj ena nula, plus poostren nadzor v zimskem času.

Kako pa oni definirajo vidljivost. Ker 50m je še kar dobra vidljivost. Na lokalni cesti recimo. Na avtocesti je že treba bit malo bolj previden.
Plus, pri taki vidljivosti so ponavadi dovolj tudi navadne dolge luči.
OM, F, G!

ZLOky ::

He he, navadne dolge luči, nak. Pri gosti megli ti dolge luči samo poslabšajo vidljivost.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

RockyS ::

Izi je izjavil:

Aha, celo 50 metrov je predpis. Sem živel v prepričanju, da je meja 100 metrov. Za vidljivost 50 metrov mora biti pa že kar hudo gosta megla.


Ravno v soboto sem naletel na meglo v pasovih in verjameš ali ne nisem videl niti ene naslednje črte pred sabo?(cestišče ločeno z črtkano črto) Bili smo trije avti v koloni in smo se vozili 20-30km/h. Vozim že deset let pa še tega nisem doživel.

Glede sprednjih meglenk pa je pri meni tako, da mi v dežju in snegu dosti pripomorejo zato ker nosim očala in se mi cesta preveč blešči, z sprednjimi meglenkami pa ta učinek zmanjšam. Na lečah imam tudi sloj za zmanjševanje bleščanja ampak ne pomaga kaj dosti.

imagodei ::

Meja vidljivosti za uporabo meglenk bi morala biti, jasno, definirana glede na kategorijo ceste. Kot ugotavlja Keyser, je 50m v naselju čez glavo. Na AC je 50m ne samo meja za previdnost, ampak so to že alarmantne razmere. Pri 130 km/h prevozimo v sekundi 36m. Kaj to pomeni, če oviro opazimo na razdalji 50m, si verjetno lahko predstavljamo.
- Hoc est qui sumus -

SkIDiver ::

Pacientov z zadnjimi meglenkami se je bolje izogibat, ker je tako zaposlen z vožnjo, da niti ne uspe pogledati števca in ostale armature ali pa je primerek psihopata, ki ima največjega na cesti.

Nekdo je vprašal v čem vidimo prednost prednjih meglenk. Sam jih uporabljam na zaprtih in zavitih cestah, ker osvetlijo širši kot. Se jih pa izogibam v dežju in mokrem cestišču, ker so moteče nasproti vozečim zaradi odseva. V mojem primeru tudi zelo lepo osvetlijo ob močnem sneženju kar močno olajša vožnjo kjer ni javne razsvetljave. Niso pa moteče nasproti vozečim, ker imam nastavljene na pravilno višino (v mokrem pa temu ni pomoči in so na off) in se nahajajo na spodnjem delu odbijača.

Super Sonic ::

Tle se zapenjate okol meglenk, ok nič ne rečem, samo 100000x hujše je, da ti nekdo nasproti uleti s "pokvarjeno" parabolo navadnih luči. To je pa lahko resno nevarno in ne samo moteče, kot naprimer pri meglenki. Če sneži, je meglenka zakon.

Smo imeli pa nesrečo predkratkim zaradi megle. Me zanima kdo je tam imel prižano kakšno luč in zakaj je do nesreče prišlo - zaradi dirkača ali invalida. Najverjetne pa kar obeh.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Če je na AC vidljivost (pod) 50 m in vozniki vozijo 130 km/h, se zgodi grosupeljska nesreča in potem so spet vsi presenečeni.

Izi ::

imagodei je izjavil:

Meja vidljivosti za uporabo meglenk bi morala biti, jasno, definirana glede na kategorijo ceste. Kot ugotavlja Keyser, je 50m v naselju čez glavo. Na AC je 50m ne samo meja za previdnost, ampak so to že alarmantne razmere. Pri 130 km/h prevozimo v sekundi 36m. Kaj to pomeni, če oviro opazimo na razdalji 50m, si verjetno lahko predstavljamo.

Hitrost je treba prilagoditi razmeram na cesti. Najvišje dovoljene hitrosti niso fiksne in se spreminjajo z razmerami na cesti. Pri hudi megli ne veljajo enake hitrosti kot v sončnem vremenu. In v hudi megli, kjer vidiš samo nekaj 10 metrov naprej je omejitev hitrost povsem enaka v naselju ali pa na avtocesti.
Ni potrebe, da bi kaj posebej opredeljevali. Saj imamo vendar pamet. Voziti 80 km/h v hudi megli po avtocesti je zrelo za doživljenski odvzem izpita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

imagodei ::

Tudi to drži.
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::

ZLOky je izjavil:

He he, navadne dolge luči, nak. Pri gosti megli ti dolge luči samo poslabšajo vidljivost.

Pri gosti megli je enako z meglenkami. Žal.

Verjemi, da se v teh mesecih vsak dan peljem čez eno notorično območje, kjer je velikokrat zelo, zelo gosta megla (vidljivost je tam cca. 15m ali manj). Se zgodi, da vidiš za kakšni dve dolžini avta pred sabo. Meglenko spredaj vozečega pa zagledaš kakšnih 30m (zelo pozitivna ocena) prej, zadnje luči pa nekje vmes.

Skratka, katastrofalne razmere.

Rezultat izboljšave vidljivosti pri uporabi samo običajnih dolgih luči ali samo meglenk je enak. Vidljivost se praktično zmanjša zaradi bleščanja (beline). Pri malo milejši megli so meglenke napram dolgim lučem nekako isto uporabne. Ene hude prednosti nimajo. Nikakor ne v tej meri, kolikor težav povzročajo nasproti vozečim v kombinacij z mokrim voziščem.

P.S.: Veš kdaj sam uporabljam meglenke (samo sprednje - tako ob suhem kot mokrem vremenu). Ko se peljem ponoči domov in si hočem osvetliti malo širši pas vozišča (da prej vidim morebitne živali ob cesti). Jih pa obvezno uporabljam na enak način kot dolge.
OM, F, G!

RockyS ::

Izi je izjavil:

imagodei je izjavil:

Meja vidljivosti za uporabo meglenk bi morala biti, jasno, definirana glede na kategorijo ceste. Kot ugotavlja Keyser, je 50m v naselju čez glavo. Na AC je 50m ne samo meja za previdnost, ampak so to že alarmantne razmere. Pri 130 km/h prevozimo v sekundi 36m. Kaj to pomeni, če oviro opazimo na razdalji 50m, si verjetno lahko predstavljamo.

Hitrost je treba prilagoditi razmeram na cesti. Najvišje dovoljene hitrosti niso fiksne in se spreminjajo z razmerami na cesti. Pri hudi megli ne veljajo enake hitrosti kot v sončnem vremenu. In v hudi megli, kjer vidiš samo nekaj 10 metrov naprej je omejitev hitrost povsem enaka v naselju ali pa na avtocesti.
Ni potrebe, da bi kaj posebej opredeljevali. Saj imamo vendar pamet. Voziti 80 km/h v hudi megli po avtocesti je zrelo za doživljenski odvzem izpita.


Pred 13-14 leti smo imeli prometno nesrečo na avtocesti v Avstriji ravno zaradi megle in verižnega trčenja (odvažali so nas s helikopterjem), raziskava je pokazala, da je vzrok nesreče (torej prve) neprilagojena hitrost ampak ne tistega ki se je peljal razmeram prilagojeno(prvi udeleženec) ampak osebe za njim, ki se je peljala prehitro (še zmeraj znotraj max dovoljene hitrosti) in se zakantal v prvi avtomobil zaradi "nevidnosti".
Zdaj se več ne spomnim ampak mislim da je bilo udeleženih nekaj manj kot 90 avtomobilov in tovornjakov.

In takrat sem si obljubil da v takih primerih raje zapeljem na počivališče in počakam da se megla dvigne.

Izi ::

Keyser Soze je izjavil:

Jih pa obvezno uporabljam na enak način kot dolge.

Odvisno kje imaš stikalo. Stikalo za meglenke je namreč pri večini avtov precej od rok, tako da je nujno s pogledom prej poiskati stikalo, preden ga lahko preklopiš. Včasih se moraš celo sklanjati nekam spodaj kjer so lahko stikala za meglenke. Tisti čas pa ne gledaš na cesto.
Dolge luči pa so pri vseh avtih na istem najbolj dostopnem mestu.

RockyS ::

Še zmeraj montirajo ta stikala tja spodaj ko so ponavadi varovalke? :O

Jaz imam vse to na ročki za navadne luči. Zasuk naprej so sprednje meglenke, zasuk nazaj pa zadnje. Vklopljene lahko imam na vse načine.

SkIDiver ::

Super Sonic je izjavil:

Tle se zapenjate okol meglenk, ok nič ne rečem, samo 100000x hujše je, da ti nekdo nasproti uleti s "pokvarjeno" parabolo navadnih luči. To je pa lahko resno nevarno in ne samo moteče, kot naprimer pri meglenki.


To pa je problem, ker si mojstri v parabole za halogenske luči vgrajujejo razne xenon kite. Take bi blo potrebno fajn po denarnci vžgat.

_Blaze_ ::

Iščete ene tako kompleksne razloge zakaj ljudje uporabljajo meglenke podnevi da je že prav dolgcajt to brat. KISS. Zgodba je precej bolj enostavna zakaj ljudje toliko več uporabljajo te luči napram včasih, in to je zato ker jih imajo novi avti že praktično vsi IN ker DOBRO IZGLEDA. Če ste bili vsaj malce pozorni ste videli da se je to začelo početi ko so začeli prihajati avtomobili kot so bemfiji in mislim da nova astra ki imajo vrsto sprednje luči ki sploh ni namenjena osvtelitvi ceste, ampak samo da se ga vidi. In ker je ljudem to všeč so zapalili na naslednjo najboljšo stvar ki jo imajo na voljo, MEGLENKE. Če ste pozorni boste videli tudi kar je nekaj ljudi ki uporabljajo SAMO sprednje meglenke za luči. In to je to, niso ljudje tako kompleksni da je treba kvanto mehaniko vpeljevat v to debato.

Furbo ::

Takoj ko malce pada sneg ali če je teden dni nazaj padal sneg, se folk userje. Dobesedno.

Potem gredo po stikalih po avtu in vklopijo vse živo, ker jim to da občutek neke lažne varnosti.

Kadarkoli je malce megle, vsi vklopijo zadnje meglenke, izklopijo jih potem čez kak teden dni ali dva.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Keyser Soze ::

Izi je izjavil:

Odvisno kje imaš stikalo.

Gre za Audija. In ja, stikalo je na stikalu za luči. Najdem ga pa ob treh zjutraj, miže, če me neseš v avto in tam zbudiš iz najglobljega spanca. V bistvu je treba samo počit stikalo in samo skoči nazaj v osnovni položaj (meglenko namreč prižgeš s tem ko stikalo za luči potegneš ven).

Nekako mi ni jasno, kako mora folk sploh še iskat karkoli v avtu pa kakšnem mesecu redne rabe le tega. Reakcije morajo bit že podzavestne.

Tako ali tako pa na lokalni cesti, kjer je največja nevarnost naleta divjadi, v nočnem času, ni ravno veliko prometa. In ni nobena umetnost ugasnit dolge luči s prsti desne roke (brez da spuščaš volan), hkrati pa z levo roko potisnit stikalo meglenk v normalni položaj.
OM, F, G!

kixs ::

Zadnja meglenka se vklopi na stikalu ob volanu - na rocici za brisalce. Prednje pa na sredinski konzoli in je kar potece se stegovat, pa se navadno potem klimo vklopim ;) Ampak kot ze receno, prednjih ne uporabljam, ker jih nimam za kaj - edino, ce bi hotel bit cool 8-)

Keyser Soze ::

kixs je izjavil:

Zadnja meglenka se vklopi na stikalu ob volanu - na rocici za brisalce. Prednje pa na sredinski konzoli in je kar potece se stegovat, pa se navadno potem klimo vklopim ;) Ampak kot ze receno, prednjih ne uporabljam, ker jih nimam za kaj - edino, ce bi hotel bit cool 8-)

No, odvisno od znamke do znamke. Pa tudi od modela. V mojem je pač tak sistem. Stikalo za luči. Prvi poteg prednje meglenke. Drugi poteg pa še zadnje. Pa stikalo mora biti na "ON".

Kot sem rekel, najbolj uporabna je sprednja meglenka zgolj zato, ker precej bolje osvetli levo in desno od avtomobila. Idealno, da malenkost prej opaziš kakšne "oči", ki laufajo proti cesti.
OM, F, G!

gokky ::

imagodei je izjavil:

Meja vidljivosti za uporabo meglenk bi morala biti, jasno, definirana glede na kategorijo ceste. Kot ugotavlja Keyser, je 50m v naselju čez glavo. Na AC je 50m ne samo meja za previdnost, ampak so to že alarmantne razmere. Pri 130 km/h prevozimo v sekundi 36m. Kaj to pomeni, če oviro opazimo na razdalji 50m, si verjetno lahko predstavljamo.


ZVCP že sedaj določa, da a) lahko vključiš meglenke samo, ko je vidljivost manjša kot 50m in b) da moraš ob vidljivosti manjši od 50m voziti 50km/h ali manj (ne glede na tip ceste!!!).

Zanimiva "izpeljava" bi bila, da bi policisti ustavljali vse z meglenkami, ki vozijo več kot 50 in jim povedali, da so vozili prehitro v smislu: vključili ste meglenke, kar pomeni, da menite, da je vidljivost manjša kot 50m, kar pomeni, da ste vozili za toliko in toliko prehitro. Bi proračun na AC res obogatel ;-)

Super Sonic ::

"Tako ali tako pa na lokalni cesti, kjer je največja nevarnost naleta divjadi, v nočnem času, ni ravno veliko prometa. In ni nobena umetnost ugasnit dolge luči s prsti desne roke (brez da spuščaš volan), hkrati pa z levo roko potisnit stikalo meglenk v normalni položaj."

Probi to naredit na Citroenu C5. :-)

Niso vsi avtomobili enaki in povsod ta stikala niso enako narejena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"To pa je problem, ker si mojstri v parabole za halogenske luči vgrajujejo razne xenon kite. Take bi blo potrebno fajn po denarnci vžgat."

Tudi so, ampak zame večji problem so vozniki kombijev in vozil SUV. Če bi mogu zapisat v procentih, bi rekel, da je le okol 30% takih, ki jim luči svetijo pravilno. Vse ostalo je za kaznovat, kakšenmu pa tudi za odvzet izpit. Sicer ne vem za vas, ampak mene to lahko zaslepi 100% in občutek, ko ne vidiš najbolje ceste (sploh vhoda v ovinek) - ni najboljši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

gokky> "b) da moraš ob vidljivosti manjši od 50m voziti 50km/h ali manj (ne glede na tip ceste!!!)."

Kje pa to piše?
- Hoc est qui sumus -

JohanP ::

imagodei je izjavil:

gokky> "b) da moraš ob vidljivosti manjši od 50m voziti 50km/h ali manj (ne glede na tip ceste!!!)."

Kje pa to piše?


Najverjetneje v smernicah za projektiranje cest ;)

Projektna zaustavna dolžina za tehnični tip cest A,B in C pri naklonu 0% in hitrosti 50km/h je 50m.

imagodei ::

No, bomo počakali gokkyja, ki je zapisal, da to piše v ZVCP.
- Hoc est qui sumus -

teoo ::

Še hujši so pacienti, ki za vsak kurac palac vžgejo vse 4 žmigavce in jih pol ure ne vgasnejo.

Če vidim 4 žmigavce, takoj pomislim na pizdarijo in začnem gledat okoli sebe, koliko smem zavirati, exit strategy in vse kar še pride zraven. Potem se pa izkaže, da je en stric ful ponosen, ker je vsem pokazal, da je nekdo pred njim zavrl iz 100 na 60.
defying gravity

KoMar- ::

Enim se sami vklopijo ob naglem zaviranju ;)

GLAVNI ::

Meglenke se vklopijo, ker dodajo avtu 10 konjev. 8-)

SkIDiver ::

KoMar- je izjavil:

Enim se sami vklopijo ob naglem zaviranju ;)


To je prej brutalno zaviranje;) Vklop zavisi od hitrosti pri kateri si začel zavirat in sile s katero si stiskal pedal zavore. Dejansko more bit z nogo bomba na pedal zavore. Mi je uspelo samo 1x v dejanski situaciji. Kasneje, ko sem probaval mi ni uspelo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

ZLOky ::

A je kdo kdaj probal vozit samo s prižganimi meglenkami, brez kratkih ali dolgih luči (Ciljam namreč na zavestno vožnjo, ponoči seveda, brez oviranja ostalih udeležencev v prometu)?
Po predpisih sme snop meglenke segati le DO 15m. Zdaj mi pa naj en STROKOVNJAK razloži, kako ti meglenke pomagajo pri vožnji, ko ni megle?
Zadnjič sem prav zanalašč, na prazni cesti, po temi, se igral z meglenkami na vse možne načine, ki so mi takrat prišli na misel. In glej ga zlomka, ugotovil sem, da ti meglenke samo UMETNO povečajo vidljivost, ko ni megle, praktično pa čisto nič. Pri 90km/h in s samo 15m snopom svetlobe meglenk je tako, kot da bi vozil z zamikom, ko kaj vidiš/opaziš, je že prepozno za reakcijo. Se pravi ti pri večjih hitrostih meglenke NE pomagajo.

Glede bleščanja (kakor je en napisal, da mu pomaga zmanjšati bleščanje od drugih vozil, če ima prižgane meglenke na svojem vozilu). Si razmišljal, da pa ti bleščiš VSEM drugim. Glede na tvoj problem, ti bi svetoval mogoče kakšne očale z zatemnitvijo z le nekaj procenti, recimo 5%-15%, jaz imam takšne (sicer niso zatemnjene zaradi vožnje ponoči in bleščanja svetlobe, ampak glej ga zlomka, tudi tukaj pomagajo) in se opazi razlika z ali brez teh rahlo zatemnjenih očal...
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

Good Guy ::

sprednje meglenke svetijo prenizko, da bi kakorkoli bleščale nasproti vozečim vozilom..
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6713278 (10436) dxx

Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
632104703 (87505) dzinks63
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726831 (24881) BigWhale
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517267 (14336) terezijslo
»

Uporaba zadnje meglenke! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
577120 (6169) MadMax

Več podobnih tem