» »

Stvarna napaka na rabljenem avtomobilu

Stvarna napaka na rabljenem avtomobilu

«
1
2

NINA_J ::

Pozdravljeni,
prosim za nasvet.

Kupila sem rabljen avtomobil (letnik 2008) pri posredniku, že na ogledu smo opozorili prodajalca, da zavore niso ok. Ker pa je zatrdil, da so vredu in če ne bodo bo sam kril stroške menjave, o tem več nisem razmišljala. Po 2 tednih pa mi zavore ne primejo in avto kar odnese naprej, glede na to, da vozim 2 otroka ... :-O Peljem avto k mehaniku in mi pove in pokaže, da so diski popolnoma uničeni prav tako zadnje ploščice, sprednje ploščice so pa bile verjetno menjane pred prodajo ( so bile še debelješe), vendar so se uničile zaradi zarjavelih diskov. Po faxu sem poslala račun prodajalcu, ki je rekel, da bo račun poravnal in mi nakazal denar na račun. Seveda je minilo par dni in sem ga poklicala in spet zagotovilo, da bo plačal. Minilo je 14 dni, večkrat sem klicala in vedno z ogovorom: naslednji dan, popoldan grem na banko, po malici .... Zdaj imam dovolj in me zanima kaj še lahko storim, da dobim povrnjene stroške.
Lp, Nina

amigo_no1 ::

2 "omari" s sabo in lepo na obisk k prodajalcu (skupaj z računom).Bolj si glasen prej bodo rešili v tvojo korist.

Zanimivo da ljudje še vedno verjamejo (pre)prodajalcem vozil.

Zakaj nisi ob nakupu vzela nekoga, ki s spozna, s sabo ??

NINA_J ::

Poznaš 2 omari, ki sta pripravljena sodelovati?:)
Ja to je tak, ker se ne ukvarjaš s tem vsak dan in si pač naiven glede tega. Vem, da sem sama kriva, kaj sem pa avto sploh kupila. Ampak 6 mesecev sem iskala drug avto, 2 tedna bila brez avta, ker sem svojega že prodala in je bila že kriza. Drugače je avto ok, je pa spodaj čist zarjavel, kot tudi zavore. Jaz sem še vedno za fairplay, zato pa naj....
Je bil bratranec zraven in ga je tudi opozoril na rjave diske, seveda pa je on rekel, da se bodo z vožnjo "porihtali". Nisem imela dvigala, da bi lahko gumo dali dol in pregledali podrobno.

St235 ::

Glede na to, da si avto kupila od pravne osebe, ki je (upam, da tudi pisno) priznal napako in obljubil plačilo, je naslednji korak Tržna inšpekcija.

#000000 ::

To ni stvarna napaka. Vse kar se tiče zavor, sklopke, motorja oz. kar se popravlja v sklopu rednega vzdrževanja ni moč uveljaviti kot stvarno napako.

Če ne verjameš pokliči svetovalca na tržnem inšpektoratu, ko ti bo vse razložil ti bo jasno, da skoraj nič ne gre pod tako opevano stvarno napako, sploh pri rabljenih vozilih.

Ti poglej če je bil avto oglaševan kot da ima narejen veliki servis ali pa če ti je prodajalec to kje napisal, ker zavore so proti temu relativno poceni, dočim tak servis komot stane 1000 ali celo več evrov (odvisno od znamke)

amigo_no1 ::

Omfg, a ti veš na živiš v Sloveniji, deželi, kjer je vrtenje števcev nacionalni šport in nategovanja nevednih kupcev po defaultu na ON ?
Tehnični pregled pred nakupom lahko opraviš na skoraj vsakem auto servisu. Neverjetni ste eni res.

Če so diski hin je še X stvari verjetno v malori, samo če ne veš ne boli.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Če je zagotavljal, da je vse v redu, potem je stvarna napaka tudi če gre za rabljene dele. Pa kaj bi bilo, da bi kupil avto, pa bi stvarna napaka veljala samo na delih, ki niso potrošni material? Mimogrede - napaka in vzdrževanje - to ni eno in isto. Je pa tudi res, da če vidiš, da so diski rjavi, potem nimaš kaj jokati zaradi tega.
Avti, ki so v redu, se prodajo takoj. Avti, ki se ne prodajo takoj, so že preprodajalcem sumljivi, zaradi česar jih nočejo. Da so km prevrteni, je že skoraj 100%-no. Če bodo samo diski, bo super. Če pa je kakšen Renault, čeprav letnik 2008 ni več (tako) sporen...

NINA_J ::

Mah ja, smo pač vsi, ki nismo pokvarjeni neumni, ker to ne pričakujemo od drugih.
Nisem pa vedela, da to ne spada pod stvarne napake.
Hvala za odgovore.
Lp, Nina

Aston_11 ::

Naivni, ne neumni. Sicer pa smo bili vsi na tem in smo s prvim takim nakupom imeli bolj ali manj srečo in precej bolj pazili pri kasnejših nakupih.

amigo_no1 ::

SPISEK KONTROLNIH TOČK PRI NAKUPU RABLJENEGA AVTOMOBILA
http://www.citroenbilten.com/forum/show...

http://slo-tech.com/forum/t420036/p2772...

če kupuješ za rabljeno vozilo za >10k potem ga odpelji Amzs da ga temeljito pregledajo...

Zgodovina sprememb…

NINA_J ::

Ja ampak ni vsak rjav disk tudi uničen, ploščic pa ne vidiš. Ampak gre za to, da je on vedel in zatrdil, da bo menjal na svoje stroške. Tu nastane za mene problem, ker če bi bil tiho ne bi imela jaz kaj praskat. s tem pa je situacija malo drugačna. Avto je Ford c-max, kupljen takoj ko so ga pripeljali - tako, da se ni dolgo prodajal. Vsaj v Slo ne. Sem ga pa vzela, ker vse ostale, ki sem jih gledala so bili iz Francije in so bili zelo uničeni. Ta je pa v notranjosti in zunaj zelo lepo ohranjen. In naj bi bil iz Nemčije.

Aston_11 ::

Točno tako, če je obljubil, ne gre več za zahtevek iz stvarne napake, temveč za izpolnitev pogodbe/dogovora.

#000000 ::

Ja to je problem, ker ti tega verjetno nimaš nikjer napisanega. Na tržnem svetujejo da ob nakupu rabljenega vozila spišete nek prevzemni zapisnik kjer napišete recimo obljubo da so bremze OK. in če bodo crknile v naslednjih 10.000 km bo popravilo kril prodajalec in tako naprej. Tak z obeh strani podpisan zapisnik potem ima neko težo, dočim besedna obljuba ne velja nič.

NINA_J ::

Imam pričo, je bil bratranec zraven, ampak verjetno to ni dovolj.

NINA_J ::

aja kupila sem ga pa pri Tifon d.o.o., MS (oglaševalo na avto.net). Ko pa pregledam vse papirje, pa je na računu podjetje Nox d.o.o., ki mi je avto prodalo, le ta pa ga je kupil avto od enega drugega (za katerega je rekel, da je njihov uvoznik). In avto je bil registriran za tri dni na to podjetje - uvoznika. Mi je bilo čudno, ampak....
No, očitno lahko upam, da me ne čakajo še kakšne hujše (beri dražje) zadeve kot te zavore.

SkIDiver ::

Za katerega C-Maxa gre, kater motor in koliko km ima prevoženih?

Lahko napišeš na kater servis si potem peljala avto servisirat? Ker tale je tudi malo bosa, da so diski uničeni zaradi rjavine (če sem si pravilno interpretiral to izjavo).

Disk je uničen, ker se zvije ali poči. Dotrajan pa, ko pride do svoje minimalne predpisane debeline. Sicer upam, da sem napačno razumel izjavo servisa, ki so dejali, da so diski uničeni zaradi rjavine, ker potem se vprašam kako so opravili njihovo delo pri menjavi diskov in upam, da so menjali tudi ploščice, ker, če so ti vgradili stare ploščice na nove diske so ti uničili že nove diske!

Kar se tiče pa prodajalca; Če bi imel čiste namene in bi igral fairplay bi avto že sam prej pregledal oz. ga dal v pregled in odpravil napake preden bi avto sploh prodajal. Ali pa bi ob tvojem opozorilu ustrezno odpravil napake in prodal brezhiben avto ali bi se dogovorila za nižjo kupnino, ki bi bila zmanjšana za strošek popravila, ki ga izvedeš ti sama oz. sama poskrbiš za to. Slednje je tudi najbolj smiselno, ker sam si vgradiš primerne nadomestne dele. Prodajalec je lahko namazan z vsako žavbo in bo zamenjal z najslabšimi možnimi nadomestnimi deli, da pač za določen čas odpravi težavo in zadovolji tvoje opažanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

NINA_J ::

SkIDiver je izjavil:

Za katerega C-Maxa gre, kater motor in koliko km ima prevoženih?

Lahko napišeš na kater servis si potem peljala avto servisirat? Ker tale je tudi malo bosa, da so diski uničeni zaradi rjavine (če sem si pravilno interpretiral to izjavo).

Disk je uničen, ker se zvije ali poči. Dotrajan pa, ko pride do svoje minimalne predpisane debeline. Sicer upam, da sem napačno razumel izjavo servisa, ki so dejali, da so diski uničeni zaradi rjavine, ker potem se vprašam kako so opravili njihovo delo pri menjavi diskov in upam, da so menjali tudi ploščice, ker, če so ti vgradili stare ploščice na nove diske so ti uničili že nove diske!


Gre za c-max, 1.8 tdci, 2008
menjane so bile ploščice in diski, diski so bili tako zarjaveli - luknjasti od rje., ploščice isto. Ne vem kako bi se dalo to drugače odpraviti kot z menjavo. Je pa prodajalec menjal sprednje ploščice, ki pa so se zaradi uničenih diskov uničile in jih je bilo prav tako potrebno menjati. No tako sem jaz razumela mehanika.

Aston_11 ::

Luknjasti pa - je to sploh mogoče? Rjasti diski imajo ponavadi tenko plast rje čez, ki nekih problemov ne bi smela delati. Ponavadi je to znak, da je avto zelo zelo dolgo stal....

NINA_J ::

ja mehanik je rekel, da je stal sigurno več kot eno leto, tudi podvozje je rjavo.

Aston_11 ::

Drugače pa avto dela?

#000000 ::

To da so rjasti nima veze, parkrat močno zapremzaš in bo šlo stran, to se zgodi ko avto dolgo časa stoji in ni nič hudega, tisto pa ko si videal da so diski luknjičasti je pa normalno, veliko avtov ima luknjice v diskih, zaradi večje moči zaviranja.

NINA_J ::

super je, so mi naredili tudi veliki servis. Ne vem pa kaj je še lahko narobe, če avto stoji.

#000000 je izjavil:

To da so rjasti nima veze, parkrat močno zapremzaš in bo šlo stran, to se zgodi ko avto dolgo časa stoji in ni nič hudega, tisto pa ko si videal da so diski luknjičasti je pa normalno, veliko avtov ima luknjice v diskih, zaradi večje moči zaviranja.


zakaj pa je potem avto treslo, ko sem močno zavirala. Zdaj pa novi nič ne tresejo, s tem, da se avto ni ustavil (ni bilo snega ali poledice), ko sem zavirala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NINA_J ()

SkIDiver ::

Mehanski deli podvozja pri Fordu, ki so črno obarvani zelo radi hitro postanejo rjavi. Ni pa to nič kritičnega.
Ploščice se menja vedno, ko se menja diske. Stare ploščice na nove diske = uničen nov disk. Da bi bile v disku luknje od rjavine je nemogoče. Disk je imel tovarniško vdelane luknje kot je že nekdo omenil. Če bi prerjavel bi pomenilo, da je bil disk tako tenak, da sploh ne bi prišli celi nazaj iz testne vožnje, ker bi pri zaviranju zlomili disk in bi ostali brez zavor! Minimalna debelina same površine, ki pride v stik z zavorno ploščico na disku je recimo, da 6mm (rečeno na palec). Taki površini imaš na disku dve, med njima pa je zračni prostor z lamelami za prisilno hlajenje diska. Minimalna površina diska znese nekje med 21 in 23mm (rečeno na palec). Če bi samo ena polovica prišla do debeline 5 ali 4 mm bi se disk zlomil ob prvi večji obremenitvi in to bi se zgodilo recimo, da 1000-krat prej kot pa, da bi disk prerjavel skozi.

Avto je treslo, ker so bili diski zviti. Ustavil pa se ni ali zaradi rjavine na disku, ki si lahko vzame nekaj časa, da se sčisti, ker se mora sčistiti tudi iz zavorne ploščice ali pa je bilo oboje skurjeno in ni bilo zavornega učinka.
Kar je pa najmanj možno pa je, da je imel avto nameščene kakšno športno serijo diskov in/ali ploščic. Takšni elementi pa rabijo najprej delovno temperaturo, da je od njih sploh primeren učinek.

No upam, da bo avto dobro delal. Motor je čista Fordova zasnova in ima zanesljivo zgodovino. Pametna poteza, da se je naredil tudi servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Tilen ::

Čisto iz firbca me zanima koliko prevoženih km ima avto letnik 2008 z uničenimi zavorami? Oz. koliko je bilo na števcu ob nakupu?

Lp
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

NINA_J ::

Uničene naj bi imel zaradi tega, ker je dolgo stal. Prevoženih 122000km.

SkIDiver ::

Diski in ploščice se ne morejo uničiti od stanja vozila. Kakorkoli. Zavore niso bile primerne, ker so bili diski očitno zviti, njihov delovni učinek pa zelo slab in neprimeren. Menjava je bila potrebna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

amigo_no1 ::

2 leti star avto, recimo da je 1 leto stal, sicer je Ford ampak še zmeraj so to buče.
Edino če je 1 leto stal v 1m morski vodi :D.

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

A sedaj boš pa buče valil na račun Forda:D Diske in ploščice je še vedno proizvedel nekdo drug, ki jih boš našel tudi na drugi znamki;)

Vikking ::

Glede na to da si bila pri samem nakupu seznanjena z zavorami, potem to ne more biti kriv preprodajalec. Da pa je obljubil, pa pomeni le "baba čula baba rekla". Če ni na papirju napisal, da bo zamenjal zavore, potem kot da ga kličeš dnevno ne ostane.

Diski rjavijo, ampak mora preteči kar veliko let da povzroči konstantno rjavenje dotrajanost diskov. Pri letniku 2008 ni možnosti da bi rja povzročila takšne poškodbe. Tudi na same ploščice rjavenje nima vpliva. Vpliva pa dolgo stanje avtomobila na razpadanje gumic in posledično slabše delovanje potisnih batov v zavorni čeljusti. Prav tako na samo kvaliteto zavorne tekočine.

Ali je bil avto zlorabljen do onemoglosti in so se uporabljale nekavlitetne pretrde zavorne ploščice (poceni in dolgo zdržijo, slabše primejo, povzročijo poškodbe diska). Saj pri 122km so morale biti min. že 2x menjane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

mr1two ::

Pri nakupu rabljenega avta je pač tako- lahko upoštevaš nasvete nekoga, ki se je že opekel ali pa se sam opečeš. Sam sem se 1x najebal in se ne bom nikoli več za to stvar. Rajši tudi dam 100 evrov ali 200 evrov več, če vem da je stvar 100% takšna kot bi morala bit.
Vedno s sabo vzet še nekoga, ker več oči več vidi in tudi kakšen merilec laka zna bit izredno poceni v primerjavi s tem, da lahko kupiš razbit avto. Plus pregledi, ki ti jih nudijo na AMZSju ipd.
Zmeniš pa se tako: če garantira, da je vse OK, pol peljta avto do AMZSja, on naj plača pregled in če je vse ok, kupiš avto in še za pregled daš. Če ne, naj si nosi stroške za svoje laži in naj čaka naslednjo žrtev. Je*** jim vse takim "športnikom" ki nategujejo za kratek čas

LP

Vikking ::

Skopirano iz BMW foruma:
"Tole je bivši Avto Čuri iz MS, že to da je zamenjal ime firme pove dosti. Pri njem se dostikrat najdejo avtomobili z dvomljivim poreklom in tisto kar je na slikah niti pod razno ne ustreza napisanemu v oglasu. Če boš kupoval pri njemu, svetujem previdnost in obvezen predhoden pregled pri mehaniku."

reicmo:
- Avto Čuri ima te avte res za ta denar, ampak vam takoj povem, da so ti avti že kar fajn zgonjeni in oben nima teh kilometrov, kot so napisani na oglasih, kvečjemu enkrat ali dvakrat več. Poleg tega pa so nekateri avti sumljivega izvora ( vsi avti, ki jih Čuri ima so iz Nemčije uvoženi!!!).

NINA_J ::

Očitno čurimuri varianta ... Drugače sem zadovljna z njim, malo me je pa strah kako je z odvedenim DDV. Potrdilo za DMV mi je dal (upam da ni ponaredek), za DDV mi pa je tudi zatrjeval, da bo. Nekako mu ne verjamem več :8)

LeQuack ::

Jaz samo upam, da mi bo trenutni avto služil čim dlje, ker kupovanje rabljenih avtomobilov pri nas je nekaj najbolj mučnega kar se ti lahko zgodi.
Quack !

SkIDiver ::

Če si mu plačala DMV in si dobila potrdilo o plačilu DMV-ja od njega potem bodo držali njega, če je ponaredek. Isto je z DDV-jem.
Sicer pa, če je avto bil že registriran v SLO je moral pri prvi registraciji kdor je delal registracijo pri nas priložit potrdilo o plačilu DMV-ja in DDV-ja, da je vozilo lahko registriral.

NINA_J ::

Si siguren za DDV, ker DDV se odvaja konec meseca in je v bistvu poslovna tajnost podjetja. Mislim, da lahko nastane problem pri kasnejših registracijah po 1-2 letih, ko države ne dobi davka in se vsede na avto.

Isotropic ::

mozno, da bi se znala drzava res usesti ja, ce bi firma se ddv pozabila placati.
je pa kupovanje avtov od posrednikov vecinoma fail.

LeQuack ::

NINA_J je izjavil:

Si siguren za DDV, ker DDV se odvaja konec meseca in je v bistvu poslovna tajnost podjetja. Mislim, da lahko nastane problem pri kasnejših registracijah po 1-2 letih, ko države ne dobi davka in se vsede na avto.


Tukaj lahko preveriš, če ima davčna uprava zastavno pravico na avtomobilu:
http://www.ajpes.si/rzpp/

Rabiš samo VIN serijsko številko vozila in bi ti moglo izpisat.
Quack !

NINA_J ::

Tnx

SkIDiver ::

Nisem čisto prepričan, ampak a ne plačaš ti DDV-ja, ko kupiš vozilo? DDV ti zaračuna prodajalec vozila kar je razvidno iz računa, ki ga dobiš od prodajalca vozila ob nakupu vozila.

Spomnim se primera izpred par let, ko je neko slovensko podjetje prodajalo uvožena vozila, zaračunalo davek a ga ni plačalo. Vsedli so se na firmo in ne na vozila, ker kupci so plačali davek ob nakupu vozila za kar so imeli tudi dokazilo-račun, ki ga je istavil prodajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

NINA_J ::

Kaj pa, če firme čez 2 leti več ni, DDV pa ni plačan?
Kolikor vem so bili zaradi tega oškodovani novi lastniki vozila, hoteli registrirat avto, država zasegla vozilo in je novi lastnik moral plačati dolg.
Mislim pa da mi piše nekaj na računu glede DDV, da ne rabi biti prikazan po XXXX členu ZDDV. Moram preverit.
Sicer pa po toči zvonit je pa malce prepozno, a ne! glede tega tak vem, da ne morem nič. Sem upala, da lahko pri zavorah računam na kakšne zakone, ki ščitijo naivne:D.

St235 ::

Žal takih zakonov ni:) Če ni nič na papirju bo tržna inšpekcija težko karkoli naredila. Lahko seveda greš sedet pred njegov dovoz in vsakemu potencialnemu kupcu razložiš svojo zgodbo. Mogoče bo potem hitreje plačal.

Vikking ::

SkIDiver je izjavil:

Nisem čisto prepričan, ampak a ne plačaš ti DDV-ja, ko kupiš vozilo? DDV ti zaračuna prodajalec vozila kar je razvidno iz računa, ki ga dobiš od prodajalca vozila ob nakupu vozila.

Spomnim se primera izpred par let, ko je neko slovensko podjetje prodajalo uvožena vozila, zaračunalo davek a ga ni plačalo. Vsedli so se na firmo in ne na vozila, ker kupci so plačali davek ob nakupu vozila za kar so imeli tudi dokazilo-račun, ki ga je istavil prodajalec.



Gre z uvoženo vozilo iz nemčije, kjer mora uvoznik (v tem primeru avtohiša) plačati DDV. Če ga v nemčiji ne plača ga mora pri nas. Lahko pa ga ne plača tudi pri nas in potem lahko avto prodaja zelo poceni. Znane iz medijev nekatere avtohiše ki so to počele.

SkIDiver ::

To pa res ne vem kako gre s tem DDV. Meni je prodajalec priložil vse ustrezne dokumente. Tudi potrdilo o plačilu DDV-ja tko, da s tem nisem imel opravka.

Sims ::

Je kje kak zakonski rok "garancije" rabljenega avtomobila, ki je kupljen v avtohiši? Recimo kupiš avto, dajo garancijo 1 mesec, po dveh pa zruži mašina? Kaj pol rečeš "smola pač"?

Vikking ::

Ponavadi deluje po sistemu videno kupljeno, sicer so neki zakoni ki ščitijo potrošnika. Če kupiš od zanesljivega prodajalca, potem tudi ne bo veliko problemov da prizna neko garancijo ki jo je dal na rebljen avtomobil.

Sicer pa sodišče, kjer je poleg odvetnika potrebno plačati še sodnega izvedenca. To se lahko vleče nekaj let preden dokažeš, vmes pa stric propade, prepiše podjetje ali pa gre v upokoj. Obrišeš se pod nosom. V najboljšem primeru si lahko kar nekaj mesecev brez avtomobila. Če že ponuja neko garancijo, jo naj da obvezno PISNO, ter kaj vsebuje. Dokler so polni ust obljubljajo nebesa, ko pa povprašaš da se to napiše na list papirja, pa je konec glasbe.

Ne kupuj avtomobila z emocijami. Obvezno mehanika, avto dvignit, obvezno potrjeno servisno knjižico, izpisat si št. šasije ter uporabiti spletni CARFAX (7EUR stane da pogledaš CARFAX).
Če se prodajalec začne izmikat z izgovori itd... vstran od avtomobila.

Drugače AMZS ponuja storitve pregleda avtomobila pred nakupom. Imajo en splošni pregled in podrobni pregled. Niso sicer "poceni" med 100EUR in 200EUR. http://www.amzs.si/?podrocje=200

SkIDiver ::

Se strinjam z Vikking-om. Obvezno preverit avto s pomočjo nekoga, ki se na avtomobile spozna pred nakupom rabljenega vozila ter ne kupovat z emocijami. Pri tem bi opozoril, da lahko marsikje in marsikdaj naletiš tudi na ponarejeno servisno knjigo zato previdnost ni nikoli odveč. Tudi pri CARFAX-u previdno, ker so v njem zavedeni samo incidenti, ki so bili uradno obravnavani. Če nekdo zaleti avto v jabolko, nima kaska ali pa je bil vinjen ne bo nihče vedel, da je bil avto razbit in popravljen.

amigo_no1 ::

Kakor sem nekje zasledil imajo novi avti več števcev prevoženih km, ne samo tistega v armaturi.

guest #44 ::

Naj te potolažim, ne dolgo nazaj sam tud jz kupu rabljen avto od enega preprodajalca in me je nategnu. Pumpa od benza fuč, in desni zglob/vilice. Za pumpo sem sicer dobu nazaj za zglob pa ne.
No, mene avto šuki ne vidi več...ker ne moreš zatrjevat, da pumpa je tko standard pa čeprav se sliši že na 20m da nekaj je narobe.

Te južnjaki mene ne vidijo več, na sploh. Naslednjič ali direkt iz fizične osebe ali prek kakega renoja oz priznanega prodajalca, ki si lih take mahinacije ne bi smel privoščit.

Aston_11 ::

Zaradi takega stanja na trgu sem raje šel po nov avto z vsemi posledicami (zlasti finančnimi).

AngelOfDeath ::

guest #44 je izjavil:

Naj te potolažim, ne dolgo nazaj sam tud jz kupu rabljen avto od enega preprodajalca in me je nategnu. Pumpa od benza fuč, in desni zglob/vilice. Za pumpo sem sicer dobu nazaj za zglob pa ne.
No, mene avto šuki ne vidi več...ker ne moreš zatrjevat, da pumpa je tko standard pa čeprav se sliši že na 20m da nekaj je narobe.

Te južnjaki mene ne vidijo več, na sploh. Naslednjič ali direkt iz fizične osebe ali prek kakega renoja oz priznanega prodajalca, ki si lih take mahinacije ne bi smel privoščit.



Veliko sreče v tujini. tu pri nas takšnega ne boš našel...
edit: Slovnica
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13417536 (7002) BadgerSkin
»

Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20633235 (21519) zobnik
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35879821 (48907) hojnikb
»

Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5920466 (10903) bambam20
»

Garancija na rabljene avtomobile

Oddelek: Na cesti
277314 (6655) Redkvica

Več podobnih tem