Forum » Loža » Izguba na rabljenih oz. novih avtih
Izguba na rabljenih oz. novih avtih
genius11 ::
Groza, kolk se na avtomobilih izgublja denarja, kupiš nov avto, čez 1 dan že -2000 evrov ali pa rabljen avto, kupiš za 5000 evrov, čez dve leti samo še 3000 evrov, vmes vlagaš v avto pa pri prodajni ceni ne igra vloge nič, sam lažje gre v promet.
Sploh pa če je kak Korejc.
Sploh pa če je kak Korejc.
- razdelilo iz: WarpedGone ()
kixs ::
Js sem ravno pred kratkim naredil pri sebi izracun. Na zalost je tak, da me glava boli
Prisel sem pa do zakljucka, da se najbolj splaca kupit dobro ohranjen avto, ki je star okoli 3 leta. Glede na svoje potrebe naj ima cim nizje tekoce stroske (nizko porabo, male gume, dokaj povprecno moc - do 105km, poceni servisi).
V tak izbor potem padejo avti razreda Ford Fiesta, Fiat Punto, Toyota Yaris...
Rabljeni kostajo okoli 7.000EUR, poraba, ce vozis zmerno, pod 5L nafte, gume okoli 185/14. Moc pod 100KM in nizka prostornina, znese nizko ceno registracije.
...in se lahko samo smejis ostalim voznikom
Sicer pa je uprabna tudi tale stran:
http://www.focus.si/avto.html
Dodatek:
Po drugi strani pa lahko kupis star avto za malo denarja in ce imas sreco, ti dobro sluzi in dejansko ne izgubis prakticno nic na ceni. Avto mora vseeno zadostiti zgornjim pogojem o nizkih tekocih stroskih.
lp
Prisel sem pa do zakljucka, da se najbolj splaca kupit dobro ohranjen avto, ki je star okoli 3 leta. Glede na svoje potrebe naj ima cim nizje tekoce stroske (nizko porabo, male gume, dokaj povprecno moc - do 105km, poceni servisi).
V tak izbor potem padejo avti razreda Ford Fiesta, Fiat Punto, Toyota Yaris...
Rabljeni kostajo okoli 7.000EUR, poraba, ce vozis zmerno, pod 5L nafte, gume okoli 185/14. Moc pod 100KM in nizka prostornina, znese nizko ceno registracije.
...in se lahko samo smejis ostalim voznikom
Sicer pa je uprabna tudi tale stran:
http://www.focus.si/avto.html
Dodatek:
Po drugi strani pa lahko kupis star avto za malo denarja in ce imas sreco, ti dobro sluzi in dejansko ne izgubis prakticno nic na ceni. Avto mora vseeno zadostiti zgornjim pogojem o nizkih tekocih stroskih.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Valvoline ::
Najmanj zgubiš z nakupom ohranjenega VW dizelaša,pa še prodaš ga takoj k pride čas za menjavo. Folk se tepe za VW tdi.
St235 ::
Se strinjam kixs, sicer sem tokrat kupil nov avto, podoben rang kot zgoraj našteti. Novega sem kupil, ker je bil prejšnji pod težo let izdihnil in sem bil rahlo nemobilen. Tkao, da je blo dober rabljen avto težko dobit, ker sem se vsakič moral dva dni menit za prevoz.
Ampak glede na to da računam avto imet za 10 let min (pač nimam slovenskega kompleksa, da mora biti avto vsake dve letji večji) ni take panike.
Drugače pa tale izračun na Focus strani je prav strašljiv. Za avto avto vreden 10000 EUR rabiš zaslužek dveh dni na teden pri povprečni plači, da ga vzdržuješ/plačuješ.
Ampak glede na to da računam avto imet za 10 let min (pač nimam slovenskega kompleksa, da mora biti avto vsake dve letji večji) ni take panike.
Drugače pa tale izračun na Focus strani je prav strašljiv. Za avto avto vreden 10000 EUR rabiš zaslužek dveh dni na teden pri povprečni plači, da ga vzdržuješ/plačuješ.
Blinder ::
Pa valda najmanj te stane ena 15 let stara kripa? Razen če ni poln rje ali da ima motor svež za generalko.
Sam 15 letni avto nudi tudi manj zadovoljstva. Naprimer te je sram stopit ven iz njega pred množico ljudi
Sam 15 letni avto nudi tudi manj zadovoljstva. Naprimer te je sram stopit ven iz njega pred množico ljudi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
AndrejS ::
Avtomobil je luxus, ampak vsi tega ne vedo. Ljudje so brez službe, dobivajo denar od socialne, vendar imajo vsi avtomobile in mobilne telefone.
St235 ::
Nakup 15 let starega avta, je edino kar je poceni. Vse ostalo te bo prišlo prekleto drago. Pustimo, če si mehanik in imaš doma delavnico, avto odpad...
Se pa strinjam, da je avto luksuz, ki bi se mu dosti ljudi lahko odpovedalo. To, da avtobus vozi samo enkrat na uro in, da je do trgovine 1 kilometer pač ni opravičilo, da je avto nujen.
Se pa strinjam, da je avto luksuz, ki bi se mu dosti ljudi lahko odpovedalo. To, da avtobus vozi samo enkrat na uro in, da je do trgovine 1 kilometer pač ni opravičilo, da je avto nujen.
opeter ::
Kaj pa, če avtobus sploh ne vozi? Ali pa le dnevno enkrat ali dvakrat?
Drugače pa se strinjam z napisanim.
Drugače pa se strinjam z napisanim.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
kixs ::
Najvecja tezava pri nakupu avta je ravno neracionalnost oz. nakup z custvi. Nekaj dodaja tudi zavist
Vedno, ko sem kupil racionalno, sem zelo malo denarja zagonil. Po taki racionalni odlocitvi, sem vedno kupil naslednji avto tak, ki mi je bil vsec in temu so sledili seveda zelo veliki stroski.
Naslednji avto bo ziher racionalna odlocitev.
lp
Vedno, ko sem kupil racionalno, sem zelo malo denarja zagonil. Po taki racionalni odlocitvi, sem vedno kupil naslednji avto tak, ki mi je bil vsec in temu so sledili seveda zelo veliki stroski.
Naslednji avto bo ziher racionalna odlocitev.
lp
genius11 ::
WarpedGone ::
Naslednji avto bo ziher racionalna odlocitev.
Hja, velik razmisleka je že šlo v to smer. Js sm pršu do tega da mam dnar zato, da si izpolnjujem želje.
Če je želja ful drag maček, si bom kupu ful drazga mačka, kljub temu da lahk mal drugačnega zastonj poberem s ceste.
Dokler svoje želje lahko financiram z lastnim delom in brez odrekanja dobrin otrokom/ženi ni z novim dragim avtomobilom nič narobe.
Moj življenski cilj ni ogromna kopica denarja, katerga bom zapustu svojim potomcem ampak čimveč užitkov v teh mojih desetletjih.
Če je del užitka tudi v dobrem avtomobilu, ni s tem nič narobe.
Narobe je, da si nabaviš kanto, kjer že pri nakupu delaš kompromise in kupiš nekaj kar ti ne leži, nato pa naslednih 10 let kolneš tisto kopico pleha.
Edit: nov:rabljen je tut predvsem stvar želje. Nov ima poseben vonj nedotaknjenosti, ki lahko veliko pomeni. Rabljen ima pa že speglane porodne težave. Oboje je pa financiranje želja. Kaj se bol splača? Taksi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
mortalking ::
Najbolj se plača kupit nov avtomobil, če ga potem ne menjaš prej kot po 5 do 7 letih in narediš okoli 150.000km. Glavni razlog zato, so moje izkušnje z rabljenimi avtomobili, vsi so ok sam kmalu po 5 letih se začnejo problemi (vw, seat, renault, opel). To so moje izkušnje s temi avti!
ohoj
Blinder ::
Nakup 15 let starega avta, je edino kar je poceni. Vse ostalo te bo prišlo prekleto drago. Pustimo, če si mehanik in imaš doma delavnico, avto odpad...
Kaj pa je dražje pri 15 letnem avtu kot pri 5 letnem?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
T-h-o-r ::
pri rabljenih je hudič, ker te hoče vsak nategniti
npr. na avto.net je velika večina oglasov navadna lopovščina
npr. na avto.net je velika večina oglasov navadna lopovščina
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
St235 ::
Popravila, ki se začnejo pri toliko kilometrih letih.
Drugače pa se popolnoma strinjam z Warpedone. Sam problem je v tem, ker pri nas ljudje odkeširajo za avto vse kar imajo, potem pa še 7 let plačujejo kredit, v šoli pa jokajo ko je treba dat 30EUR za otrokov izlet. Zato pa so v zadnjih letih gospodarske krize zaplenili nebroj avtomobilov na leasing.
Drugače pa se popolnoma strinjam z Warpedone. Sam problem je v tem, ker pri nas ljudje odkeširajo za avto vse kar imajo, potem pa še 7 let plačujejo kredit, v šoli pa jokajo ko je treba dat 30EUR za otrokov izlet. Zato pa so v zadnjih letih gospodarske krize zaplenili nebroj avtomobilov na leasing.
Valvoline ::
Sicer pa sprotni stroški te tut lepo ali bolj udarijo po žepu kot nakup avta. Gorivo, vzdrževanje in servis(če sam tega ne počneš cifre znajo bit kar hude), registracija, gume... Če delaš velik km je bolj smiselno gledat na stroške(še posebej gorivo) in se potem s pametjo odločiš. Smo pa janezi bolani na avte, folk kupuje pleha na kredit in zarad tega si iz ust vzamejo, škoda besed.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
T-h-o-r ::
ja, pa kako boš srečen, če ima sosed doma novega pasata, ti pa voziš ubogega focusa ali peugeota 306
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Blazz ::
vw tdi haha. k pa crkne bosch pumpa pa je turbino treba menjat je pa potem kaj?
kupovanje zelo starih avtov kixs nikoli ne bo prineslo nizkih tekočih stroškov. Gredo fedri, bremze, deli motorja, podvozja , rja, etc..
Aja pa vsi tu pozabljate na varnost. Novejši avti so bolj varni, in varnost moraš všteti v ceno. Lohk se pa se z krsto na kolesih voziš....
rezervni deli. Z vsakim letom k je avto starejši, gredo rezervni deli gor. Govorim seveda o originalnih. Zadeve se seveda razlikujejo od firm. Recimo fiat ma zadeve dokaj poceni, japonci so pa večinoma dragi....
kupovanje zelo starih avtov kixs nikoli ne bo prineslo nizkih tekočih stroškov. Gredo fedri, bremze, deli motorja, podvozja , rja, etc..
Aja pa vsi tu pozabljate na varnost. Novejši avti so bolj varni, in varnost moraš všteti v ceno. Lohk se pa se z krsto na kolesih voziš....
Nakup 15 let starega avta, je edino kar je poceni. Vse ostalo te bo prišlo prekleto drago. Pustimo, če si mehanik in imaš doma delavnico, avto odpad...
Kaj pa je dražje pri 15 letnem avtu kot pri 5 letnem?
rezervni deli. Z vsakim letom k je avto starejši, gredo rezervni deli gor. Govorim seveda o originalnih. Zadeve se seveda razlikujejo od firm. Recimo fiat ma zadeve dokaj poceni, japonci so pa večinoma dragi....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
AndrejS ::
@T-h-o-r:
Če imaš s tem probleme , se pač zaletiš v sosedovega passata. Kdo pa je sedaj bolj žalosten ?
Če imaš s tem probleme , se pač zaletiš v sosedovega passata. Kdo pa je sedaj bolj žalosten ?
Valvoline ::
vw tdi haha. k pa crkne bosch pumpa pa je turbino treba menjat je pa potem kaj?
kupovanje zelo starih avtov kixs nikoli ne bo prineslo nizkih tekočih stroškov. Gredo fedri, bremze, deli motorja, podvozja , rja, etc..
Aja pa vsi tu pozabljate na varnost. Novejši avti so bolj varni, in varnost moraš všteti v ceno. Lohk se pa se z krsto na kolesih voziš....
Nakup 15 let starega avta, je edino kar je poceni. Vse ostalo te bo prišlo prekleto drago. Pustimo, če si mehanik in imaš doma delavnico, avto odpad...
Kaj pa je dražje pri 15 letnem avtu kot pri 5 letnem?
rezervni deli. Z vsakim letom k je avto starejši, gredo rezervni deli gor. Govorim seveda o originalnih. Zadeve se seveda razlikujejo od firm. Recimo fiat ma zadeve dokaj poceni, japonci so pa večinoma dragi....
Počas bodo novejši avti vsi tko k trabanti,sama plastika. Novejši avti ziher niso ne vem kolk bolj varni,standard se je povečal in folk zdj kupuje avte višjega cenovnega razreda,tu pa se pozna večja varnost ja.Ponudba poceni rabljenih(in varnih) uber limuzin je ogromna. Sicer bi pa rad videl direktni crash med 30 let staro mečko in kšnega novega mercedesa istega razreda pa da vidmo kej je boljše narejeno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Steinkauz ::
Valvoline, 30 let stari mečki bo na videz manj poškodbe, bo pa voznik toliko bolj najebal.
Ja stroški so orng pr avtu.
Men ni nč drastičnega crknilo(sem pa veliko potrošnega materiala menjal na velikem servisu) pa je šlo v 3eh letih pa pol pa 45.000km čez 5000eur sam za servise/gume/zavarovanja, na mesec znese to 118eur, pol pa še benz
Ja stroški so orng pr avtu.
Men ni nč drastičnega crknilo(sem pa veliko potrošnega materiala menjal na velikem servisu) pa je šlo v 3eh letih pa pol pa 45.000km čez 5000eur sam za servise/gume/zavarovanja, na mesec znese to 118eur, pol pa še benz
Valvoline ::
Valvoline, 30 let stari mečki bo na videz manj poškodbe, bo pa voznik toliko bolj najebal.
Ja stroški so orng pr avtu.
Men ni nč drastičnega crknilo(sem pa veliko potrošnega materiala menjal na velikem servisu) pa je šlo v 3eh letih pa pol pa 45.000km čez 5000eur sam za servise/gume/zavarovanja, na mesec znese to 118eur, pol pa še benz
Bistvena razlika so erbegi. Torej starejšemu tenku daš 2 erbega not pa je precej bl varn kot današnji trabanti :)
No evo glede stroškov pa si lepo povedal,tam gre največ dnarja.
darkolord ::
Sploh ni res. Airbagi so malenkost v primerjavi s konstrukcijskimi spremembami glede varnosti (npr. crumple zones).
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Tole okol stroškov servisa je navadno bajanje. Nič ti ne pomaga ful dobra statistika, če maš ravno ti gnilo jajco katero je treba namesto z oljem mazat z denarjem. In obratno, maš lahko statistično zanič avto, ki pa ravno tebi dela ko švicarska ura. V kateri klasi boš pristal zveš šele naknadno. Tle pametn bit se ne da.
Js sm bil čist opalen na nizko porabo in sm preračunal da sm na leto prišparal kakih 200 EUR. Kul. Pol pa grem in na hitr zagonm jurja in pol za čist brezvzezno reč. Al pa sm vrgu celo kopico za nov avto in sm se sekiral a pije 5.5 (če ful ahtam) al 5.8 (če furam kot je avto namenjen da se fura - z nasmehom). Sem se nehal sekirat.
Problem je, da smo večinoma nagnjeni k "Penny wise, Pound foolish" načinu trošenja. Šparamo cente na šamponih in testeninah, in zagonimo težke denarje na kakih čist objektivno nepotrebnih zadevah. Je to narobe? Taki pač smo.
Je pa res, da se pogosto pozablja na stroške vzdrževanja avtomobila in je potem, ko je avto že pred blokom, kriza. In vidiš na BMW serije 5 namontirane kitajske gume al pa totalno plešaste Sava. V mašini pa olje, ki ima z oljem skupno samo ime. To je potem problem ja.
Nujno opravilo pred nakupom novga al pa rabljenega avtomobila je izračun stroškov za komplet letnih in komplet zimskih gum, ki so vredne svojga imena in ustrezajo homologaciji avtomobila. Pa približni strošek rednega servisa na pooblaščenem servisu in ocena stroška goriva za predvidene kilometre. Pa vsaj obvezno zavarovanje in registracija. Če ta vsota ne pomeni bankrota in lakote, pol ni hude sile.
Večna uganka mi bodo brezposelni mladci v BMWjih, Audijih, Jaguarjih. Seveda z zanič gumami.
Js sm bil čist opalen na nizko porabo in sm preračunal da sm na leto prišparal kakih 200 EUR. Kul. Pol pa grem in na hitr zagonm jurja in pol za čist brezvzezno reč. Al pa sm vrgu celo kopico za nov avto in sm se sekiral a pije 5.5 (če ful ahtam) al 5.8 (če furam kot je avto namenjen da se fura - z nasmehom). Sem se nehal sekirat.
Problem je, da smo večinoma nagnjeni k "Penny wise, Pound foolish" načinu trošenja. Šparamo cente na šamponih in testeninah, in zagonimo težke denarje na kakih čist objektivno nepotrebnih zadevah. Je to narobe? Taki pač smo.
Je pa res, da se pogosto pozablja na stroške vzdrževanja avtomobila in je potem, ko je avto že pred blokom, kriza. In vidiš na BMW serije 5 namontirane kitajske gume al pa totalno plešaste Sava. V mašini pa olje, ki ima z oljem skupno samo ime. To je potem problem ja.
Nujno opravilo pred nakupom novga al pa rabljenega avtomobila je izračun stroškov za komplet letnih in komplet zimskih gum, ki so vredne svojga imena in ustrezajo homologaciji avtomobila. Pa približni strošek rednega servisa na pooblaščenem servisu in ocena stroška goriva za predvidene kilometre. Pa vsaj obvezno zavarovanje in registracija. Če ta vsota ne pomeni bankrota in lakote, pol ni hude sile.
Večna uganka mi bodo brezposelni mladci v BMWjih, Audijih, Jaguarjih. Seveda z zanič gumami.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
IceIceBaby ::
Valvoline:
Sicer se pa strinjam z W1. Kupiš avto, ki ti je znotraj tvojih sposobnosti najbolj všeč.
Sicer se pa strinjam z W1. Kupiš avto, ki ti je znotraj tvojih sposobnosti najbolj všeč.
Nerdor ::
WarpedOne: dva razloga, ženske in ni šans, da se bodo vozili v kliotih. Raje nemc s kitajskimi gumami na 18 col, kot klio z dobrimi na 15 col. Tako pač razmišljajo. :)
... for lifetime!
djordjevic ::
Po mojem je mislil bolj, od kod jim denar za take karavele. Kar se tem bolj sprašuješ, če imaš službo z nadpovprečnimi prihodki, pa ti kaj takega ne znese.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
Haha ti kar gledaj fifth gear :) Plačana reklama :)
Na totem posnetku se mi zdi kot da so volvotu dol pobral-pohabil nosilce šasije in motorja.Se upam stavit da je tako.Še sam boš opazil na počasnem posnetku.
Na totem posnetku se mi zdi kot da so volvotu dol pobral-pohabil nosilce šasije in motorja.Se upam stavit da je tako.Še sam boš opazil na počasnem posnetku.
Blazz ::
Valvoline, 30 let stari mečki bo na videz manj poškodbe, bo pa voznik toliko bolj najebal.
Ja stroški so orng pr avtu.
Men ni nč drastičnega crknilo(sem pa veliko potrošnega materiala menjal na velikem servisu) pa je šlo v 3eh letih pa pol pa 45.000km čez 5000eur sam za servise/gume/zavarovanja, na mesec znese to 118eur, pol pa še benz
Bistvena razlika so erbegi. Torej starejšemu tenku daš 2 erbega not pa je precej bl varn kot današnji trabanti :)
No evo glede stroškov pa si lepo povedal,tam gre največ dnarja.
najlažje je potem svoje blodnje opravičevat s tem da boš dodajal varnostne mehanizme novejših avtomobilov v svoj uber tank. 30 let star avto bolj varen? lepo te prosim... tu govorimo tudi o bremzah. Probiva nov avto pa star peljat po mokri cesti proti steni, oba bova bremzala na isti razdalji do stene, in našla se bo cona ko bo nov avto brezproblema ustavil, ti se boš pa zaletu v stenu in umrl... da raje sploh ne omenjam kam se preusmeri sila trčenja pri novem in starem avtu... a si si ti že sploh kdaj pogledal kak crash test?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
Valvoline ::
Jah kdo pa te govori o 30 let staremu avtu,to sem dal tko čist za primer. 10 let stari avto npr tut ima ok bremze,airbege in še kakšno izbolšavo.
Audi npr od l.95 naprej imajo 2x erbeg in abs.
Audi npr od l.95 naprej imajo 2x erbeg in abs.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Blazz ::
imel sem 10 let star avto srednjega razreda in sedaj imam povsem nov avto spet srednjega razreda. Razlika v bremzah je ogromna!
Go-ahead ::
Izguba vrednosti
- na luksuznih avtomobilih je ogromna. V dveh letih lahko vrednost vozila pade na polovico.
- na srednjem razredu vrednosti padajo počasneje recimo v dveh letih 30 do 40 %
- nižji razred izgublja vrednost izredno počasi.
V prvih dveh alinejah se rabljeno vozilo v večini primerov izplača kupiti.
Vozila nižjih razredov, posebno vozila boljših znamk pa so tako draga, da je skoraj bolje kupiti nova vozila cenenih znamk.
- na luksuznih avtomobilih je ogromna. V dveh letih lahko vrednost vozila pade na polovico.
- na srednjem razredu vrednosti padajo počasneje recimo v dveh letih 30 do 40 %
- nižji razred izgublja vrednost izredno počasi.
V prvih dveh alinejah se rabljeno vozilo v večini primerov izplača kupiti.
Vozila nižjih razredov, posebno vozila boljših znamk pa so tako draga, da je skoraj bolje kupiti nova vozila cenenih znamk.
Valvoline ::
Rippy ::
Če se odločiš za novi avto je zadeva brezhibna oziroma ti garantirajo brezhibnost. Pri rabljenih avtomobilih je skoraj standardna praksa, da prodajalec "pozabi" omeniti kakšno težavo oziroma manjšo poškodbo in vse deluje po postopku kupiš to, kar vidiš. Tudi če imaš s sabo drugo osebo, ki je zelo kritična se lahko zadeve spregledajo.
kixs ::
Zato ga pa vedno, ko kupujes rabljen avto, peljes na uradni servis, da ga priklopijo na racunalnik in tehnicno pregledajo.
Ce raje sparas, ga peljes pa vsaj na preventivni tehnicni pregled.
lp
Ce raje sparas, ga peljes pa vsaj na preventivni tehnicni pregled.
lp
darkolord ::
Jah kdo pa te govori o 30 let staremu avtu,to sem dal tko čist za primer. 10 let stari avto npr tut ima ok bremze,airbege in še kakšno izbolšavo.
Audi npr od l.95 naprej imajo 2x erbeg in abs.
A so tejle tut kšne nosilce vn pobral al kako?
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Blinder ::
imel sem 10 let star avto srednjega razreda in sedaj imam povsem nov avto spet srednjega razreda. Razlika v bremzah je ogromna!
Po čem to sklepaš ? Potem na starem avtu niso ble v redu poštimane.
ti valvoline nimaš pojma. Imaš neko staro kripo in se sam sebe prepričuješ, da so novi avti slabši, zato pišeš tle bedarije.
Avti vedno boljše zavirajo. f40 je npr. iz 100 kmh rabil dobrih 40 metrov za se ustavit, učerajšnji F430 pa le 31 metrov. fiat 500 pa 39m, kar je tudi boljše od skoarj dirkalnega F40. Pa je tut razlika med abs-jem izpred 20 let ali današnjim. + danes imaš še ebd pa ojačevalec zavorne sile.
nekoč proizvajalce ni kaj velik zanimalo za varnost, danes pa se potrudijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
IceIceBaby ::
Valvoline, kar tolaži se. V zadnjih letih varnostni standardi ZELO hitro napredujejo in vsaka generacija avtomobilov je bistveno bolj varna. Če so crash testi zate plačana reklama OK. Jaz se ne sekiram, ker vem, da boš ti v 15 let starem golfu potegnil takratko, ko se bova zaletela.
Tole tudi ni vedno rešitev. Še vedno ne veš v kakšnem stanju je motor (mehansko), do kakšne mere so obrabljeni določeni deli itd.
Nisem proti rabljenim avtomobilom, ampak treba je vedeti v kaj se spuščaš. Sploh, če kupuješ avto malo višjega razreda se znajo stroški hitro približati nabavni vrednosti avtomobila.
Zato ga pa vedno, ko kupujes rabljen avto, peljes na uradni servis, da ga priklopijo na racunalnik in tehnicno pregledajo.
Tole tudi ni vedno rešitev. Še vedno ne veš v kakšnem stanju je motor (mehansko), do kakšne mere so obrabljeni določeni deli itd.
Nisem proti rabljenim avtomobilom, ampak treba je vedeti v kaj se spuščaš. Sploh, če kupuješ avto malo višjega razreda se znajo stroški hitro približati nabavni vrednosti avtomobila.
WarpedGone ::
Sploh, če kupuješ avto malo višjega razreda se znajo stroški hitro približati nabavni vrednosti avtomobila.
To velja za vsak avto, ne glede na razred. Pač je razlika v konkretni cifri.
Treba je prilagodit filozofijo vzdrževanja, glede na to kar si kupu:
- Če kupš 10 let staro reč z 200k prevožinimi pač popravljaš le malenkosti in furaš dokler gre. Pol zamenjaš z drugo 10 let staro zadevo z 200k prevoženimi in ponoviš. Servisiraš pri popoldancu, ki ti kej urihta tut za pivo/lastno veselje.
- Če kupš 5 let starga s 100k prevoženimi pač zamenjaš tut kako turbino z obnovljeno al pa kak ABS kompjuter. Avto ma v sebi še precej življenja. Servisiraš na servisu, ki ni nujno pooblaščenc ima pa vsaj nekaj pojma o konkretnem avtu
- Pri 2 leti stari zadevi dobiš avto ravno ven iz garancije in veš, da je blo zamenjano vse kar je crknilo in to na pooblaščenem servisu. Upravičeno pričakuješ, da bo reč delala nekaj časa brez večjih težav. Tut če kej crkne, to popraviš ker pričakuješ da tega ne bo veliko/pogosto. Močno paziš, komu ga daš šraufat.
- Če kupiš novo, visiš na uradnem servisu zaradi vsakega škripanja, cukanja, ropota. In oni to brezplačno urihtajo.
Zbogom in hvala za vse ribe
zlobcek ::
To okoli varnosti je vse res, če se pogovarjate o starejših avtih od recimo 10 let.
Če kupuješ avto, star 5 let za ene 5-10k, dobiš zelo solidno stvar, varno in itak brez rje - ker tak avto pa rjavi bog pomagi. Na ceni pri teh letih nihče ne zgubi prav veliko, ker če ga zapelješ na odpad si izgubil 5k-10k + stroški in registracija. Koga briga, če moraš takoj ko kupiš nanj dat še dva jurja. Če ima avto 100k km, potem je teh 100k najbrž delal. In z rednimi servisi morajo zadnje generacije narediti vsaj še enkrat tolk za đabe.
Če kupiš nov luksuz za 50k, zgubiš toliko ali še več v pol leta samo v razliki nabavna/prodajna cena.
Če kupuješ avto, star 5 let za ene 5-10k, dobiš zelo solidno stvar, varno in itak brez rje - ker tak avto pa rjavi bog pomagi. Na ceni pri teh letih nihče ne zgubi prav veliko, ker če ga zapelješ na odpad si izgubil 5k-10k + stroški in registracija. Koga briga, če moraš takoj ko kupiš nanj dat še dva jurja. Če ima avto 100k km, potem je teh 100k najbrž delal. In z rednimi servisi morajo zadnje generacije narediti vsaj še enkrat tolk za đabe.
Če kupiš nov luksuz za 50k, zgubiš toliko ali še več v pol leta samo v razliki nabavna/prodajna cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
Blazz ::
imel sem 10 let star avto srednjega razreda in sedaj imam povsem nov avto spet srednjega razreda. Razlika v bremzah je ogromna!
Po čem to sklepaš ? Potem na starem avtu niso ble v redu poštimane.
po tem da so ble na starem avtu športne bremze od bremba.
Pozabljaš tudi da stari avti niso imeli abs, esp, ebd, novi pa imajo to takorekoč serijsko. Seveda govorim še vedno o srednjem razredu. Aja pa stari avtomobili so imeli zadaj bobne...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
WarpedGone ::
po tem da so ble na starem avtu športne bremze od bremba.
Hehe, tele športne zadeve znajo bit svoja piksna črvov. Obstajajo razlogi zakaj se serijsko vgrajujejo določene zadeve in to ni samo cena.
Pri športnih kosih je rado tako, da se stvar hitreje obrabi/zamaže, ne filtrira tko fejst kot original filter, ali pa je bol tečna pri uporabi, recimo bol odvisna od temperature, svinjarije, ... Športne zavore mogoče hladne ne primejo tolk kot navadne, pa zato bolje primejo vroče, se bolš hladijo in kasnej pregrejejo. Če je Brembo še ne pomeni nujno da je pa super duper nonstop in v vseh pogojih :)
Ne me narobe razumet - ne trdim, da narobe trdiš, trdim samo, da trdiš površno oz. si morda kej prehitro sklepal. Previdnost! :)
Sploh pa ma 10 let star avtomobil obrabljeno marsikaj druzga, ne samo konkretne zavore. Razni cilindri puščajo bolj kot novi ipd. To se na koncu vse pozna.
Ena reč, ki se najde v novejših avtomobilih in se trenutno ne spomnem kratice, ki pa se lahko pokaže kot hudo koristna, je senzor hitrosti naraščanja pritiska v zavornem sistemu. Če ta narašča običajno hitro, kompjuter sklepa da gre za običajno zaviranje in deluje običajno. Če pa ti skočiš dol iz gasa in skočiš na zavoro, pa kompjuter vidi da se zadeve dogajajo neobičajno hitro in sklepa da je panika ter na maks zabremza še preden je tebi uspelo ornk stisnit zavoro. Reakcijski čas avtomobila je tako krajši tut za pol sekunde, kar pomeni da maš občutek da zavore ful bol primejo, saj ful bol "butnejo" in se tut prej ustaviš.
Bobnaste zavore nimajo tolk povezave s starostjo, kot imajo s težo avtomobila. Ne smemo pozabit da je tipična teža srednje velkega avtomobila šla iz 1000kg na 1300kg. Zavore morajo bit za 30% boljše da stvar dela enako dobro.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
c00L3r ::
Najprej opaziš razliko med starim in novim avtom v zavorah.
Kdor ne verjame pa se naj pelje z Golfom, Meganom, Cliotom ... iz leta 1995, nato pa z istimi modeli iz 2005. Razlika je kot noč in dan.
Kdor ne verjame pa se naj pelje z Golfom, Meganom, Cliotom ... iz leta 1995, nato pa z istimi modeli iz 2005. Razlika je kot noč in dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
Valvoline ::
imel sem 10 let star avto srednjega razreda in sedaj imam povsem nov avto spet srednjega razreda. Razlika v bremzah je ogromna!
Po čem to sklepaš ? Potem na starem avtu niso ble v redu poštimane.
ti valvoline nimaš pojma. Imaš neko staro kripo in se sam sebe prepričuješ, da so novi avti slabši, zato pišeš tle bedarije.
Avti vedno boljše zavirajo. f40 je npr. iz 100 kmh rabil dobrih 40 metrov za se ustavit, učerajšnji F430 pa le 31 metrov. fiat 500 pa 39m, kar je tudi boljše od skoarj dirkalnega F40. Pa je tut razlika med abs-jem izpred 20 let ali današnjim. + danes imaš še ebd pa ojačevalec zavorne sile.
nekoč proizvajalce ni kaj velik zanimalo za varnost, danes pa se potrudijo.
In kje sem jaz to napisal da so novejši avti slabši? Seveda so boljši,vedno bo novejši model boljši k starejši,normalno. Pa kupuj na vsakih 3-4 leta novega,če maš keša na preteku zakaj da ne.Jz nimam rad novejših avtov ker ga sam ne smeš prčkat.Hecno je da je vedno več plastike,tudi tam kjer ni treba.Včasih smo se vsi smejal temu da je trabant ves plastični,lejga danes pa je to povsem normalno. :)To bo počas plastični premični racunalnik na 4 kolesa z 1000+ senzorjev. Glede bremz pa je navadno natolčevanje da npr a4 l.95 ki ma diske spredaj in zadaj slabše zavira kot novejši audi.Če je premer diskov in dimenzija ploščic enaka,pa pritisk crpalke in cilinderckov podoben,ne vidim res nobene logike da bo novejši avto boljše bremzal.Če pa je materijal za izdelavo diskov in ploščic vmes kaj izboljšan pa mogoče.
Pr novejših avtih se postavlja vprašanje kje je meja pumpanja z tehnologijo.Preveč je elektronskega sranja ki se po defaultu težko popraula. Kot sem povedal,nočem imet takšnega avta ki si ga sam ne morem popravljat. Ne hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25786 (4100) | PrimozR |
» | Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABSOddelek: Na cesti | 5193 (3987) | K0l1br1 |
» | Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24650 (22215) | denabiker |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31981 (30087) | energetik |
» | Stanje bremzOddelek: Loža | 6574 (5600) | KoMar- |