» »

Točenje goriva?

Točenje goriva?

1
2
»

glaš ::

Testiral praviš ne boš, pritožil tudi ne. Se bojiš, da ne bo ravno tako kot trdiš ? ni vredno, časa, truda ? a za pisanje v to temo ga pa imaš ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

SkIDiver ::

Pravim, da bom testiral z dvema kanticama, ko bom imel čas in priliko. Imaš prav, da imam čas, da pišem v temo:) Vseeno se še vedno ne bom preganjal za pultom;)

Matev ::

kantico v katero gre 10L

kantico lahko tudi z vodo prej doma stestiraš

nato pa stestiraš zadevo na črpalki...

verjetno če bi res goljufali bi že kakšen to naredil... konkurenca je prehuda po mojem mnenju da bi si kdorkoli kaj takega kot je goljufanje pri prodajanju z dobičkom upal privoščiti

ne pozabimo bencinski servisi imajo vsi bajne dobičke in padec ugleda bi bil katastrofalen...

ni ekonomske računice

jest10 ::

SkIDiver je izjavil:

energetik ne čakam na lučko. Tankam prej, ker ne želim ravno pobirati nesnage iz rezervoarja, ki se sčasoma nabere v njem

Ah, ta urbani mit...
A ti slučajno misliš, da se med vožnjo vsebina nič ne premeša? Ti vso svinjarijo ves čas enakomirno pobiraš;)

Blazz ::

skidiver nekdo te je s temi bučami pelal na limance. Nesnage iz rezervoarja haha ;) u made my day

SkIDiver ::

Vzami rezervoar dol, ga odpri pa boš videl kaj najdeš v njem po določenem času;)

Seveda se gorivo meša v posodi med prekati. Še vedno pa delci ostajajo na dnu večji del vožnje. Je pa res, da ima tako ali tako sesalna cev v posodi mrežico za večje delce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

MadMax ::

Hehe, eni še kar mislijo, da pumpa vleče gorivo iz vrha, kot bi bil sesalni koš na plovcu :))
In to pri svojih avtkih, katere poznajo do ledvičk :P

Sicer pa, glede "raztezkov" rezervoarjev, pa naj bodo to plastični ali plehnati:
se vam ne zdi, da se tist kilogram/dva plastike ali pleha, četudi je pregret na 40°C, ne ohladi na temperaturo natankanega goriva še preden priviješ pokrovček rezervoarja?

In nasprotno temu, a mislite da se 50, 60 in več litrov goriva v trenutku ogreje iz podzemnih še ne 15°C na temperaturo poletne vročine?

Ajde, da ne boste samo prazno slamo mlatili, naj eden pokaže kaj konkretnega. V številkah matematike in fizike.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

SkIDiver ::

MadMax je izjavil:

Hehe, eni še kar mislijo, da pumpa vleče gorivo iz vrha, kot bi bil sesalni koš na plovcu :))
In to pri svojih avtkih, katere poznajo do ledvičk :P


Ne da mislim ampak vem kaj in kako imam v rezervoarju ter kako deluje;)

St235 ::

Vsi vse veste, samo meni še vedno ni jasno kam uspejo skrit 75000 litrov goriva, ki ga nakradejo vsak mesec. Pomoje lastniki črpalk to v kanlicah domov nosijo, al pa v takeway lončke skrijejo, da zaposleni ne vidijo.

CoolBits ::

:)) Možnosti je neskončno, sam malo domišljije uporabi.
Sicer pa nikjer ne piše, da tako delajo cel mesec... mogoče samo tu pa tam kak dan... kaj veš.

Izi ::

MadMax je izjavil:

In nasprotno temu, a mislite da se 50, 60 in več litrov goriva v trenutku ogreje iz podzemnih še ne 15°C na temperaturo poletne vročine?

Se strinjam, kolikor je meni znano imamo ekspanzijske posode ravno zaradi temperature goriva in ne zaradi raztezanja rezervoarja.
Menda ima gorivo tam spodaj v rezervoarjih tudi poleti nekje med 12 in 15 stopinj in ko se gorivo v rezervoarju segreje na 30 stopinj se mu opazno poveča masa in potem teče ven na vseh koncih, če natočiš čisto do vrha.

CoolBits je izjavil:

:)) Možnosti je neskončno, sam malo domišljije uporabi.
Sicer pa nikjer ne piše, da tako delajo cel mesec... mogoče samo tu pa tam kak dan... kaj veš.

LOL, sem zadnjič videl, da ima vsaka pumpa en knofek, ki je verjetno namenjen za dnevno spreminjanju hitrosti števca, brez da bi bilo potrebno vedno znova odpirati zapečateno ohišje vsake pumpe posebej :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

energetik ::

Izi je izjavil:

Menda ima gorivo tam spodaj v rezervoarjih tudi poleti nekje med 12 in 15 stopinj in ko se gorivo v rezervoarju segreje na 30 stopinj se mu opazno poveča masa in potem teče ven na vseh koncih, če natočiš čisto do vrha.
No,no, verjetno si mislil namesto mase volumen. Ker če bi se mu masa povečala, bi tudi jaz hotel tankati tak bencin. :)
Sicer pa ima Madmax dober point, 50L bencina ne segreješ kar tako hitro na 40°C. Torej tudi če tankaš poleti, temperatura zraka ne bi kaj dosti smela vplivati na pretok "mrzlega" bencina.
Sicer pa, a kdo ve, ali števci merijo volumski ali masni pretok?

Izi ::

hehe, ja volumen bo prava beseda ;)

Utk ::

Ja ja, črpalkarji in njihovi inšpektorji so edini pošteni ljudje v tej državi. Če ne drugega, sem videl že črpalkarje, ki so hodili od pumpe do pumpe s kanto in točili bencin iz cevi, ki ga je pa plačal nekdo drug. Že tako si nekdo komot še eno plačo prisluži. Seveda pa ne tam, kjer je dosti prometa itd.

šernk ::

kjer pa ni dosti prometa, dobi pa ravno kakšen liter bencina na dan lol :))

sicer pa tudi sam čakam da nekdo dejansko matematično potrdi in dokaže napako.

zakaj ni dobro voziti z praznim tankom je pa problem popolnoma drugje kot v umazaniji, črpalke so v celoti potopljene v gorivo, posledice da takšna črpalka teče na zraku pa verjetno sami poznate :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Jep.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

zakaj ni dobro voziti z praznim tankom


kolikor vem se s praznim tankom ne da voziti

Izi ::

Matev je izjavil:

zakaj ni dobro voziti z praznim tankom


kolikor vem se s praznim tankom ne da voziti

Ni mislil popolnoma praznega, ampak praznega z nekaj litri rezerve, takrat ko že sveti lučka.
Zadnji litri bencina se v tanku močno premikajo in na ovinkih in klancih tista cevka, ki vodi iz rezervoarja ostane na suhem in notri potegne zrak. Problem ni umazanija na koncu ampak zrak. Umazanija je lepo razporejena v bencinu in sproti teče v mašino, tako da je na koncu rezervoar vedno popolnoma čist.
Za bencinarje vožna s praznim tankom sploh ni nobena ovira, malo začnejo cukati, ko ostanejo brez bencina, ko pa spet priteče bencin pa delajo lepo naprej.
Za dizle pa zrak lahko pomeni vlečno službo do mehanika, da tisti zrak spravi ven in mašina spet začne delovati. Zrak lahko na hudih ovinkih ali klancih potegne že prav kmalu potem ko začne svetiti lučka.

Bencinarji so zato veliko bolj primerni za tiste, ki uživajo v vožnji s praznim tankom ko gre naprej samo še na hlape :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

MadMax ::

Izi je izjavil:

Za bencinarje vožna s praznim tankom sploh ni nobena ovira, malo začnejo cukati, ko ostanejo brez bencina, ko pa spet priteče bencin pa delajo lepo naprej.
Za dizle pa zrak lahko pomeni vlečno službo do mehanika, da tisti zrak spravi ven in mašina spet začne delovati.


Ne drži povsem. (razen če voziš kakega oldtajmerja na vplinjač in membransko črpalko)
Električna črpalka za bencin prav rada zariba pri "delu na suho", če je že mičkeno v letih (kar ponavadi pri sirotinji, ki nima za gorivo tudi je).
Tako je lahko vožnja "na hlape" še vedno cenejša pri dizlih, saj ni treba menjat črpalke :)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

SkIDiver ::

V primeru dizla ali pa bencina gorivo podmazuje črpalko. V nobenem primeru pa črpalka ni v rezervoarju ampak ob njem:|

šernk ::

SkiDiver: a potem je pa moj avto izjema ali kaj, pa vsi ostali katerim smo menjali črpalko tudi? je pa res da v nekaterih avtih lahko dobiš črpalko tudi ob rezervarju, vendar do sedaj takšnega avta še nismo imeli v garaži.

bencin je namenjen tudi hlajenju same črpalke...že google dosti pove o tem, 50+ let stari mehaniki znajo povedat pa še precej več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MadMax ::

SkIDiver je izjavil:

V nobenem primeru pa črpalka ni v rezervoarju ampak ob njem

Tvoje izjave so s tem izgubile vso kredibilnost.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kitewing ::

Kako naj bi najbolj pravilno testiral s plastično 10L kantico, da ne bo ponovnih dilem?

šernk ::

z merilnikom tekočin ki ustreza ISO standardom natoči v čim ožjo kantico 10L vode, označi do kje seže in odidi na črpalko izmerit koliko natočiš do tam. razlika za 2dcl je tu komot napaka ko natočiš malce več ali manj od črte kjer je točno 10L.

ali obratno natoči v kanto 20L bencina in nato z ustreznim merilnikom pretoči drugam. naj spomnim da kozarec na katerem je oznaka 0,5L ni ustrezen merilnik.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MadMax ::

Natočiš 10.00 litrov v kantico, nato pa iz te kantice doma v miru pretakaš v steklene kozarce in kozarčke, katerim si volumen določil s predhodnim polnjenjem z vodo in tehtanjem (1l vode = 1kg).

Lahko si pomagaš s kako laboratorijsko menzuro.

Po šernkovi metodi boš dobil zelo dober rezultat.

Toda karkoli boš iz tega zaključil bo zgolj nadalnje gorivo za gostilniške debate.
Tvoje meritve namreč niso ustrezno certificirane in kot take nimajo nobene vrednosti, zato rabiš pomoč uradne osebe, ki se bo imela voljo ukvarjati s tabo in tem problemom.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

1L menzura in meriš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

a je res tako težko eno kantico prinest in natočit bencin notri

vsi govorite o napaki ki bi lahko nastala pri tem...

obenem pa ne upoštevate napake, ki je lahko nastala pri točenju 50+ litrov v tank za katerega sploh ne veste koliko drži

Brane2 ::

SkIDiver je izjavil:

V primeru dizla ali pa bencina gorivo podmazuje črpalko. V nobenem primeru pa črpalka ni v rezervoarju ampak ob njem:|


Pri moji Astri je _V_ tanku. Snameš pokrovček in z njim potegneš ven tudi črpalko...
On the journey of life, I chose the psycho path.

#000000 ::

Tale jajca grejo v tank, precej ogromna zadeva če računaš da je fiat punto mala kripa :)


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

SkIDiver ::

Moja napaka. Sem živel v zmoti, da črpalk ne vgrajujejo več v rezervoar. Sam jo imam ob rezervoarju in vsi primerki s katerimi imam opravka jo imajo zunaj ob rezervoarju. Do sedaj še nisem imel opravka z vozili, ki bi imeli črpalko v rezervoarju pri bencinarju. PD dizli imajo mehansko na motorju, CR pa imajo električno (tudi še nisem imel opravka s primerki, ki bi imeli v rezervoarju).

MadMax:)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rezerva avtomobila

Oddelek: Na cesti
4010657 (4797) Dr_M
»

Čudno tankanje bencina na Petrolu - nateg ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5014418 (10416) r3dkv1c4
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12036468 (33653) Zheegec
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229677 (27541) kixs

Več podobnih tem