» »

Točenje goriva?

Točenje goriva?

«
1
2

kitewing ::

Imam Berlinga HDI in vedno natočim gorivo (nafto) do vrha, kar je povprečno 55L, porabim pa ga vedno do rezerve (posoda za gorivo 60L). Na eni črpalki se mi je že 2x zgodilo, da sem natočil gorivo preko 60L, prejšni teden malo manj kot 62L. Ker se mi to dogaja samo na eni črpalki mi je malo čudno. Se to dogaja še komu?

Matev ::

hmmm

pojdi z kantico za 10litrov na tisto črpalki

in si natoči za "domov"

pa glej koliko gre v kanto.... do črte

KoMar- ::

Očitno nek nateg... jaz pri 0km tankam 43l od 50. Tipično na Petrolih v LJ.

Hardstyle ::

Zmeraj tankaš do "senzorja"(ko se črpalka sama ustavi)? Ker jaz, če hočem čimveč not spravit ročko malo izvlečem pa še par dodatnih litrov not spravim...

AmokRun ::

subby ::

jaz v 5L kantico na petrolu do črte natankam dobrih sedem litrov, tako da raje tankam na omvju

Matev ::

jaz v 5L kantico na petrolu do črte natankam dobrih sedem litrov


a si s svojo kantico kdaj točil tudi na kakšnem drugem servisu?

kitewing ::

Malo me znervira, da "tankam" več kot je prostornina posode za gorivo, povrh vsega je še gorivo v njej (rezerva). Lahko, da je razlog kot so ga navedli pri OMV, bom preveril na servisu.

AndyS ::

Se tudi dogaja, da tank pri topelem/vročem avtu "drži več". Tank se pač raztegne za nek minimalen količnik. Posledica tega je, da sem od dveh kolegov že slišal, da sta tankala vroč avto polno pa seveda še par kaplic do vrha, šla na pijačo v sosednji lokal, ko pa sta se vrnila je bil del bencina okoli pod avtom.
In to se ni zgodilo na isti dan in se nista med seboj poznala..
LP

Avenger ::

Ja, ampak to ne more bit več kot pol litra. Če bi res hotel merit če določene črpalke ne tankajo prave količine bi moral tankat v jekleno posodo. Naj kdo proba.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

AndyS ::

Avenger je izjavil:

Ja, ampak to ne more bit več kot pol litra.

Verjetno res ne... Samo omenim ta del fizike

kitewing ::

Bom šel z napolnit 10L kantico na to črpalko, da vidim če je problem v avtu ali pri njih.

glaš ::

kitewing je izjavil:

Bom šel z napolnit 10L kantico na to črpalko, da vidim če je problem v avtu ali pri njih.


V 10L kantice, ki so jih prej prodajal na Petrolu gre skoraj 12L, v 5 L kantice pa čez 6 litrov. V te nove(jše) 10L gre 11 litrov oz še malo več. Atestirana količina ni enaka dejanskemu volumnu kantice oz avtomobilskega rezervoarja !!!! Zapomnite si to že enkrat !!

Samo je smešno, da bolj zaupate meram na kanticah, specifikacijam proizvajalca avtomobilov glede volumna rezervoarja kot agregatu, ki dnevno pretoči več tisoč litrov goriva dnevno in je pod stalno kontrolo (elektronski in mehanski števci, se takoj vidi razlika), ter enkrat letno testiran s strani inšpektorjev. Da ne omenim, da se po vsakem popravilu agregata preverja pretok s strani za to usposobljene osebe in da prodajalci in poslovedje ne morejo in nimajo kaj nastavljat agregatov. So preveč stroge kontrole in kazni, da bi si to kdo dejansko lahko privoščil.

Matev ::

V 10L kantice, ki so jih prej prodajal na Petrolu gre skoraj 12L


Ampak do črtice, ki označuje 10L gre pa samo 10L.

glaš ::

to je res, samo kako 100 % veš, da je tista mera na kantici v piko točna ? Plastika se širi, krči, je tudi možnost napake, odstopanja pri izdelavi le te. No jaz bi v primeru razlike stavil na agregat, da kaže točno. Zakaj sem napisal že zgoraj.

kitewing ::

glaš je izjavil:

to je res, samo kako 100 % veš, da je tista mera na kantici v piko točna ? Plastika se širi, krči, je tudi možnost napake, odstopanja pri izdelavi le te. No jaz bi v primeru razlike stavil na agregat, da kaže točno. Zakaj sem napisal že zgoraj.

Kako si pa razlagaš to, da na ostalih črpalkah nisem natočil več kot 55L, samo na tej črpalki se mi je pa to že 2x zgodilo.

Matev ::

samo na tej črpalki se mi je pa to že 2x zgodilo.


mogoče ima samo ta črpalka tako oblikovan rilček za točenje da natočiš še v ekspanzijski rezervoar

glaš ::

kitewing je izjavil:


Kako si pa razlagaš to, da na ostalih črpalkah nisem natočil več kot 55L, samo na tej črpalki se mi je pa to že 2x zgodilo.


Kako ti to na polno natičiš ? Štrihano do roba ? Če ne, je razlog v pretoku agregata, večji kot je pretok prej ti bo ustavilo ker na koncu začne gorivo prej pljuskat nazaj in se pumpa ustavi, na agregatu s počasnejšim pretokom se to zgodi kasneje in tako tudi več natočiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

Zurbum ::

kitewing je izjavil:

glaš je izjavil:

to je res, samo kako 100 % veš, da je tista mera na kantici v piko točna ? Plastika se širi, krči, je tudi možnost napake, odstopanja pri izdelavi le te. No jaz bi v primeru razlike stavil na agregat, da kaže točno. Zakaj sem napisal že zgoraj.

Kako si pa razlagaš to, da na ostalih črpalkah nisem natočil več kot 55L, samo na tej črpalki se mi je pa to že 2x zgodilo.


Preveri, da ni slučajno na tej črpalki avto nagnjen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zurbum ()

gruntfürmich ::

glaš je izjavil:

Samo je smešno, da bolj zaupate meram na kanticah, specifikacijam proizvajalca avtomobilov glede volumna rezervoarja kot agregatu, ki dnevno pretoči več tisoč litrov goriva dnevno in je pod stalno kontrolo (elektronski in mehanski števci, se takoj vidi razlika), ter enkrat letno testiran s strani inšpektorjev. Da ne omenim, da se po vsakem popravilu agregata preverja pretok s strani za to usposobljene osebe in da prodajalci in poslovedje ne morejo in nimajo kaj nastavljat agregatov. So preveč stroge kontrole in kazni, da bi si to kdo dejansko lahko privoščil.


če bi to pisal za kakšno nemčijo, švico, skandinavijo bi ti verjel. ker pa to pišeš za slovenijo LOL!!!:)), pa ti moram povedat da si zelo naiven in neumen...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Skyman ::

kolegu se ja danes podobno zgodilo na OMW v kranju tanku kr 45l a gre mu not 40L v clio II

iro ::

Skyman je izjavil:

kolegu se ja danes podobno zgodilo na OMW v kranju tanku kr 45l a gre mu not 40L v clio II


Ne piš neumnosti, v cliota 98+ je deklariran rezervar 50l.

gruntfürmich ::

jst skoraj vedno tankam na petrolu, ampak v zadnjih 3,5 letih, kolikor striktno merim porabo, nisem zasledil nobenih anomalij glede porabe in tankanja. tko da...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

_Dejan_ ::

Pobci ki se kregate glede kantic, ali ste res tako nesposobni, da ne znate izmeriti prostornine kantice?
Natankajte polno kantico goriva, vzamite račun in doma pretakajte v manjšo posodico ki ima označeno koliko tekočine drži potem boste videli dejansko koliko ste natankali...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

tsh2 ::

ali pa kantico prej stestiraš z vodo in tehtnico. 1 l vode je 1 kg.

glaš ::

gruntfürmich je izjavil:

glaš je izjavil:

Samo je smešno, da bolj zaupate meram na kanticah, specifikacijam proizvajalca avtomobilov glede volumna rezervoarja kot agregatu, ki dnevno pretoči več tisoč litrov goriva dnevno in je pod stalno kontrolo (elektronski in mehanski števci, se takoj vidi razlika), ter enkrat letno testiran s strani inšpektorjev. Da ne omenim, da se po vsakem popravilu agregata preverja pretok s strani za to usposobljene osebe in da prodajalci in poslovedje ne morejo in nimajo kaj nastavljat agregatov. So preveč stroge kontrole in kazni, da bi si to kdo dejansko lahko privoščil.


če bi to pisal za kakšno nemčijo, švico, skandinavijo bi ti verjel. ker pa to pišeš za slovenijo LOL!!!:)), pa ti moram povedat da si zelo naiven in neumen...


Slučajno sem v tem poslu že kar nekaj let tako, da ti govorim iz lastnih izkušenj kot tudi iz splošnega poznavanja poodročja na katerem delam. Sem skoraj vsako leto zraven, ko se opravljajo meritve, da o popravilih sploh ne govorim. Preveč dobro poznam kako zadeve potekajo, da bi mi en "pametnjakovič" kot si ti govoril kako stvari potekajo in solil pamet okoli tega.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

amigo_no1 ::

Ajde, koliko inšpektorjev nadzira b. črpalke (avtomate za gorivo, rezervoarje , da je vse po predpisih) ?
Število b. črpalk je bolj ali manj znano, potem bomo že kak sklep potegnili iz tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

gruntfürmich ::

seveda seveda glaš. in v sloveniji ni podkupovanja...:D
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

glaš ::

Imaš kakšne dokaze glede podkupovanja ali to tako na pamet govoriš ? Garantirano pumpe laufajo tako kot morajo, če dvomiš v to, pokliči za to pristojne službe, da preverijo. Bo vsak poslovodja vesel, če bo s tem utišal zlobne jezike.

@amigo no1 - koliko inšpektorjev nadzira to področje ne vem in me tudi ne zanima. Sklep se glasi ? Sicer pa inšpektorji ne nadzirajo ampak opravljajo kontrole, redne in izredne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

gruntfürmich ::

glaš, trdiš da poznaš to področje popolnoma? da veš da imšpektorji ne delajo napak? da imajo sigurno 100% skalibrirane naprave? da so 100% natančni in točni pri svojem delu??
jaz ne trdim da vse to ni res, pravzaprav bi bil zelo presenečen da se to ne izvaja kot se mora, ker nekako še zaupam institucijam, vendar v sloveniji nikoli ne reci nikoli. sploh če je v igri denar. veliko denarja!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

glaš ::

Nikakor ne poznam tega področja popolnoma,tega nisem in ne bom nikoli rekel. Vem pa zadosti, da me tako neobluze, kot se tukaj (in tudi drugje) pišejo spravljajo po eni strani v smeh po drugi me živcirajo in jezijo, sploh glede na to kako resno se sprašuje in dvomi v določene zadeve. Teorije zarote pa tudi delajo svoje.

Pyr0Beast ::

Te teorije so tam zato ker se inštitucijam več ne zaupa, kar je čisto razumno.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amigo_no1 ::

Najprej napišeš v http://slo-tech.com/forum/t436824/p2894...
da si skoraj že Dr. na tem področju, potem pa na moje preprosto vpršanje glede števila ne znaš odgovoriti...

Iz tega je sklep o tvojih kompetencah/znanju jasen.

Kako lahko potem trdiš da je vse crystal clear če ne veš tega števila ?
Da ni isto kot v gradbeništvu, kjer so 1x letos (lani) novinarji nekoga odgovornega na pristojnem ministrstvu spraševali kako je z nadzorom, in je ta oseba povedala nekaj v tvojem stilu (alles in ordnung), na bolj natančno vrtanje novinarjev je na koncu le povedal število -> izkazalo se je da pride na 1 inšpektorja 900 gradbišč (ne me držati za besedo, ena velika številka je bila).

Državnim institucijam nikjer ne gre zaupati kar tako, se vse prevečkrat izkaže da so notorični lažnivci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

glaš ::

Glede na to, da se se meritve iz strani države opravljajo 1x letno na bencinskem servisu, število inšpektorjev ne igra ravno neke pomembne vloge in ni ravno ključen in tako zelo pomemben podatek. Obstajajo tudi kontrole znotraj matične firme in tudi morebitne razlike v količini (mehanski in elektronski števci) lahko vidijo ljudje v firmi z ustrezno avtorizacijo( od inštruktorjev BS-jev navzgor), je potrebno le par klikov z miško, se vse vidi in verjemi, če bo oz pride do kakšni nečednih poslov, bo najemnik oz poslovodja najverjetneje letel iz firme preden stvari pridejo do inšpektorjev.
Je pa tvoja primerjava prodaje goriv s gradbinski posli malo(beri veliko) mimo, da ne govorim o tem, da iz mojih napisanih besed vlečeš neke svoje napačne zaključke in ugotovitve, ki so bolj značilne za politike in "vsevedne" teoretike, ki ne poznajo kako stvari potekajo stvari v praksi.

amigo_no1 ::

Ne razumeš kaj hočem povedati: veliko servisov je v koncesiji (privat), in taki iščejo načine kako čimveč prihraniti (toliko manj kot gre od mene, toliko več ostane meni)..
Mi je čisto vseeno ali to kontrolirajo inšpektorji (sem jih dal kot primer) ali čistilka z ministrstva , gre se za to, da bi se mutibariči začeli zavedati da je goljufanje se ne splača (ker jih bodo hitro dobili).
No, in koliko je teh, ki kontrolirajo ? Koliko so jih že dobili da so bili kazensko pravnomočno obsojeni ?

Boš rekel da so vsi, ki se pritožujejo nad čudnimi točenja nesposobni bedaki, ki ne znajo sešteti 1+1 ?

Zakaj je moja primerjava tako mimo ?
Nikoli tudi nisem rekel da sem ekspert za to področje, le ti se nekaj delaš pametnega v stilu "to seveda pri nas ni možno, kajti nadzor je hud".


Plastika se širi, krči, je tudi možnost napake, o

Se krči, samo ne toliko, da bi v roku 2 dneh, ko so temperaturne razlike +10 °C šlo nenadoma v 10 litrsko kanto 2 litra več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

glaš ::

Se nič ne delam pametnega, samo povem ti kako stvari potekajo. Če ne verjamš tudi prav, se ne mislim prerekat s tabo, imaš pravico do svojega mnenja.

Za najemniške servise (velika večina v Sloveniji), govorim za našo firmo, za druge ne vem a je verjetno podobno, je način dela s gorivi in blagom enak kot za bencinske servise, ki so direkt pod matično firme. Tudi kar se nadzora tiče. Roba je od matične firme, oni skrbijo za logistiko, finance, nadzor itd. Najemnik je samo vmesni člen. Tukaj velja načelo več gre od mene, več bom dobil. Zaslužek je odvisen od prodaje.
Za privat bencinske servise(imajo zelo majhen delež na trgu) ne bi vedel, ne poznam njihovega načina poslovanja a manipuliranje s števci verjetno ni ravno tako pogosta praksa kot se omenja, če sploh je seveda. Tudi tukaj verjetno velja načelo več gre od mene, več bom dobil.
Nikakor ne trdim, da do zlorab ne prihaja a vendar trdim, da se stvari nadzorujejo tako ali drugače in se morebitne goljufe hitro odkrije in strogo sankcionira. Koliko ljudi to nadzoruje sem ti že povedal, da ne vem, ne razpolagam s temi podatki. (evo ti spet kost za globanje, da me boš lahko še tretjič spomnil, da nimam blage veze in se da govorim kar v tri dni).

Pri naši firmi vsako leto prekinejo nekaj najemniških pogodb, še iz bolj banalnih razlogov kot je manipuliranje s števci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

jest10 ::

Boš rekel da so vsi, ki se pritožujejo nad čudnimi točenja nesposobni bedaki, ki ne znajo sešteti 1+1 ?


Ja so

Izi ::

Se pridružujem mnenju Jest10.

A je kdo pomislil, da bi bilo hudo čudno in sumljivo, če bi neka bencinska pumpa iztočila več litrov goriva kot ga je pripeljala cisterna. Oni vendar ne izdelujejo goriva ampak ga samo kupijo in potem preprodajajo naprej. Številke se morajo ujemati, drugače bi vsak inšpektor takoj vedel, da gre za goljufijo brez da bi kaj preverjal točilne števce. Nekaj litrov že lahko izgovorijo na vodo, ki se nabere v cisternah, ne pa kar za 20% več kolikor bi se nabralo viška litrov v knjigovodstvu, če bi bile sumnje zagovornikov zarote resnične.

Če bi hoteli goljufati bi morali prirejati celotno knjigovodstvo, kar je v časih računalnikov in mrež skoraj nemogoče. Razen če za goljufijo stoji celotno vodstvo podjetja skupaj s podkupljenimi inšpektorji, kar pa je malo verjetno celo za Slovenijo.

Te zmote voznikov se pojavljajo že desetletja, na vsake toliko časa in tudi sam sem mnenja, da gre tukaj za nesposobne voznike, ki ne poznajo dovolj svojega vozila.
Rezervoarji za bencin so vedno nekaj večji kot piše v knjižici avta, števci v avtu za količino goriva pa so tudi precej nenatančni, še posebno proti koncu, pa še vsi novejši avti imajo ekspanzijske posode.

Rezervoar je ponavadi 5 do 10% večji kot piše v knjižici avta, kar mimogrede nanese 5 litrov več, potem pa je še ekspanzijska posoda pri povprečnem avtu velika za okoli 5 litrov in če na koncu malo izvlečeš ročko in počasi stiskaš ročico boš napolnil celotno ekspanzijsko posodo in poleti bi ti čez nekaj časa par litrov goriva izteklo ven čez oddušno cevkico ali karkoli že ima avto, da se v rezervoarju na ustvari preveč podtlaka, ko porabljamo gorivo.

In kako bi sploh lahko nekdo točno vedel koliko goriva je še v rezervoarju, razen če ga ne preluknjaš in iztočiš ven vsebino ali pa se voziš dokler mašina ne crkne, kar pri dizlih ni ravno priporočljivo ?

SkIDiver ::

Sam imam na vozilu kovinski rezervoar. Iz tega lahko sklepamo, da ni takih krčenj in raztezanj kot pri plastičnem rezervoarju.

Sedaj pa glaš povej zakaj meni uspe na določenih OMV bencinskih črpalkah natočiti celih 5 litrov več kot na Petrolovih? Vedno, brez izjeme in pardona točim gorivo samo na velikih in novejših črpalkah, ki imajo veliko frekvenco pretoka kupcev goriva. Na dotični OMV črpalki sem tankal 2x, ker prvič nisem bil prepričan, če vidim prav in sem obakrat natočil cca 5L več kot drži rezervoar. Na črpalko sem zapeljal par km za tem, ko je posvetila lučka za gorivo. V istem kraju grem lahko tankat na 3 novejše in zelo pretočne Petrolove servise v istem scenariju (zasveti lučka in v par kilometrih sem na bencinski postaji) pa vedno natočim približno isto količino goriva (odstopanje liter do dva, vendar še vedno znotraj volumna posode za gorivo). Pri tem vem, da imam od lučke za rezervo za 70km goriva kar sem seveda najprej preveril po nakupu avtomobila, da vem koliko lahko prodajam glavo na cesti ob rezervi preden me zapusti sreča in bom ob cestišču s palcem proti nebu štopal v smeri najbližjega bencinskega servisa.

Kljub tvojim podatkom, da so kazni visoke, naprave redno pregledane, ..., lahko iz lastnih izkušenj temu oporekam, da to le ne drži. Pa vrjemi, da imam svoj avto v mezincu in poznam njegove lestnosti do obisti.

PS: OMV-jevih črpalk se osebno izogibam. Imam tudi slabo izkušnjo s kvaliteto goriva (voda v gorivu). Edina na katero grem tankat, če drugače ne znese je na Celovški cesti v LJ, pa še mimo tiste se raje odpeljem naprej do Petrolove, ki stoji v smeri iz centra proti Medvodam.

jest10 ::

-Ko ti posveti lučka nimaš vedno enako goriva v tanku.
-Volumen posode za gorivo je 5-15l večji od tistega, kar ti piše v navodilih.
-Ročke za točenje niso enake
-Hitrost točenja ni pri vseh napravah enaka(hitrejše točenje, več pene, prej ti butne nazaj in prekine točenje)
-Senzorji v ročkah niso enako občutljivi(eni ustavijo točenje prej, drugi kasneje. Ponekod se mi celo dogaja, da mi prekinja točenje že po parih litrih natočenega goriva v prazen tank;(()
-Temperatura pri točenju ni vedno enaka
-Nekatere ročke pri nekaterih vozilih odprejo kapico oddušnika, ter vsaj nekaj goriva natočijo tudi v le tega.

P.S. Imam magičen tank:P. V 42l deklariran tank z malo truda natočim okoli 52l, ko mi začne svetiti lučka. Čudež? Neee samo spustim zrak iz oddušnika;)
Če tega ne počnem mi pumpa sama vstavi, ponavadi pri natočenih 36-38l. Če mi ročka odpira oddušnik, mi vstavi pri okoli 44l(ker gorivo teče hitreje, kot izhaja zrak iz oddušnika ne natoči do vrha)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

SkIDiver ::

Nimam ekspanzijske posode, nimam gumba za oddušnik, točim počasi, do roba in posoda je velika točno toliko kot je deklarirano + rezerva. Sprobal do praznega tanka in natočil do vrha. V mojem primeru so nastopale temperaturne razlike za okoli 5°C. Še vedno me ne bo nihče prepričal, da je normalno, da natočim okoli 5L več kot posoda drži.

Ob priliki bom pograbil dve kovinski kantici, v vsako nalil notri 5 litrov vode (izmeril bom volumen in tudi stehtal) potem pa bom šel z eno kantico na Petrol z drugo pa na OMV. Me prav zanima kaj se bo pokazalo.

CoolBits ::

Če bi hoteli goljufati bi morali prirejati celotno knjigovodstvo, kar je v časih računalnikov in mrež skoraj nemogoče. Razen če za goljufijo stoji celotno vodstvo podjetja skupaj s podkupljenimi inšpektorji, kar pa je malo verjetno celo za Slovenijo.

Kako knjigovodstvo? Višek goriva, ki ostane zaradi napačnega točenja, si zvečer natankaš v avto in NE KNJIŽIŠ al pa prodaš brez računa... to je bistvo.
Inšpektorji pa se morajo prej napovedat tako da je čas stanje povrnit na pravilno :)
Se že znajdejo, brez skrbi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

jest10 ::

SkIDiver ne skrbi, tudi ti imaš ekspanzijsko posodo

SkIDiver ::

jest10 žal ne. Imam samo sistem za izravnavanje tlaka v posodi goriva zaradi česar poleti ne smem točiti do roba, ker bi nastala luža pod avtomobilom. Lahko samo v času hladnega vremena ali pa, če natočim polno in se peljem daljšo relacijo, da porabim tisto kar je v cevi od rezervoarja do čepa.

St235 ::

CoolBits je izjavil:

Če bi hoteli goljufati bi morali prirejati celotno knjigovodstvo, kar je v časih računalnikov in mrež skoraj nemogoče. Razen če za goljufijo stoji celotno vodstvo podjetja skupaj s podkupljenimi inšpektorji, kar pa je malo verjetno celo za Slovenijo.

Kako knjigovodstvo? Višek goriva, ki ostane zaradi napačnega točenja, si zvečer natankaš v avto in NE KNJIŽIŠ al pa prodaš brez računa... to je bistvo.
Inšpektorji pa se morajo prej napovedat tako da je čas stanje povrnit na pravilno :)
Se že znajdejo, brez skrbi.


Me res zanima kdaj je kdo nazadnje tankal in nidobil računa.
Recimo, da goljufajo za 10% (5 litrov na 50 literski rezervar kot nekateri trdijo) in imajo frekvenco 500 avtomobilov na dan. znese to 5x500=2500 litrov viška goriva na dan. Zdaj mi pa povej kam to natankaš? Ali potem to gorivo na črno švercajo v albanijo? brez računa točijo v temnih kotičkih ljubljane?

Bodimo realni gljufije tega razpona bi se kaj hitro ugotovile. Če pospološimo prejšen račun na 30 dni je to 75.000 litrov goriva na mesec, to pa ni ravno malo za nalit v avtomobile zaposlenih. Nebi rekel, čebi goljufali za 1l na 100l ampak 10% je pa malo bosa.

Kupi kanto, jo izmeri in potem testiraj servise po ljubljani, preden dalje nakladamo o teorijah zarote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

energetik ::

SkIDiver je izjavil:

Sam imam na vozilu kovinski rezervoar. Iz tega lahko sklepamo, da ni takih krčenj in raztezanj kot pri plastičnem rezervoarju.
Ni? Tukaj piše, da ima jeklo sicer 4x manjši koeficient T raztezka kot PVC, ampak še vedno se povsem lepo razteza. Zaradi tega imajo tudi tračnice vmes presledke..
Predvsem pa ne more pumpa lagati za 10%, kot praviš ti. To bi se pri opazilo na 100km, da nekaj ne štima, če bi kateri bencinski servis dalj časa obratoval s takim okvarjenim števcem. Poleg tega se eni preveč zanašate na tisto lučko na armaturki - jaz le izjemoma čakam nanjo, vedno tankam že, ko imam še vsaj 1/3 tanka. Nekako mi ne diši ideja, da bi obstal ob cesti, ker sem čakal do zadnje pumpe, ki pa je glih slučajno zaprta... Se boljše počutim s polnim tankom..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

PacificBlue ::

Za privat bencinske servise(imajo zelo majhen delež na trgu) ne bi vedel, ne poznam njihovega načina poslovanja a manipuliranje s števci verjetno ni ravno tako pogosta praksa kot se omenja, če sploh je seveda.


No jaz vem za malo drugačne primere,zaradi tankanja bencina v netestirane kante, pa je enega izmed njih ustavil policist, zadevo posredoval inspektorju, ta pa je lastnika privat bencinske črpalke oglobil za okoli 500 evrov. Poznam tudi primer, kjer so privat pumpo zaprli zaradi neplačevanja davka na kurilno olje. Kar se pa tiče manipulacije s stevci pa ne bi mogel 100% trdit da se to dogaja. Jaz osebno se nisem opazil prevelikih odstopanj, čeprav je razlika med OMW in Petrol gorivom, z OMW se obcutno naredi več km..bolj bi rekel, da imajo probleme z vodo, kot pa z stevci:)

SkIDiver ::

energetik ne čakam na lučko. Tankam prej, ker ne želim ravno pobirati nesnage iz rezervoarja, ki se sčasoma nabere v njem. Vseeno pa lahko nivo goriva lepo spremljam na računalniku, ki mi lepo izpiše nivo goriva, pri čemer vem kakšna je vrednost, ko je rezervoar poln in kakšna je vrednost, ko je rezervoar prazen oz. je plovec čisto na dnu.
Pravim pa tisto kar sem sam izkusil. Bom pa vsekakor ob priliki naredil test s kovinskima kanticama pa bom videl kakšno bo odstopanje.

glaš ::

Glede na to kaj vse si napisal, bi po tvoje moralo biti več kot 1/2L razlike na 5L kantico, kar se mi zdi in tudi trdim, da je nemogoče. Sicer pa, zakaj se pritožuješ tukaj na forumu namesto, da bi kaj ukrepal, če že dvomiš v litražo ? Opozorilo zaposlenim na servisu, inšpekcija ?

@PacificBlue
Tudi takšni primeri se najdejo in tudi za točenje kurilca direkt v avto vem za nekaj servisov, ki so dobili kazen. Ne samo privat. Kar se pa točenja v netestirane posode tiče je to kar pogosta praksa a vsaj na našem koncu Slovenije ne poznam primera, da bi kdo dobil kazen zaradi tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glaš ()

SkIDiver ::

Kje pa si zasledil pritoževanje? Dodal sem svojo izkušnjo. Pritoževal se bom prodajalcu za pultom, če se mi bo zdelo vredno časa in truda.

Če se pritožujem prodajalcu bom kaj dosegel? Nič. On bo tako ali tako zagovarjal svoje stališče. Škoda mojega časa, ki bi ga zgubljal ob tem za tistih 5 litrov v dveh primerih, kolikokrat sem tankal in količina ni štimala. Raje se izognem črpalke in srečno živim dalje. Nisem še zasledil primera, da bi kdo dosegel svojo pravico v takem primeru.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rezerva avtomobila

Oddelek: Na cesti
409915 (4055) Dr_M
»

Čudno tankanje bencina na Petrolu - nateg ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5013454 (9452) r3dkv1c4
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12034486 (31671) Zheegec
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229064 (26928) kixs

Več podobnih tem