» »

Rezerva avtomobila

Rezerva avtomobila

simone ::

Zdravo mene pa zanima kolk kilometrov lahk še nardiš z rezervo ko ti posveti lučka?mam renault clio 2 letnik 98.ve kdo mogoče???

St235 ::

Toliko kolikor imaš rezerve goriva deljeno in kakšno imaš porabo.

Clio 2 ima rezerve 7l. Jaz sem mel dizla 2004 in sem gladko lahko naredil 100km na rezervo. Je pa seveda vse odvisno od tega kolk ti troši, kako natančno ti kaže števec goriva in kako voziš.

teoo ::

dokler se kazalec ob vžigu avtomobila še premakne, je kul:)
defying gravity

kixs ::

Lahko pa tudi izmeris.

Ce ves koliko ti gre v rezervoar in natankas do konca, ko ti posveti lucka. Razliko med teoreticno prostornino in natocenim gorivom ti predstavlja rezerva. Glede na tvojo povprecno porabo lahko potem izracunas koliko kilometrov se lahko naredis do nule.

lp

St235 ::

Lahko daš tudi kanglo bencina v avto in voziš dokler ne crkne, pa boš točno vedel, koliko lahko prevoziš z rezervo.

Saladin ::

Mar ne delajo vsi tako da vsakič, ko je prilika za to, voziš avto vsakič malo dlje na rezervi, dokler si pač upaš ali pa zaznaš prvi znak pomanjkanja goriva (ugiban da neenakomerno delovanje motorja)?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

WarpedGone ::

Že si želiš zaribane črpalke za nafto, be my guest.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

LOL, med temko ti zaznaš, da ti zmanjkuje goriva i avto crkne je mogoče 500m, tako, da razen če se okoli črpalke voziš je to višek neumnosti. PA tudi črpalk za gorivo ne bo ravno navdušena nad tem.

Predvem pa ti poskušat vsakih nič ne pomeni, ker porabani vedno enaka. Jaz računam, da zapeljem na prvi črpalko po tistem ko se prižge lučka. In to je to.

AndyS ::

Jst mam clio 2. sicer letnik 2003.. Glede na računalnik se mi lučka prižge cca 60 km pred koncem. Garantirano pa sem se pripeljal (od prižiga lučke) še 40 km.

LP

Scorpia ::

Pri meni je pa 15l rezerve, ker se plovec zatakne, ko imam poln tank. Kazalec ne kaže dejansko stanje rezervarja ampak preračuna in je smešno videti ko imam vsaj 7l še v rezervarju, kako panično piska da mi bo zmanjkalo goriva :D :D
////

RejZoR ::

Jezst grem tankat ko mi računalnik pokaže, da imam še za 50km bencina. Običajno se tam nekje tud prižge lučka. Včasih mal prej, včasih mal kasneje.

Drugače mene bolj zanima al je ta "umazanija" v gorivu resnično kadarkoli bila problem al je zadeva en navaden mit, da vsi začnejo takoj paničarit, da ti bo umazanija zapacala motor. Predvsem me zanima zato, ker vem, da je filter tud pri gorivu, katerega pa pravijo, da praktično nikoli ni treba menjati.

Tema za Mythbusterje lol...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Ginginova ::

Umazanija ne bo zapacala motor, ker so vmes filtri, zna pa zapacati, oz zaribati črpalko za gorivo. Slednje se podmazujejo z gorivom, če le tega ni in se dlje časa vrti v prazno, pač ni OK.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

šernk ::

filter goriva je pametno menjat vsake toliko. osebno ga menjam ob velikem servisu.

meni ko se prižge lučka imam v tanku še okoli 15litrov goriva (plovec pač ne kaže točno, vendar ga je treba menjat skupaj s črpalko, tako da prevelik strošek, dokler črpalka dela)

v zadnje sem na rezervi prevozu 110km, šel na črpalko in imel v tanku še 6 litrov bencina, tako da je vse odvisno od avta, mislim pa, da mora imeti vsak avto za nekje 60-80km rezerve.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Relanium ::

Js sm to mal bol šlosarsko pogruntal.
Mal sem že 2x odprt tank (enkratz sem pucal umazanijo, drugič menjaval plovec)
Pač poznam notranjost mojega tanka.
Ko lučka zasveti pač zasveti ker plovec dost nizko pade, tu ponavadi jaz na nafto še zmer naredim vsaj 100 km.
Če se peljem po avtocesti je gorivo primiru, iz prekatne posode ga potegne ven in avtu mal prej zmanjka goriva.
Če se vozim po ovinkih se gorivo pretaka sem pa tja, tako da se zmer dovaja notri v prekat, kjer ga jemlje ven.
Torej če se boš vozil čez ovinke boš dlje pišel, seveda če imaš malo porabo, drugače ne bo tako velike razlike.

Drugač pa sem tud večkrat šel v ekstreme, komaj do pumpe prilezel, pa še 2X mi je že prej ugasnil.
Ko sem videl, sem pač nek manever naredil, da je gorivo steklo v desno stran (tam ga pri mojem jemlje) in ko ugasne,
havbo odpret pa mal napumpat, da spet potegne.

Vem ja, smešno, ampak mi je blo dolgcajt :P

ggoldmen651 ::

mene zanima pri opel astri letnik 2004 disel,ko se prižge lučka za rezervo mi avto po dveh kilometrih crkne,ali kdo ve kaj je narobe?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 2dark ()

IL_DIAVOLO ::

Who cares? Prej tankaj.

matobeli ::

Tanki za gorivo imajo seveda lahko umazanijo in VODO notri. Predvsem dizli imajo ta problem ker dizel ni relativno dobro čistilo tako kot bencin ki sproti odnaša svinjarijo. Voda pride od kondenza, iz kakšne slabše pumpe kjer že dolgo niso čistil...

V novih avtih načeloma ni panike, ampak po 10 letih pa se lahko že kaj nabere.

Kot je bilo že rečeno, pumpa bo zaribala če bo predolgo na suhem. Odvisno od kvalitete, ampak ni treba da jo pol ure goniš.

Sploh pa je obvezno spucat tank če je avto par let stal pri miru (od kakšnega upokojenca ki zadnja leta ni več vozil)

jest10 ::

Ne ga srat no. Ko se voziš, se vsa morebitna umazanija dvigne in premeša z gorivom, tako da jo sproti "porabljaš"

DeeCoy ::

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja. Če natankaš čist polno kapaciteto po tem ko crkne, bo tu problem. Sicer je lahko krivcev veliko več.. Lahko je pumpa, lahko je umazanija, voda itd..

Riff ::

ja ni dobr predolgo fura tna rezervi fašeš smeti in črpalka za gorivo laufa bulj k ne na suho

jest10 ::

In te smeti se med vožnjo trdno držijo podna, ne moti jih pospeševanje, zaviranje, ovinki. Gorivo pljuska po rezervoarju, a smeti se magično ne premaknejo.
Toda pozor, ko je v rezervoarju samo še 5L goriva, te smeti pridobijo zmožnost gibanja in zabašejo črpalko.


Resno no, a dejansko to verjamete?

fikus_ ::

Smeti v tanku so bile aktualne, ko so bili tanki še iz pločevine (so tudi znotraj rjaveli) in avto star, ter cisterne na črpalkah podobno. Sedaj imajo avtomobili plastične tanke, membranske črpalke goriva (niso toliko občutljive na smeti), filtre, tako da ni panike.

starfotr ::

Tudi danes imaš kovinske tanke.

Vedno se priporoča, da je minimalna količina goriva v tanku nekje 1/4.

Sicer je pa v tanku mrežica - filter, pa še filter pri mašini.

cvalsr ::

Vi kar uživajte v prižiganju rdeče lučke. Ko boste v nekajurnem zastoju na avtocesti pozimi potrebovali gretje ali poleti klimo, vam bo rdeča lučka praznega rezervoarja tako lepo svetila ...
To je dober razlog, zakaj naj bo v rezervoarju vedno vsaj kakih 10l na zalogi; poleg tega, da se z zadnjimi kapljami pripelješ na črpalko, ta je pa zaprta, ...

zk_eu ::

Ko je ravno potekala debata :).

Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

ziga1990 ::

Pri Priusu ko ti zmanjka bencina kompletno lqhko narediš še nekaj kilometrov samo na elektriko samo pod nobenim pogojem nesmeš spraznit velike baterije,ker potem boš rabil avtovleko tudi če bencin natankaš nazaj
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

j4nm4n ::

Motor 1.6 TDI, ko zasveti lučka je range 110 km, ko je range 0 km, pa se da naredit vsaj še 20 km. Današnji "poskus" je šel 20 km, potem na pumpo. Pravi mama da je naredila že več kot 50 km s "praznim-nulo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: j4nm4n ()

Ganon ::

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.

jest10 ::

Ganon je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.

Vedno natočim do vrha vključno z oddušnikom. Brez težav.

K0l1br1 ::

j4nm4n je izjavil:

Motor 1.6 TDI, ko zasveti lučka je range 110 km, ko je range 0 km, pa se da naredit vsaj še 20 km. Današnji "poskus" je šel 20 km, potem na pumpo. Pravi mama da je naredila že več kot 50 km s "praznim-nulo"

Ampak niti pod razno ne narediš 110 km, morda jih narediš 30, ko pride cagar na nulo. Se spušča pospešeno, ko zagori lučka.

aborko ::

Hmm...

Ganon ::

jest10 je izjavil:

Ganon je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.

Vedno natočim do vrha vključno z oddušnikom. Brez težav.


Obstaja možnost, da boš enkrat imel težave.

ziga1990 ::

Nevem no ko lučka gori ali pa kako drugo opozorilo opozarja da moraš tankat greš takoj tankat, ker izivanje sreče ni fino
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jest10 ::

Ganon je izjavil:

jest10 je izjavil:

Ganon je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.

Vedno natočim do vrha vključno z oddušnikom. Brez težav.


Obstaja možnost, da boš enkrat imel težave.


Vsak z zjebanim plovcem jih ima slej kot prej

zk_eu ::

Ganon je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.


Prvič slišim, da bi kdo imel zaradi tega težave s plovcem. Čisto možno, da je splet okoliščin povzročil, da se je zaradi tega zataknil.

Vseeno pa ni dobro potem, ko se pištola sprosti, točiti dalje, saj se lahko s tem poškoduje sistem za nadzor hlapov bencina (t. i. EVAP), ki ga imajo vsi (bencinski) avti danes. Stari avti tega niso imeli in je bilo vseeno, če si še pritiskal :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Gr8t ::

ziga1990 je izjavil:

Nevem no ko lučka gori ali pa kako drugo opozorilo opozarja da moraš tankat greš takoj tankat, ker izivanje sreče ni fino

Jaz lahko en dan še komot potegnem, tako porabim 42 namesto 40l od celih 47l. Recimo če je ravno četrtek, ker najraje tankam čez vikend zjutraj, ko je manj gužve. 5l je pa ja dost za razne črpalke ali karkoli že potrebuje bencin.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

GupeM ::

zk_eu je izjavil:

Prvič slišim, da bi kdo imel zaradi tega težave s plovcem. Čisto možno, da je splet okoliščin povzročil, da se je zaradi tega zataknil.

Vseeno pa ni dobro potem, ko se pištola sprosti, točiti dalje, saj se lahko s tem poškoduje sistem za nadzor hlapov bencina (t. i. EVAP), ki ga imajo vsi (bencinski) avti danes. Stari avti tega niso imeli in je bilo vseeno, če si še pritiskal :).

Pri meni v navodilih piše, da tankaš, dokler se pištola ne izlopi, po izklopu počakaš še sekundo, dve, nato še enkrat pritisneš, dokler ne izklopi. Takrat naj bi bil rezervoar poln. Ko pištola prvič izklopi, je bilo verjetno zaradi pene, ki nastane med točenjem. V drugo spravim noter še nekje med 0,5 do 1 l goriva.

Načeloma pa točim tako, da po prvem izklopu natankam še toliko, da zaokrožim na okrogel liter. Ker si porabo redno vpisujem, pa se mi ne da decimalk pisat :)

FTad ::

GupeM je izjavil:

zk_eu je izjavil:

Prvič slišim, da bi kdo imel zaradi tega težave s plovcem. Čisto možno, da je splet okoliščin povzročil, da se je zaradi tega zataknil.

Vseeno pa ni dobro potem, ko se pištola sprosti, točiti dalje, saj se lahko s tem poškoduje sistem za nadzor hlapov bencina (t. i. EVAP), ki ga imajo vsi (bencinski) avti danes. Stari avti tega niso imeli in je bilo vseeno, če si še pritiskal :).

Pri meni v navodilih piše, da tankaš, dokler se pištola ne izlopi, po izklopu počakaš še sekundo, dve, nato še enkrat pritisneš, dokler ne izklopi. Takrat naj bi bil rezervoar poln. Ko pištola prvič izklopi, je bilo verjetno zaradi pene, ki nastane med točenjem. V drugo spravim noter še nekje med 0,5 do 1 l goriva.

Načeloma pa točim tako, da po prvem izklopu natankam še toliko, da zaokrožim na okrogel liter. Ker si porabo redno vpisujem, pa se mi ne da decimalk pisat :)


OCD dilema, zaokroziti litre ali znesek na X.00 :D

zk_eu ::

Če piše v navodilih, potem je to to in ni skrbi :). Drugače imajo EVAP sistem samo bencinski motorji.

Gre pa nekako takole:

About 10 -15% of the available space in a fuel tank is designed not for fuel, but rather fuel vapors or otherwise known as unburned hydrocarbons. As you fill your fuel tank, these vapors being displaced by fuel, are stored in a charcoal vapor canister instead of being vented into the atmosphere. When certain driving conditions are met, the on-board computer then routes the fuel vapors into the engine to be burned as fuel. This group of components is called the evaporative emission system.

Now, if someone overfills their fuel tank by constantly clicking the fuel station pump handle on after it automatically shuts off, this will displace more fuel vapor space than designed. If the fuel level is high enough, liquid fuel will be drawn into the canister that was designed to only handle vapors. When the computer commands the vapor canister to be purged into the engine, instead of fuel vapors, raw fuel is fed into the engine. This could stall the engine or possibly even worse, cause damage.

The moral of the story is this: after the fuel station pump clicks off, your tank is full.


To sem sicer pobral iz enega foruma. Je ogromno člankov na to, če se v Google vpiše: "evap damage by over fueling". Ali se dejansko kaj poškoduje, pa nisem nikoli imel interesa preverjati :). Jaz v navodilih nimam posebnih navodil glede kaj točiti in kje je pokrov :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

GupeM ::

FTad je izjavil:

OCD dilema, zaokroziti litre ali znesek na X.00 :D

Nimam dileme, ker vedno vpisujem litre, ceno pa avtomatsko izračuna, ker nikoli ne tankam na AC. Če pa bi slučajno kdaj tankal na AC (odkar cene na AC niso več regulirane, še nisem), bi pa ročno popravil ceno. Enako popravim ceno, če tankam v tujini.

Dr_M ::

Ganon je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Lahko je problem v "plovcu", torej ti ne kaže ok nivoja.


Ko smo že pri "plovcu". Ste kdaj, po tistem, ko se je pištola za točenje goriva ob maksimalnem nivoju sprostila, dotočili še malo goriva? Ne priporočam. Jaz sem se enkrat tako zafrknil, ko sem po tistem še dvakrat dotočil, potem pa mi kazalec nivoja goriva ni več kazal pravilno, ustavil se je nekje pri 60%. In to je trajalo skoraj dva meseca. Na srečo se je samo uredilo.



Meni se je to zgodilo samo enkrat, ko sem imel vklopljen "kontakt", drugace vedno bp nalijem do vrha.

The moral of the story is this: after the fuel station pump clicks off, your tank is full.


Mocno dvomim, da ima moj avto v cevi kapacitete se za 6L goriva.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kazalec napolnjenosti rezervoarja

Oddelek: Na cesti
152502 (1770) Scorpy84
»

Mitsubishi

Oddelek: Na cesti
223016 (2511) RejZoR
»

Količina goriva v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
224888 (4053) CaqKa
»

Točenje goriva? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7928901 (26574) SkIDiver
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12036456 (33641) Zheegec

Več podobnih tem