» »

Dragon Age 2

strani: 1 2 3 4 »

Outsajder ::

sash69 je izjavil:

Outsajder je izjavil:

Špil je katastrofalno razočaranje!;((


Daj no, če že napišeš tako "dober review", še argumentiraj malo zraven. :)

Se mi je mudilo;)

ABX ::

Aphanisis je izjavil:



Pa še nasvet: tisti, ki niste igrali Tormenta, prišparajte denar, pa si raje omislite to igro namesto DA2, zraven pa si dajte dol še high res (wide srcreen) patch. Če vam bo všeč in jo boste končali, se vam bo standard kakovosti močno vzdignil. :)


Uff, si me sprovociarl da ponovno odigram to klasiko. Sem naložil vse mode ki sem moral vendar zadeva ne dela lepo.
Škoda. :(
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Aphanisis ::

ABX je izjavil:

Aphanisis je izjavil:



Pa še nasvet: tisti, ki niste igrali Tormenta, prišparajte denar, pa si raje omislite to igro namesto DA2, zraven pa si dajte dol še high res (wide srcreen) patch. Če vam bo všeč in jo boste končali, se vam bo standard kakovosti močno vzdignil. :)


Uff, si me sprovociarl da ponovno odigram to klasiko. Sem naložil vse mode ki sem moral vendar zadeva ne dela lepo.
Škoda. :(


Vem, da je pri teh modih pomembno zaporedje inštalacij... če pa si s tem, da ti "ne dela lepo" mislil, da ti "skače slika", si zapri hardware acceleration za grafiko.

ABX ::

Grafika za aktivne objekte je vsa popacana.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

Nvidia je izdala nove beta gonilnike kateri nenormalno povišajo performance v DA2.

GeForce GTX 580:

Up to 516% in Dragon Age 2 (SLI 2560x1600 8xAA/16xAF Very High, SSAO on)
Up to 326% in Dragon Age 2 (1920x1200 8xAA/16xAF Very High, SSAO on)

GeForce GTX 560 Ti:

Up to 461% in Dragon Age 2 (SLI 1920x1200 8xAA/16xAF, Very High)
Up to 241% in Dragon Age 2 (1920x1200 4xAA/16xAF, Very High)
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Izi ::

Nvidia bi morala bolj kot to čudežno hitrostno povišanje urediti, da bi sploh vse delalo kot se zagre. Dragon Age 2 na Nvidiinih grafičnih zgleda precej ubogo, grdo in celo napačno, poleg tega da dela vse skupaj hudo počasi.
AMD že od začetka nima nobenih problemov, Dragon Age na Radeonih zgleda kot druga igra, če jo primerjaš z Nvidio, pa še precej hitreje vse skupaj deluje. Je pa res, da je tudi AMD z 11.4 Catalysti pospešil Dragon Age 2 za 20 do 30%.
Če bo Nvidia res pospešila izvajanje igre za 400% :O se bodo po hitrosti že skoraj približali AMD :P Vprašanje je samo kako jim je uspelo popraviti napake in splošno grdost izrisovanja. Grem stavit, da bo igra še vedno lepša na Radeonih ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Tilen ::

Prilepi kak referenčen screen na enakih detajlih.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Izi ::

Tilen je izjavil:

Prilepi kak referenčen screen na enakih detajlih.

Ne morem biti objektiven ;), ker nimam enakovrednih grafičnih iz obeh taborov. Nvidiina kartica mi podpira samo DirectX 10, AMDjeva pa DirectX 11. In pri Nvidiini kartici imam samo 768 MB VRAMA in torej ne morem uporabljati visokoresolucijskih tekstur.

Za samo igro Dragon Age 2 pa sedaj, ko se bližan koncu lahko rečem, da igra sicer je dobra, ampak je kljub vsemu razočaranje.
Vsako stvar so sicer izboljšali glede na prvi del, ampak ima čisto vsaka stvar vsaj eno hudo pomanjkljivost.

Kljub temu, da je igra malo krajša kot prvi del, je zaradi tega ker smo ves čas bolj ali manj na istem mestu, občutek, da je igra precej daljša kot prvi del.
Kar se tiče zgodbe so to skakanje po 3 leta naprej v prihodnost zelo slabo izvedli in ne paše v RPG kontekst. Animacija prikaže, kako mine 3 leta, ti postaneš bogat, živiš v super dvorcu, vsi te spoštujejo... Potem pa se odpraviš ven v mesto in je vse popolnoma enako kot prej pred tremi leti. Mesto se ni spremenilo popolnoma nič, isti trgovci so na istih mestih, oblečen si še vedno enako kot prej ko si bil bolj reven, in najhuje, da imaš kljub vsemu opisanemu bogastvu v svojem mošnjičku še vedno enako denarja kot 3 leta nazaj :D In kljub temu, da si spoštovan tako politično kot vojaško, še vedno opravljaš vlogo kurirčka za povsem navadne ljudi :P

Največja katastrofa igre je, da kljub precejšnji dolžini ves čas hodimo po istih nekaj zemljevidih, ki že vse poznamo na pamet. Hiše, jame in podzemlja pa so sploh samo 3 različne skozi celo igro.

Boj pa kljub temu, da je bolj zanimiv kot v prvem delu začne počasi presedati, ker proti koncu pretiravajo s številom sovražnikov, ki prihajajo v neskončnih valovih. Ti valovi sovražnikov povsem ubijejo taktičnost, saj ne veš koliko valov bo še prišlo. Na koncu vse skupaj postane navaden Diablo. V enem samem boju sem včasih pobil tudi po več kot 50 sovražnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Engineer_SLO ::

Tilen je izjavil:

Prilepi kak referenčen screen na enakih detajlih.



http://www.pcgameshardware.de/aid,81540...

to so benchmarki, glede kvalitete slike pa ne morem soditi, ker nisem videl kako izgleda na nvidi..
Asus P5Q PRO, C2 Quad Q9550@3600Mhz(8,5x424) - 1,200V_24/7_, Win 7/x64
2X2GB DDR2 4-4-4-12/848/1:1, 60GB OCZ SSD Apex Series+2xHDD 500GB 32MB
SAPPHIRE VAPOR-X HD5870 1GB @ 950/1275(5100)

miteq ::

Nesrečniki, ki so kupili skropucalo od Dragon Age 2, si lahko zastonj downloadajo Mass Effect 2. Več informacij na naslednjem linku:

Klik

P.S.
Če ima kdo hkrati tudi ME2, lahko ključ odda nekomu drugemu. Se priporočam. :P

ahac ::

Dragon Age 2 je daleč od skropucala.

OK, je kratek in preveč se ponavljajo območja. Tudi mesto se v teh 10 letih skoraj ne spremeni. Niti 1 zgradbe ne obnovijo, nikjer ne zraste grmovje, itd...

Ampak še vedno je pa zelo dober špil. Večina sprememb iz DA:O je pozitivnih. To, da ni treba opremljat vsakega party memberja je kul. V DA:O so takoj izgubil tvoj izgled. Recimo Leliana je postala navadna roguinja v leatherju (z bedasto kapo) in Zevran ravno tako. V DA2 ima pa vsak lik svoj izgled ki paše k njemu.
Combat je bolj fun kot v DA:O, liki so kul, zgodba ni tolk zanič :P, ...

Kljub pomankljivostim (kar je 90% ponavljanje terena) je DA2 zame še vedno en boljših špilov letos.

ps.
Zakaj tolk folka ne mara DA2?
Fanboyi starih Bioware RPGjev so pač jezni, ker je igra drugačna (kot so vsi fanboyi jezni zarad vsake spremembe) od DA:O. In potem so začel po forumih pisat kolk je DA2 zanič in vsi so se vrgl na to.
In zdaj... kdor se ima za resnega gamerja pač ne more rečt, da je DA2 dober, a ne? Kdor ni na hater bandwagonu pač ni proper gamer...
This post is awesome. I should get a medal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

ABX ::

DA2 je zanič ker ne omogoča igranja "out of the box", to je bistvo RPG igre, da igraš tako kot si ti želiš ne pa da gledaš interaktivni film.

Konzole style je za TV gledalce.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ahac ::

DA2 je zanič.
ME2 je igra leta.
Vsaj tak občutek sem jaz dobu glede na komentarje po forumih, itd...
Kje je ta ogromna razlika med igrama?
This post is awesome. I should get a medal.

ABX ::

Zame je ni, obe sta interaktivni film. S tem da ME2 je malo bolj raznolika.

Ampak z ME2 veš kaj pričakovat, medtem kot za DA2 si upal da boj kaj več. Z DA3 zdaj veš kaj te čaka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ahac ::

Ampak z ME2 veš kaj pričakovat, medtem kot za DA2 si upal da boj kaj več.


Exactly!
Največja razlika je v pričakovanju. Ampak če si ti pričakoval nekaj drugega to ne pomeni, da je igra zanič. Je pa lahko razočaranje (ampak samo glede na tvoja pričakovanja).
This post is awesome. I should get a medal.

gendale ::

meni je večina sprememb iz dao v da2 negativnih:

- kamere se ne da odmakin tako daleč kot v dao (pa še v dao je bila preblizu)

- opremljanje likov je čisto preveč poenostavljeno (soborcem se ne da menjat oklepov, ampak jim daješ samo neka darila, ki potem kao nadgradijo njihov oklep; oprema ima glupe ikone namesto lepih slik iz prejšnjega dela; ne da se več zbirat celega kompleta opreme in potem dobit set bonusa; ..)

- čisto so spremenili skille/spelle, kar sploh ni logično, glede na to da se igra dogaja v istem svetu, torej bi moralo bit to v osnovi enako (kvečjemu bi lahko kaj dodali, ne pa da manjka veliko uporabnih stvari (mana clash)

- vmesnik mi je grši od prvega dela

- kot je že par ljudi reklo, prihajanje sovražnikov v valovih je narejeno slabo (skačejo kar od nekje), v dao je blo to veliko lepše rešeno

- okolje se preveč ponavlja

- preveč linearna (vsaj kolikor sem zaenkrat videl, je pa res da še nisem prišel do konca)

- ni arcane warriorja

Jaz sem si želel, da bi bil da2 v primerjavi z dao podoben bg2 v primerjavi z bg1. Se pravi orenk razširjena osnova iz prvega dela. Dobil sem pa poenostavljen prvi del (pa že prvi del je poenostavljen v primerjavi z infinity engine igrami, ki so po mojem mnenju vrhunec računalniških rpgjev) z manj vsebine. Saj ne rečem da je da2 kup dreka, ampak kar se mene tiče, je korak nazaj.
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

ahac ::

Motijo te glupe ikone? Ni te pa motilo to, da armor v DAO nikakor ni pasal na like? Čisto kul je, da ima vsak lik nek svoj poseben izgled, ki se včasih tudi spremeni glede na zgodbo in ga drugi tudi komentirajo. Če bi bil to DAO bi dal Varricu en beden leather gor in bi po 2 urah igranja on in Isabela zgledala enako.
Set bonusi pa mislm, da so še vedno (za tvoj lik).
This post is awesome. I should get a medal.

Izi ::

gendale je izjavil:

- kamere se ne da odmakin tako daleč kot v dao (pa še v dao je bila preblizu)

Saj imaš vrtenje kamere, da gledaš naokoli. Jaz sem igral tako rekoč "pogled čez ramo", skoraj enako kot Mass Effect 2. Bolj padeš v zgodbo.

- opremljanje likov je čisto preveč poenostavljeno (soborcem se ne da menjat oklepov, ampak jim daješ samo neka darila, ki potem kao nadgradijo njihov oklep; oprema ima glupe ikone namesto lepih slik iz prejšnjega dela; ne da se več zbirat celega kompleta opreme in potem dobit set bonusa; ..)

Glede opreme je veliko boljše kot v prvem delu. Soborci so sedaj dobili osebnost, v prvem delu si jih mimogrede popolnoma pokvaril in dostikrat so naokoli so hodili pomanjkljivo oblečeni. Sedaj zgledajo bistveno lepše, še vedno pa ima vsak 5 nadgradenj in lahko jih opremljaš z runami, ki so bistveno močnejše kot vsa oprema skupaj. Na primer runa "+7 all attributes" prinese več kot vsa oprema skupaj, ki jo lahko navesiš nase.
In kompleti opreme, ki prinašajo bonuse so v igri. V vsakem poglavju je svoj set za vsakega izmed treh poklicev. Jaz sem za svojega junaka zbral vse 3 komplete.

- čisto so spremenili skille/spelle, kar sploh ni logično, glede na to da se igra dogaja v istem svetu, torej bi moralo bit to v osnovi enako (kvečjemu bi lahko kaj dodali, ne pa da manjka veliko uporabnih stvari (mana clash)

Katero igro si pa ti igral? Skilli so več ali manj enaki kot v prvem delu, še celo imena so pustili enaka. Odstranili niso skoraj noben skill ali spell iz prvega dela so jih pa kar nekaj dodali, da se zadeva bolj prilagodi hitrejšemu bojevanju.

- vmesnik mi je grši od prvega dela

Stvar okusa. Grši meni ni bil, prej lepši, mi je bil pa v prvem delu bolj uporaben. Tukaj sem moral pritiskati precej več tipk, da sem kaj našel.

- kot je že par ljudi reklo, prihajanje sovražnikov v valovih je narejeno slabo (skačejo kar od nekje), v dao je blo to veliko lepše rešeno

Se strinjam, ti valovi so tudi mene motili, bolje bi bilo manj sovražnikov z nekaj več življenjskih točk.

- okolje se preveč ponavlja

Pravzaprav je to največji minus drugega dela, vse ostalo zbledi proti temu.

- preveč linearna (vsaj kolikor sem zaenkrat videl, je pa res da še nisem prišel do konca)

Je res, ampak to je tak tip igre in linearnost je znana in pričakovana. Enako je bilo v prvem delu in tudi Mass Effect je enako linearen. V igrah, ki so v bistvu film z igralnimi vložki je linernost neizbežna.
In ta linearnost bi bila neopazna, če bi bilo okolje bolj raznoliko, tako da gre tukaj za napako prejšnje alineje.

- ni arcane warriorja

Pričakovano, ker je bil ta odločno premočan. Arcane Warrior je bil dejansko napaka v prvem delu. Nikoli ni bil mišljeno, da bo čarovnik postal boljši tank kot bojevnik. Neuravnoteženost Arcane Warriorja je bila ena izmed mnogih bugov prvega dela, medtem ko drugi del večjih bugov razen enega nerešljivega stranskega questa nima.

Še vedno pa ostane boljši občutek po preigranem prvem delu, kljub temu, da ima prvi del po vseh popravkih še vedno na desetine manjših bugov, drugi del pa ima "samo" 2 resne napake in sicer na tako epska zgodba kot v prvem delu in močno ponavljajoče zemljevide.

Alamar ::

- kamere se ne da odmakin tako daleč kot v dao (pa še v dao je bila preblizu)

To je dejstvo, ki mnoge odvrne od špila. Vsi kontra argumenti, češ kako bolj padeš v zgodbo, imaš to, imaš ono so brezveze. Če nekoga to moti, ker pač uživa pri igranju v odmaknjenem izometričnem pogledu mu nobeden kontra argument ne bo dovolj. Bioware so bedasti kreteni, da niso vgradili odmaknjen pogled v PC različico, saj bi bilo s tem veliko manj hude krvi ob minimalni količini vloženega truda in denarja.

ABX ::

Izi je izjavil:

gendale je izjavil:


- ni arcane warriorja

Pričakovano, ker je bil ta odločno premočan. Arcane Warrior je bil dejansko napaka v prvem delu. Nikoli ni bil mišljeno, da bo čarovnik postal boljši tank kot bojevnik. Neuravnoteženost Arcane Warriorja je bila ena izmed mnogih bugov prvega dela, medtem ko drugi del večjih bugov razen enega nerešljivega stranskega questa nima.


In kako so uravnovesili igro? Jo naredijo preprosto kot pasulj kjer ni več možno igrat izven zastavljenih tračnic. Super.
/sarcasm off

Pravi RPG se preigra večkrat, začneš na easy/medium in z izkušnjami višaš level. DA2, je TV nanizanka, enkrat greš skozi in pozabiš na vse skupaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

gendale ::

ahac je izjavil:

Motijo te glupe ikone? Ni te pa motilo to, da armor v DAO nikakor ni pasal na like? Čisto kul je, da ima vsak lik nek svoj poseben izgled, ki se včasih tudi spremeni glede na zgodbo in ga drugi tudi komentirajo. Če bi bil to DAO bi dal Varricu en beden leather gor in bi po 2 urah igranja on in Isabela zgledala enako.
Set bonusi pa mislm, da so še vedno (za tvoj lik).

Točno tko :)
Mi je bolj všeč, če lahko like opremljaš kakor hočeš, kot da imaš neke omejitve, ki so tam samo zaradi izgleda.
Da bi izgledala enako se pa ne strinjam. V enki so vsi posebni oklepi imeli svoj izgled, hkrati pa je bilo teh posebnih oklepov veliko, torej so se liki še vedno razlikovali.
Za set bonuse pa... jaz jih še nisem našel (vodičev pa tudi ne grem brat preden enkrat ne končam sam), ampak vidim, da v kasnejših postih tudi drugi pravijo da so, torej ta pritožba ne velja več.


Izi je izjavil:

gendale je izjavil:

- kamere se ne da odmakin tako daleč kot v dao (pa še v dao je bila preblizu)

Saj imaš vrtenje kamere, da gledaš naokoli. Jaz sem igral tako rekoč "pogled čez ramo", skoraj enako kot Mass Effect 2. Bolj padeš v zgodbo.

Nočem kamere za hrbtom, ampak izometričen pogled od zgoraj. In glede na to, da pogon očitno podpira vsaj tako oddaljenost kot je bila v prvem delu, mi ni jasno zakaj so zmanjšali možnost oddaljevanja.


Izi je izjavil:


Glede opreme je veliko boljše kot v prvem delu. Soborci so sedaj dobili osebnost, v prvem delu si jih mimogrede popolnoma pokvaril in dostikrat so naokoli so hodili pomanjkljivo oblečeni. Sedaj zgledajo bistveno lepše, še vedno pa ima vsak 5 nadgradenj in lahko jih opremljaš z runami, ki so bistveno močnejše kot vsa oprema skupaj. Na primer runa "+7 all attributes" prinese več kot vsa oprema skupaj, ki jo lahko navesiš nase.
In kompleti opreme, ki prinašajo bonuse so v igri. V vsakem poglavju je svoj set za vsakega izmed treh poklicev. Jaz sem za svojega junaka zbral vse 3 komplete.

Soborce sem pokvaril, ker sem jim dal opremo po svojem okusu?
Pa niti se mi ne gre za to, da bi jim dajal neko super močno opremo (igra je itak zadosti enostavna), ampak je opremljanje likov zame del rpgja in to odstranit se mi zdi pač bedasto. V vseh rpgjih, ki sem jih igral, mi je bil zakon občutek, ko si končno na vse bojevnike spravil gor full plate in so izgledali kot pol ljudje, pol tanki.

Izi je izjavil:


- čisto so spremenili skille/spelle, kar sploh ni logično, glede na to da se igra dogaja v istem svetu, torej bi moralo bit to v osnovi enako (kvečjemu bi lahko kaj dodali, ne pa da manjka veliko uporabnih stvari (mana clash)

Katero igro si pa ti igral? Skilli so več ali manj enaki kot v prvem delu, še celo imena so pustili enaka. Odstranili niso skoraj noben skill ali spell iz prvega dela so jih pa kar nekaj dodali, da se zadeva bolj prilagodi hitrejšemu bojevanju.

http://dragonage.wikia.com/wiki/Spells_...
http://dragonage.wikia.com/wiki/Spells_...
To meni ne deluje enako. Prav tako jih je manj kot v prvem delu.


Pričakovano, ker je bil ta odločno premočan. Arcane Warrior je bil dejansko napaka v prvem delu. Nikoli ni bil mišljeno, da bo čarovnik postal boljši tank kot bojevnik. Neuravnoteženost Arcane Warriorja je bila ena izmed mnogih bugov prvega dela, medtem ko drugi del večjih bugov razen enega nerešljivega stranskega questa nima.

Še vedno pa ostane boljši občutek po preigranem prvem delu, kljub temu, da ima prvi del po vseh popravkih še vedno na desetine manjših bugov, drugi del pa ima "samo" 2 resne napake in sicer na tako epska zgodba kot v prvem delu in močno ponavljajoče zemljevide.

In kaj potem, če je premočan? Gre se za single player igro, kjer ni treba da so vsi classi enako močni. Oziroma je še bolje, če niso (dokler ni kak lik tako zanič, da se z njim ne da končat igre). Iskanje optimalnega lika je samo še ena stvar, ki ti lahko igro naredi bolj zanimivo.
Če se tebi zdi, da bi si z izbiro arcane warriorja pokvaril igro, ga pač ne izbrat in je problem rešen. S kakšnim likom igramo ostali pa je naša stvar.
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

sash69 ::

gendale je izjavil:

ne da se več zbirat celega kompleta opreme in potem dobit set bonusa


Tole se jasno da. Sam sem že v prvem delu igre sestavil set za rogue-a. (zadnji del (mislim da je bil to chest) sem dobil od zmaja v Deep Roads; je pa res da moraš rešit dosti stranskih questov da dobiš set-iteme ;)) Ko imaš set sestavljen se ti v skill pane-u pokaže ikonca z imenom seta ter napisanimi set-bonusi.

Saladin ::

Na kratko:
- Ja, okolja se preveč ponavljajo, zadeva je preveč linearna
- Razumem zakaj so preprečili menjanje oblek in oklepšov za soborce - ampak to bi lahko rešili s tem, da bi pustili tako možnost upgradjanja individualne opreme kot tudi možnost oblačenja opreme, ki jo najdeš
- Premalo je interakcij med liki - če ne jih ne menjaš si dejansko vse povedo med sabo na začetku novega poglavlja - potem pa so bolj ko ne tiho (in pozitivni/negativni vplivi glede na tvoje odločitve v svetu so odločno premajhni)
- Moram zajamrat - SPET se točno vidi vpliv konzol in veliko drobnosh slabosti vezane na to

Ampak še vedno je igra vredna igranja. Warrick mi je najboljši lik, ker je tako očitno narejen po Janu iz BG2. Pravzaprav ima cela igra bonbončke ki dišijo po BG2 in ji že zaradi tega veliko oprostim.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Izi ::

Kakorkoli obračamo, jaz osebno nimam nobene želje, da bo Dragon Age 2, kdajkoli preigral še enkrat. Tudi če človek nima časa, ob dobrih igrah pomisliš, da bo jih preigral še enkrat in kaj bi spremenil v drugo. Tukaj na kaj takega nisem pomislil.
Sem pa kljub temu užival med igranjem, predvsem med nekaterimi questi, ki so res odlični.

Opazil sem, da je marsikdo povsem napačno igral Dragon Age 2, kakorkoli se čudno sliši, da RPG sploh lahko igraš napačno. Questi so bili tukaj, vsaj nekateri, globlji kot običajno in skoraj nujno je bilo delati queste po vrsti enega po enega. Če si si nabral vse queste in potem delal vse skupaj kjerkoli si koga slučajno srečal je igra postala popolna zmešnjava in nisi niti približno vedel kaj sploh delaš. Kvaliteta questov pa je povsem zvodenela, saj večinoma, sploh nisi vedel zakaj se gre, če si se pogovarjal kar z vsemi po vrsti. Tako je šla zgodba mimo tebe.

Jaz sem igral z uvoženim posnetkom iz prvega dela in moram omeniti, da se je proti koncu zgodbe, kar precej upoštevalo moje odločitve iz prvega dela. Kralj Alistair, ki sem ga v prvem delu naredil za kralja, se je pojavil že v drugem poglavju, v tretjem poglavju pa se je že vmešaval v zgodbo in sem celo nekaj questov naredil zanj. Vsaj v enem questu me je obiskala večina mojih soborcev iz prvega dela. In vsi so imeli originalne glasove iz prvega dela. Leliana, Zevran in Flemeth so bili del zgodbe tudi v drugem delu.

Dragon Age 2 je v bistvu precej podoben Mass Effect 2, in zelo težko je reči, kaj je tisto kar je naredilo Mass Effect 2 za trenutno eno najboljših iger sploh, ki povsod pobira najvišje nagrade in priznanja, Dragon Age 2 pa za zgolj povprečno igro, čeprav na prvi pogled, razen popolnoma različnega okolja, ni kakšnih večjih razlik.
Če smo čisto pošteni se tudi v Mass Effect 2 ozemlja kar nekajkrat ponovijo, sovražniki pa prav tako iz nič naletavajo v valovih, seveda pa še zdaleč niso tako pretiravali kakor v Dragon Age 2.

Kot sem že omenil, sem Mass Effect 2 z užitkom preigral dvakrat, drugič seveda z vsemi popravki in DLCji, in nestrpno čakam na 3. del, za Dragon Age 2 mi to ne pride na misel, tudi ko bodo, če bodo, izdali kakšne zanimive DLC-je.
Prav tako sem dvakrat preigral Drgon Age: Origin. je pa res, da sem počakal na vse popravke, naložil nekaj nujnih modov brez katerih ne gre in nabavil še vse DLC-je, ki dolžino igre več kot podvojijo.

Izi ::

Ta hip se mi ne da odpirati nove teme, malo tudi dvomim ali si jo sploh zasluži po precej bledem drugem delu, ampak Bioware je pa le Bioware. Verejtno bo treba prej ali slej narediti novo temo, zaenkrat pa bom omnenil kar tukaj.

Bioware je najavil tretji del

Naslov bo: Dragon Age III: Inquisition

- O zgodbi še nočejo izdati kaj dosti, ampak pravijo, da lahko sklepamo glede na naslov. Očitno čas Inkvizicije, cerkvenih spletk, mučenja in pobijanja heretikov, ...
- Igro bodo izdelovali bolj ali manj isti ljudje, ki so že naredili oba prejšnja dela. Kaj naj si glede tega mislim mi ni najbolj jasno, enka je bila odlična, dvojka precej manj.
- Tretji del bo imel nov motor, ki bo omogočil večje, lepše in bolj živo ozemlje.

todman74 ::

Glih "zdaj" špilam tole....res je, da je "dvojka" slabša kot Origins, ampak še zmeraj mi je ena boljših iger.

Vseeno pa upam, da bo tretji del bolj podoben prvemu, kot drugemu...
strani: 1 2 3 4 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40135240 (4456) yoco
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1017426 (2058) Twixz
»

Inquisitor

Oddelek: Igre
341436 (820) Alamar
»

Dungeon Siege III

Oddelek: Igre
20816 (488) guest #44
»

Dragon Age: Origins (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
893359 (1027) ahac

Več podobnih tem