» »

Dragon Age 2

Dragon Age 2

strani: 1 2 3 4

sash69 ::

Mja..to je res bilo smotano da se taktike niso shranile. Kar se tiče pa vseh 3h živali naenkrat, tisto je bil pa bug in je bil kasneje fixan (sicer sem iz firbca poskusil summonat, a mi ni nikoli uspelo anyway).

ABX ::

Point je bil v temu da si kliknil na drugo žival medtem ko se je prvi spell odvijal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Še en teden do izida igre.
Pri lokalizaciji igre v različne jezike so zbrali dokaj natančne statistike za primerjavo med 1. in 2. delom Dragon Age.

Dragon Age: Origins
• 1.000.000 napisanih besed
• 1.000 filmčkov
• 1.000 oseb
• 56.000 govorov
• 60 ur igranja

Dragon Age II
• 400.000 besed
• 2.500 filmčkov
• 500 oseb
• 38.000 govorov
• 40 ur igranja

Lepo se vidi kam pes taco moli. Osnovno zgodbo so še bolj oklestili, da bodo lahko zaslužili več s prodajo DLC-jev, ki kot kaže v zadnjem času prinesejo več denarja kot osnovna igra.

Glede števila besed se ne bi sekiral, ker vsaj v prvem delu je šlo tri četrtine besed od tistega milijona za vse tiste rokopise in znanja, ki smo jih pobirali skoraj v vsakem prostoru in jih ni nihče bral. Pravzaprav je pozitivno, da so to v drugem delu zmanjšali.

Število filmčkov se več kot podvoji, kar vsekakor ni slabo, se pa vidi, da je šlo to na račun igranja, ki ga bo sedaj manj kot v prvem delu.
Pravzaprav je število ur igranja odvisno od števila oseb, ki jih je možno obiskati in z njimi govoriti. Vsak pravi igralec domišljijskih vlog vedno govori z vsemi možnimi osebami v igri. V drugem delu je teh oseb ravno pol manj kot v prvem delu.
Je pa kot kaže matematika vsaka izmed oseb v drugem delu bolj zgovorna kot v prvem delu. V 1. delu pride povprečno 56 govorov na eno osebo, v 2. delu pa 76 govorov na eno osebo. Vseeno se bomo v celotni igri malo manj pogovarjali kot v 1. delu in zato bo tudi igra malo krajša. Tistih nekaj dodatnih ur filmčkov pač kaj bistveno ne prispeva k desetinam ur, ki jih porabimo za pogovarjanje, bojevanje in raziskovanje ozemlja.


Se pa vidi, da igričarska industrija postaja vse bolj kapitalistična. Že ob izidu bo že hkrati z osnovno igro izšel tudi dokaj obsežen DLC (dodatek), ki bo seveda plačljiv in v katerem je kar precejšen del zgodbe.
Prvi DLC bo imel naslov "Exiled Prince", in bo stal $7 ali 560 MS točk. Če sem prav obveščen je možno naročiti tudi neko posebno specialno podpisano izdajo (Signature Edition) igre, kjer bo "Exiled Prince" že vključen v osnovno igro.

Sicer pa v 1. delu ni bilo kaj bistveno drugače. Resda DLC-ji niso izšli hkrati z igro, ampak v dveh letih se je vsega skupaj nabralo za precej več kot je osnovne igre skupaj.
Tisti, ki so preigrali samo osnovno verzijo igre dejansko ne vedo nič o Dragon Age zgodbi.
"Warden's Keep", "Return to Ostagar" in "Stone Prisoner" so DLC-ji, ki se vključijo v osnovno kampanjo z naslovom Origins.
Kampanij pa je bilo do sedaj že 6. Poleg osnovne kampanje Origins so kasneje izšle še kampanja Awakening, Golems of Amgarrack in Witch Hunt. To so nadaljevanja v naštetem vrstnem redu in če nisi preigral vseh štirih potem nisi zaključil prvega dela.
Vmes pa sta izšli še dve kampanji, ki pa nista ravno nadaljevanja ampak gre za stranske zgodbe. Leliana's Song in Darkspawn Chronicles sta tudi skoraj nujni, da lepo zaokrožiš prvi del zgodbe.
Pravi igralec bo seveda uvozil posnetek iz vseh šestih kampanj v drugi del igre, ki bo menda upošteval vse odločitve iz prvega dela.

Ravno zato se mi zdi, da so Dragon Age 2 namenoma skrajšali na 40 ur igranja z namenom, da bodo potem po tekočem traku do tretjega dela izdajali DLC-je, kot je to v navadi tudi pri Mass Effect seriji, katere drugi del se je tudi že skoraj podvojil, če si preigral vse DLC-je zanj.

Kakorkoli že, se kot kaže taktika Biowarja obnesem saj so franšize Mass Effect in Dragon Age, ki izhajajo tako rekoč ves čas po delčkih neprimerno bolj uspešne in donosne kot pa ostali RPG-ji, kot na primer franšiza The Witcher, ki naenkrat izidejo v celoti, ljudje jih preigrajo v nekaj tednih in potem nanje pozabijo za nekaj let dokler ne izide naslednji del.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ahac ::

Signature edition dobiš, če si prednaročil do določenega datuma (ki je že mimo).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

def0r ::

ahac je izjavil:

Signature edition dobiš, če si prednaročil do določenega datuma (ki je že mimo).


Kakor vem je bila akcija ce si prednarocil si dobil signature edition tudi ce si narocil navadno za isto ceno. Po tistem datumu pa drazji izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

ahac ::

Mislm, da se signature edition ne dobi več.

Anyhow, če se vam zdi DLC nategovanje, počakajte 1 leto in bo verjetno spet kakšen ultimate edition (z vsem DLC) po nizki ceni.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

detroit ::

čak a je kak ultimate edition za da po nizki ceni?
Skero

def0r ::

Ja za Dragon age 1 je ultimate, nekje okoli 30 eur:) Samo dragon age 2 bos pa pocakal se kaksno leto:)

detroit ::

Ja sj 30eur je pa vredn, čerpou me bolj rajca bg2 :D
Skero

def0r ::

BG2? Baldurs gate?:D

detroit ::

yessum
Skero

Izi ::

Izdali so visoko resolucijske teksture za Dragon Age 2 za PC. Konzole tega ne bodo dobile ker še zdaleč niso dovolj zmogljive za kaj takega :))
Te nove teksture menda nadomestijo tako rekoč vse stare teksture v celi igri z novimi visoko resolucijskimi, zraven pa so nato omogočeni še novi DirectX 11 efekti.
Uraden download je na voljo tukaj: High Resolution Texture Pack for the PC version of Dragon Age II
in presenetljivo (glede na distributerja EA) je, da za njega NE ZAHTEVAJO dodatnega plačila :P

Zadeva je dolga 1,08 GB in najprej se prepričajte, če imate dovolj zmogljiv računalnik za visoko resolucijske teksture.

- minimalno je treba imeti 1 GB VRAMA na grafični, bolje je seveda več. Tisti z 768 ali celo 512 MB VRAMA pozabite na te teksture.
- Skoraj nujna je podpora za DirectX 11

Teksture naložite in nato v igri v "Video" menuju dodate kljukico k "Hi-resolution textures". Če je vse v redu postane na voljo grafična nastavitev "Very High", ki je prej menda ni bilo mogoče izbrati, ampak za to izbrati je nujno imeti DirectX 11 grafično kartico. Zato sem napisal, da je skoraj nujna podpora DirectX 11, ker brez nastavitve "Very High" je vključevanje visoko resolucijskih tekstur precej nesmiselno.


Kot kaže bo naknadno izdajanje visoko resolucijskih tekstur kmalu po izidu igre postalo ustaljena praksa. Enako je bilo tudi pri v zadnjem času najboljši RGP igri Drakensang in to pri obeh delih.
Po svoje je razumljivo. Konzole jih ne morejo uporabljati, zato jih je za PC bolje izdelati posebej, pa še prostora zasedejo toliko, da bi morali zanje priložiti še en dodaten DVD, kar bi verjetno podražilo igro.
Poleg vsega pa menda kar 3/4 igralcev še vedno nima dovolj zmogljive grafične kartice z dovolj VRAMA in podpoore DirectX 11, torej je ta download namenjen samo četrtini tistih najbolj zagretih igričarjev.
Tako bomo verjetno tisti z bolj zmogljivimi grafičnimi karticami od sedaj naprej vedno obsojeni na dodatni download za boljšo grafiko v igri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Bolf3nk ::

Da potrebuješ tako močno grafično je seveda smešno..kaj pomagajo teksture, če je špil v k. še en špil katerega so konzole dodale svoj pečat. Proti epski zgodbi iz prvega dela, pri drugem sploh ne moremo dejati da je kakšna zgodba, kvesti se ponavljajo in postanejo tečni, linearne mape... In tega nebi pričakoval od firme Bioware. Pri mass effect so tako dobro naredili nadaljevanje... to pa ni nič. bah

BALAST ::

Izgleda da imaš čuden okus za igro, ki dobiva ocene 90% in več.

ahac ::

Zanimivo, da so nekateri že preigral igro, ki v Evropi sploh še ni izšla.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

sash69 ::

Kar sem videl in mi pri demotu ni bilo všeč je to, da so sistem dialogov čisto pretvorili v Mass Effect stil. Zdaj ti v bistvu sploh ni več potrebno biti pozoren na to kaj boš rekel, ampak samo pogledaš ikonco katera se prikaže zraven in te boli patak (pač takoj friendly/renegade akcija, kar pač želiš, če primerjam z ME)

Tako bomo verjetno tisti z bolj zmogljivimi grafičnimi karticami od sedaj naprej vedno obsojeni na dodatni download za boljšo grafiko v igri.


Kar se meni v bistvu sploh ne zdi slaba zadeva. Stvar ni tako obsežno prevelika za DL - dejansko tisti, ki je zmožen poganjat stvar v DX11, je očitno gamer, pri njih (nas) pa brez internetne povezave tako ali tako tudi prdnit ne moreš. :) Sam pa kolnem čez konzole saj hudo zavirajo napredek v igrah, in zato morajo potem developerji reševati takšne probleme z bolj ali manj elegantnimi rešitvami (kot je npr. tale)

Mipe ::

Igra je že prej izšla na konzolah (XBOX, PS3). Seveda so jo preigrali v teh nekaj dneh, ko PC-jaši čakamo.

Na srečo imam DX11 kartico, bom koj dolvlekel ta paket...

Izi ::

Mipe je izjavil:

Igra je že prej izšla na konzolah (XBOX, PS3). Seveda so jo preigrali v teh nekaj dneh, ko PC-jaši čakamo.

Nič prej ni izšla, samo prej so jo spiratizirali za konzole, kot je to že v navadi v današnjem času. PC pirati morajo dlje čakati na svoje ukradene verzije iz torrenta, ker so so PC verzije bolj zaščitene. Konzolaši so tako lahko že skoraj en teden nazaj ukradli igro in nekateri so svojo piratsko verzijo že preigrali.
Za PC je igra v Ameriki začela delovati danes. Piratske verzije za PC še ni, razen nekaj klonov in poskusnih crackov, ki delujejo bolj napol.

Igra bo brez dvoma spet uspešnica kot se za Bioware spodobi. Je pa kot vedno spet nekaj negativnih ocen zaradi precejšnjih sprememb glede na prvi del, vendar precej manj kot pri izzidu Mass Effect 2, kjer je bilo tri četrtine prvih ocen močno negatvnih, pa je igra kljub temu postala ena največjih uspešnic.
Pri Dragon Age 2 je negativnih samo okoli pol ocen kar je več kot odlično. Vse negativne ocene letijo samo na drugačnost od prvega dela, ljudje pa nikoli marajo sprememb ne na slabše ne na boljše. Tudi spremembe na boljše so vedno deležne negativnih komentarjev.

Drugače pa se večina ocenjevalcev strinja, da je bojevanje boljše kot v enki. Animacije so hitrejše kot v prvem delu, tako da bojevanje zgleda hitrejše je pa vsaj od tistih, ki so igrali piratsko verzijo na konzolah slišati, da je bojevanje težje kot v prvem delu. Na Hard stopnji je precej umiranja na Nightmare pa menda sploh ni mogoče igrati, vsaj na konzolah.
Večinoma se strinjajo, da so klase lepše uravnotežene kot v prvem delu. Drevesa skillov tudi vsi bolj hvalijo kot sistem iz prvega dela.
Govor je sedaj podoben kot v Mass Effect seriji, kjer se je odlično obnesel in tudi tukaj ga vsaj nekateri precej hvalijo. Ni več treba toliko prebiranja kot prej in igranje je bolj tekoče in naravno, pa še naš junak sedaj govori.
Je pa res, da je nekaj manj RPG elementov, podobno kot se je zgodilo tudi pri prehodu iz Mass Effect 1 na 2. Predvsem naši soborci nimajo več oklep razdeljen na več delov ampak je vse skupaj en sam kos, ki pa ga lahko nadgrajujemo z runami. Nekateri so navdušeni, da se sedaj ni več treba toliko ukvarjati z opremo soborcev, nekateri pa so seveda zgroženi.
Igra menda vleče in jo je težko nehati igrati, je pa manj raziskovanja, ker se bolj ali manj dogaja v enem velikem mestu skozi različna obdobja, skozi 10 let.
Menda je sedaj zgodba predstavljena kot pripoved nekoga tretjega podobno kot v odlični RPG "Drakensang: The River of Time", kjer se je vse skupaj odlično obneslo.

Bolf3nk ::

We were nearing the end of active work on design content for Dragon Age... there was still a lot more bug fixing/polishing/ and fill-content generation ahead but the core plot/writing and level design was finished. My work was rapidly shifting into that of reviewing what the team had put together.

Discussion on Dragon Age 2 began around this time and looking ahead I knew that I wasn't going to be satisfied with what Dragon Age 2 would be. Party control/tactical combat are huge factors in my enjoyment of a role-playing game as is adopting the role of the hero (i.e., customizing my character). I was fairly certain Dragon Age would transition towards more of a Mass Effect experience, which while enjoyable is not the type of role-playing game I play. Could I be the lead designer on such a title? Certainly... though if I were going to work on a game adopting a set-in-stone protagonist I'd rather work on something lighter, like a shooter.

Through a series of circumstances it was decided that with my not wanting to participate on Dragon Age 2 it was time to transition in a new lead to finish the Dragon Age console versions and ramp up for Dragon Age 2. I moved out of an active lead role though I stayed on for several months performing quality assurance and helping with the transition. I completed the game several times during this period and racked up the second or third highest bug totals... so, still busy but doing something quite different.

After this was over and the content locked down I took a sabbatical. When I returned to work I was hoping that there would be a new project lined up for me.

There wasn't, not really. I did some high level design for a potential new project but a few months later I realized that, given cutbacks and other things that it really seemed unlikely that the project I had been 'assigned' to was ever going to materialize. I can't/won't go into any other details other than to point to an old entry I made about this and reiterate: "I'm not the same person I was when I started, and BioWare isn't the same company. "

So I quit, giving a couple months notice to finish up my obligations on the new/hypothetical project and then in early September 2009 I left BioWare.

- Brent Knowles
Lead Designer for Dragon Age: Origins

BALAST ::

Kaj ko bi nehal predčasno zbijat moralo vsem bodočim igralcem. Kar vidim po livestreamu, je kvaliteta dizajna na vrhuncu in se loči od Mass Efect sage, ker je zajeto drugo fantazijsko-časovno obdobje. Za tega brenta mi pa dol visi, če hoče mal več časa posvetit familiji in sebi, kot pa igri, nisem rekel da je perfekcionist, ki bi ga igralci tako zelo pogrešali.

Izi ::

Kaj sedaj Bolf3nk, ali si igro ukradel in preigral ali si samo iz tega škodoželjnega pisma odpuščenega delavca zaključil, da je igra slaba?
Človek je bil odpuščen že v času Dragon Age: Origins, ker se ni znal prilagoditi skupinskemu delu in je jasno, da ne bo pisal pohval o svojem bivšem delodajalcu. Nekaj stvari na začetku pisma sicer drži, ampak kot sem že zgoraj napisal, ljudje v svoji jezi, ki je v zadnjem času vse bolj nakopičena v ljudeh, znajo pljuvati tudi po pozitivnih spremembah.
Jaz ne bom sodil, dokler igre ne preigram. Kolikor vidim do sedaj samo tisti, ki hkrati zatrjujejo, da igre sploh ne mislijo kupiti in preigrati, vsenaokrog pišejo za kakšno sranje gre, tisti, ki pa so jo dejansko že igrali pa jo bolj ali manj hvalijo.

Imam občutek, kot da igričarska konkurenca najema ljudi, da po forumih širijo negativna mnenja, kajti v tem biznisu se obračajo milijarde in ne bi bilo presenečenje, da so pisci negativnih ocen plačani za svoje pljuvanje po igri. Ob izzidu Mass Effect 2 je bilo tega pljuvanja še precej več.

Osebno se na ocene drugih ne oziram popolnoma nič več. Lansko leto bi zaradi negativnih ocen skoraj zgrešil eno najboljših RPG zadnjih let "Alpha Protocol", na srečo nisem upošteval ocen.

detroit ::

Tale špil je še mogoče vredn 20eur neškatelna download verzija:D (en redkih heeh)
Kje se pa najcenej to zlouda? (ne rabim box edition mam že tko in tko preveč krame)
Skero

miteq ::

V screenshotih sem videl, da so v Dragon Age-u 2 želeli kopirati Final Fantasy igre: dvometerski meči, EMO frizure, ogromne joške na ženskah...

Mipe ::

Ne, samo začeli so ciljati določeno publiko.

sash69 ::

miteq je izjavil:

V screenshotih sem videl, da so v Dragon Age-u 2 želeli kopirati Final Fantasy igre: dvometerski meči, EMO frizure, ogromne joške na ženskah...


Hmm...ko si to omenil sem dejansko res malo bolj pomislil nazaj na demo in res je... :(

detroit ::

joške nas ne motijo
Skero

Alamar ::

BALAST je izjavil:

Izgleda da imaš čuden okus za igro, ki dobiva ocene 90% in več.

Nimajo vsi opranih možganov od podkupljenih revij. Poglej si user review povprečje na metacritics;)

http://www.metacritic.com/game/pc/drago...

Mavrik ::

Ki je večinoma jokcanje samo-oklicanih "fanov", ki hočejo da bi Bioware večno štancal kopije Baldur's Gatea. Tako maš popolnoma zgrešene opise v revijah, in pizdenje brez preizkusa igre s strani uporabnikov.

Bodo ocene skonvergirale, ko bo kdo od teh dejansko imel čas igro sploh preizkusiti... navsezadnje izide v Evropi komaj v petek.
The truth is rarely pure and never simple.

Mipe ::

Ma, tu gre za trole.

detroit ::

jokajoče gike:P

Jst jokam ker ni arcane warriorja (v bistvu piZdim)
Skero

ABX ::

Kot sem malo gledal se je bojevanje močno spremenilo. Ni več OP skillov in pravi damage pride iz combo udarcev različnih likov.

Verjetno nepomembno za normal, ampak po moje ključno na nightmare.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Mavrik ::

Po navedbah bi naj bila igra na Hard/Nightmare neprimerno težja od DA:O.
The truth is rarely pure and never simple.

ahac ::

Na enem forumu je nekdo napisal, da bi blo boljš, če DA2 to sploh ne bi bil Dragon Age, ampak malo drugačen svet z drugačnim imenom. Potem se pa ne bi mogl pritoževat, da je špil preveč drugačen od predhodnika in bi bli vsi happy, da je Bioware naredu nekaj novega. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Rippy ::

Dejstvo je, da DA2 ni tako dobra igra kot DA:O, ker so šli po "fix what is not broken" poti. In ja igra je dosti težja od DA:O ampak samo zaradi tega, ker nimaš niti približno enako mero kontrole preko pauze in taktičnih odločitev. Res je, da so manjše bitke večji užitek ampak, ko pride do tega, da moraš "igrati šah" je enostavno preveč štorasto in rezultat je, da sreča bolj vpliva na potek kot znanje.

ABX ::

Ma kakšna pauza? Uredi si AI skripte.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alamar ::

Mavrik je izjavil:

Ki je večinoma jokcanje samo-oklicanih "fanov", ki hočejo da bi Bioware večno štancal kopije Baldur's Gatea. Tako maš popolnoma zgrešene opise v revijah, in pizdenje brez preizkusa igre s strani uporabnikov.

Bodo ocene skonvergirale, ko bo kdo od teh dejansko imel čas igro sploh preizkusiti... navsezadnje izide v Evropi komaj v petek.

Hm ne vem no, ocena samo pada pa je že 250 ljudi podalo mnenje. Igra je v US že zunaj. Tudi za konzolno verzijo so obupna mnenja, čeprav je igra še bolj konzolam prijazna kot prvi del. Če bi bilo samo jokcanje, zakaj pa imajo ostale Bioware igre visoke user ratinge? Tudi kritizirani Mass Effect 1&2. Ne vem, meni se zdi user rating bolj merodajen od neumnih revij. Sicer bo user ocena zagotovo malce zrasla, ampak mislim, da bo to najslabše cenjen bioware proizvod.

sash69 ::

Mja bomo videli. Resnicno dvomim da je res tako slabo kakor vecina ljudi "opisuje" na metacritic strani. Dvomim sploh da je slabo, saj osebno se mi je demo dopadel, razen parih malenkosti. Je pa mogoče res ujezilo "prave fane" (beri - "i want everything to be hard&really complicated so completing a game itself is an achivment" ) RPG iger, saj poneumljanje oz. poenostavljanje gameplaya ni nikoli dobro (dober primer tu je WoW - v primerjavi s tistim kar so začeli pred davnimi 6-timi leti, si igra ni niti malo več podobna - sedaj se vse vrti okrog tega, kako približati igro še večji bazi igralcev -> narediti igro enostavno; in seveda, tudi e-sport je zrasel iz WoWa...v glavnem, cisti sux. :P )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sash69 ()

ahac ::

WoW se razvija. Dragon Age se razvija.
Sej vem, da nekateri nostalgično gledajo na čase, ko smo v zeleni in plavi opremi uletaval v Molten Core on cele večere wipal na trashu, čez dan pa grindal za gold. Good times!
To, da je WoW zdaj drugačen kot WoW pred 6 leti je čisto prav. Če se ne bi spreminjal, bi ga konkurenca uničila. Če se WoW ne bi spreminjal bi pa te iste spremembe uvedel kakšen drug MMO in vsi bi zdaj igral tistega.

Enako je z Dragon Age. DAO je bil super špil, ampak to še ne pomeni, da ga ni treba poskusit izboljšat. Če so vse spremembe na boljše ali slabše ne morem rečt, ker špil še ni izšel... torej tud ne morem verjet vsem tistim, ki mu dajejo slabe ocene.

Dejstvo je, da DA2 ni tako dobra igra kot DA:O, ker so šli po "fix what is not broken" poti

Če bi vsi razmišljal, da razvoj ni potreben, če nekaj deluje... potem bi se še vedno fural okrog s konjsko vprego namesto z avtomobili. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Yohan del Sud ::

Zej Origins sem obrnil. Ravno tudi špilal celo popoldne tole zadevo. In res, uh, ni podobno enki. Kar je plus in minus. Prva kul zadeva kar mi je padla v oči, da dela brez problema na že rahlo podhranjenem sistemu (e6400, ati3850/256) na 1900x1200. Vsi bomboni seveda izključeni. Pa še vedno izgleda in deluje kot špil iz xboxa. In to je problem. To je pač interaktivna frp risanka. Sicer brezhibna. Celo na PC. Tak, da za za zdaj se mi zdi, da bo to četrt tretjepogledna akcija, četrt animirana drama, četrt hribolazanje, in četrt vsega ostalega (nadgrajevanje, sortiranje bisage, itd). Večini morda všeč, ampak zame predvsem preveč risank. Pa dialogi in njih izbire izgledajo posiljeni. Bom stisnil oba zoba vseeno, ker ravno podrobnosti tu vlečejo.
www.strancar.com

Izi ::

Iz prve roke lahko potrdim, da so bile bojazni neupravičene. Dragon Age 2 je naravnost odlična igra :D
V vseh pogledih je boljša od prvega dela in si z lahkoto zasluži oceno 9/10.

Grafika in efekti so fantastični, vsaj če uporabiš visoko resolucijske teksture in DirectX 11 efekte. Kljub vsemu zadeva dela na navitem Radeon HD 5850 z vsem na maximum in na 1920 x 1200 s spodobnimi 25 do 30 fps, kar je zelo pohvalno.
Navidia ima še neke probleme z vključenim DirectX 11 in je nujno uporabiti najnovejše beta driverje, da se igra ne sesuva preveč, AMD pa deluje brez problemov s Catalysti 11.2, kljub temu so se v 11.3 posvetili posebej Dragon Age 2 in obljubljajo opazno pohitritev.

Igra je samo na prvi pogled drugačna od prvega dela. Ko spoznaš igro in se poglobiš v zadeve, ugotoviš, da je bolj ali manj vse skupaj precej podobno kot v prvem delu. RPG elementi so samo na prvi pogled bolj prikriti kot prej v resnici pa je statistik in številk sedaj še več kot prej.
Recimo v prvem delu ni bilo nikjer videti najpomembnejše statistike za orožje in sicer DPS (damage per second). Sedaj se ti za vsako orožje posebej poleg škode ob enem udarcu sproti računa tudi škoda na sekundo, kar je zelo pomembno, saj v prvem delu marsikdo ni opazil, da nož z 30 damage dela več škode kot dvoročni meč z 100 damage, ker pač nož lahko zamahuje trikrat na sekundo težki meč pa samo enkrat na 3 sekunde in tako ima nož 90 DPS, meč pa samo 33 DPS. V dvojki je to vse porihtano tako kot se zagre.

Princip igranja se ni spremenil popolnoma nič. Še vedno je, kot se za RPG spodobi, bistvo nabiranje izkustvenih točk in denarja. Tukaj je torej Dragon Age še vedno pravi RPG za razliko od Mass Effect, kjer niti izkušnje niti denar, niso bistvenega pomena, naloge pa so bile rešljive na največ 2 načina. V Dragon Age 2 so naloge podobno oziroma še bolj raznolike kot v enki. Vsako nalogo lahko rešuješ vsaj na 5 različnih načinov. Lahko podkupiš, z denarjem vedno dosežeš vse, lahko izsiljuješ, lahko prepričuješ na lep ali pa grd način z grožnjami, lahko pa enostavno pobiješ ljudi, če vse ostale taktike odpovejo ali nimaš dovolj denarja ali govornih spretnosti za prepričevanje.
Še vedno so ostali vse spretnosti iz prvega dela, samo da sedaj ni več posebne recimo spretnosti za prepričevanje ljudi ampak je tvoja prepričljivost odvisna od števila točk v Cunning. Na vsakih 10 točk v Cunning boš postal za eno stopnjo bolj prepričljiv v pogovorih. Je tudi vse lepo razloženo kar v igri sami, ko postaviš miško na posamezno statistiko, se pokaže okno s podrobno razlago.

Še najbolj drugačen je boj, ki je vsaj na prvi pogled bolj fantazijski kot prej, kar pomeni, da je bojevanje precej podobno tistim starim kitajskim karate in kung-fu filmom. Vsi skupaj sedaj skačejo po nekaj metrov v vse smeri, se vrtijo kot vrtavke in zašprintajo skozi sovražne vrste kot naspidirana kosilnica, da kosi mesa samo letijo naokoli 8-)
Hitrejše pobijanje sovražnikov pa še zdaleč ne pomeni, da je bojevanje kaj lažje. Dejansko je precej težje. Napadajo nas namreš velike skupine sovražnikov tudi po več 10 naenkrat in če sredi boj ostaneš brez vzdržjivosti (stamina), ki napaja vse naše ninđa poteze, si hitro mrtev.
Kljub temu, da se bojevanje sedaj odvija precej hitreje je uporaba pavze na vsakih nekaj sekund nujna, da se odločiš v katero skupino sovragov boš zašprintal in na kašen način jih boš razmetal. Še vedno je nujno taktično bojavanje, tudi na navadni težavnostni stopnji, s razliko, da na navadni težavnostni stopnji lahko že pred bojem nastaviš želene taktike za vsakega soborca, potem pa jih pustiš, da sami izvajajo po vrsti nastavljene ukaze, med bojem pa upravljaš samo sebe. Na višjih težavnostnih stopnjah pa je kot kaže potrebno ročno upravljanje kar vseh soborcev, ker si tako rekoč v vsakem boju sedaj popolnoma obkoljen iz vseh strani in ima tudi čarovnik vedno kakšnih 5 sovragov okoli sebe, ker pač tank ne zmore pritegniti pozornosti 20 sovražnikov naenkrat, ker se ti sploh ne morejo vsi zvrstiti okoli njega :D

Posamezna ozemlja so še vedno enako linearna kot v prvem delu, oziroma sedaj še malo bolj, tako da kakršnokoli raziskovanje ozemelj in skritih področij odpade, je pa posameznih področij kar veliko in nismo popolnoma nič omejeni kam bomo šli prej in kam pozneje.
In vseh nalog niti približno ne moremo narediti, ker se dostikrat med seboj izključujejo. Ko recimo rabimo denar za vstop v mesto se moramo odločiti ali bomo delali za tihotapce ali pa za najemnike, pri vsaki skupini dobimo različno nalogo, in ko izberemo ene, drugi niso več na voljo. Take kompromise delamo skozi celo igro. In ker gre zgodba po časovnih obdobjih je treba paziti, da stranske naloge iz nekega obdobja zaključimo preden nas glavna zgodba prestavi v naslednje časovno obdobje.

Ne vem še koliko je igra dolga in ali je cena temu primerna, ampak bi vseeno priporočil nakup, to je verjetno spet igra o kateri se bo še leta govorilo in z njo primerjalo bodoče RPG igre.
Ni pa igre še tako poenostavljena, da bi sedla čisto vsem, ki so navajeni pretežno na brezmožganske streljačine. To je še vedno RPG in je torej primerna za malo bolj zrele igralce :P

def0r ::

Po resnici povedan to kar RPG naredi RPG skoraj ni nic v tej igri:P
Tudi zgodba in gameplay je zal inferior enki. Igra je solidna samo zaradi poenostavljenega boja, se boolj linearnem igranju in dosti removanim RPG elementom bi dal tej igri 7 od 10.

Pac enka je dosti boljsa, celo expansion awakening.

P.S. Malce sem razocaran da je cisto navadna simplified zgodba, v enki sm vsaj komaj cakal da se kaj slisim o grey wardenih. V 2jki jih pa bezno srecas malce :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

Mavrik ::

Po resnici povedan to kar RPG naredi RPG skoraj ni nic v tej igri:P

Kaj pa naredi RPG RPG? Ker to nakladanje poslušam po vseh forumih pa mi do sedaj noben še ni znal točno povedati.
The truth is rarely pure and never simple.

Izi ::

Mavrik je izjavil:

Kaj pa naredi RPG?

To je dobro vprašanje, tudi meni se zdi, da ljudje nimajo pojma kaj naj bi to sploh bilo.
RPG je kratica, ki pomeni igranje domišlijskih vlog.
Igralec se vživi v vlogo nekega namišljenega fantazijskega karakterja, ampak bistvena razlika med navadnimi streljačinami in RPG je v tem, da so pri RPG odločitve, ki vplivajo na razplet zgodbe.

Pri ostalih igrah je vse skupaj ena sama naloga, in ko jo opraviš je igre konec. Pri RPG pa je veliko različnih nalog in veliko različnih koncev.

Če so v igri odločitve, ki vodijo do različnih zgodb gre torej za RPG in to je to.

Drugače povedno v streljačini NE MOREŠ zavrniti dane naloge, ki ti jo dajo šefi, ko te pošljejo počistiti ali preiskati neko nevarno območje. Pri RPG pa lahko vsako nalogo zavrneš ali pa jo po svoje rešiš na različne načine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mavrik ::

Igralec se vživi v vlogo nekega namišljenega fantazijskega karakterja, ampak bistvena razlika med navadnimi streljačinami in RPG je v tem, da so pri RPG odločitve, ki vplivajo na razplet zgodbe.


Problem, ki ga imaš s to definicijo, je ta, da večina RPGjev dejansko nima nekih omembe vrednih odločitev. Recimo tudi nosilci žanra, kot je recimo Baldur's Gate II nimajo neke omembe vrednih odločitev, ki bi kakorkoli vplivale na potek zgodbe.
The truth is rarely pure and never simple.

Izi ::

Mavrik je izjavil:

Recimo tudi nosilci žanra, kot je recimo Baldur's Gate II nimajo neke omembe vrednih odločitev, ki bi kakorkoli vplivale na potek zgodbe.

Ja, res je končen cilj lahko samo pobiti enega velikega šefa ampak še vedno je pot do tega cilja lahko precej različna, še vedno se lahko odločaš na kakšen način boš reševal dane naloge in si v svetu znan kot dobrotnik ali pa hudič. Na koncu pa če že ni več različnih koncev je ponavadi vsaj odločitev ali se pridružiš glavnemu zlobcu ali pa ga pokončaš.

def0r ::

Mavrik je izjavil:

Po resnici povedan to kar RPG naredi RPG skoraj ni nic v tej igri:P

Kaj pa naredi RPG RPG? Ker to nakladanje poslušam po vseh forumih pa mi do sedaj noben še ni znal točno povedati.


RPG kot RPG, kako bi rekel manjse stvari. Dajmo primerjavo eno cisto majhno npr. Dragon age 2 ima sekcijo junk ki s katero nic ne mores naredit razen da prodas kakor junk:) V enki si imel recimo podobe stvari ampak si jih lahko dal svojim itd.
Tudi omejili so malce pogovor z drugimi npcji, ki so tudi povedal o cem se gre itd.

Raje recem da Dragon age 2 ni tako mozno raziskovati kaj tocno se kje dogaja, tudi pricakoval sem kaksen dodatni lore o grey wardenih ki so me v enki cisto navdusili:)

Kakor sem rekel pac bolj manjse stvari me motijo, tudi seveda to da imas v inventoriju gazillion armorjev ki so samo na tebi uporabni. Tudi sam igra mi bolj vlece v kaksen 3rd person fighter game (na konzolah bolj opazno ker se jo igra drugace), kakor RPG vse je vec ali manj linearno, za raziskovat ravno ni nic.


P.S. Samo on dwarf mi je se kar faca ENCHANTMENT?:D

ABX ::

Meni je DA2 boljši od DA:O in igram RPG od Ultime Underworld.

Ima pluse in minuse, ampak po parih urah igranja mi je všeč.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

def0r ::

Jp bolj od okusa odvisno. Meni je boljsi DA:O :)

Izi ::

def0r je izjavil:

Dragon age 2 ima sekcijo junk ki s katero nic ne mores naredit razen da prodas kakor junk:) V enki si imel recimo podobe stvari ampak si jih lahko dal svojim itd.

Junk predalček v inventarju je imel že Origins ampak samo PS3 in Xbox 360 verzija, PC je ni imel in so se nekateri pritoževali zaradi tega. Večini se zdi pozitivno, da imaš sedaj sekcijo, kjer ni treba razmišljati ali boš predmet še rabil ali ne in lahko brez skrbi vso navlako iz junk predalčka prodaš, ker denarja ni v tej igri nikoli preveč.
Kar pa se tiče daril za spremljevalce pa so tudi v drugem delu. Jih je manj in so namenjeni za točno določenega spremljevalca, ampak sedaj vsako darilo sproži pogovor in animacijo.

Naj še dodam, da lahko vsak predmet iz kateregakoli predalčka v inventarju že sproti sam prestaviš v Junk predalček, da ti ne dela gužvo med uporabnimi predmeti in potem pri prodajalcu ni treba še enkrat vse skupaj pregledati in vso nepotrebno navlako hitro prodaš. Nekateri predmeti, ki so očiten "junk" pa gredo že kar sami v ta predlaček.

In v hiši imaš sedaj svojo skrinjo za predmete, da ni treba vse skupaj nositi s seboj, ker prostor v inventarju je omejen tako kot v enki. In v enki ni bilo možno nikamor dati predmetov za katere nisi bil točno prepričan ali jih boš še rabil. To je bil velik minus prvega dela. Šele z DLC-jem so dodali skrinjo v prvi del.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

def0r ::

Jp samo zakaj bi dal notri sploh junk ce lahko samo povecas stevilo golda? In samo zasedejo inventorij ko resno rabis iteme.
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10912863 (1010) opeter
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40157346 (26562) yoco
»

Inquisitor

Oddelek: Igre
343703 (3087) Alamar
»

Dungeon Siege III

Oddelek: Igre
201286 (958) guest #44
»

Dragon Age: Origins (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
894464 (2132) ahac

Več podobnih tem