Forum » Igre » Dragon Age: Origins
Dragon Age: Origins
Izi ::
Jaz mislim, da že zaradi uspeha lahko pričakujemo nadaljevanje igre, ki pa ni nujno, da bo karkoli povezan z predhodnikom.
Tukaj so, kot pri kakšnem filmu, že po koncu igre razložili kaj se je zgodilo z vsakim udeležencem za nekaj desetletij naprej, tako da je zgodba sedaj precej zaključena.
Sem pa tudi jaz dobil občutek, da zaključek namiguje na nadaljevanje.
Spoiler:
Tisti otrok čarovnice, rojen z nadnaravnimi sposobnostmi zmaja res kar kliče po nadaljevanju. Kolikor se spomnim si sicer imel opcijo, da čarovnico naženeš iz spalnice in te ona zapusti brez otroka. Je pa res, da bi si potem ona poiskala drugega spermodajalca, da ji naredi otroka in smo spet na istem.
Da bi glede tega vprašal njeno mamo Flemeth tudi ni bilo možnosti, ker sem jo zaveden že davno prej ubil, sicer pa tako ni bilo možnosti, ker se je že razbesnela zaključna bitka.
Torej stara druščina razpade se postara in pomre, ampak nekje za devetimi gorami v vsakem primeru živi mladenič z nadnaravnimi sposobnostmi, v njemu ždi duša mogočnega zmaja, ki se je vanj prenesla v trenutku njegove smrti, in čaka na svoj trenutek. Zlo se medtem ponovno razširi po vsej deželi.
Z največjim veseljem bi prevzel vlogo tega mladeniča. Pa naj se loti reševanja dežele ali pa za spremembo prevzame vlogo voditelja zlobnih sil, ki jo že imel v vlogi zmaja iz sedanjega dela.
Mogoč naslov novega dela: "Dragon Age: The Next Generation" :))
Edit: Sem si sposodil frudijevo kodo za barve
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
frudi ::
sej ne, samo testiram, če se da z malo znanja html :P
ABX ::
SPOILER!!!!:
Jaz imam Morrigan's Ring tako da ne vem kako je ne najdem več.
ahac ::
Če imaš ženski lik potem itak ne moreš imet tiste možnosti... razen, če Alistarju reče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
heftek ::
naložil sem igrico in po parih minutah prične tako štekati, da ne moreš igrati, pravtako pa prične vzporedno s tem hreščati zvok. Gledajo se diapozitivi. Kakorkoli nastavim nastavitve v igrici je ista pesem. Za odgovore se že naprej zahvlajujem.
Specif.
Intel core 2 duo t6600
4 GB ram-a
ati mobility radeon 4650 1 GB
win 7
ekran je 16:9(1366x768 resolucija)
heftek ::
Predlogi, kot namestitev dodatnih ventilatorjev in razdiranje kište za igrico, ki jo kupiš, samo zato, ker niso sposobni je napisat brezhibno oz. odpravit sami težave pa je naravnost grozna.
V kolikor najdem kje rešitev, bom jo objavil, samo zaenkrat kaže bolj slabo.
jamiroq ::
heftek ::
sklepam, da igraš na laptopu (mobility radeon). zna bit, da se računalnik segreje čez neko threshold temperaturo in ga intelov speedstep skuša ohladiti s tem, da začne nižati frekvenco cpuja; posledica so diapozitivi in hreščanje zvoka.
Procesor ne preseže temperature 50°C, kar je normalno, saj se tudi ob vseh drugih opravilih giblje v tem okolju. Za1x ni rešitve za težavo, saj imajo težavo tudi ljudje z desktop računalniki. Enostavno igrica od samega začetka nabije 100% na obeh jedri in glede na to, da na bioware forumu ni rešitve in jih je mnogo pisalo, pač smatram, da bom enostavno mogo počakaat na patch =(
Izi ::
btw.
Prvi pravi expansion (če ne štejemo DLC) pride že 16. marca.
Dragon Age™: Origins – Awakening
Tole pa zna biti zanimivo.
Gre za ločeno zgodbo, ki se bo odvijala neodvisno od tvojih odločitev v osnovni zgodbi in na popolnoma novem ozemlju.
Sicer lahko uvoziš svoj stari lik in enega izmed starih spremljevalcev, ampak bistvo je, da lahko začneš s popolnoma novim likom in po poti srečaš 5 popolnoma novih spremljevalcev, ki ti pomagajo v boju.
Glede na ceno (ne bo poceni) gre verjetno za precej dolgo štorijo, z novimi težkimi odločitvami. Spet bomo v vlogi "Sivega varuha" (Grey Warden) se borili proti "temni zalegi" (darkspawn) ampak na koncu nas namesto zmaja čaka "The Architect". Ne gre za tistega iz Matrixa , ampak menda za nekega temnega čarovnika.
Bo pa treba počakati še dobra 2 meseca, da bo kaj več znanega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
Sem gledal na strani BioWare in očitno nisem edini z tovrstnimi težavami. Problem je za1x očitno nerešljiv in se pojavlja tako pri piratski kot originalni verziji. Procesorji se enostavno pregrevajo saj igra po 10-15min(vsaj pri meni) nabije 100% CPU-ja.
Predlogi, kot namestitev dodatnih ventilatorjev in razdiranje kište za igrico, ki jo kupiš, samo zato, ker niso sposobni je napisat brezhibno oz. odpravit sami težave pa je naravnost grozna.
V kolikor najdem kje rešitev, bom jo objavil, samo zaenkrat kaže bolj slabo.
Če je to res in ti aplikacija pregreva CPU, ni to problem aplikacije ampak slaba konstrukcija prenosnika.
ahac ::
Good Guy ::
Če importaš stari char potem verjetno prejšnje odločitve imajo kakšno posledico.
pomoje pa da ne, ker konec je itak isti ne glede na to kakšne odločitve sprejmeš med igro...
zanima kaj bo z lvl-i in opremo...
ampak po vsej verjetnosti bom začel na novo, da preizkusim še druge like
počakmo še ta dva meseca
Naj računalnik dela za vas^^
Izi ::
pomoje pa da ne, ker konec je itak isti ne glede na to kakšne odločitve sprejmeš med igro...
Še zdaleč ne. Različnih koncev je kar precej.
Spoiler:
Če igraš normalno na koncu umreš, ker vsak Grey Warden, ki ubije zmaja v tistem trenutku umre. Zakaj umre je na dolgo in široko razloženo skozi zgodbo. Kako bi v tem primeru igral razširitev, če pa si v osnovnem delu umrl?
Druga možnost je bila, da Morrigan narediš otroka osebno ali pa prepričaš Alisterja, da ji naredi otroka in tako ni treba nobenemu umreti.
Potem lahko postaneš kralj ali kraljica ali pa samo znani heroj, katerega kmalu vsi pozabijo, pa še kaj bi se našlo.
Glede na vse te možnosti je po moje logično, da so se odločili, da se bo nova zgodba odvijala neodvisno od starih odločitev ne glede ali začneš na novo ali uvoziš stari lik.
Jaz bom vsekakor začel z povsem novim likom.
Ni še jasno kaj se bo sploh uvozilo iz osnovne igre ampak po moje bo šlo samo za obliko in službo. Opremo in izkušnje pa bo treba spet nabirati od začetka.
ahac ::
Kdo je kralj Fereldena? Če je to Alistair potem bo delal čisto drugačne odločitve, vsaj kar se tiče pomoči vojske kot pa če je to tista ženska (sploh, če si zdaj nov GW z Orlais - sej smo vidl kaj so o njih misli njen oče).
Isto z dwarfi. En kralj postane veliko bolj odprt za sodelovanje z ostalim svetom, drugi pa dwarfe bolj zapre notr.
Pa Andrastes ashes bi imel tud lahko še kakšen pomen z prihodnosti... če se niso zgubil. Menda obstaja tudi možnost, da se zgradi nov mage tower na drugi lokaciji.
To so stvari, ki se jim bo težko čisto izognit v expansionih in nadaljevanjih.
heftek ::
Sem gledal na strani BioWare in očitno nisem edini z tovrstnimi težavami. Problem je za1x očitno nerešljiv in se pojavlja tako pri piratski kot originalni verziji. Procesorji se enostavno pregrevajo saj igra po 10-15min(vsaj pri meni) nabije 100% CPU-ja.
Predlogi, kot namestitev dodatnih ventilatorjev in razdiranje kište za igrico, ki jo kupiš, samo zato, ker niso sposobni je napisat brezhibno oz. odpravit sami težave pa je naravnost grozna.
V kolikor najdem kje rešitev, bom jo objavil, samo zaenkrat kaže bolj slabo.
Če je to res in ti aplikacija pregreva CPU, ni to problem aplikacije ampak slaba konstrukcija prenosnika.
Nevem, če smo se razumeli, procesor se ne pregreje, kot sem ugotovil, vendar igra prične štekati kot bi požrla ves pomnilnik v roku 15-20 min. =)
In če preletiš malo njihov forum, kaj hitro ugotoviš da bi po tvojem mnenju sodeč moglo biti ogromno slabo konstruiranih desktop/leptop zabojnikov :D
Music Man ::
V spominu pa mi je ostala posrečena scena malo pred koncem špila (SPOILER):
Ko se v towerju vzpenjaš do archdemona srečaš Sandala - tistega "počasnega" enchanterja iz kampa. Čisto poškropljen s krvjo, okoli njega polno mrtvih darkspawnov, on se pa na vprašanje "Sandal, what happened here?" odzove s svojim počasnim "Enchantment?" Poor darkspawn never saw that coming...
ABX ::
Sem gledal na strani BioWare in očitno nisem edini z tovrstnimi težavami. Problem je za1x očitno nerešljiv in se pojavlja tako pri piratski kot originalni verziji. Procesorji se enostavno pregrevajo saj igra po 10-15min(vsaj pri meni) nabije 100% CPU-ja.
Predlogi, kot namestitev dodatnih ventilatorjev in razdiranje kište za igrico, ki jo kupiš, samo zato, ker niso sposobni je napisat brezhibno oz. odpravit sami težave pa je naravnost grozna.
V kolikor najdem kje rešitev, bom jo objavil, samo zaenkrat kaže bolj slabo.
Če je to res in ti aplikacija pregreva CPU, ni to problem aplikacije ampak slaba konstrukcija prenosnika.
Nevem, če smo se razumeli, procesor se ne pregreje, kot sem ugotovil, vendar igra prične štekati kot bi požrla ves pomnilnik v roku 15-20 min. =)
In če preletiš malo njihov forum, kaj hitro ugotoviš da bi po tvojem mnenju sodeč moglo biti ogromno slabo konstruiranih desktop/leptop zabojnikov :D
Za 15-20 min ne vem, vendar sem opazil da po 2 urah igranja je nalaganje levelov bistveno počasnejša.
Izi ::
Za 15-20 min ne vem, vendar sem opazil da po 2 urah igranja je nalaganje levelov bistveno počasnejša.
Ja, to sem tudi jaz opazil.
Sploh v tistem podzemnem mestu palčkov, ko se nova mapa naloži za vstop v vsako zgradbo v mestu je po kakšnih 2 urah nalaganje postalo neuporabno počasno. Tako, da sem moral igro ugasniti in jo ponovno zagnati pa je bilo nalaganje spet tako rekoč trenutno za kakšno uro ali dve.
Zgleda, da je nekje memory leak in kmalu zmanjka spomina če preveč obiskuješ različna območja.
detroit ::
btw.
Prvi pravi expansion (če ne štejemo DLC) pride že 16. marca.
Dragon Age™: Origins – Awakening
komi čakam:) mam unga arcane warriorja pa sm storm of the century mečem, prej pa seveda un combo za paralyze. Skor instagib hehe
ahac ::
Mislm... glede na to, da bi eni najrajš ubil vse blood mage je mal čudno, če ne omenijo nič, ko warden uporablja blood magic.
detroit ::
Mavrik ::
Je pa Blood Mage mal hudo močen za to igro :)
ahac ::
Ne vem.. a zato, ker je mage tolk boljš od warriorja al od prve nisem dobro igral, ampak imel sem hude probleme na kakšnih bossih, ki jih zdaj na easy ubijem.
Mavrik ::
Music Man ::
dokler te bastard ne izda ...
Sicer assasin specializacije nisem pri njemu nadgradil do konca, raje sem pripeljal do zadnje stopnje duelista. Na 4. stopnji te specializacije imaš talent pinpoint strike, s katerim 15 sekund delaš samo critical hite. Potem pa z Morrigan zamrzneš skupino nasprotnikov s cone of cold, Zevranu vklopiš momentum in pinpoint strike ter ga pošlješ nad to zamrznjeno skupino. Na obrazu pa dobiš tak izraz: Pa seveda še kakšne take zabavne reči počneš, kot npr. da se s stealthom splaziš v skupino nasprotnikov in okoli njih nastaviš ogromno large claw trapov. Potem se pa samo razkriješ in pustiš pastem, da opravijo preostalo.
Saladin ::
Nisem mogel verjet da sem premagal Revenanta ali zmaja ob prvem srečanju, na najvišji težavnosti in z tako basic kombinacijo napada.
Za primerjavo - se spomni kdo svoje prve bitke z zmajem v BG? Tam si (razen z pastmi - drugega se ne spomnim) imel resnično napeto in težko bitko ki je trajala tudi kako uro. Feeling za tem je bil nepozaben.
Tukaj pa, hmmm...
Zgodba je kul, ampak bitke, spelli in raziskovanje je znatno poenostavljeno (za kar so spet konzole krive, kar priznajte).
Vreden naslednik BG, ampak ne morem odmislit, da bi bilo lahko toliko bolje, če bi bila igra dizajnirana prav za PC.
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Music Man ::
V Baldur's Gate si pa zmaja lahko ubil s chromatic orbom. To je bil spell na prvem levelu, reklo se mu je tudi poor man's finger of death. Imel si majhno verjetnost, da bo nasprotnik, na katerega si vrgel chromatic orb, instantno umrl. Tako da si na zmaja samo nametal tistih spellov, ki so mu zmanjšali odpornost, potem pa chromatic orbe metal nanj. Tako da ne bi o tem, da je bilo v BG2 zmaja težje ubiti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Music Man ()
Saladin ::
Potem potrebuješ le enega maga, ki vzdržuje force field in tepe z (ne preveč agresivnimi) napadi, ostali v skupini pa imajo loke in samostrele.
Vsi ranged napadalci potem eliminirajo "muhe" zalepljene na force field. Ista finta deluje od začetka do konca igre. Simple, ampak dolgočasna zadeva.
Btw.
BG+Chromatic orb pa je zahteval ogromno potrpljenja, spell sequencerjev in najpomembneje: high-level razorožitvene/oslabljujoče spelle. In ohranjanje zmaja na oddaljenost med tem. Še vedno zahtevno ;)
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
ABX ::
Še Flemeth sem naredil pri L11 v prvem poskusu na Nightmare, brez nobene namenske taktike.
detroit ::
Force field, to je tista zadeva, ki onesposobi lik za nekaj časa, vendar ga naredi tudi imunega za dmg? Jaz sem tisto uporabljal samo zato, da sem disejblal bosse in/ali razne čarovnike in emmisaryje, da niso preveliko štalo delali medtem, ko sem se odkrižal njihovih pomagačev. Samo nekateri bossi so tudi potem, ko že nimajo nobenega pomagača več, kar precej zajebani, tako da ne vidim, kako točno bi force field v takem primeru naredil situacijo lažjo. Sploh ker ima cooldown kar velik.
V Baldur's Gate si pa zmaja lahko ubil s chromatic orbom. To je bil spell na prvem levelu, reklo se mu je tudi poor man's finger of death. Imel si majhno verjetnost, da bo nasprotnik, na katerega si vrgel chromatic orb, instantno umrl. Tako da si na zmaja samo nametal tistih spellov, ki so mu zmanjšali odpornost, potem pa chromatic orbe metal nanj. Tako da ne bi o tem, da je bilo v BG2 zmaja težje ubiti
hehe jst sm zmaja fentu z decapitation celo enkrat sm to je bla že 10101010100iča ponovitev te igre pa lik je biu vse do max ker sm dostkrat čez un machine šou
Mavrik ::
Še Flemeth sem naredil pri L11 v prvem poskusu na Nightmare, brez nobene namenske taktike.
Tole pa mal nakladaš no :P
ABX ::
Še Flemeth sem naredil pri L11 v prvem poskusu na Nightmare, brez nobene namenske taktike.
Tole pa mal nakladaš no :P
Ne prvič ko sem igral, ne. Ampak prvič ko sem jo srečal ko sem začel igrat na nightmare.
P.S: Shale ima odličen fire resistance z pravim kamnom, ter izogibaj se melee DPS. Tank naj obrne zmaja stran od skupine, ter naj se postavi v kot (na V) da ga ne more porinit v 3pm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Jaz sem Flemeth ubil tudi tam okoli levela 10 in to popolnoma sam brez druščine. Bil sem čarovnik z zdravilnimi uroki in takrat še brez vseh drugotnih poklicev.
Samo umaknil sem se nazaj proti mostu in iz največje možne daljave, kolikor imajo omejitve uroki, metal v zmaja cel arzenal urokov ki sem jih imel. Zmajeva magija na daljavo je precej uboga, tako da sem se lahko brez problema sproti zdravil. Boj je trajal kakšnih 10 minut in zmaj je padel.
ahac ::
Embark upon an all-new adventure that takes place across an entire decade and shapes itself around every decision you make.Tole bi znal bit kr zanimivo... sploh, če boš šel večkrat preigrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 24740 (17) | Zmajc |
» | Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 24150 (11857) | dolenc |
» | Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 114844 (40770) | yoco |
» | Shadow Realms (Naslednja Bioware igra? / you've been chosen)Oddelek: Igre | 3066 (2174) | oo7 |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32234 (25484) | todman74 |