Forum » Loža » Nov zakon za mlade voznike.
Nov zakon za mlade voznike.
ZdravkoČolič ::
Od včeraj velja, da bo vsak, ki bo na novo naredil vozniški izpit moral opravljati še dodatno usposabljanje. To naj bi bilo sestavljeno iz nekega tečaja "varne" vožnje in neke razprave. Vlada zatrjuje, da so to sprejeli, ker bi radi zmanšali število nesreč za katere so odgovorni vozniki začetniki.
Osebno se mi zdi ta nov zakon novo norčevanje iz ljudi. Eden od teh razlogov je tudi, ker bo ta tečaj stal (po špekulacijah) 200€ in verjetno ne bo zmanšal nesreče niti za 1%, mogoče ravno obratno (ker bo nek mulc, ki ma 300 prevoženih + ta tečaj mislu, da je bog vožne in bo s svojo staro seat ibizo še bolj dirkov po ulicah kot bi prej). Strinjam pa se, da je ta sistem opravljanja izpita potreben prenove. Sam sem z vožnjo začel že pri sedemnajstih in eno leto vozil v spremstvu in se mi to zdi dosti boljši način, ker po tistih 20ih urah v avtošoli še ornk na bremzo nism upov stisnt (vglavnem nism meu pojma o vožnji) in bi blo dosti bolše, da bi vsi v nekem spremstvu vozili (mogli bi se tud spomnit za neko alternativo za tiste, katerim to ni omogočeno). Dobrega in varnega voznika naredijo izkušnje, ter razsodno razmišlanje in ne nek eno dnevni tečaj, katerega nauk lahko osvojiš v eni malo bolj realni video igri. Torej je tečaj verjetno samo še en nov način kako bo država molzla ljudi in zato je totalna bedarija.
Osebno se mi zdi ta nov zakon novo norčevanje iz ljudi. Eden od teh razlogov je tudi, ker bo ta tečaj stal (po špekulacijah) 200€ in verjetno ne bo zmanšal nesreče niti za 1%, mogoče ravno obratno (ker bo nek mulc, ki ma 300 prevoženih + ta tečaj mislu, da je bog vožne in bo s svojo staro seat ibizo še bolj dirkov po ulicah kot bi prej). Strinjam pa se, da je ta sistem opravljanja izpita potreben prenove. Sam sem z vožnjo začel že pri sedemnajstih in eno leto vozil v spremstvu in se mi to zdi dosti boljši način, ker po tistih 20ih urah v avtošoli še ornk na bremzo nism upov stisnt (vglavnem nism meu pojma o vožnji) in bi blo dosti bolše, da bi vsi v nekem spremstvu vozili (mogli bi se tud spomnit za neko alternativo za tiste, katerim to ni omogočeno). Dobrega in varnega voznika naredijo izkušnje, ter razsodno razmišlanje in ne nek eno dnevni tečaj, katerega nauk lahko osvojiš v eni malo bolj realni video igri. Torej je tečaj verjetno samo še en nov način kako bo država molzla ljudi in zato je totalna bedarija.
MrBrdo ::
Meni je sicer vredu, samo ne zdi se mi prav da ga moraš tako hitro delat (2 meseca po izpitu?). Veliko ljudi do takrat niti 1km ne bo prevozil. Pa lahko bi blo mal cenej glede na to da bo zdej velik ljudi slo na to in glede na to da je obvezno.
MrBrdo
techfreak :) ::
Kaj niso nekaj časa nazaj rekli, da je veliko večja verjetnost, da bo nesrečo povzročil starejši kot pa mlajši voznik?
dronyx ::
Po moje gre tu samo za to, da je nekomu uspelo to zlobirati, podobno kot jim je pred časom uspelo zlobirati za nalepke na avto. Mladina že sedaj komaj zbere denar za vozniški izpit, kaj bo sedaj plačevala še psihološke delavnice? Popolna traparija, poleg tega šofer postaneš s kilometrino v prometu ne na poligonu in terapevtskih delavnicah. Me pa preseneča, kako mirno so tole mladi požrli. Malo dalše mnenje o tej neumnosti sem pa napisal na blogu.
IceBoX ::
Pred kratkim sem delal izpit in vem, da preden sedeš v avtomobil, že porabiš okoli 200EUR. Delno je problem, ker voznik začetnik nima prakse, večji problem pa vidim v kulturi voznikov, ki pa se je ne da kar tako izkoreniniti
guest #44 ::
Jaz še nisem slišal za IdiotProof sistem, ki bi norce spravu s cest. Ni ga. Sicer pa kar je reku IceBoX, tu gre za druge kulturno socialne težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Good Guy ::
Država res nima več idej kako dnar scuzat od ljudi.. pol se pa take bedarije zmišljuje...
Zheegec ::
Ja waw, 200EUR. Glede na ceno avtomobila je to precej malo, če pa nimaš za avto pa tudi izpita ne boš delal. Je pa vprašanje, kakšen je efekt. Pri sebi se spomnim, da dokler nisem imel svojega avta na eni prazni cesti na podeželju, nisem tudi približno sprobal, kako je če bolj pritisneš na bremzo, koliko je potrebno pritisnit in tako naprej. V avtošoli te v glavnem naučijo pravil po reglcih, če se pa znajdeš v kakšni nepredvidljivi situaciji, se pa znajdi sam. Pa ravno te nepredvidljive situacije so problem, če ne boš v klanec perfektno speljal bo pa v najhujšem primeru malo zvit odbijač zadaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Good Guy ::
Ja waw, 200EUR. Glede na ceno avtomobila je to precej malo, če pa nimaš za avto pa tudi izpita ne boš delal. Je pa vprašanje, kakšen je efekt. Pri sebi se spomnim, da dokler nisem imel svojega avta na eni prazni cesti na podeželju, nisem tudi približno sprobal, kako je če bolj pritisneš na bremzo, koliko je potrebno pritisnit in tako naprej. V avtošoli te v glavnem naučijo pravil po reglcih, če se pa znajdeš v kakšni nepredvidljivi situaciji, se pa znajdi sam. Pa ravno te nepredvidljive situacije so problem, če ne boš v klanec perfektno speljal bo pa v najhujšem primeru malo zvit odbijač zadaj.
]Ja waw, 200EUR.
Ja če ti plačajo izpit starci. Za nekoga ki pa si izpit plačuje sam je pa to lahk prekleto veliko denarja.
Glede na ceno avtomobila je to precej malo, če pa nimaš za avto pa tudi izpita ne boš delal.
Glede na to da so prvi avtomobili ponavad jajčke stare 10 let ki niso vredni tut 1000€ ne je to kr velik.
Ne vem no... kot sm reku en velik nateg.. izkušnje si nabiraš sam, ne pa z nekimi skupnimi orgijami ki jih bojo izvajal na teh tečajih.
To bi morali obiskovati tisti ki povzročajo nesreče-na enak način kot morajo ljudje ki si naberejo preveč pik obiskati tečaj da si te pike zbrišejo.
Avenger ::
Naredit bi morali samo nekaj predavanj o hitrosti, predvsem o tem, koliko časa prihraniš, če se po avtocesti voziš 180 (špice, ne povprečna) in je razloženo oziroma bi bil video ki bi nazorno pokazal, da ne moreš vozit kar naprej 180, ker večina folka vozi okoli 130, tudi po prehitevalnem pasu, vsake toliko prehiteva tovornjak, tako da je povprečna hitrost veliko manj od 180. Ko bi folk to enkrat dojel, kaj riskirajo za tistih nekaj minut, ne bi divjali.
Drugo je pa to, da te prime pritisnit. To pa NI nekaj, kar se lahko odvadiš na nekem tečaju, pač pa je stvar vzgoje in bi morali v OŠ zelo zgodaj že imet prometno vzgojo.
Drugo je pa to, da te prime pritisnit. To pa NI nekaj, kar se lahko odvadiš na nekem tečaju, pač pa je stvar vzgoje in bi morali v OŠ zelo zgodaj že imet prometno vzgojo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
tadvet ::
Pred časom, mogoče en do dva tedna nazaj, sem poslušal Odmeve, kjer so gostili nekoga iz ministrstva, ki je pač pojasnjeval ta novi zakon. Jst sm se večino Odmevov presmejal, ker je ta gospod tako zabluzil nekatere stvari da je groza.
Kolikor vem, nov zakon o dodatnem usposabljanju, vsebuje tudi "določbo", ki predpisuje da bo moral voznik začetnik opraviti tudi testno vožnjo na za to primernem poligonu, imamo pa samo enega v sloveniji.
Nevem natančno njegove lokacije, vem pa da je za primer kar oddaljen od primorske. Če sem stvar prav razumel, bi moral potemtakem voznik začetnik, prevoziti 100km samo da bi prišel do tega poligona ?
In potem še delavnice, pa test al vožnje odličnosti??!! Pa lepo vas prosim, tole je taka bedarija, da je groza. Strinjam se z avtorjem prvega posta.
Vozniški izpit, govorim za osebe mlajše od 18 let, bi morali vsi opraviti pri 17 letih, in potem obvezno eno leto voziti v spremstvu odrasle osebe, pač z vsemi potrebnimi pogoji..., na ta način, bi "mlad" voznik, veliko pridobil na izkušnjah v prometu, in znal primerno odreagirati v kritični situaciji.
V delavnici, lahko pet let predavaš, kako je treba odreagirati v določeni situaciji, a to nikakor nima istega učinka kot eno leto vožnje s spremstvom.
Strinjam se tudi s tem, da je to pač le še en dodaten način za cukat dnar!
Kolikor vem, nov zakon o dodatnem usposabljanju, vsebuje tudi "določbo", ki predpisuje da bo moral voznik začetnik opraviti tudi testno vožnjo na za to primernem poligonu, imamo pa samo enega v sloveniji.
Nevem natančno njegove lokacije, vem pa da je za primer kar oddaljen od primorske. Če sem stvar prav razumel, bi moral potemtakem voznik začetnik, prevoziti 100km samo da bi prišel do tega poligona ?
In potem še delavnice, pa test al vožnje odličnosti??!! Pa lepo vas prosim, tole je taka bedarija, da je groza. Strinjam se z avtorjem prvega posta.
Vozniški izpit, govorim za osebe mlajše od 18 let, bi morali vsi opraviti pri 17 letih, in potem obvezno eno leto voziti v spremstvu odrasle osebe, pač z vsemi potrebnimi pogoji..., na ta način, bi "mlad" voznik, veliko pridobil na izkušnjah v prometu, in znal primerno odreagirati v kritični situaciji.
V delavnici, lahko pet let predavaš, kako je treba odreagirati v določeni situaciji, a to nikakor nima istega učinka kot eno leto vožnje s spremstvom.
Strinjam se tudi s tem, da je to pač le še en dodaten način za cukat dnar!
Bor H ::
Tole se mi zdi precejšnja bedarija. Pa ne poligon, poligon je fajn in sem bil na tistem dnevu varne vožje od Triglava (predvidevam da bo program dost podobn) in morm rečt da mi je ratalo na njemu precej jasno kako hudo so bremze in krmiljenje omejeno. Pa sem imel za sabo takrat več kot 10k kilometrov in 2 leti vozniško (kar je konkretno več kot 2 meseca al kolk ste rekl da je predvideno zdj?).
Definitivno pa je treba nekej narest glede vozniških, ampak to ne tako da se ta tečaj doda (mogoče kot pogoj da se ti po dveh letih ukine status mladega voznika in če bo še en tak center zgrajen, ker drugače ima Vransko precej lep monopol).
Definitivno pa je treba nekej narest glede vozniških, ampak to ne tako da se ta tečaj doda (mogoče kot pogoj da se ti po dveh letih ukine status mladega voznika in če bo še en tak center zgrajen, ker drugače ima Vransko precej lep monopol).
tadvet ::
Tole se mi zdi precejšnja bedarija. Pa ne poligon, poligon je fajn in sem bil na tistem dnevu varne vožje od Triglava (predvidevam da bo program dost podobn) in morm rečt da mi je ratalo na njemu precej jasno kako hudo so bremze in krmiljenje omejeno. Pa sem imel za sabo takrat več kot 10k kilometrov in 2 leti vozniško (kar je konkretno več kot 2 meseca al kolk ste rekl da je predvideno zdj?).
Definitivno pa je treba nekej narest glede vozniških, ampak to ne tako da se ta tečaj doda (mogoče kot pogoj da se ti po dveh letih ukine status mladega voznika in če bo še en tak center zgrajen, ker drugače ima Vransko precej lep monopol).
Mogoče se nisma pravilno razumela glede poligona. Rekel sem da ni ravno preveč "ekonomično", če se tako izrazim da imamo le 1 poligon za celotno slovenijo.
Ramon dekers ::
Pred časom, mogoče en do dva tedna nazaj, sem poslušal Odmeve, kjer so gostili nekoga iz ministrstva, ki je pač pojasnjeval ta novi zakon. Jst sm se večino Odmevov presmejal, ker je ta gospod tako zabluzil nekatere stvari da je groza.
Kolikor vem, nov zakon o dodatnem usposabljanju, vsebuje tudi "določbo", ki predpisuje da bo moral voznik začetnik opraviti tudi testno vožnjo na za to primernem poligonu, imamo pa samo enega v sloveniji.
Nevem natančno njegove lokacije, vem pa da je za primer kar oddaljen od primorske. Če sem stvar prav razumel, bi moral potemtakem voznik začetnik, prevoziti 100km samo da bi prišel do tega poligona ?
In potem še delavnice, pa test al vožnje odličnosti??!! Pa lepo vas prosim, tole je taka bedarija, da je groza. Strinjam se z avtorjem prvega posta.
Vozniški izpit, govorim za osebe mlajše od 18 let, bi morali vsi opraviti pri 17 letih, in potem obvezno eno leto voziti v spremstvu odrasle osebe, pač z vsemi potrebnimi pogoji..., na ta način, bi "mlad" voznik, veliko pridobil na izkušnjah v prometu, in znal primerno odreagirati v kritični situaciji.
V delavnici, lahko pet let predavaš, kako je treba odreagirati v določeni situaciji, a to nikakor nima istega učinka kot eno leto vožnje s spremstvom.
Strinjam se tudi s tem, da je to pač le še en dodaten način za cukat dnar!
poligon je zaenkrat samo v Celju. Sem gledal zadevo, sedaj jih bodo zgradili še več brez, skrbi. Država pač rabi denar ni kej.
Kredite je potrebno nekako krpati, se vam ne zdi?
IceIceBaby ::
Meni se zdi ideja odlična.
1. V tujini deluje. Finci imajo že nekaj časa tak sistem, pa se je izkazal za dobrega.
2. Mladi vozniki dobijo vsaj malo izkušenj z vožnjo v nekontroliranem avtomobilu. Malo jih bo prizemljilo, ko bodo pri 50kmh zavirali pa bo šel avto po svoje. Jaz sem za to, da vsak poskusi, kako zgleda v real life, ko te pri 100kmh+ začne zanašati in obračati.
Kar se tiče poligonov sem pa takoj za to, da se zgradi še kakšnega. Namesto partij, falkonov vojaških ladji in podobnega sranja bi lahko zgradili vsaj nekaj hudih objektov s poligonom in dirkališčem.
1. V tujini deluje. Finci imajo že nekaj časa tak sistem, pa se je izkazal za dobrega.
2. Mladi vozniki dobijo vsaj malo izkušenj z vožnjo v nekontroliranem avtomobilu. Malo jih bo prizemljilo, ko bodo pri 50kmh zavirali pa bo šel avto po svoje. Jaz sem za to, da vsak poskusi, kako zgleda v real life, ko te pri 100kmh+ začne zanašati in obračati.
Kar se tiče poligonov sem pa takoj za to, da se zgradi še kakšnega. Namesto partij, falkonov vojaških ladji in podobnega sranja bi lahko zgradili vsaj nekaj hudih objektov s poligonom in dirkališčem.
ProGTX ::
Rekel sem da ni ravno preveč "ekonomično", če se tako izrazim da imamo le 1 poligon za celotno slovenijo.
Bo vsaj bolj standarizirana zadeva. Pa poligon je na Vranskem, torej tudi za Ljubljančane ni to nek privilegij, kot bi se marsikdo hitro obregnil.
Zaenkrat sem slišal samo hvale tečaja varne vožnje, da se res naučiš odzivati se na situacije - ne nabereš si res veliko izkušenj, ker ne voziš dolgo časa, temveč pridobiš neka nova znanja. Glede obnašanja v prometu - en tečaj bo vseeno boljši kot noben tečaj, bodo ljudje vsaj pomislili na nekaj, na kar sicer ne bi.
Je pa res, da je 200EUR krepak zalogaj. Lahko bi recimo bilo obvezno samo obnašanje v prometu za par deset evrov, tečaj varne vožnje pa na veliko oglaševan.
Ramon dekers ::
IceIceBaby je izjavil:
Meni se zdi ideja odlična.
1. V tujini deluje. Finci imajo že nekaj časa tak sistem, pa se je izkazal za dobrega.
2. Mladi vozniki dobijo vsaj malo izkušenj z vožnjo v nekontroliranem avtomobilu. Malo jih bo prizemljilo, ko bodo pri 50kmh zavirali pa bo šel avto po svoje. Jaz sem za to, da vsak poskusi, kako zgleda v real life, ko te pri 100kmh+ začne zanašati in obračati.
Kar se tiče poligonov sem pa takoj za to, da se zgradi še kakšnega. Namesto partij, falkonov vojaških ladji in podobnega sranja bi lahko zgradili vsaj nekaj hudih objektov s poligonom in dirkališčem.
No sedaj se bomo zgledovali po fincih? ja prav, pa začnimo graditi še tako dobre ceste kot jih imajo oni, naredimo še gospodarstvo takšno kot ga imajo oni, naj dajo brezplačno to izvajanje varne vožnje, konec koncev ga opravljaš z lastnim avtomobilom.
To kar je nekdo rekel je totalno res, mladi dobijo tako ali tako avto star +10 let, ni bolje da si kupi boljše gume naredi ornk obvezen servis...kot pa da se grejo takšna sranja.
IceIceBaby ::
Kaj je narobe, če se zgledujemo po fincih? Če pri njih nekaj dela mi iz principa ne bomo počeli enako? Poleg tega finci nimajo ravno najboljših cest. Pol je makadamskih pol pa poledenelih.
Tistih 200EUR več bojo pa že našparali. Lahko bi blo ceneje ja, ampak marsikje te naša država še veliko bolj nategne. Če bo zadeva izboljšala stanje na cestah je tečaj gotovo vreden svojega denarja.
Tistih 200EUR več bojo pa že našparali. Lahko bi blo ceneje ja, ampak marsikje te naša država še veliko bolj nategne. Če bo zadeva izboljšala stanje na cestah je tečaj gotovo vreden svojega denarja.
#000000 ::
Mah a ne vidiš da so vsi zakoni povezani z varnostjo v cestnem prometu v zadnjih 10 letih sprejeti samo za ožemat narod ?
Ramon dekers ::
kako pa boš vedel da bo pri nas deloval? šele ko bo minilo 5 let in bo država dobili tisti denar, bo ugotovila da to pač ni pravi ukrep. Ali drugače, še naprej bo trdila da je to ukrep ki statistično sicer ne more pokazati koliko nesreč je preprečil, ampak "naj" bi deloval seveda ker tako menijo strokovnjaki (in ker prinaša dobičke.)
Kot sem rekel vzemimo še finski model gospodarstva, in kar se tiče njihovih cest, ti lahko zagotovo rečem da ne popravljajo vsako leto istega odcepa zato da ima cestna firma denar in delo:)
Pač bodo študentje dali tistih 200EUR za ta jajca, namesto dobrih gum, servisa, in drugih bolj potrebnih stvari. Če nekaj dodaš je potrebno nekje nekaj vzeti, dejstvo.
Kot sem rekel vzemimo še finski model gospodarstva, in kar se tiče njihovih cest, ti lahko zagotovo rečem da ne popravljajo vsako leto istega odcepa zato da ima cestna firma denar in delo:)
Pač bodo študentje dali tistih 200EUR za ta jajca, namesto dobrih gum, servisa, in drugih bolj potrebnih stvari. Če nekaj dodaš je potrebno nekje nekaj vzeti, dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
IceIceBaby ::
#000000, sem precej nastrojen proti državi in kretenskim zakonom, ki so sami sebi v namen. Ampak tale se mi zdi OK.
Ne veš 100%, dokler ne probaš. Ampak, ni nekih dobrih razlogov, da zadeva pri nas nebi delovala, če se je drugje izkazala.
Študentje v večini denar za gume in servise raje zapijejo in zažurajo.
Kar se pa same vozniške kulture in obnašanja na cesti tiče pa tak trening varne vožnje definitivno pomaga izboljšati stanje. Kot sem rekel, malo prizemlji vsemogočne driverje, ki imajo izpit že celih 14 dni. Vsak postane malo bolj ponižen in spoštljiv, ko pri hitrosti ritensko zbije par stožcev ob progi.
Tudi ostalim "izkušenim" voznikom tak trening nebi škodil.
kako pa boš vedel da bo pri nas deloval? šele ko bo minilo 5 let in bo država dobili tisti denar, bo ugotovila da to pač ni pravi ukrep. Ali drugače, še naprej bo trdila da je to ukrep ki statistično sicer ne more pokazati koliko nesreč je preprečil, ampak "naj" bi deloval seveda ker tako menijo strokovnjaki (in ker prinaša dobičke.)
Ne veš 100%, dokler ne probaš. Ampak, ni nekih dobrih razlogov, da zadeva pri nas nebi delovala, če se je drugje izkazala.
Pač bodo študentje dali tistih 200EUR za ta jajca, namesto dobrih gum, servisa, in drugih bolj potrebnih stvari. Če nekaj dodaš je potrebno nekje nekaj vzeti, dejstvo.
Študentje v večini denar za gume in servise raje zapijejo in zažurajo.
Kar se pa same vozniške kulture in obnašanja na cesti tiče pa tak trening varne vožnje definitivno pomaga izboljšati stanje. Kot sem rekel, malo prizemlji vsemogočne driverje, ki imajo izpit že celih 14 dni. Vsak postane malo bolj ponižen in spoštljiv, ko pri hitrosti ritensko zbije par stožcev ob progi.
Tudi ostalim "izkušenim" voznikom tak trening nebi škodil.
Ramon dekers ::
kako povsod? kje pa je še takšen zakon poleg finske?In če pri njih deluje bo pa pri nas sigurno, pa dajmo uvesti še šeriatsko pravo, če pri nekaterih arabskih državah deluje da se ženske ne bodo jeb... okoli bo pa pri nas enako. Pa to je super
Glej pri nas je že mentaliteta drugačna, nek voznik ki ima minimalno plačo, se mu bo fučkalo kako vozi še na cesti ali je to 50, ali 60 v naselju. Nekdo na finske ki ima pošteno plačo in ve da bo lahko priskrbel družina pa bo sigurno vozil po omejitvah.
EEE pa smo zopet pri našem (usranem) gospodarstvu, ki ga raja ne razume.
Nevem če se razumeva, če bi dal prej študent za avto 1200 bo dal sedaj 1000. Kaj tu ni jasno? Ne meči vseh študentov v isti koš ker ni potrebe.
Glej pri nas je že mentaliteta drugačna, nek voznik ki ima minimalno plačo, se mu bo fučkalo kako vozi še na cesti ali je to 50, ali 60 v naselju. Nekdo na finske ki ima pošteno plačo in ve da bo lahko priskrbel družina pa bo sigurno vozil po omejitvah.
EEE pa smo zopet pri našem (usranem) gospodarstvu, ki ga raja ne razume.
Nevem če se razumeva, če bi dal prej študent za avto 1200 bo dal sedaj 1000. Kaj tu ni jasno? Ne meči vseh študentov v isti koš ker ni potrebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
#000000 ::
Vlada je butasta spolh sedanja je pravi umotvor. Recimo zakaj nimamo cen alkohola kot na finskem ? Manj folka bi bilo pijanega po cestah in povsod če bi pivo stalo recimo 5 evrov pa en šnopček enako. Tisti ki bi hotu bit pijan se bo znajdu in magari sam kuhal šnopc doma a tisti ki gre v kafano in spije s kolegi 5-8 perov pol pa v avto in domov, ta bi ob takih cenah spil samo dva al pa še to ne. Ampak ne naši vrli politiki rajš nabijejo kazen za pijanega voznika in plenijo vozila ter jemljejo vozniške (kar je v bistvu kraja) in čakajo v okolici določenih hot spotov (kjer naj bi se veliko pilo) namesto da bi se problema lotili po drugi poti, pa nej še tle naredijo finski model. Pa ga ne bodo ker se jim ne izplača, ker alkohol prinese zelo veliko v blagajno, kazni pa tud.
Bor H ::
Da ti vzame vozniško ni kraja, ti si z izpitom dokazal da si sposoben vozit, z pijano vožnjo si dokazal da to ni res in ti je bilo dovoljenje začasno odvzeto.
IceIceBaby ::
Moris, ne vem kako vezo ima šeriatsko pravo pa minimalna plača pri vsem tem (a ljudje z minimalno plačo se namenoma zaletavajo al kaj?). Dejstvo je, da vozniki, ki se udeležijo takšnega treninga varne vožnje od njega precej odnesejo.
#000000, finci niso ravno znani po tem, da pijejo zmerno. Ubistvu spijejo več kot slovenci. Kaj ima to veze s treningom varne vožnje?
btw...redna cena treninga varne vožnje na Vranskem je 162EUR, ne 200EUR. Verjetno bo za obvezne treninge še kakšen popust. Razlika v ceni ni bistvena, če bodo zato mladi vozniki toliko bolj previdni na cesti.
#000000, finci niso ravno znani po tem, da pijejo zmerno. Ubistvu spijejo več kot slovenci. Kaj ima to veze s treningom varne vožnje?
btw...redna cena treninga varne vožnje na Vranskem je 162EUR, ne 200EUR. Verjetno bo za obvezne treninge še kakšen popust. Razlika v ceni ni bistvena, če bodo zato mladi vozniki toliko bolj previdni na cesti.
Ramon dekers ::
kst a ti resno ne znaš povezovati stvari ali se delaš butastega in si zaslepljen šolarček ki stori vse kar reče ta butasta vlada?
Ljudjem (slovencem) z minimalno plačo je vseeno kaj bo jutri. Fincem ne, ker imajo boljše dohodke!
No daj malo statistične podatke in linke da vidim koliko spijejo finci in slovenci!
Ljudjem (slovencem) z minimalno plačo je vseeno kaj bo jutri. Fincem ne, ker imajo boljše dohodke!
No daj malo statistične podatke in linke da vidim koliko spijejo finci in slovenci!
IceIceBaby ::
List of countries by alcohol consumption @ Wikipedia - evo, bo wikipedia OK?
Pa še samomori, da ne boš trdil, da vsi finci tako grozno srečni in zato bolj pazijo za cesti. List of countries by suicide rate @ Wikipedia
Če imaš minimalno plačo, ti očitno ne preostane drugega, kot, da se čelno zaletiš v prvo drevo, ki ga vidiš.
Pa še samomori, da ne boš trdil, da vsi finci tako grozno srečni in zato bolj pazijo za cesti. List of countries by suicide rate @ Wikipedia
Če imaš minimalno plačo, ti očitno ne preostane drugega, kot, da se čelno zaletiš v prvo drevo, ki ga vidiš.
Ramon dekers ::
imaš prav bolje je životariti iz dneva dan!po samomorih smo na višjem mestu kot finci.
IceIceBaby ::
Moris, lahko prosim razložiš kaško vezo imajo naše minimalne plače pri treningu varne vožnje?
Bananovec ::
Po moje gre tu samo za to, da je nekomu uspelo to zlobirati, podobno kot jim je pred časom uspelo zlobirati za nalepke na avto. Mladina že sedaj komaj zbere denar za vozniški izpit, kaj bo sedaj plačevala še psihološke delavnice?
V bistvu je izpit za avtomobil najcenejši.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
oracle ::
Naj uvedejo nov predmet "varna vožna" v osnovno in/ali srednjo šolo, pa bo boljši in cenejši učinek. Problem ni vozniško znanje, ampak mentaliteta mladine. Treba jim je "oprat" možgane že veliko prej.
Ramon dekers ::
Naj uvedejo nov predmet "varna vožna" v osnovno in/ali srednjo šolo, pa bo boljši in cenejši učinek. Problem ni vozniško znanje, ampak mentaliteta mladine. Treba jim je "oprat" možgane že veliko prej.
tako je!
IceIceBaby je izjavil:
Moris, lahko prosim razložiš kaško vezo imajo naše minimalne plače pri treningu varne vožnje?
o jo ima. To so kot domine, če en element manjka se vse začne sesuvati samo vase! Začenši z denarjem in plačami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
IceIceBaby ::
Teorija ne more nadomestiti prakse. En 360 in par povoženih stožcev ima precej bolj dramatičen efekt na voznike kot slike in izobraževalni video posnetki. Čeprav tudi tak predmet nebi škodil.
fosil ::
Jaz se samo bojim da ne bo tale zadeva dosegla ravno obratnega učinka.
Marsikateri 18 letnik bo, ko bo dal tole skoz, verjetno prepričan da sedaj pa obvlada zadevo in lahko dirka po cestah.
Treba je namreč naredit premik v glavah, tega se pa ne da z enim tečajem.
Marsikateri 18 letnik bo, ko bo dal tole skoz, verjetno prepričan da sedaj pa obvlada zadevo in lahko dirka po cestah.
Treba je namreč naredit premik v glavah, tega se pa ne da z enim tečajem.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Ramon dekers ::
IceIceBaby je izjavil:
Teorija ne more nadomestiti prakse. En 360 in par povoženih stožcev ima precej bolj dramatičen efekt na voznike kot slike in izobraževalni video posnetki. Čeprav tudi tak predmet nebi škodil.
prakso dobivaš z leti, to je tako kot da bi dal začetnika v boksu v ring po nekaj treningih. Kaj bo prišlo s tega? nikoli več nebo treniral.
Good Guy ::
btw...redna cena treninga varne vožnje na Vranskem je 162EUR, ne 200EUR. Verjetno bo za obvezne treninge še kakšen popust. Razlika v ceni ni bistvena, če bodo zato mladi vozniki toliko bolj previdni na cesti.
nima veze. tale tečaj se bo računal po urah, ki bodo iste kot so ure vožnje ko furaš za izpit(20-25EUR)
amigo_no1 ::
IceIceBaby je izjavil:
Meni se zdi ideja odlična.
1. V tujini deluje. Finci imajo že nekaj časa tak sistem, pa se je izkazal za dobrega.
2. Mladi vozniki dobijo vsaj malo izkušenj z vožnjo v nekontroliranem avtomobilu. Malo jih bo prizemljilo, ko bodo pri 50kmh zavirali pa bo šel avto po svoje. Jaz sem za to, da vsak poskusi, kako zgleda v real life, ko te pri 100kmh+ začne zanašati in obračati.
Kar se tiče poligonov sem pa takoj za to, da se zgradi še kakšnega. Namesto partij, falkonov vojaških ladji in podobnega sranja bi lahko zgradili vsaj nekaj hudih objektov s poligonom in dirkališčem.
Finci se vozijo poleti po makadamu in pozimi po poledenelih jezerih. Ni čudno da imajo potem toliko voznikov na rallyju.To je njihov poligon (dnevno) in tega nobeno Vransko ne bo doseglo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
#000000 ::
Da ti vzame vozniško ni kraja, ti si z izpitom dokazal da si sposoben vozit, z pijano vožnjo si dokazal da to ni res in ti je bilo dovoljenje začasno odvzeto.
Govorim za odvzem vozila, to je očitna nesorazmernost med prekrškom in kaznijo. Recimo vzamejo ti vozniško, plačaš debelo kazen + 500 evrov sodniških stroškov + zaseg vozila. Kolk je to kazni za en očitan prekršek ?
Se ti ne zdi malo preveč represije ker si spil dva špricarja preveč, res da že drugič v zadnjih nekaj letih, ampak napake delamo vsi ane. Ampak ko jo naredi sodnik, zdravnik, policaj, politik takrat se opraviči in reče jebiga napako sem naredu oz. motiti se je človeško, ko pa jo naredim jest obični jadnik, se pa ne morem izmotat z opravičilom ipd. ampak bo padla kazen, ode vozniška, pa še ob avto si če se komu glih dvigne čuna.
Ciklamen ::
Jaz bi pa tako rekel, sicer imam izpit sedaj že dobro leto, ampak lahko rečem da sem si pridobil kar dosti izkušenj (čeprav jih imam še zelo dosti za pridobiti), saj vsak dan, ali pa morda vsak drug dan sedem v avto in se peljem par kilometrov ali po mestu ali po naselju.
Morda je razlog za ta zakon tičal v tem, da so prometne nesreče mladih bile posledice pomanjkanja vožnje v real lifu, ker sedejo za volan vsakih 14 ali več dni, ker ali jim starši ne dovolijo uporabe avtomobilov (kot en razlog), ali pa so tako imenovani "nedeljski" vozniki, ki se jim pač ne da preveč vozit itd. itd., ali pa morda prepotentnost, češ da sedaj imam pa izpit, nič me več ne ustavi.
Vsaj tako jaz gledam na to, mi pa zagotovo ne bo prijetno tega drugo leto opravljati, ko mislim it delat vozniški izpit za kategorijo A (neomejeno)
Morda je razlog za ta zakon tičal v tem, da so prometne nesreče mladih bile posledice pomanjkanja vožnje v real lifu, ker sedejo za volan vsakih 14 ali več dni, ker ali jim starši ne dovolijo uporabe avtomobilov (kot en razlog), ali pa so tako imenovani "nedeljski" vozniki, ki se jim pač ne da preveč vozit itd. itd., ali pa morda prepotentnost, češ da sedaj imam pa izpit, nič me več ne ustavi.
Vsaj tako jaz gledam na to, mi pa zagotovo ne bo prijetno tega drugo leto opravljati, ko mislim it delat vozniški izpit za kategorijo A (neomejeno)
- End of the Post ->
techfreak :) ::
Se ti ne zdi malo preveč represije ker si spil dva špricarja preveč, res da že drugič v zadnjih nekaj letih, ampak napake delamo vsi ane. Ampak ko jo naredi sodnik, zdravnik, policaj, politik takrat se opraviči in reče jebiga napako sem naredu oz. motiti se je človeško, ko pa jo naredim jest obični jadnik, se pa ne morem izmotat z opravičilom ipd. ampak bo padla kazen, ode vozniška, pa še ob avto si če se komu glih dvigne čuna.
Vožnja pod vplivom alkohola (ali česa drugega) ni napaka, ampak namerno dejanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
dronyx ::
V bistvu je izpit za avtomobil najcenejši.
Kako najcenejši? Če stane ura vožnje 20 € in potrebuješ recimo 40 ur, si praktično na 1000 €. Približno toliko te stane tudi kakšen star avto za začetek, saj ga boš itak verjetno razbil. Jaz sem potreboval dve nesreči (enkrat sem avto spravil na bok), da sem se spametoval in začel voziti normalno.
Izi ::
Jaz pozdravljam ta novi zakon.
Tečaj varne vožnje bi moral po moje biti obvezen prav za vse voznike in to na vsakih 5 let.
In le čevlje sodi naj kopitar, tisti, ki še niste opravili tečaja varne vožnje ne pametujte o njegovih učinkih. V resnici ti prav nič ne zraste predstava o tvojem odličnem vozniškem znanju, ampak je učinek ravno nasproten. Ugotoviš namreč, da si marsikaj delaš narobe in da si dejansko slab voznik.
Jaz sem šel na ta tečaj, kljub temu, da sem po mojih izračunih prevozil že blizu 2 milijona kilometrov, plačal sem 250 EUR in mi ni žal za ta denar, je bilo precej zanimivo in poučno.
Koliko sicer vse skupaj koristi 2 meseca po opravljenem vozniškem izpitu ne vem, verjetno bi bilo bolj pametno počakati kakšno leto ali 2, vem pa da močno koristi voznikom, ki imajo že več kot 10 let vozniški izpit. Ugotoviš, da se je v tem času marsikaj spremenilo, mi pa vsi vozimo enako kot pred desetletji, recimo način bremzanja s klasičnimi bremzami in tistimi z ABS je popolnoma drugačen, to se preizkusi tudi v praksi na suhem in mokrem vozišču. Da ne omenjam precej predpisov in pravil na cesti, ki se vsakoletno spreminjajo in o njih osebno nisem nič vedel, tudi to se obdela na tečaju.
Glejte na ta tečaj kot na dopolnilo avtošole. V nobeni avtošoli nisem zasledil, da gredo učenci na poligon, kjer moraš najprej pognati avto nekje do 130 km/h in potem na različnih podlagah čim prej ustaviti, da vijuganja med stožci, kjer naj ne bi nobenega podrl niti ne omenjam in kjer ugotoviš, da sploh ne znaš pravilno držati oz. čim bolj učinkovito vrteti volana, čeprav presediš v avto po nekaj ur na dan.
Te izkušnje pomenijo več kot vsi tisti tedni preživeti v avtošoli.
Tako, da jaz bi spremenil samo to, da bi moral tečaj biti obvezen za vse in ne samo za mlade vznike in to na vsakih 5 let.
Tistih 200 EUR na vsakih nekaj let bi bilo zanemarljivo proti približno 1000 EUR vsako leto za servis, registracijo, zavarovanje in podobne drobnarije. Imeti avto je pač draga zadeva.
Tečaj varne vožnje bi moral po moje biti obvezen prav za vse voznike in to na vsakih 5 let.
In le čevlje sodi naj kopitar, tisti, ki še niste opravili tečaja varne vožnje ne pametujte o njegovih učinkih. V resnici ti prav nič ne zraste predstava o tvojem odličnem vozniškem znanju, ampak je učinek ravno nasproten. Ugotoviš namreč, da si marsikaj delaš narobe in da si dejansko slab voznik.
Jaz sem šel na ta tečaj, kljub temu, da sem po mojih izračunih prevozil že blizu 2 milijona kilometrov, plačal sem 250 EUR in mi ni žal za ta denar, je bilo precej zanimivo in poučno.
Koliko sicer vse skupaj koristi 2 meseca po opravljenem vozniškem izpitu ne vem, verjetno bi bilo bolj pametno počakati kakšno leto ali 2, vem pa da močno koristi voznikom, ki imajo že več kot 10 let vozniški izpit. Ugotoviš, da se je v tem času marsikaj spremenilo, mi pa vsi vozimo enako kot pred desetletji, recimo način bremzanja s klasičnimi bremzami in tistimi z ABS je popolnoma drugačen, to se preizkusi tudi v praksi na suhem in mokrem vozišču. Da ne omenjam precej predpisov in pravil na cesti, ki se vsakoletno spreminjajo in o njih osebno nisem nič vedel, tudi to se obdela na tečaju.
Glejte na ta tečaj kot na dopolnilo avtošole. V nobeni avtošoli nisem zasledil, da gredo učenci na poligon, kjer moraš najprej pognati avto nekje do 130 km/h in potem na različnih podlagah čim prej ustaviti, da vijuganja med stožci, kjer naj ne bi nobenega podrl niti ne omenjam in kjer ugotoviš, da sploh ne znaš pravilno držati oz. čim bolj učinkovito vrteti volana, čeprav presediš v avto po nekaj ur na dan.
Te izkušnje pomenijo več kot vsi tisti tedni preživeti v avtošoli.
Tako, da jaz bi spremenil samo to, da bi moral tečaj biti obvezen za vse in ne samo za mlade vznike in to na vsakih 5 let.
Tistih 200 EUR na vsakih nekaj let bi bilo zanemarljivo proti približno 1000 EUR vsako leto za servis, registracijo, zavarovanje in podobne drobnarije. Imeti avto je pač draga zadeva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
#000000 ::
techfreak :) je izjavil:
Se ti ne zdi malo preveč represije ker si spil dva špricarja preveč, res da že drugič v zadnjih nekaj letih, ampak napake delamo vsi ane. Ampak ko jo naredi sodnik, zdravnik, policaj, politik takrat se opraviči in reče jebiga napako sem naredu oz. motiti se je človeško, ko pa jo naredim jest obični jadnik, se pa ne morem izmotat z opravičilom ipd. ampak bo padla kazen, ode vozniška, pa še ob avto si če se komu glih dvigne čuna.
Vožnja pod vplivom alkohola (ali česa drugega) ni napaka, ampak namerno dejanje.
Kdo ti je pa to reku, oziroma kako boš to dokazal ?
dronyx ::
@Izi, saj verjetno vsi ne želimo biti railly vozniki? Verjamem pa da je to dober biznis za lastnika poligona varne vožnje in če bi bilo po njegovo, bi moral vsak vsaj enkrat na leto na tak poligon.
techfreak :) ::
Ramon dekers ::
techfreak :) je izjavil:
Se ti ne zdi malo preveč represije ker si spil dva špricarja preveč, res da že drugič v zadnjih nekaj letih, ampak napake delamo vsi ane. Ampak ko jo naredi sodnik, zdravnik, policaj, politik takrat se opraviči in reče jebiga napako sem naredu oz. motiti se je človeško, ko pa jo naredim jest obični jadnik, se pa ne morem izmotat z opravičilom ipd. ampak bo padla kazen, ode vozniška, pa še ob avto si če se komu glih dvigne čuna.
Vožnja pod vplivom alkohola (ali česa drugega) ni napaka, ampak namerno dejanje.
kako ni napaka? se skregaš z ženo greš v gostilno na pivo, postaneš še bolj depresiven, spiješ še eno in imaš že skoraj preveč. To se res lahko naredi samo največjim pijancem
IceIceBaby ::
@Izi, saj verjetno vsi ne želimo biti railly vozniki? Verjamem pa da je to dober biznis za lastnika poligona varne vožnje in če bi bilo po njegovo, bi moral vsak vsaj enkrat na leto na tak poligon.
Rally nima veze. Na poligonu vidiš, da dejansko nimaš takšne kontrole nad avtomobilom kot pogosto misliš. Vozniki običajno nimajo predstave kaj pomeni, če ti začne odnašati zadek pri 90kmh. Ko pride do take situacije na ceste se pogosto slabo konča. Na treningu se vsaj seznaniš z dejstvom, da nisi šumaher.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15847 (12848) | jero_no1 |
» | Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 31281 (28546) | krneki0001 |
» | Kupim vozniški izpit (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 32740 (29066) | Hayabusa |
» | Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18548 (16576) | St235 |
» | Za vse, ki vpijejo da jim država nič ne da... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13801 (11422) | kalko |