Forum » Programska oprema » Cinema 4D - Vprašanja in odgovori
Cinema 4D - Vprašanja in odgovori
r0ks0n ::
Pozdravljeni,
Če se moderatorji strinjajo bi odprl tole temo za vse, ki delate v Cinema 4D, katerikoli verziji. Predvsem jo odpiram zato, ker sem v programu še dokaj nov (osnove nekako poznam) in imam kar nekaj vprašanj in ker sem na tem forumu vedno dobil večinoma prijazne in uporabne odgovore, temo odpiram na Slo-techu in ne na kakšni drugem slovenskem računalniškem portalu. Nočem pa za vsako vprašanje odpirati nove teme, ker bi bile s tem informacije glede programa preveč razpršene za ostale uporabnike, ki iščejo podoben odgovor (ja tudi sam moderiram nekaj forumov :) )
Predvsem me zanima kaj je in kako se uporablja UV-mapping ali kakorkoli se že temu reče? Pa še to, večino stvari, ki jih izdelam v Cinemi, naredim s pomočjo "Primitive Objects" in ko zrendiram zadevo dobim včasih na določenih delih preveč ostre robove (krogle in podobno - ok, to vem, da je potrebno več segmentov dodati), ampak zanima me kako celotnemu projektu dodati več poligonov, ali je potrebno vsako posamezno stvar s pomočjo Knife toola razrezati, da dobimo več poligonov in s tem bolj čist, gladek objekt?
Za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem in upam, da se bo v tej temi razvila debata uporabnikov Cineme, da si izmenjamo mnenja, izkušnje, predvsem pa uporabne nasvete!
Lep dan vsem skupaj!
Rok
Če se moderatorji strinjajo bi odprl tole temo za vse, ki delate v Cinema 4D, katerikoli verziji. Predvsem jo odpiram zato, ker sem v programu še dokaj nov (osnove nekako poznam) in imam kar nekaj vprašanj in ker sem na tem forumu vedno dobil večinoma prijazne in uporabne odgovore, temo odpiram na Slo-techu in ne na kakšni drugem slovenskem računalniškem portalu. Nočem pa za vsako vprašanje odpirati nove teme, ker bi bile s tem informacije glede programa preveč razpršene za ostale uporabnike, ki iščejo podoben odgovor (ja tudi sam moderiram nekaj forumov :) )
Predvsem me zanima kaj je in kako se uporablja UV-mapping ali kakorkoli se že temu reče? Pa še to, večino stvari, ki jih izdelam v Cinemi, naredim s pomočjo "Primitive Objects" in ko zrendiram zadevo dobim včasih na določenih delih preveč ostre robove (krogle in podobno - ok, to vem, da je potrebno več segmentov dodati), ampak zanima me kako celotnemu projektu dodati več poligonov, ali je potrebno vsako posamezno stvar s pomočjo Knife toola razrezati, da dobimo več poligonov in s tem bolj čist, gladek objekt?
Za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem in upam, da se bo v tej temi razvila debata uporabnikov Cineme, da si izmenjamo mnenja, izkušnje, predvsem pa uporabne nasvete!
Lep dan vsem skupaj!
Rok
- spremenil: r0ks0n ()
bluefish ::
Stvari, ki jih sprašuješ, so pravzaprav precej splošne in skupne praktično vsem tovrstnim programom.
Več o UV-mappingu si lahko prebereš tukaj in tudi v pomoči programa (sploh nepogrešljiv del za vsakega začetnika).
Na hitro povedano se gre za proces, ki nekemu objektu priredi teksturo oz. mapo.
Glede ostrih robov pa je več rešitev, le te pa odvisne od objektov ipd. Lahko uporabiš Smooth metode, Chamfer robov,...
Več o UV-mappingu si lahko prebereš tukaj in tudi v pomoči programa (sploh nepogrešljiv del za vsakega začetnika).
Na hitro povedano se gre za proces, ki nekemu objektu priredi teksturo oz. mapo.
Glede ostrih robov pa je več rešitev, le te pa odvisne od objektov ipd. Lahko uporabiš Smooth metode, Chamfer robov,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cinema 4D R12Oddelek: Programska oprema | 2437 (1605) | Machete |
» | Tessellation?Oddelek: Strojna oprema | 3471 (3272) | boogie_xlr |
» | S.T.A.L.K.E.R. izide 23. marca. Letos!Oddelek: Novice / Igre | 5660 (3128) | dzinks63 |
» | Grafični Motorji (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4455 (3155) | Senitel |
» | UNREAL 2 The Awakening (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9164 (6079) | vander |