» »

Grafični Motorji

Grafični Motorji

1
2
»

Senitel ::

Riptor: SpeedTree je knjiznica za proceduralno generiranje dreves. Torej da ni treba modelirat vsakega drevesa posebej, ti kompletna drevesa generira en skupek kode.

Brane2: Hehe... Ne nic socnih detajlev ne dajejo ven. To je tudi razlog zakaj driverji za Linux niso open source. In razlog zakaj to ni na razpolago je precej ociten iz pripetljaja, ko je Intel odpru driverje in je cez par dni folk po forumih ze vedel da bo njihov naslednji graficni cip unified in celo koliko shader enot ima. NVIDIA ni prevec zainteresirana da bi folk take detajle zvedel o G80. >:D
Se najbolj "down to the metal" se pride ce programiras za PS3, kjer prakticno nimas nekega API-ja cez vse skup oziroma je ta zelo minimalen. Cip je pa pac derivat G7x, kar je pa ze pac staro... >:D
Se pa da marsikaj pogruntat z analiziranjem dogajanja na visjem nivoju (podobni poskusi kot je bil recimo moj Fillrate tester).

Orbit89 ::

JUPIII!!!
Že druga stran moje teme.
Dugače hvala za odgovor.
Nasledje oprašanje:
DX10 na XP
Torej zanima me čebo sploh deloval DX10 (z grafikuro v red) na XP, ker če ne se ne splača kupovat DX10 krafikure zraven pa še moreš prištet Visto (50k).

LP

Senitel ::

DX10 (kar je prakticno samo grafika torej D3D10, ker je vse ostalo isto) ne bo deloval na WinXP. Drgac bojo pa DX10 graficne delovale povsem normalno tudi brez DX10 torej na WinXP. In kolikor se mi zdi sem ze omenil, bo DX10 funkcionalnost na razpolago v OpenGL.
P.S.: Samo zato ker ni D3D10 in iger za D3D10 se ne pomeni, da nic ne profitiras.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

R33D3M33R ::

Mene zanima če je res, da sence računa CPU?
Zanima me zakaj v starih pogonih (recimo black & white ) pride do spreminjanja pokrajine. Namreč kake gore spreminjajo višino medtem ko delaš flyby. Ja, verjetno je problem v gonilnikih, ampak če je gora solid objekt se nima kaj spreminjati ali ne? :\
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Vesoljc ::

teren se spreminja po potrebi (LOD), podobno kot mipmapping. poglej si recimo ROAM tehniko.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Senitel ::

Sence računa CPU, če igra uporablja t.i. shadow volumes, ker na grafični kartici pač ne moreš naredit volumna od obrisa objekta do neskončnosti. To je počel Doom 3 in še mnogo drugih iger. Novejši pristopi k sencam so dosti bolj bolj prijazni računanju na grafični kartici.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ATI Hemlock že novembra? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
658867 (6167) Machiavelli
»

Radeon HD 4890 prihaja aprila (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
537467 (4674) PrimozR
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
925935 (4973) kobilica
»

Lahko že februarja pričakujemo cenejše izvedenke grafičnih kartic Geforce 8800? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
636437 (4617) Pesimist
»

GeForce4 čipi bodo zamudili

Oddelek: Novice / Grafične kartice
131958 (1958) franci

Več podobnih tem