Forum » Programiranje » Kaj potrebuješ za igro?
Kaj potrebuješ za igro?
NoUse4AName ::
MS visual c++ za programiranje, photoshop za slike in se 3d studio max za modele ce delas 3d igro.
Ce hoces naredit kaksno preprosto igro mas programe game factory al nekaj tazga, kjer lahko naredis igro tudi ce ne znas programirat.
Ce hoces naredit kaksno preprosto igro mas programe game factory al nekaj tazga, kjer lahko naredis igro tudi ce ne znas programirat.
Senitel ::
Kar se knjig tiče je ful vredu serija Game Programming Gems, sam jo moraš naročiti iz tujine pa ni ravno najboljša za popolne začetnike.
virtual_reality ::
NoUse4AName: igre se lahko pisejo v kateremkoli programskem jeziku, tudi v Delphiju. Ce je igra preprosta jo lahko napises tud v Visual Basicu. 3D igre, ki so procesorsko zelo pozresne, pa se vecinoma pisejo v Cju, C++, pa tudi zbirniku.
Ce si zelis programiranje olajsati, se dobijo tudi ze napisane knjiznice za igre. Nekatere so celo zastonj.
yabadak: poglej si source kodo za kaksno igrico. Nekaj casa nazaj sem tako na internetu dobil source kodo za Quake 2, ki je seveda napisan v C++.
Ce si zelis programiranje olajsati, se dobijo tudi ze napisane knjiznice za igre. Nekatere so celo zastonj.
yabadak: poglej si source kodo za kaksno igrico. Nekaj casa nazaj sem tako na internetu dobil source kodo za Quake 2, ki je seveda napisan v C++.
"C makes it easy to shoot yourself in the foot. C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."
Monster ::
ej ej ej... ka mi ti lahko das naslov od tega.. jest sem to neki prejsni teden iskal pa nekak nisem nasel... please
Ka zaboga...
yabadak ::
Pozdrav!
Zanima me še kako je z directx programiranjem. A ti narediš v 3d maxu neki in potem prevedeš v directx? Al kva?
Kako stvar sploh funkcionera?
A najprej narišeš nek poligon v maxu , potem mu daš neko dogajanje in logiko s c++....?
Ni mi prav jasen potek dogodkov.
Zanima me še kako je z directx programiranjem. A ti narediš v 3d maxu neki in potem prevedeš v directx? Al kva?
Kako stvar sploh funkcionera?
A najprej narišeš nek poligon v maxu , potem mu daš neko dogajanje in logiko s c++....?
Ni mi prav jasen potek dogodkov.
Senitel ::
Direct3D je grafična knjižnica kar pomeni, da zna risati trikotnike na milijon in pol načinov. Kako in katere trikotnike pa bo risal mu pa pove programer.
NoUse4AName ::
DirectX je zbirka APIjev, ki ti omogoca da delas z grafiko (Direct3D), zvokom (DirectSound), beres is tipkovnice/miske (DirectInput), itd. Torej vse kar rabis za igre, en del te zbirke je Direct3D.
OpenGL je tudi ena stvar za delo z grafiko, tako kot Direct3D. Ampak vecina iger uporablja Direct3D.
OpenGL je tudi ena stvar za delo z grafiko, tako kot Direct3D. Ampak vecina iger uporablja Direct3D.
yabadak ::
A se je kdo od vas že kej resno ukvarjal z vso to šaro? Koliko časa potrebuješ za eno igro?
Senitel ::
Jah če rečem na pamet rabiš ene 150 vrstic kode, da vse skupaj inicializiraš in lahko rišeš trikotnike. To je praktično enako za Direct3D in za OpenGL. Kolk pa potem rabiš za igro je pa odvisno predvsem od tega kolk obvladaš...
pro2c ::
sam programiram v VB-ju, sem si tudi nagledal tutoriale za dX v VB in je vse ql, sam se mi ne da studirat, gre pa! ...drugace sem napisal par "enostavnih" (ne 3D) iger in sem za eno rabil povprecno mesec dni (vsak dan)
--- www.DrinkProg.com ---
cyer^3d ::
Majhna replika na to da je Quake 2 v C++ -> kar ni res
Quake 1,2,3 so vsi napisani v cistem pure C. Doom3 engine bo tudi vecinoma napisan v C, predvsem rendering_part kode.
Quake 1,2,3 so vsi napisani v cistem pure C. Doom3 engine bo tudi vecinoma napisan v C, predvsem rendering_part kode.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnična Resničnost: Linux (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / RTV Slo | 13925 (8695) | smihael |
» | Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. delOddelek: Novice / Nova vsebina | 4766 (3520) | SavoKovac |
» | Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 7919 (5523) | BigWhale |
» | Delphi VS Visual C++Oddelek: Programiranje | 2288 (1966) | webblod |
» | 3D EngineOddelek: Programiranje | 1826 (1426) | helidium |