» »

Kaj potrebuješ za igro?

Kaj potrebuješ za igro?

yabadak ::

Pozdravljeni!
Zanima me katere programe potrebuješ za narediti igrico.
Hvala:))

NoUse4AName ::

MS visual c++ za programiranje, photoshop za slike in se 3d studio max za modele ce delas 3d igro.
Ce hoces naredit kaksno preprosto igro mas programe game factory al nekaj tazga, kjer lahko naredis igro tudi ce ne znas programirat.

Monster ::

..pa velik živcev pa cajta...
Ka zaboga...

yabadak ::

Hvala !
Kaj pa kakšen priročnik?
Zakaj je delfi?:\

NoUse4AName ::

delphi je programski jezik, ampak igre se pisejo v c++

Senitel ::

Kar se knjig tiče je ful vredu serija Game Programming Gems, sam jo moraš naročiti iz tujine pa ni ravno najboljša za popolne začetnike.

virtual_reality ::

NoUse4AName: igre se lahko pisejo v kateremkoli programskem jeziku, tudi v Delphiju. Ce je igra preprosta jo lahko napises tud v Visual Basicu. 3D igre, ki so procesorsko zelo pozresne, pa se vecinoma pisejo v Cju, C++, pa tudi zbirniku.

Ce si zelis programiranje olajsati, se dobijo tudi ze napisane knjiznice za igre. Nekatere so celo zastonj.

yabadak: poglej si source kodo za kaksno igrico. Nekaj casa nazaj sem tako na internetu dobil source kodo za Quake 2, ki je seveda napisan v C++.
"C makes it easy to shoot yourself in the foot. C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

Monster ::

ej ej ej... ka mi ti lahko das naslov od tega.. jest sem to neki prejsni teden iskal pa nekak nisem nasel... please:8)
Ka zaboga...

yabadak ::

Pozdrav!
Zanima me še kako je z directx programiranjem. A ti narediš v 3d maxu neki in potem prevedeš v directx? Al kva?
Kako stvar sploh funkcionera?:\
A najprej narišeš nek poligon v maxu , potem mu daš neko dogajanje in logiko s c++....?
Ni mi prav jasen potek dogodkov.:))

Senitel ::

Direct3D je grafična knjižnica kar pomeni, da zna risati trikotnike na milijon in pol načinov. Kako in katere trikotnike pa bo risal mu pa pove programer.

yabadak ::

A direkt3d je u bistvu directx, kaj je pa opengl?

NoUse4AName ::

DirectX je zbirka APIjev, ki ti omogoca da delas z grafiko (Direct3D), zvokom (DirectSound), beres is tipkovnice/miske (DirectInput), itd. Torej vse kar rabis za igre, en del te zbirke je Direct3D.
OpenGL je tudi ena stvar za delo z grafiko, tako kot Direct3D. Ampak vecina iger uporablja Direct3D.

yabadak ::

A se je kdo od vas že kej resno ukvarjal z vso to šaro? Koliko časa potrebuješ za eno igro?:))

Senitel ::

Jah če rečem na pamet rabiš ene 150 vrstic kode, da vse skupaj inicializiraš in lahko rišeš trikotnike. To je praktično enako za Direct3D in za OpenGL. Kolk pa potem rabiš za igro je pa odvisno predvsem od tega kolk obvladaš...

pro2c ::

sam programiram v VB-ju, sem si tudi nagledal tutoriale za dX v VB in je vse ql, sam se mi ne da studirat, gre pa! ...drugace sem napisal par "enostavnih" (ne 3D) iger in sem za eno rabil povprecno mesec dni (vsak dan)
--- www.DrinkProg.com ---

cyer^3d ::

Majhna replika na to da je Quake 2 v C++ -> kar ni res:D
Quake 1,2,3 so vsi napisani v cistem pure C. Doom3 engine bo tudi vecinoma napisan v C, predvsem rendering_part kode.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnična Resničnost: Linux (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / RTV Slo
11913858 (8628) smihael
»

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. del

Oddelek: Novice / Nova vsebina
414743 (3497) SavoKovac
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
947868 (5472) BigWhale
»

Delphi VS Visual C++

Oddelek: Programiranje
212264 (1942) webblod
»

3D Engine

Oddelek: Programiranje
291815 (1415) helidium

Več podobnih tem