Forum » Igre » [Anketa]Če bi bile igre odprtokodne, bi bile:
[Anketa]Če bi bile igre odprtokodne, bi bile:
Jst ::
1a:boljše kvalitete
1b:slabše kvalitete
1c:isto sranje drugo pakovanje
2a:bolj dobičkonosne
2b:manj dobičkonosne
2c:enako dobičkonosne
1b:slabše kvalitete
1c:isto sranje drugo pakovanje
2a:bolj dobičkonosne
2b:manj dobičkonosne
2c:enako dobičkonosne
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
- spremenil: Jst ()
Jst ::
Zamislite si eno AAA igro, ki ste je oddigrali v zadnjem času in odgovorite na zastavljeni vprašanji. Če zraven še argumentirate svoje stališče, toliko bolje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
Osebno se mi zdi vprašanje mal nepopolno, ker je hec odprtokodnosti navsezadnje dejavnost na dolgi rok, ne en sam naslov. Tako da se tudi posledice pokažejo šele denimo skozi franšizo, ne posamezni izvod.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
opeter ::
Odprtokoden ne pomeni, da je brezplačen, a ne? No, boljše kvalitete? To je odvisno od folka. Predvsem od moderjev. Če tega ni, je igra dejansko mrtva.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MIHAc27 ::
Čisto odvisno od igre oz koliko moderjev pritegne.
Če jih veliko bo gotovo boljša. Če jih ne bo potem bo zanič.
Dobiček se tudi da pridobiti na veliko načinov...vendar bi verjetno ostalo nekje na istem kot je sedaj.
Če jih veliko bo gotovo boljša. Če jih ne bo potem bo zanič.
Dobiček se tudi da pridobiti na veliko načinov...vendar bi verjetno ostalo nekje na istem kot je sedaj.
St235 ::
če bi bile igre v celoti odprtokodne in s tem brezplačne bi upadla predvsem audio vizuelna podoba iger, če se da igralnost obdržat na nivoju tudi z majhnim timom tega pač ni mogoče v podjetju, ki zaposluje par 100 ljudi. ODpadle bi igre z licenco (šport), ker si preprosto ne moreš privoščit licenčnine. Če pa bi se že kdo lotil visokoproračunskega projekta bi si moral profit z nečim povrniti (mikro tranzakcije, oglaševanje...) V splošnem menim, da bi bilo resk kvalitenih naslov (igralnost+slika+zvok) zelo malo. Sam verjamem da je pot nekje vmes.
Jst ::
Recimo: Modern Warfare 2, 60EUR, kodo dobiš na spletni strani.
Bi res manj zaslužili?
Je mogoče, da bi nastal kak fork navdušencev pri tako velikem projektu?
Zakaj, ko slišite besedo odprtokoden, je prva asociacija "brezplačen?"
Bi res manj zaslužili?
Je mogoče, da bi nastal kak fork navdušencev pri tako velikem projektu?
Zakaj, ko slišite besedo odprtokoden, je prva asociacija "brezplačen?"
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
opeter ::
Recimo: Modern Warfare 2, 60EUR, kodo dobiš na spletni strani.
Bi res manj zaslužili?
Ne bi manj zaslužili, saj je cena ista.
Je mogoče, da bi nastal kak fork navdušencev pri tako velikem projektu?
Bi, ne bi. Kdo ve?
Zakaj, ko slišite besedo odprtokoden, je prva asociacija "brezplačen?"
Dobro vprašanje. Morda zaradi tega, ker se odprtokodni projekti prvenstveno reklamirajo kot brezplačni? Vsaj v preteklosti. Seveda se zna to zaradi velikih korporacijskih prevzemov spremeniti (npr. Oracle -> OpenOffice).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Senitel ::
Jaz bi rekel 1c in 2a.
Developerji bi itak naredili ista čuda kot jih naredijo sedaj, kaj dosti se glede tega ne bi dalo naredit samo s tem.
Morda pa bi se za kakšne res dobre naslove našlo dovolj entuziastov, da bi bili sposobni spraviti kakšno igro recimo nativno na Linux ali Mac in bi posledično avtorji prodali kakšno kopijo več.
Aja pa še ena stvar je pri igrah. Možnosti za guljufanje bi šle v tem primeru sky high.
Developerji bi itak naredili ista čuda kot jih naredijo sedaj, kaj dosti se glede tega ne bi dalo naredit samo s tem.
Morda pa bi se za kakšne res dobre naslove našlo dovolj entuziastov, da bi bili sposobni spraviti kakšno igro recimo nativno na Linux ali Mac in bi posledično avtorji prodali kakšno kopijo več.
Aja pa še ena stvar je pri igrah. Možnosti za guljufanje bi šle v tem primeru sky high.
Icematxyz ::
Vprašanje. To glede goljufanja bomo v praksi tako slej ko prej videli. Če je kaj na tem ali gre za strah ki ni preveč utemeljen.
Ko se je nekdo odločil razvijati spletni strežnik na način da je koda odprta. Je verjetno tudi bil prvi pomislek. Kaj pa varnost?
Igre dan danes pa ne moreš ravno reči da ne omogočajo goljufanja? Pa niso ravno odprto kodne. Verjetno se da pri povezavi na strežnik dokaj dober sistem proti zlorabam razviti. In BAN uporabnika ki bo prekoračil neke parametre tudi ne bo prijeten. Še posebej če si toliko in toliko mesecev igranja in plačevanja naročnine vrgel s tem stran?
Morda še dokaj točni osebni podatki. Da se sploh lahko si izdelaš račun. Dober sistem prijavljanja zlorab. In par deset ljudi na server side ki izvajajo nadzor. Pa dvomim da je potem kakšna razlika v praksi med tem če je koda odprta ali ne.
Ko se je nekdo odločil razvijati spletni strežnik na način da je koda odprta. Je verjetno tudi bil prvi pomislek. Kaj pa varnost?
Igre dan danes pa ne moreš ravno reči da ne omogočajo goljufanja? Pa niso ravno odprto kodne. Verjetno se da pri povezavi na strežnik dokaj dober sistem proti zlorabam razviti. In BAN uporabnika ki bo prekoračil neke parametre tudi ne bo prijeten. Še posebej če si toliko in toliko mesecev igranja in plačevanja naročnine vrgel s tem stran?
Morda še dokaj točni osebni podatki. Da se sploh lahko si izdelaš račun. Dober sistem prijavljanja zlorab. In par deset ljudi na server side ki izvajajo nadzor. Pa dvomim da je potem kakšna razlika v praksi med tem če je koda odprta ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Senitel ::
Ne ni isto ali igra ali pa spletni strežnik. V mislih imam igre ala Counter Strike. Veš kako hudičevo lahko je tako igro popravit, da lahko gledaš čez stene, ali pa dodati kakšno "sniper instant head shot from 5km away"? In kako bistveno težje bo take stvari odkrivat (ok, če nekdo dela konsistentno head shote na 5km je rahlo očitno )?
Če si car in pogruntaš kako popravit Apache tako, da bo 2x hitrejši imaš seveda v realnem svetu še vedno prednost pred ostalimi igralci. Ampak proporcinalno je ta prednost mnogo manjša kot si jo lahko ustvariš v virtualnem svetu.
Jasno imaš obrambe proti temu. Od banov uporabnikov iz serverjev do tega, da praktično vse teče na black boxu pri developerju in so PC-ji samo glupi droni (ampak v tem primeru ti open source pomaga toliko kot "open source" HTML datoteke).
Apache ali pa PHP ni nov virtualen svet. Counter Strike je. Saj nočem rečt, da je bi bile odprto kodne igre slaba ideja, ampak take razne unfair advantage zadeve bodo garant eksplodirale.
Saj že danes zadeva ni niti približno rešena. Večinoma se v vseh igrah te zadeve samo zajezuje (recimo real money for ISK trading v EVE).
Če si car in pogruntaš kako popravit Apache tako, da bo 2x hitrejši imaš seveda v realnem svetu še vedno prednost pred ostalimi igralci. Ampak proporcinalno je ta prednost mnogo manjša kot si jo lahko ustvariš v virtualnem svetu.
Jasno imaš obrambe proti temu. Od banov uporabnikov iz serverjev do tega, da praktično vse teče na black boxu pri developerju in so PC-ji samo glupi droni (ampak v tem primeru ti open source pomaga toliko kot "open source" HTML datoteke).
Apache ali pa PHP ni nov virtualen svet. Counter Strike je. Saj nočem rečt, da je bi bile odprto kodne igre slaba ideja, ampak take razne unfair advantage zadeve bodo garant eksplodirale.
Saj že danes zadeva ni niti približno rešena. Večinoma se v vseh igrah te zadeve samo zajezuje (recimo real money for ISK trading v EVE).
Tr0n ::
1b in posledicno 2b
Ce bi bilo drugace, bi sedaj imeli izkljucno odprto-kodne igre.
Ce bi bilo drugace, bi sedaj imeli izkljucno odprto-kodne igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
St235 ::
Citat: www.coks.si
Odprto kodni programi (open source software) so programi, za katere ne veljajo tako stroge licenčne omejitve glede načina uporabe, kopiranja, spreminjanja kode in distribucije, ki veljajo za večino lastniške programske opreme. Programska koda odprtokodnega programja je prosto dostopna vsakomur, da jo lahko ureja, spreminja, popravlja, izboljšuje in dograjuje. Posebnost odprtokodne licence pa je v tem, da se tako spremenjene kode ne sme izdati pod strožjimi licenčnimi pogoji kot so tisti, pod katerimi je izdana začetna koda. Oprtokodni programi niso pomembni le za programerje in računalniške ,,geeke". Veliko jih je brezplačno na voljo na spletu, namenjenih za uporabo povprečnim uporabnikom. Ponujajo odlično alternativo (plačljivi) lastniški programski opremi.
Uradna definicija odprte kode pravi, da je to tisto programje, ki je izdano pod licenco, ki ustreza vsem desetim kriterijem Open Source Initiative. Najpomembnejši kriteriji so prosta distribucija, dostop do izvorne kode in dovoljenje za spreminjanje ter integracijo te kode.
1. točka pogojev de je nekaj odprtokodno (open source)
Odprtokodno programsko opremo je mogoče svobodno redistribuirati. Lahko jo redistribuira kdorkoli brezplačno ali proti plačilu;
Zato je prva asociacija ob odprto kodnem projektu brezplačnost.
Modern warfare 2 po mojem mnenju ne paše v kategorijo open source. To o čemer vi govorite je do kakšne mere proizvajalec pusti, da se posega v izvodno kodo z različnimi modi. Tudi dostopnost source code ne naredi zadevo open code.
Odprto kodni programi (open source software) so programi, za katere ne veljajo tako stroge licenčne omejitve glede načina uporabe, kopiranja, spreminjanja kode in distribucije, ki veljajo za večino lastniške programske opreme. Programska koda odprtokodnega programja je prosto dostopna vsakomur, da jo lahko ureja, spreminja, popravlja, izboljšuje in dograjuje. Posebnost odprtokodne licence pa je v tem, da se tako spremenjene kode ne sme izdati pod strožjimi licenčnimi pogoji kot so tisti, pod katerimi je izdana začetna koda. Oprtokodni programi niso pomembni le za programerje in računalniške ,,geeke". Veliko jih je brezplačno na voljo na spletu, namenjenih za uporabo povprečnim uporabnikom. Ponujajo odlično alternativo (plačljivi) lastniški programski opremi.
Uradna definicija odprte kode pravi, da je to tisto programje, ki je izdano pod licenco, ki ustreza vsem desetim kriterijem Open Source Initiative. Najpomembnejši kriteriji so prosta distribucija, dostop do izvorne kode in dovoljenje za spreminjanje ter integracijo te kode.
1. točka pogojev de je nekaj odprtokodno (open source)
Odprtokodno programsko opremo je mogoče svobodno redistribuirati. Lahko jo redistribuira kdorkoli brezplačno ali proti plačilu;
Zato je prva asociacija ob odprto kodnem projektu brezplačnost.
Modern warfare 2 po mojem mnenju ne paše v kategorijo open source. To o čemer vi govorite je do kakšne mere proizvajalec pusti, da se posega v izvodno kodo z različnimi modi. Tudi dostopnost source code ne naredi zadevo open code.
ahac ::
1b, 2b
Če pogledaš ostale velike opensource projekte: Linux, Apache, OpenOffice,...
Večinoma so zmogljivi in prilagodljivi, ampak zelo redko so pa zelo user friendly.
Potem imaš pa opensource igre kot je OpenTTD (remake Transport Tycoona). Tam so vse na novo napisal, dodal cel kup možnosti... ampak opensource grafika je slabša od originalne.
Opensource engine bi se še dalo imet.
Ampak pri igrah je pomembna zgodba, design, gameplay... Tukaj morajo pa imet razvijalci eno skupno vizijo in vsi delat v istem stilu. Na konc mora čisto vse perfektno pasat skupaj.
Če bi pa imel random folk, ki sam dela teksture, like, misije, mape... bo pa to ena velika zmešnjava. Pri majhnih projektih to verjetno še gre, ampak pri eni veliki igri pa ni šans. Sploh pri igrah ima sigurno vsakdo neke svoje ideje kaj bi bilo boljš.
Zato rabiš folk, ki skupaj sedi in rabiš jasna navodila kako se kaj dela. To pa pomeni, da rabiš razvijalce skupaj v bajti in jih moraš plačevat. Ampak potem pa ne vidm več prednosti opensourca... razen tega, da pomagaš konkurenci.
Če pogledaš ostale velike opensource projekte: Linux, Apache, OpenOffice,...
Večinoma so zmogljivi in prilagodljivi, ampak zelo redko so pa zelo user friendly.
Potem imaš pa opensource igre kot je OpenTTD (remake Transport Tycoona). Tam so vse na novo napisal, dodal cel kup možnosti... ampak opensource grafika je slabša od originalne.
Opensource engine bi se še dalo imet.
Ampak pri igrah je pomembna zgodba, design, gameplay... Tukaj morajo pa imet razvijalci eno skupno vizijo in vsi delat v istem stilu. Na konc mora čisto vse perfektno pasat skupaj.
Če bi pa imel random folk, ki sam dela teksture, like, misije, mape... bo pa to ena velika zmešnjava. Pri majhnih projektih to verjetno še gre, ampak pri eni veliki igri pa ni šans. Sploh pri igrah ima sigurno vsakdo neke svoje ideje kaj bi bilo boljš.
Zato rabiš folk, ki skupaj sedi in rabiš jasna navodila kako se kaj dela. To pa pomeni, da rabiš razvijalce skupaj v bajti in jih moraš plačevat. Ampak potem pa ne vidm več prednosti opensourca... razen tega, da pomagaš konkurenci.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Senitel ::
ahac: OpenTTD uporablja resource (grafiko, zvok) originala. Ali slučajno obstaja kakšen zastonjski nadomestek tega?
Lakotnik29:
RedHat Enterprise Linux je torej zastonj? Pri igrah ni samo stvar source kode. Brez vseh ostalih resourcev (tekstur, modelov, zvoka,...) je vsa zadeva uporabna toliko kot avto brez goriva.
Lakotnik29:
1. točka pogojev de je nekaj odprtokodno (open source)
Odprtokodno programsko opremo je mogoče svobodno redistribuirati. Lahko jo redistribuira kdorkoli brezplačno ali proti plačilu;
Zato je prva asociacija ob odprto kodnem projektu brezplačnost.
RedHat Enterprise Linux je torej zastonj? Pri igrah ni samo stvar source kode. Brez vseh ostalih resourcev (tekstur, modelov, zvoka,...) je vsa zadeva uporabna toliko kot avto brez goriva.
ahac ::
ahac: OpenTTD uporablja resource (grafiko, zvok) originala. Ali slučajno obstaja kakšen zastonjski nadomestek tega?
Ja, od 1.0 dalje ti ga sam ponudi pri inštalaciji (vsaj windows installer).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Bananovec ::
Pri nekaterih igrah menim, da opensource ne bi bila dobra ideja, saj če mi misli igra biti usmerjena v eno smer, naj bo tudi usmerjena v eno smer.
Velja pa predvsem to, kar je napisal ahac.
Linux je do mene bil le fake frend.
Velja pa predvsem to, kar je napisal ahac.
Linux je do mene bil le fake frend.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali je kultura odprte kode mrtva? (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 8881 (6938) | čuhalev |
» | Kanadska policija ima od leta 2010 univerzalni ključ za BlackBerryOddelek: Novice / Varnost | 11297 (8919) | Rok Woot |
» | Ranljivost v Linuxu in Androidu prisotna tri leta (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 22803 (18142) | SeMiNeSanja |
» | Svež popravek za od mrtvih obujen Windows XP (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 43535 (38193) | MrStein |
» | AMD presenetil in objavil odprtokodni gonilnik za prihajajoči HD 8000 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 23654 (19859) | Bistri007 |