Forum » Loža » mercedes cdi in kurilno olje
mercedes cdi in kurilno olje
atubbuta ::
Glede nato da imam štirko SDI in sem prej vozil in benz in TDI itd z 100+kw ... vam povem da SDI ni taka nepremičnina kakor se trobi. Sam treba jo znat vozit sploh u klanc je treba mal več zaleta pa leti... v pijavo goriški klanec (tisti ki se peljete po kočevki vete kateri je) grem vedno b.p 100 gor v klanec, po avto cesti pa tudi grem vedno b.p. lahko 130 kakor je zakonska omejitev.
Sem se že vozil z njim in presenetljivo; lahko le potrdim. Konjev je res malo, navor je pa očitno presenetljivo visok.
:)
ZdravkoČolič ::
Navor je, mislim, da manjši kot pri 1.4tdi. Toliko o navoru od SDI.
Kar se pa kurilca tiče pa odvisno kok maš rad svoj avto. Na zelooooo dolg rok bo motor verjetno bolj zapacalo.
Kar se pa kurilca tiče pa odvisno kok maš rad svoj avto. Na zelooooo dolg rok bo motor verjetno bolj zapacalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
;-) ::
Pri navadnem D ali SDI ti kaj drugega kot opeka na desni stopalki niti ne preostane da te golobi ne zamenjajo za spomenik.
Kot da si ti sprobal peljat D ali SDI.Kdor pravi da 60-70ks pod pokrovom ni zadost je speedfreak in nevarnost na cestah.
Pa sem res vozo golfa 4 SDI pa ni za nikamor. Muka se je pelat z tem.
atubbuta ::
Ja pol me je pa očitno bejba napela, da vozi SDI. Avto je namreč imel kar precej močne pospeške.
:)
ZdravkoČolič ::
ZdravkoČolič ::
PS: tisti, ki pa govorite kakšna muka je to vozit in ostalo nimate pojma. Čist zadovoljiva mašina je 1.9SDI. Zvočnega zida pa ne boš podru tud z TDI mašino.
IceIceBaby ::
Niste resni. Podatki za Golf 2.0 SDI (1.9SDI je še sekundo počasnejši do 100)
Golf 2.0SDI
0-100 km/h : 16.70s
Standing 1/4mile : 20.10s
Standing km : 37.40s
Top speed : 163 km/h (101 mph)
To so sprejemljive številke za 30 let star avto, ne za 2010.
Golf 2.0SDI
0-100 km/h : 16.70s
Standing 1/4mile : 20.10s
Standing km : 37.40s
Top speed : 163 km/h (101 mph)
To so sprejemljive številke za 30 let star avto, ne za 2010.
ZdravkoČolič ::
Končno ma večjo. Sicer pa to ni nič mučnega na tem. Maš nove avte, ki majo 20 do sto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
M-XXXX ::
ZdravkoČolič je izjavil:
Končno ma večjo.
Tudi če gre ene 5km/h več (po ŠTEVCU) je to hudičevo žalostno...
ZdravkoČolič ::
Ne vem zate, ampak jst zelo redko vozim 180. Do sto se pa tudi ne dirka glih. V resničnem svetu je poraba in registracija važna. In ne napadat, ker nikoli nism reku, da je hitr avto. Ampak samo da ga ni muka vozit. Vidiš razliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
M-XXXX ::
V resničnem svetu je poraba in registracija važna. In ne napadat, ker nikoli nism reku, da je hitr avto. Ampak samo da ga ni muka vozit. Vidiš razliko?
Jaz se vozim za cca 5.8-6L na 100km (mestna vožnja + avtocesta (cca 150-170), pri vožnji pri 130 imam cca 4L (tole velja za dokaj prazno avtocesto)), tako da poraba ni ravno dejavnik tukaj.
In vem kaj si mislim (te nisem nič napadal), tak avto se seveda da čisto normalno vozi, tako kot se da bencinarja z 60KM. Vendar pri takem avtu vse poteka počasi, ni nobene odzivnosti prehitevanje pa je dolgo in (bolj tvegano) opravilo.
Drugače pa glede videoposnetkov: kot prvo posnetek vožnje 180 ne pove nič (kolikor lahko mi iz posnetka precenimo se je lahko peljal v dolino). Iz posnetka pospeševanja pa tudi ne moremo razbrati kaj veliko (od 10 do 100 pospešuje cca 14-16sekund) prav tako je mogoče da se vozi v dolino. Lahko da je avto kaj predelan,... (in da ne bo pomote nič ne trdim, le pravim da kakšne končne sodbe nebi šel delat iz tega posnetka od katerega ne vemo skoraj nič).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
ZdravkoČolič ::
Na prvem se lepo vidi cesto. Poleg tega sm se pelu v 4ki sdi 170 in bila je ravnina (ne vem če je biu gas do konca). Kakšno mašino maš za porabo 4l, in kok težek avto?
IceIceBaby ::
Pri 180 po števcu je realna ravno mal čez 160. Pospeški do 100 so pa tudi okrog 16, 17s po tem videu.
Oboje je pa za znoret počasno. Pa končna niti ni problem, ampak za normalno vožnjo je tak avto precej neudoben in skoraj nevaren za prehitevanje.
Oboje je pa za znoret počasno. Pa končna niti ni problem, ampak za normalno vožnjo je tak avto precej neudoben in skoraj nevaren za prehitevanje.
ZdravkoČolič ::
Sam sm osebno z 1.1 bencinarjem, ki ima 60km in prazn tehta tono, prehitevov že vse živo od raznih makin, ki majo petkrat tok konjev. Pač mal zaleta vzameš, pa nižja prestava in gre, tistega, ki pa hitro vozi pa pač ne prehitevaš ane, ker v tem primiru ni v nobenmu avtu varno in smiselno prehitevat. Na avtocestah je pa res bolj kriza, ker mu primankuje moči. Vozim tudi dizlača, ki premore čez 200KM. In ne prehitevam čisto nič več kot s tem 60 konjskim bencinarjem. Na avtocesti je druga pesem, sicer pa za tamalga nimam modre vinjete tako, da več ne vidi avtoceste. Drugje je pa dobr. S tankom 50 l pa z njemu naredim 700 kilometrov pa nč ne šparam (ker morš malo mašino stiskat, da da kej od sebe). Tudi prehitevat se da z manj konji, samo znat je treba. In nobena muka ni pelat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
IceIceBaby ::
Twingo s 60 konji naprimer ima neprimerno boljše pospeške od Golfa 1.9SDI in od 2.0SDI.
Sicer pa po želji. Meni se zdijo takšni avtomobili neudobni. Z veseljem dam malo več denarja za bencin v zameno za to, da lahko u miru prehitiš, se vključiš na avtocesto in tudi v kakšen klanec pelješ v visoki prestavi.
Sicer pa po želji. Meni se zdijo takšni avtomobili neudobni. Z veseljem dam malo več denarja za bencin v zameno za to, da lahko u miru prehitiš, se vključiš na avtocesto in tudi v kakšen klanec pelješ v visoki prestavi.
ZdravkoČolič ::
Pelov sm twingota 1.2 55KM, ki v peti na ravnini ni hotel čez 134km/h (verjetno zamorjen ali kaj tazga) toliko o hitrosti twinga. Pa ma vseno več navora 1.9d kot pa 1.2 od twinga in ostale majhne atmosferske mašine. Se strinjam vedno je bolje več konjev pod haubo imet da se pa tudi z atmosferskimi dizli da živet. (ps: celo rima se. to bi bil lahko slogan za vw če bi meli v 6ki SDI mašino lol). Sicer smo šli pa ful oftopic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
IceIceBaby ::
Živet se da še z marsičem. Dol v afriki nekateri še vedno živijo v kočah iz blata in slame. Ampak ni pa normalno.
Tastar twingo (55km), ki so ga začeli delati leta 1993 ima skoraj 5 sekund boljše pospeške do 100 kot 1.9SDI. Tudi na 400m in 1000m je občutno hitrejši, kljub temu, da gre v prvem primeru za mestno jajčko v drugem pa za "resen" avto srednjega razreda s temu primerno ceno.
Ne rečem, da ni ljudi, ki bi bili sposobni tolerirati atmosferske dizle. Ampak dejstvo je, da gre za zelo počasen avto. Mislim, da je bil 1.9SDI najpočasnejši avto, ki ga je bilo možno kupiti v tistem obdobju.
Tastar twingo (55km), ki so ga začeli delati leta 1993 ima skoraj 5 sekund boljše pospeške do 100 kot 1.9SDI. Tudi na 400m in 1000m je občutno hitrejši, kljub temu, da gre v prvem primeru za mestno jajčko v drugem pa za "resen" avto srednjega razreda s temu primerno ceno.
Ne rečem, da ni ljudi, ki bi bili sposobni tolerirati atmosferske dizle. Ampak dejstvo je, da gre za zelo počasen avto. Mislim, da je bil 1.9SDI najpočasnejši avto, ki ga je bilo možno kupiti v tistem obdobju.
M-XXXX ::
Na prvem se lepo vidi cesto. Poleg tega sm se pelu v 4ki sdi 170 in bila je ravnina (ne vem če je biu gas do konca). Kakšno mašino maš za porabo 4l, in kok težek avto?
Cesto se vidi, vendar se niti približno ne da ocenit ali je ravna ali pod naklonom
Gre pa se za Megane 2, 1.9 DCI 160HP (1270kg + tekočine + 2-3 osebki v avtu).
Valvoline ::
Jaz se pa resno sprašujem kolk od vas ki tu trobite da SDI ne gre ima vozniškega izpita,kolk je takih ki so sploh SDI peljal,oz če so sploh kaksen avto fural razen v avtosoli. Govorim iz lastnih izkusenj(sem poklicni voznik in amaterski mehanik) dal sem skoz nešteto dizlov D in TDI. Pa kaj če SDI nima nekih extrtemnih pospeškov. Jaz na svojem golfu3 1.9d ne občutim nobeno pomanjkanje moči,celo golf2 1.6d je čisto zadost.3-4 leta sem imel vmes še audi 1.9tdi 90ks seveda je hitrejši in precej bl odziven,vendar pa take gromozanske razlike spet ni. Dobar SDI gre kamot 170-180kmh itak je vse več k 130-140 prepovedano.Tko da ne klatit neumnosti in praznih buč. Za sabo imam milijone kilometrov in mi je prav smešno k poslušam takih biserov tule.
Ne nakladaj 4l na 100km. Še clio z pol manj kilogramov tega ni zmožn.Realnost je 5-6l pr hitrosti 130kmh
Na prvem se lepo vidi cesto. Poleg tega sm se pelu v 4ki sdi 170 in bila je ravnina (ne vem če je biu gas do konca). Kakšno mašino maš za porabo 4l, in kok težek avto?
Cesto se vidi, vendar se niti približno ne da ocenit ali je ravna ali pod naklonom
Gre pa se za Megane 2, 1.9 DCI 160HP (1270kg + tekočine + 2-3 osebki v avtu).
Ne nakladaj 4l na 100km. Še clio z pol manj kilogramov tega ni zmožn.Realnost je 5-6l pr hitrosti 130kmh
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
Jaz sem ravno v avtošoli vozil Golf 4 SDI. Pri vključevanju na avtocesto se mi je inštruktor drl naj začnem pospeševati še predno se je avtocesta sploh dobro videla :)
Ne, da nima extremnih pospeškov. Sploh jih nima :)
Pa kaj če SDI nima nekih extrtemnih pospeškov.
Ne, da nima extremnih pospeškov. Sploh jih nima :)
Valvoline ::
Če bi bil SDI bi si že zapomno
Aha ti si vglavnem že zapomnu mondeota z porabo 15l na 100,in puntota katermu se je testiranje hitro končalo dab nam kaj več poveda,če se prav spomnim. :) Dizla ti še nisi povohal.Ko ga boš se še enkrat oglasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
dzinks63 ::
Mislim, da je bil 1.9SDI najpočasnejši avto, ki ga je bilo možno kupiti v tistem obdobju.
Bile so še kakšne večje, težje in dražje kripe tistega časa. Npr.: Frontera, ali pa Mercedes E200D, katere so še yugeci prehitevali.
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Jaz sem ravno v avtošoli vozil Golf 4 SDI. Pri vključevanju na avtocesto se mi je inštruktor drl naj začnem pospeševati še predno se je avtocesta sploh dobro videla :)
Pa kaj če SDI nima nekih extrtemnih pospeškov.
Ne, da nima extremnih pospeškov. Sploh jih nima :)
In kaj potem če za 0-100 rabi nevem 20s? A to pomen da avto ni za peljat al kaj.Po mestu vožnja in pospeševanje 0 do 50-60 pa sploh ni pomembno če je SDI ali TDI.Na odprtem pač ko enkrat pospeši pa gre.Aja nekateri pač za tistih 5-10s pospeška manj orgazmirajo.To so povečini freshmani ki so vozniškega komaj opravil,al pa ga sploh še nimajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
Mislim, da je bil 1.9SDI najpočasnejši avto, ki ga je bilo možno kupiti v tistem obdobju.
Bile so še kakšne večje, težje in dražje kripe tistega časa. Npr.: Frontera, ali pa Mercedes E200D, katere so še yugeci prehitevali.
To je blo pred cca 20 leti. Sicer pa SDI ni nič hitrejši od tega E200D.
Valvoline, pospešek od 0 do 100 ti da precej dober občutek o tem kako se avto pelje. Po mestu do 50, 60 je vsak mestni malček bolj poskočen kot SDI.
To so povečini freshmani ki so vozniškega komaj opravil,al pa ga sploh še nimajo.
Al pa normalni ljudje, ki se vozimo v avtih primernih za 21. stoletje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceIceBaby ()
Valvoline ::
.......Al pa normalni ljudje, ki se vozimo v avtih primernih za 21. stoletje :) .......
Yep,serviserji pa prav veselo čakajo takšne z široko odprtimi rokami,seveda z pričakovanjem najmanj 4 mestne številke za opravljeno delo.
Yep,serviserji pa prav veselo čakajo takšne z široko odprtimi rokami,seveda z pričakovanjem najmanj 4 mestne številke za opravljeno delo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Zadnjič sem skoraj umr od smeha,nek hud BMW dizel l.07 v okvari,zbral so se 5 mehankarjev in 5 električarjev in vsi gledajo v luft,nobedn nima pojma kaj bi z avtom lahka bilo narobe.
Niso mogl avta popravit,pa so lastniku dal nasvet da ga naloži na vleko in da ga pelje nekje v Avstriji na servis h nekemu špecijalistu za BMWje. Hahahaha.
Niso mogl avta popravit,pa so lastniku dal nasvet da ga naloži na vleko in da ga pelje nekje v Avstriji na servis h nekemu špecijalistu za BMWje. Hahahaha.
IceIceBaby ::
Ah dej, to so zgodbice. Imamo v Sloveniji kar nekaj usposobljenih BMW mehanikov pa vso opremo, ki jo premorejo v avstriji na BMW servisu.
Zheegec ::
Ne rabiš nič posebenga vedeti, priključiš na računalnik in ti sporoči za 75% možnih napak, ostalo pa so precej očitne napake. Povprečni moderni avtomobil ima preko 15 senzorjev vgrajenih. Za primer, moj ima poleg senzorja nivoja motornega olja tudi senzor za kvaliteto (najbrž viskoznost) olja. Imaš pa povsod takšne mehanike, nekateri celo primernega računalnika nimajo, ali pa znanja.
Anyway, 20s do 100Km/h je noro... Večino prehitevanja v tem primeru odpade, celo prehitevanje tovornjakov. Potem moramo pa ostali prehitevati tudi 2 avtomobila in 1 tovornjak naenkrat...
Anyway, 20s do 100Km/h je noro... Večino prehitevanja v tem primeru odpade, celo prehitevanje tovornjakov. Potem moramo pa ostali prehitevati tudi 2 avtomobila in 1 tovornjak naenkrat...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djordjevic ::
Samo glavno, da to gre tudi 15 let in več. Na cviček.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Isotropic ::
Mislim, da je bil 1.9SDI najpočasnejši avto, ki ga je bilo možno kupiti v tistem obdobju.
Bile so še kakšne večje, težje in dražje kripe tistega časa. Npr.: Frontera, ali pa Mercedes E200D, katere so še yugeci prehitevali.
mercedes c180 (brez kompresorja)
Zheegec ::
Zanimivo, kolk hitro se "kurilničarji" začnejo obnašati agresivno. Ne samo, da se izogibajo plačilu trošarin (in so na to še ponosni), ampak še druge javno nagovarjajo, da naj to počnejo.
[edit] potem bi šel pa še dirkat, seveda... Samo to je na žalost ravno kontra-produktivno varčevanju s tankanjem kurilca, a ni?
[edit] potem bi šel pa še dirkat, seveda... Samo to je na žalost ravno kontra-produktivno varčevanju s tankanjem kurilca, a ni?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
djordjevic ::
Heh, ja, samo potem bo spet država kriva.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zheegec ::
Perverzna lopovščina, kaj?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
oldguy ::
Eh, sej jim bo itak ušel, s svojo SDI formulo. Saj je vendar slovenski Kankkunen z miljoni kilometrov pod ritjo, bo pa že, mulci.
Nič, grem mleko pit, potem pa spat...
Nič, grem mleko pit, potem pa spat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
imagodei ::
Pordečeli: Offtopic ste, nazaj na temo prosim.
Kar se pa tiče Collin McRae wannabe-jev: tole ni plac za merit spolne organe. Vse ima svoje meje, tole izvajanje je preseglo še zadnjo. Če izbris ne bo zadostoval, bo zgleda treba predlagat kak zveneč naziv.
Kar se pa tiče Collin McRae wannabe-jev: tole ni plac za merit spolne organe. Vse ima svoje meje, tole izvajanje je preseglo še zadnjo. Če izbris ne bo zadostoval, bo zgleda treba predlagat kak zveneč naziv.
- Hoc est qui sumus -
atubbuta ::
Na prvem se lepo vidi cesto. Poleg tega sm se pelu v 4ki sdi 170 in bila je ravnina (ne vem če je biu gas do konca). Kakšno mašino maš za porabo 4l, in kok težek avto?
Cesto se vidi, vendar se niti približno ne da ocenit ali je ravna ali pod naklonom
Gre pa se za Megane 2, 1.9 DCI 160HP (1270kg + tekočine + 2-3 osebki v avtu).
Ta kuri pri 130 km/h okoli 5 l/100km, vsaj kabrio. Da bi bilo pa 25% razlike v porabi med navadnim in kabriom pa ne verjamem.
:)
M-XXXX ::
Ta kuri pri 130 km/h okoli 5 l/100km, vsaj kabrio. Da bi bilo pa 25% razlike v porabi med navadnim in kabriom pa ne verjamem.
Kot je rekel že djordjevic... Sicer nisem čipal iz namena manjše porabe (pravzaprav sem mislil, da je manjša poraba zgolj nateg) vendar je razlika dejansko tukaj. Recimo, da je kljub 30KM več poraba padla za kakšne 3-6dcl... Iz LJ do Trebnjega (merjeno od izvoza na avtocesti, do konca avtoceste) sem imel pri 150 (tempomat) cca 4.9-5L.
Pyr0Beast ::
Verjetno zato ker ga ni potrebno tiščati v obrate, da doseže tisto svojo moč.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
M-XXXX ::
Verjetno zato ker ga ni potrebno tiščati v obrate, da doseže tisto svojo moč.
Ne vem če je to "krivec" glede na to, da turbina začne vlečt pri cca 150 vrt/min manj, max navor pa je pri cca 2100-2200 obratih. Vožnja pri 150km/h pa pomeni cca 2650 vrt/min, kar težko rečem, da je ravno tiščanje v obrate
atubbuta ::
Ta kuri pri 130 km/h okoli 5 l/100km, vsaj kabrio. Da bi bilo pa 25% razlike v porabi med navadnim in kabriom pa ne verjamem.
Kot je rekel že djordjevic... Sicer nisem čipal iz namena manjše porabe (pravzaprav sem mislil, da je manjša poraba zgolj nateg) vendar je razlika dejansko tukaj. Recimo, da je kljub 30KM več poraba padla za kakšne 3-6dcl... Iz LJ do Trebnjega (merjeno od izvoza na avtocesti, do konca avtoceste) sem imel pri 150 (tempomat) cca 4.9-5L.
To je logična posledica, saj ga je treba pol manj tišat. Od kolega mislim da je 120 KM.
Tudi jaz bi čipu! Ampak a se pol ne poviša registracija, pa fore s homologizacijo, ...
moj je 1.6dCi 85 KM in bi ga komot spravl na 105 KM. Lažje bi mi blo furat s 20 konji in 40 navora več. Sploh, ko ima avto na seb 4 bicikle, polno prtlage in folka, mu močno manjka moči.
:)
Meizu ::
djordjevic ::
Ja, tale 1.5 85 je malo podhranjen. Moj dedek ga ima. Saj ko se ga enkrat navadiš, je čisto okej, ampak ko sedem jaz vanj iz mojega 120-konjskega je razlika kot noč in dan. Isti (oziroma zelo podoben) motor pa je, recimo, v cliotu delal čuda (ni čudno, precej manjša teža).
No grave is deep enough to keep us in chains.
M-XXXX ::
To je logična posledica, saj ga je treba pol manj tišat.
Če na stvar pogledaš tako, bi to pomenilo da bi 500KM motor pokuru le 2 litra, glede na to, da gasa ne rabiš več kot pogledat
Ampak a se pol ne poviša registracija, pa fore s homologizacijo, ...
Uradno ja... V praksi pa je tako, da ni boga ki bi ti pogruntal kaj takega (nobene vizualne spremembe na motorju/avtu). Sam sem Megana čipal še v garancijskem obdobju in je bil od takrat že parkrat na servisu v času garancije (menjava zadnje luči zaradi kondenza), popravila osvetlitve v stikalu za šipo, popravilo zadnje
žarnice za tablice, redni servis pa ni nikoli nobeden nikoli nič ne vprašal ne kakorkoli omenil karkoli s tem...
Valvoline ::
Hey admin,sory za oftopic. Vendar nisem jaz tisti ki skoz trobi da D ali SDI ne gre.Sem pa lepo povedal da pubec pride zraven in mu jaz osebno demonstriram če gre ali ne.Celo z kombijem(če ne z tovornjakom) ga bom pustil zadaj.In ne nisem CMR wanabee,vendar me takšni bebčki ki še 10tkm niso prevrtel vsega skupaj prav razjezijo z svojimi sick izjavami.
P.S.
In jaz nobenega ne nagovarjam da se na kurilca fura.Vsak naj dela kar mu paše.Jaz le povem da je kurilc in nafta isto sranje različno pakovanje.
P.S.
In jaz nobenega ne nagovarjam da se na kurilca fura.Vsak naj dela kar mu paše.Jaz le povem da je kurilc in nafta isto sranje različno pakovanje.
Valvoline ::
Ta kuri pri 130 km/h okoli 5 l/100km, vsaj kabrio. Da bi bilo pa 25% razlike v porabi med navadnim in kabriom pa ne verjamem.
Kot je rekel že djordjevic... Sicer nisem čipal iz namena manjše porabe (pravzaprav sem mislil, da je manjša poraba zgolj nateg) vendar je razlika dejansko tukaj. Recimo, da je kljub 30KM več poraba padla za kakšne 3-6dcl... Iz LJ do Trebnjega (merjeno od izvoza na avtocesti, do konca avtoceste) sem imel pri 150 (tempomat) cca 4.9-5L.
BTW mogoče le v primeru če avto ima 6 prestav.
Sicer je pa čipanje 1.9 dizelašev na več kot 130km že mal nevarno.Močno trpi turbina ki lavfa na polno že pri zelo nizkih obratih motorja.No mogoče so pr novejših turbinah(motorjih) nekaj izboljšal pa da je vse skupaj malo bolj trpežno.Za 110 in 130ks VWje TDI vem da ni priporočljivo španat na prek 140km.Vem pa za en primer k so čipal a3 iz 110ks na 150ks pa mu je razneslo glavo in ventile.Po čipanju ne smeš tišat v preveč visokih obratov.
;-) ::
Če bi bil SDI bi si že zapomno
Aha ti si vglavnem že zapomnu mondeota z porabo 15l na 100,in puntota katermu se je testiranje hitro končalo dab nam kaj več poveda,če se prav spomnim. :) Dizla ti še nisi povohal.Ko ga boš se še enkrat oglasi.
Pa golfa 4 SDI sem vozo en čas pa vem kak je, zdaj pa mam pugija 206 s16 pa je pravi šparovček z bencinom proti puntotu če gledamo glede na hitrost in čas od točke A do B (pije mi 8litrov).
gzibret ::
> Jaz le povem da je kurilc in nafta isto sranje različno pakovanje.
Res je, le z malenkostno razliko. Nafta je bolj obdavčena od kurilca (in ga zato ne smeš tankat v tovornjak ali dizla), in v kurilc dajo nek dodatek, da lahko policaji takoj na licu mesta izsledijo, kdo tanka kurilca in kdo nafto.
Res je, le z malenkostno razliko. Nafta je bolj obdavčena od kurilca (in ga zato ne smeš tankat v tovornjak ali dizla), in v kurilc dajo nek dodatek, da lahko policaji takoj na licu mesta izsledijo, kdo tanka kurilca in kdo nafto.
Vse je za neki dobr!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Golf 4 1.9 sdiOddelek: Na cesti | 7691 (7441) | black ice |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23678 (20661) | rajc123 |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28808 (25891) | Buggy |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23425 (21334) | denabiker |
» | Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 77354 (74357) | Azrael |