» »

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

««
6 / 6
»
»»

IvoJan ::

sej to je spam :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Spc ::

larisa87 je izjavil:

No, da še jaz delim moje izkušnje z rolanom če že berem to temo.
Kupili smo asus laptopa uzel smo ga na trajnik na 12 mesecev.

Čez 6 mesecev jih seveda pokličemo nazaj zakaj ni bilo še nič odtegjeno nakar nam gospod razloži, da je prišlo do nekakšne napake in da je bila pogodba neveljavna že od samega začetka.

Tretji dan se seveda oglasimo v rolanu in tam nam naenkrat niso morali več sestaviti nove pogodbe (seveda niso povedali zakaj oz. kaj je narobe).
Na koncu nam je povedal prodajalec, da edina rešitev je, da začnemo plačevati po položnicah.

In tko so skenclal pogodbo in začel so pošiljat položnice vsak mesec.
Seveda je bila položnica na mesec oz. ta znesek na mesec dražji od trajnika za 18eur ampak smo bili pošteni in zadevo plačali.
Ni nam pa bilo jasno zakaj se to tako dela oz. zakaj pogodba ni bila veljavna.

Takšna je moja izkušnja.
Laptopa pa sem rabila za šolo.

Eni ste preveč pošteni. :(
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

poweroff ::

Pokliči na TIRS. Oz. jim kar po mailu pošlji prijavo. Ko jih bodo opalili z par sto EUR, boš takoj prenehal dobivati e-maile...
sudo poweroff

RookY ::

poglejte tole temo....kdo sprašuje o problemu in kdo mu kot zadnji odgovarja :D

http://slo-tech.com/forum/t331778/zacet...
Juhu juhu spet bom bruhu

knesz ::

In to ima veze z Rolanom in njihovo prakso poslovanja?

matej_jack ::

Saj ne morem verjet! 27. maja so me odjavili od njihovih novic, potem ko sem jim (drugič) poslal mail.
Danes sem kar naenkrat spet prejel njihove novice na mail ;((
Tokrat še jim enkrat pošljem mail, nato pa se bom zgleda res moral obrniti na tržni inšpektorat. Renično ne vem, kako se rešiti tega, najbolje da dam v spam? 8-O

KuntaKinte ::

hvala enako,ker mi je resnično prekipelo in ker so mi po 365 pritožbi začeli pošiljati kar dva maila na enkrat sem jih prijavil inšpekciji

KuntaKinte ::

no,prijavil sem jih kar preko spleta,kjer sicer nisem dobil nobenega obvestila če so vlogo sploh prejeli in kaj se dogaja,sem pa danes dobil obvestilo da so opravili inšpekcijski pregled in jim izrekli opozorilo

kr en model ::

Upam da ni tako pri dinokompu, sicer pa jeba ce se ti tako zgodi :S

Zato pa mafijske frende dobit in blabla tralala pa bi bila stvar hitro rešena :)

IvoJan ::

kr en model je izjavil:

Upam da ni tako pri dinokompu, sicer pa jeba ce se ti tako zgodi :S

Zato pa mafijske frende dobit in blabla tralala pa bi bila stvar hitro rešena :)


ne govori neumnosti o dinokompu.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

galu ::

dino je že vredu, sam mene malo motu to, da dokaj hitro delavnik konča..
Tako to gre.

kr en model ::

IvoJan je izjavil:

kr en model je izjavil:

Upam da ni tako pri dinokompu, sicer pa jeba ce se ti tako zgodi :S

Zato pa mafijske frende dobit in blabla tralala pa bi bila stvar hitro rešena :)


ne govori neumnosti o dinokompu.

Kakšne neumnosti? Saj sem napisal "Upam da ni tako pri dinokompu"? Še vedno se nisi naučil prebrati celega posta?

FuI2cY ::

galu je izjavil:

dino je že vredu, sam mene malo motu to, da dokaj hitro delavnik konča..


js pa mislim, da ni tako, da ne konča hitro delavnika. Dopoldan gre robo, popoldan in zvečer in tudi pozno v noč sestavlja računalnika itd.

mihco ::

FuI2cY je izjavil:

galu je izjavil:

dino je že vredu, sam mene malo motu to, da dokaj hitro delavnik konča..


js pa mislim, da ni tako, da ne konča hitro delavnika. Dopoldan gre robo, popoldan in zvečer in tudi pozno v noč sestavlja računalnika itd.

Eh pa saj zdaj vec lastnik ne dela sam...predvidevam, da je tip ze posteno napolnil sparovcke glede na to koliko ljudje kupujejo tam zadnje case. Sam sem pri dinokomp kupil komp se v njegovih zacetkih(takrat se elektronika.si :), jap tudi dino ni all gold) in mi je prav vsec, da sem prevzel robo v zakajeni garazi polni racunalniske opreme in ob cigaretu pokomentiral malo o takratnih aktualnostih z lastnikom. Malo sem sicer bil skepticen glede garancije in ali bo roba, ki sem jo kupil dejansko nova ampak moram res potrkat....vse se je dalo zmenit. Vecina stvari pa se danes deluje ko ura.

matej_jack ::

Jaz sem jih dal na spam in mirna bosna. Ampak od takrat še nisem opazil, da bi kaj prišlo.

mihco je izjavil:


... in mi je prav vsec, da sem prevzel robo v zakajeni garazi polni racunalniske opreme in ob cigaretu pokomentiral malo o takratnih aktualnostih z lastnikom.

O ja, neprecenljivo, vsi tisti računalniki, zvočniki, cdji, studio, ... :D

mihco ::

matej_jack je izjavil:


mihco je izjavil:


... in mi je prav vsec, da sem prevzel robo v zakajeni garazi polni racunalniske opreme in ob cigaretu pokomentiral malo o takratnih aktualnostih z lastnikom.

O ja, neprecenljivo, vsi tisti računalniki, zvočniki, cdji, studio, ... :D

domace vzdusje :) in pa obcutek, da se vse da zmenit mi je pri nakupu celo bolj pomembn kot pa neka pocukranost in kao strokovnost prodajalcev v drugih trgovinah

Spc ::

 

c3p0 ::

Skoraj dobra reklama za Rolan: na lokaciji vedno nekdo, celo pokličajo kdaj pa kdaj nazaj. Lastnosti, ki jih nekateri servisi nimajo.

J-ronimo ::

Pred dvema letoma sem tam kupil Fujitsu Siemens prenosnik serije Pi (se ne spomnim več kateri je bil), delal pa je natanko 1 uro. Procedura vračanja denarja in vse formalnosti so potekale nenormalno počasi, ampak smo vsaj poštimal na koncu...

Takrat je bilo tako, da so imeli najbolj ugodno ponudbo, vendar od takrat ne kupujem več tam.

Spc ::

Eno uro ?
8-O
 

icebreaker ::

Še predobro vem, kako je, ko ti pritisk dvigne kakšen tehnični servis/trgovina, ko ti lažejo, in imajo za neumnega, se ne držijo dogovorov najbolj pa, ko se ne držijo uradnih pravil garancije oz. reklamacije itd (še posebej novega izdelka),...

A zanimivo, sam sem bil prvic stranka servisa Rolan in sem dobil pozitivno mnenje. Prav zaprav sem prvic v svojem zivljenju racunalnik odpeljal na uradni servis, na moje stroske saj se na racunalnike kar dobro spoznam tako strojno kot tudi programsko, a mikrotehnicne zadeve kot je spajkanje pod mikroskopom je traba pustiti ekspertom :D

Moja izkusnja z rolan serviserji: http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtop...

imagodei ::

> "A zanimivo, sam sem bil prvic stranka servisa Rolan in sem dobil pozitivno mnenje."

Nenazadnje je mogoče k boljšemu odnosu do strank prispevala tudi ta tema, ki je (če se prav spomnim) vzbudila kar nekaj negodovanja s strani lastnikov/vodstva Rolana.

Žalostno pri celi zgodbi je to, da se očitno takšnele teme morajo pojaviti, da trgovine začnejo resno jemati svoje kupce.
- Hoc est qui sumus -

icebreaker ::

imagodei je izjavil:

> "A zanimivo, sam sem bil prvic stranka servisa Rolan in sem dobil pozitivno mnenje."

Nenazadnje je mogoče k boljšemu odnosu do strank prispevala tudi ta tema, ki je (če se prav spomnim) vzbudila kar nekaj negodovanja s strani lastnikov/vodstva Rolana.

Žalostno pri celi zgodbi je to, da se očitno takšnele teme morajo pojaviti, da trgovine začnejo resno jemati svoje kupce.


Mozno,... niti nisem iz štajerskega dela Slovenije. -Podjetja bi lahko vedela, da rek "dober glas seze v deveto vas, slab pa še dlje" se prekleto drzi, sploh z danasnjimi modernimi nacini komuniciranja (splet/forum).
No kakorkoli, meni so popravili kot so navedli, kar je dobro zame in za njihov ugled.

Spomnim se ene male štacune v našem kraju, ki je že kar dosti let zaprta. Ko si stopil v trgovino je bil tam najprej na veliko napis: V NAŠI HIŠI JE KUPEC KRALJ! In dejansko ti je prodajalec še v košaro pomagal devat če je mimo šel.
Bilo bi dosti lepše, če bi se prodajalne in servisne storitve (v tem primeru tehnične zadeve) tega reka držali, saj so stranke tiste, ki jim vsak mesec omogočajo "novi znesek" na njihov trr, da lahko preživijo vsak dan.

Sam sem ze delal kot prodajalec in se zavedam, kako so lahko neke stranke "zatežene" da kar glava boli. Ne morem pa razumet, zakaj nekateri gredo lagat korektni stranki, povzrocajo tezave sebi, strankam parajo zivce zato, da bi mogoce iz njih dodatno iztrzili nekaj evrov... Tako ali tako zasluzijo in dolgorocno gledano je veliko bolje, ce se drzijo dogovorov, pa je stranka zadovoljna, to sporoci svoji ženi/punci, žena zjutraj poklepeta s sosedo ob kavi, na koncu pa čez 14 dni "ckrne" računalnik še možu od sosede :D,... in mogoče ga bo odpeljal prav tja, kjer je bil zadovoljen že sosed ,.. dosti filozofiranja :D amapk tako je =)

Zgodovina sprememb…

slitkx ::

Je bil kdo v zadnjem času njihova stranka?

Lp.
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081844 (72494) St235
»

NLB najboljša banka (not) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6211358 (9399) nekikr
»

Nakup računalnika na obroke

Oddelek: Kaj kupiti
2110032 (4452) Brias
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713303 (7812) Yossarian

Več podobnih tem