Renderiranje filmov v realnem času?
The inquirer - Če gre verjeti temu poročilu na The Inquirer, se lahko bojimo, da bomo kaj kmalu lahko ugledali fotorealistične igrice. nVidia, naš najbolj napredni (heh :)) proizvajalec grafičnih procesorjev za igričarje, je pred časom naznanila, da bi lahko njen procesor (nVidia George Ti4600) lahko v realnem času zrenderiral film Final Fantasy, in to s 24 sličicami v sekundi. To so tudi poskusili na Athlonu XP 2100+ s 256 MB pomnilnika. Avtor je baje ostal odprtih ust, saj je zadeva tekla tekoče z izjemo občasnih izpadov sinhronizacije med zvokom in sliko. Vizualni efekti naj bi bili identični kot v filmu, čeprav v to dejstvo močno dvomim. Če je na temu vsaj pol resnice, se jaz 3D Marka 2002 že bojim [:D]. V pričakovanju DirectX 9, Matroxove Parhelie, nVidiinega DreamForcea, ATIjevega R300 ter igric, ki bodo to pošastno moč celo deloma izkoriščale...