Forum » Kaj kupiti » hofer - medion - akoya
hofer - medion - akoya
TOP ::
Kako pa naj privabijo kupce po tvojem,s tem da maš 1000kosoc prav ziher ne,ker jih par kupi in potle konec.Najbolje par komadov in tistih za med prodat.
EC9 ::
Jst sem šel včeraj pogledat v en od Hoferjev in se mi je štacuna čisto zagabila. Nočem izpasti snob, ampak se mi zdi, da se kljub nekaj nižjim cenam enostavno še ne splača kupovati v presvetlem skladišču.
To da niso imeli oglaševalnega izdelka pa je v mojih očeh še dodatno znižalo njihovo znamko - sem videl še par kupcev, ki je pošteno zaklelo, ko so od arogantnega trgovca izvedeli, da je pač šlo.
To da niso imeli oglaševalnega izdelka pa je v mojih očeh še dodatno znižalo njihovo znamko - sem videl še par kupcev, ki je pošteno zaklelo, ko so od arogantnega trgovca izvedeli, da je pač šlo.
Modri dirkač ::
Jst sem šel včeraj pogledat v en od Hoferjev in se mi je štacuna čisto zagabila. Nočem izpasti snob, ampak se mi zdi, da se kljub nekaj nižjim cenam enostavno še ne splača kupovati v presvetlem skladišču.
To da niso imeli oglaševalnega izdelka pa je v mojih očeh še dodatno znižalo njihovo znamko - sem videl še par kupcev, ki je pošteno zaklelo, ko so od arogantnega trgovca izvedeli, da je pač šlo.
Saj nimajo neomejenih količin, za pol SLO. Prvi pride, prvi melje.
O pa se splača, krepko, samo snob ne smeš biti ...
Everybody lies!
bond007 ::
@SilverFlow: zgleda si res malce NOOB, če si šele včeraj prvič stopil v hofer
Drugače pa, ko me bodo v drugih štacunah tako lepo sprejeli in dali keš na roko, ko prinesem nekaj v reklamacijo in to brez računa in brez garancije po 1,5 leta, bom tudi jaz lahko začel snoba špilat. PA meni majo robo veliko bolj pregledno urejeno, kot kakšne večje stačune in točno vem, da je tehnična roba vedno nasproti paradižnika . Če pa zmanka robe, pač zmanka ... tisti, ki si res želijo stojijo kakšne pol ure pred odprtjem v vrsti...
Drugače pa, ko me bodo v drugih štacunah tako lepo sprejeli in dali keš na roko, ko prinesem nekaj v reklamacijo in to brez računa in brez garancije po 1,5 leta, bom tudi jaz lahko začel snoba špilat. PA meni majo robo veliko bolj pregledno urejeno, kot kakšne večje stačune in točno vem, da je tehnična roba vedno nasproti paradižnika . Če pa zmanka robe, pač zmanka ... tisti, ki si res želijo stojijo kakšne pol ure pred odprtjem v vrsti...
opeter ::
Točno tako. Tehnična roba je vedno v vitrini in v tisti jekleni kletki.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
TOP ::
Če neseš stvar po 1,5 leti nazaj in ti vrnejo denar,potle je pa res kvaliteta.Kaj ti če denar nazaj ko pa ti tiste stvari spet nimaš.
Modri dirkač ::
Če neseš stvar po 1,5 leti nazaj in ti vrnejo denar,potle je pa res kvaliteta.Kaj ti če denar nazaj ko pa ti tiste stvari spet nimaš.
lol, saj ne, da zagovarjam hofer, ampak kakšen argument je pa to?
Probaj it v BigBang po 0,5 leta (samo) garancijo uveljavljat, te bojo odslovili, kot zadnjo smet "na uvoznika se obrnite" ...
Everybody lies!
EC9 ::
Modri dirkač je izjavil:
Jst sem šel včeraj pogledat v en od Hoferjev in se mi je štacuna čisto zagabila. Nočem izpasti snob, ampak se mi zdi, da se kljub nekaj nižjim cenam enostavno še ne splača kupovati v presvetlem skladišču.
To da niso imeli oglaševalnega izdelka pa je v mojih očeh še dodatno znižalo njihovo znamko - sem videl še par kupcev, ki je pošteno zaklelo, ko so od arogantnega trgovca izvedeli, da je pač šlo.
Saj nimajo neomejenih količin, za pol SLO. Prvi pride, prvi melje.
O pa se splača, krepko, samo snob ne smeš biti ...
V Hoferjih sem od časa do časa tudi sam kdaj kupoval, samo se mi glede na to koliko potrošim enostavno ne splača zgubljati časa s prevozom... Včeraj pa morem rečt, da sta me neurejenost trgovine in vonj res šokirala (vem, lahko da sem imel smolo). Škoda, da prodajalci nimajo informacij, kje še imajo akcijsko robo. Bi izpadlo precej bolj prijazno.
Čisto konkretno, katere izdelke pa se splača iti kupovat? 30% cenejše mleko?
bond007 ::
Jst niti ne hodim tja, ker se splača, ampak ker majo dosti robe zlo dobre ter zgleda kvalitetne... Prenosnika še nisem tam kupil, sem pa prenosni disk - 1,5TB, od fasunge pa tam kupujem skoraj vse, še posebej pa majo odlične jogurte milfina, energijske pijače (sploh te tanove sadne ), sladolede, kornete, pa une prince britvice (na ravni gillette),... Pa lažje se znajdem, ker recimo interšpar al pa tuš mi je čist prevelik in grem tja samo še po kakšno specifično reč - recimo v šparu majo super kajmak .
Glede tega prenosnika, ki se prodaja, je zgleda super opremljen - ma praktično vse, edino kar bi mogoče koga motilo je premala resolucija ekrana. Čeprav je sicer ekran čist ok - led backlit pa mat. Super zadeva za ta keš. Kot je že en gor napisu, mal pokličte v hofer pa vprašite kje po Sloveniji ga še majo in mislim, da ga, če ga rezerviraš, celo pošljejo v tebi bližnjo trgovino...
Glede tega prenosnika, ki se prodaja, je zgleda super opremljen - ma praktično vse, edino kar bi mogoče koga motilo je premala resolucija ekrana. Čeprav je sicer ekran čist ok - led backlit pa mat. Super zadeva za ta keš. Kot je že en gor napisu, mal pokličte v hofer pa vprašite kje po Sloveniji ga še majo in mislim, da ga, če ga rezerviraš, celo pošljejo v tebi bližnjo trgovino...
shark_nm ::
Če neseš stvar po 1,5 leti nazaj in ti vrnejo denar,potle je pa res kvaliteta.Kaj ti če denar nazaj ko pa ti tiste stvari spet nimaš.
Ok tukaj izpadeš pa bebec. Kako misliš kaj ti če denar. Prenosnik ki si ga kupl za 800 eur je čez 1,5 let vreden vsaj takratnih 1600 eur,. Upam da me zastopiš....lani si za ta denar dobil to pa to letos pa...ko si sploh resno mislil s tem ???
Alamar ::
Če neseš stvar po 1,5 leti nazaj in ti vrnejo denar,potle je pa res kvaliteta.Kaj ti če denar nazaj ko pa ti tiste stvari spet nimaš.
O lol, ker argument. Kupiš precej boljši računalnik za vrnjen denar Mišljeno je pa v primeru okvare in, če nočeš čakati na zakonsko določeni rok garancijskega popravila. Povej mi, kje ti to nudijo?
Škoda, da prodajalci nimajo informacij, kje še imajo akcijsko robo. Bi izpadlo precej bolj prijazno.
OMG, eni ste res prizadeti. Kako naj običajen prodajalec ve, kje v 53 trgovinah po vsej Sloveniji, je še na voljo računalnik, ki ga ti želiš. Razen, če bi tekali naokrog z dlančniki, ki bi imeli sproti updatano bazo zaloge za celo Slovenijo.
Za to imaš info točko, da pokličeš in povprašaš. Pa še tam je napol zanesljivo, ker vroče robe sproti zmanjkuje v zelo kratkem času. In, če se nekdo spomni lepo po kosilu ali službi, da bi šel po recimo tale vroč prenosnik, je njegov problem, da si ni drugače organiziral.
shark_nm ::
Ammm tako imajo porihtano v comshopu....Samo vtipka noter in mu pokaže v kateri trgovini se nahaja določen model blaga... Torej izvolite v comshop dodaj 400 eur in si kupi laptom s takimi specifikacijami...in seveda ne jokaj ko te bodo gledali ko čuka ko se bo pregrevalo in rekli: "TO ZATO KER SO WINDOWSI PIRATSKI" Ohhh joj tega stavka ne bom nikoli pozabil...
mtosev ::
haha. smeh
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Xgeneration ::
Meni je Hofer všeč, ker gre za evolucijo trgovine. (Sej Lidl je podoben, sam ma pomoje manj kvalitetne izdelke, nekje v rangu Tuša ali SPAR-a, Hofer pa je kar na ravni Mercatorja in celo više.)
Skratka vse, čisto vse je bolj na nivoju, kot v Spar-u, tudi Mercator-ju, da Tuša ne omenjam.
Všeč mi je predvsem odnos.
- Na vsaki embalaži so slovenska navodila - pa ne nalepke... Ampak prav na embalaži.
(Kupit prenosnik v škatli, ki je popisana samo v slovenskem jeziku - kje ste to vidli?
Seveda nism tak NOOB, da bi ga zarad tega kupil - ampak princip.)
- Trgovke prijazne in hitre. (Čeprav nekateri pravijo, da jih malo matrajo, kar se vidi,
ko jim (baje) izstopijo žile na vratu, ko začnejo šibat robo po blagajni :)... Ampak pač zaslužijo
bolje, za količinsko manj dela, a veliko produktivnejšega.)
Kot rečeno, mam dobre izkušnje s prenosnikom. Sicer nism zelo pogosto v Hofer-ju, ker pač ni
najbližja trgovina.
Majo pa res malo problemov, da pogosto naročijo premalo akcijskega blaga, ker pač svoj dobiček
gradijo tudi na tem, da imajo nič zalog. Sadje in zelenjavo vozijo v poslovalnice vsako jutro.
Prav tako kruh. (Zato se kruh in sadje morda splača kupovat zvečer, po 19.uri, ker je vse znižano
in veš, da je od istega dne. Vendar seveda pogosto ne ostane kaj prida. Se pač človek presenetiš :))
Kolk je to ekološko, s tistimi ogromnimi tovornjaki vsak dan, pa je drugo vprašanje...
Pa moti me še, čeprav to v Lidlu bolj, da ful oglašujejo kakovost sadja in zelenjave. Ampak po mojih izkušnjah - recimo kivija ali pa manga, avokada, ananasa v nobeni od teh trgovin nisem dobil zrelega.
Drugače pa šibam naslednji četrtek po spominsko kartico SDHC 6, 8GB za 18,99€. Sicer sem jo našu
na ceneje.si za 17, ampak v spletni trgovini brez poštnine. S temi karticami so včasih problemi,
da jih kaka naprava ne dobro prepozna. Zato še raje grem v Hofer, da mi vrnejo denar. V Big Bangu bi
recimo moral blago samo zamenjat. Čeprav sem prepričan, da bo delala.
Hofer si s tem, ko recimo 2x na leto ponudi prenosnike, ne more privoščit prodaje slabega blaga, kar
si BigBang seveda lahko, ker tam si človek pač sam kriv, da si se odločil za nek točno določen model.
In ne morš rečt, BigBang je kriv za slab prenosnik. Za Hofer pa to lahk rečeš in oni se tega zavedajo.
Zato majo pa 3 leta garancije itd itd.
Skratka vse, čisto vse je bolj na nivoju, kot v Spar-u, tudi Mercator-ju, da Tuša ne omenjam.
Všeč mi je predvsem odnos.
- Na vsaki embalaži so slovenska navodila - pa ne nalepke... Ampak prav na embalaži.
(Kupit prenosnik v škatli, ki je popisana samo v slovenskem jeziku - kje ste to vidli?
Seveda nism tak NOOB, da bi ga zarad tega kupil - ampak princip.)
- Trgovke prijazne in hitre. (Čeprav nekateri pravijo, da jih malo matrajo, kar se vidi,
ko jim (baje) izstopijo žile na vratu, ko začnejo šibat robo po blagajni :)... Ampak pač zaslužijo
bolje, za količinsko manj dela, a veliko produktivnejšega.)
Kot rečeno, mam dobre izkušnje s prenosnikom. Sicer nism zelo pogosto v Hofer-ju, ker pač ni
najbližja trgovina.
Majo pa res malo problemov, da pogosto naročijo premalo akcijskega blaga, ker pač svoj dobiček
gradijo tudi na tem, da imajo nič zalog. Sadje in zelenjavo vozijo v poslovalnice vsako jutro.
Prav tako kruh. (Zato se kruh in sadje morda splača kupovat zvečer, po 19.uri, ker je vse znižano
in veš, da je od istega dne. Vendar seveda pogosto ne ostane kaj prida. Se pač človek presenetiš :))
Kolk je to ekološko, s tistimi ogromnimi tovornjaki vsak dan, pa je drugo vprašanje...
Pa moti me še, čeprav to v Lidlu bolj, da ful oglašujejo kakovost sadja in zelenjave. Ampak po mojih izkušnjah - recimo kivija ali pa manga, avokada, ananasa v nobeni od teh trgovin nisem dobil zrelega.
Drugače pa šibam naslednji četrtek po spominsko kartico SDHC 6, 8GB za 18,99€. Sicer sem jo našu
na ceneje.si za 17, ampak v spletni trgovini brez poštnine. S temi karticami so včasih problemi,
da jih kaka naprava ne dobro prepozna. Zato še raje grem v Hofer, da mi vrnejo denar. V Big Bangu bi
recimo moral blago samo zamenjat. Čeprav sem prepričan, da bo delala.
Hofer si s tem, ko recimo 2x na leto ponudi prenosnike, ne more privoščit prodaje slabega blaga, kar
si BigBang seveda lahko, ker tam si človek pač sam kriv, da si se odločil za nek točno določen model.
In ne morš rečt, BigBang je kriv za slab prenosnik. Za Hofer pa to lahk rečeš in oni se tega zavedajo.
Zato majo pa 3 leta garancije itd itd.
LP
klasicni ::
A mi lahko kakšen lastnik tega laptopa pove ali so WIN7 nemški ali slovenski? Isto me zanima za tipkovnico. So na njej nemški znaki ali slovenski?
Hvala!
Hvala!
Burns ::
Poklical sem info št., dali so mi jo v trgovini, oni so mi povedali, da jih po enem dnevu nimajo več.
Kar se tiče hoferja na sploh, se mi je sčasoma priljubil (pa sem imel zelo negativen odnos).
Tudi njihovi pogodbeni serviserji so se vedno hitro odzvali (večji kosi).
Kar se tiče hoferja na sploh, se mi je sčasoma priljubil (pa sem imel zelo negativen odnos).
Tudi njihovi pogodbeni serviserji so se vedno hitro odzvali (večji kosi).
Alamar ::
A mi lahko kakšen lastnik tega laptopa pove ali so WIN7 nemški ali slovenski? Isto me zanima za tipkovnico. So na njej nemški znaki ali slovenski?
Hvala!
Vsi njihovi računalniki in laptopi kupljeni v Sloveniji imajo SLO windowse, tipkovnico, navodila in celo besedilo na škatli prevedeno.
schnobel ::
Je kdo od vas kdaj imel kakšen hoferjev MEDION prenosnik na popravilu, ko je še v garanciji?
Namreč po letu in pol mi je prenosnik shodil. Nesem ga v hofrovo poslovalnico, tam vse popišejo, in ga oddajo na servis(ne vem kam in kako).
Po 1 mesecu mi ga pripelje mislim da hitra pošta oz. neka podobna door to door firma.
Po 1 mesecu od popravila mi prenosnik spet shodi! Mislim da je šla ista stvar, saj je bila na ekranu enaka slika(nekaj bitna slika, 8 namizij, vsa prirezana,...(v specifikaciji iz servisa, piše da je menjana baterija??)).
Prenosnik je na popravilu približno 1,5 mesca. Natančenej bo to to soboto.
V poslovalnici so mi rekli da če ni vrnjen v 45 dneh se pravi 1,5 mesca dobim denar nazaj, oz. če se 3x pokvari ista stvar, dobim denar nazaj.
Zanima če je že kdo imel podobne probleme oz kaj se zgodi po tem?
LP
Namreč po letu in pol mi je prenosnik shodil. Nesem ga v hofrovo poslovalnico, tam vse popišejo, in ga oddajo na servis(ne vem kam in kako).
Po 1 mesecu mi ga pripelje mislim da hitra pošta oz. neka podobna door to door firma.
Po 1 mesecu od popravila mi prenosnik spet shodi! Mislim da je šla ista stvar, saj je bila na ekranu enaka slika(nekaj bitna slika, 8 namizij, vsa prirezana,...(v specifikaciji iz servisa, piše da je menjana baterija??)).
Prenosnik je na popravilu približno 1,5 mesca. Natančenej bo to to soboto.
V poslovalnici so mi rekli da če ni vrnjen v 45 dneh se pravi 1,5 mesca dobim denar nazaj, oz. če se 3x pokvari ista stvar, dobim denar nazaj.
Zanima če je že kdo imel podobne probleme oz kaj se zgodi po tem?
LP
LuGi ::
Tako bo kot so ti rekli... nekateri na forumu so dobili tudi ze po dveh letih celotno kupnino vrnjeno =)
moowy123 ::
Meni se zdi super ta netbook. Ima zadnjo generacijo atom procesorjev, boljšo grafično, več diska, boljšo tipkovnico kot je ponavadi, led zaslon ... Morda ga še sam vzamem .
Ted ::
Moteče je da nikjer ne piše kapaciteta baterija pa tudi posamezni prilključki niso navedeni. Domnevam da ima standardna vga in ethernet izhoda, če bi mel hdmi bi to zagotovo navedli... Če ima kapaciteto baterije recimo 6 celično potem je tole odličen nakup.
Mah...
Alamar ::
predstavitev
http://aldi.medion.com/md98240/sl/?refP...
Tudi teh ne bo dost več na voljo, kot je bilo ta večjih.
Drugače imate s kupončkom v Hoferju 1,5 TB zunanji disk za 100 EUR
http://aldi.medion.com/md98240/sl/?refP...
Tudi teh ne bo dost več na voljo, kot je bilo ta večjih.
Drugače imate s kupončkom v Hoferju 1,5 TB zunanji disk za 100 EUR
fosil ::
Tisti kupončki so nateg. Ko sem hotu s kupončkom kupit fotoaparat, sem zvedu, da so imel na zalogi 2 aparata. In to v Lj. na celovški, ki je ena izmed najbolj prometnih trgovin.
Tud sicer se mi zdi da hofer postaja vedno bolj nategunski, čeprav se zdej celo oglašujejo da so fer.
Tud sicer se mi zdi da hofer postaja vedno bolj nategunski, čeprav se zdej celo oglašujejo da so fer.
Tako je!
Alamar ::
Kdor prvi pride, prvi melje, kot vedno in povsod. Fotoaparatov je bilo kot listja in trave, vendar so očitno ljudje hitro zavohali ugodno priložnost.
fosil ::
A ti sploh bereš kaj drugi napišejo?
Kako jih je bilo ko listaj in trave če je prodajalka povedala da so imel točno 2.
Temu lahko samo rečem nateg in nič drugega.
Kako jih je bilo ko listaj in trave če je prodajalka povedala da so imel točno 2.
Temu lahko samo rečem nateg in nič drugega.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
kmetek ::
Alamar: daleč od tega, da so imeli zadostne zaloge....hofer ima samo za peščico ljudi, samo, da dejansko zvabi ljudi v trgovino in da "teoretično" kupi še fasungo. Samo to in nič drugega. Odpove se marži pri tehniki, da služi mastno pri futru.
To je splošno znano, tako se gre tudi Leclerc.
To je splošno znano, tako se gre tudi Leclerc.
Alamar ::
A ti sploh bereš kaj drugi napišejo?
Kako jih je bilo ko listaj in trave če je prodajalka povedala da so imel točno 2.
Temu lahko samo rečem nateg in nič drugega.
Ne rabim brat, kaj napišejo drugi in kaj je rekla neka prodajalka v 1 trgovini. Pač iz zanesljivih virov vem točno, koliko jih je bilo naprodaj skupno. Tako, kot vem točno koliko bo netbookov 4. marca.
Odpove se marži pri tehniki, da služi mastno pri futru.
O lol, kera izjava. Mastno služi pri futru na račun tehnike. Haha. A sploh veš kakšne so marže v diskontih in kje se ustvarijo prihranki, da so lahko cene ugodnejše? In povej mi, kdo bo šel naprimer kupit štruco kruha in kilo banan in btw še prenosnik ali 42 palčni televizor? Ljudje gredo večinoma zavestno s predhodnim znanjem in naštudiranjem kupit dražjo tehniko. Kot, da bi rekel, da si šel v bigbang po nov cd Helene Blagne in btw kupil še 1000 EUR vredno plazmo. In tudi, če bi držala tvoja banalna trditev in bi tudi praktično in ne le teoretično zraven kupili futer za par deset EUR, bi bil zaslužek pri dvesto prodanih prenosnik res bajen, a ne. Poleg tega so marže na tehniko več kot dobre. Če je pri nas recimo v prodaji 200 laptopov za 53 trgovin pomisli, koliko jih je v 3500+ trgovinah. Količine so enormne, popusti pri dobaviteljih lepi in zaslužek z maržo več kot dober. Kakšne neumnosti klobasaš.
nejko8 ::
Mekaj o ALdiju (iz dipl. nal. Uni. LJ - EF: Orešnik, 2005) Dostopno na: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/o...
stran 14 naprej:
Tolko o mastnem zaslužku na futru... Gre se za ekonomijo obsega, kjer je zaslužek možen zgolj v veliki količini prodanih poceni izdelkov.
stran 14 naprej:
>>Ko oblikujemo prodajno ceno izdelka, nas zanima izključno to, kako poceni ga lahko
prodamo,<< so ključne besede bratov Albrecht iz leta 1953, ki kažejo na najpomembnejše
dejstvo njihove poslovne strategije (Brandes, 2004, str. 20). Ta je nespremenjena od vsega
začetka delovanja in zahteva zagotovitev optimalno kakovostnih izdelkov po najnižji možni
ceni. Aldi to dosega z uporabo le najosnovnejših sredstev za delo, omejenim prodajnim
sortimentom, preprosto opremo trgovin, omejenim številom promocijskih in prodajnopospeševalnih
aktivnosti, osnovnim >>merchandisingom<< in omejenim številom zaposlenih.
...
Proračun za oglaševanje je omejen na 0,3 % celotne vrednosti prodaje. Za promoviranje
uporabljajo tedenske oglase v lokalnih časopih in izdajajo letake. Televizijskih oglasov nikoli
ne uporabljajo (European discount retailing, 2004, str. 127).
...
Za Aldi je značilen sortiment, ki se giblje med 650 in 700 izdelki v Aldi Nord in do 800 izdelki v Aldi
Süd. Politike omejenega sortimenta se trdno držijo, saj jim omogoča poslovanje z nizkimi
stroški.
Tolko o mastnem zaslužku na futru... Gre se za ekonomijo obsega, kjer je zaslužek možen zgolj v veliki količini prodanih poceni izdelkov.
fosil ::
Pač iz zanesljivih virov vem točno, koliko jih je bilo naprodaj skupno.
Kaj ti pomagajo zanesljivi viri, če prideš ob 8h v trgovino in imajo 2 komada?
hofer = nefer = blefer
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Alamar ::
Se strinjam, da ti ne pomaga. A kot si sam ugotovil je celovška med top 3 njihovih poslovalnic, kar pomeni, da prodajo veliko tehnike in jo posledično malo ostane za razprodaje. Tale fotoaparat je stara zaloga in so se odločili za znižanje, da odprodajo star model. V mnogo drugih, manj prometnih poslovalnicah so jih imeli ogromno. Zato pa imaš info številko, da pokličeš, kje recimo v Lj je še na zalogi ali celo zaprosiš, da ti robo pošljejo v tebi ljubo poslovalnico. Toliko o blefiranju.
kos1 ::
komplicirate do nezavesti.
odpeljite se par km v avstrijo(zakaj pa vcasih ni bil problem?) in kupite tam notesnik ali kaj pac..
PS: vse slovenske prodajalce in vec kot polovico slo natakarjev bi poslal na tromesecno specilizacijo hitrosti prav v Hofer.
odpeljite se par km v avstrijo(zakaj pa vcasih ni bil problem?) in kupite tam notesnik ali kaj pac..
PS: vse slovenske prodajalce in vec kot polovico slo natakarjev bi poslal na tromesecno specilizacijo hitrosti prav v Hofer.
nejko8 ::
PS: vse slovenske prodajalce in vec kot polovico slo natakarjev bi poslal na tromesecno specilizacijo hitrosti prav v Hofer.
+1
fosil ::
Se strinjam, da ti ne pomaga. A kot si sam ugotovil je celovška med top 3 njihovih poslovalnic, kar pomeni, da prodajo veliko tehnike in jo posledično malo ostane za razprodaje. Tale fotoaparat je stara zaloga in so se odločili za znižanje, da odprodajo star model. V mnogo drugih, manj prometnih poslovalnicah so jih imeli ogromno. Zato pa imaš info številko, da pokličeš, kje recimo v Lj je še na zalogi ali celo zaprosiš, da ti robo pošljejo v tebi ljubo poslovalnico. Toliko o blefiranju
To še potrjuje njihovo bleferstvo.
Preden greš v tako akcijo, je treba pogledat zaloge in jih ustrezno prerazporedit.
Ne pa da imaš na območju, kjer je največ ljudi in si razdelil največ katalogov, najnižjo zalogo.
To samo kaže na njihov odnos do kupcev. Briga jih. Zelo nefer.
Tako je!
nejko8 ::
Prerazporeditev = transport = strošek = višja prodajna cena
in pa na območju ljubljane imaš 6 poslovalnic
in pa na območju ljubljane imaš 6 poslovalnic
Alamar ::
In v vsaj dveh od šestih fotoaparatov občutno več.
Fosil - Če si pač tako len in se ti ne ljubi poklicat na info številko oziroma premakniti riti dlje od najbližje trgovine za zaželjen artikel, je tvoj problem. To, koliko nekdo razdeli katalogov, sploh ne igra vloge. Tudi, če bi imeli samo po 1 kos v vsaki od 53 trgovin in razdelili 2 milijona prospektov, je to čisto pošteno, fer in zakonito. Kot ti je že gor napisal, zakaj bi si nekdo delal dodatne stroške pri odprodaji starega artikla praktično pod ceno?
In očitno sploh ne veš kako funkcionira trgovina in promocija. Če bi ti vedel koliko tehnike se da znižane v manj prometne trgovine, da se privabi kupce. Zakaj bi dajal v najbolj prometne poslovalnice velike količine močno znižane tehnike, če jo lahko praktično vso prodaš po polni ceni?
Fosil - Če si pač tako len in se ti ne ljubi poklicat na info številko oziroma premakniti riti dlje od najbližje trgovine za zaželjen artikel, je tvoj problem. To, koliko nekdo razdeli katalogov, sploh ne igra vloge. Tudi, če bi imeli samo po 1 kos v vsaki od 53 trgovin in razdelili 2 milijona prospektov, je to čisto pošteno, fer in zakonito. Kot ti je že gor napisal, zakaj bi si nekdo delal dodatne stroške pri odprodaji starega artikla praktično pod ceno?
In očitno sploh ne veš kako funkcionira trgovina in promocija. Če bi ti vedel koliko tehnike se da znižane v manj prometne trgovine, da se privabi kupce. Zakaj bi dajal v najbolj prometne poslovalnice velike količine močno znižane tehnike, če jo lahko praktično vso prodaš po polni ceni?
fosil ::
Tudi, če bi imeli samo po 1 kos v vsaki od 53 trgovin in razdelili 2 milijona prospektov, je to čisto pošteno, fer in zakonito.
Morda je to zakonito, pošteno in fer pa sigurno ni.
Ker očitno delaš v hoferju, je to zanimiv vpogled v način razmišljanja ki tam prevladuje. Ne vem po kakšni logiki je pri 2 mio prospektih 1 kos na trgovino pošteno in fer.
Pač hofer je nefer in blefer.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
k4vz0024 ::
Nedvomno je poslovna politika sporna.
Premalo kosov po ugodnih cenah sodi med nepoštene poslovne pogoje.
Za večino proizvodov nimajo servisov v Sloveniji.
Premalo kosov po ugodnih cenah sodi med nepoštene poslovne pogoje.
Za večino proizvodov nimajo servisov v Sloveniji.
Modri dirkač ::
Koliko je dovolj? Koliko je premalo?
Joj, joj, joj, slovenceljstvo at it's best ...
Joj, joj, joj, slovenceljstvo at it's best ...
Everybody lies!
Alamar ::
Za večino proizvodov nimajo servisov v Sloveniji.
Potem je poslovna politika pri 95% ostalih štacunah, kjer te jebejo v glavo pri servisu in garanciji nesporna?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
k4vz0024 ::
Potem je poslovna politika pri 95% ostalih štacunah, kjer te jebejo v glavo pri servisu in garanciji nesporna?
To je odvisno od primera do primera.
Je pa seveda na potrošniku, da pozna svoje pravice.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali bi mi kdo od vas sestavil nov računalnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 17035 (14852) | anketar |
» | Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Strojna oprema | 92769 (49902) | joze67 |
» | Zanimiva ponudba hofer (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Kaj kupiti | 166644 (82077) | Alamar |
» | Prenosni računalnik MedionOddelek: Pomoč in nasveti | 10742 (10001) | jest10 |