» »

DIY-Avtomehanika...

DIY-Avtomehanika...

Brane2 ::

Rad bi naredil nekaj stvari na svoji Astri in rabim nasvete strojnikov.

Saj že od otroštva šraufam avtomobile semtertja a zdaj rabim več znanja kot ga imam.

Zadnjih nekaj let sem se skušal držati nasvetov "pametnih" kolegov in sosedov in nisem hotu bit "bosanc", ki sam šraufa svojo kiblo, zato sem vozil stvari k avtomahanikom.

Po nekajletnih izkušnjah z njimi ugotavljam:

- ta folk je praktično imun na kakršnokoli kontrolo. Zaradi narave ponudbe praktično nimaš možnosti reklamacije. Če pa slučajno težiš in kaj izsiliš, te nategnejo kje drugje.

- Za normalen denar jih ne moreš prepričat, da kaj uredijo če tu ni solidnega zaslužka zanje.

- večkrat sem naletel na vdelan STAR material in to ne neke trivialne stvari ampak recimo servo boben za zavorni sistem itd.

-V servisih, kjer so specializirani za eno vrsto avtomobilov (npr. Trobec) imajo ponavadi boljšo uslugo, vendar tam sekajo svoje ovinke. Bistveno so dražji in te lovijo na druge fore. Npr. ne bodo naredili ničesar extra, kar bi ti mogoče omogočilo kako leto več vožnje s sedanjim avtomobilom, ker čakajo, da prideš po novega.

U glavnem, upam si zamenjat komplet bremze itd, s tem da mi manjka precej orodja, ki sem ga koneckoncev pripravljen kupit.

Rad bi:

-zamenjal amortizerje. Prej sem pri tipu na Parmovi zamenjal originalne oljne za Monrojeve plinske in sem precej razočaran nad trpežnostjo teh stvari, še bolj pa nad uslugo tipa. A kdo ve, kje se da dobit Gabrielove amortizerje ?

-kot je videt, vsi prodajajjo poceni talijanske zavorne obloge. A se da kje dobit kaj boljšega ?

-naredil generalko motorja. Nekaj takega sem za silo naredil na starejših strojih, a tole zahteva več znanja. To je v bistvu glavni del vprašanja, ki se dlei na:

-kje dobit kak service manual za Opel Astro oziroma kako drugo literaturo, ki se spušča v detajle ?
Tu mislim na potrebne lufte v odmičnih mehanizmih ventila, dovoljene tolerance dimenzij, potek odvijanja in navorne sile pri montaži/demontaži glave itd...

-kje so pravi naslovi v LJ za brušenje ventilov in chekiranje glave
-enako za brušenje cilindrov. A se to sploh splača, al je bolje nabavit kar nove srajčke ?
-enako za ojnico.
-Kdo puca oljne kanale v ojnici itd ?


- kaj je v kompletu za generalko ? Samo batni obročki in ležaji ojnice ali se da dobiti komplet z bati in srajčkami ?
- se v takih prilikah priporoča menjava oljne črpalke ?

Je kje kak webpage na to temo ? Sam sem iskal prek googla in drugače, pa najdem vedno samo kake modifikacije za dirke itd...

No, to je prvih par vprašanj. ker vidim veliko avtomobilskih navdušencev in sploh strojniških strokovnjakov upam da z odgovori ne bo problemov :8)










MadMax ::

Glede zavor: Bartog Trebnje (07 3045700-oglasi se ti ena bejba, ti pa zahtevas maloprodajo zavor textar) je uvoznik za Textar. Malo drazja zadeva (kaki 2 leti nazaj:diski+ploscice za BMW 5 =22kSIT)

Servis manual bos tezko dobil. Sam sem vedno hotel take zadeve imet doma. Za Z101 to ni bil problem: knjige so prodajali kot krofe na Trojanah. Za Samaro sem dobil od osebnega mehanika. Za BMW pa ne dobim nikjer...

Komplet kot tak ne obstaja: obrocke, lezaje, tesnila... kupis posamezno. Srajcke prav tako.

Aja: srajcke je prav tako treba brusit po vgradnji (to rabis, ko imas za sabo ze 1., 2. in 3. brusenje).


Se mi mudi v sluzbo. Napisem se kaj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


Glede zavor: Bartog Trebnje (07 3045700-oglasi se ti ena bejba, ti pa zahtevas maloprodajo zavor textar) je uvoznik za Textar. Malo drazja zadeva (kaki 2 leti nazaj:diski+ploscice za BMW 5 =22kSIT)


Hvala. Kaj pa čeljusti, bati in cilndri na zadnjih kolesih, centralni cilinder in servo boben ?

Nasploh, kje je najboljši izvor delov za Ople ? Mogoče je kaka varianta čez mejo ?


Servis manual bos tezko dobil. Sam sem vedno hotel take zadeve imet doma. Za Z101 to ni bil problem: knjige so prodajali kot krofe na Trojanah. Za Samaro sem dobil od osebnega mehanika. Za BMW pa ne dobim nikjer...


Zdaj sem se spomnu, da mam kolega pri dobavitelju avtodelov, ki ima tudi servis. Mogoče lahko čez njih naročim tovrstno literaturo.
Sploh pa naletu sem na par furmov na to temo, bom tam malo pognjavu folk.


Komplet kot tak ne obstaja: obrocke, lezaje, tesnila... kupis posamezno. Srajcke prav tako.

Aja: srajcke je prav tako treba brusit po vgradnji (to rabis, ko imas za sabo ze 1., 2. in 3. brusenje).


Tega nisem razumel najbolje. Če kupiš nove srajčke, jih moraš tud odnest na brušenje ali samo če obdržiš stare (kar domnevam) ?

A pašejo enaki obročki na brušene in nebrušene srajčke ? Pa tudi (če so to tiste "generale"), kako naj vem, kateri premeri so pri ASTRI za posamezne "generale" ali je to neko nepisano pravilo ?

IIRC znajo biti pri teh stvareh bati dragi ko svina, zato se splača imeti literaturo s podanimi odstopanji, da jih ne menjavam brez potrebe...

Pri teh brušenjih me zanima- kam to nosijo. Kolega je omenu Integral. Kot sem od njega uspel slišat, je brušenje relativno poceni (par kSIT). Ne vem pa, v kateri obliki to odneseš. Mislim a samo srajčke ali kar skupaj z blokom ?

Ali pa recimo brušenje ventilov. A se nosi samo glava brez ostale krame in posebej ventile ali kar v kosu, tako kot si snel glavo za mashine ?
Mislim, mogoče se jim da doplačat, da razstavijo zadevo, jo zbrusijo, zmontirajo teflone, jo sestavijo in nastavijo lufte ?

A te stvari sploh še kdo polira ročno ali je to utopija ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

SkIDiver ::

Ja Brane2 podajaš se v vode, kjer si lahko tut motor zjebeš od avta. Sam brez strahu. Najd kakega modela, ki ti bo pri tem pomagu in ki neki zna. Za opozorilo! Pazi ko boš razstavljov motor, da boš vse nastavil na točko, ki vžiga svečko na 1. batu. To maš označeno na premičnih delih kot so ojnica, odmična gred ventilov. Če boš to zamešu bojo bati delali po svoje ventili pa po svoje. Navodila kako avto "šraufat" pa dvomim, da boš kje dobil. Se ti pa splača od začetka dobit pomoč pri kakem "mulcu" ki šraufa v kaki avtodelavnici. Za ene 10 do 15k ti bo rade volje prskoču na pomoč in v 1 dnevu bo motor zrihtan.

Jz osebno sm v red dal diesel motor od mercedesa. Izkušnje pa nabiram že od 4 leta starosti kar se tiče "šraufanja".

Brane2 ::


Ja Brane2 podajaš se v vode, kjer si lahko tut motor zjebeš od avta. Sam brez strahu. Najd kakega modela, ki ti bo pri tem pomagu in ki neki zna.


Težava je v tem- Mularija pojma nima in jo zanima samo overclockanje motorjev, ne pa njihova trajnost. Stari mojstri so cool izvor informacij, kar sem doslej s pridom uporabljal. Težava je v tem, da se stari mojstri zgubijo pri "novejših" modelih z direktnim ubrizgavanjem, računalniškim krmiljem, kisikovim senzorjem in katalizatorjem...


Za opozorilo! Pazi ko boš razstavljov motor, da boš vse nastavil na točko, ki vžiga svečko na 1. batu. To maš označeno na premičnih delih kot so ojnica, odmična gred ventilov.


A misliš oznake na jermenicah odmične gredi in motorja ali kak poseben senzor, preko katerega računalnik ve kdaj je prvi cilinder na vrsti ?

Saj je faktor rizika, samo doslej se mi je stvar splačala kljub določenim zajebom.
Sem šu gledat na sejem za cene podobnih Aster in se ne sekiram, bom preživel tud če zajebem.

Samo rad bi naredu korak naprej. Rad bi to naredu _tako_kot_je_treba_. S pravim orodjem in po navodilih proizvajalca. Še je čas, če se obrnem. Čez kaka dva meseca bo že neugodno mrzlo za delo v garaži...



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

MadMax ::

Hvala. Kaj pa čeljusti, bati in cilndri na zadnjih kolesih, centralni cilinder in servo boben ? Nasploh, kje je najboljši izvor delov za Ople ? Mogoče je kaka varianta čez mejo ?

Vprasaj, imajo veliko. Za cez mejo ne vem, v LJ pa je vcasih obstajal IIRC Megamobil d.o.o., nekje okrog Resljeve ( pod zeleznisko postajo ).

Tega nisem razumel najbolje. Če kupiš nove srajčke, jih moraš tud odnest na brušenje ali samo če obdržiš stare (kar domnevam) ? A pašejo enaki obročki na brušene in nebrušene srajčke ? Pa tudi (če so to tiste "generale"), kako naj vem, kateri premeri so pri ASTRI za posamezne "generale" ali je to neko nepisano pravilo ?

Ti imas (domnevam)se original motor, brez vecjih posegov vanj. Ce je motor (cilindri) ze zelo iztrosen (rob pod vrhom-do kod pridejo obrocki), je moznost, da bos preskocil prvo brusenje in sel direkt na drugo. Vsako brusenje pomeni cca 0.3 mm povecanje premera. Nove srajcke rabis v primeru, ko tudi z 3. brusenjem ne prides vec na zahtevano mero oziroma ce je srajcka pocena (zimska zmrzal). Ker je srajcka vtisnjena v blok (srajcka ohlajena, blok segret, stiskalnica... saj ves, raztezanje materiala), ne more biti ze prej zbrusena (toleranca), ampak je potrebno osnovno brusenje (na original mero).
Bati so pa za vsako mero drugacni (0.3mm je veliko, ce je zahtevana toleranca nekaj tisocink mm, a ne?), za obrocke pa nisem preprican, ceprav mislim, da so prav tako razlicnih dimenzij (da je cimvecji obseg objet-kompresija).
V tovarni brusene cilindre se dodatno premerijo, nakar vgradijo bate dolocene grupe (IIRC A, C, E, ki se razlikujejo po nekaj tisocink), ampak pri generalki se to ne dela. Sicer bi moral najprej zadevo zbrusit, nato pa iskat bate dolocenih dimenzij. Zelo zamudno, zato pa motor po generalki ni nikoli kot nov.
Aja: premeri so standardizirani za vsako brusenje.

Ali pa recimo brušenje ventilov. A se nosi samo glava brez ostale krame in posebej ventile ali kar v kosu, tako kot si snel glavo za mashine ? Mislim, mogoče se jim da doplačat, da razstavijo zadevo, jo zbrusijo, zmontirajo teflone, jo sestavijo in nastavijo lufte ?

Priporocam, da zadevo sam razstavis. Po potrebi je treba menjat tudi vodilne puse ventilov, pa tudi ventile poglej (da ti ne bo cez 10.000km odpadla "goba" z ventila in rssssk).
Ce obdrzis stare ventile, se jih samo rocno spolira (poslifa).
Ce pa menjas ventile (ali pa pri nekaterih motorih tudi sedeze ventilov-prstane, na katere ventil tesni), pa se zadeva brusi strojno, nakar se vedno sledi rocna dodelava ventila na sedez. Po tej koncni obdelavi nikakor ne zamenjaj ventilov med sabo!
Lahko ti )po dogovoru) oni zadevo zlozijo skupaj, lahko pa tudi sam.
Glede nastavitev ventilov:
Odvisno, ce imas odmicno gred direkt v glavi, lahko oni nastelajo (ce poznajo prave mere: ponavadi nekje 0.3-0.35 za sesalne in 0.4-0.45mm za izpusne).
Ce pa je ohisje odmicne gredi v svojem ohisju in kot tako prisraufano na glavo (kao stoenka, yugo 55+,..., se pa ventili itak stelajo 2x: prvic ob sami montazi in drugic, po cca 1000km, ko zadevo se enkrat pritegnes (posedanje tesnil.

A misliš oznake na jermenicah odmične gredi in motorja ali kak poseben senzor, preko katerega računalnik ve kdaj je prvi cilinder na vrsti ?

Predvsem je pomembna pozicija glavne gredi napram odmicni, da se bati ne zaletijo v ventile. Tu pri zobatem jermenu 1 (do 2) zoba ni krize, le da ne bo lepo laufal, tretji zob je pa povecini ze lahko kriticen!
Nadalje je se pomembna pozicija rotorja v razdelilni kapi in dajalnika impulzov vziga ("platine" pri elektronskem vzigu). Tu sicer ni nevarno, ampak ce ni na svojem mestu, spet ni vredu. Na koncu itak moras preverit kot predvziga.
Skratka: skrbno zabelezi vse pozicije!

btw: edini komplet delov kot tak so tesnila, kjer se ti bolj splaca kupit garnituro kot pa posamezno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


Ker je srajcka vtisnjena v blok (srajcka ohlajena, blok segret, stiskalnica... saj ves, raztezanje materiala), ne more biti ze prej zbrusena (toleranca), ampak je potrebno osnovno brusenje (na original mero).

To torej pomeni, da tja nesem cel blok v obeh primerih- če imam nove srajčke ali pa ne.

A je zamenjava srajčk trivialen postopek ali pa obstaja rizik, da pri tem zjebejo blok, glede na to, da so vtisnjene v blok ?

A se po brušenju (da)/(je smiselno) spolirat srajčke ali pa je to delo itak treba prepustit novim batnim obročkom med vtekanjem motorja ?


Priporocam, da zadevo sam razstavis. Po potrebi je treba menjat tudi vodilne puse ventilov, pa tudi ventile poglej (da ti ne bo cez 10.000km odpadla "goba" z ventila in rssssk).


Po tem domnevam, da je ventile priporočljivo zamenjat. Če drugega ne, so postali hrapavi na vratovih zaradi trenja v teflonih (prah, umazanija itd)...



Nadalje je se pomembna pozicija rotorja v razdelilni kapi in dajalnika impulzov vziga ("platine" pri elektronskem vzigu). Tu sicer ni nevarno, ampak ce ni na svojem mestu, spet ni vredu. Na koncu itak moras preverit kot predvziga.
Skratka: skrbno zabelezi vse pozicije!


IMHO Astra nima razdelilne kape. Videt je, kot da je celoten računalnik z vsemi cinšpulami zataljen v neko plastično glavo na strani motorja, iz katere gredo vodniki za svečke.

Stvar se da odpret, a v to se še nisem spuščal. Ne zato ker si ne bi upal, bolj zato ker nikoli nisem imel pravega ključa pri sebi, ko me je matral firbec.


Aja, še za glavno gred(ojnico ?) in odmično gred me zanima:

-pri glavni gredi je potrebna zamenjava ležajev. Domnevam, da je potrebno tudi brušenje gredi in čiščenje oljnih kanalov. A to mi ponavadi lahko naredijo tam, kamor dam brusit srajčke ?
Poleg tega me zanima, ali so po vsakem brušenju potrebni drugačni ležaji, ali se ta stvar "uleže" ker so ležaji iz mehke kovine ?

- je pri tudi odmični gredi podobna procedura (brušenje, zamenjava ležajev) ?
- a se odmična gred obrablja in je treba preverjat obrabo ?


Hvala za ves dosedanji trud. Res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

MadMax ::

To torej pomeni, da tja nesem cel blok v obeh primerih- če imam nove srajčke ali pa ne.

Tako je.

A je zamenjava srajčk trivialen postopek ali pa obstaja rizik, da pri tem zjebejo blok, glede na to, da so vtisnjene v blok

Za blok zj**at moras bit umetnik. Lahko pa fentas srajcko.

A se po brušenju (da)/(je smiselno) spolirat srajčke ali pa je to delo itak treba prepustit novim batnim obročkom med vtekanjem motorja ?

Ni smiselno.

Po tem domnevam, da je ventile priporočljivo zamenjat. Če drugega ne, so postali hrapavi na vratovih zaradi trenja v teflonih (prah, umazanija itd)...

Ne zaradi umazanije, pac pa zato, ker iz strani bata enostavno zgorijo-debelina gobe je vedno manjsa, zato se koncno goba odlomi.

-pri glavni gredi je potrebna zamenjava ležajev. Domnevam, da je potrebno tudi brušenje gredi in čiščenje oljnih kanalov. A to mi ponavadi lahko naredijo tam, kamor dam brusit srajčke ?

Tako je.

Poleg tega me zanima, ali so po vsakem brušenju potrebni drugačni ležaji, ali se ta stvar "uleže" ker so ležaji iz mehke kovine ?

Mehkoa kovina ne pomeni svinec ali kositer. To je lezajni bron, ki je pac mehkejsi od cementirane gredi, ni pa mehak. Ja, tudi tu so prekomere in s tem drugacni lezaji.

Vse bolj se mi zdi, da bos naredil t.i. malo generalko (menjava lezajev, obrockov, slifanje ventilov), saj tvoj avto nima ogromno prevozenih (IIRC 160.000km?).
Jaz sem z stoenko naredil 185.000 b.p., v penzijo pa je sla zaradi plocevine-rje (po 24 letih zvestega sluzabnistva).
BMW pa ima trenutno 185.000, pa sploh se ne pomisljam, da bi kaj sraufal.




Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Smaug ::

Haynes-ove sevisne knjige se da naročit v MK Konzorcij. Cena je okoli 7k. Jaz imam doma Haynes owners workshop manual za hrošča in ford transit. Notri so vsi napotki za razstavljanje, obnovo in sestavljanje vseh sklopov avtomobila vključno s slikami. Res so mogoče dragi, samo jih priporočam.
True Multitasking = 3 PCs and a chair with wheels!

Brane2 ::


Haynes-ove sevisne knjige se da naročit v MK Konzorcij. Cena je okoli 7k. Jaz imam doma Haynes owners workshop manual za hrošča in ford transit. Notri so vsi napotki za razstavljanje, obnovo in sestavljanje vseh sklopov avtomobila vključno s slikami. Res so mogoče dragi, samo jih priporočam.


Cenovni razred 7 kSIT se mi sploh ne zdi tako veliko. Sicer bi raje videl kaj požegnanega s strani proizvajalca, a če tega ni je tudi Haynes dobrodošel. Kot te razumem, so oni specializirani za tovrstne zadeve. Pa pokrivajo vse zanmke ali vsaj vse evropske/ameriške znamke ?
Mi lahko daš bolj točen naslov in ISSN kodo, da vem kje iskat ?

Do kakšnih detajlov pa recimo gre ta tvoja knjiga ? A govori recimo o nastavitvah ventilov, navornih silah in zaporedju vijačenja vijakov v glavi ?

suse80 ::

Moj nasvet je tak, da raje kupi delujoć motor, kot da popravljaš starega.
Sam sem storil to, kar bi ti rad, pa me je prišlo zelooo drago.
Na Ctroenu XM sem naredil generalko s "tovarniškim" kompletom, ki mi ga je zhrihtal
kolega prevoznik pri Intereuropi, ki je takrat veliko vozil skozi Francijo. Mašina je takrat imela 326000 km (2.0.i). Vse skupaj me je stalo
toliko kot bi dal za komplet motor, če bi ga kupil preko oglasnika. Pa še delal sem 3 tedne skupaj in bil masten, opečen krvav...
Potem sem seveda moral dobiti še mehanika, da mi je mašino uglasil z elektroniko.
Z avtom sem prevožil še 75000 km, potem pa mi je od izrabe crknila črpalka za vodo ter mi je zvilo glavo.

Če bi kupil drug motor, bi naredil bolje in ceneje.
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org

Brane2 ::


Moj nasvet je tak, da raje kupi delujoć motor, kot da popravljaš starega.
Sam sem storil to, kar bi ti rad, pa me je prišlo zelooo drago.
Na Ctroenu XM sem naredil generalko s "tovarniškim" kompletom, ki mi ga je zhrihtal
kolega prevoznik pri Intereuropi, ki je takrat veliko vozil skozi Francijo. Mašina je takrat imela 326000 km (2.0.i). Vse skupaj me je stalo
toliko kot bi dal za komplet motor, če bi ga kupil preko oglasnika. Pa še delal sem 3 tedne skupaj in bil masten, opečen krvav...
Potem sem seveda moral dobiti še mehanika, da mi je mašino uglasil z elektroniko.
Z avtom sem prevožil še 75000 km, potem pa mi je od izrabe crknila črpalka za vodo ter mi je zvilo glavo.


Dve stvari:

1.

Kar se tvojega XM-a tiče, sta na to temo v Sloveniji v tem trenutku na voljo vsaj dve glasili/časopisa.- Citroen Bilten in SPak.

Kot sem videl na CBjevem forumu, je člansto zelo dejavno in pri vsaki težavi takoj dobiš nasvet. To, da si se sam lotil generalke ni najbolj pametna stvar. Tudi če si imel zraven kakega kolega, ki je kdaj naredil generalko ne. Ni nujno, da je tip s srcem pri stvari in lahko da je to naredil bolj tko.
Sploh pa, sam brez proizvajlačeve biblije tega ne grem delat več.

Sočustvujem s tabo, a vodno pumpo bi pa ja lahko zamenjal. Ko enkrat odpiraš stroj, ti ni treba ravno stiskat z denarjem.

2.

Kar se zamenjave mašine tiče, to odsvetujem, razen če se ti zdijo te stavri zabavne in imaš na dvorišču placa za avtoodpad. Ko kupuješ motor nikoli ne veš koliko je zjahan. Veš, da je dal kar nekaj skozi, ne veš pa a ga bo jutri odneslo ali ne- ker pač not ne moreš videt, jasno.
Ko pa delaš generalko, odpreš mašino in takoj vidiš za kaj gre.

Sranje je, če to delaš brez ustreznega materiala, orodja, podatkov in znanja in v neustreznih okoliščinah. Zato bi rad opremil delavnico z nekim osnovnim a solidnim orodjem. Rad bi nabavil solidne dele in to opravil solidno.

Poglej si malo cene novih mašin, pa ti bo bolj jasno. Rabljeno verjetno dobim za ceno slabe generalke a kdo mi pravi, da jutri ne bo treba delat generalke zanjo ? Mogoče bi lahko našel kje kako mašino od avta, ki ga je vozila babica ob nedeljah v cerkev in nazaj, a babice se bolj slabo zaletavajo, da bi od avta ostala glih samo mašina.



Kar se Haynesovih service manualov tiče- Najlepša hvala za podatek Smaug.

Sem istega momenta klical v MK in si rezerviral primerek. Zanimivo, ravno knjige ki me zanima niso mogli dobavit. Kao ni dobavljiva. Po 15min teženja na telefonu in sklicevanju na haynesov webpage, kjer jo ponujajo, so klicali tja in ugotovili, da "na srečo imajo še nekaj primerkov". Edino 4 tedenski dobavni rok suxx.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Smaug ::

Jaz sem jo dobil v točno 3 tednih. Notri so vsi podatki, ki jih rabiš: navor in vrstni red privijanja vseh vijakov na avtomobilu, napisane so dovoljene tolerance za ventile, zavore,... Jaz obnavljam hrošča in do sedaj še nisem našel stvari, ki ne bi bila opisana v priročniku:D
True Multitasking = 3 PCs and a chair with wheels!

MadMax ::

Brane2:
Kako napredujes?


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Brane2 ::


Kako napredujes?


Ne napredujem. Vkopal sem se in čakam na literaturo in dele.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10141557 (37741) Telbanc
»

Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanika

Oddelek: Na cesti
2910185 (9561) hocevar91
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10547397 (44730) Pyr0Beast
»

ideja, diesel agregat... (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7911368 (9844) Brane2
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7711229 (9770) SkIDiver

Več podobnih tem