Forum » Na cesti » Vožnja pod vplivom alkohola
Vožnja pod vplivom alkohola
ABX ::
http://www.dnevnik.si/novice/kronika/10...
Alkohol je tudi na območju PU Maribor drugi najpogostejši vzrok v prometnih nesrečah in je kljub manjšemu izboljšanju še vedno prepogosto prisoten. Delež alkoholiziranih povzročiteljev prometnih nesreč je na tem območju v prvih devetih mesecih letošnjega leta znašal 11,5 odstotka, v enakem obdobju lanskega leta pa 11,8 odstotka.
Torej poostreni nadzori in višje kazni so znižale prometne nesreče pod vplivom alkohola v MB za 0.3%
Alkohol je tudi na območju PU Maribor drugi najpogostejši vzrok v prometnih nesrečah in je kljub manjšemu izboljšanju še vedno prepogosto prisoten. Delež alkoholiziranih povzročiteljev prometnih nesreč je na tem območju v prvih devetih mesecih letošnjega leta znašal 11,5 odstotka, v enakem obdobju lanskega leta pa 11,8 odstotka.
Torej poostreni nadzori in višje kazni so znižale prometne nesreče pod vplivom alkohola v MB za 0.3%
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
- premaknil iz Problemi človeštva: bluefish ()
imagodei ::
Kateri poostren nadzor to?
A ti dandanes na naših cestah vidiš več policistov, kot pred 2-3 leti?
A ti dandanes na naših cestah vidiš več policistov, kot pred 2-3 leti?
- Hoc est qui sumus -
ABX ::
Kateri poostren nadzor to?
A ti dandanes na naših cestah vidiš več policistov, kot pred 2-3 leti?
Seh hotel bit optimist in ne nabijat da vse kar spremenijo so višine kazni. Ki očitno za varnost ne naredijo nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
btw kaj pa je najpogostejši vzrok?
Neprilagojena hitrost. Seveda jasno.
/sarcasm off
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MIHAc27 ::
Kaže da je policajem bolj enostavno enga pijančka ocuriti za 200, 300EUR ker vozi pijan kot pa da bi jih 10 polovil pa vsakmu računal mogoče 50EUR.
Hardstyle ::
Ne, za teden dni odvzet vozniško, brez kazni. Če ga v treh mescih dobijo še enkrat mora pol leta obiskovati sestanke AA, vsak izostanek (ne glede na vzrok) 50EUR kazni. Ne glede na količino alkohola v krvi. Vse kar je čez tisto mejo, je preveč.
noraguta ::
ja ne vem , jaz bi treznemu ali pijanemu ,ki ne zna držati hitrosti odvzel ispit za skos, potemtakem.(aja pa za varnostno razdaljo podobno)
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
M-XXXX ::
ja ne vem , jaz bi treznemu ali pijanemu ,ki ne zna držati hitrosti odvzel ispit za skos
Hitra vožnja je lahko varna vožnja... Oziroma me prav zanima koga na popolnoma prazni ter ravni avtocesti ogrožaš pri 200km/h? Veliko manj kot pri 50-60km/h na dokaj nepregledni cesti izven naselja!
noraguta ::
ja ne vem , jaz bi treznemu ali pijanemu ,ki ne zna držati hitrosti odvzel ispit za skos
Hitra vožnja je lahko varna vožnja... Oziroma me prav zanima koga na popolnoma prazni ter ravni avtocesti ogrožaš pri 200km/h? Veliko manj kot pri 50-60km/h na dokaj nepregledni cesti izven naselja!
ja?
pijana vožnja je še bolj varna kot trezna po statistiki!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
M-XXXX ::
pijana vožnja je še bolj varna kot trezna po statistiki!
Za pijance mogoče res
Ne verjameš? Na avtocesti ne ogrožaš NOBENEGA, veš kaj se bo pa zgodilo pri 50-60, tam kjer je omejitev 90 ter je tudi cesta več kot primerna za 90? Poskusi enkrat in glej v kašnih situacijah te bodo prehitevali... PO mojem mnenju je kar velik del krivde ravno na tebi (kot počasnemu vozniku), saj si jih ti spravil v situacijo, da so te morali prehitevat in se podajat v nevarnejše situacije, v katerih nebi bili, če bi tisti pred njimi vodil pri neki normalni hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
ABX ::
.
P.S: Govorim neumnosti. :)
P.S: Govorim neumnosti. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
jype ::
M-XXXX> Oziroma me prav zanima koga na popolnoma prazni ter ravni avtocesti ogrožaš pri 200km/h?
Mene.
M-XXXX> PO mojem mnenju je kar velik del krivde ravno na tebi (kot počasnemu vozniku), saj si jih ti spravil v situacijo, da so te morali prehitevat in se podajat v nevarnejše situacije, v katerih nebi bili, če bi tisti pred njimi vodil pri neki normalni hitrosti.
Morali prehitevati? Kateri zakon pa pravi, da je treba vozilo, ki ne vozi z najvišjo možno hitrostjo, obvezno prehiteti? Zanima me tudi kakšne so kazni za neupoštevanje tega zakona.
Po mojem mnenju je kriv izključno imbecil, ki je preveč nervozen, da bi vozil z ustrezno varnostno razdaljo za počasi vozečim vozilom do prvega odseka, kjer je prehitevanje varno.
Mene.
M-XXXX> PO mojem mnenju je kar velik del krivde ravno na tebi (kot počasnemu vozniku), saj si jih ti spravil v situacijo, da so te morali prehitevat in se podajat v nevarnejše situacije, v katerih nebi bili, če bi tisti pred njimi vodil pri neki normalni hitrosti.
Morali prehitevati? Kateri zakon pa pravi, da je treba vozilo, ki ne vozi z najvišjo možno hitrostjo, obvezno prehiteti? Zanima me tudi kakšne so kazni za neupoštevanje tega zakona.
Po mojem mnenju je kriv izključno imbecil, ki je preveč nervozen, da bi vozil z ustrezno varnostno razdaljo za počasi vozečim vozilom do prvega odseka, kjer je prehitevanje varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
WamPIRe- ::
M-XXXX> Oziroma me prav zanima koga na popolnoma prazni ter ravni avtocesti ogrožaš pri 200km/h?
Mene.
Kako? Če je AC popolnoma prazna?
M-XXXX ::
Mene.
Ko si v službi ene 100km stran si pa res v življenjski nevarnosti...
Morali prehitevati? Kateri zakon pa pravi, da je treba vozilo, ki ne vozi z najvišjo možno hitrostjo, obvezno prehiteti? Zanima me tudi kakšne so kazni za neupoštevanje tega zakona.
Si upam trdit, da zelo dobro veš kako odreagira večina voznikov in kaj lahko pričakuješ od njih.
do prvega odseka, kjer je prehitevanje varno.
Vsako prehitevanje je nevarnejše, kot vožnja po svojem pasu pa če je cesta še tako pregledna... Posebno zaradi velikega števila bedakov, ki se kar na enkrat spomni, da bo pohodil po gasu, njega pa že ne bodo prehiteli.
Vsi se pritožujete kako so višje hitrosti nevarne, jaz trdim, da so nižje prav tako. Ne same po sebi (če si sam na cesti, se lahko zaradi mene rikverc voziš z 1km/h če ti paše), vendar večina jih kar dobro ve kako bodo ostali ljudje odreagirali in si upam trdit, da bo v marsikateri situaciji 10km več od omejitve bolj varno kot 30km/h premalo. Mogoče ne zate, bo pa za marsikaterega ostalega udeleženca, ki se mogoče ne bo spravil prehitevat v malo manj pregleden del ceste, v katerem bo ali precenil zmožnost avtomobila, razmere, hitrost prihajajočega avtomobila,...
oldguy ::
Vsi se pritožujete kako so višje hitrosti nevarne, jaz trdim, da so nižje prav tako. Ne same po sebi (če si sam na cesti, se lahko zaradi mene rikverc voziš z 1km/h če ti paše), vendar večina jih kar dobro ve kako bodo ostali ljudje odreagirali in si upam trdit, da bo v marsikateri situaciji 10km več od omejitve bolj varno kot 30km/h premalo. Mogoče ne zate, bo pa za marsikaterega ostalega udeleženca, ki se mogoče ne bo spravil prehitevat v malo manj pregleden del ceste, v katerem bo ali precenil zmožnost avtomobila, razmere, hitrost prihajajočega avtomobila,...
Imaš prav, pa ne zato, ker bi bilo to "pravilno", ampak ker je takšno pač stanje pri nas. Pod črto se ravno zaradi splošne kulture ne splača vozit počasi (npr. 30kmh pod omejitvijo). Pa nekateri še tako piskali o idealih...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
nodrim ::
zaključek torej, vsi vozite čim hitreje, da te noben ne more prehitet
jao, v avtu si zato, da prideš od točke A do točke B in za nič drugega ... vse ostalo je "tvoj" osebni problem, ki ga potem na cesti prenašaš na ostale in noben drug ni kriv, kot "ti" sam ..
"ja, veste sodnik, izživcirala me je, pa sem jo pretepu" -"ja, sej mate prav, bomo kr njo kaznoval"
jao, v avtu si zato, da prideš od točke A do točke B in za nič drugega ... vse ostalo je "tvoj" osebni problem, ki ga potem na cesti prenašaš na ostale in noben drug ni kriv, kot "ti" sam ..
"ja, veste sodnik, izživcirala me je, pa sem jo pretepu" -"ja, sej mate prav, bomo kr njo kaznoval"
noraguta ::
Mene.
Ko si v službi ene 100km stran si pa res v življenjski nevarnosti...
Morali prehitevati? Kateri zakon pa pravi, da je treba vozilo, ki ne vozi z najvišjo možno hitrostjo, obvezno prehiteti? Zanima me tudi kakšne so kazni za neupoštevanje tega zakona.
Si upam trdit, da zelo dobro veš kako odreagira večina voznikov in kaj lahko pričakuješ od njih.
do prvega odseka, kjer je prehitevanje varno.
Vsako prehitevanje je nevarnejše, kot vožnja po svojem pasu pa če je cesta še tako pregledna... Posebno zaradi velikega števila bedakov, ki se kar na enkrat spomni, da bo pohodil po gasu, njega pa že ne bodo prehiteli.
Vsi se pritožujete kako so višje hitrosti nevarne, jaz trdim, da so nižje prav tako. Ne same po sebi (če si sam na cesti, se lahko zaradi mene rikverc voziš z 1km/h če ti paše), vendar večina jih kar dobro ve kako bodo ostali ljudje odreagirali in si upam trdit, da bo v marsikateri situaciji 10km več od omejitve bolj varno kot 30km/h premalo. Mogoče ne zate, bo pa za marsikaterega ostalega udeleženca, ki se mogoče ne bo spravil prehitevat v malo manj pregleden del ceste, v katerem bo ali precenil zmožnost avtomobila, razmere, hitrost prihajajočega avtomobila,...
niti na smučišču ne priznavamo tvoja filozofije. je pa res da v nekaterih sosednjih državah tempomat je uporabna zadeva pri nas pa ni. imajo pa tu tudi levji delež tovornjakarji kateri ne znajo brati tabl kje imajo izrecno prepovedano prehitevanje(bog nedaj da se tabla nanaša zgolj na določene ure). v splošnem pa hitrost določa kinetično energijo , sicer dovolim da imajo prehitri vozniki nadčloveške reakcijske čase , ampak vzrajnost pri Wk še vedno ostaja in iz tega razloga je Dunajska konvencija tudi uvedla neke sprejemliva standarde za promet(tudi za alko in varnostno razdaljo).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
oldguy ::
zaključek torej, vsi vozite čim hitreje, da te noben ne more prehitet
jao, v avtu si zato, da prideš od točke A do točke B in za nič drugega ... vse ostalo je "tvoj" osebni problem, ki ga potem na cesti prenašaš na ostale in noben drug ni kriv, kot "ti" sam ..
"ja, veste sodnik, izživcirala me je, pa sem jo pretepu" -"ja, sej mate prav, bomo kr njo kaznoval"
Ne štekaš. Tvoja primerjava je čisto mimo. Pa me niti ne preseneča. Eni ste pač toliko self-righteous bumbarji, da si ne priznate preprostih dejstev. Ko kaki verski fanatiki... Pa je stvar čisto simpl: Če se vlečeš po svojem pasu s 30km/h manjšo hitrostjo kot je omejitev, speljuješ počasi, bremzaš počasi in se nasplošno obnašaš kot da si na cesti sam, se bo našlo precej več "divjakov", ki te bodo šli prehitevat tudi tam, kjer ni pogojev za to. Posledično se spravljaš v večjo nevarnost kot če voziš "normalno". Pa bodi v Nemčiji, Bosni ali Sloveniji.
Zakon ima tule zraven natanko: 0! Jebeš zakon, ko si enkrat mrtev/hrom/polomljen...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
M-XXXX ::
zaključek torej, vsi vozite čim hitreje, da te noben ne more prehitet
Če ti logika in sklepanje ne deluje- potem mogoče, jaz pa potegnem iz tega tak zaključek, da če se pravil drži navzgor, se jih drži tud navzdol (če razmere dopuščajo- nobeden ni govoru da moraš v ovink 100 letet).
"ja, veste sodnik, izživcirala me je, pa sem jo pretepu" -"ja, sej mate prav, bomo kr njo kaznoval"
Definitivno. Sicer to NE pomeni da je krivda samo njena, vendar to tega NEBI prišlo če ona nebi provocirala.
niti na smučišču ne priznavamo tvoja filozofije.
Kot kaže jo priznava zakon...
http://www.varna-voznja.si/index.cgi?m=...
Strinjam se z vami, da v nekaterih primerih počasna vožnja prav tako pomeni oviranje in posredno ogrožanje varnosti v cestnem prometu. Toda pri tem je treba opozoriti na tretji odstavek 30. člena Zakona o varnosti cestnega prometa, kjer je določeno, da "voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu".
Ja krucifiks! Pa kdo vam vozniške tala?
Ti bom citiral mojega inštruktorja, ko sem delal izpit: če ga pa hočeš tiščat pjd pa na avtocesto. Raje tam 180, kot v naselju 60!
30 Člen ZVCP
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Tako da po zakonu gledano: če vozite 85 in so za vami več kot 3 avtomobili (kolona) se morate umaknit, drugače ste lahko kaznovani. Tukaj je šele dnarja za policaje, kaj kazni za prehitro vožnjo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
M-XXXX ::
Uporabi raje staro, dobro, kmečko pamet. Te nam zadnje čase kronično primanjkuje.
Povej koliko upobljaš bremzo na avtocesti?
noraguta ::
nehi no , jasno je da so ljudje kateri ne znajo kontrolirat hitrosti bolj nevarni kot pijančki.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
M-XXXX> se morate umaknit
Ja, saj se vedno, ko to lahko varno storim. Če nekdo vozi 35 milimetrov za mano, potem je to precej težje, ker _sploh ne vidi mojih smernikov_.
Še najbolj me skrbi filozofija, da so "počasnetje" krivi za to da ste vi nervozne razvaline, ki se vam vedno nekam mudi. Hitrost vožnje je omejena _izključno navzgor_, razen na cestah, rezerviranih za motorna vozila, kjer je omejitev tudi navzdol, pa še to zgolj in samo ob normalnih pogojih (opustil sem upanje, da bo kdorkoli od vas razumel, kaj sploh so normalni pogoji).
Ja, saj se vedno, ko to lahko varno storim. Če nekdo vozi 35 milimetrov za mano, potem je to precej težje, ker _sploh ne vidi mojih smernikov_.
Še najbolj me skrbi filozofija, da so "počasnetje" krivi za to da ste vi nervozne razvaline, ki se vam vedno nekam mudi. Hitrost vožnje je omejena _izključno navzgor_, razen na cestah, rezerviranih za motorna vozila, kjer je omejitev tudi navzdol, pa še to zgolj in samo ob normalnih pogojih (opustil sem upanje, da bo kdorkoli od vas razumel, kaj sploh so normalni pogoji).
M-XXXX ::
jasno je da so ljudje kateri ne znajo kontrolirat hitrosti
Se po avtocesti voziš z 120km/h in en za tabo z isto hitrostjo vozi 3m za ritjo.
Se voziš po avtocesti z 130 km na uro in en pride za tabo z 180 in upočasni na varnostni razdalji 3 sekunde.
Jaz imam 100x raje drugi primer, pa čeprav je bila v prvem HITROST POD PREPISANO.
Ja, saj se vedno, ko to lahko varno storim. Če nekdo vozi 35 milimetrov za mano, potem je to precej težje, ker _sploh ne vidi mojih smernikov_.
Zelo lepo od tebe, čeprav jaz takega človeka pri zadnjih 10 000 kilometrov še nisem srečal.
da ste vi nervozne razvaline,
Ne posplošuj. Držim veliko večjo varnostno razdaljo od prepisane, ravno zato je prehitevanje takih polžev še toliko težje in nevarnejše.
pa še to zgolj in samo ob normalnih pogojih
Le kdo je v zadnji uri ravno v tej temi ene 3x omenil normalne pogoje? Huh, kaj pa če sem bil ravno jaz?
noraguta ::
Se voziš po avtocesti z 130 km na uro in en pride za tabo z 180 in upočasni na varnostni razdalji 3 sekunde.
saj ne da obsojam vožnjo z 180 a uro ampak ravno med temi primerki se pripeti , da varnostne razdalje ne upoštevajo. niti je ne morejo prav praveč natančno. in nadalje niti človeki , ki vozi z 130 na uro ne ve , da ima za sabo super sposobnega voznika.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
M-XXXX ::
saj ne da obsojam vožnjo z 180 a uro ampak ravno med temi primerki se pripeti , da varnostne razdalje ne upoštevajo.
Definitivno se in to ne malokrat, ampak hotel sem opozoriti na takojšno in brezpogojno obsojanje hitre vožnje. Kot sem rekel zelo rad se hitro vozim ampak LE in SAMO če razmere dopuščajo. Kar na avtocestah definitivno dopuščajo, po naselju pa se omejitev držim, ampak ne zato ker so take kot so, ampak ker je 50km/h v naselju dejansko primerna hitrost, oziroma marsikje celo prevelika.
Zanimiva situacija se mi je zgodila pred kašnim mesecem/dvema ko sva šla z kolegom v MB. Že na začetku je jasno povedal kako se boji hitre vožnje, pa glej ga glej je bil pri 170 hladen kot špricar, ko enkrat pogleda na števec in ugotovi kako hitro se peljeva. Malo so se mu napele mišice pa ročo je stiskal, po 15 minutah me je začel spraševat zakaj držim tako veliko varnostno razdaljo, glede na to, da bom avto pred mano tako ali pa tako prehitel? Čez pol urce je popolnoma pozabil na hitrost in se sprostil, nazaj grede pa je skoraj celo pot spal, čeprav je bil na začetku poti konkretno prestrašen in niti približno sproščen, pri višji hitrosti kot 130...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
imagodei ::
Mah, spet filozofi, ki menijo, da so boga najmanj za jajca pošlatal in da so vsi po vrsti šumaherji.
Dejte si v glavo vbit, da ni težko hitro vozit. Težko je hitro ustavit.
To, plus dejstvo, da je dovolj, da gre samo enkrat nekaj narobe, pa sebi in/ali nekomu drugemu za vedno zaznamujete življenje.
9999x lahko divjate, pa se mogoče ne bo nič naredilo. 1x se pa mogoče bo. Otrok na cesto skoči; "bebasta počasnela" na avtocesti vas spregleda, ko gonite 200 km/h, pa vas izsili tako, da vas nalima v varnostno ograjo... Takrat ni nič več važno a je bil kriv on, ali vi; samo še to, da pri takšni hitrosti ne morete preprečiti nesreče in da nekdo konča kot invalid ali v mrtvašnici.
Že če voziš po predpisih, se dogajajo traparije. Energija pa narašča s kvadratom hitrosti in pri določeni energiji so posledice enostavno prehude.
To je vse, kar je sploh važno: Ni težko hitro vozit, težko je hitro ustavit.
Dejte si v glavo vbit, da ni težko hitro vozit. Težko je hitro ustavit.
To, plus dejstvo, da je dovolj, da gre samo enkrat nekaj narobe, pa sebi in/ali nekomu drugemu za vedno zaznamujete življenje.
9999x lahko divjate, pa se mogoče ne bo nič naredilo. 1x se pa mogoče bo. Otrok na cesto skoči; "bebasta počasnela" na avtocesti vas spregleda, ko gonite 200 km/h, pa vas izsili tako, da vas nalima v varnostno ograjo... Takrat ni nič več važno a je bil kriv on, ali vi; samo še to, da pri takšni hitrosti ne morete preprečiti nesreče in da nekdo konča kot invalid ali v mrtvašnici.
Že če voziš po predpisih, se dogajajo traparije. Energija pa narašča s kvadratom hitrosti in pri določeni energiji so posledice enostavno prehude.
To je vse, kar je sploh važno: Ni težko hitro vozit, težko je hitro ustavit.
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
Težko je hitro ustavit.
To smo že predelali enkrat: hitro ustavit je potrebno samo takrat, ko ne spremljaš prometa pred sabo. V tunel, ki zavija pa menda tud ne boš gonil.
Edit: tudi zate velja: kolikokrat uporabljaš povprečno bremzo na 50km avtoceste (ki je pretežno prazna)?
"bebasta počasnela" na avtocesti vas spregleda, ko gonite 200 km/h
Bebasta počasnela ne bo kar tako šla iz enega pasu na drugega ampak bo to prej nakazala. In vožnja z 200 mimo navadno "zapolnjenega" pasu ni v moji glavi niti približno sprejemljiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
imagodei ::
M-XXXX,
s temle zadnjim prispevkom si se diskvalificiral iz debate. Govorim samo z vozniki, ki niso več mladi in ki imajo za sabo več kot, say 50.000-60.000 kilometrov. To so vsaj ene osnovne izkušnje, ki jih dobiš, če tri leta približno vsak dan voziš avto.
Z adrenalinom napumpanimi najstniki, ki so šele dobro volan prijeli v roke, pa ne mislim polemizirat v katerih primerih je težko hitro ustavit. Ko se te bo nehalo držati mleko, boš videl, da je takšnih situacij lahko tamau milijon.
Samo za poskušino:
- v enem primeru sem vozil za precej velikim kombijem po cesti v naselju. Vozila sva morda dobrih 50 km/h, z varnostno razdaljo se takrat ravno ne bi mogel pohvaliti (kakih 10m morda). Nenadoma je kombi sunkovito zavil v DESNO na pločnik! Preden sem dojel, kaj se sploh dogaja, sem pred sabo opazil nek manjši avto, recimo clio, ki je stal na cesti. Z znanstvenofantastično hitrimi refleksi sem se ustavil mogoče 10cm od njega.
- v drugem primeru sem sredi noči vozil po avtocesti. Prometa je bilo kar nekaj, ni bilo ravno gužve; v glavnem pred sabo sem stalno videl zadnje žaromete pred mano vozečih avtomobilov. Nenadoma so mi možgani začeli nekaj štekat, ker niso mogli čisto dobro razjasnit situacije: luči na avtomobilih pred mano so se jako čudno obnašale. Občutek je bil božjastno nenaraven - veš, da je nekaj narobe, pa ne veš kaj. Porabil sem morda 3-4 sekunde, da so moji možgani razvozljali situacijo: ne samo, da bi avtomobili pred mano upočasnili - popolnoma so stali. S silovitim zaviranjem sem se ustavil na razdalji kakih 10m od zadnjega v koloni.
- kot sopotnik v avtomobilu sem se peljal po avtocesti. Kolega se je odločil prehitevati kolono tovornjakov in zapeljal na prehitevalni pas. Prehitel je že dva tovornjaka, naenkrat pa se je začel nekaj pridušati nad "enim idiotom", ki se mu je po prehitevalnem približeval s "svetlobno hitrostjo". V trenutku, ko sva bila mogoče 10m pred naslednjim tovornjakom, je le ta zapeljal na prehitevalni pas. Midva sva vozila precej po pravilih, kakih 130, tovornjak pa pred naju s 100 km/h. Kolega je precej močno zaviral, s sprednjim koncem sva bila morda 50 cm od tovornjaka, ob enem pa je molil, da ga idiot zadaj, ki se je ravno tako uspel ustaviti na morda 50cm, ne bo potisnil v tovornjaka.
Ne mi govorit, kaj vse lahko razbereš iz početja. Tvoje je, da predvidevaš, da so vsi ostali vozniki nesposobni invalidi in da voziš tako, da lahko popravljaš njihove napake. To delej, pa boš dlje živel.
s temle zadnjim prispevkom si se diskvalificiral iz debate. Govorim samo z vozniki, ki niso več mladi in ki imajo za sabo več kot, say 50.000-60.000 kilometrov. To so vsaj ene osnovne izkušnje, ki jih dobiš, če tri leta približno vsak dan voziš avto.
Z adrenalinom napumpanimi najstniki, ki so šele dobro volan prijeli v roke, pa ne mislim polemizirat v katerih primerih je težko hitro ustavit. Ko se te bo nehalo držati mleko, boš videl, da je takšnih situacij lahko tamau milijon.
Samo za poskušino:
- v enem primeru sem vozil za precej velikim kombijem po cesti v naselju. Vozila sva morda dobrih 50 km/h, z varnostno razdaljo se takrat ravno ne bi mogel pohvaliti (kakih 10m morda). Nenadoma je kombi sunkovito zavil v DESNO na pločnik! Preden sem dojel, kaj se sploh dogaja, sem pred sabo opazil nek manjši avto, recimo clio, ki je stal na cesti. Z znanstvenofantastično hitrimi refleksi sem se ustavil mogoče 10cm od njega.
- v drugem primeru sem sredi noči vozil po avtocesti. Prometa je bilo kar nekaj, ni bilo ravno gužve; v glavnem pred sabo sem stalno videl zadnje žaromete pred mano vozečih avtomobilov. Nenadoma so mi možgani začeli nekaj štekat, ker niso mogli čisto dobro razjasnit situacije: luči na avtomobilih pred mano so se jako čudno obnašale. Občutek je bil božjastno nenaraven - veš, da je nekaj narobe, pa ne veš kaj. Porabil sem morda 3-4 sekunde, da so moji možgani razvozljali situacijo: ne samo, da bi avtomobili pred mano upočasnili - popolnoma so stali. S silovitim zaviranjem sem se ustavil na razdalji kakih 10m od zadnjega v koloni.
- kot sopotnik v avtomobilu sem se peljal po avtocesti. Kolega se je odločil prehitevati kolono tovornjakov in zapeljal na prehitevalni pas. Prehitel je že dva tovornjaka, naenkrat pa se je začel nekaj pridušati nad "enim idiotom", ki se mu je po prehitevalnem približeval s "svetlobno hitrostjo". V trenutku, ko sva bila mogoče 10m pred naslednjim tovornjakom, je le ta zapeljal na prehitevalni pas. Midva sva vozila precej po pravilih, kakih 130, tovornjak pa pred naju s 100 km/h. Kolega je precej močno zaviral, s sprednjim koncem sva bila morda 50 cm od tovornjaka, ob enem pa je molil, da ga idiot zadaj, ki se je ravno tako uspel ustaviti na morda 50cm, ne bo potisnil v tovornjaka.
Ne mi govorit, kaj vse lahko razbereš iz početja. Tvoje je, da predvidevaš, da so vsi ostali vozniki nesposobni invalidi in da voziš tako, da lahko popravljaš njihove napake. To delej, pa boš dlje živel.
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
Govorim samo z vozniki, ki niso več mladi in ki imajo za sabo več kot, say 50.000-60.000 kilometrov.
V zadnjem letu sem naredil okoli 25 000 km (od tega 3 mesece nisem vozil zaradi poškodbe roke, mesec pa pol sem bil pa na dopustu v ZDA (tam sem prevozil zgolj ene 200km).
Grem kar po vrsti:
- v enem primeru sem vozil za precej velikim kombijem po cesti v naselju. Vozila sva morda dobrih 50 km/h, z varnostno razdaljo se takrat ravno ne bi mogel pohvaliti (kakih 10m morda). Nenadoma je kombi sunkovito zavil v DESNO na pločnik! Preden sem dojel, kaj se sploh dogaja, sem pred sabo opazil nek manjši avto, recimo clio, ki je stal na cesti.
2 napake, druga po mojem mnenju veliko večja kot prva: rekel si da si imel malo manjšo razdaljo kot bi jo moral imet (predvideva, da za osebnim avtomobilom, za kombijem, ali nekim večjim vozilom potem OBČUTNO premajhno!), če se jaz vozim za nečim, kar zmanjšuje preglednost razdaljo povečam vsaj za sekundo+ na vse skupaj 4-5sekund.
- v drugem primeru sem sredi noči vozil po avtocesti.
In kako je tole kakorkoli povezano z mojim načinom vožnje? Kot si najbrž že opazil se zanašam na opazovanje prometa. Opažanje ponoči je ZELO oteženo oziroma nemogoče, kar pomeni minimalno večje hitrosti od ostalih udeležencev.
- kot sopotnik v avtomobilu sem se peljal po avtocesti. Kolega se je odločil prehitevati kolono tovornjakov in zapeljal na prehitevalni pas. Prehitel je že dva tovornjaka, naenkrat pa se je začel nekaj pridušati nad "enim idiotom", ki se mu je po prehitevalnem približeval s "svetlobno hitrostjo". V trenutku, ko sva bila mogoče 10m pred naslednjim tovornjakom, je le ta zapeljal na prehitevalni pas. Midva sva vozila precej po pravilih, kakih 130, tovornjak pa pred naju s 100 km/h. Kolega je precej močno zaviral, s sprednjim koncem sva bila morda 50 cm od tovornjaka, ob enem pa je molil, da ga idiot zadaj, ki se je ravno tako uspel ustaviti na morda 50cm, ne bo potisnil v tovornjaka.
Your point? Da tisti za tabo ne zna bremzat? Če je še tako slep te je opazil VSAJ 100m prej (če se ni bril, telefoniral in rezal odojka na sopotnikovem zicu) te je prej, pa recimo da te je 100m. Če je vozil z 200km/h pomeni da vaju bi dohitel v 5s ČE NEBI bremzal. Če je samo pogledal bremzo mu je to dalo več časa kot ga je potreboval, če je pa slep in kot prvo ni opazil avta, ki prehiteva kamione pa ni ne moja ne tvoja krivda.
Ti povem še par mojih izkušenj: greva s kolegom v NM iz centra proti Tušu. Ravno ko je iz glavne ceste zavijal proti tušu je spregledal kolesarja, ki je šel čez prehod, zadru sem se kolesar, pogledal v desno ogledalo (na srečo je dovolj da samo malo premakneš glavo, pa vidiš promet za sabo in malo zategnil ročno.
Parkrat sem že bremzal iz 180 na 0 in to skoraj samo z uporabo motorja. Če kar na enkrat vidiš zadnje luči avtomobilov pred sabo lahko sklepaš, da se nekaj dogaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
imagodei ::
> "Če kar na enkrat vidiš zadnje luči avtomobilov pred sabo lahko sklepaš, da se nekaj dogaja. "
Ja, recimo, sklepaš, da voziš v temi za avtomobili in da imajo dejansko prižgane luči. No shit, Sherlock!
> "2 napake, druga po mojem mnenju veliko večja kot prva: rekel si da si imel malo manjšo razdaljo kot bi jo moral imet (predvideva, da za osebnim avtomobilom, za kombijem, ali nekim večjim vozilom potem OBČUTNO premajhno!), če se jaz vozim za nečim, kar zmanjšuje preglednost razdaljo povečam vsaj za sekundo+ na vse skupaj 4-5sekund."
Eh, eh... Prvič, tvoja trditev je bila, da se vse da rešit z opazovanjem drugih (ta del si sedaj prikladno odstranil iz svojega prejšnjega sporočila, česar ti gotovo ne štejem v dobro). Drugič, večja in težja vozila imajo daljšo zavorno pot oz. se počasneje ustavljajo, zaradi česar si načeloma enako varen z manjšo varnostno razdaljo. Tretjič, bil sem neizkušen. Ampak to vse skupaj nima veze s tem, kar trdiš ti: da se vse da rešit z opazovanjem. Klinca se da. S predvidevanjem veliko, vsega pa nikoli, zato ni treba prosit za še.
> "Your point? Da tisti za tabo ne zna bremzat? Če je še tako slep te je opazil VSAJ 100m prej (če se ni bril, telefoniral in rezal odojka na sopotnikovem zicu) te je prej, pa recimo da te je 100m. Če je vozil z 200km/h pomeni da vaju bi dohitel v 5s ČE NEBI bremzal. Če je samo pogledal bremzo mu je to dalo več časa kot ga je potreboval, če je pa slep in kot prvo ni opazil avta, ki prehiteva kamione pa ni ne moja ne tvoja krivda."
Saj vem, da ti moram vse narisat. Ni problema, glej: un bebec za nama je očitno mislil bit frajer in se nama nalimat na rit, tako kot to dela veliko objestnih predrznežev. Kao, kaj mečkaš, požen avto, če pa ne moreš vozit 180, se pa umakni iz prehitevalnega pasu. Ampak on je imel namen zmanjšat iz svoje brzine na 130, kolikor sva vozila midva, ne pa na 100! Tudi njega je konkretno presenetil tale tovornjak, ki je, boli ga kurac za vse na svetu, zapeljal pred naju!
Ni mu bilo težko hitro vozit, težko mu je bilo hitro zavirat. Moj prijatelj se je pa trudil balansirat med obema avtomobiloma, da ga ne bi stisnila v sendvič!
Toliko o tem. Kot sem rekel, z neizkušenimi vozniki se nimam kaj pregovarjat. Over&out.
Ja, recimo, sklepaš, da voziš v temi za avtomobili in da imajo dejansko prižgane luči. No shit, Sherlock!
> "2 napake, druga po mojem mnenju veliko večja kot prva: rekel si da si imel malo manjšo razdaljo kot bi jo moral imet (predvideva, da za osebnim avtomobilom, za kombijem, ali nekim večjim vozilom potem OBČUTNO premajhno!), če se jaz vozim za nečim, kar zmanjšuje preglednost razdaljo povečam vsaj za sekundo+ na vse skupaj 4-5sekund."
Eh, eh... Prvič, tvoja trditev je bila, da se vse da rešit z opazovanjem drugih (ta del si sedaj prikladno odstranil iz svojega prejšnjega sporočila, česar ti gotovo ne štejem v dobro). Drugič, večja in težja vozila imajo daljšo zavorno pot oz. se počasneje ustavljajo, zaradi česar si načeloma enako varen z manjšo varnostno razdaljo. Tretjič, bil sem neizkušen. Ampak to vse skupaj nima veze s tem, kar trdiš ti: da se vse da rešit z opazovanjem. Klinca se da. S predvidevanjem veliko, vsega pa nikoli, zato ni treba prosit za še.
> "Your point? Da tisti za tabo ne zna bremzat? Če je še tako slep te je opazil VSAJ 100m prej (če se ni bril, telefoniral in rezal odojka na sopotnikovem zicu) te je prej, pa recimo da te je 100m. Če je vozil z 200km/h pomeni da vaju bi dohitel v 5s ČE NEBI bremzal. Če je samo pogledal bremzo mu je to dalo več časa kot ga je potreboval, če je pa slep in kot prvo ni opazil avta, ki prehiteva kamione pa ni ne moja ne tvoja krivda."
Saj vem, da ti moram vse narisat. Ni problema, glej: un bebec za nama je očitno mislil bit frajer in se nama nalimat na rit, tako kot to dela veliko objestnih predrznežev. Kao, kaj mečkaš, požen avto, če pa ne moreš vozit 180, se pa umakni iz prehitevalnega pasu. Ampak on je imel namen zmanjšat iz svoje brzine na 130, kolikor sva vozila midva, ne pa na 100! Tudi njega je konkretno presenetil tale tovornjak, ki je, boli ga kurac za vse na svetu, zapeljal pred naju!
Ni mu bilo težko hitro vozit, težko mu je bilo hitro zavirat. Moj prijatelj se je pa trudil balansirat med obema avtomobiloma, da ga ne bi stisnila v sendvič!
Toliko o tem. Kot sem rekel, z neizkušenimi vozniki se nimam kaj pregovarjat. Over&out.
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
Eh, eh... Prvič, tvoja trditev je bila, da se vse da rešit z opazovanjem drugih (ta del si sedaj prikladno odstranil iz svojega prejšnjega sporočila, česar ti gotovo ne štejem v dobro).
Tisto je bilo popravljeno skoraj takoj za oddajo mojega posta (mogoče kašno minutko/2 kasneje?) (sem zadevo ponovno prebral in malo spremenil), ker je bila vseeno malo prehuda. (imam slabo navado, da najprej post objavim, potem pa ga še enkrat preberem (ne vem zakaj ne uporabljam predogleda spodaj (old habits die hard)
Drugič, večja in težja vozila imajo daljšo zavorno pot oz. se počasneje ustavljajo, zaradi česar si načeloma enako varen z manjšo varnostno razdaljo.
To je sicer popolnoma res, vendar jaz zadevo gledam iz malo drugačne perspektive: kamion se lahko zaleti v neko stacionarno oviro (kaj pa če recimo stoji na cesti en kamion), kar ga bo bolj zabremzalo, kot tvoje gume primejo in ravno zato dajem tak poudarek na opazovanje, oziroma varnostni razdalji, ki sta pri meni zelo povezana. Če ne vidiš pred sabo, povečaj varnostno razdaljo. Do sedaj se mi je to fenomenalno obneslo in nič ne kaže, da se bo situacija kaj zasukala.
Saj vem, da ti moram vse narisat. Ni problema, glej: un bebec za nama je očitno mislil bit frajer in se nama nalimat na rit, tako kot to dela veliko objestnih predrznežev. Kao, kaj mečkaš, požen avto, če pa ne moreš vozit 180, se pa umakni iz prehitevalnega pasu. Ampak on je imel namen zmanjšat iz svoje brzine na 130, kolikor sva vozila midva, ne pa na 100! Tudi njega je konkretno presenetil tale tovornjak, ki je, boli ga kurac za vse na svetu, zapeljal pred naju!
Dobro vem kaj je hotel tisti za vama naredit: tako kot si že rekel: zalimat za rit, po možnosti zapeljat čisto na levi rob ceste in čakat, da se mu umakneta. Vendar jaz še zdaj trdim da se da v takem primeru čisto lepo zabremzati oziroma opazit situacijo, kot prvo bi moral tisti za vama takoj ko vaju je opazil začet zmanševat hitrost (kot sem že omenjal- jaz na poti v LJ ponavadi pritisnem bremzo ali dvakrat, vse ostalo poteka s pomočjo motorja pa vseeno držim razdaljo večjo od predvidene, pa tudi če pridem s hitrostjo 170+, tako da ne mi govort, da se ne da), da pa še za 30km zmanjšaš hitrost pa pomaga že čisto rahlo bremzanje. Kot drugo bi moral kamion oziroma njegove namere že prej opaziti oziroma predvidet, da se kaj takega lahko zgodi: kratka varnostna razdalja med kamionoma (ker ne verjamem, da je bilo med njima 100m, pa je kar zavil na prehitevalnega.
Sem zelo strpen voznik, pravzaprav sem v zadnej pol leta samo enemu bledal, pa še to, ker je na avtocesti vozil vštric kamiona. Ene 5 kilometrov sem potrpel, potem pa je že folk za mano postal živčen in meni začel vozit za ritjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
mieke ::
Da obudim temo, včeraj so me dobili in sem napihal 0.90 mg/l. Predhodno nisem bil še nikoli obravnavan, pik nimam in nisem mladi voznik, tako da je bilo 18pik in odvzem vozniške. Zanima me koliko lahko pričakujem kazen, je 1200€ fiksen znesek ali lahko sodnik zviša? Kakšne so možnosti, da mi pogojno vrnejo vozniško, če potrebujem avto za prevoz na delo? Koliko časa ponavadi traja, da dobim sklep o odvzetju po pošti in koliko časa imam nato, da zaprosim za pogojno vrnitev vozniške?
DamijanD ::
mislim, da tega sploh ni, da biti pogojno vrnili vozniško ne glede na to zakaj rabiš avto...
Mogoče bom malo smotan ampak: prej bi mislil na to
Mogoče bom malo smotan ampak: prej bi mislil na to
mihi666 ::
Vrnejo pogojno obstajajo prav odvetniki ki se ukvarjajo samo s tem. Boš pa moral na zdravniškega in delavnice
Tody ::
First hit na googlu, glede na njih si mogel malce več napihat... https://vozniska.si/odvzem-vozniskega-d... Pokliči jih in se skesaj :)
pwn3rrr ::
Praktično vsi prekrškarji po prvem odvzemu vozniškega dovoljenja dobijo le-tega brez večjih naporov nazaj, žal... Opraviti je potrebno kontrolni zdravniški pregled, potem pa vložiš predlog za vrnitev začasno odvzetega vozniškega dovoljenja, ki mora vsebovati opravičljive razloge.
solatko ::
Za vožnjo pod vplivom opojnih substanc, zdravil,ki prepovedujejo vožnjo,... nebi smelo bit nobenih olajševalnih okoliščin, nižje kazni in odvzem vozniške za določen čas od 1 meseca do 5 let, za nepoboljšljive pa trajno. Istočasno bi morali to obravnavat kot kaznivo dejanje z zaporno kaznijo. Sedaj je pač tako, da država fino služi na račun pijančkov, narkomančkov, tabletomanov,... vseeno pa je tretjina mrtvih na cesti, zaradi teh vzrokov. Vsak bi se moral zavedat, da je lahko ob omamljenem stanju, v arestu, določen čas brez vozniške in še kazen. Sedaj v bistvu bolj trpijo družine takih debilov, kot oni sami, poleg tega jih v večini družb imajo za heroje, namesto za bedake.
Delo krepa človeka
feryz ::
Prvič jo nikomur ne vzamejo.
Košta približno 2 jurja in pol, zdravniško, varna vožnja, psihiater ...
In 18 pik za dve leti. Kar pomeni, da boš švical kot konj, če nisi slučajno kakšne table spregledal in lahko kakšno piko ujameš. Ker to pomeni ...
Kolega ima 26 pik in veljavno vozniško. Se pa zelo lepo obnaša v prometu. Izpit namreč nujno rabi.
Košta približno 2 jurja in pol, zdravniško, varna vožnja, psihiater ...
In 18 pik za dve leti. Kar pomeni, da boš švical kot konj, če nisi slučajno kakšne table spregledal in lahko kakšno piko ujameš. Ker to pomeni ...
Kolega ima 26 pik in veljavno vozniško. Se pa zelo lepo obnaša v prometu. Izpit namreč nujno rabi.
mieke ::
Prvič jo nikomur ne vzamejo.
Košta približno 2 jurja in pol, zdravniško, varna vožnja, psihiater ...
In 18 pik za dve leti. Kar pomeni, da boš švical kot konj, če nisi slučajno kakšne table spregledal in lahko kakšno piko ujameš. Ker to pomeni ...
Kolega ima 26 pik in veljavno vozniško. Se pa zelo lepo obnaša v prometu. Izpit namreč nujno rabi.
A je kakšna opcija, da takoj plačam in se kazen zmanjša?
fikus_ ::
A je kakšna opcija, da takoj plačam in se kazen zmanjša?
So ti napisali proceduro, boš kar 2 leti "švical" (ali pa ne) ob vožnji.
Za druge zadeve, kjer dobiš pike, jih lahko brišeš z udeležbami na tečaju varne vožnje, delavnice na to temo,... Odvisno od primera do primera.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
sabali ::
če bi doživljensko vzeli izpit za vožnjo pod alkotom, ne bi noben več vozil pijan, ampak v tej banani republiki se pa vrača izpit čeprav si vozil pijan. Ogaben alkohol smrdljiv
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123774 (100796) | solatko |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15197 (10010) | Tody |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8447 (8162) | JohanP |