Forum » Loža » zimske gume kompatibilnost ap2 s3ap
zimske gume kompatibilnost ap2 s3ap
Vitamin-B ::
pozdravljeni,
na avtu imam obute michelin pilot alpine ap2 gume
dve sta sta ok, dve pa ne
slišal sem pa da bi naj bila nova generacija ap3 precej boljša (bolj varna)
zanima me, če lahko zadaj pustim ap2, naprej pa dam nove ap3, ali morem vzeti naprej tudi ap2?
kje v ljubljani priporočate (cena, zanesljivost) menjavo in nakup teh dveh pnevmatik (215 65 r15 96h)?
hvala lp
na avtu imam obute michelin pilot alpine ap2 gume
dve sta sta ok, dve pa ne
slišal sem pa da bi naj bila nova generacija ap3 precej boljša (bolj varna)
zanima me, če lahko zadaj pustim ap2, naprej pa dam nove ap3, ali morem vzeti naprej tudi ap2?
kje v ljubljani priporočate (cena, zanesljivost) menjavo in nakup teh dveh pnevmatik (215 65 r15 96h)?
hvala lp
- spremenil: Vitamin-B ()
c00L3r ::
zanima me, če lahko zadaj pustim ap2, naprej pa dam nove ap3, ali morem vzeti naprej tudi ap2?
Lahko imaš zadaj drug model gume kot spredaj. Pomembno je, da so vse 4 zimske ali pa vse 4 letne. Pa na isti osi morata biti gumi enakega modela.
Vitamin-B ::
ql, zdaj me zanima le še, kje v lj priporočate zamenjavo (se pravi nakup in montažo novega para ter da stare gume tam ostanejo)?
nejcek74 ::
slabi gumi daj spredaj
res je, da bo tako malo manj grabilo pri speljevanju ter, da gre več teže pri zaviranju na sprednje gume (torej tudi malo daljša zavrona pot)
vendar;
ko ti začne odnašati sprednje gume pri: speljevanju/spuštiš gas pri zaviranju/spustiš bremzo
ko ti začne odnašati zadnje gume: nenadzorovano se zavrtiš za 180° ali več
video
goodyear
res je, da bo tako malo manj grabilo pri speljevanju ter, da gre več teže pri zaviranju na sprednje gume (torej tudi malo daljša zavrona pot)
vendar;
ko ti začne odnašati sprednje gume pri: speljevanju/spuštiš gas pri zaviranju/spustiš bremzo
ko ti začne odnašati zadnje gume: nenadzorovano se zavrtiš za 180° ali več
video
goodyear
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
c00L3r ::
slabi gumi daj spredaj
res je, da bo tako malo manj grabilo pri speljevanju ter, da gre več teže pri zaviranju na sprednje gume (torej tudi malo daljša zavrona pot)
vendar;
ko ti začne odnašati sprednje gume pri: speljevanju/spuštiš gas pri zaviranju/spustiš bremzo
ko ti začne odnašati zadnje gume: nenadzorovano se zavrtiš za 180° ali več
video
goodyear
Večina ameriških avtov ima zadaj pogon. Večina evropskih ima spredaj. V Ameriki je avto, ki ima pod 2 toni teže že skoraj redkost. Pri nas ne. To in še drugi faktorji so, ki se ne upoštevajo v tem prispevku. V snegu ti drek koristi zadaj profil, če se ne boš premaknil, ker se ti bo sprednje kolo v prazno vrtelo.
overlord_tm ::
slabi gumi daj spredaj
res je, da bo tako malo manj grabilo pri speljevanju ter, da gre več teže pri zaviranju na sprednje gume (torej tudi malo daljša zavrona pot)
vendar;
ko ti začne odnašati sprednje gume pri: speljevanju/spuštiš gas pri zaviranju/spustiš bremzo
ko ti začne odnašati zadnje gume: nenadzorovano se zavrtiš za 180° ali več
video
goodyear
Večina ameriških avtov ima zadaj pogon. Večina evropskih ima spredaj. V Ameriki je avto, ki ima pod 2 toni teže že skoraj redkost. Pri nas ne. To in še drugi faktorji so, ki se ne upoštevajo v tem prispevku. V snegu ti drek koristi zadaj profil, če se ne boš premaknil, ker se ti bo sprednje kolo v prazno vrtelo.
Za povprecnega janeza je boljse da ima nove gume zadaj, ker se je lazje resit iz understeeringa kot iz oversteeringa.
Videl na lastne oci, kak zgleda ce das spredi bolse gume, zadaj pa pustis stare (Vransko, trening varne voznje - razlika v profilu je bila samo dober milimeter, avto nevozen na drsecem ovinku pri hitrostih nad 25km/h, ostali avti so sli tam do 45km/h). Seveda je optimalno vse 4 gume imeti enake.
Nekaterim pa bolj pase da jim odnasa rit, tak da namontirajo slabse gume zadaj. V teoriji naj bi bilo bolj nevarno, ampak ja cmo ... 1000 ljudi 1000 cudi.
nejcek74 ::
še enkrat ponovim: Za večino voznikov in avtomobilov je veliko varneje imeti boljše guma zadaj. Stvar je povezana s podkrmarjenjem in obvladovanjem vozila.Ni povezano s tem kje je pogon. Več pa se ne mislim bockat, zato sem dal pa nekaj linkov, ki sem jih na hitro zbral. Drugače pa boste to imeli napisano v navodilih za uporabo avtomobila (no vsaj pri volvotih je, pa tehtajo manj kot 2 tone). Če ne pa poglejte nasvete pri katerem koli proizvajalcu gum. Prav tako sem to izkusil sam.
Je pa res, da se je potrebno vsakič znova kregati z vulkanizerji ipd. Če pa uživate v driftanju pa si lahko daste kar kolesca zadaj.
Je pa res, da se je potrebno vsakič znova kregati z vulkanizerji ipd. Če pa uživate v driftanju pa si lahko daste kar kolesca zadaj.
JanK ::
Zdrsevanje pri speljevanju je sicer neprijetno, ampak vseeno imas moznost, da ne speljes. Ko moras zavirati, te moznosti povecini nimas, zato je IMHO oprijem pac bolj vazen pri zaviranju.
V luci tega se je vredno spomniti dejstva, da so bile pred pojavom ABSa zavore konstruirane in nastavljene tako, da so prednja kolesa prej blokirala. Razlog: drseca kolesa imajo manjse trenje od vrtecih se. Taksna nastavitev je med drugim poskrbela za to, da so v primeru blokiranja zadnja kolesa se vedno vodila avto - trenje je bilo vecje zadaj in s tem avto avtomaticno ostane obrnjen v pravo smer.
Ce zategnes rocno, pa je trenje zadaj manjse in zadek zacne slisiti naprej. Podoben efekt je pri avtomobilu na zadnji pogon. Ce na snegu das iz, npr., 4. v 2. prestavo in pregrobo spustis sklopko, te zavrti, kar je popolnoma neintuitivno: zadnja kolesa zavirajo in pricakoval bi, da bodo ostala zadaj in stabilizirala avto. Ampak je trenje pri samo zdrsevanju toliko slabse od kotalnega trenja, da se avto obrne.
V luci tega se je vredno spomniti dejstva, da so bile pred pojavom ABSa zavore konstruirane in nastavljene tako, da so prednja kolesa prej blokirala. Razlog: drseca kolesa imajo manjse trenje od vrtecih se. Taksna nastavitev je med drugim poskrbela za to, da so v primeru blokiranja zadnja kolesa se vedno vodila avto - trenje je bilo vecje zadaj in s tem avto avtomaticno ostane obrnjen v pravo smer.
Ce zategnes rocno, pa je trenje zadaj manjse in zadek zacne slisiti naprej. Podoben efekt je pri avtomobilu na zadnji pogon. Ce na snegu das iz, npr., 4. v 2. prestavo in pregrobo spustis sklopko, te zavrti, kar je popolnoma neintuitivno: zadnja kolesa zavirajo in pricakoval bi, da bodo ostala zadaj in stabilizirala avto. Ampak je trenje pri samo zdrsevanju toliko slabse od kotalnega trenja, da se avto obrne.
overlord_tm ::
Plus pri rahlem zaviranju (takem ko kolesa ne blokirajo - pac pricakovano zaviranje) se vecina sile zaviranja prenese na prednji par. To povzroci obremenitev prednjih koles (dobro, vecja obremenitev, vec oprijema, tudi ce so slabse pnevmatike) in razbremenitev zadnjega para (= slabsi oprijem). V takih situacijah ti potem odnese zadek, in zato je bolje imeti zadaj dobre gume.
Pri prekrmarjenju se stvar zgodi v trenutku in ni nobenega opozorila. Pri podkrmarjenju sofer ze na volanu custi, da kolesa izgubljajo oprijem, in vse kar je potrebno storit je pritisnit sklopko in zravnat volan. V primeru prekrmarjenja moras v isti sekundi ko zacutis odnasanje pritisnit sklopko, obrnit volan do konca v nasprotno smer, potem odvit volan v kontra smer ker verjetno te zanese se v drugo smer, po moznosti proceduro ponovit veckrat, ce je hitrost kaj vecja. Na kratko povedano, ni lahko :D
Pri prekrmarjenju se stvar zgodi v trenutku in ni nobenega opozorila. Pri podkrmarjenju sofer ze na volanu custi, da kolesa izgubljajo oprijem, in vse kar je potrebno storit je pritisnit sklopko in zravnat volan. V primeru prekrmarjenja moras v isti sekundi ko zacutis odnasanje pritisnit sklopko, obrnit volan do konca v nasprotno smer, potem odvit volan v kontra smer ker verjetno te zanese se v drugo smer, po moznosti proceduro ponovit veckrat, ce je hitrost kaj vecja. Na kratko povedano, ni lahko :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23032 (20625) | Mavrik |
» | pritisk v gumahOddelek: Na cesti | 3891 (3529) | M-XXXX |
» | Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 24955 (15245) | Malajlo |
» | Letne pnevmatike (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9518 (7811) | ;-) |
» | kako dela ASROddelek: Loža | 5886 (5490) | AngelOfDeath |