» »

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec

1
2
»

bauci ::

Kupujem nov avto. Juke tega nima, Capture pa ima in sedaj ne vem kaj kupiti. Probal sem oba ampak z navadnim menjalnikom in mi je v bistvu Juke bolj všeč. Če se bom odločil za JUka kolebam še med CVT ali X-tronic menjalnikom in pri prodajalcu nisem dobil dovolj informacij kakšna je razlika. Po njegovih besedah je X-tronic boljši, ker je avto 4.000 € dražji in ima še AWD in 190 konjev namesto 117 :).

tony1 ::

Skratka, kot so ti že povedali: pri avtu s klasičnim avt. menjalnikom pri speljevanju v klanec ročne zavore v 99% primerov ne rabiš.

Držiš bremzo, ko hočeš speljati pa prestaviš nogo na gas. Avto vmes ne bo šel nazaj. Hill holderjev in podobnih izumov za to sploh ne rabiš.


Še to: pred nakupom obvezno naredi eno testno vožnjo po mestu. Na trgu je cel kup pol izdelkov, ki jih oglašujejo kot avtomatike, in so ena sama žalost. (Najhujši so tisti, ki nimajo pedala sklopke, še vedno pa prestavno ročico.) Obvezno preizkusi avto pred nakupom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

bauci ::

Kot sem že napisal - avtomobile za katere se zanimam, noben prodajalec v Sloveniji nima za testno vozilo in jih ne morem stestirati.

tony1 ::

Potem se drži preizkušenih reči kot so klasični avtomatski menjalnik (tak s pretvornikom navora), med robotiziranimi ročnimi menjalniki pa DSG. Vsi ti naj bi delovali kot je treba.

Vse ostalo je pod vprašajem in vožnja z njimi je lahko eno samo preklinjanje. Kaj pa pravi google za evropske modele avtov, ki jih gledaš?

r3dkv1c4 ::

čuhalev je izjavil:

Kako lahko tiščite bremzo in gas, če mora leva noga po pravilih počivati?

Katero pravilo to opisuje?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

čuhalev ::

r3dkv1c4 je izjavil:

čuhalev je izjavil:

Kako lahko tiščite bremzo in gas, če mora leva noga po pravilih počivati?

Katero pravilo to opisuje?

Vprašaj v avtošoli. Inštruktor me je za vsak poskus premika leve noge opozoril, da ta vedno počiva. Ker z levo nogo odklopiš sklopko vedno do konca, si to isto predstavljaj na pedalu za zavoro.

1spam4you ::

bauci je izjavil:

Kot sem že napisal - avtomobile za katere se zanimam, noben prodajalec v Sloveniji nima za testno vozilo in jih ne morem stestirati.



to je to, če bi meli za % več avtomatikov in dali preizkusit ljudem, kako je to fanj jih ne bi nič stalo, še bi kaj zaslužli, tako pa smo podvreženi kot vsi evropejci, mentaliteti kaj ti bo, kupiš rajše šibedah XD

da se vrnem na temo ima večina avtov hill hold (Hill-holder) @ Wikipedia al kakor koli temu rečemo

bauci ::

Po dolgem cakanju sem dobil Juka z avtomatskim CVT menjalnikom. Avto nima Hill holder ali pomoc pri speljevanju v klanec vendar ga tudi ne potrebuje. Speljevanje v klanec je se bolj enostavno kot pri rocnem menjalniku, ki ima to asistenco. Ko spustis zavoro avto miruje na mestu in se ne premakne ne naprej ne nazaj dokler ne pritisnes pedal za plin in gre avto naprej. Pri rocnem menjalniku je avto na mestu cca 2 sekunde, ko spustis zavoro, pri CVT pa kar stoji na mestu dokler ne speljes.

Lukzii ::

Drugač pa lastim si Citroen C4 Grand PIcasso l. 2015 avtomatik 2.0...ne robotiziran menjalnik ampak avtomatik. Lahko rečem, da je menjalnik odličen, vsaj za moje pojme (ko nisem s familijo si privoščim malo bolj "športno" vožnjo >;).
Kar se tiče speljevanja in iz 1 v 2 prestavo ni nikakršnih problemov...poleg tega ima še pomoč pri speljevanju v klanec in avto ne leze ne gor ne dol...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lukzii ()

Unknown_001 ::

Lukzii je izjavil:

Drugač pa lastim si Citroen C4 Grand PIcasso l. 2015 avtomatik 2.0...ne robotiziran menjalnik ampak avtomatik. Lahko rečem, da je menjalnik odličen, vsaj za moje pojme (ko nisem s familijo si privoščim malo bolj "športno" vožnjo >;).
Kar se tiče speljevanja in iz 1 v 2 prestavo ni nikakršnih problemov...poleg tega ima še pomoč pri speljevanju v klanec in avto ne leze ne gor ne dol...


Ka ni to bolj cukomatik? :D al sem kaj pomešal? Vem da citroen nekje dost slabo tole narejeno, v cactusu mislim da.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Lukzii ::

Unknown_001 je izjavil:

Lukzii je izjavil:

Drugač pa lastim si Citroen C4 Grand PIcasso l. 2015 avtomatik 2.0...ne robotiziran menjalnik ampak avtomatik. Lahko rečem, da je menjalnik odličen, vsaj za moje pojme (ko nisem s familijo si privoščim malo bolj "športno" vožnjo >;).
Kar se tiče speljevanja in iz 1 v 2 prestavo ni nikakršnih problemov...poleg tega ima še pomoč pri speljevanju v klanec in avto ne leze ne gor ne dol...


Ka ni to bolj cukomatik? :D al sem kaj pomešal? Vem da citroen nekje dost slabo tole narejeno, v cactusu mislim da.


Citroen ima 3 tipe menjalnikov - ročni, robotiziran (cukomatik) in (full) avtomatik -- imam jaz. Moram rečt da nimam težav, da bi avto cukal.
Me je pa prodajalec opozoril da pri "robotku" zna zadeva cukat, sploh s "šibkejšimi" motorji.

Mavrik ::

Unknown_001 je izjavil:


Ka ni to bolj cukomatik? :D al sem kaj pomešal? Vem da citroen nekje dost slabo tole narejeno, v cactusu mislim da.


Cukajoči so načeloma robotizirani (ki so v bistvu ročni menjalnik + kontroler ki s hidravliko menjuje). "Navadni" (tisti s pretvornikom navora / "wandlerjem") so načeloma bistveno boljši ker pretvornik ponavadi boljše gladi pospeške kot navadna sklopka. Je pa res da niso vsi idealni - recimo tisti v Peugeotu 508 2015 je dost cukajoč.
The truth is rarely pure and never simple.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754493 (47103) SuperVeloce
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726917 (24967) BigWhale
»

Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515679 (13353) sandmat
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15944856 (41285) šernk

Več podobnih tem