» »

V bližnji prihodnosti

V bližnji prihodnosti

SLOWWWeb.net ::

Ne dolgo nazaj sem bral novico, da so začeli proizvajalci BMW, Citroën, Mitsubishi, Subaru in Volvo vgrajevati Microsoftove sisteme. Kmalu bo celotna navigacija prešla na računalniško vodenje vozila.

Pojavlja pa se mi zanimivo vprašanje: bodo v vozilo vgradili tudi tri popularne tipke za Windows siteme [CTRL , ALT in DEL], da če se bo sistem ravno prenehal odzivat pred cestninsko postajo, mi pa divjamo nekaj čez 170km/h? Ali še bolj kritično, po kakšnem prelazu, ko nam nenadoma po stisku zavore sistem javi: prišlo je do izjemno težke napake, sistem je blokiran. Prosim ponovno zaž,...BUM! :O

Kako vi gledate na vrivanje Microsofta v naše vsakdanje življenje?

Yohan del Sud ::

Me ne gane. Rabim samo še za špile. Ostalo po novem dosledno samo še open source... A gre? Ne! Ampak sem trmast. In cajt mam.

Avto z Windowsi? Ne hvala. Z Mandrakeom? Tudi ne hvala. Zakaj? Niso v to namenski sistemi... MS BMW 2.4? Mogoče. Če ma BMW večinski vpliv...

Verjemi mi na besedo, 10 let naprej bo MS edino propadel ali pa... (BB scenario). Kaj vmes? Za silo... MS Sedan? Malo jutri.

||_^_|| ::

Zaenkrat ima MS čez samo sredinsko konzolo (sepravi radio, tv, navigacijo), nikakor pa menjalnika, tempomata, krmiljenja ventilov, itd.

darh ::

Jest bom mel v kakem tednu ali dveh computer-driven-car... well.. notr bo P200MMX z recimo 32MB rama, 22GB diska... poganjal ga bo Slackware 8.1... pripadajoča oprema: LCD, IR & Remote... pa špilal bo Mp3je...

Še sovozniku ne pustim da drži volan, kaj šele kompjutru... a-a... nebi hvala... :D zaenkrat še ne...
Excuses are useless! Results are priceless!

TESKAn ::

Če bo M$jev sistem v avtih, bo:
- 1000x pretestiran za vse možne situacije
- se ne bo sesuval - ne bo uporabnik kar inštaliral kup šodra, ki ga ne rabi in ki za sabo pusti giga fajlov, ki obremenjujejo sistem
Torej mene ne skrbi, da bi se zadeva naeknrat sesula.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

Opažam, da se že sedaj vsak dan razsuje kar nekaj stupid avtomobilov. Pa da so smrtne žrtve.

Zanimiv je poslednji primer trčenja letal nad Bodenskim jezerom. Če bi pilot poslušal AI alarm v svoji kabini, ne pa zabluzenega človeškega kontrolorja - do trčenja ne bi prišlo.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Alec999 ::

Dobr si se spomnu tole Tomas :D

Drgac se pa strinjam z TESKAn-om ... ce se uporabnik nebo igrou s sistemom bo delal zlo dobr :)

lp,
Alec999

LuiIII ::

Živ!

Po mojem skromnem mnenju, navigacija še nekaj časa ne bo na takem nivoju (natančnosti), da bi lahko sama vodila avtomobil. Sistemi za prepoznavanje roba cestišča se sicer že dolgo razvijajo, a ponavadi delujejo 100% samo na namenskih cestah (posebne označbe) in ne ravno na kaki zahojeni makadamski cesti. Potem je tu še majhen radar ali stereokamera na stereoidih za sprotno merjenje razdalj,... Glede na to, da se s temi sistemi že zelo dolgo ukvarjajo, bi si upal trditi, da bomo na primerno opremljeni avtocesti, lahko čez nekaj let zaupali avto takemu sistemu. Na običajnih pa še ne tako kmalu, predvsem pa ne v mestih.

Lui

Trupl0 ::

če kdaj in upam da kmalu:D bo npr. GPS vsakdanjik, in nam bo kazal pot, ter nam vozilo tudi upravljal...
Ampak to pri meni ne bo nikol bilo, ker rajši zaupam svojim rokam kot pa A.I. pa čeprav izpopolnjena.
Razen da bi imeli vsi drugi isti OS in da bi bili vsi upgrejdani npr. na v1.3:D da ne bi prišlo do nekompatibilnosti
If you are going through Hell, keep going !

DavidJ ::

jst tudi ne bi pusti, da bi me winsi ali pa linux vozili..

bi bil pa za neke vrste avto, ki te ohranja budnega; povezan eno elektrodo nase.. in preko tiste zazna stopnjo alkohola, zaspanost, prisebonst in te fore.. pa neke vrste omejevalec hitrosti - sej ne bi blo tezko narest - podobno k gps - vsak del ceste in njegova max. dovoljena hitrost bi bila zapisana v enmu racunalniku.. in potem se ne da prekoraciti te hitrosti za daljso casovno enoto.. pa se s procenti bi lahko omejili..

imo
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

darh ::

sam poglejte... če lahko sprogramirajo logiko k fura GTA city okol... (upam da ste sčekiral špil)... pol najbrž tud nebi bil problem skenat radius pol kilometra, kilometer, dva okol kje se nahajajo kake točke, v kako smer se premikajo in s kakšno hitrostjo se pribljižujejo, s tem da bi seveda imel VSI to opremo... kokr je notr edn k je nima se sistem podre...
Excuses are useless! Results are priceless!

Tomi ::

Nekateri ste se odzvali tako, kot da bo računalnik, ki bo vodil avto delovna postaja, server, konzola in še nevemkaj zraven. Razmišljajte malo logično, in vam bo takoj jasno, da bo zadeva namenska, in da ne bo sesuvala. Če se meni Okna ne sesujejo, ko imam računalnik skozi OL, potem se tudi en namesti sistem ne bo.
Sicer pa, najprej moram imeti svoj avto.
metrodusa.blogspot.com

Gandalfar ::

windowsi v avtu se ne bodo sesuvali zaradi hudih zahtev varnostnih standardov, ki jih morajo izpolnjevati avtomobilski koncerni. In ti standardi so RES hudi. Ce bi se winsi sesuval avto sploh ne bi nikoli prisel na trg, ker ga sploh zaradi zakonskih regulacij ne bi mogli izdat. Potem pa obstajajo se doloceni nacini opisovanja varnosti avta. Tam bi vam pisalo kakov varen je avto.

Sicer pa recimo da se vam winsi usujejo in da umrejo 4 v nesreci. Preiskava to potrdi. Seveda lahko tozite za mnogo $ proizvajalca avtomobila. Res mislite, da si to tovarne zelijo privoscit?

Ze samo zaradi tega se winsi ne bodo sesuval..


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16723411 (1779) PARTyZAN
»

Prikazovanje zastojev v navigaciji-SLO (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14619926 (16478) Mare2
»

Prihaja avtomobil, ki sam spoštuje omejitve hitrosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18044081 (37204) m0LN4r
»

kako dela ASR

Oddelek: Loža
225781 (5385) AngelOfDeath
»

Microsoft v vsak avto

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
342560 (2560) para!

Več podobnih tem