» »

Prikazovanje zastojev v navigaciji-SLO

Prikazovanje zastojev v navigaciji-SLO

strani: 1 2 3

Lakotnik29 ::

Pred kratkim sem potoval po Aziji, kjer mi prenos podatkov sploh ni deloval, saj bi ga moral posebej zakupiti (nek paket svet ali nekaj takega), tudi za pogovore sem imel privzeto nastavljeno omejitev na nekaj deset €, tako da kar se tega tiče, si ne bi mogel narediti kakšne velike škode. Ker pa smo veliko prepotovali in stalno uporabljali navigacijo (seveda tako, s prednaloženimi kartami), bi znala uporaba Google Mapsov kar nanesti.


absolutno, samo pri tem ti tudi navigacija, ki jo imaš v avtu v Sloveniji, kaj dosti ne pomaga.

kamikaze5 ::

Lakotnik29 je izjavil:

absolutno, samo pri tem ti tudi navigacija, ki jo imaš v avtu v Sloveniji, kaj dosti ne pomaga.


Še posebej ne v rentakarju.

feryz ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa pravzaprav ponujajo toliko več, da opravičijo svojo ceno? To da jih lahko upravljaš prek gumbov na volanu? Večji zaslon? Imajo vsaj boljši sprejem? :|
Da, tudi to, da upravljaš prek volana.
Načeloma imajo večji ekran, čeprav lahko tablico ali monitor kupiš tudi večji.
Ja, imajo boljši sprejem in druga pomagala. Garmini in gugl v tunelih (ali kjer je slabši sprejem) odpovejo, avtonavigacija ne.
Za povrh pa še navodila rišejo na steklo spredaj, da ni treba glave obračati.

Lakotnik29 ::

Garmini in gugl v tunelih (ali kjer je slabši sprejem) odpovejo, avtonavigacija ne.


bull shit. Avto nima nič boljšega GPS sprejema v tunelu kot tablica/telefon in tudi namenske navigacije in appi znajo čiste lepo "simulirat" vožnjo skozi tunel in se za vsako figo ne derejo signal lost.

louser ::

feryz je izjavil:



To pri masovni proizvodnji nanese lih enih 30 EUR.

Mavrik ::

Lakotnik29 je izjavil:

Garmini in gugl v tunelih (ali kjer je slabši sprejem) odpovejo, avtonavigacija ne.


bull shit. Avto nima nič boljšega GPS sprejema v tunelu kot tablica/telefon in tudi namenske navigacije in appi znajo čiste lepo "simulirat" vožnjo skozi tunel in se za vsako figo ne derejo signal lost.


Google Maps / Waze v vsakem tunelu zgubi signal. Pri avto navigaciji je razlika da uporablja t.i. dead reckoning podatke (trenutno hitrost vrtenja kolesa + smer volana) za točnejšo navigacijo. Zato te tudi normalno navigira v primerih kjer imajo tuneli odcepe in precej manj bluzi na kompleksnih križiščih.
Zaenkrat Maps še DR podatkov nima integriranih niti pri Android Auto, Waze pa niti ne uporablja GPS podatkov s precej boljše avto antene.

A lahko ne "bullshitaš" (tvoj izraz) o stvareh, ki jih ne poznaš? :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Soldier je izjavil:

ja u Srbiji, Bosni...


Povsod izven EU, tudi v Švici, Srbiji... Še vedno se storitve, kot je TMC zakon. Imaš zastonj in po navadi delajo tudi, ko ni mobilnega signala.


TMC dela brezhibno na Nizozemskem, Luksemburgu, Belgiji, Nemčiji, Avstrija nisem ziher. Drugače je navigacija Tom Tom, originalna za Renault avte. To se ne rabim z ničemer zajebavati, kar kaže zastoje.

Lakotnik29 je izjavil:

Garmini in gugl v tunelih (ali kjer je slabši sprejem) odpovejo, avtonavigacija ne.


bull shit. Avto nima nič boljšega GPS sprejema v tunelu kot tablica/telefon in tudi namenske navigacije in appi znajo čiste lepo "simulirat" vožnjo skozi tunel in se za vsako figo ne derejo signal lost.


Nisi ti najbolj dojemljive sorte, ha? Avto navigacija (vsaj moja) ima povezavo z informacijo o hitrosti avta. Če je zastoj v tunelu in se ustavim, se ustavi tudi navigacija. Imam tudi seznor za magnetno polje (t.i. "kompas"). V tunelih (v Belgiji so taki) je odcep znotraj tunela. Ko zavijem v desno, navigacija tudi zavije v desno.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Mavrik je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Garmini in gugl v tunelih (ali kjer je slabši sprejem) odpovejo, avtonavigacija ne.


bull shit. Avto nima nič boljšega GPS sprejema v tunelu kot tablica/telefon in tudi namenske navigacije in appi znajo čiste lepo "simulirat" vožnjo skozi tunel in se za vsako figo ne derejo signal lost.


Google Maps / Waze v vsakem tunelu zgubi signal. Pri avto navigaciji je razlika da uporablja t.i. dead reckoning podatke (trenutno hitrost vrtenja kolesa + smer volana) za točnejšo navigacijo. Zato te tudi normalno navigira v primerih kjer imajo tuneli odcepe in precej manj bluzi na kompleksnih križiščih.
Zaenkrat Maps še DR podatkov nima integriranih niti pri Android Auto, Waze pa niti ne uporablja GPS podatkov s precej boljše avto antene.

A lahko ne "bullshitaš" (tvoj izraz) o stvareh, ki jih ne poznaš? :)


Zanimivo, vceraj je waze brez tezav simuliral karavanke, mora bit neki narobe z mojim telefonom.

gruntfürmich ::

meni nikoli ni bilo žal, da imam avto navigacijo namesto telefona. sicer je bila v opremi paketa, ampak vseeno. drkat po telefonu pa se še morda pogovarjat zraven in ga napajat... ko to gledam pri nekaterih vidim da je to ena velika žalost; za reveže...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mavrik ::

Lakotnik29 je izjavil:



Zanimivo, vceraj je waze brez tezav simuliral karavanke, mora bit neki narobe z mojim telefonom.


Lej, saj je lepo da si pameten, ampak takele izjave na osnovi ignorance so pa prav Invictusa vredne :) Moja firma kode, ki bi upoštevala DR podatke pač še ni dodala v navigacijske aplikacije, medtem ko avtonavigacije večinoma te podatke upoštevajo.

To da je tvoj telefon odsanjal premik čez tunel (ali drug plac s slabim GPS signalom) pač dela v primerih ko voziš s konstantno hitrostjo in vmes ne spreminjaš smeri. V kompleksnejših križiščih in večjih mestih (= mestih kjer so zgradbe dovolj visoke da motijo GPS sprejem) pa imajo mobilci zaenkrat še kar opazno večji problem s prepoznavanjem točne lokacije in hitrosti v določenih primerih.
The truth is rarely pure and never simple.

Gregor P ::

... razumem to tehnično prednost sodobne (današnje) avtomobilske navigacije, torej da si očitno lahko pomaga z ostalimi podatki z vozila (ne samo s sateliti, mobilnim omrežjem ipd.), to seveda ni bilo vedno tako in je žalostno, da so šele sedaj stopili korak bližje potrošniku, medtem ko so jih vsaj desetletje pri živem odirali za kvečjemu minimalno funkcionalnost navigacije; a vendar, ali to danes opravičuje vsaj dodatnih 1000 evrov v ceni na našem koncu planeta, kjer praktično visokih zgradb ipd. nimamo :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tomassi ::

Hm, glede google maps in avto navigacije - če se uporablja preko android auta, se mi zdi, da dobi iste gps podatke kot navigacija v avtu. Ker dvomim, da bi me oba ISTO zajebala ob vračanju z dopusta; ko sem telefon odklopil, je začel google maps kazati čisto nekaj drugega kot avto (šele po določenem času se je potem tudi GPS v avtu pobral in začel kazati isto)

Drugače pa kar se teme tiče, connect nav od PSA grupe hoče za prometne informacije 60EUR/leto, za radarje je mislim da še malo več, uradno se pa pri nas sploh ne da kupit! V picassoju je navigacija standard v #2 nivoju opreme (in je v osnovi neuporabna napram android auto+google maps)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomassi ()

Bellzmet ::

Avto navigacija zame samo, če je popolnoma brezplačna. Da bi dal 1.000 EUR za en mini zaslonček s slabo grafiko mi pa ne pride na pamet. Če res hočem zapravit jurja raje izberem drugo opremo.

Lakotnik29 ::

Tomassi je izjavil:

Hm, glede google maps in avto navigacije - če se uporablja preko android auta, se mi zdi, da dobi iste gps podatke kot navigacija v avtu. Ker dvomim, da bi me oba ISTO zajebala ob vračanju z dopusta; ko sem telefon odklopil, je začel google maps kazati čisto nekaj drugega kot avto (šele po določenem času se je potem tudi GPS v avtu pobral in začel kazati isto)


Ne take stvari govort, ko ti je Maverik jasno povedal, da to ni res. In on ve.

Invictus ::

Od kare Mavrik dela na Googlu, se njihova navigacija ne moti ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Lakotnik29 ::

Mavrik je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:



Zanimivo, vceraj je waze brez tezav simuliral karavanke, mora bit neki narobe z mojim telefonom.


Lej, saj je lepo da si pameten, ampak takele izjave na osnovi ignorance so pa prav Invictusa vredne :) Moja firma kode, ki bi upoštevala DR podatke pač še ni dodala v navigacijske aplikacije, medtem ko avtonavigacije večinoma te podatke upoštevajo.

To da je tvoj telefon odsanjal premik čez tunel (ali drug plac s slabim GPS signalom) pač dela v primerih ko voziš s konstantno hitrostjo in vmes ne spreminjaš smeri. V kompleksnejših križiščih in večjih mestih (= mestih kjer so zgradbe dovolj visoke da motijo GPS sprejem) pa imajo mobilci zaenkrat še kar opazno večji problem s prepoznavanjem točne lokacije in hitrosti v določenih primerih.


Ocitno je waze sposoben dobit te podatke od avtomobila (oziroma jih uspesno simulirat) ne glede na to kaj je tvoja firma dodala v navigacijske aplikacije.

Ne spremeni pa to dejstva, da avto nima v tunelu nic boljsega gps signala kot telefon in bolj ali manj uspesno ugiba kje se nahaja.

kamikaze5 ::

Bellzmet je izjavil:

Avto navigacija zame samo, če je popolnoma brezplačna. Da bi dal 1.000 EUR za en mini zaslonček s slabo grafiko mi pa ne pride na pamet. Če res hočem zapravit jurja raje izberem drugo opremo.


Pri katerih avtih pa stane navigacija jurja?

Gregor P ::

Že samo pri Toyoti je 900 evrov, pa v EU še car play-a nimajo (bojda dodajo jeseni); pri mercedesu pa je po spominu bila prek 2000 evrov (me po pravici niti ni toliko zanimalo, ker pač mercedes; sem bil pa močno razočaran nad funkcionalnostjo, praktično stran vržen denar, da o posodabljanju kart sploh ne govorim; nekaj prek DVD-ja z že itak zastarelimi kartami, nobene informacijske podpore za Slovenijo itd. - danes resnično upam, da ljudem za ta denar ponujajo kaj boljšega).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Machete ::

Malo te je povozil čas, večinoma so že serijsko sedaj navigacije. Zasloni niso več mikro. (Res da je pri bimerju professional doplačljiv za 1500 eur kar prinese drugačno konzolo za upravljanje, dodatne funkcije in večji dsplay). Posodabljanje kart je ranga 100 eur. česar skoraj gotovo nihče ne rabi ravno vsako leto. Vsake 2-4 leta je imho za povprečnega uporabnika dokaj dovolj. Jaz je ne menjam za neko zunanjo rešitev.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Magic1 ::

Sej veš kako je s tem letnimi posodobitvami. Plačaj vsako leto, če pa nehaš, so ob obnovitvi penali v smislu dvakratnika letnega, ali celo 50% novega SWja. Niso oni bumbarji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Gregor P ::

Machete je izjavil:

Malo te je povozil čas,
... v bistvu ni mene povozil čas, ampak njih; jaz sem si namreč v vmesnem času priskrbel dosti boljše rešitve; to da so danes končno uredili zadeve tako kot bi jih morali že davno tega (če seveda so!?), ni moj problem. In za Toyoto sem napisal zadnje INFO;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

Možno, ampak avtomobilskih komponent ne gre primerjati s kitajčki za 150 eur. Zadeve so narejene drugače. Sicer ne smeš pzabit, da ko avto zapelje na cesto je že 4 ali 5 let star dizajn vsega.. Potem pa še živi svojo dobo 10 in več let.. Zato imaš mogoče občutek, da avtomobilska navi in infotainment elektronika zaostaja za osebno consumer elektroniko.
Sicer že izven teme in povprečnega žepa, ampak vseeno zanimivo (tam od 4. minute naprej):

Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

feryz ::

Kupite si avto, pa boste videli, kako delajo avto navigacije.
OTA nalaganje in risanje cest, informacije o prometu, preusmeritve...
Nadgradnje so itak doživljenjsko đabe.
BTW nov rondo v našem selu sem imel prej v avtu, kot na gmaps. Na tomih in wazetih ga pa še ni.

Če imaš pa šajtrgo, kot jo ima lakotnik, potem pa je seveda waze zakon. Pred vsem ostalim.
Ta pametni, kot je on, točno vejo, da se ne splača kupiti kombinacije avto + navigacija, ampak gajba + waze.

Lakotnik29 ::

Kaj vse se clovek nauci, opel zafira pa taka tehnika...

Lahko pa pojasnis koliko si zasluzil na racun te vele kombinacije avto + navigacija, glede na to da se splaca?

A das link na to vele krozisce? Al se bo spet izkazalo, da nakladas?

Zgodovina sprememb…

louser ::

Machete je izjavil:

Možno, ampak avtomobilskih komponent ne gre primerjati s kitajčki za 150 eur. Zadeve so narejene drugače. Sicer ne smeš pzabit, da ko avto zapelje na cesto je že 4 ali 5 let star dizajn vsega.. Potem pa še živi svojo dobo 10 in več let.. Zato imaš mogoče občutek, da avtomobilska navi in infotainment elektronika zaostaja za osebno consumer elektroniko.
Sicer že izven teme in povprečnega žepa, ampak vseeno zanimivo (tam od 4. minute naprej):


Poglej kaj ima Tesla za računalo not (Hint: Samsung).
Poglej, kako so ga posodobili.

Avto industrija daja not poceni material in ga izkoristi 100%

Magic1 ::

Sej verjetno ima kater proizvajalec to dobro uštimano, večina pač nima. Drago je pa povsod(nekje je že v visoki osnovni ceni), plus nihče ne bo nadgrajeval map brezplačno. Sej če zadevo uporabljaš konstantno in dobro dela, potem je tudi jurček in naročnina upravičena. Za večino, ki naredi kakšnih 10kkm na leto po istih cestah pa to ni optimalna rešitev. Sploh če se tvojemu ljubemu proizvajalcu fučka za dobro navigacijo/ Slo. trg.
Magic

Mavrik ::

Tomassi je izjavil:

Hm, glede google maps in avto navigacije - če se uporablja preko android auta, se mi zdi, da dobi iste gps podatke kot navigacija v avtu. Ker dvomim, da bi me oba ISTO zajebala ob vračanju z dopusta; ko sem telefon odklopil, je začel google maps kazati čisto nekaj drugega kot avto (šele po določenem času se je potem tudi GPS v avtu pobral in začel kazati isto)


Android Auto dobi stream GPS podatkov z večine avtov (ne vseh - je odvisno od proizvajalca in modela vozila). Dobi tudi podatke od ostalih senzorjev - ampak kot sem omenjal, navigacije jih trenutno ne uporabljajo.
The truth is rarely pure and never simple.

Mare2 ::

Mavrik, kaj pa primerjava Android Auto z goglovo navigacijo?

Meni je pri slednji všeč, da pokaže tudi, ko stojijo avtomobili pred semaforjem, če pa je zastoj sploh (z rdečo). Sproti prilaga čas prihoda. N kaže trenutne omejitve hitrosti in mojo hitrost kar rešim z dodatno navigacijo TomTom Speed cameras.

A je Android Auto boljši. Na trgovini Play sem našel 2 Android Auto. Kateri je pravi? Daš link? Da sprobam.

dunda ::

Android Auto je načeloma aplikacija na telefonu. V Sloveniji je ni na voljo, se pa dobi uraden Googlov APK, če ga želiš.
Ko je aplikacija na telefonu, pa:
1. Lahko uporabljaš samo aplikacijo, kar prinese: večji mesarski gumbi, omogoča ti početi samo nekaj stvari, omogoča avtomatske odzive ...
2. Ta ista aplikacija je lahko most med tvojim telefonom in avtoradiem, če ta podpira Android Auto. Potem pa se tiste stvari iz prejšnje točke lahko uporablja na avtoradiu. Ki pa mora biti povezan s kablom USB (ni (še) wireless).

Skratka - meni je zadeva kar v redu, čeprav bi si še bolj želel, da avtoproizvajalec preprosto doda radio, ki teče na Androidu in omogoča, da notri vtakneš SIM kartico ali pač signal pobira s telefona. To bi bilo zame zmagovalno.
Pri teh navigacijah pa mislim, da je v zadnjem času Google Maps daleč pred ostalimi. Ampak, če ti njegove funkcionalnosti zadoščajo. Privacy pustimo ob strani, ker podatke na veliko zbirajo tudi Here in ostali (iz prve/druge roke pišem :-)). Google Maps ima daleč najbolj ažurne informacije, izredna iskanja in s tem povezane zadeve, odlično navigacijo. Sluti se, da bodo kmalu zadevo povezali z Waze. Nima pa vseh funkcionalnosti, kot jih imajo nekatere velike navigacije (recimo za tovorna vozila, desetine nastavitev ...).
http://kacnje.blogspot.com

Lakotnik29 ::

Mavrik, kaj pa primerjava Android Auto z goglovo navigacijo?

to je tako kot bi primerjal windowse in word. Android auto je samo vmesnik, ki omogoča komunikacijo med telefonom in avtomobilom, ter osnovni UI, ki je na voljo uporabniku.

Znotraj Android auto potem tečejo aplikacije kot je google maps in waze. Je pa nabor aplikacij, ki podpirajo android avto precej omejen.
Google maps bo tako precej podoben, kot bi ga gledal na telefonu, edino vnos je bolj omejen, ker ne pusti vtipkavanja naslova. Si omejen na glasovno navigacijo, oziroma history/saved/favourites.

Podobno potem začne delovat tudi google now, ki ga praviloma lahko aktiviraš na volanu.

Na trgovini Play sem našel 2 Android Auto. Kateri je pravi? Daš link? Da sprobam.

na slovenski trgovini ne boš našel, ker ne podpirajo Slovenije, poglej na mirror APK in pazi, da potem redno ročno updataš. Dodatno mora seveda avto podpirat android auto.

Skratka - meni je zadeva kar v redu, čeprav bi si še bolj želel, da avtoproizvajalec preprosto doda radio, ki teče na Androidu in omogoča, da notri vtakneš SIM kartico ali pač signal pobira s telefona. To bi bilo zame zmagovalno.

nisem še videl v praksi, ampak najnovejše reinkarnacije android avto so že povsem brezžične.

Zgodovina sprememb…

dunda ::

Ja, nerodno sem napisal. Google pravi, da bo povečeval število naprav, ki omogočajo brezžično komunikacijo z AA.

Ko smo že ravno pri Android Auto. Menda naj bi preko poletja zadevo Google celo ukinil v takšni obliki kot je sedaj na telefonu. Sedaj bo zadeva integrirana v Google Assistant in jo boš aktiviral z "let's drive" ali kaj podobnega ali pa se bo sprožil sam, ko boš na vožnji.
Poleg integracije v Assitenta, je glavna ideja v tem, da bo zadeva vedela (iz tvojih običajnih gibanj in koledarja z dogodki), kam načeloma greš. Tako ti niti ne bo treba pisati navigacijskega cilja (recimo, da grem vsak dan iz Kamnika v Koper), pač pa bo enostavno zgolj sledil razmeram na cesti. Delno ima tako Dars Traffic z dodatno Amebisovo sintezo govora. Človek res ne rabi navigacije do Kopra, je pa izvrstno, če te opozori dovolj pred pizdarijo pred teboj.
Če pa boš potreboval navigiranje, pa boš pač rekel "navigate to Spar Jesenice", pa bo znavigiral.
To, da ga pa pa lahko med navigacijo že glasovno vprašaš po najbližji črpalki, restavraciji, vremenu na cilju ali športnem rezultatu, pa deluje že sedaj.

Itak ti pa sledijo in ti bo predlagal restavracijo, ki je bližje tvojim dosedanjim izbiram (saj že sedaj tam piše - 80% like your other restaurant visits). Druga stvar pa je, da bodo zelo kmalu začeli tole monetizirati. Kaj pa je lepšega za njih ... ko boš napisal športna trgovina v Kranju ali restavracija na Ptuju, da te usmeri tja, kjer imajo oni nekaj od tega. Mnenja so, da se Googlov kapital tukaj šele zares skriva.
Poleg tega so sedaj začeli povezovanja Google Maps z Google Pay in javnimi ponudniki. Torej greš na bus in plačaš z Google Pay. Pa so spet provizije.

Pa je sedaj že preveč off topic, mogoče pa komu vseeno zanimivo.
http://kacnje.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

Mavrik ::

Ja, samo da smo jasni - ko jaz govorimo o Android Auto, govorim o t.i. "projicirani" verziji, kjer ti zaslon vgrajen v avto prikazuje sliko s telefona.

Android Auto na telefonu je druga stvar :)
The truth is rarely pure and never simple.

dunda ::

@Mavrik: Saj si mislil tole? Takole pač povežeš svoj telefon z radiem ... potem se uporabljajo stvari na tvojem telefonu in prikazujejo na radiu.
http://kacnje.blogspot.com

Lakotnik29 ::

ja, to je to o čemer mislim, da se vsi pogovarjamo. Pri tem, da tukaj telefona praviloma nič ne uporabljaš, ko je enkrat vklopljen.

Obstajo tudi appi, ki ti zaslon telefona prilagodijo za vožnjo v avtomobilu in jih imaš potem na stojalu na armaturki, samo to ni to.

dunda ::

Lakotnik29 je izjavil:

ja, to je to o čemer mislim, da se vsi pogovarjamo. Pri tem, da tukaj telefona praviloma nič ne uporabljaš, ko je enkrat vklopljen.
Obstajo tudi appi, ki ti zaslon telefona prilagodijo za vožnjo v avtomobilu in jih imaš potem na stojalu na armaturki, samo to ni to.


No, hec je (in razlog za zmedo), da je tak app pravzaprav tudi Android Auto :-)
Moj avtoradio recimo ne podpira teh modernih zadev in jaz na stojalu uporabljam telefon z aplikacijo Android Auto. Torej povsem identično, edino manjše je vse skupaj, manj fiksno, slabše zvočno ... sicer pa čisto enaka zadeva. Je malo zmede, res.
http://kacnje.blogspot.com

Nikonja ::

Jaz v moji novi Zafiri namerno nisem želel ugrajeno navigacijo ampak avto radio z podporo za Android Auto, in mi iskreno ni niti mal žal. Google maps mogoče ni idelen, pač rabiš prenos podatkov za real time traffic, ampak jaz se itak 99% furam po EU kje prenos podatkov ni problem. Tam kje je, pač si offline downloadam karto in ta čas preživim brez real time traffic.
Plusov je malo morje, karte so zmeraj ta zadnje in zastonj, real time traffic je odličen in zastonj, ni treba tipkat naslove ampak vneseš ime firme, ali če imaš naslove za kontakte v imeniku lahko samo poveš da te navigira kontaktu, če npr navigiraš v trgovino ti takoj pove do kdaj je odprta in če boš pravočasno prišel tam..... ma malo morje stvari katere ugrajene navigacije nimajo (Razen tega novega MBUX sistema v Mercedesu - ampak to so stvari za elito ne navadne smrtnike)
Ugrajene navigacije v tej obliki nimajo prihodnosti, ker plačevat za karte in traffic update je idiotsko če to in več vse smartphone navigacije imajo zastonj.

dunda ::

Nikonja, se strinjam. Tisti prenos podatkov je itak tako zanemarljiv, da danes znotraj EU ni problem.
http://kacnje.blogspot.com

Lakotnik29 ::

Ta trafic data smo pa tudi ze ugotovili, da porabi minimalno podatkov in da v tretjih drzavah praviloma tudi trafic data preko rds ne dela in si na istem.

bbbbbb2015 ::

Nikonja je izjavil:

Jaz v moji novi Zafiri namerno nisem želel ugrajeno navigacijo ampak avto radio z podporo za Android Auto, in mi iskreno ni niti mal žal. Google maps mogoče ni idelen, pač rabiš prenos podatkov za real time traffic, ampak jaz se itak 99% furam po EU kje prenos podatkov ni problem. Tam kje je, pač si offline downloadam karto in ta čas preživim brez real time traffic.
Plusov je malo morje, karte so zmeraj ta zadnje in zastonj, real time traffic je odličen in zastonj, ni treba tipkat naslove ampak vneseš ime firme, ali če imaš naslove za kontakte v imeniku lahko samo poveš da te navigira kontaktu, če npr navigiraš v trgovino ti takoj pove do kdaj je odprta in če boš pravočasno prišel tam..... ma malo morje stvari katere ugrajene navigacije nimajo (Razen tega novega MBUX sistema v Mercedesu - ampak to so stvari za elito ne navadne smrtnike)
Ugrajene navigacije v tej obliki nimajo prihodnosti, ker plačevat za karte in traffic update je idiotsko če to in več vse smartphone navigacije imajo zastonj.


Kar privoščim ti, da te doleti zastoj v tunelu in tvoj Android Auto fura naprej brez tebe, medtem, ko ti v vrsti čakaš. In je v tunelu odcep, ti pa ne veš, kaj bi, ker je tbvoj Android Auto kilometer naprej - zmeden čaka na tebe.

dunda ::

Če je odcep v tunelu, bo Google Maps skoraj zagotovo to že prej nakazal. Skoraj pravim zato, ker je to vseeno odvisno od nekaterih dejavnikov (recimo, koliko pred tem je bila prejšnja akcija ...). Skoraj ne vidim primera, da bi bil RDS boljši od teh prometnih informacij, ki prihajajo preko spleta. Razen, če bi se dolgo vozil brez signala in bi se ravno tedaj nekaj zgodilo. Ampak tako hitri pa tudi pri RDS niso, ker tam ni tako avtomatizirano. Pri Google Maps (in ostalih podobnih), se gostota prometa "sproti" riše. Pri RDS pa gre zadeva čisto po drugi (precej ročni) poti. Spet pišem precej iz prve roke :-) delno sodelujem pri zadevi.
Idealna je seveda kombinacija, ki pa jo tudi Google počasi uvaja (v Sloveniji še ne).
http://kacnje.blogspot.com

Lakotnik29 ::

Jao, kake scenarije morate revezi setavi, da opravicite 1000e in vec investicije. To ves da se bo tvoja vele navigacija pravtako zgubila, ce bos falil odcep v tunelu?

Aja, pa android avto prav tako prejema podatke od vozila in razn mavrika, ki ocitno sam programira vse navigacijske appe, se vedno nimamo nobenih konkretnih informacij da temu ni tako.

Android auto na primer tocno ve kdaj je avto v park in kdaj v drive. I wonder how.

Zgodovina sprememb…

neo5468 ::

Več kot android auto + google maps ne rabiš. Skoraj garantirano boljše od vgrajenih. Za določene ljudi je podpora za android auto ključnega pomena pri izbiri avta, še posebej zaradi dobre integracije z glasbo in klicanjem. BMW in Toyota sta mislim da edina, ki ne podpirata?

IL_DIAVOLO ::

gruntfürmich je izjavil:

meni nikoli ni bilo žal, da imam avto navigacijo namesto telefona. sicer je bila v opremi paketa, ampak vseeno. drkat po telefonu pa se še morda pogovarjat zraven in ga napajat... ko to gledam pri nekaterih vidim da je to ena velika žalost; za reveže...


Se vedno sem prisel na cilj. Ce sem pa v oceh drugih revez, pa me ne gane.

Tistega, ki pa moti status reveza, si pac kupi taksen avto. Mene ne.

Nikec3 ::

Pa kdo pri zdravi pameti bi uporabljal neke integrirane mape, če pa je Google Maps zastonj in boljši od vsakega "dodatnega paketa za 10 jurjev?"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

Nihče, imaš prav. Dejansko jih ljudje vozijo nazaj v salone, da odstranijo ven navigacije, ker je telefonska google maps na 5,5'' telefonu tisto tapravo :D

Sicer pa nihče razen upravljanja na volanu ni omenil tudi glasovnega narekovanja naslova, pisanja po joystickih in zaslonih naslova direkt in precej druhig zadev. Audi ti lepo riše počivališča na npr. Autobahnu, točno odšteva razdalje, še komercilnega nosilca črpalke ti pove kateri bo (agip, mol, omv..) Tu je še dejansko kombiniranje podatkov na šipi, na celem gage clusterju. Skratka GMaps naredi svoje delo, ne pa primerjat jabolk s hruškami, če niste obojega dodobra poskusili. Jaz bi se prej vprašal, kdo pri zdravi pameti ne plača navigacije, če že enkrat da 20k in več za nek pleh. (Itak so pa večinoma že serijske). Če toliko odgrizne svojega zaslužka, potem 1000 eur gor ali dol ne bi smelo imeti takega vpliva, da reje drekaš z nosilci, kabli in telefoni po armaturki. Če pa pri 20 ali 30 jurjev gleda kdo kako bo še kaj oklestil, potem že v štartu išče zase predrag avto.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Lakotnik29 ::

Spet pozabljaš, da bolj kot ne vse to deluje z Adnroid auto brez nosilcev in telefonov na armaturki.

In ja, za neracionalnega potrošnika je značilno, da ni sposoben racionalno ocenit kaj pomeni 1000€ pri 30k vrednem avtomobilu in se mu zato lažje proda 1001 neumnost. Potem se pa taisti krega za 10c podražitve potniškega prometa, ki ga uporablja 2x letno.

Machete ::

Neumnost zate, priboljšek in nagrada (darilo sebi) za njegovo tlako 8h+/dan za nekoga drugega.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Lakotnik29 ::

absolutno, povsem značilno za neracionalnega potrošnika.

Machete ::

Tu je brezveze se zapletati, ker nujno je samo jesti, piti, spati. Vsak je svoje racionalnosti kovač in ne rabiš biti moralni prerok 'racionalne potrošnje'.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Lakotnik29 ::

niti ne mislim bit, samo ni se pa treba slepit in si racionalizirat neracionalnih odločitev.

Če hočeš imet navigacijo v avtu si jo pač kupi, brez opravčevanja in racionalizacije, ki jo v tej temi ne manjka.
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sygic - navigacija - nakup (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
556586 (1288) dunda
»

Avto brez navigacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
886105 (2447) Mavrik
»

Kateri avto radio z navigacijo in bluethoot vmesnikom za Passata priporočate?

Oddelek: Zvok in slika
261607 (613) nokia6310
»

carplay / android auto naprave

Oddelek: Mobilne tehnologije
143103 (2689) primo

Več podobnih tem