Forum » Loža » Slovenske železnice
Slovenske železnice

nejc_nejc ::
Katere in koliko postaj, bi imel pri 250 na uro?
V Spodnjem Dupleku in Zgornjem Kašlju. Kakšno neumestno vprašanje je to.
Od kod si, sine?
Od tam kjer se vozijo z vlaki 250+...
In ti bluzis v Slovenji take proge za lokalni promet.
Ja ni panike, postaja v LJ in MB.
Ne pametuj na pamet. Računstvo ti demantira tvojo filozofijo, ki ti očitno probleme dela.


one too many ::

sbawe64 ::
Ded živi v vzporednem vesolju
stečajni upravitelj* in prvi med humoristi Mes: Javni prevoz v Sloveniji je cenovno konkurenčen in dosegljiv
*Brez vizije, brez energije. Norost, kdo so pri nas direktorji državnih podjetij.
Predlagam, da kot naslednji korak kupijo Adrio.Bo Boštjančič lahko ponovno direktor.
Še osnovne panoge ne znajo urediti, bodo pa dodatno.
ojoj za vse uporabnike njihovih storitev.
Slavospev šefu organizacije, ki očitno in transparentno, pred očmi cele Slovenije, krade davkoplačevalski denar.
Seveda ni nobenega vprašanja v zvezi s krajo denarja, katastrofalnim stanjem železnic, brezveznemu zapravljanju denarja za obnove mini postaj, neskončnimi zamudami, nezmožnostjo kupovanja vozovnic, nerazumljivo nizkimi hitrostmi železnic, slabo varnost pri delu zaradi katere umirajo ljudje in še in še.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

mn ::
Še vprašanje z moje strani, in sicer v začetku avgusta poslovno potujem z vlakom iz Trsta pa me zanima kje pustiti avto za par dni?

gozdar1 ::

sbawe64 ::
Še vprašanje z moje strani, in sicer v začetku avgusta poslovno potujem z vlakom iz Trsta pa me zanima kje pustiti avto za par dni?
V Trstu kje pustiti ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

mn ::
Še vprašanje z moje strani, in sicer v začetku avgusta poslovno potujem z vlakom iz Trsta pa me zanima kje pustiti avto za par dni?
V Trstu kje pustiti ?
Potujem iz Trieste Centrale z vlakom. Do tja grem z avtom, ki pa ga bom moral nekje parkirati za 4 dni. Vprašanje je, če ima kdo kak predlog kam?
Tole je recimo 60 EUR za 4 dni:
https://www.sabait.it/en/parking-triest...

Vanadium ::
Glej, če je plača velika za nedelo, pa se kar prijavi na razpis, ko bo. Boš se lepo doma učil prometni, signalni in o zavorah pravilnik. Če si vsaj malo bister boš prišel do mašin, kjer boš pa še moral opravit vežbanje. In na koncu po izpitih vsake lokomotive in garnitur, boš pa lahko nedelal in služil plačo pri nič kaj zahtevni službi.
Lahko bi se bolj razpisal glede vaših nebuloz, ampak se mi preprosto ne da.
Oh ja, jaz lahko iz prve roke povem (bil zaposlen v eni od družb v SŽ, ampak ne bom komentiral kateri in kje), da je nekaj resnice v tem kar je napisal omenjeni. Zaščiteni so kot medoti (sploh ker je samo en in edini pravi sindikat na SŽ in se ve akteri ...), osnovna plača strojevodje je bolj kot ne za ku*ac ampak primerna zahtevani izobrazbi, potem so pa dodatki skoraj za vsak možni ku*ac, kar ni stiskanje stikala budnika, trobljenja in d*kanja ročice naprej pa nazaj. Marsikdo snema z kamerami vožnje da potem doma gleda če je kaj na vešalki zjebano ali zlom tirnice, da poda prijavo in pokasira dodatek ... Drugače pa jaka muda učenje prometnega in signalnega pravilnika, sem delal takrat v sklopu službe izpit za IŽD oziroma OVKN po novem in smo imeli izpite iz vseh pravilnikov od prometnega, signalnega, spodnjega, in zgornjega ustroja, SNEV, SVTK, vozilih in voznih sredstvih ... Če si malo odprte glave in ti srednja šola ni povzročala težav ni to nič posebnega, če si pa pač komaj srednjo šolo spacal je pa pač očitno raketna znanost ... Pa še kaj bi lahko napisal pa je škoda besed ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vanadium ()

fikus_ ::
En moj sošolec iz OŠ je šel v MB v šili za strojevodjo. Ko ga slišiš govoriti, misliš, da je to najbolj zahtevna, naporna, odgovorna,.... služba na svetu.
Ja, držati se morajo pravil, to je pa tudi vse. Če gre kar koli narobe, najdejo grešnega kozla nekje, nadrejeni se pa skrijejo.
Ja, držati se morajo pravil, to je pa tudi vse. Če gre kar koli narobe, najdejo grešnega kozla nekje, nadrejeni se pa skrijejo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Alexius Heristalski ::
Slavospev šefu organizacije, ki očitno in transparentno, pred očmi cele Slovenije, krade davkoplačevalski denar.
Seveda ni nobenega vprašanja v zvezi s krajo denarja, katastrofalnim stanjem železnic, brezveznemu zapravljanju denarja za obnove mini postaj, neskončnimi zamudami, nezmožnostjo kupovanja vozovnic, nerazumljivo nizkimi hitrostmi železnic, slabo varnost pri delu zaradi katere umirajo ljudje in še in še.
Infrastruktura je v lasti države, ne SŽ. Hitrosti so primerne stanju infrastrukture in nevlaganju vanjo v zadnjih desetletjih. Prenove postaj so vseeno potrebne, veliko postaj je zastarelih in z zastarelo opremo. Ne gre samo za nov peron, podhod za potnike in dvigalo, zamenjajo tirno mrežo, signalno-varnostne naprave itn. To niso poceni zadeve.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

k4vz0024 ::
Vozovnice se bodo podražila! Nakladanje premoga,vode in pumpanje zračnic železniških garnitur stane
Tudi vožnja iz leta 1840 hudo bremeni tire....


Barbarpapa2 ::
Lep dopustniški dober večer
Obstajajo indici, da ded (Mes) ne naklada kar tja ven dan, kar se cene javnega železniškega prevoza tiče. Dejansko so se abonentske mesečne vozovnice v zadnjih dvajestih letih pocenile in to znatno. Sam se redno vozim na relaciji Mb - Poljčane - Mb. Ko sem se začel voziti dobrih dvajset let nazaj, je mesečna stala 110€ pa nekaj drobiža. Nekaj let kasneje se je cena spustila na 98€ in nekaj drobnega, da bi pred nekaj leti bile uvedene nove mesečne, katera me sedaj stane 65€.
Kako je s posameznimi vozovnicami na različnih relacijah, težko rečem imam pa slaba dva meseca staro izkušnjo iz Italije, kjer sem za enako storitev (LP - Lokalni Potniški vlak) na približno enaki razdalji, kot je Mb - Poljčane kupil povratno vozovnico. Vozovnica za omenjeno relacijo na SŽ stane 7€, v Italiji pa me je to stalo 12,40€, kar je precej dražje. In pa potovanje je bilo, ob praktično istem številu postankov, 15 minut daljše, kot je pri nas...
... grem dalje uživat dopust...
Jože
...
Ded živi v vzporednem vesolju
stečajni upravitelj* in prvi med humoristi Mes: Javni prevoz v Sloveniji je cenovno konkurenčen in dosegljiv
...
Obstajajo indici, da ded (Mes) ne naklada kar tja ven dan, kar se cene javnega železniškega prevoza tiče. Dejansko so se abonentske mesečne vozovnice v zadnjih dvajestih letih pocenile in to znatno. Sam se redno vozim na relaciji Mb - Poljčane - Mb. Ko sem se začel voziti dobrih dvajset let nazaj, je mesečna stala 110€ pa nekaj drobiža. Nekaj let kasneje se je cena spustila na 98€ in nekaj drobnega, da bi pred nekaj leti bile uvedene nove mesečne, katera me sedaj stane 65€.
Kako je s posameznimi vozovnicami na različnih relacijah, težko rečem imam pa slaba dva meseca staro izkušnjo iz Italije, kjer sem za enako storitev (LP - Lokalni Potniški vlak) na približno enaki razdalji, kot je Mb - Poljčane kupil povratno vozovnico. Vozovnica za omenjeno relacijo na SŽ stane 7€, v Italiji pa me je to stalo 12,40€, kar je precej dražje. In pa potovanje je bilo, ob praktično istem številu postankov, 15 minut daljše, kot je pri nas...
... grem dalje uživat dopust...
Jože

DamijanD ::
Logatec - Koper - Logatec: 20e za 2 pokojenca in dva vnuka (prestara, da bi bila brezplačna) - mislim, da sta seniorja rabila 3€ doplačila (na tisto splošno upokojenško karto, ki jo vsi imajo) ostalo je šlo za tamale dva. Na nek način to ni malo, ampak ni veliko - dejstvo je, da bi za to isto relacijo z avtom imel približno enako stroškov...

MojsterX ::
avtobusi so svetlobna leta pred našimi čuha puha lokomotivami. Še hitrih vlakov v tujino nimamo kar je sramota. Flex bus te pride v budimpešto 30 € in prideš na cilj v 5 urah. Z vlakom te pride pa 10 ur vožnje in 110€.

dripac ::
O SŽ težko napišem kaj pozitivnega glede na izkušnje in prebrano... Tudi znanci iz tujine imajo marsikaj za povedat.
Že to da se dnevno (industrijska cona kjer nas dela cca. 1200) čaka po nekajkrat dnevno 15+ minut na spuščenih zapornicah da se mimo z 20km/h potem končno primaje prazen potniški vlak meni osebno pove dosti o racionalnosti početja katerega se gredo.
Že to da se dnevno (industrijska cona kjer nas dela cca. 1200) čaka po nekajkrat dnevno 15+ minut na spuščenih zapornicah da se mimo z 20km/h potem končno primaje prazen potniški vlak meni osebno pove dosti o racionalnosti početja katerega se gredo.

Daniel ::
Vse linije niso 100% zasedene. Tudi mimo nas vozi vlak večinoma prazen, sploh sedaj, ko so počitnice. Mora pa voziti, ker je po voznem redu.
110 eur do Budimpešte?
avtobusi so svetlobna leta pred našimi čuha puha lokomotivami. Še hitrih vlakov v tujino nimamo kar je sramota. Flex bus te pride v budimpešto 30 € in prideš na cilj v 5 urah. Z vlakom te pride pa 10 ur vožnje in 110€.
110 eur do Budimpešte?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()

cendof ::
Še moja izkušnja na relaciji Bohinjska Bistrica - Podbrdo, in to preteklo nedeljo, sredi popoldneva, če se prav spomnim je bil odhod vlaka 15.39. S sinom in ženo pridemo na postajo, kakšne 3/4 ure prej, bomo še nekaj spili. Do postaje smo se pripeljali z Bohinjskim busom 24/7, katere karto sem nekaj dni prej kupil preko spleta, pa to je druga zgodba, lahko bi imeli tudi svojo temo. Seveda gremo najprej na avtomat po karte za vlak, saj imam v glavi, da če jo lahko kupimo na postaji je cenejša kot na vlaku. Postaja zelo polna turistov, pohodnikov, kolesarjev. Hm, avtomat za karte nima papirja, zato nakup ni mogoč. Ok, na ekranu piše, da naj kupimo karte na postaji na blagajni. OK, gremo optimistično na blagajno, seveda zaprta. Vzamem telefon in kupim karto online; sem prvič, pa je še kar šlo. Za naju z ženo je bila cena samo skozi tunel 2x1.6 €, za sina pa 0.8 €, skupaj 4 €. Gremo na pijačo ter sladoled, bliža se ura odhoda vlaka (ki je čakal na postaji ves čas), stopimo na vlak, čakamo. Odbije ure odhoda, nič. Čez kakšno minuto pride prijazna mlada gospodična in nas obvesti, da bomo imeli zamudo 3-4 minute, ker čakamo avtovlak z druge strani tunela. Čakamo... 3 minute, 5 minut, 10 minut, po 15. minutah zapelje mimo nas ta avtovlak in po 16. minutah čakanja na začetni postaji štartamo. Le koliko je nabral zamude še do Nove Gorice?! Vlak je bil recimo 2/3 poln.
Ko pa smo se dan prej peljali z avtom do Podbrda, smo čakali na cesti z Bukovega, Grahovem ob Bači na dvig zapornice. Čakali smo 5 minut, da je vlak pripeljal mimo, hitrost pa res "svetlobna". Nato smo nadaljevali po cesti, ki ni ravno ravna, vlak pa smo prehiteli že takoj v naslednji vasi, v Koritnici. Ja, ta del želežniške trase bi lahko preimenovali v vlak s panoramsko vožnjo, pa bi bilo že bolj sprejemljivo.
Ko pa smo se dan prej peljali z avtom do Podbrda, smo čakali na cesti z Bukovega, Grahovem ob Bači na dvig zapornice. Čakali smo 5 minut, da je vlak pripeljal mimo, hitrost pa res "svetlobna". Nato smo nadaljevali po cesti, ki ni ravno ravna, vlak pa smo prehiteli že takoj v naslednji vasi, v Koritnici. Ja, ta del želežniške trase bi lahko preimenovali v vlak s panoramsko vožnjo, pa bi bilo že bolj sprejemljivo.


Alexius Heristalski ::
Bohinjska proga ni v najboljšem stanju, v veljavi je več počasnih voženj, ki povzročajo zamude. Veliko odsekov bo potrebno prenoviti, potem bo boljše. Nazadnje, ko sem se peljal, smo v Novo Gorico prispeli z zamudo 23 minut, pa že v začetku na Jesenicah smo jih imeli 7.
Zato pa je potrebno prenoviti progo in ukiniti nivojska križanja, vendar je potreben nov državni prostorski načrt. Niti teh še niso sprejeli, kje so šele konkretni projekti.
O SŽ težko napišem kaj pozitivnega glede na izkušnje in prebrano... Tudi znanci iz tujine imajo marsikaj za povedat.
Že to da se dnevno (industrijska cona kjer nas dela cca. 1200) čaka po nekajkrat dnevno 15+ minut na spuščenih zapornicah da se mimo z 20km/h potem končno primaje prazen potniški vlak meni osebno pove dosti o racionalnosti početja katerega se gredo.
Zato pa je potrebno prenoviti progo in ukiniti nivojska križanja, vendar je potreben nov državni prostorski načrt. Niti teh še niso sprejeli, kje so šele konkretni projekti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

starfotr ::
O SŽ težko napišem kaj pozitivnega glede na izkušnje in prebrano... Tudi znanci iz tujine imajo marsikaj za povedat.
Že to da se dnevno (industrijska cona kjer nas dela cca. 1200) čaka po nekajkrat dnevno 15+ minut na spuščenih zapornicah da se mimo z 20km/h potem končno primaje prazen potniški vlak meni osebno pove dosti o racionalnosti početja katerega se gredo.
Za prehode prog in financiranje le teh je odgovorna občina in ne država. Vprašaj se oz. jih zakaj ni izven nivojskih prehodov.

feryz ::
https://siol.net/novice/digisvet/adijo-...Saj jih morajo. Fantomskih zaposlitev z dobro plačo je na železnicah na stotine. Denar je treba dobiti.
kurbe bodo spet podražili vozovnice
Zadnje čase malo več vozim mulca na vlak. Ugotovila sta, da se je treba izogniti vlakom IC. Iz dveh razlogov.
Prvi je, da je potrebno doplačilo.
In drugi je, da ima že od Kopra do Rakeka vsaj 15 minut zamude. Vsakič brez izjeme. Koliko jo nabere do Hodoša, kamor je namenjen, je tistim, ki gredo tja, jasno.
Zanimivo je tudi doplačilo. Doplačati morata vedno. Pa čeprav gresta lahko samo do naslednje postaje, kar stane brezplačen evro ali dva, ali do končne, kar stane brezplačnih 10, 20 ali več evrov.
Doplačilo pa je vedno enako, verjetno doplačata daljši čas potovanja. Zaradi vkalkuliranih zamud.

gozdar1 ::
Avtoceste v vsako vas in zanemarjanje vsega ostalega, recimo železnic to je slovenska prometna politika že vse od osamosvojitve.

fikus_ ::
https://siol.net/novice/digisvet/adijo-...Saj jih morajo. Fantomskih zaposlitev z dobro plačo je na železnicah na stotine. Denar je treba dobiti.
kurbe bodo spet podražili vozovnice
Zadnje čase malo več vozim mulca na vlak. Ugotovila sta, da se je treba izogniti vlakom IC. Iz dveh razlogov.
Prvi je, da je potrebno doplačilo.
In drugi je, da ima že od Kopra do Rakeka vsaj 15 minut zamude. Vsakič brez izjeme. Koliko jo nabere do Hodoša, kamor je namenjen, je tistim, ki gredo tja, jasno.
Zanimivo je tudi doplačilo. Doplačati morata vedno. Pa čeprav gresta lahko samo do naslednje postaje, kar stane brezplačen evro ali dva, ali do končne, kar stane brezplačnih 10, 20 ali več evrov.
Doplačilo pa je vedno enako, verjetno doplačata daljši čas potovanja. Zaradi vkalkuliranih zamud.
Če bi SŽ računale doplačilo za čas prebit na vlaku (na suhem , toplem,...), bi bile rentabilne, ne pa tako kot sedaj, ko je potrebno financirat iz proračuna.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

chucki ::
https://siol.net/novice/digisvet/adijo-...
kurbe bodo spet podražili vozovnice
Fotr tine gaber je napredoval v specialista logista na sz. Nekje so morali denar dobit
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

denabiker ::
https://siol.net/novice/digisvet/adijo-...
kurbe bodo spet podražili vozovnice
ne vem kje ti živiš...cene vse letijo hitro gor, večina neupravičeno, samo za večji dobiček. Samo poglej kakšno noro inflacijo imamo.

NekdoPach ::
Zgornji graf vam pomaga da se izognete mojim prigodam:
1. na vlaku hočem kupit karto z 50€, klošar sprevodnik nima 40€ za vrnit
2. rahlo opit sprevodnik ki mu moram pomagat računat koliko je 10 - 7.70.
3. nadrkan debeluhar sprevodnik mi računa 5€ ekstra ker nisem imel časa kupit karte na postaji (center LJ + petek = gužva)
4. tokrat zmerno opit sprevodnik se preprijema za sedeže ko se prebija skozi vagon, mi pozabi računat karto, nekje sred potovanja se najina pogleda srečata za ~3 sekunde in prav čutiš kako se skuša skoncentrirat al mi je že računal al ne... ne rečem nič da si povrnem stroške prejšnjega natega
5. Ok zdej mam pa dost, kupim na kartomatu kot zgleden državljan, pozabim da je vikend, reče sprevodnik naj kupim na vlaku naslednjič da dobim popust
cirkus
1. na vlaku hočem kupit karto z 50€, klošar sprevodnik nima 40€ za vrnit
2. rahlo opit sprevodnik ki mu moram pomagat računat koliko je 10 - 7.70.
3. nadrkan debeluhar sprevodnik mi računa 5€ ekstra ker nisem imel časa kupit karte na postaji (center LJ + petek = gužva)
4. tokrat zmerno opit sprevodnik se preprijema za sedeže ko se prebija skozi vagon, mi pozabi računat karto, nekje sred potovanja se najina pogleda srečata za ~3 sekunde in prav čutiš kako se skuša skoncentrirat al mi je že računal al ne... ne rečem nič da si povrnem stroške prejšnjega natega
5. Ok zdej mam pa dost, kupim na kartomatu kot zgleden državljan, pozabim da je vikend, reče sprevodnik naj kupim na vlaku naslednjič da dobim popust
cirkus

enemon ::
https://siol.net/novice/digisvet/adijo-...Saj jih morajo. Fantomskih zaposlitev z dobro plačo je na železnicah na stotine. Denar je treba dobiti.
kurbe bodo spet podražili vozovnice
Zadnje čase malo več vozim mulca na vlak. Ugotovila sta, da se je treba izogniti vlakom IC. Iz dveh razlogov.
Prvi je, da je potrebno doplačilo.
In drugi je, da ima že od Kopra do Rakeka vsaj 15 minut zamude. Vsakič brez izjeme. Koliko jo nabere do Hodoša, kamor je namenjen, je tistim, ki gredo tja, jasno.
Zanimivo je tudi doplačilo. Doplačati morata vedno. Pa čeprav gresta lahko samo do naslednje postaje, kar stane brezplačen evro ali dva, ali do končne, kar stane brezplačnih 10, 20 ali več evrov.
Doplačilo pa je vedno enako, verjetno doplačata daljši čas potovanja. Zaradi vkalkuliranih zamud.
Jaz grem do Hodoša. Ne boš verjel, v Hodoš pride z enako ali manjšo zamudo, kot jo ima v Ljubljani, ker so proge bolj porihtane. Zidani Most - Pragersko in Pragersko - Hodoš sta obnovljeni, na relaciji Pragersko - Hodoš je hitrost večino časa med 120 in 160 km/h, postaj pa bolj malo.
IC dodatek je enak ne glede na relacijo, tudi na celotni relaciji Koper - Hodoš je 1,50 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enemon ()

NuMaN ::
Bom šel naslednjič z busom namesto vlakom.
Treba je samo natrenirati mehur ...
Treba je samo natrenirati mehur ...
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

delavec44 ::
Zgornji graf vam pomaga da se izognete mojim prigodam:
1. na vlaku hočem kupit karto z 50€, klošar sprevodnik nima 40€ za vrnit
2. rahlo opit sprevodnik ki mu moram pomagat računat koliko je 10 - 7.70.
3. nadrkan debeluhar sprevodnik mi računa 5€ ekstra ker nisem imel časa kupit karte na postaji (center LJ + petek = gužva)
4. tokrat zmerno opit sprevodnik se preprijema za sedeže ko se prebija skozi vagon, mi pozabi računat karto, nekje sred potovanja se najina pogleda srečata za ~3 sekunde in prav čutiš kako se skuša skoncentrirat al mi je že računal al ne... ne rečem nič da si povrnem stroške prejšnjega natega
5. Ok zdej mam pa dost, kupim na kartomatu kot zgleden državljan, pozabim da je vikend, reče sprevodnik naj kupim na vlaku naslednjič da dobim popust
cirkus
Kaj za vikend potem ni 5€ doplačila na vlaku? Ali bi ti dal vikend vozovnico in obračunal doplačilo?
Je pa bedno da preko spleta in na avtomatih ne moreš kupiti vseh oblik vozovnic z ustreznimi popusti. Na vlaku pa kartic ne jemljejo.

c3p0 ::
SŽ nimajo appa? Kar hodim po tujini, lahko povsod namestim app in si kupim vozovnico. Aja, pa vidim vozni red, zamude, perone, prestope...
Morda bo zdaj Q.Tinin foter porihtal zadeve, kot vrhunski logistik.
Morda bo zdaj Q.Tinin foter porihtal zadeve, kot vrhunski logistik.

Daniel ::
Bo urejeno v naslednjih par letih. Končno so kompetentne sposobne osebe postavili na ustrezna delovna mesta.

Moivre ::
Sedaj pa že malo pretiravate. Aplikacija obstaja že leta in vsaj zadnje leto (ne vem kdaj so to omogočili) lahko kupiš karto v aplikaciji.
Moja izkušnja; prejšnjo sredo me je taxi dostavil v Mariboru na železniški postaji 5 min pred odhodom vlaka. Ker nisem bil prepričan da imam čas za nakup karte sem šel direktno na vlak in na vlaku v aplikaciji opravil nakup vozovnice brez težav.
Ravno tako se v aplikaciji vidi kateri vlak ima nadomestni prevoz z avtobusom, kateri pa ne in tudi koliko zamude ima vlak.
Moja izkušnja; prejšnjo sredo me je taxi dostavil v Mariboru na železniški postaji 5 min pred odhodom vlaka. Ker nisem bil prepričan da imam čas za nakup karte sem šel direktno na vlak in na vlaku v aplikaciji opravil nakup vozovnice brez težav.
Ravno tako se v aplikaciji vidi kateri vlak ima nadomestni prevoz z avtobusom, kateri pa ne in tudi koliko zamude ima vlak.

c3p0 ::
Zamude so torej pri SŽ killer feature v appu.
Žena je kako leto nazaj imela neke seminarje, je rekla grem lepo z ICS in si še na vlaku kaj preberem, ni problemov s parkiranjem. Na poti tja zgodaj zjutraj je vsak drugi kašljal in jo motil, gužva. Na poti nazaj je vlak imel skoraj 4h zamude. Je rekla nikoli več.
Žena je kako leto nazaj imela neke seminarje, je rekla grem lepo z ICS in si še na vlaku kaj preberem, ni problemov s parkiranjem. Na poti tja zgodaj zjutraj je vsak drugi kašljal in jo motil, gužva. Na poti nazaj je vlak imel skoraj 4h zamude. Je rekla nikoli več.

kow ::
Sedaj pa že malo pretiravate. Aplikacija obstaja že leta in vsaj zadnje leto (ne vem kdaj so to omogočili) lahko kupiš karto v aplikaciji.
Moja izkušnja; prejšnjo sredo me je taxi dostavil v Mariboru na železniški postaji 5 min pred odhodom vlaka. Ker nisem bil prepričan da imam čas za nakup karte sem šel direktno na vlak in na vlaku v aplikaciji opravil nakup vozovnice brez težav.
Ravno tako se v aplikaciji vidi kateri vlak ima nadomestni prevoz z avtobusom, kateri pa ne in tudi koliko zamude ima vlak.
Izkusnja je nerelevantna. Bos moral opraviti kaksnih 100 nakupov, da bos lahko sodil kako zanesljiv je sistem.

denabiker ::
JOJ o kakšnih zamudah se mi pogovarjamo. Tam na Japonskem pa se pogovarjajo o seštevku zamud na letnem nivoju v minutah.

NuMaN ::
Zdaj si pa Japonsko privlekel - daj za primerjavo Nemčijo, Italijo, Britanijo ali Madžarsko.
Nikjer ni bajno v primerjavi z Japonsko.
Nikjer ni bajno v primerjavi z Japonsko.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

ziggy42 ::
Od vsega kar ima SŽ, je aplikacija še najbolj zanesljiva. Načeloma jo lahko samo pohvalim, informativna in precej enostavna za uporabo.

denabiker ::
Zdaj si pa Japonsko privlekel - daj za primerjavo Nemčijo, Italijo, Britanijo ali Madžarsko.
Nikjer ni bajno v primerjavi z Japonsko.
Sem v Nemčiji mnogo let nazaj eno obdobje koristil javni prevoz, razne vlake, U-Bahn, S-Bahn,...in sem bil zelo zelo zadovoljen. Nekaj maleega imam izkušnje z Italijo, tudi super zadovoljen, proge imajo v nulo, nič ne ruka, vse tako gladko in mirno, res na nivoju.
Tudi Švica je 1A, točno vse, urejeno, čisto.
S kom pa bi se primerjal? Ja z boljšimi in da delaš nekaj v smeri napredka. Menda ne s slabšimi.

bm1973 ::
Kot si rekel, mnogo let nazaj...
No ja, Nemcem ta njihox x-Bahn dela čisto O.K., seveda pa tudi oni šparajo na veliko.
Isto v UK, kjer so železnice sprivatizirali.
No ja, Nemcem ta njihox x-Bahn dela čisto O.K., seveda pa tudi oni šparajo na veliko.
Isto v UK, kjer so železnice sprivatizirali.

Alexius Heristalski ::
Zgornji graf vam pomaga da se izognete mojim prigodam:
1. na vlaku hočem kupit karto z 50€, klošar sprevodnik nima 40€ za vrnit
2. rahlo opit sprevodnik ki mu moram pomagat računat koliko je 10 - 7.70.
3. nadrkan debeluhar sprevodnik mi računa 5€ ekstra ker nisem imel časa kupit karte na postaji (center LJ + petek = gužva)
4. tokrat zmerno opit sprevodnik se preprijema za sedeže ko se prebija skozi vagon, mi pozabi računat karto, nekje sred potovanja se najina pogleda srečata za ~3 sekunde in prav čutiš kako se skuša skoncentrirat al mi je že računal al ne... ne rečem nič da si povrnem stroške prejšnjega natega
5. Ok zdej mam pa dost, kupim na kartomatu kot zgleden državljan, pozabim da je vikend, reče sprevodnik naj kupim na vlaku naslednjič da dobim popust
cirkus
3. lifehack: pač rečeš, da si vstopil na naslednji postaji, ne na glavni, kjer je blagajna.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Hitri ::
Ampak on je pošten državljan, ne bo lagal. Tista opustitev samoovadbe v točki 4 je bila samo kompenzacija za prejšnje slabe izkušnje.

asinhronc ::
JOJ o kakšnih zamudah se mi pogovarjamo. Tam na Japonskem pa se pogovarjajo o seštevku zamud na letnem nivoju v minutah.
Joj še en, ki očitno ne ve, da je to le mit in da zamuda po eno uro in več na Japonskem niso nič neobičajnega. Na Japomskem je državno JR in so privatni Shinkaseni, ter ostali privatni vlaki. Mediji itak vse mečejo v isti lonec s tistimi opravičili s prezgodnjim odhodom. Ko zapade malo več snega na severu, pa vlakov tam sploh ni.
Zdaj si pa Japonsko privlekel - daj za primerjavo Nemčijo, Italijo, Britanijo ali Madžarsko.
Nikjer ni bajno v primerjavi z Japonsko.
Sem v Nemčiji mnogo let nazaj eno obdobje koristil javni prevoz, razne vlake, U-Bahn, S-Bahn,...in sem bil zelo zelo zadovoljen. Nekaj maleega imam izkušnje z Italijo, tudi super zadovoljen, proge imajo v nulo, nič ne ruka, vse tako gladko in mirno, res na nivoju.
Tudi Švica je 1A, točno vse, urejeno, čisto.
S kom pa bi se primerjal? Ja z boljšimi in da delaš nekaj v smeri napredka. Menda ne s slabšimi.
Mnogo let nazaj, pa še to regionalno... V Nemčiji danes povprečno na mesečnem nivoju zamuja praktično vsak tretji vlak, ki je ranga IC ali višje. Infrastuktura jim je v moškem spodnjem organu. Statistika sicer mesečno varira med 60 in 85 % točnost v mesecu.
Primerjava se lahko dela le z državo, ki vloži enako število € na prebivalca v železnico. Statistika je na spletu... Madžarska je po kvaliteti na nivoju Slovenije. Tam lahko na posameznih IC vlakih greš skozi čaaovni stroj.

kow ::
Sicer sem redko na vlaku, ampak a se samo meni zdi, da je osebje precej neprofesionalno? Nikoli se mi niso opravičili za zamudo. Na displayih ni pokazalo razloga za zamudo? Karta na vlaku je bila cenejsa kot nakup na kartomatu.
Se situacija kaj izboljsuje?
Se situacija kaj izboljsuje?

M.B. ::
Se da tudi v aplikaciji kupit karto s popustom če imaš ijpp kartico. Kar pa ni več relevantno ker 75% popusta od jutri ni več. In bo potrebno SŽ tarifo uporabljati, ki se ni podražila.
Je pa vedno nujno da imaš bančno kartico da kupiš karto na kartomatu potem pa še gotovino da na vlaku kupiš karto za kolo.
Junija sem tudi doživel da sem komaj sprevodnika prepričal da me je še na vlak spustil s kolesom ker so bila mesta za kolo polna. Je bilo nekje 50 koles na vlaku. Peljeta pa samo 2 na dan ob 15 pa ob 17 samo zadnji je ob 1h komaj v MB. Tako da ja pojdite z vlakom samo na garnituro je mogoče 10 mest za kolo.
Je pa vedno nujno da imaš bančno kartico da kupiš karto na kartomatu potem pa še gotovino da na vlaku kupiš karto za kolo.
Junija sem tudi doživel da sem komaj sprevodnika prepričal da me je še na vlak spustil s kolesom ker so bila mesta za kolo polna. Je bilo nekje 50 koles na vlaku. Peljeta pa samo 2 na dan ob 15 pa ob 17 samo zadnji je ob 1h komaj v MB. Tako da ja pojdite z vlakom samo na garnituro je mogoče 10 mest za kolo.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.

asinhronc ::
Poanata je zelo enostavna. Ni več možnih serijskih vlomov v kartomate. Sedaj morajo vlamljati v mlekomate.

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24692 (16250) | Lonsarg |
» | Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8116 (6516) | Conini |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28476 (22973) | 111111111111 |
» | SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15002 (12699) | aborko |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 39110 (33183) | DuleKrtola |