» »

Slovenske železnice

Slovenske železnice

««
11 / 11
»
»»

Daniel ::

Malce zanimivosti iz GROKa, ne vem sicer ali je možno, da bi tak vlak na popolnoma ravni progi rabil 10 km, da bi se ustavil. Zanimive stvari:

Tovorni vlak z 4 osno lokomotivo in 30 4 osnimi vagoni in težo 2000 ton potuje s hitrostjo 80 kilometrov na uro v ravnini. Če pri tej hitrosti spustimo odjemnik toka, kako daleč se bo vlak premikal zgolj z inercijo? Strnjeni podatke pri naklonih proge od -12 do +12 promilov.

Vlak z maso 2000 ton, ki potuje s hitrostjo 80 km/h, se bo ob izklopu pogona (spuščanju odjemnika toka) premikal z inercijo, dokler se ne ustavi zaradi sil upora in gravitacije (odvisno od naklona proge). Za izračun razdalje sem uporabil standardno Davisovo formulo za upor vlaka, prilagojeno za tovorni vlak z valjčnimi ležaji (specifični upor r(v) ? 0.019 + 0.000077 v + 0.000017 v? N/kg, kjer je v v m/s).

Dodan je vpliv gravitacije zaradi naklona i (v promilih): efektivni pospešek a(v) = -(r(v) + 9.81 ? i / 1000) m/s?.
Razdalja s do ustavitve se izračuna z integracijo ds = ? v dv / |a(v)| od v = 0 do v = 80/3.6 m/s (če neto upor vedno decelerira vlak). Če je naklon navzdol prevelik (|i| > ~2 promilov), vlak ne ustavi, ampak doseže konstantno hitrost (terminalno hitrost) in nadaljuje vožnjo.

Podatki so podani v tabeli (razdalje v metrih, zaokrožene na najbližje celo število). Za primere, kjer se vlak ne ustavi, je navedeno "ne ustavi se" (in približna terminalna hitrost v km/h za referenco).

Naklon (promilov),Razdalja do ustavitve (m),"Opomba (terminalna hitrost, če ne ustavi, km/h)"
-12 - ne ustavi se,~267
-11 - ne ustavi se,~253
-10 - ne ustavi se,~238
-9 - ne ustavi se,~222
-8 - ne ustavi se,~205
-7 - ne ustavi se,~187
-6 - ne ustavi se,~166
-5 - ne ustavi se,~143
-4 - ne ustavi se,~116
-3 - ne ustavi se,~81
-2 - ne ustavi se
-1 - 17435 m
0 - 10201 m
1 - 7239 m
2 - 5615 m
3 - 4588 m
4 - 3879 m
5 - 3361 m
6 - 2964 m
7 - 2652 m
8 - 2399 m
9 - 2190 m
10 - 2015 m
11 - 1865 m
12 - 1736 m


ChatGPT na isto vprašanje izvrže nekoliko drugačne vrednosti. Je pa moral dvakrat računati, ker je prvič izračunal, da bi vlak v ravnini rabil 84 km do zaustavitve.

Razdalja do zaustavitve iz 80 km/h (brez zavor)

-12? ... -1?: ne ustavi (gravitacija > upor)

0?: ~15,3 km

+1?: ~9,32 km

+2?: ~6,76 km

+3?: ~5,32 km

+4?: ~4,38 km

+5?: ~3,73 km

+6?: ~3,25 km

+7?: ~2,88 km

+8?: ~2,58 km

+9?: ~2,34 km

+10?: ~2,14 km

+11?: ~1,97 km

+12?: ~1,83 km

? Intuitivni check (ravnina, 80 -> 0):
Kinetična energija ~4,94×10^8 J. Če je upor pri 80 km/h ~25,6 N/t => skupaj ~51 kN, bi bila "konstantna-upor" razdalja ~9,6 km. Ker pa upor z upadanjem hitrosti pada, se povprečje spusti pod 25,6 N/t, zato realna razdalja naraste na ~15 km.

Torej: 5 km na ravnini bi zahtevalo ~50 N/t povprečno (še več pri višjih hitrostih), kar je za zdrav, ne-zaviran tovorni vlak na 0? neobičajno. V tak razmik prideš z nekaj promili navzgor (glej +3? ? 5,3 km) ali z dodatnimi viri upora (tesni loki, veter, napake, vlečni del "vleče" z zavorami ipd.).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

dronyx ::

Meni je Grok naračunal, da če se je tovorni vlak težak 1000 ton pšenice ustavil na razdalji 100 metrov, da je peljal s hitrostjo 50 km/h. pa nametal je še nekaj enačb iz osnovnošolske fizike. Lepi časi. Danes res ne potrebuješ veliko, da izpadeš pameten. Smo bili pa zato včasih ponosni, da smo znali nekaj tudi sami pravilno peš izračunat na roke praktično. :))

Jaz: Uf, vsa čast. Počutim se tako pameten, ker vse to vem.
Grok Haha, veseli me, da se počutiš kot fizikalni genij! Če imaš še kakšno vprašanje ali hočeš razčleniti še kakšen problem, samo reci, pa bomo skupaj še bolj pametni! 8-O

Drugače pa izjemni refleksi šoferja vlaka, da je tako hitro začel na polno zavirat, ko je izgubil šest vagonov. Jaz bi se verjetno pripeljal do Verda, preden bi opazil, da sem izgubil del kompozicije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

asinhronc ::

Kaj za vraga je FER, da so te tam naučili biti pikolovski do tematike o kateri sam priznavaš da ne veš nič? In kar je glavno, da operativcem, ki morajo poskrbeti za varno odvijanje prometa ne zaupaš? Gugl meni pravi na hitro fer je nek forum in pa fer hofer. Jaz poznam le FERI, FE in pa FRI.

Vlak je imel prevoz postaje s 75 km/h, teža celote 2400 bruto ton. Kje se je ustavil ti ne veš, to so le zadnji vagoni kompozicije, ki jih je otrgalo od preostalega dela. 90 tonski naložen vagon, ki so čisto na kraju ne bo metalo kilometre kot papir. Saj vem, fizika je tudi meni že davno le še spomin na tečnega profesorja, ampak domiślijo bi pa še vsakdo lahko imel? Kot je Jože povedal, takoj ko se strga vlak, oba dela začneta zavirati z vso silo. Kakšni refleksi strojevodje? Ne moreś tukaj narediti nič. Še oče naś ne zmoliš do konca. Treska, potres in na koncu zgolj šok, pulz 200, telefon v roke in dispečerju poveš da je iztirjenje in samo čakaš v smrtni tišini. Bog ne daj da bi bil na tej postaji v 70 letih. Takrat je še letelo po postaji, ker je juga dala eno figo na varnost. Divača 84?

Dalje. Vožnja na zalet je enostavna kot keks. Izklopiš glavno stikalo na lokomotivi, kjer prekineš napajanje lokomotive, ki ima potem zasilno napajanje nujnih zadev in te vagoni potiskajo dalje. Strojevodja mora potem le še gledati v luft kjer sta rdeči in beli L na tabli. Porka motorka, lokomotive imajo pretvornike v vrednosti milijona evrov, pol pa ne bi imele še kakšne baterije, kompresor in dve posodi za stisnjen zrak? Tesla avto? Kafe mlinček, le lokomotive so prave igrače za električarje.

Elektrika. Kot domačinu ti očitno ni poznano da je v Borovnici elektro napajalna za železnico in bi lahko malo pokukal kje so ločilna in ozemljitvena stikala?? Saj niso raketna znanost. Kje so mesta, kjer ni elektrike po posameznih delih sem zgoraj namignil L na tabli določa kje so stalna mesta. Zaradi varnosti je celotna postaja izklopljena. Pika. Lahko gledaš cel dan, dvignjenega pantografa pa ne boš videl. Prej boš videl sosedo brez "zizentregerja". :P

Imaš drugače težek karakter? >:D

Trias ::

dronyx je izjavil:

Daniel je izjavil:

Tovorni vozijo po enem tiru mimo. Za potniške ni prostora, razen mislim, da za enega mednarodnega.

Ja, samo namesto 6 tovornih bi lahko šlo 5 tovornih in en potniški. Oni so pa praktično povsem ustavili potniški promet da lahko na polno deluje tovorni.


Je slabo ampak je lahko tudi slabse. npr privatizacija v UK

dronyx ::

asinhronc je izjavil:

Kaj za vraga je FER...

FER je bila v 90 letih Fakulteta za elektrotehniko in računalništvo. To je bilo še v časih, ko je bilo študentov računalništva zelo malo. Dobil si pa rdeč indeks Univerze Edvarda Kardelja. Vem, bizarno.



V fiziki sem bil vidim prej slab, čeprav mi je bila všeč kot predmet z raznimi poskusi. Resda pa nismo iztirjal vlakov za test, kako razmeče vagone.

asinhronc je izjavil:

Kje se je ustavil ti ne veš, to so le zadnji vagoni kompozicije, ki jih je otrgalo od preostalega dela.

Seveda veš - glej sliko in rdečo črto.



Ustavil se je vlak na razdalji 100 metrov od vagonov, ki so iztirili. Saj sem to videl v živo. Kompozicija z lokomotivo na začetku je stala na postaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

asinhronc je izjavil:

Divača 84?

Jaz se spomnim nesreče na postaji Preserje mislim da leta 1976. Takrat je bila mama na tem vlaku in je prišla vsa objokana domov, da je videla mrtve ljudi, ki jih je zmečkalo in so roke in noge visele iz vagonov. Ja, v tistih časih je bilo divje na železnici. Kljub vsemu je tehnologija omogočila precej večjo varnost železniškega prometa.

dronyx ::

asinhronc je izjavil:

Imaš drugače težek karakter? >:D

V obraz mi tega ni povedal še nihče, za mojim hrbtom pa govorijo vse živo. :O

tetriandoch ::

Najboljše, da udrete v PU, kjer visi stikalna shema. Sicer je pa nova napajalna v Borovnici in Postojni poleg starih v Pivki, Logatcu, Dolgem mostu in Divači. Pa na koprški progi jih je še nekaj. In na progi 64 na Mali Bukovici.

Zgodovina sprememb…

asinhronc ::

Ah ta FER. Sem že misili da si kakšna generacija takratne tehniške fakultete v Mariboru, kjer bi te kakšen Logar, Zagradišnik ali Grčar dobila na izpitu oziroma ustnem. Ja ja, je vedno bilo pikolovsko, če si zašel iz tega, kar ju je zanimalo. :)) Današnji študenti so lahko srečni da sta dva v penziji. Sedaj so problem le še regulacije, ki so tečne do amena. >:D

Če tisti del vlaka ni dokazno gradivo, ga lahko pod strogimi pogoji prestaviš nazaj, da ne ovira kretnic. ;)

Jaz tudi ne vem, kaj ljudje govorijo o meni. Ta moji fax kolegi bi samo imeli :O ko bi se začeli pogovarjati o resnih zadevah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asinhronc ()

dronyx ::

tetriandoch je izjavil:

Najboljše, da udrete v PU, kjer visi stikalna shema. Sicer je pa nova napajalna v Borovnici in Postojni poleg starih v Pivki, Logatcu, Dolgem mostu in Divači. Pa na koprški progi jih je še nekaj. In na progi 64 na Mali Bukovici.

Jaz se z železnicami ne ukvarjam, dokler zadeva deluje. Ko več ne deluje, se začnem pa spraševat in študirat, kako je to zamišljeno in zakaj ne dela tako, kot je bilo zamišljeno. V Borovnici sem videl da je nek kontejner ob železniški, samo to sem mislil da je kakšen agregat oz. UPS za "signalno varnostne naprave".

sbawe64 ::

Elektrika je nazaj.

PR SŽ:
Sanacija po nedeljskem iztirjenju vagonov tovornega vlaka v Borovnici bo zahtevna in bo trajala do jeseni (//katerega leta ?).

Škoda po nesreči, katere vzrok še ni znan, bo presegla milijon evrov.

Danes je tretji dan, razbitin še niso niti začeli odstranjevati (vagone in tovor).
Tile na sž so res za hece.

Potniški promet bo bojda stekel v četrtek.


Je že bilo omenjeno?
Nekaj ur pred iztirjenjem vagonov v Borovnici (nedelja ob 3am) so o iztirjenju lokomotive poročali iz postaje Črnotiče. Kot so v torek sporočili iz Policijske uprave Koper, je v nesreči nastala le materialna škoda v višini približno 200.000 evrov.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

dronyx ::

Jaz pa sedaj ene stvari pa ne štekam, pa verjetno železnica ni tu zato, da bi karkoli človek razumel. Nekje sme prebral, da morajo za sanacijo poškodovanega železnega nosilca električnega omrežja naredit še javni razpis in bo trajalo do jeseni. Elektriko so pa priklopili nazaj. Kaj je pa sedaj tako drugače, da prej ni bilo varno, sedaj pa je? :)

Daniel ::

Lahko greš tja in jim težiš kaj za vraga so rabili tako dolgo in kaj so naredili, da sedaj elektrika bo.

dronyx ::

Iztirila še spletna stran od Slovenskih železnic. Piše, da naj se naučijo odpravljat napake v WordPress. :|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

Danes moram železničarje pohvaliti! Jutranji vlak povsem točen, morda še kakšne pol minute prehiter. Kot sem videl so v Borovnici odstranili v celoti železni nosilec kablov, ki je bil poškodovan v nesreči. Očitno toliko teh železnih nosilcev na postaji potem sploh ni bilo potrebnih, ker kabli mi sedaj brez enega nosilca ne delujejo povešeno. Vem, spet solim pamet železnici. ?



Morajo pa sedaj zelo pazit, da ne pride še do kake nesreče, ker deluje samo pol tirov, promet na postaji pa kot vidim zelo gost. Raje naprej povem, da ne bo potem šok, ko bo šlo spet kaj narobe.

dronyx ::

Isti dan zjutraj pohvala, popoldan ponovno groza malega potnika na železnici. Pogledam na internet in piše, da vlak ob 16:21 vozi. Pridem ob 16:15 v Tivoli na postajo in nobenega potnika, pa bi jih moralo tam stati vsaj 20. Na zaslonu nobenega napisa za vlak, samo spodaj z letečimi črkami napisano: VLAKI NE VOZIJO. ORGANIZIRAN JE NADOMESTNI AVTOBUSNI PREVOZ. Nič, grem na Vič na avtobusno postajo. 16:23 pripelje avtobus od železnic in na njem piše Logatec. Vprašam če ustavi v Borovnici in šofer pravi, da ne, gre direktno za Logatec. Za borovnico imate vlak. Kakšen vlak, če piše na zaslonu da ne vozijo. Pokličem na 080 SŽ in neka prijazna gospa s primorskim naglasom mi pove, da njej piše, da vlak za Borovnico vozi. Dobro, potem pa vozi, samo popraviti napis na zaslonu na postaji Tivoli. In potem moram na avtobus za Vrhniko in iskat prevoz za domov. Tako to izgleda v praksi. Razmišljam, da bi zadevo izdal v obliki dnevnika. Mogoče dobim pulitzerjevo nagrado.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

delavec44 ::

Ne bi raje šel z avtom? Ali imaš preveč prostega časa in dnevno testiraš javni promet.

dronyx ::

delavec44 je izjavil:

Ne bi raje šel z avtom? Ali imaš preveč prostega časa in dnevno testiraš javni promet.

Problem je parkiranje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: alajlgja ()

Trias ::

Ko pridem na vlak je 100% zaseden z upokojenci, ki majo zastonj prevoz. In pol grem raj z avto

Trias ::

"neka prijazna gospa s primorskim naglasom" upam, da se enkrat srečava, pa eno pivo skupaj spijeva lp

feryz ::

dronyx je izjavil:

Problem je parkiranje.
Kje pa je problem parkiranje?
Ok, glih 1 meter od delovnega mesta, verjamem da ne moreš parkirati, ampak bližje kot vlak, pa ne bi smelo biti problema.

dronyx ::

feryz je izjavil:

Problem je parkiranje.

V centru Ljubljane je parkiranje drago. Marsikje tudi časovno omejeno. Da parkiram nekje v predmestju, potem pa grem na avtobus, sem pa praktično na istem.

feryz ::

Torej ni problem parkiranje, ampak denar.

dronyx ::

feryz je izjavil:

Torej ni problem parkiranje, ampak denar.

Samo za parkiranje bi dal več, kot me stane mesečna za železnico. Saj to, da ne živim v Hotelu Slon je tudi problem denar.

sbawe64 ::

Zaradi vročine bo do sobote na odsekih prog omejena hitrost vlakov
https://www.rtvslo.si/slovenija/zaradi-...


Vsak izgovor je dober !
2020 is new 1984
Corona World order

Daniel ::

Bi gospod blagovoljili biti na potniškem vlaku, ko bo zapeljal čez zvite tračnice v krivini?

M.B. ::


[Izredno obvestilo, 15. 8. 2025 ob 15:30 - DOPOLNJENO ob 18.00]

Zaradi izrednega dogodka (tehnične težave tovornega vlaka) na postaji Črnotiče je zaprta proga. Za vlak IC 502 na relaciji Koper - Divača je organiziran nadomestni avtobusni prevoz.

Informacije glede nadaljnjih vlakov (IC 509 in RG 1604) še sledijo.

Za vlak MV 1247 bo organiziran nadomestni prevoz na relaciji Koper - Postojna.

Preverite lokacije postankov nadomestnega avtobusa na povezavi: Lokacije postajališč nadomestnih avtobusnih prevozov na posamezni železniški postaji.

Nadomestni avtobusi ustavljajo na vseh postajah in postajališčih, na katerih ustavljajo vlaki. Na omenjenih avtobusih ni mogoč prevoz oseb na invalidskih vozičkih. Prav tako ni mogoč prevoz koles in živali. Izjema so psi vodiči, psi pomočniki in službeni psi. Pri nadomestnih prevozih lahko nastajajo zamude, kar prosimo upoštevajte pri načrtovanju potovanja.

Potnikom se opravičujemo in prosimo za razumevanje.


En teden je od iztirjenja v Borovnici in Črnotiče?

Me pa res zanima kako to deluje? Zgodilo se je namreč ko je IC 502 iz kopra že bil na postaji. Torej ti si na vlaku, kupiš karto za kolo potem pa informacija da je nadomestni prevoz na katerega ne moreš dat kolesa. Kaj pol ti taxi plačajo al kaj?

Drugače pa moram jaz tudi pohvalit SŽ 4. avgusta sem šel s kolesom v Štore in zvečer nazaj grede so bili vsi vlaki brez zamude, sem moral prav display slikat.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

enemon ::

M.B. je izjavil:


[Izredno obvestilo, 15. 8. 2025 ob 15:30 - DOPOLNJENO ob 18.00]

Zaradi izrednega dogodka (tehnične težave tovornega vlaka) na postaji Črnotiče je zaprta proga. Za vlak IC 502 na relaciji Koper - Divača je organiziran nadomestni avtobusni prevoz.

Informacije glede nadaljnjih vlakov (IC 509 in RG 1604) še sledijo.

Za vlak MV 1247 bo organiziran nadomestni prevoz na relaciji Koper - Postojna.

Preverite lokacije postankov nadomestnega avtobusa na povezavi: Lokacije postajališč nadomestnih avtobusnih prevozov na posamezni železniški postaji.

Nadomestni avtobusi ustavljajo na vseh postajah in postajališčih, na katerih ustavljajo vlaki. Na omenjenih avtobusih ni mogoč prevoz oseb na invalidskih vozičkih. Prav tako ni mogoč prevoz koles in živali. Izjema so psi vodiči, psi pomočniki in službeni psi. Pri nadomestnih prevozih lahko nastajajo zamude, kar prosimo upoštevajte pri načrtovanju potovanja.

Potnikom se opravičujemo in prosimo za razumevanje.


En teden je od iztirjenja v Borovnici in Črnotiče?

Me pa res zanima kako to deluje? Zgodilo se je namreč ko je IC 502 iz kopra že bil na postaji. Torej ti si na vlaku, kupiš karto za kolo potem pa informacija da je nadomestni prevoz na katerega ne moreš dat kolesa. Kaj pol ti taxi plačajo al kaj?


Kaj ti bo vlak, če imaš kolo? Se zapelješ lepo s kolesom naprej, baje da si itak hitrejši kot vlak lahko. :)

dronyx ::

Že vemo zakaj je iztiril tovorni vlak v Borovnici ali bo hush hush?

Daniel ::

Ne. Imamo pa bojda novo iztirjenje. Menda avtovlak ampak to niso preverjene informacije.

[Izredno obvestilo, 18. 8. 2025; posodobitev ob 16:28]

Zaradi tehničnih težav je za vse vlake, ki vozijo na relaciji Nova Gorica - Most na Soči, do preklica organiziran nadomestni avtobusni prevoz. Avtovlaki ne vozijo.

RobertMavric ::

Avtovlak je prejle menda prišel iz Bohinjske strani do Mosta na Soči mora pa biti ena frka, ker tale "malenkost" zamuja: Nova Gorica-Jesenice (vlak 4296) Zamuda: 98 min

Barbarpapa2 ::

Dober večer...


Zgleda, da imamo zadnjih 14 dni epidemijo iztirjenj na SŽ >:D:P...

...jah nič. Bom šel kmalu spat, jutri pa spet v službo... Z vlakom seveda ;)


Jože

Daniel ::

Ponoči iztirjenje potniškega vlaka (kanarček) pri Novem Mestu. Nekdo je nastavil pragove na tire.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

denabiker ::

Noro, ni dolgo nazaj so pa v tunelu nastavili. Samo to bi jaz zakonodajo spremenil, te idiote bi dal v delovne zapore, ampak tak kot včasih, nič hotel 3*, delat na polno 16h na dan.

dronyx ::

Daniel je izjavil:

Ponoči iztirjenje potniškega vlaka (kanarček) pri Novem Mestu. Nekdo je nastavil pragove na tire.

Piše da ni iztiril, samo rinil pred seboj lesen šveler. Kot kaže pa novica ne bo na depolitiziranih medijih, ker je tam blizu naselje z "občutljivo populacijo".

Daniel ::

Sem videl potem slike ja. En šveler je letel dol do ceste, pa kup kamenja. Tukaj ne bo miru, dokler ne bo kdo mrtev, pa še takrat država z učinkovitostjo, ki jo kaže ne bo rešila ničesar.

sbawe64 ::

Daniel je izjavil:

Ponoči iztirjenje potniškega vlaka (kanarček) pri Novem Mestu. Nekdo je nastavil pragove na tire.

Slučajno je zraven cigo Beverly Hills, ampak to je samo naključje.
2020 is new 1984
Corona World order

ferko2 ::

holy ajznenpon

Kok km štreke je v Sloveniji? A lahko to obvladajo? št incdicentov/km položenih štrek je primerljivo s kakšnimi shithole kolonijami kjer že 120 let niso nič šraufal.
Pa ne mi zdaj spet s terenom. Švica ma objektivno težji teren kot slovenija, cela švica je en tak zidani most pa tam vse dela, kle pa nobenga ne poznam ki bi se z vlakom vozil. Pa bi se vsi, če bi sž delal kot bi mogu.

sbawe64 ::

https://siol.net/novice/slovenija/iztir...

V bližini železniške postaje Most na Soči se je v ponedeljek popoldne zgodila železniška nesreča. Avtovlak je bil zaradi napake kretničarja preusmerjen na napačno progo, nastala je materialna škoda v višini več kot sto tisoč evrov, so danes sporočili s Policijske uprave Nova Gorica.
2020 is new 1984
Corona World order

dronyx ::

Na spletni strani SiStat se da kot kaže dobiti statistične podatke o železniških nesrečah po letih. Manjka pa podatek o nastali škodi.



Za preiskave železniških nesreč je kot kaže odgovorno Ministrstvo za infrastrukturo. Tule so poročila o nesrečah.

Se mi pa zdi, da bo letos nesreč na železnici veliko, sploh glede na 2024, ko so jo dobro odnesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

Primorska proga je kot kaže uročena. Danes se je zgodilo, da je potniški vlak pozabil ustaviti na postaji. Ustavil se je šele par 100 metrov naprej, samo potem ni šel nazaj rikverc (to verjetno niti ne sme), ampak so šli potniki dol na naslednji postaji in klicali če jih lahko pride kdo iskat. Odkar se vozim z vlaki je to drugi tak primer. Prvič pred 20 leti na isti postaji, samo takrat je sprevodnik dejal, da so odpovedale zavore.

sbawe64 ::

SŽ kupile Nomago...


Zaradi neurja je za tovorni in potniški promet začasno zaprta tudi železniška proga med Divačo in Koprom, so sporočili s Slovenskih železnic (SŽ). Do preklica je za potniške vlake organiziran nadomestni prevoz.

Deroča voda je pri Dekanih odnesla material pod tiri na delu železniške proge, zato je železniški promet med Divačo in Koprom ustavljen. Poškodbe so resne, intervencija poteka. Pripeljati morajo 10 vagonov tolčenca in stroj za smerno in višinsko regulacijo proge, zato bo ta zaprta še več ur, je poročala Škamperle.




To bi lahko bil nov slogan Slovenskih železnic.
2020 is new 1984
Corona World order

Daniel ::

Načeloma urejanje vodotokov in hudournikov ni v domeni SŽ. Se pa točno ve, kdo ima tisto področje čez.
««
11 / 11
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16325439 (16997) Lonsarg
»

Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
658461 (6861) Conini
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10929087 (23584) 111111111111
»

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7215361 (13058) aborko
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12639593 (33666) DuleKrtola

Več podobnih tem