Forum » Loža » Slovenske železnice
Slovenske železnice
2dark ::
za vtičnice tudi sam nisem vedel, ker zadnja leta ne vozim skoraj nič z vlakom. Sem to odkril šele letos, ko sem se prvič peljal s tem novim Stadlerjem.
Mogoče še zanimivost. za kolo je potrebno doplačati, ni pa potrebno doplačati za el. skiro. Sicer v redu ampak zanimivo, ker tudi skiroji niso ravno majhni in lahki.
Mogoče še zanimivost. za kolo je potrebno doplačati, ni pa potrebno doplačati za el. skiro. Sicer v redu ampak zanimivo, ker tudi skiroji niso ravno majhni in lahki.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Invictus ::
Skiro mora biti zložljiv, drugače gre bolj težko...
Zato je marsikdo zamenjal svoje kolo za skirco. Tudi v Nemčiji velja enako pravilo.
Zato je marsikdo zamenjal svoje kolo za skirco. Tudi v Nemčiji velja enako pravilo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
2dark ::
Vidim, da ima večina še vedno spomine na tiste 20 let stare vlake .. SŽ so se malo modernizirale.
Pa klimo imajo tile novi vlaki in po večini vozi ravno ta v posnetku.
Pa klimo imajo tile novi vlaki in po večini vozi ravno ta v posnetku.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mtosev ::
Da imajo wifi not je fajn. Sem opazil ko sem bil na vlaku.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Wifi je dograjen tudi na Siemensih in pa Pendolinotih, jih pa včasih malo heca (signal je, ni pa nobenega pretoka podatkov). Večji problem je signal do wifija na vlaku. Sem enkrat malo pogledal hitrosti, ko sem se s Pendolinotom par let nazaj peljal v Lj in nazaj. Občasno pade skoraj na nulo...
Stadlerji so korak naprej glede na Siemense (wifi serijsko, vtičnice med sedeži, boljša informiranost med vožnjo, nizkopodnost celotnega vlaka (mislim, da velja samo za Stadler Flirt (serija 510)...). Stadlerji Flirt so tudi večsistemski, zato lahko vozijo "čez mejo" - vozijo relacijo Graz - Maribor in Opčine - Pivka - Rijeka...
Lp
Jože
Wifi je dograjen tudi na Siemensih in pa Pendolinotih, jih pa včasih malo heca (signal je, ni pa nobenega pretoka podatkov). Večji problem je signal do wifija na vlaku. Sem enkrat malo pogledal hitrosti, ko sem se s Pendolinotom par let nazaj peljal v Lj in nazaj. Občasno pade skoraj na nulo...
Stadlerji so korak naprej glede na Siemense (wifi serijsko, vtičnice med sedeži, boljša informiranost med vožnjo, nizkopodnost celotnega vlaka (mislim, da velja samo za Stadler Flirt (serija 510)...). Stadlerji Flirt so tudi večsistemski, zato lahko vozijo "čez mejo" - vozijo relacijo Graz - Maribor in Opčine - Pivka - Rijeka...
Lp
Jože
Mato989 ::
Kaj me BOLI K za wifi na vlaku, saj imaš podatke v 90%... jaz hočem samo čimprej prit od točke A do točke B kot z avtom, ne pa obratno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
2dark ::
Da imajo wifi not je fajn. Sem opazil ko sem bil na vlaku.
Jaz sem opazil, da imajo vtičnice. Če bi vedel, bi vzel zraven skiroja še polnilec.
Kaj me BOLI K za wifi na vlaku, saj imaš podatke v 90%... jaz hočem samo čimprej prit od točke A do točke B kot z avtom, ne pa obratno...
Kaj si ti ena zmrda. Jaz imam A1 , pa ti povem da mi med celjem in Mariborom polovico poti signal ne lovi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Daniel ::
2dark ::
Niso se pa spomnili, da bi vsakemu sedežu na hrbtno stran dodali mizico.
Dokler bo regionalni vlak počakal na vsakih 10-12 km ne bo nič hiter. Saj piše pri tem Stadledju, da vozi lahko s hitrostjo do 140 km/H, kar bi pomenilo, da bi brez vseh teh vmenih postaj lahko bil na realciji MB-ljubljana v manj kot 1 uri, glede da je razdalaj po AC-ju 127 km.
Vlak bi moral vozit večinoma samo realno Maribor- Celje- Ljubljana -- Nobenih vmesnih miniaturnih postajališč, kjer pride gor 10 potnikov. Ne pišem sedaj za vse vlake, ampka tako bi moral biti načeloma vlak.
Dokler bo regionalni vlak počakal na vsakih 10-12 km ne bo nič hiter. Saj piše pri tem Stadledju, da vozi lahko s hitrostjo do 140 km/H, kar bi pomenilo, da bi brez vseh teh vmenih postaj lahko bil na realciji MB-ljubljana v manj kot 1 uri, glede da je razdalaj po AC-ju 127 km.
Vlak bi moral vozit večinoma samo realno Maribor- Celje- Ljubljana -- Nobenih vmesnih miniaturnih postajališč, kjer pride gor 10 potnikov. Ne pišem sedaj za vse vlake, ampka tako bi moral biti načeloma vlak.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
blay44 ::
Vlak je zakon!
Res je tudi, da je kar pogosto v osnovni ceni karte že vštet dodatek za turistično panoramsko vožnjo.
V Švici sem to moral drago plačati.
Je pa zanimivo, da prihaja največkrat do zamud pri enih in istih vlakih. In to dolgoročno. Zdej a majo tko dolgo lajtngo, al...
Prvo uro se je dalo kar lepo upravičiti, včas pa tudi drugo.
Res je tudi, da je kar pogosto v osnovni ceni karte že vštet dodatek za turistično panoramsko vožnjo.
V Švici sem to moral drago plačati.
Je pa zanimivo, da prihaja največkrat do zamud pri enih in istih vlakih. In to dolgoročno. Zdej a majo tko dolgo lajtngo, al...
Prvo uro se je dalo kar lepo upravičiti, včas pa tudi drugo.
gorazdkop ::
Znalci, ali je v Mariboru zraven železniške postaje (glavne seveda :)) možno brezplačno parkirati?
Baja ::
za cel dan al za pobrati koga? za pobrati/odložiti koga je en mini parking, za cel dan pa mislim da ni.
gorazdkop ::
Za cel dan sem mislil, ja. Se mi je kar zdelo, saj kolikor gledam, imajo večja mesta plačljivo okoli banhofa (Celje, Ljubljana...). Hvala
Daniel ::
Pred leti je bilo na Plinarniški ampak apetiti so poskrbeli, da je sedaj to vse plačljivo.
2dark ::
Znalci, ali je v Mariboru zraven železniške postaje (glavne seveda :)) možno brezplačno parkirati?
Ne. Plačilo parkirnine je ponedeljek - petek od 8:00 do 18:ure.. Stane pa 0.60EUR po uri.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
dronyx ::
Nov dan, nova zabava na Slovenskih železnicah. Postaja Tivoli popoldan. Na LCD zaslonu piše, da potniški vlak pripelje na drug tir, kot običajno. Vsi gremo čez podhod na drugo stran proge. Tudi AI tetica na razglasu pove, da vlak izjemoma pripelje na drugi tir. Ampak potem pa prvi twist. Vlak pripelje na pravi tir, mi pa stojimo na napačnem. Nakar gremo spet nazaj čez podhod na drugo stran, seveda misleč, da bo vlak počakal, saj je videl, da ni nobenega potnika na tem tiru. Potem pa twist številka dva. Vlak mirno odpelje, preden pridemo na drugo stran in potem pol ure čakanja na naslednjega. Obrazac za žalbu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Barbarpapa2 ::
Dober večer
pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si
Pa si siguren, da je bil tisti vaš vlak ? Kaj, če je bil prejšnji, samo zamujen ...
Zdaj pa čisto resno. Jaz včsaih z zamujenim vlakom pridem prej domov, kakor z rednim ...
Da bi vam vlaki po voznem redu vozili...
Jože
....Obrazac za žalbu?
pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si
Pa si siguren, da je bil tisti vaš vlak ? Kaj, če je bil prejšnji, samo zamujen ...
Zdaj pa čisto resno. Jaz včsaih z zamujenim vlakom pridem prej domov, kakor z rednim ...
Da bi vam vlaki po voznem redu vozili...
Jože
dronyx ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pa si siguren, da je bil tisti vaš vlak ? Kaj, če je bil prejšnji, samo zamujen ...
Siguren je bil naš vlak in točen. Se pa strojevodja ni čisto nič obremenjeval, da ni nobenega potnika in da so bili vsi na drugi strani. Ustavil in lepo odpeljal dalje. Nekateri so se jezili, meni je pa šlo na smeh (kot verjetno še ostalim potnikom na vlaku). Sem šel v Tivoli na eno pivo v čolnarno in počakal naslednji vlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
fikus_ ::
Kaj bi vas čakal, mora se držati voznega reda
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
dronyx ::
ziggy42 ::
Vsak dan klasika relacija Kočevje - Ljubljana. Ker je vmes prestop na Novo mesto, ta pa vedno zamuja po 15 minut in več, vse stoji.
Najbolj smešno je, da opozorijo vlak bo pripeljal z 20 minutno zamudo, takrat ko ta pripelje, ne toliko prej da bi se odločil za avtobus haha.
No sej, počakat ko se ti ne mudi ni problem. Sicer pa je treba tu poiskat neko drugo opcijo. Verjetno bo problem dokler se ne odločijo postavit drugega tira med Škofljico in Šmarjem Sap ob svetem nikoli :)
Najbolj smešno je, da opozorijo vlak bo pripeljal z 20 minutno zamudo, takrat ko ta pripelje, ne toliko prej da bi se odločil za avtobus haha.
No sej, počakat ko se ti ne mudi ni problem. Sicer pa je treba tu poiskat neko drugo opcijo. Verjetno bo problem dokler se ne odločijo postavit drugega tira med Škofljico in Šmarjem Sap ob svetem nikoli :)
starfotr ::
Ne razumem, kako se ne morejo držat voznega reda, ki so ga sami spisali. In sami imajo povsem zase proge. In infrastrukturo. Si jo ne delijo z mnogimi ampak samo z izbranimi.
Naj napišejo potem namesto 10 voženj na dan samo 3 in te naj bodo točne. Če nimajo ljudi, vlakov, znanja, you name it.
Naj napišejo potem namesto 10 voženj na dan samo 3 in te naj bodo točne. Če nimajo ljudi, vlakov, znanja, you name it.
ziggy42 ::
Naj mi nekdo razloži, zakaj dobi pri enotirni trasi zamujajoči vlak prednost pred točnimi, da morajo vsi drugi čakat in posledično tudi oni zamujajo. Kje je fora?
enemon ::
Naj mi nekdo razloži, zakaj dobi pri enotirni trasi zamujajoči vlak prednost pred točnimi, da morajo vsi drugi čakat in posledično tudi oni zamujajo. Kje je fora?
Vlaki višjega ranga (EC, IC, ICS, MV) imajo prednost pred navadnimi potniškimi in tako najprej spustijo te naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enemon ()
ziggy42 ::
Naj mi nekdo razloži, zakaj dobi pri enotirni trasi zamujajoči vlak prednost pred točnimi, da morajo vsi drugi čakat in posledično tudi oni zamujajo. Kje je fora?
Vlaki višjega ranga (EC, IC, ICS, MV) imajo prednost pred navadnimi potniškimi in tako najprej spustijo te naprej.
Aha, to je logično ja. Kaj pa v primeru LP, LP? Današnji primer: LP 3299 je čakal zamujajočega LP 3222, namesto da bi drugi spustil točnega naprej.
enemon ::
Po mojih izkušnjah je tako, da spuščajo bolj zasedene vlake naprej, primer zjutraj imajo prednost vlaki proti Ljubljani, ker so zjutraj bolj zasedeni zaradi ljudi, ki gredo v Ljubljano v službo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 21065 (12623) | Lonsarg |
» | Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6485 (4885) | Conini |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24488 (18985) | 111111111111 |
» | Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21685 (17931) | Okapi |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36513 (30586) | DuleKrtola |