» »

Slovenske železnice

Slovenske železnice

Opkow ::

Alexius Heristalski ::

Mora biti Emonika. Razen novega tira Divača - Koper in nove železniške postaje Ljubljana, na železniški infrastrukturi ni nobenih drugih dejavnih projektov. Obnovili so postajo Nova Gorica in Litijo, morali bi nadaljevati obnavljanje zasavskih postaj, ampak je to zastalo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

NuMaN ::

Sicer ni najbolj povezano s temo, ampak ena malenkost: na kolesarski cesti na Dunajski, ko pelješ proti severu pod železnico pred Linhartovo cesto: ostali so na asfaltu kolesarske proge sprijeti koščki betona oziroma cementa, ki bi se jih dalo zlahka odstraniti in ki so potencialno nevarni.

Kdo bi to moral zrihtati: izvajalci ali Zoki?
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Alexius Heristalski ::

Najbrž bi izvajalec moral vzpostaviti prejšnje stanje, pritožiti pa se bo treba Zokiju, kolesarska je v lasti občine.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Groot ::

NuMaN je izjavil:

Sicer ni najbolj povezano s temo, ampak ena malenkost: na kolesarski cesti na Dunajski, ko pelješ proti severu pod železnico pred Linhartovo cesto: ostali so na asfaltu kolesarske proge sprijeti koščki betona oziroma cementa, ki bi se jih dalo zlahka odstraniti in ki so potencialno nevarni.

Kdo bi to moral zrihtati: izvajalci ali Zoki?


Ta del je ostal nedokončan, ker je v načrtu še reševanje odvodnjavanja iz podvoza. Naj bi bilo urejeno v naslednjih mesecih.

NuMaN ::

Alexius:

Hvala, bom naredil to po 3. maju, do takrat itak ne bo nič, tako stanje je že nekaj mesecev, odkar lahko kolesarimo in hodimo na obeh straneh podhoda.

Itak pri Zokiju nič ne odgovorijo, je pa zadeva zrihtana "čez čas" - ali tudi zaradi opozorila, ne vem.

Enkrat sem jim pisal zaradi zaraščenega grmovja, ki je popolnoma prekrival kolesarski pas na vsaj dvajsetih metrih, čez tri tedne grmovje ni bilo obrezano, so naredili kar golosek. Ali so to izvedli Zokijevi ali lastniki stavb pri grmovju, ne vem.

Groot:
To nima kaj čakati nekaj mesecev, je prenevarno. S strojem nimajo to popravljati več kot uro dve.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()

Groot ::

NuMaN jaz ti pa iz izkušenj v Ljubljani povem kdaj bo to urejeno ;) ko se bo urejalo odvajanje vode. Je bilo tudi že večkrat javno pojasnjeno zakaj je stanje takšno kot je.

NuMaN ::

Hja, nekaj takega kot poledenele stopnice Narodni dom - Tivoli.

Zadeva se reši z otoplitvijo ...
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

dronyx ::

Še ena prigoda na SŽ in to sem videl že parkrat, torej ni prvič.

Na novejšem potniškem vlaku proizvajalca Stadler so se pokvarila vrata. Strojevodja, oziroma voznik vlaka je zapustil svojo kabino in odšel po vlaku reševat težavo z vrati. Ampak vrata od kabine za upravljanje vlaka pa je pustil kar odprta. To bi lahko kdo izkoristil, se zaklenil v kabino in vlak spravil v gibanje. Tako kot danes obstajajo zelo dobri simulatorji letenja, ki se prodajajo kot računalniške igre, tako sigurno obstajajo tudi simulatorji vožnje vlaka. Sem prepričan, da je bistveno lažja procedura spraviti vlak do maksimalne možne hitrosti, kot pa upravljati potniško letalo. Preden bi na železnicah ugotovili, kaj se sploh dogaja in še preden bi kdo poštudiral, da mora na odseku proge, kjer se runaway train giblje izklopiti elektriko, bi vlak, skupaj s potniki, verjetno že iztiril pri visoki hitrosti ali pa se zaletel v kakšen drug vlak.

Če ne more teh težav reševati kondukter, potem bi moral strojevodja v takem primeru vsaj zakleniti svojo kabino, če jo zapusti. To bi moralo biti del protokola v takih primerih. Vsi ljudje nimajo dobrih namenov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

nomad_soul ::

Potegneš zasilno zavoro, crisis averted. ;)

Daniel ::

Da, zasilna bi ga ustavila v vsakem primeru. Potem je tu še budnik, ki v igrah dostikrat ni v uporabi in tudi ustavi vlak.

Je pa malo zaskrbljujoče, da so ti vlaki tako škart narejeni, sploh to okrog vrat. Dobesedno imajo nekatere že za rezervne dele v Lj.

dronyx ::

nomad_soul je izjavil:

Potegneš zasilno zavoro, crisis averted. ;)

Kaj zasilne zavore se ne da kje izklopit?

zodiak ::

je rekel kekec...

Groot ::

dronyx je izjavil:

Še ena prigoda na SŽ in to sem videl že parkrat, torej ni prvič.

Na novejšem potniškem vlaku proizvajalca Stadler so se pokvarila vrata. Strojevodja, oziroma voznik vlaka je zapustil svojo kabino in odšel po vlaku reševat težavo z vrati. Ampak vrata od kabine za upravljanje vlaka pa je pustil kar odprta. To bi lahko kdo izkoristil, se zaklenil v kabino in vlak spravil v gibanje. Tako kot danes obstajajo zelo dobri simulatorji letenja, ki se prodajajo kot računalniške igre, tako sigurno obstajajo tudi simulatorji vožnje vlaka. Sem prepričan, da je bistveno lažja procedura spraviti vlak do maksimalne možne hitrosti, kot pa upravljati potniško letalo. Preden bi na železnicah ugotovili, kaj se sploh dogaja in še preden bi kdo poštudiral, da mora na odseku proge, kjer se runaway train giblje izklopiti elektriko, bi vlak, skupaj s potniki, verjetno že iztiril pri visoki hitrosti ali pa se zaletel v kakšen drug vlak.

Če ne more teh težav reševati kondukter, potem bi moral strojevodja v takem primeru vsaj zakleniti svojo kabino, če jo zapusti. To bi moralo biti del protokola v takih primerih. Vsi ljudje nimajo dobrih namenov.



Na to da za zagon vlaka potrebuješ še kaj dodatnega kar je strojevodja vzel s seboj pa nisi bil sposoben pomisliti? Ni to star moped da se kar vsedeš gor pa idemo.

dronyx ::

En znanec je nekaj časa učil na Litostrojski srednji šoli. SO šli na izlet gledat neko elektrarno in ker je šofer pustil ključe v avtobusu ga je nek učenec vžgal in zapeljal nekam na njivo. Menda se tej šoli reče kavbojska. :))

Tako da jaz ne dvomim, da se ne da tudi potniškega vlaka kako vžgat in pognat do visoke hitrosti, da potnike pomeče po tleh, tako da preden pridejo do zasilne zavore gre že zelo hitro. Iztiri pa na naši progi tudi po moje kar hitro.

V-i-p ::

Stadler ima komandno ploščo na kartico (ključ), ki ga/jo ima strojevodja seveda pri sebi :).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Djole ::

dronyx je izjavil:

En znanec je nekaj časa učil na Litostrojski srednji šoli. SO šli na izlet gledat neko elektrarno in ker je šofer pustil ključe v avtobusu ga je nek učenec vžgal in zapeljal nekam na njivo. Menda se tej šoli reče kavbojska. :))

Tako da jaz ne dvomim, da se ne da tudi potniškega vlaka kako vžgat in pognat do visoke hitrosti, da potnike pomeče po tleh, tako da preden pridejo do zasilne zavore gre že zelo hitro. Iztiri pa na naši progi tudi po moje kar hitro.

Se ne da, bi ga vmes ustavili ze razni avtostopi mimo rdecega signala, etcsji, budniki itd

Groot ::

V-i-p je izjavil:

Stadler ima komandno ploščo na kartico (ključ), ki ga/jo ima strojevodja seveda pri sebi :).


Ah dronyx bi ga itak kar na kable vžgal, je imel prijatelja od znanca od prijatelja k je hodil na štromarsko šolo in je enkrat uspel vžgati fičkota na kable :))

zuz3k ::

kaj se dela na delovnemu mestu kot: TEHNIK VZDRŽEVANJA V ŽELEZNIŠKI OPERATIVI TK
Life is a psychological game.

Daniel ::

Dobesedno piše zraven razpisa za delovno mesto: izvajanje vzdrževanja TK omrežij in opreme, odpravljanje okvar in napak na TK napravah, objektih in opremi ter sodelovanje pri investicijskih projektih.

starfotr ::

dronyx je izjavil:

Še ena prigoda na SŽ in to sem videl že parkrat, torej ni prvič.

Na novejšem potniškem vlaku proizvajalca Stadler so se pokvarila vrata. Strojevodja, oziroma voznik vlaka je zapustil svojo kabino in odšel po vlaku reševat težavo z vrati. Ampak vrata od kabine za upravljanje vlaka pa je pustil kar odprta. To bi lahko kdo izkoristil, se zaklenil v kabino in vlak spravil v gibanje. Tako kot danes obstajajo zelo dobri simulatorji letenja, ki se prodajajo kot računalniške igre, tako sigurno obstajajo tudi simulatorji vožnje vlaka. Sem prepričan, da je bistveno lažja procedura spraviti vlak do maksimalne možne hitrosti, kot pa upravljati potniško letalo. Preden bi na železnicah ugotovili, kaj se sploh dogaja in še preden bi kdo poštudiral, da mora na odseku proge, kjer se runaway train giblje izklopiti elektriko, bi vlak, skupaj s potniki, verjetno že iztiril pri visoki hitrosti ali pa se zaletel v kakšen drug vlak.

Če ne more teh težav reševati kondukter, potem bi moral strojevodja v takem primeru vsaj zakleniti svojo kabino, če jo zapusti. To bi moralo biti del protokola v takih primerih. Vsi ljudje nimajo dobrih namenov.



Saj v coklburgu nimate tako sposobnih ali predrznih ljudi, ki bi znali ali si upali sesti za krmilo vlaka. Ti malo manj manj fantaziraj.

zuz3k ::

Daniel je izjavil:

Dobesedno piše zraven razpisa za delovno mesto: izvajanje vzdrževanja TK omrežij in opreme, odpravljanje okvar in napak na TK napravah, objektih in opremi ter sodelovanje pri investicijskih projektih.


ja sem prebral ma kje ima zeleznica tk opremo - se pravi popravljaš na vlakih?
Life is a psychological game.

Barbarpapa2 ::

Dobro jutro

zuz3k je izjavil:



...ja sem prebral ma kje ima zeleznica tk opremo - se pravi popravljaš na vlakih?
...



GPS-R je po vseh progah v Slo (razen proge "osamelca" za Lendavo), sprejemo-oddajne postaje z antenskimi stolpi so praktično na vseh postajah (pa še kje vmes). Železnica ima svoje optično omrežje, svojo fiksno telefonijo itd...

Malo več piše tule:

https://infrastruktura.sz.si/storitve-i...

Sem kavo spil pa grem delat zdaj...

Jože

Daniel ::

zuz3k je izjavil:

Daniel je izjavil:

Dobesedno piše zraven razpisa za delovno mesto: izvajanje vzdrževanja TK omrežij in opreme, odpravljanje okvar in napak na TK napravah, objektih in opremi ter sodelovanje pri investicijskih projektih.


ja sem prebral ma kje ima zeleznica tk opremo - se pravi popravljaš na vlakih?


Praktično vsaka večja postaja kjer se ne uporabljajo več likovni signali je polna elektronike za signale, zapornice, kretnice,... Vse to je treba redno vzdrževati, drugače bi bil kolaps.

tetriandoch ::

zuz3k je izjavil:

kaj se dela na delovnemu mestu kot: TEHNIK VZDRŽEVANJA V ŽELEZNIŠKI OPERATIVI TK


Odvisno kje. V Ljubljani so razdeljeni na več delov in pokrivajo vsak nekaj. Izven Ljubljane je vse skupaj, razen kablaši so posebej. Izven Ljubljane je zraven še lokalna administracija pc-jev in pripadajoče krame.

sbawe64 ::

https://www.rtvslo.si/slovenija/so-se-n...

Dokler ne bo romunskega scenarija (in live predvajanje na RTV), bodo nadaljevali s takimi rabotami.
2020 is new 1984
Corona World order

feryz ::

Za koliko gremo staviti, da od tega ne bo popolnoma nič?
Razen tega, kar je že bilo. Torej da se je tistim, ki niso dovolj pokvarjeni, čeprav so še vedno za razrede bolj od normalnih ljudi, tole zdelo preveč gnusno celo za njihov želodec.

windigo ::

Tole ni bilo zadosti smooth, vsak star gradbeni maček ima izkušnje s prenapihnjenimi cenami, nepredvidenimi dodatnimi deli, če je v štartu slučajno kje kakšna konkurenca ali kasneje kakšna nuja, vključno s kickbacki na Ciper in druge oaze za razne "storitve". Zadeva deluje in je za naše organe pregona praktično bulletproof in ne vem, zakaj bi jo šli spreminjat.

Vmes so Turki na drugem tiru s stečajem naredili par podizvajalcem precejšnje luknje, morda bi komu lahko to preveč načelo akumulacijo ali celo končalo operacije. Gruntam, ali gre za kakšno reševanje "bratovščine" precej na vrat na nos katerega od teh, ali za organiziran mafijski napad na faktoring firmo.
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

Machete ::

Sanja se vam ne koliko EU in državnega denarja ponikne v nepremičninah na Hrvaškem in pri nas. Kako vem? Poznam ljudi, ki to počnejo. To so nore cifre in izpiljeni sistemi za ožemanje projektov kot so urejanja po poplavah, 2. tir..
V železnicah je to isto, to je bankomat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

feryz ::

windigo je izjavil:

Tole ni bilo zadosti smooth, vsak star gradbeni maček ima izkušnje s prenapihnjenimi cenami,
Tu ne gre za prenapihnjene cene, ampak za čisto navadno krajo. Enako kot bi iz banke odnesel denar.
Vpleteno govno sicer temu reče drugače, opleta z gobcem in ovinkari, kar pa ne spremeni dejstva.

fikus_ ::

So pred nekaj leti onega sindikalista (ima privat firmo za molzenje SŽ denarja) izgnali iz SŽ, pa je prišel nazaj, kot mačka, ki ima 7 življenj.
SŽ so še edina socialistično mafijska firma v SLO. Izgube in vlaganja se socializira, denar pa privatizira.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

windigo ::

feryz je izjavil:

windigo je izjavil:

Tole ni bilo zadosti smooth, vsak star gradbeni maček ima izkušnje s prenapihnjenimi cenami,
Tu ne gre za prenapihnjene cene, ampak za čisto navadno krajo.

Ni, da se ne strinjam, sprašujem samo, zakaj sprememba, če pa to počnejo že leta na preverjen in zgleda povsem varen način.
Torej ali se jim zelo mudi zaradi zunanjega pritiska, ali pa je nekdo izven v te reči posvečenih krogov začel eksperimentirati z alternativnimi modeli in rabi lekcijo.
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

dronyx ::

Danes zjutraj na vlaku ena potnica vpraša, zakaj potniški vlaki med postajo Preserje in Ljubljana vozijo tako počasi že dolgo časa (50 km/h od 160 MIO EUR vredne prenove proge dalje). Pa ji sprevodnica čisto resno odgovori, da se dela na progi pri Sežani in Logatcu ter da bo še huje! Ampak to je čisto drugje. Odgovor brez veze. En znanec me prepričuje, da so SŽ navadna mafija, kamor politika parkira zaslužen kader. Jaz mu ves čas trdim, da to ne drži. Mafija pozna čast! Slovenske železnice časti ne poznajo. Država bi po moje morala nastaviti prisilno upravo in zadevo sanirati, pa samo gledajo kot teleta kaj se dogaja. Potniki pa zbijajo šale. Če bi SŽ delovale tako, kot bi morale, bi že imeli hitre primestne vlake, ki bi razbremenili ceste. Ampak nič od nič. Po dragi prenovi hitrost pade iz 100 km/h na 50 km/h. Prometna ministrica bi morala zvečer vzeti pest sanvalov, da sploh lahko zaspi, ne pa da se hodi smehljat na odpiranje prenovljenih železniških postaj, železniški potniški promet pa kot v državah tretjega sveta!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

bm1973 ::

No ja, ena zgodba iz SŽ.

Kolegica šla v Celju na vlak, in je bil 7 minut prezgodaj.

Ko je vprašala sprevodnika, zakaj je bil prezgoden, ji je odgovoril, da je to prejšnji, ki ima 2 uri zamude >:D.

dronyx ::

Jaz sem se pritožil sprevodniku, ker ima moj jutranji vlak že več kot pol leta 10 do 15 minut zamude, zakaj ne popravijo voznega reda. pa mi je dejal, če bi za vsako zamudo popravljali vozni red, bi bil vsak dan drug. Ja, samo pol leta čisto vsak dan vsaj 10 minut zamude! V vrhu SŽ sedijo očitno napihljive lutke, ali pa popolni diletanti.

scipascapa ::

kradejo pa na veliko....SŽ = MAFIJA.

Vanich ::

scipascapa je izjavil:

kradejo pa na veliko....SŽ = MAFIJA.


Čudno, če je pa SŽ zavetišče za SDS kadre, kjer dobijo delovna mesta brez vsakih kvalifikacij. Če pa delovnega mesta ni na razpolago, ga pa izmislijo.

scipascapa ::

Nekako tako. Pa že desetletja.

dronyx ::

če bi imeli pri nas resne organe pregona in pravosodje po moje kader iz SŽ lahko napolni kakšen manjši zapor zlahka. Neverjetno, kako imajo ti ljudje lahko tako imuniteto in da niti ena vlada v tej državi ni nikdar ukrepala. kako lahko takim ljudem sploh zaupajo prenove proge? Jaz jim ne bi zaupal niti košnje trave na vrtu. Pa za prenove proge ne gre malo denarja, rezultata pa praktično nobenega za potnike. Mene brigajo LCD zasloni na železniški postaji in dvigala. Naj pelje vlak vsaj 100 km/h in naj bo vsaj za silo točen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

scipascapa ::

Zakaj? Ker so vsi zlizani s politiko in Policijo itd......pri nas je tok korupcije, da glava boli.

dronyx ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj? Ker so vsi zlizani s politiko in Policijo itd......pri nas je tok korupcije, da glava boli.

To jaz sicer že zelo dolgo trdim, pa se mi večina smeje, kaj si jaz to domišljam, ker tega ni v medijih. 😂

enemon ::

Zaradi visokih temperatur in posledično zaradi zagotavljanja varnosti je upravljalec železniškega omrežja vpeljal omejitve hitrosti do 20:00 zvečer.

Zaradi navedenega izrednega stanja bodo žal nastajale zamude v potniškem prometu na območju celotne Slovenije.

Informacije glede zamud in stanja prevozov lahko dobite na 080 81 11, na naši spletni strani www.slo-zeleznice.si ter pri našem osebju na prodajnih mestih in v vlakih.

Vsem potnikom se zahvaljujemo za potrpežljivost in razumevanje.

Vir: internetna stran SŽ

Vsi vlaki imajo slabo uro zamude, očitno je tudi običajna Vmax 50 kmh postala preveč za naše tire.

feryz ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj? Ker so vsi zlizani s politiko in Policijo itd......pri nas je tok korupcije, da glava boli.
Lahko se tolažimo edino s tem, da korupcija ne pada, ampak strmo narašča.
Verjetno vodimo v razvitem svetu in hitro lovimo največje luknje tega sveta na tem področju.

Ampak hej, policija ne najde nič, tožilstvo ne najde nič, sodstvo sploh ne ve o tem nič, torej je vse v najlepšem redu.

dronyx ::

enemon je izjavil:

Vsi vlaki imajo slabo uro zamude, očitno je tudi običajna Vmax 50 kmh postala preveč za naše tire.

Verjetno so prebrali kje na internetu, da so v tujini, kjer vlaki drvijo s hitrostjo 400 km/h, to iz varnostnih razlogov znižali na 200 km/h. Samo pri 50 km/h pa nimaš kam več nižat, ker sicer pridemo prej peš! :))

V-i-p ::

Je bilo hecno prejle ob 17:40 v Mostah to videt, ko sem šel vzporedno z železnico. Stadler se je s tako hitrostjo peljal, da bi ga malo boljši biciklist snedel. Res smešno, nisem navajen take polžje vožnje videt, kljub njihovi počasnosti :).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

k4vz0024 ::

enemon je izjavil:

Zaradi visokih temperatur in posledično zaradi zagotavljanja varnosti je upravljalec železniškega omrežja vpeljal omejitve hitrosti do 20:00 zvečer.

Zaradi navedenega izrednega stanja bodo žal nastajale zamude v potniškem prometu na območju celotne Slovenije.

Informacije glede zamud in stanja prevozov lahko dobite na 080 81 11, na naši spletni strani www.slo-zeleznice.si ter pri našem osebju na prodajnih mestih in v vlakih.

Vsem potnikom se zahvaljujemo za potrpežljivost in razumevanje.


Vir: internetna stran SŽ



Vsi vlaki imajo slabo uro zamude, očitno je tudi običajna Vmax 50 kmh postala preveč za naše tire.


Je hitrost naših vlakov, ki je praktično nespremenjena od leta 1840 prevelika>:D

Tovorni promet pa vozi normalno ali kak?

Bodo vozovnice cenejša?

dronyx ::

Nekaj čas sem hodil zjutraj v Tivoli na bazen in sem se vozil z zgodnjim jutranjim vlakom, ki je vsak dan peljal samo do Brezovice, nakar vsi potniki ven in na avtobus do Ljubljane. Menda zaradi del na progi. Ampak potem pa enkrat grem po Tivoliju in zagledam tovorni vlak, ki se mirno pripelje iz smeri Brezovica! Ne me jebat! Očitno tovorni vlak lahko, potniški pa vsi dol na Brezovici in na avtobus. In potem sem slišal razne bizarne teorije, zakaj to počnejo. Ena je bila tudi ta, da imajo pogodbo z avtobusno firmo in pač morajo nekaj vozit po pogodbi in da na progi dejansko sploh nič ne delajo. Kaj je res ne vem. Verjetno obstaja kakšna bizarna, za Slovenske železnice pa logična razlaga. Nekih del na tej progi že dolgo nisem videl, tako da to se mi zdijo bučke. Da bi delali kje v Sežani, za potniški promet pa zaprli zato progo med Brezovico in Ljubljano je pa tudi skoraj neverjetno. :)

Kdor je pri nas odgovoren za promet (ne vem pod kakšno ministrstvo to spada), bi po moje moral enkrat nenapovedano na sedež SŽ in naredit eno resno premetačino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

k4vz0024 ::

Če se ne motim, naj ne nekdo popravi, je to Ministrstvo za okolje in prostor. Sprva sem menil za infrastrukturo, pa baje ni. Piši pritožbo na prvo omenjeno ministrstvo.

karafeka ::

Vanich je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kradejo pa na veliko....SŽ = MAFIJA.


Čudno, če je pa SŽ zavetišče za SDS kadre, kjer dobijo delovna mesta brez vsakih kvalifikacij. Če pa delovnega mesta ni na razpolago, ga pa izmislijo.


Tale Hovnikova je direkt iz golobje vlade šla tja
https://www.dnevnik.si/novice/slovenija...

enemon ::

k4vz0024 je izjavil:



Bodo vozovnice cenejša?


Ne, sem moral ravno plačati dodatek za hitri vlak. :))


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16324460 (16018) Lonsarg
»

Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
657953 (6353) Conini
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10928260 (22757) 111111111111
»

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7214843 (12540) aborko
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12638834 (32907) DuleKrtola

Več podobnih tem