» »

Pospešek Formule 1 F1

Pospešek Formule 1 F1

«
1
2

Blinder ::

Iz wikipedije:
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds 0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds 0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*


Kak lahko naredi 0-100 km/h v 1.7 sekund? Brez neke prave pomoči downforce-a? To je več ko 1,5g-ja povprečnega pospeška. Fiziki?:D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Fizikalko ::

Z izvrstnimi pnevmatikami.

madmitch ::

In strašno hitro.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Daedalus ::

Dobro ogrete in lepljive gume na pravi podlagi, pa dobro razmerje teža-moč motorja. Na zaviranjih gre redno prek 4G, pa ne lih zgolj zarad aerodinamike.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

madog ::

 Formula za downforce

Formula za downforce



Where:

* D is downforce in newtons
* WS is wingspan in metres
* H is height in metres
* AoA is angle of attack
* F is drag coefficient
* ρ is air density in kg/m³
* V is velocity in m/s
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

sidd ::

zelo adrenalinsko... :)
A mi spomin peša ali vozniki F1 zgubijo nekje 2 ali 4 litre tekočine med dirko? Pol pa rečte da to ni šport! :)
no idea for signature
signed
I

T0RN4D0 ::

Its magic, i tell you!
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

madmitch ::

zelo adrenalinsko... :)
A mi spomin peša ali vozniki F1 zgubijo nekje 2 ali 4 litre tekočine med dirko? Pol pa rečte da to ni šport! :)

Probaj samo kakšnega malo boljšega gokarda peljat 30 minut, boš videl kakšen boš. Sem že videl mulce, ki so od utrujenosti, ki pride nevede, zaradi adrenalina, zaspali za volanom.

Je šport, pa še kako fizično naporen šport.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Daedalus ::

Probaj samo kakšnega malo boljšega gokarda peljat 30 minut, boš videl kakšen boš.


Za navadnega (netreniranega) smrtnika je že kr rezultat, če mu po 10 min ne odpadejo roke:D 30 min pa itak nimaš šanse... preverjeno na lastni koži.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

AndrejS ::

Al pa probaj kakšnega KTM 990 superduke

PINki ::

Če bo preživu. Haha.:D

Zheegec ::

Problem je, ker se preko 99% ljudi sploh ne zaveda, kako blazno hitro je tole. Meni je bilo že nekje 300HP v Evotu cel WAW, nekje 3x toliko moči v bistveno lažjem vozilu je pa zame čisto nepredstavljivo.

Ima mogoče kdo Bugattija, da sprobamo? Se priporočam :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

madmitch ::

Alien, nič manj kot Bugatti? :P
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zheegec ::

Manj kot Bugatti je že predaleč od pospeška F1 :)

Mogoče Aerial Atom s superchargerjem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T0RN4D0 ::

Ni bugatti edini hiter avto.

Sicer pa za smrtnike, se boš takšnim pospeškom najlažje in najbolj približal z motorjem. Že kakšna Ninja (zx-14), hayabusa, R1 so zadeve ki ti dajo mislit kaj so to konkretni pospeški, še toliko bolj ker si na odprtem. Še toliko bolje če bi se dokopal do kakšne supercharged hayabuse, blazne zadeve >:D

Pri formulah so bolj od pospeškov fascinantni ovinki. 1.5g pospešek je že fino, samo hudiča, za 1g ne rabiš nobenga čudesa tehnike, samo eno elastiko pa kakšen most.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

#000000 ::

Mah skor vsak go-kart pelje scat F1 prvih 50-100 metrov, govorim o go-kart-ih ki jih v Portorožu NI-majo. To so mašine s prstavami od 125 ccm naprej.

T0RN4D0 ::

a bejš?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

#000000 ::

ne bejš ampak, a si se kdaj pelu ?

T0RN4D0 ::

Si se ti kdaj pelu z F1?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

#000000 ::

Ne, ti se pa nis z ničemur zgleda.

ZdravkoČolič ::

Iz wikipedije:
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds 0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds 0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*



Bullshit. Še pogona na 4 kolesa nima.

Zheegec ::

Iz wikipedije:
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds 0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds 0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*



Bullshit. Še pogona na 4 kolesa nima.

V tem primeru bi najbrž imel slabše pospeške... Teža je tukaj zelo pomemba zadeva... Pa gor niso Sava S3 gume...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ZdravkoČolič ::

Ok zdej sm vidu ta posnetk; KLIK pa nism več tok skeptičn.

Ktj ::

To je pa Stig furu :)

T0RN4D0 ::

Sej nobena stvar grajena (le) za hitrost nima 4WD. Dragsterji majo po 5k+ HP pa majo revčki samo na zadnjih kolesih pogon. Motorji isto.

4WD majo relativno težki cestni avtomobili. In traktorji.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

shinko ::

jaz sem se pelu v audiju r8, ki ma do 100km/h manj kot 3 sek!!! odzadi pogon, to je noro!!!

ZdravkoČolič ::

Sej nobena stvar grajena (le) za hitrost nima 4WD. Dragsterji majo po 5k+ HP pa majo revčki samo na zadnjih kolesih pogon. Motorji isto.

4WD majo relativno težki cestni avtomobili. In traktorji.


Vaš opevani veyron ima 4x4. Za traktorje pa dvomim. In vem da je tist biu kao stig.

moj_nick ::

Naj kdo v LFS štopa pospešek formule ;)
110111001001010001010000

hotlips ::

Tiszga Renaulta je Heikki Kovalainen (samo) oblecen v Stiga vozu.
Pa glede pospeškov bo kar držal, že na posnetku, se vid, da tm nekje pr 1.7s v tretjo šalta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotlips ()

ZdravkoČolič ::

po si pa predstavlite kok hitr more voznik mislt.

JayKay ::

Veryon ma razmerje med težo in močjo 500KM na 1000 kg
Renault F1 V10 s katerim je Alonso zmagal v prvenstvu pa ma razmerje 1500KM na 1000kg.

PrimozR ::

Mah skor vsak go-kart pelje scat F1 prvih 50-100 metrov, govorim o go-kart-ih ki jih v Portorožu NI-majo. To so mašine s prstavami od 125 ccm naprej.


Je res, recimo Superkarti (ki pa itak dosegajo hitrosti F3 oz. F3000, ene pač že :D)

To je pa Stig furu :)


That's what they want you to think.

jaz sem se pelu v audiju r8, ki ma do 100km/h manj kot 3 sek!!! odzadi pogon, to je noro!!!


Khm, Quattro.

Vaš opevani veyron ima 4x4. Za traktorje pa dvomim. In vem da je tist biu kao stig.


Vaš opevani Veyron je traktor. Da ga prehiti Catrham R500 na power hungry progi pove vse.

po si pa predstavlite kok hitr more voznik mislt.


Podzavest :P

Naj kdo v LFS štopa pospešek formule ;)


Se ne spomin, ampak a Sauber v LFSju sploh ima Launchcontrol? če nima je itak fail, ker je longitudinalen slip gum v LFSju precej zgrešen. Bo moral počakat še en rewrite (a.k.a. S3).

Opkow ::

In da Caterham R500 tehta cetrtino Veyrona je pa zanemarljivo?

WarpedGone ::

Veryon ma razmerje med težo in močjo 500KM na 1000 kg
Renault F1 V10 s katerim je Alonso zmagal v prvenstvu pa ma razmerje 1500KM na 1000kg.

Podatka sta blizu resnice, vendar velja opozorit da sta rahlo "sintetična" oz. "akademska" tako da ju je težko direkt povežet s čim realnim.
Obakrat je upoštevana največja moč motorja, ki pa se doseže le pri točno določenem številu vrtljajev motorja, sicer je nižja.
Poleg tega je ta največja moč še najbolj povezana z najvišjo hitrostjo, kjer je pa masa avtomobila rahlo nepomembna oz. ni glavni limiter ampak je to aerodinamični upor vozila (vsaj pri vozilih o katerih govorimo).

Čist tko čez prst bi človek iz teh cifer lahko sklepal da ma formula 3x boljše pospeške od Veyrona. Pa jih preprosto nima, kvečjemu dvakrat.
Poleg tega ima Veyron višjo končno hitrost kot pa vsak na dirko pripravljen dirkalnik F1 - zaradi nastavitev in menjalnika, ki je optimiziran za čimvišjo povprečno hitrost na posamezni pisti in ker so določene stvari v F1 prepovedane (recimo prilagodljiva krilca).

Te stvari so enostavno prezapletene, da bi jih lahko spravil na skupni imenovalec brez da bi močno popačil sliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

Gokart mora imet slabsi pospesek od Formule1. Formula1 pospesi do 100 kolkor pac ima gripa. Večja moč ji do 100 km/h nebi pomagala, ker je pospešek omejen z gripom. Mehanizem za štart pa tudi bi moral bit boljši kot na gokartu. Ze zaradi dragih materialov v formuli pa vlozkih v razvoj...

Audi R8 ima stirikolesni pogon in 4"4 sekund do 100 km/h.

Jaz sem pač mislil, da je koeficient trenja/lepljenja manjši.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Če smo že pri pospeških in hitrosti - poglejte do konca, se splača.

http://www.metacafe.com/watch/108406/f1...

Tole ima tudi hude pospeške - tam okol 2 do 3 sekunde in to na peščeni podlagi.

PrimozR ::

In da Caterham R500 tehta cetrtino Veyrona je pa zanemarljivo?


Obenem ima pa četrtino konjev, PRECEJ slabšo aerodinamiko in stane ~5-10% cene Veyrona. Pa ne, sej to je bilo itak skroajda pričakovano, bolj se gre za uuuuuuuuh, aaaaaaah faktor FVeyrona, ko pa pride na progo, pa odpove. Enostavno, ker je krava. Zmore 2,5 s do 100, 400 km/h, stane miljon $/e/whatever (okrogla cifra), ima 1001 konj (še ena 'okrogla' cifra), to je pa to. Svaka čast inženirjem ker je zadeva narejena za 'večnost' (kar seveda ne velja za s turbinami in superchargerji opremljene Audije, BMWje, Japonce in podobno), po drugi strani pa spet ni tako zelo osupljiv avto.

Gokart mora imet slabsi pospesek od Formule1. Formula1 pospesi do 100 kolkor pac ima gripa. Večja moč ji do 100 km/h nebi pomagala, ker je pospešek omejen z gripom. Mehanizem za štart pa tudi bi moral bit boljši kot na gokartu. Ze zaradi dragih materialov v formuli pa vlozkih v razvoj...

Audi R8 ima stirikolesni pogon in 4"4 sekund do 100 km/h.

Jaz sem pač mislil, da je koeficient trenja/lepljenja manjši.


Zakaj mora? No, do 100 itak ima, ampak glavni problem F1 pri štartu je ravno spravljanje temoči na asfalt. Svojo pravo moč F1 pokaže šele pri tam 150+ km/h, kjer jo z ostalimi hitrimi pospeševalci izstreli. Dejnasko pa imajo Superkarti oz. pač boljši gokarti tja do 50-70 km/h boljše pospeške, ker so zelo lahko, imajo dovolj konjev in za svoje pogoje ogromno oprijema - mehanskega! Le-ta pa je pri štartu itak najvažnejši. F1 se močno opira na aerodinamični oprijem (ki so ga za letos nekoliko oklestili), gokart pa tega sploh nima.

EDIT: ko ste se čudili 1,5 g pri pospeševanju pri začetku teme - dp1. 1,5 g pospeška še preden v veljavo stopi aerodinamika, v vse 4 smeri (z višjimi hitrostmi gre pač vse skupaj še hitreje :D).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

dzinks63 ::

Če bi si kdo zaželel "pravo" F1 pripravljeno za vožnjo v normalnem cestnem prometu, se bo kot zgleda kaj takega kmalu zdodilo. Caparo T1, 2,5s:100km/h, 3g v ovinkih,... video

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Ciklamen ::

PIPI, Veyron ni osupljiv zaradi svoje hitrosti, temveč zaradi tega, ker je "serijski" avto z več kot 1000 konjskimi močmi, torej da se ga lahko vozi po cesti.
- End of the Post ->

Super Sonic ::

"To je pa Stig furu :) That's what they want you to think."

Stig je v bistvu dirkač, ki lahko določeno vozilo pelje najhitreje. V tem primeru je bil za volanom kakšen Alonso. Rednega dirkača imajo le za tiste serijske avtomobile, no ime tega dirkače se pač ugiba.

Drugače pa ja - 1,7 z elektroniko ja, brez pa bolj švoh ;).

Najbližje temu, zaenkrat, se mi zdi, da bi bil kakšen turbo Atom. Sicer ma okol 3s do 100km/h, ampak potem naprej vleče hudo, da o tem, kako leti čez fogle rajš ne bi. Definitivno ena igrača, ki nekoč bo v garaži ;).

Veron je bolj marketing (čeprav so pospeški fenomenalni) in pa dokaz, da se da naredit. Čez ovinke je pa sama kilaža.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Blinder ::

Dejnasko pa imajo Superkarti oz. pač boljši gokarti tja do 50-70 km/h boljše pospeške, ker so zelo lahko, imajo dovolj konjev in za svoje pogoje ogromno oprijema - mehanskega! Le-ta pa je pri štartu itak najvažnejši. F1 se močno opira na aerodinamični oprijem (ki so ga za letos nekoliko oklestili), gokart pa tega sploh nima.


Kako lahko imajo boljse pospeske? Rabili bi vsaj eno od teh:
-boljsi grip gum,
-bolj elasticen motor
-lazje za dozirat gas in sklopko
-večji % teze na zadnji osi
-ali kaksno optiko koles, ki bi dala več gripa .. neki takega nwm tocno

Ko so F1 imele še Launch Control(kontrola kosila), so še boljše pospeševale.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IceIceBaby ::

Ali manjšo težo, ki jo je lažje premakniti z mesta.

ZdravkoČolič ::

manša teža = manši oprijem

Tele nove gladke gume bol pospešujejo kot stare al kako?

TOP ::

Blinder to pa ne bo držalo.Ko so imeli proti zdrsavanju so imeli slabši pospešek,prednost kolesa se ne zavrtijo v prazno sam motor ti pa blokira do tolike mere da kolesa ne zdrsnejo.Sedaj če bi imel dve različni Formuli F1 pa takoj gas do konca bi tista res bolje potegnila.Sam če bi z drugo mal pripazu pa ne.

PrimozR ::

"To je pa Stig furu :) That's what they want you to think."

Stig je v bistvu dirkač, ki lahko določeno vozilo pelje najhitreje. V tem primeru je bil za volanom kakšen Alonso. Rednega dirkača imajo le za tiste serijske avtomobile, no ime tega dirkače se pač ugiba.

Drugače pa ja - 1,7 z elektroniko ja, brez pa bolj švoh ;).

Najbližje temu, zaenkrat, se mi zdi, da bi bil kakšen turbo Atom. Sicer ma okol 3s do 100km/h, ampak potem naprej vleče hudo, da o tem, kako leti čez fogle rajš ne bi. Definitivno ena igrača, ki nekoč bo v garaži ;).

Veron je bolj marketing (čeprav so pospeški fenomenalni) in pa dokaz, da se da naredit. Čez ovinke je pa sama kilaža.


Ni bil Alonso, vozil je takratni testni voznik. Kar nekaj supercarov je pa tekmovalni krog preživelo v rokah svojih lastnikov.Identiteta trenutnega Stiga je pa tudi že znana. Se pa strinjam glede Veyrona

manša teža = manši oprijem

Tele nove gladke gume bol pospešujejo kot stare al kako?


Ni tako enolično. Sicer pa valda da bojo slajke imele več oprijema kot nažlebljene. dajo pa, kot že rečeno, mehanski oprijem, ki je na štartu najvažnejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

IceIceBaby ::

manša teža = manši oprijem


?

Icematxyz ::

Tele nove gladke gume bol pospešujejo kot stare al kako?


Da.

Če pa je dež, nčistoče, pesek... pa so zanič.

PrimozR ::

BOlj ali manj isto kot gume z žlebovi. Mogoče je MINIMALNA razlika pri stoječi vodi, vseeno pa vzdolžni žlebovi bolj malo pomagavo, če ni rpečnih kanalov, ki bi vodo odvajali.

Scorpia ::

F1 tak pospešek doseže tudi zaradi gume na dirkališču. Nekoč so to počeli so na štartu namerno greli gume v prazno, da jo čim več pustijo na startu, danes tega ne počnejo več. Sem bil na več dirkališčih po dirki, kjer si se lahko prosto sprehajal in je zanimivo kolk gume ostane na ovinku. Superge so se dobesedno lepila na asfalt da je bilo kar težko hoditi, zato ni čudno da jim tudi uspe tko ovinek speljat
////

PrimozR ::

Verjemi, da bi bil avto brez krilc nevozen. zaradi gume je pa par sekund hitrejši.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najhitrejši osebni avtomobili (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
42941812 (23335) guest #44
»

Dirkalni avtomobili in downforce (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
646549 (5351) dzinks63
»

Bugatti načrtuje športnejšo verzijo Veyrona

Oddelek: Loža
422992 (1627) €uro
»

Najhitrejši cestni avto...

Oddelek: Loža
162421 (2001) IceIceBaby
»

New beauty (and beyond) is born! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
814907 (4064) undefined

Več podobnih tem