Forum » Kaj kupiti » mimovrste servis
mimovrste servis
Tear_DR0P ::
zdravo
kolegica je pred 30 dnevi na mimovrste kupila laptop in ji je crknil v 8 dneh.nesla ga je nazaj, kjer so ga dali na servis in ugotovili, da je crknil disk. ki so ga zamenjali. danes je prišla na servis po računalnik, ki je bil seveda brez vseh podatkov na disku - seveda servis ni dolžan hraniti podatkov uporabnika. ampak ona tudi servisne particije ni dobila, da bi lahko na novo inštalirala windows. nasvet na servisu je bil, naj naloži Winse pri kakšnem prijatelju. ob prevzetju računalnika so ji še povedali, da prej bi oni lahko laptop zamenjali za novega, sedaj pa ne več - ampak na to so jo opozorili šele danes. gre za laptop http://www.mimovrste.com/artikel/275013...
poslal sem jo nazaj na servis, kjer so ji rekli da računalnik lahko dobi šele po novem letu!!!!. žolč tukaj leti na odnos mimovrste in nategovalski servis avtere.
kolegica je pred 30 dnevi na mimovrste kupila laptop in ji je crknil v 8 dneh.nesla ga je nazaj, kjer so ga dali na servis in ugotovili, da je crknil disk. ki so ga zamenjali. danes je prišla na servis po računalnik, ki je bil seveda brez vseh podatkov na disku - seveda servis ni dolžan hraniti podatkov uporabnika. ampak ona tudi servisne particije ni dobila, da bi lahko na novo inštalirala windows. nasvet na servisu je bil, naj naloži Winse pri kakšnem prijatelju. ob prevzetju računalnika so ji še povedali, da prej bi oni lahko laptop zamenjali za novega, sedaj pa ne več - ampak na to so jo opozorili šele danes. gre za laptop http://www.mimovrste.com/artikel/275013...
poslal sem jo nazaj na servis, kjer so ji rekli da računalnik lahko dobi šele po novem letu!!!!. žolč tukaj leti na odnos mimovrste in nategovalski servis avtere.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
LuGi ::
O kakšni servisni particiji ti sanjas če ta laptop ima "operacijski sistem Free Dos"
Ti zahtevaš nekaj kar nikoli ni bilo gor ??
Ti zahtevaš nekaj kar nikoli ni bilo gor ??
Tear_DR0P ::
well - mogoče mi je napačno oznako računalnika povedala - ampak po njenih besedaj je prišel s prednameščeno visto
edit - well me je klicala, je ravno prišla s servisa - bodo pofixali winse nazaj - ampak šele po novem letu - torej jim je dva meseca vnaprej plačala računalnik - oziroma dva meseca ne bo mogla uporabljati računalnika, ki ga je kupila
edit - well me je klicala, je ravno prišla s servisa - bodo pofixali winse nazaj - ampak šele po novem letu - torej jim je dva meseca vnaprej plačala računalnik - oziroma dva meseca ne bo mogla uporabljati računalnika, ki ga je kupila
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tear_DR0P ()
Tear_DR0P ::
well me je ravno klicala, je prišla s servisa - laptop ji vrnejo po novem letu, s servisno particijo - ma nalepko z licenco na računalu. ampak to je fakin jugoslavija, če najprej plačaš, potem pa dvameseca čakaš, da ti dostavijo plačano robo!!!
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
opeter ::
Prazniki so, naj potrpi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
black block ::
ma nč prazniki to ni prvič da je mimovrste ohol do kupcev po drugi strani se pa hvalijo do neba, meni niso diska menjal 3 mesece pa še prav ogabno osladno zoprni so bili, šele ko sem zagorozil z inšpekcijo so popustili...
mimovrste = dumb case!!!
mimovrste = dumb case!!!
why serve in HEAVEN if you can rule in HELL
roCkY ::
Avtere se pazi. Tam okoli je najbolje nič hodit. Imel sem dva stika z njimi in ena izkušnja slabša od druge...
neo ::
Jao ste komplikatori, spet so vse krive firme ki prodajajo robo ko pa sami uporabniki, a ne? Kolikor vem, pridejo HP-jevi prenosniki ki imajo prednameščeno VISTO brez CD-ja z driverji in brez recovery D-ja (jebi ga, šparajo). Ko ga prižgeš, te najprej opozori da si naredi recovery CD - rabiš 2 cd-ja. Servis je naredil točno to, kar je v domeni garancije. Čudno da ni zahtevala da ji rešijo še podatke ki so bili na crknjenem disku, zastonj seveda. V kolikor pa je bil gor Free DOS, pa tak nima kaj praskat, naj kupi licenco, jo nese na servis, plača inštalacijo, pa ji bodo rade volje namestili karkoli.
Neo's
Tear_DR0P ::
ok mogoče sem bil malo preveč triger happy. pri mimovrste so po ponovnem obisku reč tudi vzeli na servis brez vseh pripomb in samo opozorili, da bo zaradi praznikov treba počakati precej več časa.
laptop je bil kupljen pa z Vista Business. mogoče res ni treba zlivat žolča po trgovcih in serviserjih - pač je crknil kos hardvera in to še preden so bli gor sploh kakršnikoli podatki. me pa malo zanima, kakšne so moje pravice, če sem potrošnik in kje je neka zdrava meja teženja.
- če grem kupit na trojane krof in dobim praznega (nima marmelade)? to se mi je zgodilo že 2x?
- ali pa če hočem čokoladni rogljiček in dobim marmeladnega? vsekakor se imam pravico vrniti do prodajalca in mu težiti, da nisem dobil želenega.
- kaj pa ko kupiš kos tehnične robe - načeloma jo imaš v roku 15 dni pravico vrnit v trgovino (ko kupuješ preko spleta) in zahtevat kupnino nazaj - ampak a te je prodajalec dolžan na to opozoriti?
- kaj pa serviser, kot je bilo v tem primeru? ko so ji šele ob vračilu računalnika rekli, da bi ga lahko zamenjala za novega, ko ga je prinesla na servis?
- dejansko me zanima če je HPjevo opozorilo da naj si naredim backup particije dovolj, da servisu ni treba restorat te particije
laptop je bil kupljen pa z Vista Business. mogoče res ni treba zlivat žolča po trgovcih in serviserjih - pač je crknil kos hardvera in to še preden so bli gor sploh kakršnikoli podatki. me pa malo zanima, kakšne so moje pravice, če sem potrošnik in kje je neka zdrava meja teženja.
- če grem kupit na trojane krof in dobim praznega (nima marmelade)? to se mi je zgodilo že 2x?
- ali pa če hočem čokoladni rogljiček in dobim marmeladnega? vsekakor se imam pravico vrniti do prodajalca in mu težiti, da nisem dobil želenega.
- kaj pa ko kupiš kos tehnične robe - načeloma jo imaš v roku 15 dni pravico vrnit v trgovino (ko kupuješ preko spleta) in zahtevat kupnino nazaj - ampak a te je prodajalec dolžan na to opozoriti?
- kaj pa serviser, kot je bilo v tem primeru? ko so ji šele ob vračilu računalnika rekli, da bi ga lahko zamenjala za novega, ko ga je prinesla na servis?
- dejansko me zanima če je HPjevo opozorilo da naj si naredim backup particije dovolj, da servisu ni treba restorat te particije
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
krho ::
Da je manj kot 15 dni od nakupa in želi nov računalnik bi lahko opozorila sama. Dvomim, da so na servisu takoj origninalni račun šli iskat, sploh, če je računalnik na servis vrnila s "listom za vračilo".
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Okapi ::
ampak a te je prodajalec dolžan na to opozoriti?
Po mojem ne. Za svoje pravice moraš sam skrbeti.
O.
neo ::
- če grem kupit na trojane krof in dobim praznega (nima marmelade)? to se mi je zgodilo že 2x?
- ali pa če hočem čokoladni rogljiček in dobim marmeladnega? vsekakor se imam pravico vrniti do prodajalca in mu težiti, da nisem dobil želenega.
- kaj pa ko kupiš kos tehnične robe - načeloma jo imaš v roku 15 dni pravico vrnit v trgovino (ko kupuješ preko spleta) in zahtevat kupnino nazaj - ampak a te je prodajalec dolžan na to opozoriti?
- kaj pa serviser, kot je bilo v tem primeru? ko so ji šele ob vračilu računalnika rekli, da bi ga lahko zamenjala za novega, ko ga je prinesla na servis?
- dejansko me zanima če je HPjevo opozorilo da naj si naredim backup particije dovolj, da servisu ni treba restorat te particije
Če dobiš prazen krof, si ga doma nafilaj z marmelado al pa jim ga nesi nazaj pa vrži v glavo. OK, hecam se, da me ne bo kdo resno jemal:), pač se zgodi, tako kot se zgodi da je tvoji kolegici disk odletel.
Servis v garanciji rešuje samo hardverske napake (menjava diska, plate, ramov, itd.) in ne odgovarjajo za kakršnekoli podatke ki jih imaš na disku, restoranje particije - softversko sranje, ki bi ti ga na servisu verjetno tudi naredili v kolikor si za to pripravljen plačat oz. si zadosti tečen in imajo malo dela, pa ti to naredijo, samo da te skinejo s kur.a.
Neo's
connel ::
no jaz imam dobre izkušnje z njimi (nesel popravit fotoaparat, par dni pred koncem garancije), popravljeno v redu in še hudo hitro, so me res presenetili s hitrostjo, vse je odvisno le od poooblaščenega servisa, ne od njih
Ziga Dolhar ::
TearDrop & okapi:
Da. ZVPot
- kaj pa ko kupiš kos tehnične robe - načeloma jo imaš v roku 15 dni pravico vrnit v trgovino (ko kupuješ preko spleta) in zahtevat kupnino nazaj - ampak a te je prodajalec dolžan na to opozoriti?
Da. ZVPot
43.b člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, mora potrošnik dobiti v času, ki je primeren glede na sredstvo komunikacije, najkasneje pa preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, naslednje podatke: /.../
6. opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom tega zakona; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom nima pravice do odstopa mora biti o tem izrecno obveščen;
https://dolhar.si/
stojko1 ::
jest sploh ne vem zakaj je pošiljala na mimovrste če pa imas na hp-jevi strani spisek uradnih hp servisov za prenosnike
http://h40033.www4.hp.com/support/servi...
izogibaj se birotehne ker so cepljeni proti hitrosti ! + njihova kultura je na vrhuncu
ADD d.o.o in pa Pro-tek sta pa kr v redu !!! (vsaj po feedbacku uporabnikov)
http://h40033.www4.hp.com/support/servi...
izogibaj se birotehne ker so cepljeni proti hitrosti ! + njihova kultura je na vrhuncu
ADD d.o.o in pa Pro-tek sta pa kr v redu !!! (vsaj po feedbacku uporabnikov)
stojko
Karen ::
Fino je poznati (in tudi pravilno interpretirati) Zakon o varstvu potrošnikov (27. člen):
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pa še po Obligacijskem zakoniku (glej 2. odstavek):
468. člen
(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva znižanje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.
Problem je v tem, da mora škodo, ki je nastala zaradi nezmožnosti uporabe, dokazat, to pa je sci-fi.
Aja, še dve stvari:
1. Tole zgoraj nima zveze z garancijo - garancijo lahko uveljavljaš ne glede na zgoraj navedeno (sam se odločiš ali boš uveljavljal garancijo ali skrito stvarno napako).
2. Jaz osebno bi ob predaji v servis (če je nujno) zahteval za čas popravila približno ekvivalentno nadomestno opremo, če te že taka kolerika grabi kot si pisal. Samo ne se usajat na polno tlele po forumu: raje se pozanimaj kakšne pravice imaš po zakonu, pa ne bo nobene slabe volje. Tako pa frustriraš tukaj po forumu do nezavesti. Ne vem no, jaz še nikoli nisem imel težav s servisom; pridem, vprašam do kdaj, po potrebi stresem iz rokava par členov pa je: nadomestna oprema, zamenjava ali hitro popravilo. Res pa je da tega ne zlorabljam: jaz recimo če ne bi gorela voda ne bi jemal nadomestnega notebooka (da bi čez praznike inštaliral in prilagajal sistem zase, potem ga pa vrnil... več dela kot koristi)...
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pa še po Obligacijskem zakoniku (glej 2. odstavek):
468. člen
(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva znižanje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.
Problem je v tem, da mora škodo, ki je nastala zaradi nezmožnosti uporabe, dokazat, to pa je sci-fi.
Aja, še dve stvari:
1. Tole zgoraj nima zveze z garancijo - garancijo lahko uveljavljaš ne glede na zgoraj navedeno (sam se odločiš ali boš uveljavljal garancijo ali skrito stvarno napako).
2. Jaz osebno bi ob predaji v servis (če je nujno) zahteval za čas popravila približno ekvivalentno nadomestno opremo, če te že taka kolerika grabi kot si pisal. Samo ne se usajat na polno tlele po forumu: raje se pozanimaj kakšne pravice imaš po zakonu, pa ne bo nobene slabe volje. Tako pa frustriraš tukaj po forumu do nezavesti. Ne vem no, jaz še nikoli nisem imel težav s servisom; pridem, vprašam do kdaj, po potrebi stresem iz rokava par členov pa je: nadomestna oprema, zamenjava ali hitro popravilo. Res pa je da tega ne zlorabljam: jaz recimo če ne bi gorela voda ne bi jemal nadomestnega notebooka (da bi čez praznike inštaliral in prilagajal sistem zase, potem ga pa vrnil... več dela kot koristi)...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26574 (16438) | lmfao |
» | Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2914 (2581) | St235 |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7413 (6003) | Zheegec |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17419 (15539) | >>><<< |
» | Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10533 (9183) | bobby |