Novice » Igre » Skupinska tožba zoper EA
PaX_MaN ::
a bejž no! jaz bi želel gurat avto deset let, vsak dan. pri kateri avtohiši se lahko zmenim za tako zastonjsko testno 'vožnjo'?
Moj point je bil bolj v tem, da dobiš CEL avto na preizkušnjo, ne samo podvozja in gum.
Zheegec ::
a bejž no! jaz bi želel gurat avto deset let, vsak dan. pri kateri avtohiši se lahko zmenim za tako zastonjsko testno 'vožnjo'?
Moj point je bil bolj v tem, da dobiš CEL avto na preizkušnjo, ne samo podvozja in gum.
Pri demotu dobiš pa na test samo intro in pa zvok od igre?
Saj dobiš tudi celo igro za testirati, ampak samo za eno uro. Če pa dobiš kje avto na test za par let mi pa kar povej kje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
mitja ::
... pa še to sem se spomnil ... Primer pakiranja:
Ko sem pred davnimi časi kupil originalne Win95, sem zraven prejel še celotna navodila za namestitev, knjigo Win95 in nekaj promocijskega materiala. Ves paket je tehtal cca.5kg. Cena... če se spomnim - okoli 80 eur.
Danes pa se pri Win dobi samo CD.
Ko sem pred davnimi časi kupil originalne Win95, sem zraven prejel še celotna navodila za namestitev, knjigo Win95 in nekaj promocijskega materiala. Ves paket je tehtal cca.5kg. Cena... če se spomnim - okoli 80 eur.
Danes pa se pri Win dobi samo CD.
Izi ::
hujše zaščite vgrajujejo -> manj iger prodajo
manj iger prodajo -> bolj krivijo piratstvo
bolj krivijo piratstvo -> hujše zaščite vgrajujejo
Začarani krog je sklenjen.
Rezltat:
Zaščite bodo kmalu naredile igre tako rekoč neuporabne, zato ne bodo prodali nobene več, zato tudi ne bodo naredili nobene več. Ker jih ne bo, jih tudi nihče ne bo mogel piratizirati.
Zaključek:
Vgrajevanje zaščit v igre bo na koncu vendarle izkoreninilo piratstvo le teh
Torej bodo le dosegli svoj cilj.
Pozabljajo le, da bodo za dosego cilja žrtvovali samega sebe.
Napoved se tiče tako konzol kot računalnikov. Trenutno je na torrentih že več iger za konzole kot za PC, kar bo kmalu prineslo rezultat, da bodo konzole tako zaščitene, da bodo komajda še uporabne.
manj iger prodajo -> bolj krivijo piratstvo
bolj krivijo piratstvo -> hujše zaščite vgrajujejo
Začarani krog je sklenjen.
Rezltat:
Zaščite bodo kmalu naredile igre tako rekoč neuporabne, zato ne bodo prodali nobene več, zato tudi ne bodo naredili nobene več. Ker jih ne bo, jih tudi nihče ne bo mogel piratizirati.
Zaključek:
Vgrajevanje zaščit v igre bo na koncu vendarle izkoreninilo piratstvo le teh
Torej bodo le dosegli svoj cilj.
Pozabljajo le, da bodo za dosego cilja žrtvovali samega sebe.
Napoved se tiče tako konzol kot računalnikov. Trenutno je na torrentih že več iger za konzole kot za PC, kar bo kmalu prineslo rezultat, da bodo konzole tako zaščitene, da bodo komajda še uporabne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Mavrik ::
Izi:
V bistvu gre bolj potem še tako:
-- Špili na PCju se piratizirajo
-- Proda se več špilov na konzolah
-- Ker se proda več špilov na konzolah se premakne primarni razvoj tja.
-- Špili na PCju zgubijo na kvaliteti
-- Špili na PCju se piratizirajo
Noben se ne bo sekiral če bo PC gaming crkno (okej, kaka nVidia pa ATi ter podobni morda). Ostali bodo lepo vpregli konzole, ki po prodajnih številkah že lep čas peljejo PC gaming scat.
V bistvu gre bolj potem še tako:
-- Špili na PCju se piratizirajo
-- Proda se več špilov na konzolah
-- Ker se proda več špilov na konzolah se premakne primarni razvoj tja.
-- Špili na PCju zgubijo na kvaliteti
-- Špili na PCju se piratizirajo
Noben se ne bo sekiral če bo PC gaming crkno (okej, kaka nVidia pa ATi ter podobni morda). Ostali bodo lepo vpregli konzole, ki po prodajnih številkah že lep čas peljejo PC gaming scat.
The truth is rarely pure and never simple.
mtosev ::
spile za xbox pa je "zelo tezko" kopirat. ane?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Jst ::
>Ce ga ne matra SecuROM ga pa potem PB banna iz multiplaya. :)
Naj se vprašajo, zakaj se več iger proda za konzole, kot pa za PC - z enim twistom: naj odmislijo piratstvo, kot primarni vzrok.
Špili na konzolah so boljše kvalitete, na online servisih dobiš tono dodatne vsebine, "ni" cheaterjev (to sicer ne vem), ko kupiš igro, kar dela!!!
Kaj pa na PCju? Kupiš igro in trepetaš, če ti bo še kdaj delal DVD/Bluray pekač. Ali če ti bo kakšno sranje inštaliral poleg. Ob inštalaciji igre, brez internetne povezave, se rado zgodi, da igra, ali sploh ne dela, ali pa dela za en drek (performančno), ker potrebuje nove driverje za grafično in nekaj patchov.
Eh, boj z mlini na veter...
Naj se vprašajo, zakaj se več iger proda za konzole, kot pa za PC - z enim twistom: naj odmislijo piratstvo, kot primarni vzrok.
Špili na konzolah so boljše kvalitete, na online servisih dobiš tono dodatne vsebine, "ni" cheaterjev (to sicer ne vem), ko kupiš igro, kar dela!!!
Kaj pa na PCju? Kupiš igro in trepetaš, če ti bo še kdaj delal DVD/Bluray pekač. Ali če ti bo kakšno sranje inštaliral poleg. Ob inštalaciji igre, brez internetne povezave, se rado zgodi, da igra, ali sploh ne dela, ali pa dela za en drek (performančno), ker potrebuje nove driverje za grafično in nekaj patchov.
Eh, boj z mlini na veter...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pyr0Beast ::
Cheaterji tam sigurno so :)
Na PC-ju je mis ubr pripomocek za igranje (in delo), pravtako tipkovnica, za razliko od posladkanih gamepadov.
Na PC-ju je mis ubr pripomocek za igranje (in delo), pravtako tipkovnica, za razliko od posladkanih gamepadov.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
[D]emon ::
Popolnoma zavisi od igre. Sam sem bil preprican, da GTA-ja ne bom zmogel igrati s plosckom, kajti vajen sem tipkovnice in misi. Pa vendar mi na kraj pameti ne pade da bi se se kdaj vrnil k tipkovnici in miski za GTA ;)
Pyr0Beast ::
Auto aim tam dela svoje, drugace nebi veliko zadel :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Jst ::
Čeprav v Tomb Raiderju (PC), če igraš na plošček (drugače niti nisem poskusil), se autoaim lepo vklaplja v igro...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pyr0Beast ::
Se strinjam. Samo v igrah tipa HL ter podobnih streljacinah ti auto-aim izjemno pomaga.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
squngy ::
@Mavrik Sej kdo pa misliš da dela grafične v konzolah
Drugač se pa za "ta velike" naslovo to kar ste tle napisal lahko celo zgodi. Da pa sploh nebi blo več špilov za pc je pa enastavno nemogoče, enastavno zato ker so vseeno precej velik trg in vsemu zlobnemu piratstvu navkljub tvorijo dobiček.
Zato se pa znajo nizko proračunke (pa razne free zadeve, ki jih niti ni več malo, pa nekatere sploh niso slabe) spet precej razširt...
Drugač se pa za "ta velike" naslovo to kar ste tle napisal lahko celo zgodi. Da pa sploh nebi blo več špilov za pc je pa enastavno nemogoče, enastavno zato ker so vseeno precej velik trg in vsemu zlobnemu piratstvu navkljub tvorijo dobiček.
Zato se pa znajo nizko proračunke (pa razne free zadeve, ki jih niti ni več malo, pa nekatere sploh niso slabe) spet precej razširt...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: squngy ()
MrStein ::
ALIEn3001:
Torej kje to dobim za GTA IV ?
Pri demotu dobiš pa na test samo intro in pa zvok od igre?
Saj dobiš tudi celo igro za testirati, ampak samo za eno uro.
Torej kje to dobim za GTA IV ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
blackbfm ::
Potegneš piratsko, če ti je všeč kupiš, drugače brišeš. Pa ne zdej spet težit da to ni legalno pa tko naprej
opeter ::
@Mavrik Sej kdo pa misliš da dela grafične v konzolah
Drugač se pa za "ta velike" naslovo to kar ste tle napisal lahko celo zgodi. Da pa sploh nebi blo več špilov za pc je pa enastavno nemogoče, enastavno zato ker so vseeno precej velik trg in vsemu zlobnemu piratstvu navkljub tvorijo dobiček.
Zato se pa znajo nizko proračunke (pa razne free zadeve, ki jih niti ni več malo, pa nekatere sploh niso slabe) spet precej razširt...
Podpis pod tole. Le poglejte na reflexive ipd. strani, kako se razvija ta trg. Casual igre za PC-ja in Maca v izobilju!
Sicer pa mene dejansko sploh ne moti, če ne bodo več razvijali tavelke igre za PC. Na srečo lahko še vedno pogranjam v emulatorju svoje dobre, stare klasične dosovske igre
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Utk ::
heh, če dela 30 programerjev igro 4 leta, potem sigurno ne bo prinesla dobička. Že zato ne, ker bo zanič. Kakorkoli je, kaj dost več kot eno leto se skoraj ne sme delat (če se, je šlo nekaj narobe). Število ljudi je pa redko več kot 50, bližje 30. Pustimo EA, kjer te stvari res štancajo, in se ista stvar desetkrat uporabi. Oni lahko bluzijo, da je 150 ljudi delalo na neki igri. V resnici so pa istočasno delali na 15-ih igrah.
Je pa res, da v tem biznisu moraš bit najboljši, ali pa propadeš. Vmesne variante skoraj da ni.
Je pa res, da v tem biznisu moraš bit najboljši, ali pa propadeš. Vmesne variante skoraj da ni.
Mavrik ::
Razvoj ene konkretne AAA igre v enem letu? Kaj pa ti kadiš. To se preprosto ne da.
The truth is rarely pure and never simple.
ahac ::
Jaz osebno imam podobno izkušnjo z drugim založnikom - Bethesda je namreč izdala Fallout 3 s tem presnetim SecuROM-om. Z veseljem sem nameraval iti v najbližjo trgovino in si kupiti svoj izvod ter podpreti enega od najboljših izdajateljev/založnikov špilov v tem trenutku, a:
1. v najbližjih trgovinah še ne prodajajo konkretne igre in
2. pod nobenim pogojem ne nameravam svinjati svoje mašince z rootkiti.
Fallout 3 SecureROM uporablja samo za cd check in ne inštalira nobenega rootkita.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Dami ::
Kakorkoli je, kaj dost več kot eno leto se skoraj ne sme delat (če se, je šlo nekaj narobe).
Ever heard of Blizzard?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
PaX_MaN ::
Razvoj ene konkretne AAA igre v enem letu? Kaj pa ti kadiš. To se preprosto ne da.
You really know Jack Shit, don't you?
MrStein ::
Kaj to ? Da vsako leto eno igro ven vržejo ?
Saj iz tovarne avtomobilov tudi vsako minuto en avto ven pride. To še ne pomeni, da izdelava avta traja eno minuto.
Saj iz tovarne avtomobilov tudi vsako minuto en avto ven pride. To še ne pomeni, da izdelava avta traja eno minuto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
Ekipa 30-50 raznih delavcev je sposobna vsako leto ven spravit eno igro. Se pravi, da rabijo za eno igro eno leto. Zdej če bi šli od začetka delat, bi z mrzlim štartom verjetno delali malo dlje, ampak tako nihče (več) ne dela. Enako bi blo, če bi od prejšne igre vse zavrgel in šel delat vse na novo. Tako se ne dela niti pasjanse, kaj šele kaj resnega. Vsaj ne, če delaš to profesionalno. Če pa vzameš 30 amaterjev, se v enem letu ne bojo niti naučili kaj je potrebno za naredit igro.
Če nekdo dela Duke Nukem Forever forever, je to njegov problem in bo imel izgubo.
Zelo malo iger doseže milijon naklade, razvijalsko podjetje ne dobi več kot 10 evrov na komad, in če bi takšno igro delalo 50 ljudi 2 leti, je to takoj 6-8 milijonov evrov stroškov, in že tu smo na tankem robu med izgubo in dobičkom. Takšno tveganje si lahko privošči par podjetij na svetu, nič več. Ampak kot rečeno, večina iger ne prileze niti do 200,000 komadov. Stroški pa ostanejo. Mislim, da se vsi spomnemo kar nekaj podjetij, ki so delala super igre in so propadla, čeprav so vsako leto kaj novega ven dali.
Zmeraj pa lahko neko izjemo ven privlečeš. Kot da bi vzel majbacha in rekel, da avto pač stane pol milijona evrov.
Če nekdo dela Duke Nukem Forever forever, je to njegov problem in bo imel izgubo.
Zelo malo iger doseže milijon naklade, razvijalsko podjetje ne dobi več kot 10 evrov na komad, in če bi takšno igro delalo 50 ljudi 2 leti, je to takoj 6-8 milijonov evrov stroškov, in že tu smo na tankem robu med izgubo in dobičkom. Takšno tveganje si lahko privošči par podjetij na svetu, nič več. Ampak kot rečeno, večina iger ne prileze niti do 200,000 komadov. Stroški pa ostanejo. Mislim, da se vsi spomnemo kar nekaj podjetij, ki so delala super igre in so propadla, čeprav so vsako leto kaj novega ven dali.
Zmeraj pa lahko neko izjemo ven privlečeš. Kot da bi vzel majbacha in rekel, da avto pač stane pol milijona evrov.
Jst ::
V enem intervjuju sem prebral, da so Diablo 3 začeli delati, ga naredili skoraj do konca, tako, da je že bil v fazi igrabilnosti, ampak ker jim ni bil všeč, ni bil "WAAAAUUUUU!!!!" so ga preprosto zavrgli. In to so vsaj dvakrat naredili. Ampak Blizzard si to lahko privošči.
Drugače pa razvoj AAA igre, ki je prva (ne kot prej omenjeni NHL, pri katerem imajo veliko materiala že na voljo):
1. Zgodba in concept art. Nekaj mesecev.
2. Izbrati pogon, ali ga napisati sam. Če ga pišeš sam, uhh....
3. Sama izdelava stopenj in interakcija.
4. Ko smo v Beta stanju sta minili že dve leti.
5. Iz Bete v končno verzijo (testiranje in ubijanje bugov) lahko traja od 6 mesecov do enega leta.
Realno gledano, v povprečju razvoj igre traja nekje tri leta.
Drugače pa razvoj AAA igre, ki je prva (ne kot prej omenjeni NHL, pri katerem imajo veliko materiala že na voljo):
1. Zgodba in concept art. Nekaj mesecev.
2. Izbrati pogon, ali ga napisati sam. Če ga pišeš sam, uhh....
3. Sama izdelava stopenj in interakcija.
4. Ko smo v Beta stanju sta minili že dve leti.
5. Iz Bete v končno verzijo (testiranje in ubijanje bugov) lahko traja od 6 mesecov do enega leta.
Realno gledano, v povprečju razvoj igre traja nekje tri leta.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Utk ::
Ja, zato so pa izumili tekoči trak. Sej ne vsak vsega dela. Par scenaristov napiše koncept, končajo, in grejo delat naslednjo igro. Ostali se ne ta čas po riti praskajo :)
Senitel ::
Ja eko tko dela EA z NHL, FIFA, NBA Live, NASCAR,... Razen imen ekip in igralcev pa se iz ene verzije v drugo spremeni bore bore malo. Kljub temu pa obstaja folk, ki bo letel instant v trgovino po novo verzijo takoj, ko se pojavi na policah.
Nekaj podobnega počenja tudi Valve z epizodami.
Ne moreš pa naredit 5 Diablov v petih letih (P.S.: No lahko, ampak kvaliteta ne bo prav nič Diablovska)...
Nekaj podobnega počenja tudi Valve z epizodami.
Ne moreš pa naredit 5 Diablov v petih letih (P.S.: No lahko, ampak kvaliteta ne bo prav nič Diablovska)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Jst ::
Špili naj imajo čim manj hroščev, brez protipiratskih zaščit, mora delati na yesterday's hardware in support še nekaj let. Uradni support za kakšne popravke, mogoče nadgradnjo za grafiko (kakšni novi efekti), nekaj vsebine. Nato čimbolj odprto platformo za community vsebino.
Taka igra mora imeti močno integracijo z internetom, recimo že to, da "single player," kot ga poznamo v obliki sedaj, lahko igra več ljudi. Pač implementacija odvisna od igre.
By gamers for gamers. Lep primer je Sins of solar empire, ki je izšel v začetku 2008, prodaja in širi se pa še sedaj.
Kdo ne bi dal za takšno igro 30-50EUR?
--
Po drugi strani pa, če se sprašuješ "kako dobiti čimveč denarja z računalniškimi igrami," pa dobiš sedanje stanje, ko se ljudi, ki so igro kupili, terorizira na vsakem koraku. Da igro sploh inštaliraš, se moraš dvakrat nekje registrirati, potem ti namesti buh_si_ga_vedi koliko "zaščit" ali po njihovo "ščitenje strank." Ker je špil slabo optimiziran in ti šteka, kupiš nov računalnik in surprise-surprise!!! Igra ne dela! Ravnokar si postal Pirat! Hočeš potem nedelujoč izdelek - igro, kot vsak normalen izdelek, vrniti trgovini (v osmih dneh) in kaj se potem zgodi?
In potem se čudijo zakaj se na PC platformi proda manj, v nasprotju z XBox? Glavce pametne.
Upam, da bo čimveč takšnih in podobnih tožb!
Taka igra mora imeti močno integracijo z internetom, recimo že to, da "single player," kot ga poznamo v obliki sedaj, lahko igra več ljudi. Pač implementacija odvisna od igre.
By gamers for gamers. Lep primer je Sins of solar empire, ki je izšel v začetku 2008, prodaja in širi se pa še sedaj.
Kdo ne bi dal za takšno igro 30-50EUR?
--
Po drugi strani pa, če se sprašuješ "kako dobiti čimveč denarja z računalniškimi igrami," pa dobiš sedanje stanje, ko se ljudi, ki so igro kupili, terorizira na vsakem koraku. Da igro sploh inštaliraš, se moraš dvakrat nekje registrirati, potem ti namesti buh_si_ga_vedi koliko "zaščit" ali po njihovo "ščitenje strank." Ker je špil slabo optimiziran in ti šteka, kupiš nov računalnik in surprise-surprise!!! Igra ne dela! Ravnokar si postal Pirat! Hočeš potem nedelujoč izdelek - igro, kot vsak normalen izdelek, vrniti trgovini (v osmih dneh) in kaj se potem zgodi?
In potem se čudijo zakaj se na PC platformi proda manj, v nasprotju z XBox? Glavce pametne.
Upam, da bo čimveč takšnih in podobnih tožb!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Gregor P ::
Iz zgornje povezave:
... resno razmišljam, da bi kupil to igro že samo zaradi tega ... morda pa že kje obstaja kakšna spletna stran z uradnim seznamom vseh iger brez zaščit, ki bi (vsaj meni) olajšala nakup
Sins of a Solar Empire, like Stardock's Galactic Civilizations II before it, comes without any form of copy protection or DRM on the disc.
... resno razmišljam, da bi kupil to igro že samo zaradi tega ... morda pa že kje obstaja kakšna spletna stran z uradnim seznamom vseh iger brez zaščit, ki bi (vsaj meni) olajšala nakup
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
PaX_MaN ::
Kaj to ? Da vsako leto eno igro ven vržejo ?
Saj iz tovarne avtomobilov tudi vsako minuto en avto ven pride. To še ne pomeni, da izdelava avta traja eno minuto.
Povprečen čas med novima modeloma: manj kot 1 leto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bioshock 2 bo uporabljal SecuROMOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 4162 (3046) | ss1234 |
» | Skupinska tožba zoper EA (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 11459 (8278) | PaX_MaN |
» | Alone in the Dark: SecuROM spet na pohoduOddelek: Novice / Igre | 4444 (3524) | R33D3M33R |
» | Bioshock brez DRMjaOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 4694 (3597) | Gregor P |
» | Ubisoft bo opustil StarForce zaščitoOddelek: Novice / Varnost | 4216 (3373) | Mirč |