» »

Skupinska tožba zoper EA

Skupinska tožba zoper EA

Slashdot - Po septembrski tožbi zoper Electronic Arts, ki jo je sprožil razočaran lastnik igre Spore, se jim tokrat obetata še dve novi skupinski tožbi. Razjarjeni lastniki brezplačne preizkusne različice Spore Creature Creatorja in igre The Sims 2: Bon Voyage so nezadovoljni z novo zaščito SecuROM. Oboji trdijo podobno, in sicer da igra brez njihove vednosti in privoljenja namesti programje za urejanje digitalnih pravic (DRM) SecuROM, ki se za vedno ugnezdi na disk in onemogoča normalno delo, odstranitev pa je nemogoča brez formatiranja. EA-ju očitajo, da namestitve zaščite ne omeni niti v EULA, tako obnašanje pa naj bi bilo nemoralno, neetično, tiransko in brezobrazno, še trdijo tožniki. Slashdot.

79 komentarjev

«
1
2

Berserker ::

Sram naj jih bo s tole zaščito, te igre nisem točno zaradi te zaščite kupil.

mtosev ::

EA - We only sell high quality crap.:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Spc ::

Ja sej pravim ... najboljše da naredijo špil pa ga zaprejo v trezor, da noben nima do njega dostopa potem pa so lahko veseli.
:D
 

Zero One ::

Ni čudno, če, namesto da bi igre prodajali, jih za polno ceno posojajo za tri inštalacije...:8)
printf(%s, "No statements? Why no... whoops");
//well if we can't make a statement, we should just leave a comment instead.

blackbfm ::

Men je zanimivo to da pirati še vedno samo crack skopirajo čez in stvar deluje. Lastniki originalov imajo pa vedno več težav s temi drm forami, aktivacijami itd...

Pyr0Beast ::

In pol se cudijo zakaj folk iz neta vlece raznorazne -popravke- iger ce jih lahko tako imenujemo :>
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dronyx ::

Te zaščite niso nikdar namenjene zmanjševanju piratstva, ampak temu, da bi kupcu onemogočali prodajo rabljene igre!

Založniki namreč vedo, da večino iger navdušenci, ki kupujejo originale, nekaj dni po izzidu mrzlično igrajo, po nekaj tednih pa že roma v trgovino z rabljenimi diski. Jasno pa tovrstni promet z igrami založniku ne pomeni nič, ker tudi če igro odigra 100 ljudi, je samo prvi kupil original in s tem ustvaril firmi prihodke.

Je pa očitno ta argument močnejši, kot pa dejstvo, da s tem izgubljajo nekatere kupce, ki gredo zaradi takih bizarnih zaščit čedalje raje na travnik po nove igre.

Bi pa rad videl kako bi sprejeli običajni potrošniki, če bi lahko recimo rabljen avto prodal samo enkrat , potem pa noče več vžgat?

[D]emon ::

User kupi igro za 50 eur pa ga jebe SecuROM in podobno sraje v glavo.

User najde isto igro na travniku, pa nima problemov.

Irony, anyone? :D :\

Pyr0Beast ::

Ce ga ne matra SecuROM ga pa potem PB banna iz multiplaya. :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::



Bi pa rad videl kako bi sprejeli običajni potrošniki, če bi lahko recimo rabljen avto prodal samo enkrat , potem pa noče več vžgat?


Večina se ne bi sekirala, avto za 50€.

morbo ::

PC igre so:

- vedno bolj hroščate (n popravkov po izidu je samoumevnih in so poslovna praksa)
- vedno manj prijazne (razne zaščite ki kupca obravnavajo kot terorista)
- vedno dražje (kljub beračevskim DVD škatlam, brez priročnika oz. brez česarkoli razen DVDja)

In to bo ljudi odvrnilo od piratiziranja ker:

-
-
-

Doma imam par ličnih tavelikih škatel z igrami iz časov ko sem bil še gejmer - poleg cd-jev je notri en kup dodatnega stuffa, ki kupca naredijo še bolj happy. Igračarska industrija (in njeni zaslužki) se je v zadnjem desetletju razmahnila za nekajkrat, medtem ko kvaliteta (kljub flashy DX10) IMO pada, cene pa rastejo. Možnosti sta dve: zahtevnost izdelave se je povečala neproporcionalno z obsegom trga oz. so založniki postali preveč pohlepne svinje.

Legalni kupci bi morali od igre dobit več, ne pa enako ali celo manj od tistih ki jo snamejo z neta.

OChack ::

igre bi se morale po 9,99€ prodajat, potem bi celo kupil orginal, tako pa......
je goraj že vse napisano
Int€l inside, IDIOT Outside

Berserker ::

Kje so igre ko dobiš poleg igre še zemljevid pa figuro al pa sam poster.!

TESKAn ::

Uh, jaz sem zraven red alerta dobil še majco:).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kriko1 ::

Če je dobra igra lahko odštejem tudi več - zakaj pa ne. Vendar zgrešeno se mi zdi tole da jaz z originalom imam neke sitnice s kodami ter
moram vedno vstavljat original DVD not pred igranjem.
Itak pa večina igric dandanes je narejenih tako da enkrat vržeš gor, se načudiš grafiki in potem butneš v kot da lovi prah.

EDIT: saj danes se tudi dobi nekaj zraven - nalepko s kodo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

RejZoR ::

Sej so. Razne Super/Special/Galactic/Pr0n/Ultimate/Titanium Edition, ki stanejo like 50% več za en beden zemljevid in plastik fantastik kičasto figurco/dildo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

stegy ::

Mislim, da bi bil skrajen čas, da se sprejme zakon, ki bi prepovedoval razne aktivacije in podobno sranje.

Kako bi bilo, če bi po nakupu avta moral poklicati na firmo, da ti aktivirajo avto. Ali pa na primer televizijo.

Sicer se pa strinjam s predhodniki - razno vpisovanje kode in podobno je samo zajebavanje legalnih kupcev. Kdor dobi špil na malo manj legalen način nima s tem nobenih problemov - ni ne kod in ne aktivacij.

strictom ::

EA večinoma izdeluje crappy igre. Vsako leto izdajo nadaljevanje in služijo od raznih fanboyev. Jaz od njih ne kupim nobene igre. Edino RA3 mogoče, pa še tega so mi zajebali prasci. Poglejte Blizzard, ki izdeluje epske igre. Kvalitetne, dolge, dober multiplayer, miljarda popravkov (bognedaj da bi bil kak bug, ki ga bi lahko uporabniki izrabljali in bi bilo vse skup nebalancirano), free dodatkov, ...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

strictom ::

Sicer pa ta ideja o igrah za 10-15€ je kul. Prodaja bi se povečala, comunity bi bil OGROMEN, hitreje se bi izdajali popravki, ker bi se takoj zvedlo kaj je z igro narobe, stroškov bi bilo manj z raznimi zaščitami (original bi ti omogočal igranje prek neta, piratska bi te pa omejila na singleplayer - to je sicer že zdaj).

Al pa kar prek neta vse da sploh nebi bilo stroškov za DVDje in razne škatle, kot ima valve z team steam čudom.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Spc ::

Sej so. Razne Super/Special/Galactic/Pr0n/Ultimate/Titanium Edition, ki stanejo like 50% več za en beden zemljevid in plastik fantastik kičasto figurco/dildo.

Da se nebi o tem menli:
http://store.eve-online.com/Faction-Navy-Set-EVE-Battleship-Collection-P127.aspx
Če pogledate ceno vam nebo nič jasno.
 

Mavrik ::

igre bi se morale po 9,99€ prodajat, potem bi celo kupil orginal, tako pa......
je goraj že vse napisano


10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel, diskov, knjižic z navodili in distribucijo tega vsega, kaj šele plačo par sto glave ekipe dobrih programerjev par let.

Programiranje pogonov in grafični design grafike čez kero vsi orgazmirate stane. Ogromno.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Spc ::

10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel

Samo vseeno ne opravičuje 2x aktivacije in posojanje špila če ga kupiš.
 

mtosev ::

igre bi se morale po 9,99€ prodajat, potem bi celo kupil orginal, tako pa......
je goraj že vse napisano


10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel, diskov, knjižic z navodili in distribucijo tega vsega, kaj šele plačo par sto glave ekipe dobrih programerjev par let.

Programiranje pogonov in grafični design grafike čez kero vsi orgazmirate stane. Ogromno.

EA pa par let razvoja. ce delajo par let je crap ce naredijo v parih mesecih je crap. EA = crap
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

MrStein ::

Mavrik:
10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel, diskov, knjižic z navodili in distribucijo tega vsega, kaj šele plačo par sto glave ekipe dobrih programerjev par let.

- Disk stane 1 € (plac na web strežniku pa še manj).
- škatla - 0,50 €
- papir - 0,50 € (50 listov A4, torej več kot dovolj)
- vezava - 1 € ()
- distribucija : ne vem koliko, ampak če se plača distribuirat izdelke s ceno 0,50 € , potem ne more biti ne vem kolko (sicer pa glej prvo točko, internet je tu. Če ga nočejo uporabiti, njihov problem)

Torej vse skup : 3 €
Recimo da gre še 2 € za posrednike.
Torej je 5 € čisti prihodek.
Oziroma 45 € če upoštevamo dejansko ceno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Spc ::

Men je zanimivo to da pirati še vedno samo crack skopirajo čez in stvar deluje. Lastniki originalov imajo pa vedno več težav s temi drm forami, aktivacijami itd...

Se spomnim ko sva z bruderom komaj skupaj zbrala denar za Windows 98 in originalne kupila v comtronu.
Čez eno leto pa je začelo gnjavit, da so ti windowsi potekli in da moram kupit novo boljšo verzijo ker je ta outdated .. sčasoma celo več v windowse nisem več prišel in skoraj zgubil vse podatke za šolo.
:\

Še en razlog več zakaj ne kupovat originalov - ker nisi vbistvu nič kupil ampak so ti zadevo "posodli" za eno leto čeprav sem takrat za win98 dal 75k sit.
 

Dami ::

Poglejte Blizzard, ki izdeluje epske igre. Kvalitetne, dolge, dober multiplayer, miljarda popravkov (bognedaj da bi bil kak bug, ki ga bi lahko uporabniki izrabljali in bi bilo vse skup nebalancirano), free dodatkov, ...

Blizzard tudi ne pozna besede free. Je pa res da vsaj dobim nekaj za ta dnar. Sicer me pa moti zelo raznolike cene WoW dodatka wrath of the lich king (40€ v Sloveniji, online oz čez mejo pa okol 20€).
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Mavrik ::

10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel

Samo vseeno ne opravičuje 2x aktivacije in posojanje špila če ga kupiš.


Seveda ne. Ne da ti pa niti pravice potem stvari spizditi.
Samo razlagam kako nerealistično je pričakovati igre za 10€.
The truth is rarely pure and never simple.

globoko grlo ::

lol, windowsi so bili outdated? kako pa to zgleda?

drgač pa: naj najprej naredijo kvalitetne in bug free (ajd, skoraj free) game, pol nej pa računajo
EA itak samo štanca licenčno sranje.
Kvaliteta pač ni samo grafika. Kje je igralna izkušnja? Kaj ti pomaga super duper grafika, če se pa špila naveličaš v 5 min?

50e dat za neki kar se naveličaš po 1 tednu? Ne hvala!

Mavrik ::

Saj te noben ne sili da daš. Samo očitno pa nekateri to kupujejo in jim je všeč. EAjevi špili so vedno na vrhu lestvic.

Zakaj le?
The truth is rarely pure and never simple.

Spc ::

lol, windowsi so bili outdated? kako pa to zgleda?

Nekaj v tem smislu:
Windows 98 has expired and it's outdated, there's a new version available that has more features and it's better press any key to shutdown your pc .. (nevem več natančno)

Seveda ne. Ne da ti pa niti pravice potem stvari spizditi.

Sploh ga ne kupiš oz. sprobaš (še trial ti namesti SecureROM)
Ne da bi ga še spizdo.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Gregor P ::

... meni tudi ni jasno zakaj tako "kaznujejo" potrošnike z vsemi temi aktivacijami in zaščitami?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TESKAn ::

10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel, diskov, knjižic z navodili in distribucijo tega vsega, kaj šele plačo par sto glave ekipe dobrih programerjev par let.

Programiranje pogonov in grafični design grafike čez kero vsi orgazmirate stane. Ogromno.


Če lahko bauhaus prodaja ročno orodje po 10€, ne vem, zakaj bi ena plastična škatlica, v kateri je materiala za dosti manj denarja kot v eni flexarci, stala več za izdelat?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

mitja ::

Mavrik:

- Disk stane 1 € (plac na web strežniku pa še manj).
- škatla - 0,50 €
- papir - 0,50 € (50 listov A4, torej več kot dovolj)
- vezava - 1 € ()
- distribucija : ne vem koliko, ampak če se plača distribuirat izdelke s ceno 0,50 € , potem ne more biti ne vem kolko (sicer pa glej prvo točko, internet je tu. Če ga nočejo uporabiti, njihov problem)

Torej vse skup : 3 €
Recimo da gre še 2 € za posrednike.
Torej je 5 € čisti prihodek.
Oziroma 45 € če upoštevamo dejansko ceno.


Gledam in vidim, da si pozabil pristaviti stroške delavcev/programerjev. Zanima me kolikšna je mesečna plača programerja pri teh velikih hišah.

Sicer pa imajo verjetno računico že pri prodaji prvih 100.000 kosov.
Nobody is perfect! But who wants to be nobody?

Mavrik ::

Hah. Gears of War je stal 10 mil $ (in to upoštevajoč, da jim ni bilo treba razviti pogona, niti plačati licenco za njega). To pomeni da bi moral en špil stati tam 180$+ da bi se sploh pokril s 100.000 kosi ;)
The truth is rarely pure and never simple.

root987 ::

Kje zaboga vi živite?

Če je letna plača povprečnega programerja iger med 60 in 80 tisoč dolarjev, pomeni to, da stane razvoj ene igre, ki traja 4 leta in v katerega je vključenih 30, v nekaterih primerih pa tudi do 100 programerjev, med 10 in 30 milijonov dolarjev. Pa pri tem še sploh nismo vključili cene marketinga, tajnic in ostalega osebja, najem prostorov, igre, ki nikdar ne pridejo na tržišče a katerih razvoj se vseeno plačuje nekaj let, igre, ki niso profitabilne, itd. Če bi prišteli še vse to, bi morda prišli do nekajkratnika zgoraj zapisane cifre.

Samo zato, ker je večletno delo zapečeno na enem ubogem DVD disku, ki vas pride v trgovini 1e, še ne pomeni da je stvar vredna 1e. Za primerjavo, razvoj profesionalnih programov se brez problema približa znesku (IIRC) 500 milijonov dolarjev.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

driver_x ::

Igre se prodajajo po tržni ceni! Tukaj sicer lahko do onemoglosti pametujete kakšna bi bila po vaše primerna cena (najbolje, da bi bam vse podarili), meni se pa zdi, da imajo založniki tipa EA verjetno zaposlenega tudi koga, ki se malo razume na te zadeve in zna postaviti tudi primerno ceno!
Ne vem kako je sedaj, ampak ko sem nazadnje preverjal, ni bil nakup nobene izmed iger obvezen. Torej če se s pogoji, poda katerimi vam nekaj prodajajo ne strinjate, pač igre ne boste kupili. Tudi če bi vsi proizvajalci prodajali avtomobile pod takimi pogoji sem prepričan, da nas večina kljub temu ne bi hodila peš.

PaX_MaN ::

Ampak avto lahko na testni vožnji preguraš kolikor ti srce poželi. V demu pa dobiš le del ene stopnje/kvesta; če imaš srečo, lahko dobiš celo celoten kvest za prešpilat.

borchi ::

> Ampak avto lahko na testni vožnji preguraš kolikor ti srce poželi.

a bejž no! jaz bi želel gurat avto deset let, vsak dan. pri kateri avtohiši se lahko zmenim za tako zastonjsko testno 'vožnjo'?
l'jga

Spc ::

Torej če se s pogoji, poda katerimi vam nekaj prodajajo ne strinjate, pač igre ne boste kupili.

Z pogoji se strinjam.. gre se zato, da tega niti v pogojih ni omenjeno.
:)
 

MrStein ::

Mitja,
Gledam in vidim, da si pozabil pristaviti stroške delavcev/programerjev.

Nič nisem pozabil. Jaz odgovarjal Mavrik-u, ki je napisal:
10€ verjetno ne pokrije niti konkretno stroškov tiska škatel, diskov, knjižic z navodili in distribucijo tega vsega


Torej stroške izdelave ene škatle.
Sem pa zraven napisal, da od prodajne cene potem ostane 5-50 EUR, ki ga potem lahko razdelijo programerjem, umetnikom, marketingarjem, delničarjem itd.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Markoff ::

Jaz osebno imam podobno izkušnjo z drugim založnikom - Bethesda je namreč izdala Fallout 3 s tem presnetim SecuROM-om. Z veseljem sem nameraval iti v najbližjo trgovino in si kupiti svoj izvod ter podpreti enega od najboljših izdajateljev/založnikov špilov v tem trenutku, a:
1. v najbližjih trgovinah še ne prodajajo konkretne igre in
2. pod nobenim pogojem ne nameravam svinjati svoje mašince z rootkiti.

Alternativa je, da si prenesem piratsko kopijo in nakažem Bethesdi 50 EUR (rekel bi sicer, da je to povsem legalno, saj pravzaprav kupim pravico do uporabe in ne škatle)? I don't think so. Bolje, da počakam na Fallout 3 Ggolden Oldies Edition v letu 2015 (itak bom 260 let prezgoden glede na dogajanje v igri). Žalost in beda.

Očitno bom moral na naslednji (legalni) nakup počakati na Diablo 3. Seveda, če se ne bo zmešalo še Blizzardu.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Mavrik ::

No, vidiš. Jaz bom pa kupo Fallout III za Xbox 360, kjer ni nobenega SecuROMa, bom zatlačo DVD v pogon in veselo igral.

Pač naslednjič namesto grafične za 300€ kupiš konzolo za 200€ pa si rešo problem.
The truth is rarely pure and never simple.

mtosev ::

No, vidiš. Jaz bom pa kupo Fallout III za Xbox 360, kjer ni nobenega SecuROMa, bom zatlačo DVD v pogon in veselo igral.

Pač naslednjič namesto grafične za 300€ kupiš konzolo za 200€ pa si rešo problem.

Uuuuuuuuu.

to si ze za Bioshock govoril. :|
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

mtosev ::

mavrik :: 22. Jun 2008, 22:54:45
citiraj

* #

*vtakne bioshock dvd v xbox 360 pogon in se smeji bogim pcjašem ko se morajo s takimi bedarijami ukvarjati*
windows fan and proud of it.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

Mavrik ::

Pa je bilo enako res tedaj kot je zdaj ;)
(S tem da men v tem času ni bilo treba upgradat konzole da lahko igram najnovejše igre ;) )
The truth is rarely pure and never simple.

pelish ::

Meni se je pa kupovanje iger na DVD-jih popolnoma zamerilo. Nazadnje sem kupil Colin Mcrae: Dirt od Codemasters-ev in COD4 od Activision-a in sem moral oba zaradi poškodb na DVD-jih po pol leta igranja igrati s crackom (na srečo COD4 multiplayer deluje brez DVD-ja) in mi je bilo kmalu žal, da sem jih sploh kupil (predvsem CM: Dirt). Odkar sem v začetku leta kupil Orange Box od Valva, sem popolnoma navdušen nad Steam-om in od takrat kupujem igre samo še v digitalni obliki preko Steama (nazadnje Fallout 3).
Mislim, da bodo slej kot prej Steam in podobne platforme izpodrinile DVD prodajo iger, že zaradi načina nakupa ter avtomatskega pododabljanja iger in mod-ov (ter seveda funkcij socialnega omrežja - komuniciranje, statistika, itd). Dela celo na Linux-u prek Wine-a! Čeprav nastopi tukaj vprašanje varovanja zasebnosti, je za moje pojme veliko boljši način, kot pa kupovanje iger na DVD-jih, ki te gnjavijo z zaščitami in čez nekaj časa ne primejo več.

MrStein ::

Jaz sem kupil ETQW pri Direct2Drive.

Klikneš, plačaš, dolpotegneš, instaliraš, igraš.
(dobiš navaden ISO image, kar sicer ni tak "napredno" kot Steam, ampak meni v bistvu ljubše; Steam poznam le iz tretje roke)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

... ob današnjih optičnih povezavah so takšni spletni nakupi res posrečena zadeva ... igre preko spleta še nisem kupil, sem pa kar nekaj programov (ker večinoma niso tako obsežni); že samo to je super, da so aplikacije vedno dostopne na spletu (torej odpade skrb zaradi poškodb CD/DVD medija; mimogrede sam sem sicer vedno prenesel te igre na PC in originalne medije shranil v torbe) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gavran ::


- Disk stane 1 € (plac na web strežniku pa še manj).
- škatla - 0,50 €
- papir - 0,50 € (50 listov A4, torej več kot dovolj)
- vezava - 1 € ()
- distribucija : ne vem koliko, ampak če se plača distribuirat izdelke s ceno 0,50 € , potem ne more biti ne vem kolko (sicer pa glej prvo točko, internet je tu. Če ga nočejo uporabiti, njihov problem)

Torej vse skup : 3 €
Recimo da gre še 2 € za posrednike.
Torej je 5 € čisti prihodek.
Oziroma 45 € če upoštevamo dejansko ceno.


Pozabil si na stroške SecuRoma... 6€ na kos...



(izmišljena cifra)
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bioshock 2 bo uporabljal SecuROM

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
294178 (3062) ss1234
»

Skupinska tožba zoper EA (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7911515 (8334) PaX_MaN
»

Alone in the Dark: SecuROM spet na pohodu

Oddelek: Novice / Igre
144459 (3539) R33D3M33R
»

Bioshock brez DRMja

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
114711 (3614) Gregor P
»

Ubisoft bo opustil StarForce zaščito

Oddelek: Novice / Varnost
174231 (3388) Mirč

Več podobnih tem