Ars Technica - SecuROM, ena najbolj osovraženih DRM zaščit, je spet na pohodu. Za zaščito pred grdimi grdimi pirati™ ga bo uporabljala prihajajoča Atarijeva igra Alone in the Dark. Posebnost SecuROMa je v dejstvu, da po namestitvi na sistem zahteva aktivacijo na založnikovem strežniku. Število aktiviranj je pri igrah do sedaj bilo omejeno na 3 (pri BioShocku in Mass Effectu), Mass Effect pa je še vsakih 10 dni poklical domov in preveril veljavnost aktivacije. V kolikor je kupec dosegel dovoljeno število aktiviranj, je moral poklicati na založnikovo linijo za podporo in prositi za povečano število aktivacij. Alone in the Dark bo v tem primeru malo poseben: ne bo omejeno število aktiviranj, bo pa igra vezana na samo en računalnik. V kolikor bodo kupci ponovno aktivirati igro na drugem sistemu oz. jo ponovno namestiti, bodo morali najprej na prejšnjem sistemu igro deaktivirati. V kolikor ciljni sistem nima internetne povezave, bodo kupci morali iti čez dokaj neroden sistem ročne aktivacije. Izvorna novica.
Očitno se založniki na vsak način trudijo povečati stopnjo piratstva ali pa pregnati vse igralce na konzole.
"V kolikor bodo kupci ponovno aktivirati igro na drugem sistemu oz. jo ponovno namestiti, bodo morali najprej na prejšnjem sistemu igro deaktivirati." To je ena navadna bedarija.. Koliko težav bodo imel pošteni uporabniki za navaden nič. Pirati bodo pa itak dali naprej preko wm če drugače ne...
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
Kako pa bo preverjal, da je na istem racunalniku? Preko maticne plosce? Kako bos igro deaktiviral, ce ti crkne? Brez veze... Spet bo bolj enostavno igrati piratsko verzijo kot original.
Je, ampak ne tako množično, kot na PC-ju. Vsaj v zahodnih državah. Mi smo namreč nebesa v Balkanu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
... in zakaj točno že naj bi potrošnik kupil takšen produkt, ki ga toliko omejuje?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Smešno, scrackano bo tako ali tako, še vedno ne razumem politike založnikov. So pa take single player igre res na udaru, ker ne rabijo komunikacije s strežnikom za igranje online in s tem legalne serijske. Politika založnikov mora bit sledeča: ČE JE IGRA DOBRA, SE BO NE GLEDE NA PIRATSTVO DOBRO PRODAJALA, zato je brezveze neke glupe zaščite gor devat. Dober primer je Sins of solar empire, brez zaščite, samo serijska številka za online, pa se je odlično prodajala. Dobre igre se vedno dobro prodajajo.
Te omejitve aktrivacije so taka bedarija da si človek večje ne more omislit. V čem klinca je fora da lahko aktiviraš samo 3x ? Kaj naredijo s tem? Prvič user neki zajebe in izgubi eno inštalacijo. Drugič se mu sesuje comp in gre v maloro še ena. Tretjič jo izgubiš ker si nanovo naložil sistem in si pozabil naredit karkoli že moraš, da dobiš aktivacijo nazaj. Jebemo a ni dost že to da zadevo avtenticiraš na njihovih serverjih, ne da te buzerirajo še s temi omejitvami. V rit naj si vtaknejo svoj Alone in teh Dark... Lep način nagrajevanja tistih "nekaj" osebkov, ki se dejansko odločijo primaknit cekine in podpret razvijalca in založnika...
V pravo smer gredo recimo pri Epicu. Pri Unreal Tournament 3 potrebuješ le serial, DVD ne rabiš imeti v pogonu med igranjem. Isto velja za paket Unreal Anthology. Ok, resda gre za bolj multiplayer orientirane igre, ampak vseeno. To je prava poteza, ne pa neke neumne zaščite. Jedi Master Yoda je lepo napisal: če je igra dobra, se bo prodajala. Priznam, da sem marsikatero igro preigral piratsko, ampak potem mi je bila tako všeč, da sem jo pač kupil. Nikoli pa ne bi kupil igre za katero vem, da zaščita povzroča težave. Če bi jo že in ne bi delala, bi zagotovo zahteval vračilo denarja.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Kaj mislijo, da se bo nekdo matral s krekanjem, obupal, in kupil original? Zeloooo optimistično, če ne naivno. Tu delajo problem iz tiste kopije igre, ki je kupljena, namesto, da se bi ukvarjali s tisto, ki ni. Na ta način jih bojo samo še manj prodali.