Forum » Kaj kupiti » Graf. Kartica za starejši Računalnik
Graf. Kartica za starejši Računalnik
zmagoviti ::
Ok imam AMD Athlon 2000 xp pa 1500 MB ram-a in graf. kartico Ati radeon 9200 na AGP 128 Mb-rama. Igre zadnjih par let mi itak ne delujejo več. Glede na to da mislim naslednje leto (proti koncu) zamenjat računalnik bi za cirka eno leto kupil eno grafično kartico na AGp vodilu, saj tako da bi mi te zadnje igre kokr tok delovale (ne glih vse). Pripravljem sem odšteti do 50 evrov za grafično kartico, pa me zanima kaj se mi splača kupiti, oziroma katero graf. kartico naj iščem? Aja monitor imam 22 inčni..
Revenant ::
Na ceneje si klikni računalništvo, komponente, grafične kartulje.. potem izberi kriterij agp in kupi denarnici primerno. Procesor si zasluži kaj več kot 7600.. Crysisa itak ne boš videl, bo pa v TES4 Oblivion velika razlika med 7600 in kaj konkretnejšim. za 50 EUR boš seveda moral iskati rabljeno. kar pa je za dva meseca kul.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Revenant ()
DrYuri ::
si bom kr tole temo sposodu. torej trenutno mam takle računalnik:
DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D, athlon 64 3200+, 1GB rama, nvidia 7600 gt.
Zanima me če se splača zamenat grafo za nvidio 9600GT? Kolikšno pospešitev lahko prčakujem, če kdo ve Tenks za pomoč!
lp
DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D, athlon 64 3200+, 1GB rama, nvidia 7600 gt.
Zanima me če se splača zamenat grafo za nvidio 9600GT? Kolikšno pospešitev lahko prčakujem, če kdo ve Tenks za pomoč!
lp
j3rn3jk ::
@DrYuri
kakih 10-20% bi bila 9600GT hitrejša, samo pri tebi je problem procesor, ker je preslab že za 7600GT.
kakih 10-20% bi bila 9600GT hitrejša, samo pri tebi je problem procesor, ker je preslab že za 7600GT.
DrYuri ::
zakaj bi bil pa preslab za 7600gt? in po kakšni logiki ste potem predlagali 7600 tistemu ki je odprl temo???
darius ::
Eni pač pišejo na pamet. Meni kul deluje HD3870 v navezi z 3200+,je pa res da vendarle malce zavira procesor grafično.
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)
ROVER POWER ;)
BuBBle.D ::
kakih 10-20% bi bila 9600GT hitrejša, samo pri tebi je problem procesor, ker je preslab že za 7600GT.
A si pijan? Razlika bo ogromna neglede na šibkejši procesor. Govora je o 100%-200% pohitritvi, ne pa 10%-20%.
|MSI MPG Z690 EDGE|Intel Core I7-13700K|64GB Viper Steel 3600Mhz|
|Zotac Trinity 3090 OC|EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB|
|ASUS TUF Gaming GT501|Corsair AX1200W|Samsung Odyssey G7 32"|
|Zotac Trinity 3090 OC|EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB|
|ASUS TUF Gaming GT501|Corsair AX1200W|Samsung Odyssey G7 32"|
opeter ::
Dajte mi prosim razložit, kaj pomeni "procesor zavira grafično"?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
j3rn3jk ::
@BuBBle.D
govorim iz lastnih izkušenj.
pred časom, sem imel na testu 8800ultra, ki je tedaj bila najboljša grafična na svetu. Jaz sem tudi najprej mislil da bo vse letelo kot noro, ampak ko sem videl rezulrate aquamarka (140k) in 3Dmaka06(10k), sem mislil da je nekaj narobe.
Nato sem formatiral komp, naložo drivere in je bil isti kur*c. S tem da jaz imam x2 procesor.
On pa ima enojedernega, mogoče bo res več kot 20% hitrejša od 7600gt, ampak 9600gt nebo izkoriščena 50%.
lp
govorim iz lastnih izkušenj.
pred časom, sem imel na testu 8800ultra, ki je tedaj bila najboljša grafična na svetu. Jaz sem tudi najprej mislil da bo vse letelo kot noro, ampak ko sem videl rezulrate aquamarka (140k) in 3Dmaka06(10k), sem mislil da je nekaj narobe.
Nato sem formatiral komp, naložo drivere in je bil isti kur*c. S tem da jaz imam x2 procesor.
On pa ima enojedernega, mogoče bo res več kot 20% hitrejša od 7600gt, ampak 9600gt nebo izkoriščena 50%.
lp
darius ::
opeter: En primer: Counter strike source: core 2 duo E6750@3.6ghz + hd3870 = 250fps MAX
Amd athlon 3200+@2,6ghz + hd3870 = 120fps MAX
Testirano v de_dust2 1280x1024 vse na max. Se kar pozna boljši procesor.
Amd athlon 3200+@2,6ghz + hd3870 = 120fps MAX
Testirano v de_dust2 1280x1024 vse na max. Se kar pozna boljši procesor.
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)
ROVER POWER ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: darius ()
DrYuri ::
opeter: En primer: Counter strike source: core 2 duo E6750@3.6ghz + hd3870 = 250fps MAX
Amd athlon 3200+@2,6ghz + hd3870 = 120fps MAX
Testirano v de_dust2 1280x1024 vse na max. Se kar pozna boljši procesor.
veš kako ti povem. za CSS je res več al mn pomemben samo proc. dej če ma kdo kkšne razlike recimo v far cry 2 al pa kej podobnga:) nameravam tut še en giga rama dodat.
darius ::
opeter: En primer: Counter strike source: core 2 duo E6750@3.6ghz + hd3870 = 250fps MAX
Amd athlon 3200+@2,6ghz + hd3870 = 120fps MAX
Testirano v de_dust2 1280x1024 vse na max. Se kar pozna boljši procesor.
veš kako ti povem. za CSS je res več al mn pomemben samo proc. dej če ma kdo kkšne razlike recimo v far cry 2 al pa kej podobnga:) nameravam tut še en giga rama dodat.
Dobro no to je primer iz CSS, nasploh v vseh igrah se pozna boljši procesor, tudi v crysis ni 30fps z amd (z c2d pa je), čeprav igra ne obremeni procesorja ;)
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)
ROVER POWER ;)
3p ::
Dajte mi prosim razložit, kaj pomeni "procesor zavira grafično"?
Če je procesor počasen in je igra takšna, da sam prizor ni sestavljen iz modelov z ogromno poligoni (tudi skritimi), velikanskimi teksturami, ne vem kakimi shaderji, potem bo recimo še tako slaba grafična sposobna prikazati 100 sličic tega izračunanega prizora v sekundi. Slab procesor pa bo lahko, recimo, izračunal (priprava scene, fizika, AI...) le 10 sličic. Torej boš dobil nekje 9 slik v sekundi. Če daš v tak računalnik 10 krat hitrejšo grafično, bo še vedno samo 9.9 slik v sekundi. To bi menda bilo, da procesor "blokira" grafično.
opeter ::
3p in drugi, hvala za odgovore. Zdaj mi je končno jasno.
Recimo da imaš E6750 in Radeon 2600XT, ter bi le tega zamenjal z npr. Radeon 4870, bi procesor na osnovni frekvenci, brez navijanja bremzala grafično?
Recimo da imaš E6750 in Radeon 2600XT, ter bi le tega zamenjal z npr. Radeon 4870, bi procesor na osnovni frekvenci, brez navijanja bremzala grafično?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
DrYuri ::
seveda se pozna bolši procesor:) samo css je zlo na procesorje občutljiv, velik bl k na grafe. če ma kdo kkšno primerjavo recimo v far cry 2?
3p ::
Recimo da imaš E6750 in Radeon 2600XT, ter bi le tega zamenjal z npr. Radeon 4870, bi procesor na osnovni frekvenci, brez navijanja bremzala grafično?
Čisto odvisno od igre. Moraš preveriti v praksi. Maš tovrstne teste na netu... v pomanjkanju bolj aktualnega: tule
DrYuri ::
no tenks za odgovore, bom še mal razmslu kaj nardit. bom mogu vrjetn kr zamenat počas cel komp, če bo keš.
Dr_M ::
A ma procesor ksno bremzo??
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Azrael ::
Bremza ni najboljši izraz, bolje je reci ozko grlo.
Najpočasnejša komponenta določa hitrost celote. Obstaja tudi nek zakon, imena se ne spomnim (ni Moorov), ki pomaga določiti hitrost celotnega sistema ob spreminjanju zmogljivosti posameznih komponent.
Najpočasnejša komponenta določa hitrost celote. Obstaja tudi nek zakon, imena se ne spomnim (ni Moorov), ki pomaga določiti hitrost celotnega sistema ob spreminjanju zmogljivosti posameznih komponent.
Nekoč je bil Slo-tech.
3p ::
imena se ne spomnim (ni Moorov), ki pomaga določiti hitrost celotnega sistema ob spreminjanju zmogljivosti posameznih komponent.
Amdahlov
Senitel ::
Amdahlov zakon nima nikakršne veze s tem... Amdahlov zakon pravi kako dobro se da določen problem raztalat na več procesorjev glede na vrsto problema (kolikšen del je serijski in kolikšen paralelen).
Igra je povsem fiksen "problem", kjer se bo en del kode (A) izvajal na CPU in drugi del kode (B) na GPU (niti pod razno pa se ne bo šel en del CPU kode izvajat na GPU ali en del GPU kode izvajat na CPU, če bo kateri koli od dveh prepočasen).
Koda za posamezno igro, čez katero se mora prebiti CPU je vedno ista. Lahko, da je te kode malo več, če se vklaplja dodatne grafične detajle (ker CPU pošilja več ukazov GPU-ju), ampak praktično v nobeni igri se ta del kode ne bo npr. podvojil.
GPU del kode je dosti bolj dinamičen. Spremeniš resulucijo => bistveno spremeniš obremenitev GPU-ja (in tudi razmerje ozkih grl na GPU-ju). Vklopiš AA in/ali AF in spet bistveno spremeniš obremenitev GPU-ja. Hočeš bolj kvalitetne sence, spet bolj obremeniš GPU.
Kaj sedaj to v praksi pomeni? Če špilaš sedaj recimo na 1280x1024 in imaš 30fps, ne moreš skočt v trgovino po 2x hitrejšo grafo avtomatsko in pričakovat 60fps. Lahko pa spustiš resulucijo na recimo 640x480 in potem potegneš vn kakšen pameten zaključek.
Če se fps ne poveča, potem lahko kupiš 2x4870X2 v crossfire, pa ne boš prišel čez 30 fps. Lahko pa boš nabil resulucijo na 2560x1600 ter vklopil 8x AA in 16x AF pa boš še vedno imel 30 fps (ok pretiravam, ampak point je jasen).
Če se fps poveča na recimo 120fps, potem lahko kupiš 2x hitrejšo grafično in boš namesto na 30fps igral na 60fps.
Tako da "procesor bremza" je bullshit.
Igra je povsem fiksen "problem", kjer se bo en del kode (A) izvajal na CPU in drugi del kode (B) na GPU (niti pod razno pa se ne bo šel en del CPU kode izvajat na GPU ali en del GPU kode izvajat na CPU, če bo kateri koli od dveh prepočasen).
Koda za posamezno igro, čez katero se mora prebiti CPU je vedno ista. Lahko, da je te kode malo več, če se vklaplja dodatne grafične detajle (ker CPU pošilja več ukazov GPU-ju), ampak praktično v nobeni igri se ta del kode ne bo npr. podvojil.
GPU del kode je dosti bolj dinamičen. Spremeniš resulucijo => bistveno spremeniš obremenitev GPU-ja (in tudi razmerje ozkih grl na GPU-ju). Vklopiš AA in/ali AF in spet bistveno spremeniš obremenitev GPU-ja. Hočeš bolj kvalitetne sence, spet bolj obremeniš GPU.
Kaj sedaj to v praksi pomeni? Če špilaš sedaj recimo na 1280x1024 in imaš 30fps, ne moreš skočt v trgovino po 2x hitrejšo grafo avtomatsko in pričakovat 60fps. Lahko pa spustiš resulucijo na recimo 640x480 in potem potegneš vn kakšen pameten zaključek.
Če se fps ne poveča, potem lahko kupiš 2x4870X2 v crossfire, pa ne boš prišel čez 30 fps. Lahko pa boš nabil resulucijo na 2560x1600 ter vklopil 8x AA in 16x AF pa boš še vedno imel 30 fps (ok pretiravam, ampak point je jasen).
Če se fps poveča na recimo 120fps, potem lahko kupiš 2x hitrejšo grafično in boš namesto na 30fps igral na 60fps.
Tako da "procesor bremza" je bullshit.
kixs ::
Senitel...
Neki ne razumem.
Vse lepo opises tako kot treba in drzi, na koncu pa vse pokvaris z: Tako da "procesor bremza" je bullshit.
Napisal si cisti primer, ko je CPU presvohen, torej bremza: "Če se fps ne poveča, potem lahko kupiš 2x4870X2 v crossfire, pa ne boš prišel čez 30 fps. Lahko pa boš nabil resulucijo na 2560x1600 ter vklopil 8x AA in 16x AF pa boš še vedno imel 30 fps (ok pretiravam, ampak point je jasen)."
lp
Neki ne razumem.
Vse lepo opises tako kot treba in drzi, na koncu pa vse pokvaris z: Tako da "procesor bremza" je bullshit.
Napisal si cisti primer, ko je CPU presvohen, torej bremza: "Če se fps ne poveča, potem lahko kupiš 2x4870X2 v crossfire, pa ne boš prišel čez 30 fps. Lahko pa boš nabil resulucijo na 2560x1600 ter vklopil 8x AA in 16x AF pa boš še vedno imel 30 fps (ok pretiravam, ampak point je jasen)."
lp
3p ::
Amdahlov zakon nima nikakršne veze s tem... Amdahlov zakon pravi kako dobro se da določen problem raztalat na več procesorjev glede na vrsto problema (kolikšen del je serijski in kolikšen paralelen).
Saj ne da je bistveno za temo, ampak Amdahlov zakon ne govori samo o izplenu pri paralelizaciji, ampak tudi za takšne primere - za serijska opravila... Katero se splača optimizirati (kupiti boljši hardver), kakšen je izplen iz tega.
Glede ostalega pa se strinjam, s tem, da je vredno dodati, da s postopkom, ki si ga opisal, ne gre iz ene igre avtomatsko sklepati, da zaključki veljajo za vse.
Pozabil pa si dodati še nekaj. Če ločljivost znižaš, pa ne dobiš 60FPS, ampak jih imaš še vedno 30, lahko skočiš v trgovino po UltraSuperExtreme procesor, in boš verjetno dobil "60" FPS, ker je v tem primeru najbž CPU ozko grlo (ali bremza, kot eni malo po domače pravijo).
Imaš pa zdaj še dodatno možnost, da greš še po en GeForce in poganjaš "fiziko" na grafični (če je igra primerna) in s tem razbremeniš procesor...
Valvoline ::
Dajte mi prosim razložit, kaj pomeni "procesor zavira grafično"?
Proc je prepočasn da obdela vse podatke ki prhajajo ven iz grafe,in nastaja t.i. ozko grlo...
Proc in grafa pač se morjo ujemat,podobna generacija in datum izdelave,sej ne morš na starem pentium2 ali 3 dati gor gtx280 in pričakovat da boš potem špilal cod5 ane ??
Valvoline ::
Mislim da stvar poteka tako...
Grafa riše 3d ambient z une AA,AF itn medtem pa procesor riše premičnih 3d objektov,bodisi avte,letala,osebe.... in je odgovorn za premikanje vseh teh v 3D okolju.
S tem da procesor lahka pomaga grafični pri ustvarjanju ambienta,medtem k grafa ne more pomagat procesorju pri premikanju objektov skoz 3D. če sm narobe napisal naj me popravi tist ki ve buljš.
Najnovejše Nvidiine generacije gpu-jev z podporo CUDA tehnologije pa opravljajo(oz pomagajo) tudi pr procesorskih opravil...
Grafa riše 3d ambient z une AA,AF itn medtem pa procesor riše premičnih 3d objektov,bodisi avte,letala,osebe.... in je odgovorn za premikanje vseh teh v 3D okolju.
S tem da procesor lahka pomaga grafični pri ustvarjanju ambienta,medtem k grafa ne more pomagat procesorju pri premikanju objektov skoz 3D. če sm narobe napisal naj me popravi tist ki ve buljš.
Najnovejše Nvidiine generacije gpu-jev z podporo CUDA tehnologije pa opravljajo(oz pomagajo) tudi pr procesorskih opravil...
kixs ::
Valvoline...
malo mesas zadeve
Najprej procesor obdela podatke, nato te podatke dodatno obdela graficni procesor in prikaze sliko. Ce je CPU presvoh, bo GPU cakal na podatke - simple as that.
Ce je CPU preslab, lahko zmanjsas detaile geometrije. Ce je graficna presvoh, pa zmanjsas resolucijo, izklopis detaile... Ce sta oba presvoh, moras zmanjsat vse na minimum.
lp
malo mesas zadeve
Najprej procesor obdela podatke, nato te podatke dodatno obdela graficni procesor in prikaze sliko. Ce je CPU presvoh, bo GPU cakal na podatke - simple as that.
Ce je CPU preslab, lahko zmanjsas detaile geometrije. Ce je graficna presvoh, pa zmanjsas resolucijo, izklopis detaile... Ce sta oba presvoh, moras zmanjsat vse na minimum.
lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ATI Grafične kartice (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Strojna oprema | 60929 (25167) | Galaxy |
» | Katera grafična kartica?Oddelek: Kaj kupiti | 1641 (1288) | bluefish |
» | ATI Radeon HD3870 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Strojna oprema | 28574 (18513) | smarty |
» | Nakup grafične kartice (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5381 (4272) | Meizu |
» | nvidia 8 serija?Oddelek: Strojna oprema | 2350 (1199) | macgajver |