» »

Garancijski roki

Garancijski roki

St@jler ::

Zanima me, zakaj pri nas da prodajalec krajši garancijski rok, kot je navedeno na spletni strani podjetja.
Moj primer: kupil sem logitech zvočnike in na strani piše, da je tri leta garancije.
A Comshop mi priznava samo dve leti!

Je to stalna praksa? Obstaja kakšen poseben catch pri tem, ali čisto enostavo šparajo/nategujejo?

edit: typoz
  • spremenil: St@jler ()

Leks ::

jah tako se služi, če recimo po 2. letu uporabe zadeva crkne, ti kot uporabnik nimaš pravice do nadomestila, med tem ko bo firma uveljavljala garancijo in zelo verjetno dobila nov nadomestek.

Nekaj podobnega je pri trgovinah, ki same sestavljajo računalnike, noter dajo komponente z garancijo 3 leta, na sestavljen komplet pa potem dajo nalepko in samo 1 leto garancije. Večina manj veščih ljudi se po enem letu ne bo kregala s trgovino in uveljavljala garancijo. Trgovini pa je pokvarjeno blago po 1. letu uporabe čisti dobiček.

Lp

Yossarian ::

Ne, ni noben catch. Pri nas je garancija predpisana z zakonom in traja minimalno eno leto ali več, v tujini pa ni predpisana in gre le za dobro voljo proizvajalca, ker zaupa v svoj izdelek, da bo v tvojem primeru brezhibno delal vsaj tri leta. Navedeno pomeni, da lahko v dveh letih uveljavljaš garancijo pri nas, zadnje, tretje leto pa tudi pri proizvajalcu. Bolj ko prodajalec zaupa v svoj izdelek, večji garancijski rok mu bo dal in s tem posledično povečal prodajo tega izdelka. Simpl kot pasulj.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

andromedar ::

Leks:

Ni to noben dobiček, saj pokvarjene zamenjane komponente ne pustiš na servisu, ki bi jo lahko garancijsko reklamiral proizvajalcu/uvozniku, ampak jo vzameš s sabo.
Eh?

Ziga Dolhar ::

Yossarian, sicer lapsus linguae, ampak raje opozorim nanj, da ne bo kakšnih nejasnosti:

Navedeno pomeni, da lahko v dveh letih uveljavljaš garancijo pri nas, zadnje, tretje leto pa tudi le še pri proizvajalcu.
https://dolhar.si/

Leks ::

@andromedar
Ja, to narediš ti, jaz in ostali ki berejo tale forum, med tem ko kakšen laik nese rač. na servis, kjer mu serviser vgradi novo komponento, staro pa obdrži. Tile serviserji so tolk zviti, da ne moreš verjeti.

bitlab ::

@andromedar
Ja, to narediš ti, jaz in ostali ki berejo tale forum, med tem ko kakšen laik nese rač. na servis, kjer mu serviser vgradi novo komponento, staro pa obdrži. Tile serviserji so tolk zviti, da ne moreš verjeti.


A ti si serviser in iz svojih izkušenj govoriš, ali je serviser kakšen stric od prijatelja od sestrinega fanta... in se to govori po ulici?

Mogoče maš pa tudi prav. Jaz sem slišal, da je v Kopru eden, ki ima doma 6 mišk, 8 tipkovnic, 13 zvočnikov... Baje, da si je klimo naredil kar iz cpu hladilnikov. In to vse na račun naivnih strank! Ha, slava mu!
BiTLAB, informacijska tehnologija, d.o.o.

MadMax ::

Bo bolj to drugo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615213 (11971) St235
»

Kako do garancije samo z računom

Oddelek: Pomoč in nasveti
111604 (1275) UNIVERZUM
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
828819 (6045) Invictus

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838072 (6553) Mr.B
»

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
754603 (3379) cpu

Več podobnih tem