» »

Kako do garancije samo z računom

Kako do garancije samo z računom

UNIVERZUM ::

Zgodba gre sledeče.

Dobri 2 leti nazaj sem nabavil v podpisu omenjeno plato (MSI). Ob nakupu mi je bilo rečeno da je garancija 3 leta (torej naj bi bila ta trenutek še v garanciji).
Čez vikend je omenjena plata odpovedala (sem skoraj 100%) da je šla plata. Pc peljem na servis kjer je bila kupljena, kjer me je malce čudno in nejeverno serviser gledal, ko sem mu podal račun in trdil da je plata še v garanciji (je rekel da bo preveril če res). Ob nakupu razen računa nisem dobil nobenega drugega papirja (izpolnjene garancijske izjave). Ker je to lokalni "diler" se pač nisem obremenjeval.

Ker predvidevam, da mi garancije ne namerava priznati, me zanima, kaj naj storim? Lahko dokazujem trajanje garancije s screenshotom, ki je bil narejen na spletni strani ki ustvarja web arhive?

Sprašujem zato, da bom oborožen z dovolj znanja v primeru zavrnitve.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

darkolord ::

(1) Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:

1. firmo in sedež proizvajalca,

2. podatke, ki identificirajo blago,

3. izjavo, da proizvajalec jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku,

4. trajanje garancijskega roka,

5. firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku,

6. najkrajši garancijski rok, ki ne sme biti krajši od enega leta, razen če gre za rabljeno blago, za katerega lahko prodajalec določi krajši garancijski rok,

7. čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate, ki mora biti vsaj trikrat daljši od garancijskega roka.

(2) Proizvajalec ima obveznosti po zakonu, tudi če za blago, določeno v predpisu iz 15.b člena tega zakona, garancijski list ni bil izdan ali ni bil izročen potrošniku ali iz njegove vsebine ne izhajajo z zakonom predpisane obveznosti proizvajalca.

(3) Šteje se, da garancijski list ni bil izdan, če potrošniku niso bile izročene listine, na katerih so vsi podatki iz prvega odstavka tega člena. Če se podatki iz prvega odstavka tega člena nahajajo na različnih listinah, mora prodajalec potrošnika na to posebej opozoriti.

(4) Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

UNIVERZUM ::

Torej objava na spletu je javna objava (Vulcan logic). Me pa zanima ali lahko s posnetkom strani (web.archive.org) izpred 2 let dokazujem dolžino obljubljene garancije?

Pa še to ali sem v primeru uspešnega uveljavljanja garancije dolžan plačati menjavo (beri ure servisa)?

EDIT:

Predvidevam (vsaj po brskanju po spletu), da se omenjene plate ne da več dobiti. Po pregledu ponudbe (novih) sem ugotovil, da so vse dražje, kot je bila moja ob nakupu. Glede na to, da naj bi zamenjal za enakovreden ali boljši izdelek me zanima ali je to odločitev serviserja (uvoznika) ali moja? Pa ni moj namen sedaj iztržit plato ki je 3x dražja od trenutne, pač pa z enakim naborom, ki pa je vseeno dražja kot ta ki je odpovedala.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

Zgodovina sprememb…

St235 ::

ČE ti garancijski list ni bil dan ob nakupu, garancija vseeno velja.

Čas trajanja garancije lahko dokazuješ na podlagi oglasa izpred dveh let. Minimalna doba garanciej je eno leto. Kar je več je stvar proizvajalca/prodajalca in je napisano na garancijskem listu.

V primeru priznanja garancije ne plačaš ničesar.

Če izdelka ni mogoče popraviti v 45 dneh, ti je prodajalec/servis dolžan izročiti enak ali boljši izdelek. Kateri izdelek ti bo izročil je njegova odločitev.

Pomembno pri tem je sledeče: Ker ti manjkajo nujni papirji (garancijski list) na podlagi katerih bi lahko nedvoumno dokazal, da je garancija tri leta je to lahko problem in bo servis lahko kompliciral. V takem primeru se obrni na urad za varstvo potrošnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

_koki_ ::

Priporočam da si podrobno prebereš vse na spodnji povezavi, njihova 3-letna garancija je zelo omejena in dvomim da boš karkoli dobil:
http://us.msi.com/html/popup/CustServic...

St235 ::

njihova garancija nima veze s tem, če so oni pri nas to oglaševali kot splošno 3 letno garancijo.

_koki_ ::

Osebno bi ga odslovil in naj uveljavlja direktno pri proizvajalcu garancijo, naj jo na svoje stroške pošlje v ameriko, če se mu splača in misli da je upravičen!
Vsak na spletni strani napiše podatke iz uradne strani, veljajo pa pogoji na zgornji povezavi!!!

St235 ::

Veljajo pogoji na garancijskem listu, ki ga tukaj žal ni. V tem primeru velja najmanj minimalna eno letna splošna garancija in kar je bilo oglaševano pri prodaji (če je to možno dokazat). Prodajalec oziroma serviser sta dolžna sprejet izdelek v garancijsko popravilo in ti za časa trajanja garancije napake brezplačno odpravit. Stranke ne moreš kar tako odslovit z utemelitvijo naj garancijo uveljavlja pri proizvajalcu, ker je to protizakonito.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

UNIVERZUM ::

Poglej to ni moj problem. Oni so oglaševali kot 36 mesecev garancije in tudi na podlagi tega podatka sem se odločil za nakup. Mi je pa malce bizarno, da na spletni strani še vedno za MSI plate (uvoznik) oglašuje garancijo 36 mesecev, ko pa sem jih poklical, mi veselo zatrjujejo, da je garancija samo 24 mesecev in da je na spletni strani napaka (pa ima več kot 70% plat MSI napisano da je garancija 36 mesecev), veliko napak ni kaj.

Mah recimo bi požrl preostanek garancije, če bi počel s PC kaj, česar nebi smel oziroma ni priporočljivo (navijanje, menjava proc,....) pa nisem. Prav tako je bila plata vgrajena na servisu- oni naj bi baje bili usposobljeni to počet (pa znam comp sestavit sam). Vendar sem ravno v izogib izgovorom (poseg nepooblaščene osebe) pustil da so plato vgradili na servisu.


Plata MSI p43 NEO-F
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

St235 ::

ja, emisija ima čudne predstave o garanciji, smo mel enrkat resen spor okol garancijske nalepke.

Jaz bi na tvojem mestu zadevo sprintal in se probal zmenit, da tebe v bistvu njihove napake kaj dosti ne zanimajo in, če imajo oglaševano 36 mesečno garancijo so jo tudi dolžni zagotovit. Od tam naprej ti pa ostane samo še Urad za varstvo potrošnikov in pa lekcija, da naslednjič pregledaš papirje ko kaj kupuješ.

UNIVERZUM ::

Bom javil kakšen bo rezultat.

Glede papirjev- huh, če bi bila to trgovina, ki jo obiščem vsake toliko, bi še pogledal papirje. Tako pa, kot sem že omenil je to lokalni serviser/prodajalec, kjer smo skoraj že na "ti" (bonton pač zahteva nek nivo) in si nisem mislil, da bo "kompliciral". Mi pa zaenkrat še ni javil, da je plošča odpovedala in da mi bo ali pa ne uveljavljal garancijo, tako da kot je bilo že omenjeno, samo zbiram informacije kaj naredit če reče, da je ni. Pa ni bilo kupjeno direktno pri njih (emisiji). Ko mi je crknila Asuska, mi je pač ta serviser/lastnik rekel na kateri strani naj pogledam za plato, ki bi jo dal v comp, ker oni pač tam naročajo robo. Zato sem tudi lahko ugotovil kdo je uvoznik oziroma od katerega uvoznika sem dobil jaz plato (v Sloveniji so namreč trije uvozniki za MSI izdelke).

Pa nimam namena natisnit strani ampak sem povezavo shranil na usb in mu jo lahko izročim (v izogib izgovorom, da je bila slika obdelana).

hvala zaenkrat
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

UNIVERZUM ::

Mami plati so povedali, da še ni čas da odide v pokoj tako da sem dobil nazaj drugo (ali pa isto popravljeno). Se je pa s tem odpravila tudi neka druga težava, za katero sem že pred časom spraševal kako jo odpravit pa ni bilo prave ideje.

Se pa kljub vsemu ne morem znebiti občutka, da je pri njih na servisu zaposlen nekdo, ki bi bil bolj primeren za mehanika avtomobilov kot pa serviser za PC. Zlomljeno je bilo namreč krilce ventilatorja (potem prilepljeno nazaj s sekundnim lepilom) in odlomljeni pa sta bili tudi 2 plastični špički (na tačkah) pri pritrditvenem mehanizmu, zaradi česar so mi namestili nov/drug (malenkost boljši) hladilnik kot pa je priložen intelov (seveda proti plačilu). Trenutna temperatura znaša 41°C idle- s prejšnjim 31-35. Kar se pa tiče ventilatorja pa zaradi fizične poškodbe sedaj ne morem uveljavljati garancije (ja saj vem :D ampak če naj bi delal določeno obdobje potem naj bi delal). Ker je vent zaribal in to po dobrega pol leta.

No ja tačke sem že zamenjal :D pa bolje ventilator kot mama plata :P

edit:linki za lažjo predstavo ;)
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dnevni rok ter podjetja

Oddelek: Pomoč in nasveti
213876 (3062) LeQuack
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513732 (11404) kratos
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414071 (12007) solatko
»

Garancija

Oddelek: Loža
373500 (2426) Šimpanz
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110763 (8305) čuhalev

Več podobnih tem