Forum » Loža » Vinjeta - jo že imate?
Vinjeta - jo že imate?

USS Liberty ::
Jaz imam mal večji avto, punca ima Toyoto yaris, ki ni nek blazno velik avto, pa jo tista nalepka na šipi nič ne moti...
Enim pri nas itak nikol ne bi blo prav, pa tud če bi ble vinjete zastonj, pa bi zraven še tank bencina na mesec zastonj dobili...
Kar se pa tiče primerjav med Slo in Hr, kar se tiče kvalitete AC, bi rekel, da sta ena druga država nekje na istem nivoju, ki je še vedno dva razreda za normalnimi državami, kot sta Nemčija in Avstrija...
Enim pri nas itak nikol ne bi blo prav, pa tud če bi ble vinjete zastonj, pa bi zraven še tank bencina na mesec zastonj dobili...
Kar se pa tiče primerjav med Slo in Hr, kar se tiče kvalitete AC, bi rekel, da sta ena druga država nekje na istem nivoju, ki je še vedno dva razreda za normalnimi državami, kot sta Nemčija in Avstrija...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

imagodei ::
Hja, kamot bi namesto 10 dnevne uvedli 6 ali 7 dnevne za recimo 18 EUR.
Če si samo v tranzitu in se nimaš namena vračat oz. se boš vračal prej, kot v 6-7 dneh, ni nobenega problema. Večina severnih in severnozahodnih sosedov pa gre itak čez Slovenijo na počitnice na Hrvaško vsaj za en teden, tako da bi s 6 dnevnimi vinjetami dopustniki morali kupiti vsaj dve (36 EUR). Ali pa eno polletno, pa lahko konec leta pridejo še na počitnice v Kranjsko Goro.
Če si samo v tranzitu in se nimaš namena vračat oz. se boš vračal prej, kot v 6-7 dneh, ni nobenega problema. Večina severnih in severnozahodnih sosedov pa gre itak čez Slovenijo na počitnice na Hrvaško vsaj za en teden, tako da bi s 6 dnevnimi vinjetami dopustniki morali kupiti vsaj dve (36 EUR). Ali pa eno polletno, pa lahko konec leta pridejo še na počitnice v Kranjsko Goro.
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::
Jaz imam mal večji avto, punca ima Toyoto yaris, ki ni nek blazno velik avto, pa jo tista nalepka na šipi nič ne moti...
Enim pri nas itak nikol ne bi blo prav, pa tud če bi ble vinjete zastonj, pa bi zraven še tank bencina na mesec zastonj dobili...
Nekateri itak povezujete to da nas vinjeta moti s tem, da je zato ne bomo kupili!!!
To ni res, vinjeta je poceni in se jo splača kupit, tukaj sploh ni dileme. Vprašanje pa je zakaj je ne nalimat na tablico ali v desni spodnji kot šipe, kjer te manj moti kot direkt pred voznikom ali pa da plačaš cestnino za avtoceste kar pri registraciji in imaš to vpisano v računalnik, brez kakršnekoli nalepke, pa naj preverjajo cestarji preko računalnika.

djordjevic ::
USS Nimitz: Glede nemških avtocest ne bom komentiral, ker nimam nekih osebnih izkušenj, vsaj kar se avtoceste do Gradca tiče, pa ti zagotavljam, da imamo mi boljše, Hrvati pa še boljše avtoceste. Beton je mogoče res vzdržljivejši od asfalta, je pa neprimerno bolj tečno za poslušat drdranje vsakih 25 s, ko prideš na stik plošč.

BigWhale ::
Manj stroskov je s tvojim drdranjem kot pa s popravilom tako prometne ceste vsakih nekaj let, ker se asfalt 'zdrajsa'. :)

krneki0001 ::
Jaz sem tudi za betonske ceste na tak način da daš 70cm betona in potem 50cm asfalta. Ampak če nemce lahko pride cena kilometra avtoceste s tako podlago od 850.000 do 950.000 evrov, pri nas pa za poteptan pesek in od 15 do 25cm asfalta še dražje (kilometer avtoceste je v sloveniji malo čez miljon evrov), potem bi rekel, da pri nas več kot očitno kradejo, ali pa so storitve pri nas najmanj 2X dražje kot v nemčiji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()

Tear_DR0P ::
ker se asfalt 'zdrajsa'a zato se je beton v predorih brusilo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain

Reso ::
Beton je boljši kot asflat po enmu letu uporabe. Če se voziš po nemških cestah v dežju je oprijem tak kot je treba pri nas pa je vožnja udobna samo oprijema ni.

šernk ::
Jaz sem tudi za betonske ceste na tak način da daš 70cm betona in potem 50cm asfalta. Ampak če nemce lahko pride cena kilometra avtoceste s tako podlago od 850.000 do 950.000 evrov, pri nas pa za poteptan pesek in od 15 do 25cm asfalta še dražje (kilometer avtoceste je v sloveniji malo čez miljon evrov), potem bi rekel, da pri nas več kot očitno kradejo, ali pa so storitve pri nas najmanj 2X dražje kot v nemčiji.
to me je pa res presenetilo. 1km avtoceste pri nas stane več kot v nemčiji, sploh zato ker sem slišal že dosti ljudi govoriti da niso mogli verjet kako so gradili tam avtocesto. kam gre torej ves ta denar???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

AngelOfDeath ::
Jaz sem tudi za betonske ceste na tak način da daš 70cm betona in potem 50cm asfalta. Ampak če nemce lahko pride cena kilometra avtoceste s tako podlago od 850.000 do 950.000 evrov, pri nas pa za poteptan pesek in od 15 do 25cm asfalta še dražje (kilometer avtoceste je v sloveniji malo čez miljon evrov), potem bi rekel, da pri nas več kot očitno kradejo, ali pa so storitve pri nas najmanj 2X dražje kot v nemčiji.
to me je pa res presenetilo. 1km avtoceste pri nas stane več kot v nemčiji, sploh zato ker sem slišal že dosti ljudi govoriti da niso mogli verjet kako so gradili tam avtocesto. kam gre torej ves ta denar???
V žepe kam pa. Pa tudi kakšno vilo je treba zgradit... Kaj si pa ti mislil ???
edit: Slovnica

imagodei ::
No, to je spet problem monopola, ki ga ima pri nas majhna skupina ljudi in ga zagovarjajo močno nadpovprečno inteligentni osebki tega foruma, kot so npr. "username" (ki se prišteva v isto kategorijo, kot Thomas).
V državah, ki imajo vsaj enega do dva prebivalca čez 2 milijona in se ne poznajo ravno vsi glavni akterji med sabo; v državah, kjer je birokracija normalno velika in so javni razpisi pošteni in kjer vlada kolikor toliko normalna konkurenca (regulirana s strani države po modernih standardih tržnega gospodarstva), si pač nek izvajalec ne more privoščiti toliko sranja, kot pri nas nek SCT.
Če se zamuja z roki, če se na dan odprtja tunela posuva s stropa omet, če si neprimerno drag ipd., boš na javnem razpisu zmagal natančno trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več. Ceste bodo v bodoče gradili tisti, ki so za to usposobljeni, imajo poštene cene in ki stojijo za svojimi ocenami (predračuni) ter kasneje za svojimi izdelki (garancija) oz. v nasprotnem primeru plačajo penale.
V državah, ki imajo vsaj enega do dva prebivalca čez 2 milijona in se ne poznajo ravno vsi glavni akterji med sabo; v državah, kjer je birokracija normalno velika in so javni razpisi pošteni in kjer vlada kolikor toliko normalna konkurenca (regulirana s strani države po modernih standardih tržnega gospodarstva), si pač nek izvajalec ne more privoščiti toliko sranja, kot pri nas nek SCT.
Če se zamuja z roki, če se na dan odprtja tunela posuva s stropa omet, če si neprimerno drag ipd., boš na javnem razpisu zmagal natančno trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več. Ceste bodo v bodoče gradili tisti, ki so za to usposobljeni, imajo poštene cene in ki stojijo za svojimi ocenami (predračuni) ter kasneje za svojimi izdelki (garancija) oz. v nasprotnem primeru plačajo penale.
- Hoc est qui sumus -

jrtjtejtt ::
Ljubljana, 9. julija (STA) - Satelitsko cestninjenje je v Sloveniji s sistemom za elektronsko cestninjenje Viapan mogoče vzpostaviti že v drugi polovici prihodnjega leta, je povedal direktor promotorske družbe Telargo Bogdan Pavlič in dodal, da je celotna vrednost investicije vzpostavitve projekta ocenjena na 52,3 milijona evrov.
Tole z sta.
Pa še ena iz mladine:
Tole z sta.
Pa še ena iz mladine:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jrtjtejtt ()

Tear_DR0P ::
reso in BW
sam o tem nimam pojma - razen tega da obstajajo različni betoni - ampak zakaj hudiča je potem na slovenskih avtocestah beton postal gladek ko led, če pa zdrži več ko asfalt - a so napačnega namešali?
sam o tem nimam pojma - razen tega da obstajajo različni betoni - ampak zakaj hudiča je potem na slovenskih avtocestah beton postal gladek ko led, če pa zdrži več ko asfalt - a so napačnega namešali?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain

username ::
No, to je spet problem monopola, ki ga ima pri nas majhna skupina ljudi in ga zagovarjajo močno nadpovprečno inteligentni osebki tega forumaAha, eni še niso pozabili tiste teme, hehe.
So pa povsem pozabili na point, ki sem ga tam ene parkrat eksplicitno podal, pa se očitno nikoli ni prijel:
- monopol se lahko zgodi (kot rezultat) v pogojih svobodne tržne konkurence in takrat pač tako je, nimaš kaj (in po naravi stvari je samo prehodne/trenutne narave)
- lahko je pa posledica državno postavljenih zapovedi in/ali ovir - tedaj se ga pa znebiš, če se odstranijo taiste ovire in zapovedi.
In tudi tiste prve kategorije ikoli nisem zagovarjal kot nekaj, za kar bi si veljalo prizadevati ali bi si želeli - ampak le da v hipotetičnih prostotržnih pogojih nihče nima pravice ukrepati.
Velika razlika.
BTW, tale post lahko premaknemo v tisto temo, tlele pri vinjetah je tole OT.
močno nadpovprečno inteligentni osebki tega foruma, kot so npr. "username" (ki se prišteva v isto kategorijo, kot Thomas).Lepo (oziroma pravilno) da priznaš resnico.

I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Ted ::
Zakaj je avtocesta dražja pri nas kot v Nemčiji kljub relativno slabi kvaliteti?
Nekaj zaradi slabega načrtovanja, nekaj zaradi požrešnih izvajalcev, večinoma pa verjetno zaradi težavnejšega terena (veliko tunelov, viaduktov, sanacij plazov, hribovit teren) pa tudi zaradi razpršenega lastništva parcel in zemljišč. Pa še nekaj je. Nemci imajo znanje, poznajo materiale, poznajo zemljišča etc... Naši pa kaj drugega kot asfalt ne poznajo, fiasko s tuneli je dober primer.
Nekaj zaradi slabega načrtovanja, nekaj zaradi požrešnih izvajalcev, večinoma pa verjetno zaradi težavnejšega terena (veliko tunelov, viaduktov, sanacij plazov, hribovit teren) pa tudi zaradi razpršenega lastništva parcel in zemljišč. Pa še nekaj je. Nemci imajo znanje, poznajo materiale, poznajo zemljišča etc... Naši pa kaj drugega kot asfalt ne poznajo, fiasko s tuneli je dober primer.
Mah...

username ::
Glede nemških avtocest ne bom komentiral, ker nimam nekih osebnih izkušenj, vsaj kar se avtoceste do Gradca tiče, pa ti zagotavljam, da imamo mi boljše, Hrvati pa še boljše avtoceste.Jaz pa hrvaških avtocest ne poznam. No ampak zapelji se malo naprej od Gradca, je potem kar OK, pa tudi Šentilj-Gradec se mi ne zdi kaj posebno neugodna. Avtocesta Beljak-Celovec-Dunaj ali pa Dunaj-Linz-Salzburg je pa prav OK (slednja sploh).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Pyr0Beast ::
Registracija včeraj 295€ (Zavarovanje + registracija)
Tko, da vinjeta ni ravno nek velik strošek.
Gremo še malo po hrvaški, pa da vidim, koliko folk kej stane.
Tko, da vinjeta ni ravno nek velik strošek.
Gremo še malo po hrvaški, pa da vidim, koliko folk kej stane.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::
Vsi še vedno zahtevajo 10-dnevno vinjeto. Ko jo bomo uvedli za recimo 20€ bodo pa vsi neskončno srečni.
Po mojem bodo tuji turisti, ki grejo na Hrvaško za 2 tedna še bolj veseli... Za v eno smer kupiš eno, za nazaj ti le-ta že preteče in moraš kupit drugo. Plačaš 40€, kar je več, kot za 6-mesečno, ampak bodo srečni, ker smo upoštevali njihove želje in ne plačajo 35€ za pol leta, pa čeprav se peljejo po naših AC samo dvakrat...
Po mojem bodo tuji turisti, ki grejo na Hrvaško za 2 tedna še bolj veseli... Za v eno smer kupiš eno, za nazaj ti le-ta že preteče in moraš kupit drugo. Plačaš 40€, kar je več, kot za 6-mesečno, ampak bodo srečni, ker smo upoštevali njihove želje in ne plačajo 35€ za pol leta, pa čeprav se peljejo po naših AC samo dvakrat...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::
In zakaj mislite, da bo v primerjavi s polletno nesorazmerno draga 10-dnevna vinjeta rešila težavo, na katero nekateri opozarjamo?
Za primerjavo, avstrijske vinjete. Zanimiva razmerja.
10-Tages-Vignette: 7,70 Euro (bisher 7,60)
2-Monats-Vignette: 22,20 Euro (bisher 21,80)
Jahresvignette: 73,80 Euro (bisher 72,60)
Za primerjavo, avstrijske vinjete. Zanimiva razmerja.
10-Tages-Vignette: 7,70 Euro (bisher 7,60)
2-Monats-Vignette: 22,20 Euro (bisher 21,80)
Jahresvignette: 73,80 Euro (bisher 72,60)
https://dolhar.si/

BluPhenix ::
Ziga, ne pozabi, da ti sama vinjeta na AT avtocestah bolj malo pomaga, saj je potrebno plačati vsak malo daljši tunel. Če se že primerja cene bi bilo dobro upoštevati tudi cene tunelov.
JE pa seveda logično, če se uvedejo 10 dnevne vinjete, ki bodo cenejše od polletnih, se bodo letne podražile.
JE pa seveda logično, če se uvedejo 10 dnevne vinjete, ki bodo cenejše od polletnih, se bodo letne podražile.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Mare2 ::
Saj naš šentviški tunel bodo tudi posebej zaračunavali.
Le sedaj še ni dokončan zato še ni znana cena tunelnine. :)
Le sedaj še ni dokončan zato še ni znana cena tunelnine. :)

PJani ::
Vsak kubik proti požarnega ometa, k ga boš odpeljal ven ti bodo posebje računal!
HAHA, tale pa je ta buljš!The best of
C/C++

jrtjtejtt ::
Ziga, ne pozabi, da ti sama vinjeta na AT avtocestah bolj malo pomaga, saj je potrebno plačati vsak malo daljši tunel. Če se že primerja cene bi bilo dobro upoštevati tudi cene tunelov.
Če se sedaj postavim v kožo Avstrijcev, je to pravzaprav boljše. Tam vsaj tunel (izgradnjo, popravila, itd.) plačajo tisti ki ga uporabljajo, naše čudo od tunela (in še kakšno hišo, streho, itd.) pa samo slovenski davkoplačevalci - in to zelo drago.

WarpedGone ::
Resnici na ljubo, bodo z obstoječim sistemom vinjet nekaj več prispevali tudi tujci.
Če bi imeli tudi cenejše vinjete za krajši čas, bi njihov prispevek bil znatno manjši.
Če bi imeli tudi cenejše vinjete za krajši čas, bi njihov prispevek bil znatno manjši.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::
Kot sem rekel: 6-7 dnevne vinjete za 18 eur. Mogoče, če bi izračun pokazal da se splača, se uvede 10 dnevne za isto ceno, samo potem z dvakratnim zaračunavanjem lovimo samo tiste, ki bi ostali na dopustu več kot 10 dni. Ostali bi plačali pač eno 10 dnevno vinjeto.
Potem se najbrž dvigne cena vsaj letni vinjeti.
Potem se najbrž dvigne cena vsaj letni vinjeti.
- Hoc est qui sumus -

Gandalfar ::
Ne mores met 6-dnevnih. Ker s tem zamoris tudi domace ljudi, ki gredo za en teden na dopust. To pa ne bo slo skupaj s politiko ..

imagodei ::
Domači ljudje, ki namesto polletne ali letne vinjete kupijo 6-dnevno, naj bodo kar zamorjeni.
EDIT: S 6-7 dnevno vinjeto pa verjetno rešiš tudi problem tistih, ki jamrajo, da se po avtocesti peljejo samo 1x ali 2x letno. Če se peljejo samo enkrat (ali relacija tja-nazaj v roku 6-dni, npr. penzionisti na kak podaljšan konec tedna v toplice), bodo kupili 6-7 dnevno. Če se pelješ 2x letno (enkrat spomladi enkrat jeseni), boš pa ali kupil dve kratki vinjeti, ali pa eno polletno.
EDIT: S 6-7 dnevno vinjeto pa verjetno rešiš tudi problem tistih, ki jamrajo, da se po avtocesti peljejo samo 1x ali 2x letno. Če se peljejo samo enkrat (ali relacija tja-nazaj v roku 6-dni, npr. penzionisti na kak podaljšan konec tedna v toplice), bodo kupili 6-7 dnevno. Če se pelješ 2x letno (enkrat spomladi enkrat jeseni), boš pa ali kupil dve kratki vinjeti, ali pa eno polletno.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()

jrtjtejtt ::
Ne mores met 6-dnevnih. Ker s tem zamoris tudi domace ljudi, ki gredo za en teden na dopust. To pa ne bo slo skupaj s politiko ..
6 dnevne bi bile res malo mimo, 10 dnevne bi ble vredu, cena pa obvezno čez polovico sedanje polletne. Itak bi dmoačini hitr skapirali da je polletna ali pa letna pravi biznis. Mnogi tujci pa tudi, da je 10 dni premalo.

krneki0001 ::
10 dnevna 20 evrov,
20 dnevna 30 evrov,
polletna 35 evrov in
letna 55 evrov
Tole bi bile čisto normalne cene.
ampak tut če bi bila samo letna, še vseeno plačajo manj kot na avtocesti zagreb split (v obe smeri).
20 dnevna 30 evrov,
polletna 35 evrov in
letna 55 evrov
Tole bi bile čisto normalne cene.
ampak tut če bi bila samo letna, še vseeno plačajo manj kot na avtocesti zagreb split (v obe smeri).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()

globoko grlo ::
Ne vem, a ste že kaj komentirali predlog na HR za uvedbo vinjet, ampak men se zdijo oderuške. Mesečna bi bila 55e, letna 140e, 10-dnevna pa 27e. In pol se bunijo glede naših vinjet.
Pa kolk že košta vožnja od Zagreba do Splita?
Pa kolk že košta vožnja od Zagreba do Splita?

BlackHole ::
Hravati imajo "malo" več avtocest kot mi, zato je razumljivo, da so dražji. Je pa res, da jih imajo tudi avstrijci več kot mi, cene pa nekje podobne.
LP Marko

imagodei ::
Če bi uvedli 10 in 20 dnevne po zgoraj omenjenih cenah, bi imeli velik izpad prihodka, ki bi ga krili spet Slovenci oz. lokalci (da ne bomo delili na domačine in tujce) v obliki dražjih polletnih in letnih vinjet.
Če bo sedaj npr. 50.000 turistov (številko sem si glasno izmislil) plačalo po 35 EUR za polletno vinjeto, to znese 1.750.000 EUR prihodka. Če bi sedaj od 50k turistov polovica kupila 10 dnevno, četrtina 20 dnevno in četrtina polletno, poleg tega pa še 10% turistov kasneje še enkrat 10 dnevno, je prihodka (25.000 x 20 + 12.500 x 30 + 12.500 x 35 + 5.000 x 20 =) 1.412.500 EUR
Že tukaj je razlike za dobrih 300.000 EUR, na statističnem uradu pa lahko vidimo, da je v avgustu 2007 naše mejne prehode prečkalo preko 3 milijone avtomobilov s tujimi registrskimi tablicami. Če jih gre samo tretjina (1 milijon) na avtoceste in veljajo zgoraj napisana razmerja, potem je razlika v izpadu dohodka 35.000.000 EUR - 28.250.000 EUR = 6.750.000 EUR. V enem mesecu. In samo za "nelokalce".
Kje so potem še izgube za ostale mesece in izgube iz naslova domačega potniškega tranzita! Ta manjko bi bilo seveda treba pokriti; če rečemo da so cene 10 in 20 dnevnih vinjet pač takšne, kot si jih navedel, potem je to na račun polletnih in letnih vinjet (ki bi jih pretežno kupovali domačini).
Poleg tega so zgornje cene že v osnovi rahlo sporne in/ali pa je 20 dnevna vinjeta popolnoma odveč.
Če bo sedaj npr. 50.000 turistov (številko sem si glasno izmislil) plačalo po 35 EUR za polletno vinjeto, to znese 1.750.000 EUR prihodka. Če bi sedaj od 50k turistov polovica kupila 10 dnevno, četrtina 20 dnevno in četrtina polletno, poleg tega pa še 10% turistov kasneje še enkrat 10 dnevno, je prihodka (25.000 x 20 + 12.500 x 30 + 12.500 x 35 + 5.000 x 20 =) 1.412.500 EUR
Že tukaj je razlike za dobrih 300.000 EUR, na statističnem uradu pa lahko vidimo, da je v avgustu 2007 naše mejne prehode prečkalo preko 3 milijone avtomobilov s tujimi registrskimi tablicami. Če jih gre samo tretjina (1 milijon) na avtoceste in veljajo zgoraj napisana razmerja, potem je razlika v izpadu dohodka 35.000.000 EUR - 28.250.000 EUR = 6.750.000 EUR. V enem mesecu. In samo za "nelokalce".
Kje so potem še izgube za ostale mesece in izgube iz naslova domačega potniškega tranzita! Ta manjko bi bilo seveda treba pokriti; če rečemo da so cene 10 in 20 dnevnih vinjet pač takšne, kot si jih navedel, potem je to na račun polletnih in letnih vinjet (ki bi jih pretežno kupovali domačini).
Poleg tega so zgornje cene že v osnovi rahlo sporne in/ali pa je 20 dnevna vinjeta popolnoma odveč.
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::
Ne vem, a ste že kaj komentirali predlog na HR za uvedbo vinjet, ampak men se zdijo oderuške. Mesečna bi bila 55e, letna 140e, 10-dnevna pa 27e. In pol se bunijo glede naših vinjet.
Pa kolk že košta vožnja od Zagreba do Splita?
Glede na to, da se bodo tam večinoma vozili Evropejci, so pač dali evropske cene. =)
OM, F, G!

LuGi ::
Ja kaksne so ble pa naše na zacetku? Letna je bla vrtoglavih 200EUR+..preden niso bile znane fiksne cene.

Dami ::
Ja kako bojo Hrvati imeli vinjete, če nimajo niti avtocest?
Prosim reci, da je to sarkazm

Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

jrtjtejtt ::
Ja kako bojo Hrvati imeli vinjete, če nimajo niti avtocest?
Hrvati so verjetno v enem letu zgradil več km AC kot jih ima Slovenija v celoti.

Utk ::
Ne Hrvati, Francozi, Američani in ne vem kdo. Kako bo hrvaška država uvedla vinjete, če nima avtocest? So privat, privat property, razumeš?

Utk ::
Lahko pa kdo pokaže kak pameten (hrvaški) link na to temo. Ta ideja ni nova, je bla že pred 4 leti, pa je Sanader rekel točno to. Kako, če imamo pa n lastnikov?

Keyser Soze ::
Lastniki morda ne. Samo kdo ima pa pravico do upravljanja z njimi. Tudi ti nisi lastnik gostilne, jo imaš v najem, pa še vedno lahko zaračunaš postrežnino in malico.
S čimer našparaš solde za nakup dotičnega objekta.
S čimer našparaš solde za nakup dotičnega objekta.
OM, F, G!

Keyser Soze ::
PA je že kdo videl pogodbo med izvajalcem in RH, al se tam avtoceste gradijo kar tako, na privat zemlji?
Al so to samo take, medijsko napumpane informacije?
Al so to samo take, medijsko napumpane informacije?
OM, F, G!

Misak ::
nebivedu:
Zarad mene ima lahko vinjeto zalepljeno na zadnjem steklu, ali pa na notranjem vzvratnem ogledalu. Me ne zanima. Sploh se mi zdi neumno, da je točna lokacija predpisana, kot da se bo zdaj nek DARS-ov nadzornik stegoval skozi okno patruljnega avtomobila in preverjal, če imaš luknjice na pravih mestih in ob enem še preveril, ali je nalepka prava ali ponarejena. Itak je vseeno, kje bi imeli to nalepljeno.
Druga stvar je pa, da je to žal določeno. V redu, pač daš tja, kjer je nalepljeno. Kljub temu pa nekateri vijejo roke in se držijo za glavo, da jim je sedaj odvzet pomemben procent vidnega kota in da bodo zato 2x letno tarče trobljenja podivjane horde voznikov za njimi, ker bodo spregledali zeleno luč na semaforju.
Nič več napačno nalepljenih vinjet
Vlada je na današnji seji spremenila uredbo o cestninskih cestah in cestnini in tako omogočila, da vinjete ni nujno lepiti na točno določeno mesto. Precej voznikov je namreč vinjete nalepilo na napačen del vetrobranskega stekla (doslej je veljalo, da morajo biti na levem delu stekla), odslej pa jih lahko nalepite kamorkoli na steklu, je pojasnil prometni minister Radovan Žerjav.
Vir: Finance
(`\'ˇ.¸(`\'ˇ.¸ ~ ¸.ˇ\'´)¸.ˇ\'´)
´ˇ.¸SloCartoon.net¸.ˇ`
(¸.ˇ\'´(¸.ˇ\'´ ~ `\'ˇ.¸)`\'ˇ.¸)
´ˇ.¸SloCartoon.net¸.ˇ`
(¸.ˇ\'´(¸.ˇ\'´ ~ `\'ˇ.¸)`\'ˇ.¸)

c00L3r ::
Vinjete so čisto vredu tako kot so. Če naredimo 7 dnevne se bodo bunili tisti, ki gredo za 10 dni na dopust. Če naredimo 10 dnevne se bodo tisti, ko gredo za 14 dni. Če naredimo 14 ali pa 30 dnevne, se bodo spet bunili tisti, ki gredo samo za 1 ali pa 3 dni nekam. Zdaj jamrate, ko pa bo elektronsko cestninjenje pa bomo spet vsi plačevali več kot za celoletno vinjeto.
Pa to še. Letos gremo na Brač na morje torej nas bo avtocesta iz smeti Maribor, torej relacija Macelj -> Split in nazaj stala 2x27,03=54,06€. Za skoraj enak denar se lahko celo leto vozim po celi SLO.
Vinjete naj ostanejo tako kot so!!!
Pa to še. Letos gremo na Brač na morje torej nas bo avtocesta iz smeti Maribor, torej relacija Macelj -> Split in nazaj stala 2x27,03=54,06€. Za skoraj enak denar se lahko celo leto vozim po celi SLO.
Vinjete naj ostanejo tako kot so!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 54919 (38516) | Mare2 |
» | Odstranitev letne vinjete? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11951 (10451) | steklo |
» | Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 38657 (35819) | pegaso |
» | Vinjete 2009 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8230 (6214) | Buggy |
» | Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 40289 (26197) | moowy123 |