» »

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov

«
1
2

aZraa87 ::

Živjo.
Danes sem po internetu iskala nekaj kjer bi rada izvedela kje piše kaj storiti, če se računalnik pokvari med garancijo.
4 mesece nazaj sem kupila prenosni računalnik acer (nevem točne oznake). Sedaj se 2 tedna kar uporno ugaša. Ko se segreje se ugasne. Mislim da ventilator ne deluje pravilno in ne hladi računalnika, saj vem ko tipkovnica postane vroča da se bo kmalu ugasnil.;(
Seveda sem se odločila, da ga bom danes odnesla nazaj v trgovino, naj ga popravijo, vendar ko sem prišla v sluzbo mi je sodelavka svetovala naj se pozanimam malo o zvezi varstvu potrošnikov, saj naj bi mi pripadal nov računalnik, ker se je pokvaril med garancijskim rokom.;)
Ali mogoče kdo ve kaj o tem? Ali mi res pripada nov računalnik? Sodelavka je rekla, da je to slišala v enki oddaji na tvju.
Hvala za pomoč in lep dan še naprej**;) ;)

Dead_Eye ::

Nov prenosnik ti vsekakor ne pripada. So pa ga dolžni popraviti v roku 45 dni od dneva reklamacije. Če po tem roku ne dobiš nobenega obvestila ali popravljenega prenosnika lahko zahtevaš nov prenosnik.

Glede na to, da postane vroč je verjetno nekaj narobe s hlajenjem, ali je totalno zaprašen hladilnik ali je crknil ventilator.
The one and only

K0K0 ::

Do novega računalnika oz vračila odkupnine si upravičena če se ga ne da popravit oz ti ga ne popravijo v 45dneh. Kr tko pa ne boš dobila novega.

imagodei ::

Sicer nisem strokovnjak (jih je pa tukaj precej, tako pravih strokovnjakov, kot "strokovnjakov") s področja zakonodaje, ampak mislim, da je tvoja kolegica tukaj močno v temo brcnila...

Za vsak izdelek v garanciji velja, da ti mora v garancijskem roku proizvajalec oz. serviser nuditi brezplačen servis za vse napake, ki so posledica napake proizvajalca oz. so plod normalne uporabe. To pomeni, da ti ga mora POPRAVITI oz. zamenjati okvarjen del naprave. Je pa to še daleč od zamenjave cele naprave. Do tega pride, če proizvajalec v zakonsko določenem roku ni zmožen odpraviti napake. Običajno je to v 45 dneh od prejema na servis.

Ne vem, zakaj bi bilo pri prenosnikih drugače... ?

EDIT: popravil 40 dni na 45
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

aZraa87 ::

U najlepša hvala za odgovor.
To kar se tiče roka 45 dni vem, da če ga v tem roku ne popravijo da mi pripada nov računalnik, glede tega da takoj dobim novega sem bila pa v dvomih:P malo me je sodelavka zbegala.
Zgleda sem naletela na zelo slab računalnik, če je po 4h mesecih že zaprašen, pa vedno je v torbi kadar ga ne uporabljam. Itak pa karkol kupim v tej trgovini imam probleme z aparati ni bilo ne prvic ne zadnjič. Najlepša hvala se enkrat. Lep dan caw;)

aZraa87 ::

hehehehehehe imagodej... "v temo brcnila" :P zgleda da je res, upam da nebo nogo zlomila ;)

Dead_Eye ::

Novega dobiš, če ti takoj po nakupu ne dela oz. 8 dni če se ne motim. Po tem roku pa se zadeve popravlja(servis). Novo zadevo lahko tudi zahtevaš, če ima stvarno napako(cela serija prenosnikov,...).
The one and only

Vikking ::

Mene zanima kaj pravi ZOP.
Če naročiš blago (mimovrste), plačaš po predračunu, rok dobave zraven njihovega izdelka piše do 5 dni. Po 5 dneh dobim obvestilo da izdelka nimajo na zalogi in da ga bdo poslali takoj ko ga bodo dobili. Od plačila računa preteče že 14 dni. Pišem jim obvestilo, da opremo nujno potrebujem in naj mi podajo rok do katerega časa mislijo poslati, če ne želim da se plačilo stornira. Dobim obvestilo da izdelka še nimajo. Nobenega časovnega okvirja. Trenutno je že 20 dni od plačila.

vprašanje: Kdaj lahko zahtevam da se naročilo stornira, povrnejo plačilo in zamudne obresti.

Dead_Eye ::

Po mojem že po 5-ih dneh.
The one and only

AngelOfDeath ::

Pozdravljena

Po zakonu imaš možnost uveljavljat garancijo ali pa stvarno napako na izdelku. Če uveljavljaš garancijo, ima servis 45 dni časa da odpravi napako.

Če uveljavljaš stvarno napako ti pa morajo v 8 dneh pismo sporočiti njihov odgovor na tvojo zahtevo.
Zahtevaš lahko:

odpravi napako na blagu ali
vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali
vrnitev plačanega zneska.

Glede na to da je od nakupa manj kot 6 mesecev, bi jaz na tvojem mestu uveljavljal stvarno napako.




Napaka je stvarna:



· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;



· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;



· če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;



· če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Lp
edit: Slovnica

kekz ::

Stvarno napako lahko uveljavljaš, če proizvod že od nakupa dalje ni v skladu z deklariranim. Torej, če bila stvar že nova pokvarjena.
Stvarno napako lahko uveljavljaš 2 leti od nakupa (kar je običajno dlje, kot je garancijska doba = 1 leto).
Prvih pol leta je breme dokazovanja o obstoju/neobstoju stvarne napake na strani prodajalca. Torej ti mora on dokazati, da je bila zadeva ob prodaji brezhibna.

residual ::

vzami sesalec ali kompresor ter prepihaj ventilator, spodaj na laptopu... verjetno je poln prahu in ne zmore več normalno hladiti CPU zato se pregreva in izklaplja. Kolega je imal podobne probleme in mu sedaj dela BP.

je pa res da je star samo 4 mesece, mogoče je tudi kaj s plato ali slab stik med CPU in hladilnikom - servis.

andromedar ::

Če je prenosnik star 4 mesece, ti vsekakor pripada nov - lahko zahtevaš, da ti ga takoj zamenjajo z drugim ali vračilo kupnine. Ni ti treba pristati na to, da ga bodo popravljali (preberi si ZVPOT (zakon o varstvu potrošnikov, Obligacijski zakonik... - vse imaš na netu - išči Uradni list RS), saj v primeru, da je napaka nastala v 6 mesecih od nakupa, obstaja zakonita domneva, da je napaka obstajala pri prodaji. In tega ti ni treba dokazovati.
Pozor: v tem primeru ne uveljavljaš svojih pravic iz naslova garancijskega jamstva, ampak je potrebno uveljavljati stvarno napako.
Eh?

AngelOfDeath ::

@kekz

Prvi del tvojega odgovora je zavajajoč:

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
edit: Slovnica

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Samo, počasi fantje...

Kaj pa je stvarna napaka pri prenosniku? To, da ti v ohišje vleče prah in da ventilator ne more hladiti CPU-ja?

Če gre za napako pri proizvodnji, ja. Če pa je ventilator zasmeten zaradi normalne uporabe, pa nekako ne, aneda?

Poleg tega - če bi šlo za stvarno napako, ki (kot pravi kekz) že od nakupa dalje ni v skladu z deklariranim, potem se je PC izklapljal že prvi teden? Kdo pa ob takšni napaki nosi svoj prenosnik na servis 4 mesece? Breme dokaza je morda res na strani prodajalca, samo če se je na PC prvih nekaj mesecev uspešno lahko naložilo Windows, Office in še kakšen drug program, očitno na začetku ni bilo težav s pregrevanjem, ka-li?
- Hoc est qui sumus -

sniffo ::

imagodei ::

stvarna napaka... ?
- Hoc est qui sumus -

BlackHole ::

vprašanje: Kdaj lahko zahtevam da se naročilo stornira, povrnejo plačilo in zamudne obresti

Nisem 100%, ampak po moje ga lahko storniraš še preden se 5 dnevni rok izteče, saj preko interneta lahko kupljen izdelek vrneš kadarkoli v roku 14 dni (ali je 8) brez razlage, v zameno za denar.
LP Marko

Kolos ::

Acer vsaj moj model 5315 ima isto napako, nepravilno delovanje ventilatorja, ter s tem posledično ugašanje računalnika.
Rešitev je obvezna prisotnost programa ePowerManager

Dobiš ga na Acer Europe

Chessman ::

spet sami pametni na delu

Stvarna napaka pa zaprađen ventilator ??
Glede na to da se sicer ventilator ne bismel toliko zaprašiti da ne bi deloval normalno v 4 mesecih je lahko kriva tudi nepravilna uporaba, če računalnika ne uporabljaš v prahu tudi ta ne more priti v ventilator.
Vem da je to pretirano ampak sem videl dva identična računalnika priklopljena ist dan enega pri kolegu doma druga pa v službi. Oba dela 24/7 in po pol leta v enem računalniku za 2 prsta praha v drugem nič. Torej je zdaj to stvarna napaka če je eden deloval v bolj prašnem okolju ??

Kolos:: praviš da ima tvoj prenosnik isto napako, pa da moraš uporabiti zato program. To ravno ni napaka, zato pa imajo program. Tukaj je čisto isto kot da bi trdil da ti ne deluje zvočna kartica pa da moraš uporabiti driver da ti ačne delovati.

Mr.B ::

Ti kar reči stvarna napaka, pa pusti prenosnik tam, pa se naslednje pol leta pričkaj ali je ali ni.... Potem pa si kupi novi prenosnika, pa boš na koncu imel dva, takega s stvarno napako, pa takega novega, v upanju brez stvarne napake...

Če bi bilo tako enostavno uveljavljati stvarno napako, bi imel na vsake štiri mesece nov avto, nov računalnik, nove čevlje, nov telefon, ker v končni fazi imajo vsi stvarno napako, če ne drugega redna uporaba….
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

andromedar ::

Mr.B -> Pa da ne boš mislil, da se to ne dela... jaz sicer ne, ampak v prejšnji službi sem imel opravka s takimi, ki so to delali - in to popolnoma legalno, zaščiteni z zakoni, ki ščitijo porošnika.
v prvih 6 mesecih od nakupa si lahko IZMISLIŠ kakršnokoli napako. Kot potrošniku ti te napake ni potrebno dokazovati, saj obstaja zakonita domneva, da je napaka bila že ob nakupu. (Pa niti slučajno tega ne odobravam)
Nasprotno lahko prodajalec (serviser...) v 30 dneh dokaže NEOBSTOJ stvarne napake - seveda z izvedeniškim mnenjem zapriseženega sodnega izvedenca - ki pa je zeloooo drag (nazadnje ko sem ga naročil je stal preračunano 350€ - šlo se je za pregrevanje prenosnika - zanimivo ista tema). Vse to samo, če obstaja spor o obstoju napake (če ni spora o obstoju napake, mora prodajalec zadevo itak v 8 dneh zamenjat ali vrniti kupnino).
In ko je izvedenec dokazal da napake res ni, je to ostal strošek naše firme. Stranka pač ni imela prav in za njo ni bilo nobenih finančnih posledic.
Takšen postopek je potrdil tudi tržni inšpektor.

Torej, ne vem če sem jim splača vložit 350€ v dokazovanje neobstoja napake...

Ampak fantje (in dekle), PROSIM ne tega izkoriščat, če napake NI...prodajalci so tudi samo ljudje, ki se borijo za svoje plače

lp
Eh?

aZraa87 ::

Kolos
Točno ta računalnik imam tud js in točno taka napaka je na njem in tud točno ta program rabi,;) to so mi včeraj rekli v trgovini, ko sem ga nesla zazaj Epower...
Baje da računalnik ne podpira windowsXp in zato je treba naložiti programe in driverje takšne in drugačne, vendar ta program smo naložili in prav nič ne pomaga, saj imas posebna navodila na neki interneti strani po katerem postopku naloziti programe kaj prvo kaj drugo kaj zadnje naloziti, in sedaj je potrebno moj racunalnik formatirati in po tem postopku nalagati programe.. obup:|
če nebi doživela nebi vrjela da je men ventilatorjem in windowsi povezava takšna,... bomo videli kaj bo ko vse ponovno naložimo...
pozdravljeni

aZraa87 ::

andromedar
Vem da prodajalci niso krivi zato ker je moj računalnik pac v takem stanju kot je,... vendar ko sem js kupovala računalnik me je prav on prepričal da je to najboljše zame naj pocakam, ker mi ga je naročil, saj so bili takrat v neki akciji ampak ga je bilo potrebno naročiti, najprej je rekel 1 teden cez 1 teden se en teden...itd ko sem po 3h tednih prišla odločena da bom vzela hpjev prenosnik ali kateregakoli drugega saj nisem potrebovala nekaj ekstra samo za šolo je se vedno ustrajal, in vceraj mi rece da je on vedel da se ta program mora naloziti ce hocem da racunalnik pravilono deluje, zakaj mi potem takoj na zacetku ni povedal da to potrebujem, ce je vedel? :\ kar se tega tice krivim samo njega, zdaj je kar je, vem da v tej trgovini ne kupim vec niti navadnega cdja :)) ;)

Mr.B ::

andromedar, dobis v pisni obliki od proizvajalca generični dokument, in to je to. Naj se žali na HP, IBM, DELL.. Potem mora stranka dokazovati nasprotno, pa težiti prodajalcu, da je prenosnik njemu padel na tla, bla bla bal..
V večini primerov, ko dobijo potem taki godpodje priporočeno pošiljko s strani odvetnika, zradi blatenja, se zadeve v večini primerov pozabijo, kar naenkrat je vse v redu...
Res pa je da stane uvoznika prenosnik za 700€ prodajne cene v trgovini cca 200€, z vsemi dajatvami, … Za neke mp3 playerje pa je jih dobi itak celi zaboj, in se smatra da je toliko defektnih, in se ne sekirajo…
Res pa je, da če kupiš brand name računalnik, dobiš tudi po 5letih identičen računalnik.. Tako da kar navalite, in upajte, da po treh letih nimajo več delov..
In prva stvar, ko povprašaš stranko, zakaj je čakala pol leta, je ponavadi sem nujno rabila, sedaj pa ne pa imam ravno čas, da je J*
Ko pride inšpektor v bajto težiti zakaj pa niste delali v skladu z zakonodajo, rečeš, HP je prodal v pol leta 200k prenosnikov, in to je edini prenosnik, za katerega stranka trdi da ima ta problem, bla bla bla… tu se stvar zaključi, saj inšpektor še HP pokliče, in mu odgovorijo z generičnim mailom, potem pa je

Ampak kot sem rekel, dobavitelja, stane manj da stvar zamenja, kot pa da se nekdo v podjetju ping ponga…
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

molotov ::

... vendar ko sem js kupovala računalnik me je prav on prepričal da je to najboljše zame ...

Ko boš naslednjič kupovala računalnik rajši uprašaj tukej na forumu kašnega kupit ;)

Od prodajalcev nikoli neboš dobila nekega objektivnega mnenja, ker je pač njegov cilj, da čimboljše proda.

andromedar ::

aZraa87:
Ne poskušam braniti tega prodajalca, saj premalo vem o celi situacij, ampak:

A si kupila prenosnik z operacijskim sistemom vred?
- če ja, potem imaš Visto (to je edino kar je v prodaji) in nimaš teh problemov.

Ali si mu povedala, da misliš naložiti XP ?
- če ne, pol je logično sklepal da boš imela Visto 8itak se samo to da kupiti) - zato tudi ni podpore za XP

molotov: se vsekakor strinjam

LP
Eh?

Zgodovina sprememb…

kekz ::

> Res pa je da stane uvoznika prenosnik za 700€ prodajne cene v trgovini cca 200€, z vsemi dajatvami,...

Ja, pajade. Marže pri računalnikih za rajo so prav ušive.


> Res pa je, da če kupiš brand name računalnik, dobiš tudi po 5letih identičen računalnik..

To se je tudi meni vedno zdelo precej butasto, da so v npr. pentiumskih časih HP-jevci še kar 486-ke šibali.
Tudi zdaj se lahko še marsikdaj čudiš, če se poglobiš v drobovje, kako da še ne poznajo npr. DDR2 pomnilnika.
In točno prav danes me sprašuje stranka, ali se splača vzeti DDR2-533 ali je vseeno, če je 400, ko so ji ponudili brand name računalnik in ji dali tole na izbiro.

aZraa87 ::

molotov... saj pravim da nisem potrebovala nevem kaksnega racunalnika, da ga potrebujem samo za šolo, seminarske, diplomske, zapiske,... brez skrbi sem par kolegov vprasala pa so reki da je za moje potrebe ta racunalnik uredu, ce bi gledala po forumih... vsak svoje hvali, ali pa bi mi po moznosti priporocili takega za katerega nebi imela dovolj financnih sredstev, ce razumes, :P

aZraa87 ::

andromedar
seveda je vedel da mislim naloziti windows xp se svetoval mi je naj jih nalozim, saj baje vista na podpira nekaterih programov, na tem racunalniku so bili linuxi in mi je celo on v trgovini spremenil nekaj v biosih, saj tako je rekel, kr mirno racunalnik je drugace ful dober, problem je v tem da je on hotel se zasluziti 50€ saj je hotel on naloziti windows vendar mi ni bilo potrebno placati se 50€ ker smo zrihtali tudi brez njega, racunalnik je delal 3 mesece kot ura, sedaj se je pa zacel ugasati in segrevati zadnja 2 tedna, zakaj se ni ze prej, ko je bil prizgan po cele dneve, ali pa je bil v mirovanju, vseeno hvala za pomoc, naslednic vas vprasam za nasvet tu na forumu obljubim ;) ;)

andromedar ::

Potem si pa res lahko jezna na prodajalca >:D
Eh?

aZraa87 ::

heheee:D
to bom uzela kot nasvet ;)

zk_eu ::

Nisem želel odpirati nove teme.

Dal sem na popravilo HP računalnik pavilion, ker mi je slabše prijela tipka 8. OK razumljivo menjali so mi tipkovnico, kar pa ni razumljivo mi, da so mi menjali zraven še LCD zaslon.

No stvar je taka. Kamera, ni veš tako lepo v liniji, ko je bila prej, ampak je notri krivo postavljena, druga stvar mogoče imam privide ampak LCD ima slabšo ostrino. Zadnja in najbolj moteča stvar je pa, da imam na tipkovnici dobesedno cenene tipke, ki jih ponavadi dajejo na računalnike klase compaq oz. ne vem vem do 300€ in še take tipke so, da se mi bodo črke v roko pol leta ziher zabrisale.

Torej stvar mi je definitivno vrnjena poslabšana, kakšne pravice imam. Zakon o varstvu potrošnikov o tem nič ne pravi. LE mogoče sem našel za kamero en člen, na katerega bi se lahko skliceval, kaj pa lahko naredim za tipkovnico?

Res prosim za pomoč, najlepša vam hvala.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Furbo ::

Težko verjamem, da bi bila tipkovnica iz cenejšega prenosnika kompatibilna z enim prenosnikom iz višjega razreda.

LCD ima težko slabšo ostrino, preveri če ga imaš na pravi ločljivosti.

Kakšne člene pa rabiš? Če kaj niso v redu popravili neseš nazaj in zahtevaš odpravo napak.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

zk_eu ::

Ok malo slabše sem se izrazil, tipke so cenene in to že na dotik, pač v rangu enga cenenga prenosnika sem mislil in izdelek ja daleč takšen, kot sem ga oddal že na videz in imam zamaknjeno kamero. Mislim sem, da je fajn imeti pravno podlago za to :)
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Furbo ::

Joj, a tud za it na wc iščeš pravno podlago?

Jasno je, da ti ga morajo dobro popraviti in če nisi zadovoljen greš nazaj in zahtevaš, da napake odpravijo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

St235 ::

Super, človek vpraša za pravno podalgo in trol veselo nabija.

Pravno podlago najdeš v Zakonu o varstvu potrošnikov.

RejZoR ::

zk_eu je izjavil:

Nisem želel odpirati nove teme.

Dal sem na popravilo HP računalnik pavilion, ker mi je slabše prijela tipka 8. OK razumljivo menjali so mi tipkovnico, kar pa ni razumljivo mi, da so mi menjali zraven še LCD zaslon.

No stvar je taka. Kamera, ni veš tako lepo v liniji, ko je bila prej, ampak je notri krivo postavljena, druga stvar mogoče imam privide ampak LCD ima slabšo ostrino. Zadnja in najbolj moteča stvar je pa, da imam na tipkovnici dobesedno cenene tipke, ki jih ponavadi dajejo na računalnike klase compaq oz. ne vem vem do 300€ in še take tipke so, da se mi bodo črke v roko pol leta ziher zabrisale.

Torej stvar mi je definitivno vrnjena poslabšana, kakšne pravice imam. Zakon o varstvu potrošnikov o tem nič ne pravi. LE mogoče sem našel za kamero en člen, na katerega bi se lahko skliceval, kaj pa lahko naredim za tipkovnico?

Res prosim za pomoč, najlepša vam hvala.


Za kamero je jasno, da morajo porihtat, kar pa se tiče tipkovnice, če je slednja slabše kakovosti kot tista, ki si jo dobil ob nakupu imaš pravico zahtevat, da ti vgradijo zadevo take kakovosti kot je bila ob nakupu. Plačail si dobro tipkovnico ne nek cenen krš, ki si ga nato dobil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

fosil ::

Lahko je bil na delu neroden serviser, najprej je pri menjavi tipkovnice poškodoval zaslon, nato pa pri menjavi zaslona premaknil kamero ali pa jim je prenosnik padel na tla ali kaj podobnega :)
S kamero ne bo problema, jo je treba samo mal zasukat.
Tipkovnico pa zahtevaj taka kot je bila. Mogoče je nimajo na zalogi in bo treba počakat. Pojdi tja in se zmeni. Za začetek probaj na lep način.
Tako je!

solatko ::

fosil - tudi če je na delu neroden serviser, mora servis ugraditi originalne dele za tip računalnika, ki so ga dobili v popravilo.
nx7400 - Če ti je na prenosniku slika slabše kvalitete, potem so pač ugradili cenejši displey. Reklamiraj toliko časa, da bodo zadevo poštimal in bo enaka originalu. Ne pusti se jim nategnit. Prijavi servis na HP uvoznika, morda imajo stalno tako prakso. Če jim je prenosnik slučajno padel na tla, se verjetno na ohišju pozna. Dobro preglej, saj je v nevarnosti, da preneha delovati, še kaj drugega in ne samo ekran.
Delo krepa človeka

zk_eu ::

Gre za HP Slovenija!!!, jaz sem zgrožen, žal mi je da sem dal popravit, ker tista tipka 8 skorajda ni bla moteča, pač rekel sem si zadnje par dni garancije, pa še na dopust sem šel, oni ga poberejo na domu in pripeljejo, zakaj pa ne, če mi pripada.

Pojasniti mi ni mogla zakaj so mi zaslon menjali, ko sem poslal slike, so rekli, da ni dovolj trdnih dokazov (sedaj mogoče Furbo zastopiš, zakaj sem iskal malo več upore v členih). Za tipkovnico je rekla, da za mojega prenosnika je ni več in da te vgrajujejo tudi v nove prenosnike, nakar sem rekel, da naj se ne heca, ker dela na HP Slovenija in da dobro ve kakšne tipkovnice imajo novi prenosniki. No operaterka je dala zadevo naprej in sprožla pritožbo, na kar me bodo še kontaktirali. To je za enkrat to, sporočim kaj bo.

Žalostno :(
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

fosil ::

Ne vem če HP slovenija sam popravlja.
Verjetno to potem pošljejo nekemu pooblaščenemu servisu.
Tako je!

Šimpanz ::

Servis za Pavilone je v tujini tako da se notesnika pošilja tja.

solatko ::

V vsakem primiru imaš pravico do enakega izdelka, kot si ga plačal. Če so menjali nekaj, kar je pri tebi delovalo in to celo s slabšim produktom, ti morajo računalnik spravit v prešnje stanje ali pa zamenjat z novim, enakim. Reklamacija in prijava za ZP.
HP Slovenija dela kar fino negativno reklamo za to firmo, bi bilo fino še centralo za EU obvestit o težavah z njihovim izdelkom.
Delo krepa človeka

zk_eu ::

No sem napisal pritožbo, pa sporočim kako se je izšlo, več bo znano drugi teden. Sem pa totalno razočaran nad HP, do sedaj sem bil vedno navdušen. Aja fosil in Printer, imasta prav, servis je na Madžarskem.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Dule216 ::

Pozdrav vsem!

Zanima me ena stvar: Dne 18.1.2011 sem kupil nov računalnik (zaenkrat firme še ne bom imenoval), pa se mi je spetembra letos pokvaril. Nesel sem ga v popravilo nazaj, kjer sem ga kupil. Čez dva dni so mi vrnili - pokvarjenega (je ugašal ipd). Dne 23.septembra 2011 sem nesel PC nazaj na popravilo z vsemi računi in Garancijami (je seveda še v garanciji). Tu so ugotovili, da je v okvari matična plošča (zanjo sem kasneje zvedel,da je zadnja v Evropi),ter procesor. Oboje so poslali na firmo, kjer so ju izdali. Do tu je vse OK. V nedeljo 23.10.2011 poteče 30 dni, ko sem PC dostavil v popravilo.Na moje klice se na vse načine izogibajo ipd. Zanima me: - 45 dni bo minilo 6.11.2001 (tu gre za koledarske dneve)
- ali se teh 45 dni šteje od dneva, ko sem PC skupaj s škatlo matične plošče (ne vem zakaj igra ta škatla tako vlogo, saj jo le redko kdo čuva po vgradnji), ali od dne, ko je prodajalec oz. serviser poslal te dele nazaj v firmo, kjer ju je sam nabavil in mi kasneje prodal?
- kaj potem, če po preteku 45. dni ne dobim svojega deluječega računalnika? oz kake stare dele v njem?

Besede serviserja, pri katerem sem kupil CEL PC z vso softver opremo, pa so bile: "Saj vas nismo sili,da to kupite!" Ali moram jaz kot kupec res vedeti, da je ta matična plošča zadnja in edina v Evropi in da jih ne delajo več?

Tako, do nadalnjega čakam in upam na kak pameten nasvet.

LP Dule

Furbo ::

Če ti po 45 dneh ne popravijo lahko zahtevaš novega ali vračilo kupnine.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

St235 ::

Šteje 45 dni od kar jo je dobil servis oziroma dajalec garancije, če si dal prodajalcu. Drugače je bila sprememba zakona tako da teh 45 dni teče od dneva ko si zadevo dal prodajalcu. Sam to je bilo pred kratkim taka da ne vem ali si dal pred ali po spremembi zakona.

V vsakem primeru pa pa je max 45 dni od kar je zadevo v roke dobil dajalec garancije oziroma pooblaščen serviser.

Furbo te zavaja, po 45 dneh si upravičen do novega oziroma ekvivalentnega izdelka, nikakor pa ne do vračila kupnine.

lopov ::

zk_eu je izjavil:

No sem napisal pritožbo, pa sporočim kako se je izšlo, več bo znano drugi teden. Sem pa totalno razočaran nad HP, do sedaj sem bil vedno navdušen. Aja fosil in Printer, imasta prav, servis je na Madžarskem.


Vsak model laptopa ima dokumentiran spisek sestavnih delov s pripadajočimi številkami (part number = P/N = p#). Tipkovnica ima na spodnji strani nalepke s podatki in lahko primerjaš, če ustrezajo dejanskemu stanju. Čisto verjetno, da za nek model obstaja več tipkovnic različne kvalitete -- recimo da so vmes spremenili proizvodni proces in je nova lažja na račun kvalitete, upogljivosti, občutka pri tipkanju.

Dule216 ::

Glede na to, da gre v tem primeru kot za dajalca garancije in prodajalca za isto osebo kot tudi servis, bom počakal đe teh nekaj dni. Hvala! LP Dule
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914280 (7502) solatko
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486608 (5151) Seljak
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012386 (9504) solatko
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24025628 (15492) lmfao
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887112 (5702) Zheegec

Več podobnih tem