Forum » Na cesti » mini avtomobili
mini avtomobili
DimmniBurek ::
V trgovini
poglej na avto.net
NE kupit tega, ker samo oviraš promet in še nuporabno je in drago
poglej na avto.net
NE kupit tega, ker samo oviraš promet in še nuporabno je in drago
There Is No Stronger Drug Than Reality
Avenger ::
Huh, najprej sem prebral 'velikosti smrtna'.... Za malo večjo varnost se verjetno splača dodat tistih nekaj fičnikov...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
WarpedGone ::
Daljše je bolje? Sigurno? Smart crash test
Ampak varnost se plača, zato je Smart dražji (in varnejši) kot marsikatera korejska jajca.
Ampak varnost se plača, zato je Smart dražji (in varnejši) kot marsikatera korejska jajca.
Zbogom in hvala za vse ribe
Avenger ::
V tvojem linku je jasno le to, da ob trku pri 70 mph v betonski blok Smart ne razpade na prafaktorje. Potniki ne preživijo in za moje pojme imajo (malo) večje možnosti v večjem avtu, ki lahko absorbira močnejši udarec.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
WarpedGone ::
Hja, če sta kdaj kej hodila k kaki fiziki, vesta kakšne morajo biti sile da se na 1 metru ustaviš iz 20 m/s na 0 m/s. Noben in nikaršen avto tega ne more spremenit - razen če se izogne oviri.
Razlika se pokaže, ki ti v enem avtu kolo porine v koleno al pa volan v trebuh, v kakem drugem avtu pa recimo ne. Ali se to zgodi ali ne ni odvisno od dolžine havbe ampak od strukture tistega pod njo. To je point linkanega testa. Smart je kljub svojim skrajno miniaturnim dimenzijam bol trden kot marsikateri večji in navidez varnejši avto kjer dobiš celo armaturo v trebuh (poiščite si teste Aveo-ta).
Drugače se pa male avte kupuje tam kjer velike - pri avtohišah, prek oglasov etc. Nobena magija ni to.
Razlika se pokaže, ki ti v enem avtu kolo porine v koleno al pa volan v trebuh, v kakem drugem avtu pa recimo ne. Ali se to zgodi ali ne ni odvisno od dolžine havbe ampak od strukture tistega pod njo. To je point linkanega testa. Smart je kljub svojim skrajno miniaturnim dimenzijam bol trden kot marsikateri večji in navidez varnejši avto kjer dobiš celo armaturo v trebuh (poiščite si teste Aveo-ta).
Drugače se pa male avte kupuje tam kjer velike - pri avtohišah, prek oglasov etc. Nobena magija ni to.
Zbogom in hvala za vse ribe
Avby ::
Meni je v linku vidno le eno.
Oba avta sta se odrezala približno enako? Superiornosti Smarta napram drugemu avtomobilu pač ne vidim?
Oba avta sta se odrezala približno enako? Superiornosti Smarta napram drugemu avtomobilu pač ne vidim?
DimmniBurek ::
Warped One-> razlika je če se pri isti hitrosti testa ustaviš v 1m(pri smartu) ali v 2m(pri Marcedesu S klase ali npr. BMW 5,7)
Kukr vem on sprašuje za one mal prdalce ki jih lahko voziš z izpitom za moped...
Kukr vem on sprašuje za one mal prdalce ki jih lahko voziš z izpitom za moped...
There Is No Stronger Drug Than Reality
Phoebus ::
Warped1: ni glih tako kot praviš. Avto z metrom pleha bo ta pleh mečkal nekaj časa in absorbiral nekaj energije. Smart je betonski blok ki ne požre nič energije.
Podobno kot- ali ti da nekdo šamarčino z opeko ali lubenico podobne mase; pri lubenici, ki bo absorbirala nekaj energije, te bo manj bolelo.
Kar se tiče prdalic, pravi se jih Aixam in jih po strahotni ceni prodajajo na www.aixam.si.
Podobno kot- ali ti da nekdo šamarčino z opeko ali lubenico podobne mase; pri lubenici, ki bo absorbirala nekaj energije, te bo manj bolelo.
Kar se tiče prdalic, pravi se jih Aixam in jih po strahotni ceni prodajajo na www.aixam.si.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
T0RN4D0 ::
Smarta podpiram, oziroma normalne majhne avtomobile, z motorji primernimi za normalno vožnjo. Če imaš v mislih pa tiste jajce s petimi kilowati, bi jih blo pa po mojem treba prepovedat v prometu.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
T0RN4D0 ::
Smart je glede na svojo velikost po mojem mnenju glede varnosti neverjetno dobro narejen, je pa dejstvo da taka škatlca pač v trku s kakšnim tako popularnim SUVom odleti kot bi brcnu žogo (medtem ko se kakšen poceni supermini avto zloži na pol metra) :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Avby ::
Zato ker filmček ni dokazoval superiornosti ampak je spodbijal inferiornost.
Tudi tukaj žal morem reči da se ne strinjam.
Kaj reče na koncu filmčka? Ni variante da je človek ne bi odnesel z hudimi poškodbami ker telo takega udarca preprosto ne zdrži.
Torej to je ta kompromis. Kletka je grajena na trdnost ampak to za posledico pomeni, da se sile ki se sprostijo ob trku ne absorbirajo dovolj, da sunek ne bi bil lahko bi rekli tudi usoden.
Roadkill ::
Avby: Očitno ne razumeš mojega stavka, ali pa meni kaj ni jasno.
Pri 70miljah na uro se lahko furaš s čemerkoli, pa ne boš preživel trka v betonski zid, če nimaš velike sreče.
To je point filmcka. Da dokaže, da smart ni krsta na kolesih, kot si to nekateri predstavljate.
Pri 70miljah na uro se lahko furaš s čemerkoli, pa ne boš preživel trka v betonski zid, če nimaš velike sreče.
To je point filmcka. Da dokaže, da smart ni krsta na kolesih, kot si to nekateri predstavljate.
Ü
T0RN4D0 ::
Heh Avby, pr 120 v zid se tud z x5tko zdrobiš. Seveda je mal razlike in maš perd sabo mal več kot v smartu, ampak še vedno ti ne pomaga veliko, ko se v 1 metru ustaviš iz ~35m/s in se avto zloži ko papirnata vreča =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
DimmniBurek ::
Ampak je pa razlika če se ustaviš v 1m ali v 2m.Bolj kot se spredaj razbije, zvije, razpade in bolj kot ostane kletka oz. voznikov plac cel bolj je varno. Če pa ne bo avtu nič boš pa umrl zaradi prevelikih G-jev.
Probaj pasti iz 1m na beton alpa iz 1m na pol metra špužve.
Probaj pasti iz 1m na beton alpa iz 1m na pol metra špužve.
There Is No Stronger Drug Than Reality
Step2en Wolf ::
Off topic: Smart vs. Mercedes S
Ubijalec v tem primeru ni trdnost, temveč TEŽA. Smart ima najprej silovit pojemek do nič ter nato še negativni pospešek. Seveda ti tudi Golf ne pomaga, če se sreča z Cadillacom Escaladeom. Poleg tega je teža tudi tisti poglavitni vzrok za uničevanje cestišč in bi dejansko morali cestnine ljudje plačevati na težo in ne na kubikaturo in moč motorja. SUV pa je potrebno v mestih prepovedati. Če ne zaradi zgoraj omenjene teže, porabe... predvsem zaradi "Licence to kill". BTW v enoprostorcih smo lahko enako ali celo bolj varni: Renault Espace vs. Land Rover Discovery.
Smart je bil zamišljen za velemesta, kjer bi glede nato, da se večina ljudi ves čas prevaža v službo kot edini potnik(in hkrati voznik). S tem bi se podvojilo razpoločljiv prostor za naša stojila (nekateri so se odločili jih napačno poimenovati "vozila", avtomobili dejankso večino časa stojijo, moj minimalno 95% časa). V tujini imajo določene parkirne hiše posebna parkirna mesta za Smarte, ki so cenejša in na ugodnejši poziciji.
Pri nas seveda velemest ne premoremo in je smotrnost takšnega nakupa zelo vprašljiva.
Smara sem vozil že v letu njegove predstavitve leta 1998, ko je še bil del skupnega projekta Swatch in Mercedesa. Poleg neugodne, beri trzajoče, vožnje ob avtomatskem menjalniku, je naporna tudi kratka medosna razdalja in majhna kolesa. Kako resnično majhen je, se zaveš, ko ga parkiraš vzvratno. Daš roke za stol sopotnika, se obrneš... in ugotoviš, da se tam pri roki avtomobil skorajda že konča. :)
Strinjam se z ugotovivijo novinarjev, da je Smart za DINKI-je = Double Income No KIds.
Drugače mi je konceptualno všeč. Ne rabimo tako velikih avtomobilov, kot izgleda. In drugje imajo lastniki smartov popust pri Rent-a-car Avisu, da za čas počitnic lahko najamejo avto za celo družino.
Smart je torej lahko prvi avtomobil za DINKIja v velemestu. Drugi za marsikaterega med nami, še vedno DINKIja. Kot tretji avto pa vedno :)
P.S. Smart je bil v osnovi zamišljen kot električen avtomobil ali vsaj hibrid ala Prius... a jim takrat ni šlo skupaj. Pravzaprav še danes ne. Zakonsko so hoteli spraviti skupaj tudi določbo, da smejo Smarti parkirati počez na obstoječa parkirišča ob cestiščih, saj je njihova dolžina krajša od širine parkirišč. Vendar jim to ni uspelo. Poleg tega je novi Smart II, že daljši...
ON TOPIC:
Praviln izraz za to "kasto" je mikro avtomobil.
Ostali naslovi, glede nato, da smo v EU:
Mobile.de
Autoscout
Autobild
Smart ponuja 5 različnih mikro avtomobilčkov (ne upoštevajoč generacij):
Smart ForTwo
Smart ForTwo Cabrio
in še v pretekliku:
Smart Roadster
Smart Roadster Cabrio
Crossblade
Ostali mikro avtomobili:
BMW Isetta,
fičo (original),
bolha
in predvsem Japonci so na njih usekani, gleda nato, da je potrebno ob nakupu avtomobila dokazati, da imaš tudi parkirno mesto zanj (ga moraš kupiti, kar je glede na ceno nepremičnin na japonskem ultra drago). Negativna stran je, da imajo Japonci volan na pravi strani... mi kontinentalci in američani imamo dejansko na napačni. Nekoč davno tega smo vsi vozili kočije po levi... Napoleon je potem zakrivil ostalo. Mamu mu. :(
Ubijalec v tem primeru ni trdnost, temveč TEŽA. Smart ima najprej silovit pojemek do nič ter nato še negativni pospešek. Seveda ti tudi Golf ne pomaga, če se sreča z Cadillacom Escaladeom. Poleg tega je teža tudi tisti poglavitni vzrok za uničevanje cestišč in bi dejansko morali cestnine ljudje plačevati na težo in ne na kubikaturo in moč motorja. SUV pa je potrebno v mestih prepovedati. Če ne zaradi zgoraj omenjene teže, porabe... predvsem zaradi "Licence to kill". BTW v enoprostorcih smo lahko enako ali celo bolj varni: Renault Espace vs. Land Rover Discovery.
Smart je bil zamišljen za velemesta, kjer bi glede nato, da se večina ljudi ves čas prevaža v službo kot edini potnik(in hkrati voznik). S tem bi se podvojilo razpoločljiv prostor za naša stojila (nekateri so se odločili jih napačno poimenovati "vozila", avtomobili dejankso večino časa stojijo, moj minimalno 95% časa). V tujini imajo določene parkirne hiše posebna parkirna mesta za Smarte, ki so cenejša in na ugodnejši poziciji.
Pri nas seveda velemest ne premoremo in je smotrnost takšnega nakupa zelo vprašljiva.
Smara sem vozil že v letu njegove predstavitve leta 1998, ko je še bil del skupnega projekta Swatch in Mercedesa. Poleg neugodne, beri trzajoče, vožnje ob avtomatskem menjalniku, je naporna tudi kratka medosna razdalja in majhna kolesa. Kako resnično majhen je, se zaveš, ko ga parkiraš vzvratno. Daš roke za stol sopotnika, se obrneš... in ugotoviš, da se tam pri roki avtomobil skorajda že konča. :)
Strinjam se z ugotovivijo novinarjev, da je Smart za DINKI-je = Double Income No KIds.
Drugače mi je konceptualno všeč. Ne rabimo tako velikih avtomobilov, kot izgleda. In drugje imajo lastniki smartov popust pri Rent-a-car Avisu, da za čas počitnic lahko najamejo avto za celo družino.
Smart je torej lahko prvi avtomobil za DINKIja v velemestu. Drugi za marsikaterega med nami, še vedno DINKIja. Kot tretji avto pa vedno :)
P.S. Smart je bil v osnovi zamišljen kot električen avtomobil ali vsaj hibrid ala Prius... a jim takrat ni šlo skupaj. Pravzaprav še danes ne. Zakonsko so hoteli spraviti skupaj tudi določbo, da smejo Smarti parkirati počez na obstoječa parkirišča ob cestiščih, saj je njihova dolžina krajša od širine parkirišč. Vendar jim to ni uspelo. Poleg tega je novi Smart II, že daljši...
ON TOPIC:
Praviln izraz za to "kasto" je mikro avtomobil.
Ostali naslovi, glede nato, da smo v EU:
Mobile.de
Autoscout
Autobild
Smart ponuja 5 različnih mikro avtomobilčkov (ne upoštevajoč generacij):
Smart ForTwo
Smart ForTwo Cabrio
in še v pretekliku:
Smart Roadster
Smart Roadster Cabrio
Crossblade
Ostali mikro avtomobili:
BMW Isetta,
fičo (original),
bolha
in predvsem Japonci so na njih usekani, gleda nato, da je potrebno ob nakupu avtomobila dokazati, da imaš tudi parkirno mesto zanj (ga moraš kupiti, kar je glede na ceno nepremičnin na japonskem ultra drago). Negativna stran je, da imajo Japonci volan na pravi strani... mi kontinentalci in američani imamo dejansko na napačni. Nekoč davno tega smo vsi vozili kočije po levi... Napoleon je potem zakrivil ostalo. Mamu mu. :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()
C_maniak ::
Smart je bil v osnovi zamišljen kot električen avtomobil ali vsaj hibrid ala Prius... a jim takrat ni šlo skupaj. Pravzaprav še danes ne.
jim je že
jim je že
jype ::
Stepen Wolf> Ne rabimo tako velikih avtomobilov, kot izgleda.
Tako je. Rabimo tehnološko superiorne - bolj praktične, varnejše in če se le da tudi manjše.
Stepen Wolf> Negativna stran je, da imajo Japonci volan na pravi strani...
V Ulan-Batorju ima približno 50% avtomobilov volan na desni (ker prihajajo iz Japonske), pa jim kar znese :)
Tako je. Rabimo tehnološko superiorne - bolj praktične, varnejše in če se le da tudi manjše.
Stepen Wolf> Negativna stran je, da imajo Japonci volan na pravi strani...
V Ulan-Batorju ima približno 50% avtomobilov volan na desni (ker prihajajo iz Japonske), pa jim kar znese :)
El Barto ::
Tole bi bilo potemtakem pravo vozilo , le vozniki kamijonov in avtobusov (pa večina ostalih) bi morala zelo pazit, da ga nebi zamenjala z navadno smetjo in lepo peljala čez.
Vozilom ki jih izdeluje Axam, Ligier in še kdo, pač mikro vozilom - moped avtomobilom je skupno dvoje - kot prvo je oviranje prometa in še drugo je pa cena, za katero bi si lahko omislil Fiat Lineo, ki je vsaj avto.
Vozilom ki jih izdeluje Axam, Ligier in še kdo, pač mikro vozilom - moped avtomobilom je skupno dvoje - kot prvo je oviranje prometa in še drugo je pa cena, za katero bi si lahko omislil Fiat Lineo, ki je vsaj avto.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25204 (20139) | Raindancer |
» | Nowi twingo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 41837 (25596) | Siddh |
» | Lahko trdi disk vpliva na performance?Oddelek: Strojna oprema | 1354 (879) | Enron x86 |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15583 (13649) | Fizikalko |
» | Opozorilo pred vstopom v sistem.Oddelek: Pomoč in nasveti | 2016 (1472) | Lincolin |