» »

Arcania: Gothic 4

strani: 1 2 3 4 ... 6

Azgard ::

Sam ne vem kako bo z frakcijami, ko pa se slišal, da bo otok na 6 delov razdeljen in boš vsakega posebaj predelal in se ne boš mogel vračat... Kar bi blo sicer precej tupo, upam da ni tko, k to se ene stare informacije.

Witcher je bil tut tak, da se je postopoma odpiral, ampak se je vsaj dal v vse, razen čist začeten map tudi vrnit.

Jao Witcher 2, Gothic 4, letos bo zabavna zima!

Izi ::

Azgard je izjavil:

Sam ne vem kako bo z frakcijami, ko pa se slišal, da bo otok na 6 delov razdeljen in boš vsakega posebaj predelal in se ne boš mogel vračat...

Ne vem, ampak malo verjetno, ker otok sploh ne bo en sam. Rečeno je, da se igra dogaja na treh precej velikih otokih. Začetni otok, ki bo namenjen v glavnem učenju bo že precej velik, potem pa bomo skozi igro obiskali še 2 mnogo večja otoka.
Gothic 3 ni imel nobenih omejitev, medtem ko sta bila Gothic 1 in 2 precej omejena z poglavji, ki so odpirala in zapirala območja. Glede tega bo Gothic 4 podoben prvima dvema deloma. Spet bomo namreč imeli poglavja. Pri poglavjih pa je vedno tako, da se z vsakim novim poglavjem, glede na naše dosežke, celotno ozemlje postavi na novo z novimi odprtimi in zaprtimi območji.
Je pa treba omeniti, da so Gothicu 3, ravno popolno neomejenost mnogi šteli v minus. Igralci so se redno izgubljali, ker ni bilo popolnoma nobenih omejitev in je bil od začetka do konca cel velikanski svet popolnoma odprt in dostopen. Tako se jaz po osvojenih vseh mestih odšel na ledeni sever, čeprav bi moral kot sem kasneje ugotovil najprej iti v puščavo, tako se zgodba ni pravilno odvijala. Pa še puščavski del je bil mnogo prelahek, če si prej opravil z mnogo težjo ledeno pokrajino.
Zgodba dejansko rabi nekaj omejitev, da te pošilja na prava območja, tako da vrnitev poglavij pozdravljam.

Glede frakcij sem malo špekuliral. Vsekakor bodo ampak ne vem kako bo glede pridruževanja.
Rečeno je bilo, da bo v igri 5 različnih frakcij in zelo verjetno se boš moral kakšni pridružiti, mogoče celo večim, to pač ne vem. Vem pa, da bomo lahko delali naloge za različne frakcije, koliko se bodo izključevale ne vem, ampak pravijo, da se bo dalo uspešno opraviti okoli 1000 :O questov, če boš delal za vse frakcije.

Znano je tudi, da se bo dalo izbrati različne težavnostne stopnje in da bodo med njimi precejšnje razlike. Tako, da nihče ne bo mogel reči, da je igra pretežka. Ker ravno prevelika težavnost je bila vedno deležna mnogih kritik. Američani pa zaradi težavnosti nobenega izmed treh Gothicov sploh nikoli niso igrali.
Izdelovalci se zelo trudijo, da bi naredili igro prijazno tudi za Američane, kjer je Gothic serija zelo slabo igrana ali pa celo popolnoma neznana. Na začetku me je to nižanje zahtevnosti na stopnjo Američanov, zelo skrbelo, ampak se da v menijih vse nastaviti in bo igra ostala zabavna tudi za Evropejce.
Pa tudi za marsikaterega igralca tukaj bo možnost nižanja težavnosti dobrodošla, kar se vidi po kritikah Gothica 3, ki je bil roko na srce ena najtežjih PRG iger vseh časov. Pa ena najboljših tudi.

Azgard ::

Izi je izjavil:


Pa tudi za marsikaterega igralca tukaj bo možnost nižanja težavnosti dobrodošla, kar se vidi po kritikah Gothica 3, ki je bil roko na srce ena najtežjih PRG iger vseh časov. Pa ena najboljših tudi.


Te izjavi sem se pa tooolk nasmajal:D G3 da je težek?!? Igra, kjer lahko z LVL1 jo obrneš, sploh ne rabiš levelov. Si igral ti sploh G1 in G2? Gothic 3 glavne kritike je bil idiotkso PRELAHEK fightning system, pa seveda nobene glavne zgodbe, vse razpršeno.

Outsajder ::

Azgard je izjavil:

Izi je izjavil:


Pa tudi za marsikaterega igralca tukaj bo možnost nižanja težavnosti dobrodošla, kar se vidi po kritikah Gothica 3, ki je bil roko na srce ena najtežjih PRG iger vseh časov. Pa ena najboljših tudi.


Te izjavi sem se pa tooolk nasmajal:D G3 da je težek?!? Igra, kjer lahko z LVL1 jo obrneš, sploh ne rabiš levelov. Si igral ti sploh G1 in G2? Gothic 3 glavne kritike je bil idiotkso PRELAHEK fightning system, pa seveda nobene glavne zgodbe, vse razpršeno.

Hahaha jao

Izi ::

Vse 3 dele sem preigral 3 do 5-krat.
Se strinjam, da je bila zgodba v trojki preveč razpršena, saj ravno zato sem rekel, da je pozitivno, da se sedaj vračajo na poglavja, ker v trojki se je marsikdo izgubil in obupal.

Glede težavnosti pa to NI moje mnenje, poglej si tuje forume in tudi našega tukaj. Večina se pritožuje, da neprestano umirajo. Prav vsak boj z najbolj šibko živalco se lahko, in tudi v 50% se, konča s smrtjo. Glede tega lahko prebereš nekaj 1000 pritožb. In to velja za vse 3 Gothice, še posebej pa za tretjega. V trojki te lahko volk ali divji prašič, ki sta najbolj šibke zveri v igri ubijeta skoraj do konca igre.
Pa težavnost ni bila samo zaradi boja. Tudi denarja ti v igri neprestano primanjkuje.

Treba je primerjati z ostalimi RPG igrami. V prav vseh imaš že na polovici toliko denarja, da ga ne moreš zapraviti tudi če pokupiš vse kar se prodaja. In tudi pri vseh si že na polovici tako močan, da ne samo da nikoli ne umreš, ampak večino bitij pobiješ z enim samim udarcem ali pa z enim urokom pobiješ kar vse kar se nahaja v vidnem polju. Da ne omenjamo, da imaš ponavadi druščino, v Gothicu pa si vedno sam.
Tako da glavna težava vseh Gothicov je vedno bila pretirana težavnost. In še enkrat poudarjam, da to ni moje mnenje. Mladi igralci so vedno bolj razvajeni.
Če nekdo danes umre 5-krat zapored v katerikoli igri, bo besno deinstaliral igro, jo vrnil nazaj v trgovino in po vseh forumih razposlal negativno mnenje o igri. Še malo pa bo kdo tožil izdelovalca igre zaradi duševnih bolečin, ker je v igri umrl.
Taki so pač časi.

Pa pustimo to, ker nima veze. Vrnimo se k Gothicu 4.
Kolikor sem razbral, se najboljših orožij ne bo kar našlo v skrinjah ali na truplih ampak bo treba vsa najhujša orožja kar sam narediti oziroma skovati in menda to ne bo prav lahko.
So pa izdelovalci poudarili, da pri kovanju novih orožij oziroma proizvajanju česarkoli ne bo ponesrečenih poskusov, ker bi to lahko povzročilo preveč frustracij.

Wrop ::

Meni najtežja je bila Gothic 2: The night of the Raven. Tukaj te je že vsak meatbug snedel za malo malco, če se malo pošalim. No prvih nakaj levelov sem se izogibal skoraj vsake živali, ki je bila večja kot pol metra. Najtežje pa je bilo priti do denarja, da si si kupil malo bolj spodoben meč. Prvi obisk mining kolonije je bil precej težak. Bog ne daj, da te je videl kak ork. Spopad z njim je bil gotova smrt(bila je ena lokacija, kjer niso mogli iti, pa si lahko od tam kakega ubil). Ko si prišel iz mining kolonije, so se pojavili še seekerji. Ti so pa bili kar velik zalogaj, dokler nisi dobil kakega boljšega ščita in orožja. Edino, kar me je v tem dodatku motilo je bilo to, da so malo zgrešili s to porabo learning points. Pa zame je bila lih za odtenek pretežka.
Kar se tiče trojke, je bla meni malo prelahka. Celo vas orkov si pobil že na začetku, kot da ni bilo nič. Banditi tudi niso bili tak problem. Sej drugače je vredu, ampak igra mi ni toliko ostala v spominu, kot prvi dve.
Jaz res upam, da bo Gothic 4 bolj podobna dvojki kot trojki, kar se tiče težavnosti in trgovanja. Res mi ne bi blo dobro, da bi že v prvem levelu ubil kako večjo golazen, brez da bi zašvical ful.

nurmaln ::

a mana regeneration bo v štirici?
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Azgard ::

Pravi gothic je zame to, da greš mal stran z poti v gozd pa uleti nate pošast k te samo poje. Pa bodisi zbežiš bodisi umreš pa greš od shranjenga. Potem pa kasneje po ene 30 urah igranja se tam vrneš in namlestiš.

To je zame priceless trenutek.

Izi ::

nurmaln je izjavil:

a mana regeneration bo v štirici?

A si ti tut čarovnik? :D
Brez skrbi, mana se bo regenerirala.
Kako hitra bo regeneracija je pa odvisno od spretnostnih točk (skill points), ki jih boš vlagal v določene veščine. Vsaka vložena točka v "Zeal" in "Serenity" ti bo pohitrila regeneracijo mane.
Ampak kolikor sem videl, je regeneracija mane vsaj na začetku hudo počasna, tako da bo vseeno nujno nositi napitke s seboj. Edino če ne misliš po vsakem napadu nekaj minut čepeti v grmovju :D

3 Spretnostne točke boš dobil vsako stopnjo.
Vlagal jih boš v 8 različnih spretnosti.

Mettle (melee attacks, melee power, stamina regeneration)
Discipline (melee combos, health, melee power)
Vigour (shield attacks, health, stamina)
Precision (ranged attacks, mana, ranged power)
Stealth (flanking/backstab attacks, health, ranged power)
Zeal (fire-based spells, magic power, mana regeneration)
Serenity (cold-based spells, mana, mana regeneration)
Dominance (electricity-based spells, magic power, mana)

Slovarček:
Mettle - pogum
Discipline - disciplina
Vigour - moč
Precision - preciznost, natančnost
Stealth - prikritost
Zeal - vnema, gorečnost, navdušenje
Serenity - vedrina, jasnost
Dominance - nadvlada, oblast

Niso ravno običajne spretnosti. Bo treba kar precej kompromisov delati.
V vsako od 8 spretnost gre kar 16 točk, kar najverjetneje pomeni, da se do konca igre ne bomo mogli naučiti niti polovico vseh možnih spretnosti.
Na vsakih 4 točk v eni spretnosti boš dobil en nov urok, udarec, ali kar pač paše v tisto spretnost.

Pa število točk v eni spretnosti je omejeno s tvojim levelom. Se pravi, da če si level 5 boš imel lahko v eni spretnosti največ 5 točk in neko spretnost boš lahko izpilil do popolnosti šele pri level 16.
To se mi zdi v redu, saj te prisili, da vlagaš točke v različne spretnosti, ker ne moreš vseh skupaj natlačiti samo v eno.

In če kdo ni opazil imamo poleg zdravja in mane tudi zdržljivost (stamina)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

nurmaln ::

ne morem se odločit če je mana regeneration kul al ne
v g3 je tko da ko jo enkrat dobiš te praktično nič ne more več ustaviti, skupino 15 orkov pobiješ mimogrede
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Alamar ::

24.09. bo demo, pa da vidimo, kaj so scoprali

Izi ::

nurmaln je izjavil:

ne morem se odločit če je mana regeneration kul al ne
v g3 je tko da ko jo enkrat dobiš te praktično nič ne more več ustaviti, skupino 15 orkov pobiješ mimogrede

To je res, pri G3 si imel samo 2 stopnji mana regeneracije, kar ni bilo v redu. Pol igre si bil popolnoma brez regeneracije, ker je naredilo igranje čarovnika precej težavno, ker nisi imel nikoli dovolj denarja za kupovanje mana napitkov, v alkimiji pa tudi nisi bil še tako dober, da bi lahko naredil dovolj napitkov, drugo polovico igre pa si imel popolno regeneracijo, kjer si imel ves čas tako rekoč neomejeno mane, kar je naredilo igranje čarovnike prelahkega.

V G4 so se tega lotili precej bolje oziroma postopoma. Igro spet začneš popolnoma brez obnavljanja mane. V Zeal in Serenity pa lahko vložiš samo eno točko na vsak level. Vsaka točka pa bo povišala regeneracijo samo za določen odstotek, kar je komajda opazno. Tako da bo regeneracija mane nezadostna, da bi se lahko boril brez uporabe napitkov, tako rekoč do konca igre.
Poleg tega bodo čarovniki v G4 precej težavnejši za igrat, ker je vse kar se tiče količine zdravja v prvih treh skillih za bojevnika. Se pravi, da bodo pravi čarovniki imeli proti koncu igre hudo pomanjkanje zdravja in bodo umirali po enem ugrizu ali udarcu sovražnika.
Razen če ne bo magija tako močna, da bodo sovražniki umirali po enem ali dveh vrženih čarovnijah, bo čisti čarovnik neuporaben.
Po moje bo vsak čarovnik moral kar precej vlagati tudi v "Vigour", še posebno če bo omogočeno čaranje s ščitom v drugi roki, česar pa ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

nurmaln ::

fino, fino
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Azgard ::

Ena ful zanimiva zgodbica, ki se dogaja tik pred začetkom G4, v eni od tavern. 12 delov je že, že od 2008 jo ven spuščajo, sm vso lihkrat naenkrat prebral:)
http://www.worldofgothic.com/gothic4/?g...

Izi ::

Tole pa je Intro oziroma uvodni filmček

Na 15 sekund se vidi celoten zemljevid Gothica. Otoček Khorinis je tisti, kjer smo igrali prva 2 dela. Velikansko ozemlje na levi pa je Gothic 3.
Gothic 4 bomo začeli na manjšem otoku Feshyr iz katerega prihaja novi neimenovani heroj in po nekaj urah uvodnega igranja prešli na večji otok Argaan. Omenjajo pa še nek tretji otok.

V demu, ki pride ven 24.9. bo menda cel otok Feshyr.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Good Guy ::

jah obrnil ga bomo kako bo pa z zgodbo in ostalimi stvarmi pa počakajmo..

Outsajder ::

Tukej nekaj novega8-)



Izi ::

Lepo, še malo pa bodo grafično prekosili Crysis :D
Renderiranje armorja je vsekakor eno najlepših kar sem jih kdajkoli videl v igrah. Svetlobni efekti in sence so tudi vrhunski. Bolj realističnega obnašanja vode tudi še nikoli nisem videl.
Že skoraj preveč se trudijo z "nepomembnimi" detajli, kot so umivanje obraza iz soda in mešanje juhe v kotličku, ...
Upam, da zaradi prepodrobnega spuščanja v detajle in ekstravagance ne bodo pozabili na bistvo in ne bodo zapostavili zgodbe in igralnosti. Ob slabi zgodbi in bugastih questih vsa ta lepota in blišč namreč hitro zbledi. Vsaj kar se motorja tiče, je videti grafika dokaj tekoče in brez opaznega zatikanja, čeprav se mi zdi glede na ta video, da vse skupaj ne teče kaj dosti več kot 20 fps.

BALAST ::

Prosim naj popravijo animacijo med počivanjem ali pa vsaj dovolijo naj si akter sname oklep. Če prespiš v takem stanju, si zjutraj ves omrtvičen ali pa celo mrtev, ker nosiš bojno opremo... :))

Outsajder ::

Izi je izjavil:

Lepo, še malo pa bodo grafično prekosili Crysis :D
Renderiranje armorja je vsekakor eno najlepših kar sem jih kdajkoli videl v igrah. Svetlobni efekti in sence so tudi vrhunski. Bolj realističnega obnašanja vode tudi še nikoli nisem videl.
Že skoraj preveč se trudijo z "nepomembnimi" detajli, kot so umivanje obraza iz soda in mešanje juhe v kotličku, ...
Upam, da zaradi prepodrobnega spuščanja v detajle in ekstravagance ne bodo pozabili na bistvo in ne bodo zapostavili zgodbe in igralnosti. Ob slabi zgodbi in bugastih questih vsa ta lepota in blišč namreč hitro zbledi. Vsaj kar se motorja tiče, je videti grafika dokaj tekoče in brez opaznega zatikanja, čeprav se mi zdi glede na ta video, da vse skupaj ne teče kaj dosti več kot 20 fps.


Batman arkham asylium je za moje pojme že premagal crysis glede grafe pa še se najde kakšen špil

Izi ::

BALAST je izjavil:

Prosim naj popravijo animacijo med počivanjem ali pa vsaj dovolijo naj si akter sname oklep. Če prespiš v takem stanju, si zjutraj ves omrtvičen ali pa celo mrtev, ker nosiš bojno opremo... :))

Oklep imaš v inventarju in ga lahko snameš kadarkoli.
Bolj kot spanje v tekem oklepu je smešno plavanje v njem. Če tak padeš v vodo v resnici potoneš kot kamen :D
Pa kljub temu v vseh RPGjih plavamo kot ribe, kljub težkim železnim oklepom, da 100 kilogramov dodatne opreme in orožja sploh ne omenjamo.

Kal pa to, da naš junak v tem oklepu z vso dodatno premo preteče vsak dan več kot najvzdržljivejši maratonec, pa ni niti zadihan. V resnici so bili takole oklepljeni vitezi samo na konjih, ker takole oblečen in oprtan brez konja kaj dosti več kot 100 metrov ne moreš preteči, brez da bi se zgrudil od izčrpanosti >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

T0RN4D0 ::

Mja, men je pa ravno to zakon v gothicu, ker lahko nabereš kolkr hočeš pa še mal zraven. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Azgard ::

Haha G1 legenda, k si trgovca nalomu k je mel na seb vso orožje, k si mu ga celo igro prodaju:D Tko ene 100 kosov vsega haha, pa še kake 10k golda zravn.

Rotaidal ::

The developers canceled most of the typical gameplay elements from the old series

- The character developement doesn't remind on gothic, more on Diablo

- You can brew potions everywhere now, via the menu, even if you are *knee deep in the swamp*
No alchemy table is needed

- Although there are beds, you can't sleep in them

- No thief skills, you are opening crates via minigame

- People don't react when you enter their houses or slaughter their pets

- NPC's with a green edge are immortal, you can't hit them

- The world seems sterile. One cannot interact with many things

- Fighting system is pretty easy. Opponents aren't able to block and if they are making heavy hits, they are shining blue ( as a warning ) and it lasts pretty long till they hit

- level of Difficulty doesn't change the AI of the opponents, just the damage and the resistant force

- *Manual shooting with the bow* works just like in Gothic 3

- As a mage he tested lightening and fireball and perceived them as poor ( whatever he means with that )

- The first locked crate was found in Stewark

- You can ( only? ) walk fast when you use a special rune

- Graphics are nice, but the ISO-perspective while fighting sucks

- The quests are easy

- The author tested the game on a Core 2 Duo, 3 GHz, 4GB RAM, GeForce 9800 GT, but it lagged because of the bad optimization.

- The author liked the music.

- The author thinks that ArcaniA has nothing then old names and faces in common with Gothic.

http://forum.worldofplayers.de/forum/sh...

8-O groza

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

Outsajder ::

Evo kaj sem rekel nekaj postov gor tale špil bo mogoče dobr ampak si ne zasluži naslova g4 ker bo polomija!!Če tega kar piše odzgoraj nebo se naj grejo nekam;((

Izi ::

Meni se ne zdi tako slabo. V tistih alinejah jaz vidim kar precej pozitivnih navedb.
In roko na srce je treba priznati, da je Gothic serija močno zastarela in rabi precejšnjo osvežitev. Večina stvari predvsem iz Gothica 1 in 2 sodi na smetišče zgodovine. Razvoj gre naprej in igra, ki hoče biti uspešna mora slediti novim smernicam.

- The character developement doesn't remind on gothic, more on Diablo

To je dobro. Gothic je bil vedno precej šibek na področju RPG elementov. Razvoj lika je bil v Diablu vedno superioren napram Gothicu.

- You can brew potions everywhere now, via the menu, even if you are *knee deep in the swamp*
No alchemy table is needed

Rekel bom samo končno. Bil je že čas, da to spremenijo. Če imaš v rokah prazno flaško in vse potrebne sestavine je logično, da jih lahko kjerkoli stlačim v flaško. Vedno imaš lahko z seboj kakšen prenosni kuhalniček, da zavreš mešanico.

- Although there are beds, you can't sleep in them

Če je to res je to slabo. Spanje bi moralo biti ne samo, da se ti povrnejo moči ampak tudi, ker je po noči precej težko hoditi naokoli in sem osebno večino noči prespal in nadaljeval zjutraj.

- No thief skills, you are opening crates via minigame

To je sedaj moderno. Vse novejše FRPjke imajo odklepanje izvedeno preko miniigric. Se bomo že privadili, pa še dragocenih izkustvenih točk ne bo treba trošiti za odklepanje skrinj. Osebno v nobenem Gothicu nisem nikoli vložil niti točke v odklepanje. Več denarja zaslužiš kot kovač, pa še če si čarovnik vedno dobiš skill za odklepanje skrinj z čarovnijo.

- People don't react when you enter their houses or slaughter their pets

Slabo, zelo slabo. Upam, da bodo to v končni verziji popravili.

- NPC's with a green edge are immortal, you can't hit them

Tudi do sedaj je bilo tako, z razliko, da si jih lahko udaril, kar pa je imelo za posledico samo tvojo hitro smrt. Da pa so vsi glavni NPCji nesmrtni pa je normalno v vseh RPGjih, ker drugače sploh ne bi mogel končati zgodbe, če bi kateri od njih umrl.

- The world seems sterile. One cannot interact with many things

Sliši se slabo. Je pa stvar osebnega okusa. Tudi do sedaj je bila okolica na splošno precej neinteraktivna. Ampak kolikor sem osebno gledal igranje demo verzije sem videl več stvari z katerimi lahko kaj počneš kot pa v dosedanjih Gothicih. Bomo videli.

- Fighting system is pretty easy. Opponents aren't able to block and if they are making heavy hits, they are shining blue ( as a warning ) and it lasts pretty long till they hit

Na začetku igre res, ampak ko vlagaš točke v bojevanje se odpirajo novi udarci, ki jih vežeš v kombinacije ko začne orožje žareti z modro barvo. Proti brez možganskemu klikanju po miški v dosedanjih Gothicih se mi to zdi napredek. Sicer pa se to mene ne tiče sem vedno čarovnik :)

- level of Difficulty doesn't change the AI of the opponents, just the damage and the resistant force

A je kdo pričakoval drugače? Še nisem videl igre, kjer bi nižja težavnost naredila sovražnike bolj neumne. Vsaka igra se namreč rada pohvali s čim bolj pametnimi sovražniki, zato je logično, da so enako pametni (ali neumni) na vseh težavnostnih stopnjah.
Problem bo edino, če so sovražniki na splošno preveč neumni. Ampak kakšne pretirane pameti do sedaj še nisem videl v nobeni igri. Če me opazijo in napadejo ko pridem v bližino bo dovolj.

- *Manual shooting with the bow* works just like in Gothic 3

Osebno nisem v nobenem Gothicu našel kakšne uporabnosti v loku ali samostrelu. Dvomim, da bo sedaj kaj drugače. Vem, pa da so zadevo poskušali v Gothic 4 narediti malo bolj uporabno. Sedaj imaš na boljo 2 možnosti streljanja z lokom. Streljanje na preko miškinega kurzorja kjer moraš precej natančno meriti, da kaj zadaneš ampak narediš dvojo količino škode in pa možnost, da z miško najprej klikneš na določenega sovražnika in tako zakleneš tarčo, v tem primeru vedno zadeneš ampak škoda je samo polovična.

- As a mage he tested lightening and fireball and perceived them as poor ( whatever he means with that )

Tudi jaz se sprašujem kaj je mislil s tem. Testiral je čarovnije in so se mu zdele slabotne.
Je treba pač več točk vložiti v čaranje in bo več učinka. Tako ali tako je bil ponavadi čarovnik na koncu vseh Gothicov mnogo premočan. Sem že zgoraj nekje ugotavljal, da bo igranje čarovnika v tem delu precej težje ravno zaradi bolj razdelanih RPG elementov.

- The first locked crate was found in Stewark

In kje je Stewark? Predstavljam si, da je mislil povedati, da je premalo zaklenjenih skrinj. Če ni več treba trošiti skill točk za odklepanje to tako ali tako ni važno.

- You can ( only? ) walk fast when you use a special rune

Hja, zdaj je vprašanje ali nasplošno hodimo prepočasi in šele z uporabo rune hodimo normalo hitro, ali pa normalno tečemo in z uporabo rune letimo hitro kot veter. In ali lahko to rune uporabiš večkrat ali je samo za enkratno uporabo. Kolikor sem gledal demo je naš heroj ves čas teče in to enako hitro kot v vseh dosedanjih Gothicih.

- Graphics are nice, but the ISO-perspective while fighting sucks

ISO je verjetno mišljena izometrična prespektiva. Čudna izjava, ne vem kaj ima perspektiva tukaj veze, če pa lahko kamero prosto premikaš.
Glavno, da se mu je zdela grafika dobra. Tudi meni se.

- The quests are easy

Pač izključiš vsa tista številna pomagala, ki te vodijo za roko skozi queste in bo enako težko kot v prejšnjih Gothicih. Tisti pripomočki so v igri samo za Američane.

- The author tested the game on a Core 2 Duo, 3 GHz, 4GB RAM, GeForce 9800 GT, but it lagged because of the bad optimization.

LOL, kako je suvereno določil razlog. V resnici je 9800 enostavno prešvoh za najnovejše igre, novejše kartice so že več kot še enkrat hitrejše od nje. Zraven pa ima samo dvojedrnika. Kaj pa je pričakoval?
Da pa bi znižal nastavitve in resolucijo mu pa ni prišlo na misel. Drugače igra deluje presenetljivo tekoče glede na superiorno grafiko.

- The author liked the music.

Lepo. Gothici so vedno imeli dobro muziko.

- The author thinks that ArcaniA has nothing then old names and faces in common with Gothic.

Kdo pa bi kupil igro če bi bilo vse isto kot pred 9. leti? Jaz pričakujem sodobno igro.
In dejstvo, da je celotna serija Gothic, kljub starosti 9 let, izven Evrope tako rekoč neznana, pove, da je čas za korenite spremembe.

Azgard ::

Gothic elementi v sami fiziki igre niso tako pomembni. AMPAK kar bi morali ohraniti je pa samo vzdušje. Torej dialoge in grafiko,animacije. Grafiko in animacije in musko vidim da so uspeli Gothic-like narediti, ostanejo jim še dialogi, to bom preveril z demotom:) Če so to uspoeli v Gothic stilu vse šale in queste napisat, potem pa par takih malenkosti ne moti, kot so da ni spanja recimo.

Namreč dobrih RPGjev je veliko, če je to samo en izmed njih so failali kar se mene tiče, jaz hočem RPG z gothic vzdušjem, 2navadnih2 RPGjev imam že zadost. Fightning system v Witcherju je mel bil najbolši od vseh RPGjev do sedaj in po opisu sodeč je v G4 podoben, torej lahko rečem samo carsko:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

Outsajder ::

Eh z malo sreče bomo tukaj imeli stalno klikanje na 3 tipke namesto na 2 kot v g3XD

The Player ::

brezveze se obremenjevat pa zgubljat živcev, ker se lahko še vse spremeni v delčku sekunde. Sem mal prebral in tudi jaz menim da so NEKATERE novosti QL. Seveda ta z spanjem je cel fail, edin, če ne bo dneva pa noči tako kot pri divinity 2, kjer je bil non stop dan, oz. vreme je bilo programirano glede na poglavje.
Po komentarjih sluteč videvam, da bo špil (pre)lahek, kar mi ni všeč, res je da bentim nad težavnostjo v gothic 3, ampak meni je še najboljša težavnost tam v gothic 1 in 2.
Ne razumem kaj tako bentite nad fighting sistemom, res je da nisem profi, ampak men je čist ql, sistem v 3 je isti kot v RPG Divinity 2. Npr. pr G1 in 2 sem kar nekaj časa potreboval kako deluje sistem bojevanja, ampak pol sem se že navadu, je blo pa kr težavno, ker sem moral pač prtiskati ali ctrl ali pa miškin gumb da sem lahko bojeval. Pač moje mnenje

- The world seems sterile. One cannot interact with many things
kaj hoče povedat s temle?

- People don't react when you enter their houses or slaughter their pets
to je skregan z logiko

- The author tested the game on a Core 2 Duo, 3 GHz, 4GB RAM, GeForce 9800 GT, but it lagged because of the bad optimization.
upam, da ne bo zgodba ista got pri G3. Nekdo je rekel da je 9800 GT zastarela, OK sej je, ampak js igre poganjam na ATI HD 4850, ki je nekaj mescev kasnej pršla kot serija 9 in mi vse lepo dela na high. Komponent si res ne želim menjati na vsake 2 leti.

Izi ::

Malo sem brskal po uradnem forumu in menjavanje dneva in noči je v igri. Tudi vreme se močno spreminja, od sonca pa do hude nevihte. Postelje so tudi in celo uležeš se lahko v posteljo ampak potem se ne pojavi tisti meni, ki te vpraša koliko časa bi rad spal.
So pa na uradnem forumu ugotovili, da je namesto spanja v igri nova komanda "wait" (čakanje), ki jo menda lahko uporabiš kadarkoli in tako lahko na mestu počakaš tudi cel dan če želiš, in čas mine v trenutku. Zadeva je torej enaka kot prej s to razliko, da sedaj ni treba iskati postelje.
So torej poenostavili enako kot z alkimijo. Zato se nekateri upravičeno bojijo, da bo vse skupaj preenostavno.
Ampak osebno menim, da ker imamo kar 4 težavnostne stopnje in vsa pomagala lahko izklopiš, da bo igra več kot dovolj težka tudi za najbolj hardcore RPG igralce.

Na uradnem forumi jih poleg tega, da v igri ne bi bilo tistega pravega temačnega Gothic vzdušja, ki ga menda primanjkuje že v Gothic 3, najbolj skrbi, da bo igra preveč strojno zahtevna za povprečne računalnike.
Ljudje namreč ugotavljajo, da se z minimalnimi objavljenimi zahtevami, ki so dvojedrnik in 9800 grafika, igre ne da igrati brez zatikanja.
Igra je menda optimizirana za štirijedrnike, ki so kar nujni, če nočeš nižati resolucije in nastavitev.
Sicer bo pa že čez dober teden zunaj demo in bo lahko vsak sam preveril ali mu igra deluje spodobno hitro. Tako se ne bo mogel nihče pritoževati, da je kupil igro, ki na njegovem računalniku ne deluje dovolj hitro.

Izi ::

JoWooD je objavil zadeve glede zaščite.

- igra bo zaščitena s SecuROM zaščito

- igra se bo lahko inštalirala na neomejeno število računalnikov
A ni bilo zmeraj tako?

- potrebna bo ena sama aktivacija preko interneta
Kolikor razumem, to pomeni, da se bo morala igra ob vsakem zagonu nujno povezati na server in preveriti ali je aktivacija veljavna. Tako lahko igro zaženeš iz kateregakoli računalnika in ne rabiš DVD plošče v računalniku.

- za tiste brez interneta so dodali tudi opcijo offline aktivacije
Tukaj ne vidim smisla, če pa bo ob zagonu nujno imeti intrernet povezavo.

- igralo se bo lahko na treh računalnikih hkrati
Verjetno uporabno za velike družine, kjer bodo lahko kupili eno samo igro in jo hkrati igrali trije družinski člani. Ali to pomeni, da jaz lahko svojo igro podarim še dvema prijateljema in bosta lahko normalno igrala doma?

- za igranje ne bo potrebna DVD plošča v enoti, niti stalna internet povezava ne bo potrebna
Pohvalno.

- igra bo sama avtomatsko iskala popravke in se nadgrajevala po potrebi
Skrajni čas, da so to uvedli.

- dodali so še verifikacijo dneva izida, kar naj bi omogočilo da igro naložiš že pred izidom in jo potem zaženeš brez čakanja na dan izida.
Tudi tega ne razumem, ker piše, da bo igra prišla na police trgovin šele 12. oktobra in to je menda tudi dan izida. Kako jo lahko torej naložiš prej, če pa jo ne mislijo prodajati že prej?

Ali vse to pomeni, da če se uradni server sesuje ali pokvari, nihče na svetu ne bo mogel igrati svoje igre?
Podobne zaščite so do sedaj zdržale nekje med 10 in 30 dni. Bomo videli kako bo tokrat.

69charger ::

Fora verifikacije dneva izida je če "slučajno" pride na internet da noben ne bo mogel špilat prej.

Berserker ::

Zanima me kako bo igra delala na štiri jedrnem procesorju Q6600 2,3ghz, 2gb ram in grafični HD ati radeon 4850 1gb.

Izi ::

Berserker je izjavil:

Zanima me kako bo igra delala na štiri jedrnem procesorju Q6600 2,3ghz, 2gb ram in grafični HD ati radeon 4850 1gb.

Boš lahko ta vikend sam preveril, ker menda jutri izzide demo, ki ga bo za več kot 2 uri igranja.
Drugače pa Q6600 dela default na 2,4 GHz, kako ga imaš ti na 2,3 GHz? Pa navij ga, vsak Q6600 gre brez problema čez 3 GHz. In potem nimaš kaj skrbeti še vsaj 2 leti.

pupsi1984 ::

hmm... probal demo... na Q6600 (nenavit), 4gb ram nvidia 8800 gt laufa ok (medium nastavitve (1680x1050)... zanimiva nastavitev za evropske in ameriške igralce ... glasovi niso lih sinhronizirani... bitke so sloppy, isto hoja likov v ozadju (mankajo okviri oz. preskoki)... pa še ona ženska ktero morš ožent je grda :-DD nism lih impresioniran na igro... je pa vseen bolš filing k gothic 3 (kolkr sm igral ene 10 minut samo)......

Berserker ::

Izi je izjavil:

Berserker je izjavil:

Zanima me kako bo igra delala na štiri jedrnem procesorju Q6600 2,3ghz, 2gb ram in grafični HD ati radeon 4850 1gb.

Boš lahko ta vikend sam preveril, ker menda jutri izzide demo, ki ga bo za več kot 2 uri igranja.
Drugače pa Q6600 dela default na 2,4 GHz, kako ga imaš ti na 2,3 GHz? Pa navij ga, vsak Q6600 gre brez problema čez 3 GHz. In potem nimaš kaj skrbeti še vsaj 2 leti.


Napaka, prav imaš v bistvu sem se zmotil pri pisanju. Navit ga žal ne smem, ker je napajalnik prešvoh, novega pa zaradi prevelike porabe elektirke (in visokih računov !) nebom dajal, pa tudi hlajenje je na skrajni meji(prah me pokoplje). Naj omenim da večinoma vse igram na 1920 x 1080. (vsaj arma 2 mi normalno dela(do 30FPS, nisem zahteven) na srednjih nastavitvah na takšni resoluciji in ETW enako).

Izi ::

Aha, demo je že zunaj. 1,7 GB. Malo pobrskal na uradnem forumu in ljudje so kar zadovoljni, tudi vsem teče brez problemov. Zgleda, da bo kar v redu igra. Grem probat.

Izi ::

Demo sem podrobno preigral in sem kar zadovoljen. Vsekakor boljši od Gothic 3 in Risen.

Pozitivno:
+ Zelo optimizirano in nobenih opaznih bugov. Redkost v današnjih dneh.
+ Grafika je ena najboljših sploh, kljub temu igra teče spodobno hitro.
+ Popolna prilagodljivost vmesnika, ki si ga lahko vsakdo nastavi po svojih željah. Moram celo priznati, da je mnogo teh pomagal zelo koristnih in ne kvarijo vzdušja v igri. Tako, da nisem kaj pretirani izklapljal pomagal.
+ Vzdušje ob igranju je odlično. Je pa to precej subjektivna zadeva, osebno igram samo RPG igre, ostale zvrsti me ne zanimajo kaj preveč.

Negativno:
- Omejitve z nevidnimi zidovi. Sploh ne moreš narediti samomora s skokom v prepad, celo v vodo lahko zabredeš samo do kolen, naprej ne gre, plavanja ni. Na igranje sicer ne vpliva, ampak malo omeji občutek svobode. Upam, da je to samo v demo verziji in da bodo v končni verziji odstranili te nevidne prepreke.
- Ni spanja. Ko je prišla noč ni bilo druge možnosti, kot da igraš naprej ponoči. Je pa treba dodati, da so svetlobni učinki ponoči še lepši kot podnevi, lahko hodiš naokoli z prižgano baklo ali pa če imaš v rokah ognjeno kroglo pripravljeno na met je tudi precej svetlo naokoli. Pa še noč je precej kratka, nekako 15 minut in je bil spet dan. Svetlobni efekti ob sončnem vzhodu so fenomenalni.
- Prevelik napredek (bolj v stran kot naprej) glede na ostale Gothic dele, kar da občutek, da igra ni več del serije. Moč kot statistika ni več v igri in tudi nobenih učiteljev ni več. Ko dosežeš določeno stopnjo se lahko vsega naučiš brez omejitev. Pastirček že od vsega začetka lahko vihti najtežja dvoročna orožja, ker moči sploh ni v igri. To sicer ni nekaj hudo slabega ampak ni v skladu s prejšnjimi Gothici, kje se je bilo treba vsega učiti in je bila moč najpomembnejša statistika.

Neodločeno:
* Nekam prelahko je bilo vse skupaj. Ampak ker gre za "tutorial" stopnjo, ki je namenjena samo učenju je težko reči kako bo s težavnostjo naprej ko se začne prava igra. Pa še samo 3 težavnostne stopnje so podprte v demu, četrte najtežje pa demo ne podpira.
* Bojevanje je zaenkrat še težko oceniti, ker se v demu lahko pride komaj do 5. stopnje. Je pa vsekakor bolj napredno kot pa v dosedanjih Gothicih in večini RPG-jev, kjer je dostikrat samo brezglavo klikanje. Celo navaden bojevnik ima poleg blokade na razpolago 4 različne udarce. Standardni udarec, vbod na večjo razdaljo, kombo treh ali šestih udarcev zapovrstjo in udarec z ščitom, ki omami sovražnika. Ampak zaradi tistega nindža metanja in kotaljenja na vse strani je vse skupaj prelahko in vsaj v tej uvajalni stopnji nisi rabil nobene taktike.
* Neuravnoteženost pretepanja, lokostrelstva in magije na začetku. Mogoče se kasneje to uravnoteži ampak v prvih petih stopnjah je lokostrelstvo premočno, vse pobiješ daleč preden se ti sploh lahko kdo približa, pretepanje je malo težje, ampak zaradi metanja po tleh je tudi to prelahko, magija pa je hudo prešibka, saj porabiš celotno mano da vzameš komaj kakšnih 20% življenja enemu samemu sovražniku. Je pa res, da se magija začne šele pri 4. stopnji in jo v demu ne moremo nič upgradati, da bi postala močnejša. Če hočeš postati čarovnik bo spet treba vsaj do kakšne desete stopnje uporabljati tudi meč, ščit in lok in na začetku šparati točke za magijo.
* Glede zgodbe je tudi še prezgodaj kaj reči. Tisti del z Diegom je bil odličen, ostali karakterji pa niso kaj pretirano karakterni. V demu seveda manjkajo vse začetne in povezovalne animacije, ki delajo zgodbo.

Na splošno, če igro vzamemo kot nek nov RPG, pa zaenkrat kaže, da bomo dobili odlično igro s fenomenalno grafiko, ki enkrat za spremembo ne bo vsa hroščata.
Poleg tega je treba vedeti, da je igra v originalu v Nemščini in Angleški prevod nikoli ne bo dosegel kvalitete Nemške verzije. Dialogi so v Nemščini precej bolj doživeti, Angleški govorci so po zaenkrat videnem v govor vnesli premalo čustev, pri podnapisih v Angleščini pa se pojavlja kar nekaj razlik, kjer je pomen sicer isti ampak povedan na drug način. Tudi pri ujemanju obrazne mimike z govorom je Nemška verzija opazno boljša od Angleške.
Ampak to so malenkosti, še vedno je bolje igrati v "domači" Angleščini kot pa se truditi s tujo in robato Nemščino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Azgard ::

Meni dela na AMD 64 X2 4600+ in 8800 GT vse do konca:) Rama porabi igra malo, lahko jo celo alt-tabam, pa grem warcraft špilat, brez da ugasnem:) Torej lahko rečem manj zahtevna, kot G3. Grafka je pa vsaj toliko dobra, kar se tekstur tiče. Sence pa sončni zahodi so pa fenomenalno lepi. Ful je zanimivo, ko imaš pod video setting ameriški pa evropski način haha. Pa je evropski bolj temačen, američki p bolj rpavljična grafika. Sem ugotovil da v bistvu je sam pri Evropskem manjši saturation, in jaz sem evropskim anstavitvam dodal malo saturacija, da je nekje vmes glede na level saturacije pri ameriškem, kaj evropejci majo kako radi bolj temačno? :D No predvsem se temačno bolj ujema z prejšnimi gothici.

Skill system mi je všeč, pač tree skilov, ki te pripelejo tudi do posebnih udarcev bonusov itd. Ni sicer Gothic-like, je pa cisto fajen.

Diego starček haha, hudo so ga naredili.

Outsajder ::

Naj se nekam grejo ti spellbound na use low mi šteka špil!! Pa sm mislil da bom lahko ga igral še preden si nabavim novo grafo,proc...;(

FeniksX ::

štrbunk ... kakšen pc pa imaš sedaj da ti na low ne dela?

Azgard ::

Lol če meni na 4 leta starem(beri prejšni post) dela vse na high, maš ti kake 8 let računalnik? No al si pa v osnovi tako zanič nabavu hehe. G4 je pod povrečjem zahtevnosti novih špilov.

Outsajder ::

FeniksX je izjavil:

štrbunk ... kakšen pc pa imaš sedaj da ti na low ne dela?

grafa 9600gt rama 2gb proc core duo 8400 reso 1680x1050 tudi driverje sem dal nove in nič ne pomaga:(

Azgard je izjavil:

Lol če meni na 4 leta starem(beri prejšni post) dela vse na high, maš ti kake 8 let računalnik? No al si pa v osnovi tako zanič nabavu hehe. G4 je pod povrečjem zahtevnosti novih špilov.

samo kakšno reso imaš ker reso zlo vpliva na delovanje špilov ko še nisem imel 22premer ekrana sem lahko igral crysis hige na sedaj ga lahko komaj na medium:8)

Zgodovina sprememb…

Azgard ::

Špilam trenutno 1280*1024, kar je 20% manj pikslov kot pri tebi, torej 20% več FPSjev, ni kake razlike tukaj.

Jah 9600GT grafa je pol slabša od moje 8800GT. Pa že moja 8800GT je stara za trenutne razmere, edino Ultra Shadows ne morem dati.

FeniksX ::

Sam vseeno na low bi pomoje kamot mogl delat.

Minimalne zahteve:
- OS: Windows XP / Vista
- CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz, AMD Athlon 3500+
- RAM: 1 GiByte (Windows XP), 1.5 GiByte (Windows Vista)
- Graphics card: Ati Radeon 1800XT, Shader Model 3, 256 MiByte or Nvidia Geforce 6800, Shader Model 3, 256 MiByte
- Hard drive: 10 GB + 600 MB virtual memory

Tak da bi ti mogl delat vsaj na low ..... ka pa če zmanjšaš resolucijo je bolš kej? Ker če ne maš pa neki z računalnikom narobe :P

Aja pa pr inštalaciji nisi slučajno odlkjuko kakšnega nvidia physcs etc?

P.S.
Zato pa mam najraj 19" monitor ... za igre je čist dost .... kar je že več je mogoče malo bedarija na tako bližino met :P no ja vsaj men :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FeniksX ()

Azgard ::

Še na modeimum bi mogl delat, če bi igro lepo spisali. Lepo spisana pomeni da recimo 8800GT dela na high, pol slabša na midimum in 4krat slabša na low. Ampak igre, ki so še za konzole spisane dostikrat niso dobro skalirane...

Oblivion je bil zelo dobro:) 8800GT sem lahko vse do konca igra. 6600GT(ene 5krat slabša) sem medimum ali malo nižje. Dela pa igra tudi na Geforece 4:D Pač 16bitna barva itd. To ti je dobro skalirana igra, dela tudi na 50krat slabši grafični kartici, kot je recomended, sam pač slabša grafika.

dukenukem ::

* OS: Microsoft(R) Windows(R) XP / Vista / Windows 7
* Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon II x2 @ 2.8 GHz
* Memory: 2 GB RAM
* Graphics:GeForce 8800 GTX
* DirectX(R): DirectX 9.0c or higher
* Hard Drive: 9 GB HDD Space
* Sound: DirectX 8.1 compatible sound card
tole so zahteve z uradne strani in to je minimum

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dukenukem ()

FeniksX ::

Hmm zanimivo ... js sm tisle zgoraj najdu :P

Sam za minimum mi nekam vlk zgleda .... vsaj glede grafične

Je pa res, da so zahteve verjetno gledane za kake 24" monitorje s full HD....

Zato kakor sm reku js imam najraje 19" ravno dost velik monitor .... pa še vse boljše zato dela lahka :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FeniksX ()

Izi ::

Hja, ta igra je "malo" čudna, kar se tiče hitrosti.
Pri merjenju s programom Fraps mi ta igra dela povsem enako hitro ne glede na resolucijo :O
Do sedaj še v nobeni igri nisem videl kaj takega.

Resolucija 1920 x 1200
sredi vasi: High - 40 fps, Low - 50 fps
v podzemlju: High - 50 fps, Low - 120 fps

Resolucija 1024 x 768
sredi vasi: High - 40 fps, Low - 50 fps
v podzemlju: High - 50 fps, Low - 120 fps

Igro sem po spreminjanju nastavitev vedno ugasnil in jo ponovno zagnal, probal sem na full screen in v oknu. Resolucija se spreminja ampak fps ostaja vedno povsem enak na čisto vseh resolucijah. Vsaj pri meni.
Naj omenim, da se mi pri vseh ostalih igrah hitrost opazno poveča z vsako manjšo resolucijo, tako da je pri meni vse v redu tako z računalnikom kot z Frapsom.
Zakaj tukaj ni nobene spremembe pa mi je uganka.

Nastavitve pa vplivajo na hitrost ampak tudi precej manj kot sem pričakoval. Najbolj zahtevna točka v igri je sredi vasi, tam blizu očeta tvoje nove žene, in med vse na high + sence na ultra in vse na low je komaj 10 fps razlike. Tudi ko grem v podzemlje se mi fps poveča samo za 10. Edino na low nastavitvah v podzemlju igra pospeši čez 100 fps.
Meni nič jasno 8-O
Sicer mi igra teče dovolj hitro, povprečno s 50 fps z vsem na maksimum, grafika pa je daleč najboljša kar sem jo videl v katerikoli igri do sedaj.
Drugače pa mi moj 4-jedrnik sploh ne obremeni kaj dosti, 1 jedro do 90% in ostala 3 do 30%, RAMA pa mi od 4 GB porabi samo 2 GB in ga imam med igranjem tako kar polovico praznega in neuporabljenega ;((
Grafično kartico, Radeon 5850, mi pa precej razkuri, tako glasne do sedaj še nisem slišal v nobeni igri.
Igra ima še eno napako. Na začetku sem 5 minut iskal zakaj se igra noče zagnati, dokler nisem ugotovil, da je to spet ena izmed tistih iger, ki ne podpira 96 KHz zvoka. Zvok je treba v Windows znižati na 48 KHz potem pa se igra zažene. Sicer je 48 KHz default Windows nastavitev, tako da to ni ravno problem, ampak vseeno ji jaz to štejem v minus.

Berserker ::

Hahha in od kdaj je tako grafika pomebna in pfs. Sicer mene skrbi ker imam ravno 24" monitor.
strani: 1 2 3 4 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Two Worlds II (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
914558 (2272) Yohan del Sud
»

Gothic 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43025222 (4470) Azgard
»

Risen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1395748 (2152) Azgard
»

Glasovanje za naj naj

Oddelek: Igre
11954 (630) mihakrt1
»

Neverwinter Nights 2 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1475303 (2806) Alpheus

Več podobnih tem