» »

Activision in Blizzard se združujeta

Activision in Blizzard se združujeta

BBC - Giganta industrije računalniških iger - Activision in Blizzard sta najavila dobrih 18 milijard dolarjev vredno združitev. Krmilo podjetja bo prevzel obstoječi direktor Activisiona, Bobby Kotick. Največji delež v novo nastalem podjetju, Activision Blizzard, pa bo imel trenutni Blizzardov lastnik - družba Vivendi.

Blizzard je sicer trenutno najbolj znan po World of Warcraft s katerim zaslužijo več kot 100 milijonov dolarjev mesečno. Activision pa po svoji serijah za konzole kot sta Guitar Hero in Tony Hawk Pro Skater. Kljub vseemu pa sta skupaj še vedno občutno manjša kot največji na trgu - Electronic Arts.

Glavna obljuba združitve je, da se vsakodnevne operacije v Blizzardu ne bodo spremenile. Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še boljši Guitar Hero 4?

25 komentarjev

Coinbird ::

Obeta se nam obdobje vele korporacij podobno, kot v filmski industriji..
(In partially high-pitched voice) Feel good (9x)

ales85 ::

Upam, da ne čakamo zaman na Diabla 3... :)

RejZoR ::

Velike korporacije = very bad
Še pomnite čase ko so skorajda garažne firme izdajale veleuspešnice? Če bo šlo tko naprej bojo manjše firme enostavno pocrkale al pa jih bojo pokupil in gledali bomo čedalje več šodra (še več kot ga že zdej), ki ni vreden omembe, kaj šele igranja. Oh noes.8-O
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

egyptian ::

in prvi rezultati veliko korporativnega razmišljanja so že tu

kupim nekje eno igro na leto, nazadnje je bil to HL2, tokrat pa UT3, a ko sem po nakupu prebiral strani navdušencov mojega najljubšega UT serverja izpred nekaj let se mi je pričelo dozdevati, da igre ne bom niti inštaliral

očitno so fantje pri Epicu zadovoljni s tem kako se prodaja nov engine in kako dobro gre Gears of War na console-ah, pa so se odločili, da za tretje nadaljevanje kultne igre z začetka tisočletja, spackajo nekaj, kar kot kaže še najbolj spominja na izdatno okrnjeno verzijo UT2k4 v novi preobleki, prirejeno za konzole
skupnost, ki ne plačauje mesečno torej več ni zanimiva, namen je prodati kar največ wau izdelkov za hitro pozabo

hm kje smo to že videli, yep Coinbird ma popolnoma prav

no ja novi Quake je prispel nenadejano in zastonj, pa bom morda uporabil tega za preizkus 8800GT, če sem že eden redkih srečnežev, ki jo je dočakal heh :8) :)

P.S. Gandalfar saj če lahko zbriši moj prvi post, zdaj ko je vse v redi :P

edit - done.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

detroit ::

amagad there goes the neighbourhood, pa to ni res....še edini proizvajalc k ne zajebe vseh spilu je sou v pm sad day for humanity očitn bom po sc2 res mogu nehat spilat.Vse gre v k....v smeri EA k kupuje vse proizvajalce pa jih vse uniči in pol hoče da kupujemo pofl ala nfs ...
Skero

Trdi ::

Nekdo se mora nujno postaviti po robu EA-ju, zato to potezo podpiram. EA je uničila že veliko razvojalcev in iger, morajo imeti konkurenco na vsakem področju.
Trdota d.o.o.

BigWhale ::

> Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še
> boljši Guitar Hero 4?

Aaaa! A s' nor?

;>

opeter ::

Kaj pa UBISOFT? Oni so posebej, ne?

Na koncu bo samo en velika (beri: ogromna) firma, ki bo proizvajala vse: od tamponov, do televizijskih programov, celo za volitve bodo oni sami izbrali kandidate. Tisti, ki bo(do) lastnik(i) tega podjetja, bodo upravljali s svetovnim gospodarstvom in politiko.

Sicer pa jaz osebno v zadnjem času ne igram več tavelkih iger, samo ti. "Casual-games" tipa Richochet (breakout), Zuma ipd.

Poganjam pa tudi razne emulatorje starejših iger :) Načrtujem pa, da bom kupil en nintendo Wii, ker izgleda, da imajo samo še oni orig. špile, pri katerih lahko uživaš pri igranju. Enostavno povedane: utrudil sem se od večnih streljank. Vi se samo igrajte CSS ipd. jaz pa sem bom ponovno posvetil mojemu staremu konjičku: karte, človek ne jezi se in druge tablične igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

3p ::

Drek. Večji kot bojo večji šoder bojo izdajali. Wolf3D v 500 miljard različic, vsakič malo bolj dodelane sence. Ampak tak je, če rabiš toliko in toliko miljionov, da se lotiš izdelave AAA igre.
Po moje je nekaj upanja v casual igračkanju oz. neodvisni sceni. Enostavne stvari je zdaj PMSM le lažje in hitreje izdelati kot pred nekaj leti. Pa tudi distribucija preko kakega XNA creators (ali česa podobnega) ni čista utopija.

Tyrion ::

Guitar Hero MMORPG?

I'll take it.. :P

Filo ::

sicer ne vem kwa je guitar hero...ampak že samo da je 4 del jim rečem ...sej ql da je uspešno, ampak dejte raj kej novaga...pa puste stracraft 2 da se dela :>>

uglavnem mi je všeč in mi je tud zanimivo, da imamo same dobre izdelovalce pod eno hišo, ker npr tudi id izdaja vse svoje igre z activison, samo vprašanje je, če bo kej vplival to, id je itak taka firma da imajo finance in neodvisnost + jajca, blizzard je pa tud nor imajo nore ljudi not (talentirane) + da ne omenjam njihov marketing, ki bi ga lahko že skor z applom primerju. Zanimiv bi pa tud blo če bi id in blizzard se lotila kej delat...hehehehe me prov zanima ker nov žanr bi vn pršu :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Filo ()

zile ::

Edin špl, ki je še zabaven je WAR3. frozen Throne, dodatek DOTA (defense of the ancients).
Dela in izpopolnjuje ga pa itak warcraft community.

ahac ::

Dejansko sta se "združila" Vivendi Games in Activision in v novem podjetju bo Vivendi imel 52% delež.
Blizzard je pa že zdaj bil samostojen razvijalec v lasti Vivendi Games in ta se v njih ni nič vtikal tako, da se za njih niti ne bo veliko spremenilo.
Možno pa, da bo znamka Sierra (ki jo uporablja Vivendi Games) šla v pozabo in jo bo čisto nadomestil Activision.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

smash ::

"Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še boljši Guitar Hero 4?"


A SI TI NOR AL KAJ?!? ne se dotikat starcraft programerjev...Jeb*** t***...edin vreden špil, kar so jih nardil

neboben ::

na koncu bo to spopad dveh velikanov, eden na podrocju iger se spi, a se prebuja in ni bil omenjen
closed source sreča open source :P
in na koncu zmaga open source itak :)

tt2 ::

A ni v guitar hero imel slash (Guns n Roses) nekaj zraven?

RejZoR ::

Sej tud EA je nekoč izdajal veliko dobrih iger, pa poglejte kakšen drek izdaja zdej...
Zadeva je bla samoumevna da se bo sesedla sama vase, kot krivca pa vsaj sam vidim v merganju konzolnega in PC sveta. Konzole so za quick fun in poenostavljen nadzor zaradi ploščka, PC pa je namenjen hardcore gamerjem, ki zahtevajo naprednost, naprednost in še enkrat naprednost. In tle so zajebal. Nedeljski igračarji nej bojo v svojem kotu, hardcore gamerji pa v svojem. Sej ne rečem, da preproste igre ne smejo obstajat, sem se že od manjših nog zabaval s špili kot so Tetris in Sokoban na Commodorju pa do kasnejšega Atomic Bombermana in Bejeweled. Lahko je tud poneumljeno do konca, ampak če je zabavno in zanimivo. Ne pa da že ta N leto izdaš FIFA 30000000 Pro Sucker World Cup Edition, zamenjaš grafični pogon in imena popraviš sezoni primerno. Tud zarad mene lahko ista firma dela špile za dva svetova, ampak zaboga naj bo razvoj ločen, ne pa da konzolaši ben tijo nad butastim nadzorom ker je bil špil mišljen za miš ter PC-jaši ker se špil z mišjo igra kot bi mel v roki plošček. Tud konzolni špili so lahko napredni sam zahtevajo drugačen pristop kot PC špili. Ampak tega še kar nočejo in nočejo dojet. Hitro spacajo neki pa naredijo predelavo za vse platforme.
Tko mi je EA priskutil NFS serijo okoli katere sem vedno letal med najvišjimi oblaki, si ga drkal nanjo, pred ekranom preždel cele dneve. Pro Street mi je bil tolk butast da se mi je zdelo celo škoda zapravit prazen DVD da bi ga posnel z neta. Mogoče ma Activision tle mal prednosti ker folku dogajajo špili tipa WoW in Warcraft ampak verjemite, ko bojo ugledal dvanajsto verzijo enega in istega jih bo tud minilo.
In Activision kot ga poznamo bo od Blizzarda to prej ali slej zahteva. Raja bo vzklikala in orgazmirala, tisti gamerji, ki pa so sploh postavili Blizzardovce na noge (torej zanesnjaki, ki so takrat kupovali njihove špile) pa bojo potegnili takratko tko kot sem jo jezst pri NFS seriji. Tko to je.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

opeter ::

RejZoR, po mojem se klasičnemu "gejmerju" (hmm... čuden izraz, saj jo povečini uporabljajo za osebe, ki igrajo FPS igre) kot ga poznamo, izteka čas.
Igre se (kot večina drugih stvari) dandanes izdeluje po tekočem traku, ne iz srca (kot je bilo to v preteklosti pri garažnih firmah in posameznikih, ampak samo in izključno za čim večji dobiček. Nakar se srečamo s čudno situacijo: igra, ki je pogoltnila na tisoče ur dela in milijonov dolarjev postane apn, na drugi strani pa igrica kot je Line Rider postane mega uspešnica.

Zakaj to?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

jlpktnst ::

Ja, DOTA :D hehe. Škoda da ni več kje omenjena. Pa celo zanimivo je gledat.

Prospekt ::

Zame edini omembe vredni firmi sta Blizzard ter Valve. (bioware bom izpustil, ker že dolgo ni bilo nič novega od njih)
Oboji razvijajo dokler ni špil (skoraj) perfekten, ter se požvižgajo na založnike. Zato se pa tudi ne naveličamo njihovih iger, ker nov špil potrebuje vsaj dve leti, da se prikaže na trgu.

Popravek: Dve leti prestavljajo datum izida, razvoj je daljši :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

nodrim ::

@Rejzor: mal orenk bluziš o poenostavljenem nadzoru zaradi ploščka in konzol .. vse je odvisno od vrste igre .. miš je in vedno bo primernejši za FPS in strategije .. nikoli pa ne bo boljši za ploščadne in tretjeosebne igre .. plošček je prav tako boljši za dirkačine, seveda ga dober volan spet premaga .. enako z letali in joysticki ... spet pri drugih igrah (pretepačine in shoot-em-upi) je nenadkriljiv arcade stick ...

nič od tega pa ne vpliva na zapletenost in globino igre in na "hardcorjevost" samega igralca ...

se pa strinjam, da so polovične predelave iz enega sistema na drugega bedno šparanje s strani razvijalca, ki samo kvari igralno izkušnjo ... po drugi strani so pa te standardne zvrsti že tako dolgo na sceni, da so razlike novih iger v primerjavi s prejšnjimi čedalje manjše, kar je tudi logično ...

roli ::

Najboljši od razvijalcev iger je zagotovo nintendo! Mario je zakon! In to je pač neka igra narejena tako, da je zabavna in ne zgulena v k...

Igre, ki imajo lep napis Microsoft so ponavadi tudi OK.

-------------------------------

Kar se pa domačega razvijanja iger tiče. Saj obstaja XNA in podobne zadeve ampak še vedno traja predolgo, da sploh pogruntaš kako nekaj nomlanega spacat. Sam bi z veseljem kaj naredil ampak za to potrebuješ tudi znanje kakega C# jezika. jaz znam nekaj osnov visual basica (.NET) ampak, da bi se lotil izdelave iger ala super mario - eeee problem! XNA je zanimiv za programiranje za Xškatlo360 ampak tisto je pač še bolj komplicirano kot za winse.

------------------------------
Kar se pa novice tiče - ne vem njihove igre me tako ali tako ne zanimajo in me sploh ne briga al sta se združila al ne.
http://www.r00li.com

dukenukem ::

te ne briga call of duty :D od Activision

c3p0 ::

Velike korporacije = very bad
Še pomnite čase ko so skorajda garažne firme izdajale veleuspešnice? Če bo šlo tko naprej bojo manjše firme enostavno pocrkale al pa jih bojo pokupil in gledali bomo čedalje več šodra (še več kot ga že zdej), ki ni vreden omembe, kaj šele igranja. Oh noes.


Se spomnimo, tudi Activision je takrat bil mala garažna firma :)

roli ::

Ne cod me ne briga!
http://www.r00li.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Activision ukinja Guitar Hero

Oddelek: Novice / Igre
64773 (4023) ahac
»

Modern Warfare 2 prek milijarde

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
284475 (3102) PrimozR
»

Starcraft II zamuja

Oddelek: Novice / Igre
295060 (2897) PrimozR
»

Activision in Blizzard se združujeta

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
253715 (3713) roli

Več podobnih tem