»

Microsoft kupuje Activision Blizzard King

Microsoft - Obeta se največji prevzem ne le v igričarski industriji, temveč v zgodovini IT podjetij nasploh, kajti v Microsoftu so udarili z namero po prevzemu Activision Blizzard Kinga, za slabih 69 milijard dolarjev.

Take-Twojev nakup Zynge je rekord držal zgolj kak teden, kajti danes so v Microsoftu na presenečenje mnogih naznanili, da kupujejo nič manj kot velikana Activision Blizzard Kinga, ki je na lestvici zaslužkarjev v igričarski industriji le mesto nižje (seveda pa ima MS še druge večje segmente, ne le igričarskega). To v praksi pomeni, da se bosta združili četrto in peto največje podjetje v igričarstvu, nastali skupek pa bo prehitel Nintenda na tretjem mestu, medtem ko bosta pred njim ostala Sony in Tencent. Posledično je zajetna tudi vsota, ki jo bodo v Redmondu za ABK pljunili: kar 68,7 milijarde ameriških dolarjev, kar je na področju digitalne tehnologije rekord, saj je prejšnji primat pripadal Dellu, ki je pred šestimi leti za EMC odštel dve milijardi manj. Prejšnja odmevna...

35 komentarjev

Odstopil šef Blizzarda

Slo-Tech - Po šestnajstih letih v podjetju odstopa šef Blizzarda J. Allen Brack, ki ga bosta začasno nadomestila Mike Ybarra in Jen Oneal. Brack je bil zadnjih osem let izvršni direktor podjetja, tri leta pa tudi predsednik. V izjavi za zaposlene je zapisal, da ne dvomi, da bosta Ybarra in Oneal uspešno vodila podjetje, izkoristila njegov potencial in pospešila spremembe. Brack pa ne odstopa iz osebnih razlogov, temveč zaradi pravnih težav.

Kalifornijski urad za delo (Department of Fair Employment and Housing) je vložil tožbo proti več menedžerjem, med njimi tudi Bracku, v kateri jim očita nadlegovanje, diskriminacijo in maščevanje nad zaposlenimi. Podjetje pod njegovim vodstvom tudi ni pravočasno ukrepalo in zaščito zaposlenih. Alex Afrasiabi je bil na primer v Blizzardu obtožen nadlegovanja žensk, a ga ni doletela nobena hujša sankcija.

V Blizzardu je negodovanje med zaposlenimi doseglo vrhunec s protestno zapustitvijo delovnih mest (walkout). Zahtevali so pregled menedžerjev, ukinitev...

18 komentarjev

World of Warcraft v zadnjem četrtletju izgubil sedmino igralcev

BBC - World of Warcraft je najpriljubljenejša večigralska spletna igra vlog, ki je imela skoraj deset milijonov naročnikov in aktivnih igralcev. Toda v zadnjem četrtletju so začeli pospešeno izgubljati igralce, saj je založnik Activision Blizzard v prvem letošnjem četrtletju izgubil kar 1,3 milijona oziroma 14 odstotkov naročnikov. To je daleč največji padec doslej, ugotavljajo v analizi poslovnih rezultatov. V prihodnosti pričakujejo, da se bo padec še nadaljeval, so povedali. Razlog naj bi bila čedalje večja priljubljenost brezplačnih ali freemium iger, dodajajo. V najboljših časih, to je leta 2010, je imel World of Warcraft kar 12 milijonov naročnikov, k čemur je pripomogla tudi izdaja novega dodatka Mists of Pandaria. Dve leti pozneje smo tretjino niže.

Kljub...

33 komentarjev

Activision mnenja, da sta Rovio in Zynga močno precenjena

TechCrunch - Mobilna senzacija Angry Birds in Facebook time killer Farmville sta svojima avtorjema konkretno napolnila denarnice in zvišala aspiracije. Zynga se že pripravlja na enomilijardno izdajo delnic za skupaj 10% vrednosti podjetja (med 10-20 miljardami), Rovio pa se ceni na "več milijard" in trenutno zaključuje zaprto dokapitalizacijo po valuaciji 1.2 miljarde.

To postavlja uveljavljene velike založnike pred nenavadno situacijo. Že zaradi vsega denarja, ki se obrne okoli teh iger (zlasti in-app purchasi), bi radi bili zraven. A njihov poslovni model ni nagnjen k tveganju in inoviranju, prej vsakoletnemu štancanju nove različice prejšnjega naslova, s podobno obsežnim changelogom, kot ga...

5 komentarjev

Guitar Hero navsezadnje ni popolnoma ukinjen

CNet - Očitno so bile nekoliko preuranjene trditve, da sta tako Guitar Hero kot DJ Hero, dva glasbena naslova Activisiona, ukinjena. Vsaj v primeru Guitar Hero gre glede na intervju GameIndustry.biz z Danom Wintersom, podpredsednikom za odnose z razvijalci, za nekoliko daljšo pavzo. Ta bo dolga vsaj eno leto, saj letos ne nameravajo izdati novega naslova iz te dobro prepoznavne franšize. V februarju so sicer zatrdili, da so prekinili razvoj letošnjega naslova ter razpustili skupino, ki je igro razvijala, za kar naj bi bili krivi slabi prodajni rezultati. Glede na podatke analitikov je bilo najuspešnejše leto za glasbene igre leto 2008, ko je prodaja znašala kar 1,7 milijarde dolarjev, medtem ko so bile le dve leti kasneje, torej lani, vredne vsega 300 milijonov dolarjev. Obenem kar 80% 14,9-odstotnega upada prodaje programske opreme med letom 2008 in 2010 predstavlja celoten žanr glasbenih iger.
 Guitar Hero III: Legends of Rock

Guitar Hero III: Legends of Rock


Po drugi strani pri analitični družbi NPD poročajo, da je...

0 komentarjev

Activision se vrača z Dance Hero

Kinectovo zajemanje premikov s kamero je idealno za plesne igre (na sliki Harmonixov Dance Central)

vir: Kotaku
Kotaku - Po ukinitvi glasbenih franšiz Guitar Hero in DJ Hero se po poročanju Kotaku-ja Activision vrača z novo glasbeno igro, ki naj bi se imenovala Dance Hero. Iz imena je razvidno, da bo šlo za na ples osredotočeno igro, ki bo najverjetneje izkoriščala zaznavanje gibanja na konzolah sedme generacije. Znamko Dance Hero so pri Activision sicer registrirali že leta 2008, daleč pred predstavitvijo Microsoftovega Kinecta oz. Sony-jevega Move-a, kar pa je najbrž povezano z masovnim registriranjem znamk Hero. Podatki o novi franšizi so še izredno skopi, saj npr. ni še jasno, za katero platformo Dance Hero sploh prihaja. Pri Kotaku sicer precej logično sklepajo, da bo namenjena predvsem za konzole, ki omogočajo enostavno zaznavanje premikov.

Na Xbox 360 bo Dance Hero...

1 komentar

Activision ukinja Guitar Hero

bit-tech.net - V konferenčnem klicu, povezanem z zaslužki v preteklem letu, je Eric Hirshberg, izvršni direktor Activisiona, razkril ukinitev dveh izredno znanih franšiz tega podjetja, serije iger Guitar Hero ter DJ Hero. Čeprav se bodo igre, pripomočki in plačljiva vsebina za prenos s spleta prodajali še naprej, razvoja novih naslovov ne bo (letos je bila načrtovana izdaja 6. igre v seriji Guitar Hero). Razlog za to se skriva predvsem v znatnem upadu prodaje v celotnem žanru glasbenih iger, kar nakazuje tudi prodaja razvijalskega studia Harmonix (slednje je pomagalo razviti prvi Guitar Hero, nato pa pripravilo konkurenčni Rock Band, ki sta ga založila EA in MTV Games - ta je bil prav tako zaprt v času prodaje Harmonixa)....

6 komentarjev

Izšla nova razširitev za WoW

Novi rasi v Cataclysmu

Slo-Tech - Blizzard je držal obljubo in včeraj izdal razširitev za svojo igro World of Warcraft, ki nosi ime Cataclysm. Novosti so dve novi rasi, ki imata svoji začetni coni, zvišanje najvišje stopnje z 80 na 85, sedem novih ječ, nov poklic arheologa, tri nove osvajalske pohode, predelavo Azerotha (sedaj je moč leteti) in še nekaj malenkosti. Cataclysm je že na voljo tudi pri nas in stane slabih 40 evrov.

6 komentarjev

Odškodnina za nezakonit strežnik za WoW 90 milijonov dolarjev

Ars Technica - Računalniške igre, še zlasti masovno igrane MMORPG, so že dolgo resen posel. Samo franšiza World of Warcraft, katere mesečno igranje stane 15 evrov, Blizzardu letno prinese več kot milijardo dolarjev. Tudi igralci so vzeli igro smrtno resno, saj se najbolje razdelani uporabniški računi prodajajo za več tisoč dolarjev. Denar je tudi razlog, da Blizzard nič kaj ljubeznivo ne gleda črne konkurence. Ta teden so dobili tožbo proti Alyson Reeves, lastnici igralskega strežnika na črno.

Na zasebnem strežniku je bilo prijavljenih 427.393 igralcev, ki so igrali v svojem svetu. Blizzardova EULA eksplicitno prepoveduje tovrstne konkurenčne strežnike, zato mu je sodišče prisodilo skoraj 90 milijonov dolarjev pavšalne odškodnine. Na prvi pogled se zdi višina astronomska, a je izračunana zelo...

79 komentarjev

Real ID-ja na forumih ne bo

Real ID v akciji

MMO Champion - Le 3 dni nazaj smo poročali o Blizzardovi nameri, da na svojih forumih uvede uporabo pravih imen svojih uporabnikov. Začeli bi s forumi, namenjenimi Starcraft II in nadaljevali s forumi za World of Warcraft: Cataclysm. S tem so želeli dvigniti nivo debat na forumu in zmanjšati število manj resnih prispevkov gorečih podpornikov ene strani v argumentu - trollanja in flame warov. Rezultat napovedi je bilo seveda precejšne zgražanje.

A ne le to, da bi bi igralce pomirili, je svoje ime razkril eden izmed zaposlenih pri Blizzardu, Micah Whipple (16. prispevek v temi). Ne dolgo zatem so uporabniki na spletu kot demonstracija, kakšne varnostne težave ta Blizzardova poteza predstavlja, našli Micahov Facebook profil, naslov prebivališča,...

18 komentarjev

Disney kupil Tapulous

Tap Tap Revolution

vir: TG Daily
TG Daily - Tapulous morda v svetu iger ni tako znano podjetje, kot so Electronic Arts, ActivisionBlizzard, Ubisoft in drugi, a to še ne pomeni, da ni uspešno podjetje. Vse prej kot to. Tapulous je pravzaprav eno izmed daleč najbolj uspešnih razvijalcev, če se zanimamo le za iPhone in njemu podobnim platformam (torej iPod Touch in iPad). Odgovorni so namreč za razvoj nekaterih izmed najpopularnejših...

0 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

Starcraft II zamuja

Starcraft II

vir: Wikipedia
TG Daily - CEO Activision Blizzarda, Robert Kotick, je potrdil, da bo Starcraft II zamudil jesenski izid. Po novem bo izšel šele v letu 2010, podobno kot Singularity. Vseeno letošnja jesen ne bo dolgočasna, saj samo Activision Blizzard pripravlja veliko bero izidov, kot so npr. novo nadaljevanje Call of Duty (Modern Warfare 2), Guitar Hero 5, DJ Hero, Band Hero, leto pa seveda ne bi bilo popolno brez še enega nadaljevanja Tony Hawk franšize, Tony Hawk: Ride.

Poleg obetajoče bližnje prihodnosti pa so pri Activision Blizzardu navdušeni tudi nad nedavno preteklostjo. V času ekonomske negotovosti se je njihov marketinški delež v Severni Ameriki in v Evropi celo povzpel, z lanskih 9,9 % na 12,7 %....

29 komentarjev

Activision in Blizzard se združujeta

BBC - Giganta industrije računalniških iger - Activision in Blizzard sta najavila dobrih 18 milijard dolarjev vredno združitev. Krmilo podjetja bo prevzel obstoječi direktor Activisiona, Bobby Kotick. Največji delež v novo nastalem podjetju, Activision Blizzard, pa bo imel trenutni Blizzardov lastnik - družba Vivendi.

Blizzard je sicer trenutno najbolj znan po World of Warcraft s katerim zaslužijo več kot 100 milijonov dolarjev mesečno. Activision pa po svoji serijah za konzole kot sta Guitar Hero in Tony Hawk Pro Skater. Kljub vseemu pa sta skupaj še vedno občutno manjša kot največji na trgu - Electronic Arts.

Glavna obljuba združitve je, da se vsakodnevne operacije v Blizzardu ne bodo spremenile. Toda ali ne bi bilo vredno žrtvovati nekaj Starcraft 2 programerjev za še boljši Guitar Hero 4?

25 komentarjev

Blizzard odšteva

Slo-Tech - Če si dragi bralec ogledaš Blizzardovo domačo stran, lahko vidiš časovno lestvico, na kateri so razporejene vse njihove pretekle igre. Ko boš preletel vse naslove (od leve proti desni), in zraven uživaško obujal spomine, boš na koncu ugledal vprašaj. Blizzard odšteva.

Do izida Starrcaft 2? Diablo 3?

70 komentarjev

Izgubljeni podatki vredni 38 milijard

Slashdot - Vsi vedo, da je zelo dobro redno izdelovati varnostne kopije pomembnih podatkov. Vsi vedo tudi, da je podatke s trdega diska precej težko učinkovito izbrisati, strokovnjaki za njihovo reševanje namreč poznajo nešteto trikov, s katerimi pogrešane bite vrnejo lastnikom. Kljub vsemu pa se včasih zgodi, da nič od naštetega ne deluje, žal se je tokrat ravno v situaciji, vredni 38 milijard dolarjev.

Tehnik v neki birokratski ustanovi na Aljaski je po nesreči izbrisal 800 tisoč primerkov digitaliziranih obrazcev in drugih dokumentov, ki so jih državljani poslali na že omenjenih 38 milijard dolarjev vreden razpis. Brez odvečne panike so udeleženi poskusili podatke obnoviti z varnostnih kopij, ki pa žal niso delovale. Po posvetu s strokovnjaki iz Microsoft-a in Dell-a so prišli do zaključka, da tudi z reševanjem ne bo nič, zato jim je ostal izhod v sili -- vso dokumentacijo (shranjeno v 300 velikih kartonastih škatlah) je bilo treba ponovno vnesti v sistem. Zadeva jih je stala 6 tednov...

17 komentarjev

Blizzardove igre za Linux?

PC Linux Online - Blizzard Entertainment slovi po odličnih igrah za operacijska sistema Windows in Mac OS, do Linuxa pa v javnosti še ni pokazal odprtih apetitov. Ker je prepoznavnost podjetja pogojena tudi s tem, da ponuja igre za najbolj priljubljena okolja, se je pojavilo vprašanje, kdaj bo Blizzard začel idelovati igre za bolj in bolj razširjen Linux, ki je po nekaterih raziskavah po tržnem deležu že prehitel Mac OS.

Število namestitev Linuxa na namizjih se povečuje, tako kot tudi število igričarjev, ki med igrami Unreal Tournament, Quake 3, Neverwinter Nights, Return to Castle Wolfenstein in Wolfenstein: Enemy Territory pogrešajo World of Warcraft in druge Blizzardove igre. Če ste tudi vi med njimi ali želite prispevati k uveljavljanju Linuxa na namizjih, podpišite peticijo.

28 komentarjev

Logitech je kupil Labtec

The Register - Logitech - švicarski proizvajalec malih računalniških glodalcev (miši) je za 125 milijonov dolarjev kupil podjteje Labtec, svojega ameriškega tekmeca, ki se ukvarja s porizvodnjo računalniških zvočnikov in ostalih pripomočkov ter letno proda za okoli 100 milijonov dolarjev izdelkov. Ta združitev zna imeti zanimive posledice, predvsem pri cenah računalniških zvočnikov. Klik!

0 komentarjev