» »

Vsync

Vsync

einstein :P ::

Pozdravljeni,

Zanima me kako je imeti najbolje nastavljeno v igrah glede "vsync-a"?

Če je vključen je nekje okoli 60fps, če je 30fps je itak omejeno na 30fps, če pa je izključen pa skače nekje med 100 in 300fps in ko sem v meniju igre celo do 620fps.
Prosil bi, če mi lahko kdo malo bolj pojasni zadevo t.j.: čemu je vsync namenjen, zakaj je taka razlika v sličicah na sekundo in kaj je bolje: on, off ali 30fps?

Hvala za vse vaše odgovore, l.p.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

hojnikb ::

Če maš screen tearing, potem vklopiš vsync, sam potem maš večji input lag in posledično sam 60fpsjov.

Naštimaš si pa tak ko ti paše..
#brezpodpisa

einstein :P ::

Hm, ravnokar sem našel še eno enako temo na slotechu ampak se prej sploh nisem spomnil, da bi pogledal, tako da če kdo hoče lahko kaj več napiše, drugače pa lahko itak iz že obstoječe teme preberem.

Aha, sem pa tudi tale stavek našel na Wikipediji, ki pojasni kar precej: Vertical synchronization is an option found in most systems, wherein the video card is prevented from doing anything visible to the display memory until after the monitor has finished its current refresh cycle.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

gendale ::

probi oboje, pa boš vidu kaj ti je boljše
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

einstein :P ::

Sem že, pa niti ne vidim kakšne opazne razlike, razen hitrosti fps.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

gendale ::

ja sj pol je pa useeno a ne

al ti ful pomeni, da ti nekdo na internetu reče, da je x boljše od y :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

einstein :P ::

ma niti ne, sam tko me je zanimal v čem je fora. pa se mi ni dal niti na wiki mal pogledat, sem se pa na slotehovce spomnu. :D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

54j0 ::

V shooter igrah ga izklopi. V ostalih igrah ga vklopi, če imaš ves čas nad 60 fps. Čisto preprosto, kot so rekli, preprečuje trganje slike (screen tearing). Za primer bom vzel, ne vem, half life, ko si v naravi in pobijaš zombije. Na spodnjem delu zaslona je cel kup zombijev, rastlinja, kamnov, raznih podrobnosti. Na zgornjem delu zaslona je nebo. Očitno je treba kartici bolj delati za spodnji del slike. Grafična kartica vsako sliko čez kabel spusti asinhrono, tako, da je lahko med izrisom spodnjega in zgornjega dela (vertikalna linija) krepko odstopanje. Ta efekt nekoliko zbledi, če je število slik na sekundo(fps) res visoko, ampak ga lahko še vedno zaznaš v obliki tankih črt, ki "plavajo" po sliki. Vertikalna sinhronizacija (vsync) kartico prisili, da sliko na zaslon spusti v "enem kosu", kar zahteva tudi ujemanje z osveževanjem monitorja (ki je ponavadi 60 Hz, pri boljših tudi 120 in 240 Hz). Posledica je veliko "mirnejša" slika, brez odsekanih linij. Če imaš v igri vkljopljen vsync in ti vrne 30 fps, pomeni, da ti je število fps padlo pod 60. 60/2 = 30. Drugačne matematike pa ta funkcija ne pozna :).

Upam, da nisem kaj zamešal. Na tem forumu je treba pazit, da kaj ne kiksneš, te koj požro :).

Senitel ::

54j0 je izjavil:

Čisto preprosto, kot so rekli, preprečuje trganje slike (screen tearing). Za primer bom vzel, ne vem, half life, ko si v naravi in pobijaš zombije. Na spodnjem delu zaslona je cel kup zombijev, rastlinja, kamnov, raznih podrobnosti. Na zgornjem delu zaslona je nebo. Očitno je treba kartici bolj delati za spodnji del slike. Grafična kartica vsako sliko čez kabel spusti asinhrono, tako, da je lahko med izrisom spodnjega in zgornjega dela (vertikalna linija) krepko odstopanje.

No tukaj si kiksnil. >:D Grafična kartica nikoli iz sebe ne da nedokončane slike (zato imamo double buffering: prikazuje se ena slika, izrisuje se na drugo) in nima veze kolk je zgornji del ekrana bolj simple za renderirat kot spodnji.
Če nimaš vsynca potem bo grafična zamenjala prikazovano in renderirano sliko v trenutku ko konča renderiranje. Ta trenutek je lahko ravno sredi osvežitve monitorja in kot rezultat vidiš pol stare slike in pol nove slike. Če imaš relativno konstanten in visok framerate bo ta črta vedno tam samo, če se ne premikaš, je ne boš opazil. Če imaš res visok framerate, potem je teh črt lahko tudi več.

VSYNC pomeni, da grafična kartica po končanem renderiranju čaka, da monitor začne novo osveževalno periodo (pobirati novo sliko od vrha navzdol) in šele takrat zamenja sliko kamor renderira in katero prikazuje. Tako se ti ne more več zgodit, da bi videl sočasno dva (ali več) kosov slik na zaslonu.
Ti pa omeji FPS na osveževalno frekvenco. Kar ni problem niti za input lag, ker ti nič ne pomaga, če sistem sprocesira vso fiziko in ves rendering, če ti rezultata ne more prikazat, ker je monitor prepočasen (izjema so razna pametna procesiranja vhodnih podatkov, ki potrebujejo recimo več lokacij miške).
Je pa problem, kot je že bilo omenjeno, če framerate pade pod hitrost osveževanja. Tam te pa vse skup še dodatno zabremza.

einstein :P ::

Kako pa to poteka na benchmarkih? A je vsync vklopljen ali izklopljen? So kakšna pravila?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

miraldi ::

Kaj potem kokr od oka oceniš ali imeti vklopljen vsync ali ne? Naprimer pri NFS The Run z vsyin vklopljenim 30 fps z izklopljenim pa 80-100fpsjev.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

korenje3 ::

jaz imam vsync vklopljen vedno, ker mi potem grafična kartica ne dela vedno s polno močjo, tako da je potem tudi ventilator tih.

Sssaga ::

Benhcmarki tečejo pri vektikalni sinhornizaciji DISABLED. To je vsa poanta benchmarkov-testiranje zmogljivosti sistema.

Tudi sam ne maram raztrgane slike. Če maš OSD, kjer ti kaže info o trenutni situaciji porabe grafične moči, framerate-u... - zaženi program ala Fraps, MSI Afterburner, EVGA Precision ... lahko vidiš kdaj se splača vklopiti Vsync.
Kadar ti skače nad frekvenco osveževanja tvojega displaya (1080p LCD-ji načeloma 60Hz), torej 60-XXX FPS, je priporočljivo vklopiti Vsync.
Lahko pa uporabiš frame limiter... to imam jaz v rFactor simulaciji, kjer hočem, da mi volan v igri reagira nemudoma brez lagga in pri vsyncu on ne morm voziti (malo pretiravanja), pri raztrgani sliki (špil je star->100+ FPS) pa me glava boli, ko pri 300 Km/h vidim krošnjo smreke na enem delu, deblo pa 20m drugje (na ravnini imam cajt gledat okoli :-P)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()

Senitel ::

Sssaga: Ne rabiš frame limiterja. Lahko v driverju za ta špil izklopiš "pre-rendered frames".

miraldinjo: Mal dvomim, da imaš povprečje 80-100, ko pa vsync vklopiš pa 30... NV ima sedaj adaptive vsync. Če hoče it framerate čez osveževanje ga ustavi, če je framerate pod osveževanjem pa grafična ne čaka na refresh.

miraldi ::

Sentinel zakaj dvomiš? Bom naložil slike sam k ta shrani.si neki zajebava pa noče shranit.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Sssaga ::

Hvala @Senitel za nasvet.

Ker je MP3 zahteven @maxed out sem imel adaptive vsync; pomaga pri skakanju FPS-jev. Se pa takoj opazi, ko mi pade na 45 FPS in ko imam smooth 60 spet. Sploh v faveli. hehe

@miraldinjo
davaj proof!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()

miraldi ::







Evo ga proof slikano kakšno ura nazaj ;)
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

Sssaga ::

O shit!
Sem misli, da misliš za MP3 in ne za The RUN! lol, my bad! ;((
Sam sem posnel benchmark mesece nazaj, ko mi laufa na 100 FPS na GTX 470, tako da verjamem.

miraldi ::

Haha se zgodi mi je blo pa čudno zakaj nebi verjel glede na moj rig :D drgač sem dons še mal igrov NFS The Run pa mi gre tja do 125fpsjev brez vsynca pa vse na ultra pač odvisn od proge do proge 8-)

Za Max Payne 3 mam pa nastavitve use na Very High 1920x1080 HDAO anisotropic x16 pa msaa x 4 pa brez v sync mam do mam do 75fps povprečno pa med 50-65 tko da se mi zdi boljše z vklopljenim vsync igrat razen če bi zmanjšu ali izklopil MSAA pol itak nad 100fpsjev leti sam je slabša kvaliteta grafike tko raje ne :D
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali se splača G-sync?

Oddelek: Pomoč in nasveti
222367 (834) DuaL
»

Nakup monitorja za gaming?

Oddelek: Strojna oprema
304212 (2748) tryhard
»

Responzivni čas monitorja

Oddelek: Zvok in slika
9657 (497) Senitel
»

nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5416277 (11592) Furbo
»

Vklopljen Vsync in padec FPS

Oddelek: Igre
171861 (1456) Senitel

Več podobnih tem