» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
77 / 89
»»

SeMiNeSanja ::

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?

Ali ni na tistem linku za prijavo pošiljke (v SMS) možnost, da označiš 'vrnite pošiljatelju'?
Na AE potem ni treba nič posebej, ker si tam v bistvu že zaključil zadevo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?

Ali ni na tistem linku za prijavo pošiljke (v SMS) možnost, da označiš 'vrnite pošiljatelju'?
Na AE potem ni treba nič posebej, ker si tam v bistvu že zaključil zadevo.


Jaz nočem nič označit. Recimo, da se mi ne da. :)
Saj ne rabiš vedno odgovorit. Sploh če ne veš odgovora. Pusti drugim. Hvala.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

SeMiNeSanja ::

Mare2 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?

Ali ni na tistem linku za prijavo pošiljke (v SMS) možnost, da označiš 'vrnite pošiljatelju'?
Na AE potem ni treba nič posebej, ker si tam v bistvu že zaključil zadevo.


Jaz nočem nič označit. Recimo, da se mi ne da. :)

Probaj in poročaj, kaj se bo zgodilo....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

AEx_1-7 ::

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?


Glejte, takole gre:

- zadevo preprosto 'po francosko' ignorirajte, kot da niste sploh nic prejeli (no-response)
- in paket bo po 21 dneh vrnjen na return address naveden na paketu (ali pa bo sel v unicenje)
- v primeru 'klikanja' VRNI, posiljka prejme status RECIPIENT REJECT, Ali bo to seveda videl in prejmete malus v vasi boniteti/Ali racunu
- poslali vam ne bodo nic, ker niste speljali uvoznega postopka (kazni za to se ni, BO PA!)

Mare2 ::

AEx_1-7 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?


Glejte, takole gre:

- zadevo preprosto 'po francosko' ignorirajte, kot da niste sploh nic prejeli (no-response)
- in paket bo po 21 dneh vrnjen na return address naveden na paketu (ali pa bo sel v unicenje)
- v primeru 'klikanja' VRNI, posiljka prejme status RECIPIENT REJECT, Ali bo to seveda videl in prejmete malus v vasi boniteti/Ali racunu
- poslali vam ne bodo nic, ker niste speljali uvoznega postopka (kazni za to se ni, BO PA!)


Hvala za odgovor. Pričakujem še eno pošiljko, tisto bom pa sprejel in plačal dajatve. :) Upam, da pride.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AEx_1-7 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

AEx_1-7 je izjavil:

Naj uganem -- "Seller's Shipping Method"?

Vsaka sola nekaj stane, 2.50+ bo se poceni, casa pa se ne morete kupiti!

Čak mal - kaj ima veze, kdo je bil prevoznik?

Pošta nima popolnoma nobene pravice diskriminatorno obravnavati cenovno ugodnejše prevoznike!
Če bi pošiljko prinesel golob pismonoša, bi jo morali še vedno na enak način peljati skozi carinski postopek.

Vse skupaj se mi zdi bolj težava na relaciji prodajalec - kupec. Prodajalec / AliExpress ti že omogoči, da si izpišeš 'davčni' račun z vsemi podatki o blagu in zneskom plačanega DDV. Vendar ta račun, ki si ga izpišeš, ne vsebuje nobene reference, katera bi omogočila 'dokazovanje pristnosti'. Nekako z mojega vidika ni pravi dokaz, da je bil DDV dejansko plačan.

Predvsem pa mu manjka polni naziv/naslov prodajalca in njegova 'davčna številka', zaradi česar tak račun ni niti približno skladen z ZDDV. Na računih AE piše, da so skladni z Nizozemsko davčno zakonodajo, vendar tudi Nizozemska zahteva, da se na računu nahaja uradni naslov prodajalca in njegova davčna številka.

Tista IOSS, o kateri je bilo že govora, ima podobno vlogo kot davčna številka, le da je slednja 'nacionalna'. AE bi lahko zaprosil za Slovensko DŠ, a potem bi moral še za vsako drugo državo v EU. Zato se zadeva poenostavi preko sistema IOSS.
Toda po mojem razumevanju, bi moral trgovec tudi v sistemu IOSS na računu navesti vse elemente, ki so obvezni na računih v državah EU - sicer je tak račun vreden manj kot WC papir - tisti vsaj ne praska, če ga uporabiš...

Če torej Kitajci zaračunajo in odvedejo DDV, mi ni jasno, ali to izvede AE v imenu svojih prodajalcev (torej AE uradno nastopi kot prodajalec - 'davčni zavezanec'), ali vsak mali trgovec posebej. Predvidevam, da AE prevzamo vlogo 'zastopnika' in proti EU nastopa kot 'davčni zavezanec' za svoje prodajalce.
Ni mi pa jasno, kako to, da AE, ki ni ravno 'mala organizacija', ni sposoben spesniti računa, kateri bi univerzalno pokril zahteve vseh držav EU in veljal kot dokaz o plačanem DDV s strani kupca.


Naj na zacetku zgolj navedem, da vaso argumentacijo spremljam in vsekakor sprejemam na znanje (in v vecini se globoko strinjava, tako da kar tezko gledam kako mnogi drugi udelezenci zlivajo gnojnico vsepovprek, konstantno obtozujejo Ali kako 'goljufa' z deklaracijami, poneverja, ... podkrepitve obtozb so pa v stilu 'mislim, zdi se mi, verjamem, ...', skratka VRTEC)!

Now to the issue:

- OP je postregel z zelo malo relevantnimi podatki (morda se kaj napise, recimo TRACKING za zacetek)
- PS nima podatka o ceni oz. cenenosti prevoznika (se ve ne kdo je sploh prevoznik, saj je to posiljko prejela od PostNL z najavo vred) in NE DISKRIMINIRA
- ta najava ima za ta primer dve ZELO POMEMBNI polji:
1. origin (EU/NON-EU) -- najava pravi NON-EU, zato so stvar odstopili FURS/Carinski posti
2. IOSS -- unknown -- preverja izkljucno FURS/Carinska posta
- origin EU bi posiljka prejela le, ce so/bi bili uvozni postopki v EU ze opravljeni -- niso bili, zato tako kot je opisal OP
- problem je spediter, ki ga v postopku se sploh ni bilo, bil je samo prevoznik/forwarder (oz. vec njih) -- posiljka tudi ni DDP
- Ali v tem primeru ni prodajalec, samo posrednik (in escrow provider) med kupcem in prodajalcem (ki je NON-EU), ter zavezanec za obracun DDV (ne placilo, samo avansni obracun kupcu, ker je prodajalec NON-EU)
- stvar je ena grozna zmesnjava postala -- potem pa je zadeva se razlicna glede na izvedbo v posameznih EU-clanicah -- so res geniji, ja prav res -- idiokracija
- IOSS je pan-EU, lahko pa se non-EU prodajalec registrira v katerikoli EU-clanici in velja potem za celotno EU -- skratka ne uporabljajte tega ce se le da ... ker je ZELO slaba opcija (znizane stopnje so tudi KAOS)
- kljucne so elektronske najave posiljk, eno polje fali in KUPEC ima resen problem ... izguba casa in denarja!
- racuna tu sploh ni v igri, IOSS kot tak pozna deklaracijo in VAT -- to ni dvostavno racunovodstvo po SIRS
- prodajalec je tujec in se mu ne sanja kaj ima EU in nima, se manj SI, pogosto ne ve niti kaj je VAT, saj je izvoz skoraj povsod oproscen dajatev
- variant oddvajanja VAT po IOSS je vec vrst ... tudi vecinoma KAOS -- TARIC kode, ...
- EU tujcu ne more nic, zato se pac obesi na KUPCA -- dobrodosli v 22. stoletje!
- Ali nudi razlicne vrste storitev, stvar kupca in prodajalca pa je kaj dejansko koristita (narocita in tudi placata)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

AEx_1-7 ::

Mare2 je izjavil:

AEx_1-7 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?


Glejte, takole gre:

- zadevo preprosto 'po francosko' ignorirajte, kot da niste sploh nic prejeli (no-response)
- in paket bo po 21 dneh vrnjen na return address naveden na paketu (ali pa bo sel v unicenje)
- v primeru 'klikanja' VRNI, posiljka prejme status RECIPIENT REJECT, Ali bo to seveda videl in prejmete malus v vasi boniteti/Ali racunu
- poslali vam ne bodo nic, ker niste speljali uvoznega postopka (kazni za to se ni, BO PA!)


Hvala za odgovor. Pričakujem še eno pošiljko, tisto bom pa sprejel in plačal dajatve. :) Upam, da pride.


Mare, rade volje -- za drugo posiljko -- ce ne rabite nujno -- ignorirajte po francosko (kaj bomo napajali sod brez dna) -- narocite ponovno z AESaver in boste imeli v 21 dneh preko HU brez hecov v nabiralniku!

SeMiNeSanja ::

Pri vsej godlji tudi ne razumem, kako bosta Pošta in FURS na dolgi rok opravičevala ignoriranje že plačanega DDV.
Očitno bo moral nekomu počiti film - toda res ne vem, kdo je tako 'velik' da bi v Bruslju lahko zakuhal tako štalo, da bi nekdo s palico pomahali proti FURS-u, da se ima dvojno zaračunavanje DDV nemudoma za prenehati.

Da bi bila zmeda popolna, Pošta dela napake pri obračunu DDV.
Danes sem dobil prvo 'specifikacijo' in sem rabil kar nekaj časa, da sem pogruntal, kaj so ga srali.
Piše namreč, da je vrednost blaga 1.40€ - kar je v resnici glede na račun znesek blaga+poštnine brez DDV. To je iz njim posredovanega računa tudi lepo razvidno. Toda Pošta je poštnino 0.55€ še enkrat prištela in tako prišla do osnove za DDV v višini 1.95€, na to pa po stopnji 22% zaračunala 0.43€ DDV.

Zanimivo pri vsem tem pa je, da so z računa več kot očitno razbrali, da je bil DDV zaračunan in plačan, saj bi sicer za osnovo vzeli vrednost blaga skupaj z že plačanim DDV, ne pa vrednost brez DDV.

Da se torej seštevek vrednosti blaga + poštnine ne ujema z zneskom plačila, očitno nikogar ne zmoti.

Da ti izračunavajo DDV na osnovi podvojene poštnine, je navadna malomarnost. Za takšno oškodovanje, pa ti še zaračunajo 2.50€...

Samo kaj naj narediš? Se greš neke reklamacije zaradi nekaj centov?

Bom videl, če je to osamljen primer, dejanska enkratna pomota. Če se bo zadeva ponavljala, bo dejansko treba zaradi nekaj centov delati reklamacije. Nekako samo jamrat, potem pa nič naresti nekako ne gre.

No, pa še to: reklamacijo lahko vložiš v roku o dni od prejema pošiljke. Račun in specifikacijo pa ti pošljejo dan kasneje, kot si dobil pošiljko. Tako ti že avtomatično ukradejo en dan od roka za reklamacijo, ker nimaš dokumentacije iz katere bi lahko preveril pravilnost tega, kar so ti zaračunali.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

AEx_1-7 ::

Ja, res banane so vse to ... jaz sem namerno pocakal z narocili toliko casa da preverim DEJANSKO STANJE NA TERENU (imam vire, take in drugacne), nekaj mi je slo preko HU ze pred 1.7. po starem postopku, vse dokaj hitro in brez problemov!

Glasujete lahko samo z nogami in denarnico -- moj nasvet AESaver ali AEStandard -- zanesljivo, hitro in brez zapletov!

Nasi naj pa vlagajo v wolt dostavo, saj drugega itak ne bodo vec poceli dolgo, ljudje se bodo hitro navelicali cakati 3+ tedne na carinjenje, kot bi bili v 70-ih letih (pa tudi takrat ni bilo 3 tedne)!

Beda (ampak imajo pa umetno inteligenco, pa nov oh-in-sploh IT sistem, pa kadre iscejo).

Kumbaja ::

Pri vsej godlji tudi ne razumem, kako bosta Pošta in FURS na dolgi rok opravičevala ignoriranje že plačanega DDV.

pri tem je samo en pomislkek. Ali je bil DDV res plačan? To, da je naveden na računu xy kitajca, nič ne pove.

Okapi ::

Dva pomisleka - ali je bil plačan(nakazan davčnemu uradu), in kolikšen je bil.
Zaenkrat ne vidim nobenega zagotovila, da res plačajo toliko, kot zaračunajo kupcu.

SeMiNeSanja ::

Okapi je izjavil:

Dva pomisleka - ali je bil plačan(nakazan davčnemu uradu), in kolikšen je bil.
Zaenkrat ne vidim nobenega zagotovila, da res plačajo toliko, kot zaračunajo kupcu.

Hja, samo kako gre že tista z nedožnostjo, dokler se drugače ne dokaže?

Pod črto gledano - če bi bil DDV na AliExpress stvar vsakega posameznega malega prodajalca, bi bil dvom v odvajanje DDV bil vsekakor upravičen. Vsaj do določene mere upravičen.

KER PA.... AliExpress DDV očitno zaračunava 'sistemsko' in gre preko njihovega računa, ga po vsej verjetnosti kar lepo AliExpress zaračuna in odvede v imenu svojih trgovčičev.
Da bi pa AliExpress pobral DDV in ga ne odvedel, bi pa bil škandal brez primere, ki si ga ne morejo privoščiti. Če bi se to zgodilo, bi jim EU nabil tako kazen, da bi v bodoče 3x preverili, če so res vse odvedli, kar so imeli za odvesti.
Če lahko udarijo po Google, FB & Co, ne dvomim, da nebi mogli mastno oglobiti nek AE - pri tem pa bi še Amazon in Ebay ploskala in navijala, da naj bo kazen čim višja.

Toda kot sem že rekel, kot kupec imaš predvsem ta problem, da račun, ki ga prejmeš, ne vsebuje vseh elementov, kot jih mora ta vsebovati po Evropskih merilih - manjkajo polni podatki davčnega zavezanca in njegova davčna številka. S tem je ta račun neuporaben za 'dokazovanje' da si plačal DDV. ČE bi imel veljaven 'davčni' račun, bi breme dokazovanja prešlo na prodajalca.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Okapi ::

SeMiNeSanja je izjavil:


KER PA.... AliExpress DDV očitno zaračunava 'sistemsko' in gre preko njihovega računa, ga po vsej verjetnosti kar lepo AliExpress zaračuna in odvede v imenu svojih trgovčičev.

Vprašanje je, kako (in koliko) ga "odvede".

V primeru pošiljk, ki pridejo neposredno v Slovenijo, lepo vidimo, da naši organi ne vedo, da bi Alixpress karkoli odvajal, ker lepo zaračunajo DDV.

Zakaj naši organi tega ne vedo, madžarski pa očitno vedo? Možni stadve razlagi.
1) Aliexpress ob vsakem nakupu blagajni EU nakaže toliko DDV, kot ga zaračunajo kupcem, in madžarski organi so to sposobni ugotoviti, naši pa ne.

2) Aliexpress kupcem zaračuna DDV, ampak ga ne nakaže blagajni EU, temveč plača špediterja, ki v njegovem imenu izvaja uvozne postopke in nakaže DDV blagajni EU (oziroma davčnemu organu).

Zaenkrat bolj kaže, da Aliexpress deluje po sistemu #2.

Ta druga možnosti ima dve podmožnosti.
2a) Špediter carinskemu organu predloži dokumentacijo o posameznih nakupih, iz katere je razvidno, koliko DDV je Aliexpress zaračunal kupcem, in točno toliko tudi nakaže naprej.

2b) Špedited carinskemu organu predloži dokumentacijo, ki je neodvisna od tega, koliko so za izdelke plačali kupci. Na enak način skratka, kot carinskemu organu evropski trgovec prijavi robo, ki jo uvaža, in jo bo šele kasneje prodal. Carinskemu organu ne prijavi svoje prodajne cene, ampak svojo nakupno ceno, ki je praviloma seveda precej nižja.

Upam stavit en šestorček pira, da Aliexpress uporablja možnost 2b.

SeMiNeSanja ::

Varianta 2b bi bila napačna po DDV zakonodaji katerekoli EU države in bi zelo hitro za seboj potegnila hujše davčne komplikacije, saj se gre za konkreten davčni prekršek (prodajalec bi moral po 'uvozu' na EU teritorij obračunati dodatni DDV do cene, po kateri je kupec blago nabavil.

Drugače povedano: varianta 2b pride v poštev, če ima trgovec EU skladišče. Do tega pripelje blago in plača DDV na 'grosistično/proizvodno ceno'. Ko se iz EU skladišča proda kupcu, pa temu zaračuna DDV na prodajno ceno, prvotno plačavi DDV na grostistično ceno, ki tako predstavlja 'vstopni DDV' pa si odbije.

Karkoli drugega v tej varianti bi moral nekdo zelo hudo zamižati, da se stvar nebi končala v hujšem davčnem prekršku.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Okapi ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Varianta 2b bi bila napačna po DDV zakonodaji katerekoli EU države in bi zelo hitro za seboj potegnila hujše davčne komplikacije, saj se gre za konkreten davčni prekršek (prodajalec bi moral po 'uvozu' na EU teritorij obračunati dodatni DDV do cene, po kateri je kupec blago nabavil.

Drugače povedano: varianta 2b pride v poštev, če ima trgovec EU skladišče. Do tega pripelje blago in plača DDV na 'grosistično/proizvodno ceno'. Ko se iz EU skladišča proda kupcu, pa temu zaračuna DDV na prodajno ceno, prvotno plačavi DDV na grostistično ceno, ki tako predstavlja 'vstopni DDV' pa si odbije.

Karkoli drugega v tej varianti bi moral nekdo zelo hudo zamižati, da se stvar nebi končala v hujšem davčnem prekršku.

Ne "EU skladišče", temveč "EU trgovino". Je velika razlika. Ko si pred 1. julijem kaj kupil v "EU skladišču", navidezno nisi plačal DDV, ker je bil vključen v prodajno ceno v kitajski spletni trgovini. Na računu ni bilo nobenega DDVja, a je bil ta vseeno plačan ob uvozu v EU, le da ne nujno od prodajne cene.

Nakup v "eu skladišču", kjer je kupec imel vtis, da ni plačal DDVja, ni bilo tihotapstvo (se pravi, da bi roba prišla v EU mimo carine in plačanih uvoznih dajatev), temveč kvečjemu neke vrste davčna goljufija (če je bila deklarirana vrednost nižja od prodajne), morda tudi zgolj izkoriščanje luknje v zakonu. In enak postopek uvoza se očitno dogaja še sedaj.

To si lahko predstavljaš tudi tako, da kitajski trgovec ne goljufa carine oziroma davčnih organov, temveč kupce, ki jim zaračuna višjo ceno (in višji DDV). Ampak ker to počne v kitajski trgovini, je to problem posameznih kupcev (če se pustijo goljufati) in kvečjemu še kitajskih oblasti.

Ali pa še drugačen pogled na stvar.
Če v tujini kupim nek izdelek zelo poceni, ker sem pač imel srečo in sem recimo izkoristil nevednost prodajalca na ebayu, mi naš carinik lahko računa ne prizna, in določi neko višjo "tržno" vrednost, od katere moram plačati DDV.

Če to lahko počne (se pravi, neodvisno od računa določi višjo vrednost izdelka), je možna (in legalna) tudi obratna pot.

Kar morda počne Aliexpress - po dražji ceni ti proda nekaj, kar ima v resnici nižjo "tržno" vrednost. Cariniku prijavi "tržno" vrednost in plača uvozne dajatve. Kupcu pa zaračuna višjo ceno. Ampak ker se transakcija s kupcem uradno zgodi na Kitajskem, načeloma ni razloga, da bi naši organi v to posegali.

Če bi Aliexpress imel v EU registrirano trgovino, bi bilo pa vse seveda čisto drugače. Na računu bi morala biti Aliexpressova davčna številka in prikazana vrednost dejansko odvedenega DDV iz naslova prodaje izdelka končnemu kupcu. Ampak tega ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

SeMiNeSanja ::

Kakorkoli že mutijo - stvar se bo morala urediti, da bo delovala transparentno za vse vpletene v postopku.

Upam, da smo samo v nekem 'prehodnem obdobju', ko marsikdo ne ve kako in kaj, drugi palamudijo in iščejo luknje, tretji pa se požvižgajo na vse ostale in stvari 'urejajo' po svoje.

Čeprav nekateri pametnjakoviči menijo, da AE kupci nismo 'potrošniki' ampak zgolj kvazi 'uvozniki' (brez potrošniških pravic), sem prepričan, da so potrošniške organizacije v nekaterih Evropskih državah bistveno bolj na preži za tovrstnim mutivodarjenjem, ki ni ravno v korist kupcem/potrošnikom in bodo zahtevale določene ukrepe za izboljšanje situacije.

Vsekakor na dolgi rok ne gre, da ti prodajalec zaračuna DDV, potem pa ti ga ponovno zaračuna še država. Praviloma bi se moralo temu reči prevara. Vprašanje je samo še čigava.

Seveda država ne more biti 'prevarant'...nekako po definiciji...mar ne?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Zgleda da kljub vsem našim poskusom razlage ne razumeš, da pošiljatelji s kitajske na take in podobne načine mutijo že odkar se ta njihova poceni (in ne tako poceni roba) prodaja po svetu. Gre po črnih kanalih, sivih, in le nekaj malega po čisto uradnih.

Vse dokler jim uspeva, ali čisto na črno ali pa v neki sivi coni, kjer vsi vpleteni še vedno dobro zaslužijo, bo to delovalo še naprej. EU ni tako urejena, kot si zgleda predstavljaš, siva ekonomija čisto dobro laufa.

Hint: poskusi zdaj razumet, zakaj so včasih njihove sledilne številke znotraj uradnih kanalov težko ali čisto nesledjlive, mogoče bo zdaj šlo.

SeMiNeSanja ::

Taki ali drugačni prevaranti so vedno obstajali.

Zato je tu 'država' s svojimi zakoni in predpisi, da prevarantom omeji prostor v katerem lahko nekaznovano operirajo.

Ker država ni tako uspešna, kot bi morala biti, so se rodile različne potrošniške organizacije, katere so si za nalogo zadale spodbujanje 'sistema', da bi bolj učinkovito ščitil potrošnike.

Ker je dvojno zaračunavanje DDV nedopustno - in tu sploh ni važno, kdo je tukaj goljufal ali birokratsko ignoriral dejstva, se bo prej ali slej MORALO nekaj zgoditi, da do tega ne bo moglo prihajati.

Ne rečem, da bo to jutri. Nikakor pa ne more biti čez X let. Problem (oškodovanje potrošnikov) je prevelik, da bi se ga lahko ignoriralo.
Če tako oškodovanje omogočajo veliki trgovci kot npr. AE, potem bo treba tega 'priviti', da stvar uredi sistemsko v okviru svoje platforme.
Če včeraj AE ni imel nič skupnega z DDV, nato so ti ga zaračunali ob plačilu košarice, danes pa ti že prikazujejo ceno artikla z vključenim DDV, ko brskaš po artiklih, ne vidim razloga, da ob ustrezni 'spodbudi' poskrbi še za ustrezno transparenco/procese/pravila/sporazume s katerimi se boš ognil dvojnemu plačevanju DDV.

Nenazadnje gredo VSA plačila na AE, ne pa k posameznim malim trgovcem. Tako ima AE POPOLNI nadzor nad vplačanim DDV. Ker si plačal AE, bi v bistvu moral tu AE nastopati kot 'davčni zavezanec' in v svojem imenu odvesti DDV, ki so ti za pobrali. Tako 'mali trgovec' ne more nič mutiti in palamuditi.
Dejansko pa se bojim, da DDV tudi zdaj ne pride do malih trgovcev, temveč ga dejansko obračuna in plačuje AE in to čisto brez mutivodarjenja, kot to eni nakazujete.
V tem primeru pa je potem problem v 'komunikaciji' in birokratski zaplankanosti sistema, ki ti ne bo priznal računa tujega prodajalca, če na njemu niso vsi elementi, katere zahteva DDV zakonodaja.

Birokrata ne zanima, če si ti morda že plačal 100€ DDV - nabil ti jih bo še enkrat, ker račun, ki si ga predložil ni 100% ustrezal zakonu o DDV. Ti se pa potem zafrkavaj, da boš dobil svoj denar nazaj.

Pavšalne teorije zarot o tem, kako itak vsi Kitajci nekaj goljufajo, pa stvar samo še poslabšajo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Okapi ::

Dvojno plačevanje DDV je v bistvu drug problem, in je jasno nekaj, kar se ne bi smelo dogajati. In je to jasno tudi Kitajcem, saj v tem primeru vračajo DDV.

Zaenkrat ne vemo, zakaj do tega pride. Lahko Kitajci DDV samo poberejo od kupca in obdržijo zase. Kar je jasno goljufija.

Morda Kitajci DDV nakažejo prek IOSS, ampak to počno površno ali napačno, in naši carinski organi tega ne vidijo ali ne morejo upoštevati, in zaračunajo uvozniku DDV. Tudi v tem primeru ti Kitajci načeloma DDV vrnejo.

Tretja možnost je, da Kitajci naredijo vse tako, kot je prav, samo naši carinski organi so tako nesposobni, da plačila DDV ne zaznajo.

Kar mene bolj zanima, je to, kako deluje uvoz prek Madžarske, in drugih uvoznih "točk", od koder vse na videz deluje tako, kot je treba. Je tam prijavljena dejanska cena, kolikor je kupec plačal, in odveden DDV v višini, ko ga je kupec plačal, ali pa morda ne. Skratka, ali deluje uvoz po sistemu IOSS, ali po sistemu "EU-skladišč", kot je že tudi pred 1. julijem.

Treba je tudi vedeti, da IoSS za prodajalce iz tujine ni obvezen. To je samo "usluga", ki jo EU omogoča za ležje in bolj pregledno trgovanje. Vsak prodajalec še vedno lahko prodaja robo po starem, torej brez DDV, kupec pa DDV plača ob uvozu, skupaj z 2,5 € za poenostavljeno carinjenje.

rickblaine ::

Jaz bi dal prosim 5€ na nesposobno carino, če kdo pobira stave. Tudi pri naročanju iz UK ignorirajo že kasiran davek.

Kumbaja ::

Zato je tu 'država' s svojimi zakoni in predpisi, da prevarantom omeji prostor v katerem lahko nekaznovano operirajo.

Kitajska se dosedaj ni kaj dosti sekirala okrog tega in močno dvomim, da bo karkoli spremenila.


Ker država ni tako uspešna, kot bi morala biti, so se rodile različne potrošniške organizacije, katere so si za nalogo zadale spodbujanje 'sistema', da bi bolj učinkovito ščitil potrošnike.
spet ena stvar po kateri kitajska ni pretirano poznana.

Toda kot sem že rekel, kot kupec imaš predvsem ta problem, da račun, ki ga prejmeš, ne vsebuje vseh elementov, kot jih mora ta vsebovati po Evropskih merilih - manjkajo polni podatki davčnega zavezanca in njegova davčna številka. S tem je ta račun neuporaben za 'dokazovanje' da si plačal DDV. ČE bi imel veljaven 'davčni' račun, bi breme dokazovanja prešlo na prodajalca.

samo to je težava na relaciji prodajalec - uvoznik, evropske davčne to kaj dosti en briga, niti nima pooblastil da bi se s tem ukvarjala

Če lahko udarijo po Google, FB & Co, ne dvomim, da nebi mogli mastno oglobiti nek AE - pri tem pa bi še Amazon in Ebay ploskala in navijala, da naj bo kazen čim višja.

vidim, da povsem mimo brcaš. Sankcionirajo lahko podjetja, ki tukaj poslujejo. AE je kitajsko podjetje, ki posluje na kitajskem. Ti pa nastopaš kot uvoznik, ki ima obveznost, da je blago, ki pride v EU ustrezno obdavčeno.

Čeprav nekateri pametnjakoviči menijo, da AE kupci nismo 'potrošniki' ampak zgolj kvazi 'uvozniki' (brez potrošniških pravic), sem prepričan, da so potrošniške organizacije v nekaterih Evropskih državah bistveno bolj na preži za tovrstnim mutivodarjenjem, ki ni ravno v korist kupcem/potrošnikom in bodo zahtevale določene ukrepe za izboljšanje situacije.
čeprav še vedno pametuješ v tri dni to ne spremeni dejstva, da evropske potrošniške organizacije nimajo nikakšrnih pooblastil na kitajskem. In kakorkoli obračaš zadevo v odnosu do AE z vidika EU zakonodaje nisi potrošnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Bla bla bla bla


A se lahko še bolj napihuješ?
Se namreč bojim, da se boš razpočil od samovšečnosti!

Tvoj komentar pa... v osnovni šoli bi učitlca rekla 'zgrešil temo'.
No, jaz pravim, da si zgrešil še vse kaj drugega, kot temo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Rofl, drugega kot slaboumnih zalivk tako ali tako ni bilo pricakovati od nekoga, ki sploh ne ve kako dejansko delujejo svari.

Kako napredujes s kitajskim uradom za varstvo potrosnikov? Si se tudi tam ze osmesil?

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Rofl, drugega kot slaboumnih zalivk tako ali tako ni bilo pricakovati od nekoga, ki sploh ne ve kako dejansko delujejo svari.

Kako napredujes s kitajskim uradom za varstvo potrosnikov? Si se tudi tam ze osmesil?

Žaljiv si v prvi vrsti TI, ker ne repliciraš tistega, kar sem rekel, temveč si kar po svoje izmišljuješ bedarije - izključno z namenom, da bi žalil.

Fuj pa tak komentator. No, razen če si res umsko omejen, in resno misliš, da je kdo omenjal kakšen Kitajski urad. V tem primeru moje sožalje tvojim bližnjim.

Drugače pa kaj si mislil? Da boš pljuval, jas se ti bom pa smejčkal in klanjal? No, to bi spet bilo pričakovanje umsko motene osebe!

O ostalem pa še nisem prepričan, ali se gre zgolj za nevzgojenost, ali za vedenjsko motnjo, ko se zaganjaš v sogovornike, ki te niso prosili za mnenje.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Ales ::

SeMiNeSanja je izjavil:

... to bi spet bilo pričakovanje umsko motene osebe!

O ostalem pa še nisem prepričan, ali se gre zgolj za nevzgojenost, ali za vedenjsko motnjo ...

Če ne nehaš s tem sranjem boš dobil naziv. Ni se ti treba obnašat kot zabit kreten samo zato, ker se ne strinjaš z mnenjem nekoga drugega.

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

... to bi spet bilo pričakovanje umsko motene osebe!

O ostalem pa še nisem prepričan, ali se gre zgolj za nevzgojenost, ali za vedenjsko motnjo ...

Če ne nehaš s tem sranjem boš dobil naziv. Ni se ti treba obnašat kot zabit kreten samo zato, ker se ne strinjaš z mnenjem nekoga drugega.

Sorry - obrni - TI in tvoj velecenjeni kolega se tako obnašata ker se na vse pretege trudita, da bi se povzdigovala, iz mene pa delala bedaka.

Naziv? Ej kolega - vtakni si ga nekam! Kaj misliš, da sem nek najstnik, ki se trese pred nekimi 'nazivi'?

Forum naj bi dovoljeval pluralnost mnenj - vi pa to zatirate. Meni očitaš, da se ne strinjam? Ali se vidva iz principa ne strinjata, pa posledično moje besede iz konteksta trgata, da bi se lahko norčevala?

Torej TI lahko talaš nazive? Ajmene, kam gre ta forum! Komu se daje 'blagoslov' da serje drugim po glavi.

Lepo sem prosil tvojega velecenjenega kolega, da naj ne komentira mojih postov - zakaj potem njemu nisi nabil naziva večnost nazaj in potem spet, ko se je ponovno začel zaganjat v mene, čeprav je bila zadeva že zdavnaj mimo!

Lep čas me ni bilo na forumu, pa vidim, da je 'upravljanje' šlo samo še bolj v kurac. Itak ste že pregnali kup tistih, ki si se v kero reč spoznali in komu zares pomagali - podpirate pa take, ki špilajo bullije, se napihujejo in norčujejo iz sogovornikov.

Če hočete uničiti SLO-tech, se na ta način na zelo dobri poti! Že danes ste ga zdesetkali najmanj na polovico. Nadaljujte, pa boste lahko kar ugasnili serverje.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

kixs ::

Tole je racun od Aliexpressa. Kaze, da je DDV obracunan in placan. Posiljka direktno iz Kitajske. Kaj lahko pricakujem pri nas?

 x

x



Lp

SeMiNeSanja ::

kixs je izjavil:

Tole je racun od Aliexpressa. Kaze, da je DDV obracunan in placan. Posiljka direktno iz Kitajske. Kaj lahko pricakujem pri nas?

 x

x



Lp

Več možnosti, odvisno od tvoje sreče:
a) veliko sreče: pošiljka bo dostavljena brez da se kdorkoli 'vplete'.
b) standardna sreča: od Pošte boš dobil obvestilo, da moraš dostaviti podatke.
Nato ti še 1x zaračunajo DDV in dodajo svojih 2.50€
c) nič sreče: kot varanta b) le da ti vrednost poštnine napačno upoštevajo 2x (tako so meni obračunali zadnjo pošiljko)

Trenutno se ni še nihče oglasil, ki bi rekel, da mu je Pošta upoštevala že plačani DDV in pošiljko sprostila po predložitvi / na osnovi tistega računa z AliExpress-a.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

kixs ::

Bolj kot ne, sem kar pripravljen na B varianto.

Me pa zanima ravno zato, ker imam namen kupiti se eno rec. Ta pa kosta nekaj cez 100€ in davek potem ni ravno trivialen - ce ga "kao" placam dvakrat.

Mare2 ::

kixs je izjavil:

Bolj kot ne, sem kar pripravljen na B varianto.

Me pa zanima ravno zato, ker imam namen kupiti se eno rec. Ta pa kosta nekaj cez 100€ in davek potem ni ravno trivialen - ce ga "kao" placam dvakrat.


Glej, da izbereš pravo pošto. Malo višje je seznam. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AEx_1-7 ::

kixs je izjavil:

Tole je racun od Aliexpressa. Kaze, da je DDV obracunan in placan. Posiljka direktno iz Kitajske. Kaj lahko pricakujem pri nas?

 x

x



Lp


Premalo info za pomoc imamo ... racun nas ne zanima ... rabimo TN ali pa vsaj povejte ali je na koncu HU, NL ... pa kaj ste izbrali za shipping method? STD bo HU in bo OK, razen ce gre za 1m3 paket ...

kixs je izjavil:

Bolj kot ne, sem kar pripravljen na B varianto.

Me pa zanima ravno zato, ker imam namen kupiti se eno rec. Ta pa kosta nekaj cez 100EUR in davek potem ni ravno trivialen - ce ga "kao" placam dvakrat.


Dajte nam link na ta 100+ izdelek pa lahko poskusimo svetovati ...
--++ order with AESS (AE Saver Shipping/AE Standard Shipping) ++--
The word (...) originates from the Ancient Greek: élleipsis meaning 'leave out'
Zargon je soc. zvrst neknj. slov. jezika, ki ga uporabljajo ljudje iste stroke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

kixs ::

Dostava preko AliExpress Standard Shipping: LAxxxxxxxxxHU

Tole se gledam - se ne mudi in bom pocakal na kaksno akcijo, ki jo imajo vsake toliko casa:
https://www.aliexpress.com/item/4000377...

BorutK-73 ::

kixs je izjavil:

Tole je racun od Aliexpressa. Kaze, da je DDV obracunan in placan. Posiljka direktno iz Kitajske. Kaj lahko pricakujem pri nas?

 x

x



Lp

Odvisno katero dostavo si izbral.
Naročanje preko Aliexpress

Zgodovina sprememb…

AEx_1-7 ::

kixs je izjavil:

Dostava preko AliExpress Standard Shipping: LAxxxxxxxxxHU

Tole se gledam - se ne mudi in bom pocakal na kaksno akcijo, ki jo imajo vsake toliko casa:
https://www.aliexpress.com/item/4000377...


Najnovejsa (delno preverjena) -- Mestni log ustavlja HU posiljke glede na tezo in volumen (in nas bere) ... javite kaj se vam dogaja na terenu ... gre pa za REG posiljke UNREG so OK!

LA = REG, ce imate moznost dajte mi polni TN na ZS, ali pa vsaj povejte kako veliko je (pod 2kg itak, ampak volumen, a je storasto)?

Link za 100+ robo pogledam in javim mnenje, cim bom lahko.

Evo, pogledal na hitro .. neka game stvar, ne izgleda veliko (a je v redu cena?; prodajalec mi deluje legit!) ... je pa kar nekaj EUR ... ja, pocakajte se kaksen popust, kupon, bo gotovo 20 EUR manj, ce ne prej pa 11.11. ... sicer pa izberite "AliExpress Standard Shipping", 18 dni in bo pri vas ... ostalih dveh metod prevoza za ta izdelek NE IZBERITE NIKOLI!
--++ order with AESS (AE Saver Shipping/AE Standard Shipping) ++--
The word (...) originates from the Ancient Greek: élleipsis meaning 'leave out'
Zargon je soc. zvrst neknj. slov. jezika, ki ga uporabljajo ljudje iste stroke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

kixs ::

Kar je v dostavi, je prakticno enaka rec - game cartridge. Dokaj mala in lahka zadeva.

Kar bom enkrat narocil, je akcija ravno potekla. Cena je bila nizja za priblizno 20%.

AEx_1-7 ::

kixs je izjavil:

Kar je v dostavi, je prakticno enaka rec - game cartridge. Dokaj mala in lahka zadeva.

Kar bom enkrat narocil, je akcija ravno potekla. Cena je bila nizja za priblizno 20%.


Potem bo 99% OK, kdaj je bil 'Hand over to airline'?
--++ order with AESS (AE Saver Shipping/AE Standard Shipping) ++--
The word (...) originates from the Ancient Greek: élleipsis meaning 'leave out'
Zargon je soc. zvrst neknj. slov. jezika, ki ga uporabljajo ljudje iste stroke.

kixs ::

Ne vem, ce je ze. Sem narocil v petek.

To je zadnji tracking update:

2021-08-29 14:19 GMT+8
Accepted for linehaul transportation

AEx_1-7 ::

kixs je izjavil:

Ne vem, ce je ze. Sem narocil v petek.

To je zadnji tracking update:

2021-08-29 14:19 GMT+8
Accepted for linehaul transportation


Se ni slo na jumbo, jutri (ali pa tor.) bo pa slo (ce ni kaksno cudno skladisce, a je 4PX vozil do sedaj?), okoli 15.09. boste imeli -- in upam na nic sitnosti (do siljua jih ne bo, potem boste pa itak videli)!
--++ order with AESS (AE Saver Shipping/AE Standard Shipping) ++--
The word (...) originates from the Ancient Greek: élleipsis meaning 'leave out'
Zargon je soc. zvrst neknj. slov. jezika, ki ga uporabljajo ljudje iste stroke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

Kumbaja ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Rofl, drugega kot slaboumnih zalivk tako ali tako ni bilo pricakovati od nekoga, ki sploh ne ve kako dejansko delujejo svari.

Kako napredujes s kitajskim uradom za varstvo potrosnikov? Si se tudi tam ze osmesil?

Žaljiv si v prvi vrsti TI, ker ne repliciraš tistega, kar sem rekel, temveč si kar po svoje izmišljuješ bedarije - izključno z namenom, da bi žalil.

Fuj pa tak komentator. No, razen če si res umsko omejen, in resno misliš, da je kdo omenjal kakšen Kitajski urad. V tem primeru moje sožalje tvojim bližnjim.

Drugače pa kaj si mislil? Da boš pljuval, jas se ti bom pa smejčkal in klanjal? No, to bi spet bilo pričakovanje umsko motene osebe!

O ostalem pa še nisem prepričan, ali se gre zgolj za nevzgojenost, ali za vedenjsko motnjo, ko se zaganjaš v sogovornike, ki te niso prosili za mnenje.


Temu se lahko človek samo smeje. Če bi bil karkoli sposoben dejansko argumentirat mogoče ne bi bilo tako pomilovanja vredno. Tako pa ostane samo užaljeno jokanje o tem kako bi te morale evropske potrošniške organizacije ščitit pred grdimi grdimi kitajci. In ko ti nekdo to direktno pove pa se pač pokažejo tvoje prave barve in obnašanje, ki ni vredno človeka.

Pod črto pa dejstva ostanejo dejstva. Z vidika EU si ti uvoznik in ne potrošnik. Z vidika EU si ti kot uvoznik dolžan zagotoviti, da je so za pošiljko plačane vse dajate. In kot uvozni ktudi nosiš vse troške, ki pri tem nastanejo. EU in carine ne zanima v kakšnem obligacijskem razmerju si do kitajskega trgovca in moraš to pač reševat z njim.

Ej kolega - vtakni si ga nekam! Kaj misliš, da sem nek najstnik, ki se trese pred nekimi 'nazivi'?

ne, na žalost nisi, ker pri adolescentnih mladeničih, ki jih razganja od hormonov je takšno obnašanje še mogoče pričakovano in opravičljivo. Pri odraslih pa je vredno samo posmeha in pomilovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Rofl, drugega kot slaboumnih zalivk tako ali tako ni bilo pricakovati od nekoga, ki sploh ne ve kako dejansko delujejo svari.

Kako napredujes s kitajskim uradom za varstvo potrosnikov? Si se tudi tam ze osmesil?

Žaljiv si v prvi vrsti TI, ker ne repliciraš tistega, kar sem rekel, temveč si kar po svoje izmišljuješ bedarije - izključno z namenom, da bi žalil.

Fuj pa tak komentator. No, razen če si res umsko omejen, in resno misliš, da je kdo omenjal kakšen Kitajski urad. V tem primeru moje sožalje tvojim bližnjim.

Drugače pa kaj si mislil? Da boš pljuval, jas se ti bom pa smejčkal in klanjal? No, to bi spet bilo pričakovanje umsko motene osebe!

O ostalem pa še nisem prepričan, ali se gre zgolj za nevzgojenost, ali za vedenjsko motnjo, ko se zaganjaš v sogovornike, ki te niso prosili za mnenje.


Temu se lahko človek samo smeje. Če bi bil karkoli sposoben dejansko argumentirat mogoče ne bi bilo tako pomilovanja vredno. Tako pa ostane samo užaljeno jokanje o tem kako bi te morale evropske potrošniške organizacije ščitit pred grdimi grdimi kitajci. In ko ti nekdo to direktno pove pa se pač pokažejo tvoje prave barve in obnašanje, ki ni vredno človeka.

Pod črto pa dejstva ostanejo dejstva. Z vidika EU si ti uvoznik in ne potrošnik. Z vidika EU si ti kot uvoznik dolžan zagotoviti, da je so za pošiljko plačane vse dajate. In kot uvozni ktudi nosiš vse troške, ki pri tem nastanejo. EU in carine ne zanima v kakšnem obligacijskem razmerju si do kitajskega trgovca in moraš to pač reševat z njim.

Ej kolega - vtakni si ga nekam! Kaj misliš, da sem nek najstnik, ki se trese pred nekimi 'nazivi'?

ne, na žalost nisi, ker pri adolescentnih mladeničih, ki jih razganja od hormonov je takšno obnašanje še mogoče pričakovano in opravičljivo. Pri odraslih pa je vredno samo posmeha in pomilovanja.

In potem se meni grozi z nekimi titulami?

Dajte si jih samim sebi potalat, ker samo drek mešata v tej temi.

Drugi se skušajo resno pogovarjat, vidva pa vedno znova stresata gnojnico v diskusijo.
Daj naredi ljudem uslugo in se spelji s svojimi bolanimi komentarji!

Sploh pa sramot za forum, da te pri tem še podpira.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Ja, zalostno, da je zate vsako mnenje, ki ni kimanje tvojim zgresenim predstavam o delovanju logistike in uvoza iz tretjih drzav gnojnica in ne vem kaj vse si na metal, ker vsebinskih argumentov pac nimas.

Z ljudmi, ki se niti potrudijo ne razumet o cem se pogovarjajo pa resne debate niso mozne.

In ja, dokler tvoj nivo debate vkljucuje oznacevanje sogovornikov za umsko bolne, ki pac samo pomilovanja vreden revez.

Da bi pa recimo resna debada vkljucevala razumevanje tematike, pa ti je seveda spanska vas. Drugace si clovek tvojega ranta o potrosniskih organizacijah in povsem zgrsenih primerjav AE z googlom in applom, pac ne more razlozit.

woman ::

#SeMiNeSanja, a bi ti lahko nehal? Lepo prosim!
Pametnejši popusti in ti si po tvoje pametnejši. Torej?
Hvala! :)

SeMiNeSanja ::

woman je izjavil:

#SeMiNeSanja, a bi ti lahko nehal? Lepo prosim!
Pametnejši popusti in ti si po tvoje pametnejši. Torej?
Hvala! :)

Sorry - JAZ sem že 100x odnehal, pa teli nasilneži vedno znova drezajo vame.

Žalostno je, ker se jim gre izključno za zdraho, obtožujejo druge žaljenja, ob tem si pa zatiskajo oči, kako so sami žaljivi.
Drugim očitajo to, kar sami počno.

Na koncu smo pa tisti ta grdi, ki se upremo bullijem...klasika?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

ROFL, zdaj si že upornik in borec za svobodo in parvico?

In še kar nadljuješ z offopic užaljenim rantom, namesto, da bi razložil kako naj evropske potrošniške organizacije ukrepajo prti kitajskim podjetjem. Ali pa vsaj kako točno si prestavljaš, da v odnosu do carine nastopaš kot potrošnik. Ali pa na primer na podlagi česa pričakuješ, da bodo za 0,75 eur poštnine, nudili nivo storitve, ki se drugače rečuna ca 100x več.

saj vem saj vem, ne strinjam se s tabo, torej sem umsko prizadet in vse kar ni odobreno s strani tvoje svetosti je izmipšljevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

ROFL, zdaj si že upornik in borec za svobodo in parvico?

In še kar nadljuješ z offopic užaljenim rantom, namesto, da bi razložil kako naj evropske potrošniške organizacije ukrepajo prti kitajskim podjetjem. Ali pa vsaj kako točno si prestavljaš, da v odnosu do carine nastopaš kot potrošnik. Ali pa na primer na podlagi česa pričakuješ, da bodo za 0,75 eur poštnine, nudili nivo storitve, ki se drugače rečuna ca 100x več.

saj vem saj vem, ne strinjam se s tabo, torej sem umsko prizadet in vse kar ni odobreno s strani tvoje svetosti je izmipšljevanje.

Kdaj ti bo jasno, da TI nimaš nobene pravice zahtevati, da ti jaz karkoli pojasnujem!
Izrecno sem ti rekel, da me pusti na miru in me ne komentiraj. A ker si bully se znova in znova zaganjaš. Wtf, kakšen človek si ti?

Kaj ni jasno če ti človek reče, da ga pusti pri miru?
Si preveč zabit, da bi razumel, kaj pomeni nekoga pustiti pri miru?
Ali si nasilnež, ki forum zlorablja za samopromocijo, napihovanje in izživljanje nad obiskovalci foruma?

Kaj pri tem ni jasno tebi in tvojim forumskim podpornikom?

Tu se ne gre za to, kdo ima prav,kdo pa ne.
Gre se za verbalno nasilje, ki ga zganjaš ti ob podpori Aleša in še koga.

A če ne razumete kaj je verbalno nasilje, potem se pojdite podučiti.

Ravno zaradi verbalnega nasilja je forum zapustilo že lepo število uporabnikov.
Številni sploh ne objavljajo več, število prispevkov je v zadnjih letih upadlo najmanj za polovico.
In zakaj? Zato, ker se dopušča, da ste si taki nasilneži kot si ti prisvojili forum in se izživljate nad vsakim, ki se vam slučajno zoperstavi.

Nabijate, da jaz ne dopuščam, da ima kdo drugačno mnenje od mene - sorry - TI in Aleš meni prepovedujeta imeti svoje mnenje! Ker imam svoje mnenje, me žalita in napadata. Potem se pa še nekaj gresta, da sem jaz žaljiv?

Vidva pa nista žaljiva? Kdo pa je prvi žalil, kdo se je povezal in skupaj začel napadat?

A tu na forumu narobe svet - nasilneži napadenim grozijo z 'nazivi'. Samo še čakam, da bosta začela groziti z fizičnim nasiljem.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

Z drugimi besedami, si končno razumel, da to kar so zate svete resnice, ki se jih ne sme komentirat, pravzarpav neuresničljive želje, ki jih nisi sposoben argumentirat in se raje zatekaš v verbalno nasilje in otročje izpade, kot da bi poskusil razumet kako stvari dejansko delujejo v mednarodnem prometu in logistiki?

Kakokorkoli obračaš zadevo dejstvo je, da kitajci zadnjih 20 in več let kar končna prodaja fizičnim osebam v evropi (in širše) postala popularna, iščejo 1001 način kako se izgonit ustreznim postopkom. In to ne počnejo iz dobrote svojega srca do evropskih potrošnikov ampak zato, ker je konkurenca tam ogromna in že par centov pri ceni izdelka naredi razliko. Od začetka je bilo vse po vrsti poznačeno kot gift, potem se je masovno goljufalo na carinskih deklaracijah, pa mutenje z EU skladišči... pač 1001 obvod, kako izgrat sistem.

In sedaj ko je z 1. julijem spremenjen sistem, naj bi po tvoje kar naenkrat kitajci sprevideli sveto resnico, se spokorili in delajo vse by the book, grda grda slovenska carinska pošta pa je tista, ki izvaja sistemske goljufije. A lahko pride na carinski pošti do napaka? Absolutno. Ampak če moram ugibat ali kitajec goljufa pri uvoznih postopkih, ali pa to počne carinska pošta, pa statistika zadnjih 30 let poda zelo enoznačen odgovor, ki ni skladen s tvojo pravljico.

Žal zadeve niso tako enostavne in ti dalje brcaš v meglo in forum je pač kraj kjer se ti to driktno pove, ne glede na to kake otročje izpade imaš zato.
Samo še čakam, da bosta začela groziti z fizičnim nasiljem.

se boš načakal, ker nismo vsi tako primitivni kot ti.

TI in Aleš meni prepovedujeta imeti svoje mnenje!

dokler za to laž ne podaš kakšnega konkretnega citata, je to samo in le primitivna laž primitivnega uporabnika. To, da se ne strinjam s tvojim mnenjem ne pomeni da ti kakroli preovedujem. Imam pa vso pravico, da se s tabo ne strinjam in to tudi jasno napišem. Drugače pa si tudi tukaj ti edini, ki kriči kaj ostali uporabniki smemo in ne smemo komentirat.

A če ne razumete kaj je verbalno nasilje, potem se pojdite podučiti.

ko to razlaga nekdo, ki operirira z izrazi kot so zabit, umski bolnik, bolani komentarji, gnjonica, kurac in podobno, izpade samo in le pomilovanja vreden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Bla bla bla bla

Pa jebemmu boga istusa, 100x se ti reče, da me ne komentiraj, pa še vedno , jovo na novo napadaš.

Celo ko sploh nič ne rečem o 'zgodbi', jo še kar pogrevaš in veselo iz riti vlečeš izjave, ki jih nikoli nisem podal, besede obračaš, spreminjaš kontekst z namenom - da bi se norčeval.

Navaden usran bully si.
Pusi me že enkrat pri miru!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Kup zalitev in napihovanja, pa se vedno nic vsebine, zalostno.

Predvsem pa kdo si domisljas da si, da bos ukazoval kaj lahko kdo komentira?

Je pa zanimivo da pametuje o spreminjanju konteksta in podtikanjih, sam pa si drznes podtikat citate in spreminjat moje izjave. Pac primitivcu primerno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

woman ::

A lahko, lepo prosim vsi nehate in nadaljujte s svojimi nebulozami prek ZS-jev!
Tema je Carina in ne besedno dvo ali trobojevanje! Če koga zanima kaj konkretnega o carini, se mora prebijati skozi vse te vaše bedarije!

Moderatorji, lepo prosim počistite temo! Hvala!

SeMiNeSanja ::

woman je izjavil:

A lahko, lepo prosim vsi nehate in nadaljujte s svojimi nebulozami prek ZS-jev!
Tema je Carina in ne besedno dvo ali trobojevanje! Če koga zanima kaj konkretnega o carini, se mora prebijati skozi vse te vaše bedarije!

Moderatorji, lepo prosim počistite temo! Hvala!

Žal moderatorji sodelujejo pri tem sranju...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
««
77 / 89
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8817585 (2058) 49106
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15322539 (9668) Tidule
»

Zakaj tako visoka carina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6519711 (9113) BorutK-73
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34498786 (53647) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11029908 (26476) Fritz

Več podobnih tem