» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
76 / 89
»»

SeMiNeSanja ::

Resno se sprašujem, kakšna je inteligenca številnih glasnih osebkov na tem forumu.

Če bi jaz kot popolni amater odprl logistično dejavnost in v okviru te prejemal pošiljke od drugih logistov, bi bilo povsem samoumevno, da bi zahteval CELOVITE podatke pošiljke, ki zagotavljajo sledljivost do izvora - pošiljatelja.

Popolnoma nobene logike ne vidim v tem, da bi zavrgel ključne podatke, ki služijo celoviti sledljivosti.

Ravno tako ni nobene logike v tem, da ti partnerji s katerimi sodeluješ nebi hoteli posredovati celovite podatke o pošiljki, ki jo od njih prevzemaš.

Tukaj pa zavzemate stališče, da logist, ki že leta opravlja to dejavnost, kar malo na slepo prevzema pošiljke od partnerjev, ne da bi mu bilo mar za povratno sledljivost.

Zanimivo, kako ta sledljivost hitro postane nekaj samoumevnega, ko se v pošiljki najdejo kakšne prepovedane zadeve, bog ne daj razstrelivo. Takrat pa na koncu, z nekaj sreče celo uspejo izslediti na kateri pošti je bil paket oddan. Čudežno?

Čemu služi to negiranje osnovnih pravil logistike?

Nekaj v smislu slovenceljskega 'naj sosedu crkne krava'?

Marsikdo od vas preglasnih namreč nabija, kot da imam JAZ neke hude težave - medtem ko jaz zgolj opozarjam na pomanjkljivosti sistema, katere so v današnjem času popolnoma nepotrebne in bi jih zgolj z nekaj dobre volje lahko že zdavnaj odpravili.

Toda vaši komentarji izpadejo kot da takšne pomanjkljivosti morajo biti, kvazi 'naj ti crkne krava!'
Ob tem se obnašate vzvišeno, kot da ste največji eksperti za carinske postopke, drugi pa smo bedaki, ki niti črkovat ne znamo besedo 'carina'.

Ne razumem od kod tolikšne simpatije do Pošte, da ne dovolite, da se na glas pove kje so pomanjkljivosti v njihovem delu. Žal se bojim, da se ne gre za simpatije do Pošte, temveč za čisto navadno napade na nekoga, ki ni 'vaš'. Slednje se potrjuje tudi preko argumentov tipa 'nalepke', cena storitve, vpletanja Mimo Vrste in DHL - kar vse nima popolnoma nobene veze z ustreznim posredovanjem podatkov za sledljivost pošiljk.

Fantje... vsi, ki mi želite, da naj mi crkne krava - le dobro pazite na svoje krave, ker se pasejo na istem pašniku! Kar mora moja krava požreti, mora tudi vaša!
Mogoče pa se boste takrat spomnili, na kaj sem opozarjal. Priznali pa tako ne boste, da sem imel prav. Četudi vam bo lastna krava crknila.

Res žalostno, kakšni ste slovenceljski forumaši.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Samael ::

Saj sledljivost kot storitev sama po sebi ni izkljucena. Vendar jo bo stranka placala. Tam med shipping opcijami ob nakupu.
Jaz recimo sem bolj cheapo in namesto raznoraznih 12 eur in vec postnin izberem budget varianto za 3 eur ali manj, pa jasno te storitve ne morem pricakovati.
Saj tudi v obratni smeri na Posti Slovenije posiljanje s sledenjem ali podpisom placas vec kot brez.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Massacra ::

Prwd cca. 10 dnevi sem naročil prehranska dopolnila v ZDA (to počnem že nekaj let, saj so tam nekajkrat cenejši). Znesek naročila in poštnine manj kot 150€.

Po spremembi 1.7.2021 (IOSS sistem) mi je prodajalec zaračunal davek 22%. Pred tem sem ga vedno placeval po stopnji 9.5% (in ta stopnja še vedno velja).

Prodajalec je skratka pristopil v sistem IOSS.

Kako se je lahko zmotil pri zaračunanem davku in kaj mi je storiti?

Mail sem prodajalcu že poslal in zahteval vračilo preplačanega davka.

Naša FU ima odgovora za takšne primere?
(da bi kupec sedaj pisaril na vse možne naslove zaradi te napake, se mi zdi MAX NEPRIJAZNO do kupca).

Je IOSS dejansko postopek poenostavil ali ga zakompliciral za kupca?

darkolord ::

@SeMiNeSanja:

Na osebni nivo se spravljaš samo ti. Kot nek pes ki skozi laja.

Ali RESNO MISLIŠ, da prevzamejo kamion paketov, ki ga spremlja za tri fascikle dokumentov na papirju? Pa da potem te papirje skenirajo? Pretipkavajo? Ali kako si ti to predstavljaš, da se podatki, kar tako izgubijo? Podatki, ki jih Kitajec ima, ubožna Pošta pa po tvoje kar na enkrat teh podatkov ne dobi? Menda ja ne misliš, da na Pošti sedi 100 mandeljcev, ki prekladajo paketke in ročno pretipkavajo podatke, o vsebini pošiljk?
Seveda teh podatkov Pošta ne dobi, ker jih:
a) ne rabi
b) ne zahteva

Spremnice za poštne pošiljke se seveda ustvarjajo elektronsko, vključno s carinskimi deklaracijami. Ampak podatkov, ki jih ti pričakuješ, med temi podatki ni.

Mar nisi nikdar oddal pošiljke na Pošti? Nikjer nimaš možnosti, da bi dodajal kakšne posebne podatke.

Lahko poskusiš kar sam - klik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Kumbaja ::

Če bi jaz kot popolni amater odprl logistično dejavnost in v okviru te prejemal pošiljke od drugih logistov, bi bilo povsem samoumevno, da bi zahteval CELOVITE podatke pošiljke, ki zagotavljajo sledljivost do izvora - pošiljatelja.

In če jih ne bi dobil? Koliko svojega časa in energije bi vložil v to, da zahtevaš in pridobiš te podatke? za 0,75 EUR na paket? Me res zanima koliko časa bi trajalo za obdelat par 1000 paketov, če bi moral pri vsakem ročno preverjat ali so ti vsi v verigi posredovali pravilne podatke.

Zanimivo, kako ta sledljivost hitro postane nekaj samoumevnega, ko se v pošiljki najdejo kakšne prepovedane zadeve, bog ne daj razstrelivo. Takrat pa na koncu, z nekaj sreče celo uspejo izslediti na kateri pošti je bil paket oddan. Čudežno?
Nope, nič čudežnega ni na temu. Vse kar zahteva je čas in kriminalista, ki se s tem ukvarja. Pričakovat individualno obravnavo vsakega paket s poštnino 0,75 EUR je pa seveda utopično.

Marsikdo od vas preglasnih namreč nabija, kot da imam JAZ neke hude težave - medtem ko jaz zgolj opozarjam na pomanjkljivosti sistema, katere so v današnjem času popolnoma nepotrebne in bi jih zgolj z nekaj dobre volje lahko že zdavnaj odpravili.
nobene dobre volje ni treba, samo ne bit škrtuh in uporabljat najcenejše možne logistične povezave. Za primerno plačilo imaš številne logiste, ki omogočajo door to door slednijvost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Massacra je izjavil:

Prwd cca. 10 dnevi sem naročil prehranska dopolnila v ZDA (to počnem že nekaj let, saj so tam nekajkrat cenejši). Znesek naročila in poštnine manj kot 150€.

Po spremembi 1.7.2021 (IOSS sistem) mi je prodajalec zaračunal davek 22%. Pred tem sem ga vedno placeval po stopnji 9.5% (in ta stopnja še vedno velja).

Prodajalec je skratka pristopil v sistem IOSS.

Kako se je lahko zmotil pri zaračunanem davku in kaj mi je storiti?

Mail sem prodajalcu že poslal in zahteval vračilo preplačanega davka.

Naša FU ima odgovora za takšne primere?
(da bi kupec sedaj pisaril na vse možne naslove zaradi te napake, se mi zdi MAX NEPRIJAZNO do kupca).

Je IOSS dejansko postopek poenostavil ali ga zakompliciral za kupca?

Če boš poslušal tiste forumske Klugscheißer-je, ti bodo rekli, da si kot uvoznik sam kriv...

Fora naše Pošte je, da očitno za 9,5% DDV ne gre več po poenostavljenem postopku, ki te stane 2,5€ - temveč moraš cariniti po rednem postopku, ki je dražji. Vsaj tak vtis ti ustvarijo, ko greš v prijavo pošiljke na njihovi spletni strani.

Če to drži v celoti, bo najbolje preveriti direktno na Pošti. Ko sem imel poslovne opravke z carinsko pošto, so vedno bili zelo korektni in ustrežljivi, ko sem jih kontaktiral po telefonu.

Če drži moj sum, zna celo biti, da ti je Kitajec naredil uslugo, da boš z 22%DDV + 2,50€ prišel ceneje skozi, kot bi te stal 9,5%DDV + redni carinski postopek (mi ni znano, koliko Pošta zanj zaračuna).
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Massacra ::

Ni Kitajec. Podjetje je Swanson iz ZDA (eno izmed top brandov).

Nobene usluge mi niso naredili. Po novem IOSS sistemu bi mi morali zaračunati 9,5% DDV (VAT) (a so ga po stopnji 22%). Tako kot je v slovenskem zakonu o DDV. Carinska pošta pa bo itak zaracunala teh 2,5EUR za njihovo posredovanje.

Kako podjetje iz 3 države, ki je pristopilo v sistem IOSS ne zaračuna ustreznega davka za posamezno državo v EU? Kako je to mogoče?

Si predstavljaš, da bi kupil strokovno literaturo v ZDA, pa bi mi zaračunali 22%, čeprqv je na knjige itd. davek 5%?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

SeMiNeSanja ::

@Darklord, Kumbatumba, Aleš in ostali lajajoči - najdite si koga drugega, da mu boste želeli crkavanje krave.

Z vami se ne pogovarjam več.

Massacra je izjavil:

Ni Kitajec. Podjetje je Swanson iz ZDA (eno izmed top brandov).

Nobene usluge mi niso naredili. Po nov4m IOSS sistemu bi mi morali zaračunati 9,5% DDV (VAT), tako kot je v slovenskem zakonu o DDV. Carinska pošta pa bo itak zaracunala teh 2,5€ za njihovo posredovanje.

Bojim se, da bo več kakor 2,50€!

Si bil na prijavi pošiljke na strani pošte? Tam piše, da je poenostavljeni postopek (ta, ki ga zaračunajo po 2,50€) samo za blago, za katero se zaračunava 22% stopnja DDV.

Če imaš željo cariniti po 9,5% boš moral po rednem postopku...(čeprav ne vem, v čem se naj bi ta razlikoval - razen v ceni, ki ti jo zaračunajo)
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

dragi snajač, nikomur, tudi pomilovanja vrednemu neotesnacu kot si ti, ne želim da mu karkoli umre. Ti pa želim, da malo zadihaš in k uvoznim postopkom pristopiš brez plašnic in čustvene komponente.

Massacra ::

SeMINeSanja -> Si bil na prijavi pošiljke na strani pošte? Tam piše, da je poenostavljeni postopek (ta, ki ga zaračunajo po 2,50€) samo za blago, za katero se zaračunava 22% stopnja DDV.

Kaj? Davek sem že plačal v tujini in če bi ga po stopnji 9,5% bi ne bil deležen "poenostavljenega postopka".

Uh, pišem na Sektor za carinske postopke pri Upravi za carine Generalnega finančnega urada in jih to povprašam!

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Resno se sprašujem, kakšna je inteligenca številnih glasnih osebkov na tem forumu.


Res žalostno, kakšni ste slovenceljski forumaši.

Lepo prosim, nehaj žalit soforumaše.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Kumbaja ::

Massacra je izjavil:

SeMINeSanja -> Si bil na prijavi pošiljke na strani pošte? Tam piše, da je poenostavljeni postopek (ta, ki ga zaračunajo po 2,50€) samo za blago, za katero se zaračunava 22% stopnja DDV.

Kaj? Davek sem že plačal v tujini in če bi ga po stopnji 9,5% bi ne bil deležen "poenostavljenega postopka".

Uh, pišem na Sektor za carinske postopke pri Upravi za carine Generalnega finančnega urada in jih to povprašam!


Pa si kontaktiral prodajalca zakaj je obračunal napačeno vrednost davka? Ker kot razumem je tam izvorni greh.

Massacra ::

Kumbaja je izjavil:

Massacra je izjavil:

SeMINeSanja -> Si bil na prijavi pošiljke na strani pošte? Tam piše, da je poenostavljeni postopek (ta, ki ga zaračunajo po 2,50€) samo za blago, za katero se zaračunava 22% stopnja DDV.

Kaj? Davek sem že plačal v tujini in če bi ga po stopnji 9,5% bi ne bil deležen "poenostavljenega postopka".

Uh, pišem na Sektor za carinske postopke pri Upravi za carine Generalnega finančnega urada in jih to povprašam!


Pa si kontaktiral prodajalca zakaj je obračunal napačeno vrednost davka? Ker kot razumem je tam izvorni greh.


Sem poslal mail s tem problemom prodajalcu pred 3 dnevi! Čakam odgovor.

Massacra ::

Mi je pa nerazumljivo, da podjetja, ki vstopijo v sistem IOSS, zaračunajo napačen davek.
Podatki, ki jih posamezne države EU vpišejo v ta sistem, morajo biti verodostojni (in se zajemajo s strani prodajalca iz 3 države najbrž avtomatsko).

Kaj pa če naši dacarji niso vpisali ustreznih podatkov o DDV v ta sistem?

Ne vem, vsekakor je ta zaplet meni že do sedaj povzročil nekaj ur dela (za vso to pisarjenje in klicarjenje FU, prav tako pisanje prodajalcu).

Prej nisem imel skoraj nobenega dela, carinski pošti sem ob prihodu paketa poslal račun po e-mailu. In sami so zračunali vse potrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

Groot ::

Massacra je izjavil:

Mi je pa nerazumljivo, da podjetja, ki vstopijo v sistem IOSS, zaračunajo napačen davek.
Podatki, ki jih posamezne države EU vpišejo v ta sistem, morajo biti verodostojni (in se zajemajo s strani prodajalca iz 3 države najbrž avtomatsko).

Kaj pa če naši dacarji niso vpisali ustreznih podatkov o DDV v ta sistem?

Ne vem, vsekakor je ta zaplet meni že do sedaj povzročil nekaj ur dela (za vso to pisarjenje in klicarjenje FU, prav tako pisanje prodajalcu).

Prej nisem imel skoraj nobenega dela, carinski pošti sem ob prihodu paketa poslal račun po e-mailu. In sami so zračunali vse potrebno.


Na žalost je to še kako razumljivo in očitno vsaj v tej fazi nova normalnost. Prodajalcem je namreč lažje iz previdnosti za vse kupce iz SLO obračunati 22% DDV, ne glede na vrsto blaga, kot pa ugotavljati kaj spada v kater razred. Je bila mislim da v temi od Aliexpress debata glede tega.

Naš FURS ti tukaj ne bo mogel veliko pomagati, saj gre za "napako" na strani prodajalca. FURS pa ti seveda ni dolžan vrniti preveč plačanega DDV.

Massacra ::

Groot je izjavil:

Massacra je izjavil:

Mi je pa nerazumljivo, da podjetja, ki vstopijo v sistem IOSS, zaračunajo napačen davek.
Podatki, ki jih posamezne države EU vpišejo v ta sistem, morajo biti verodostojni (in se zajemajo s strani prodajalca iz 3 države najbrž avtomatsko).

Kaj pa če naši dacarji niso vpisali ustreznih podatkov o DDV v ta sistem?

Ne vem, vsekakor je ta zaplet meni že do sedaj povzročil nekaj ur dela (za vso to pisarjenje in klicarjenje FU, prav tako pisanje prodajalcu).

Prej nisem imel skoraj nobenega dela, carinski pošti sem ob prihodu paketa poslal račun po e-mailu. In sami so zračunali vse potrebno.


Na žalost je to še kako razumljivo in očitno vsaj v tej fazi nova normalnost. Prodajalcem je namreč lažje iz previdnosti za vse kupce iz SLO obračunati 22% DDV, ne glede na vrsto blaga, kot pa ugotavljati kaj spada v kater razred. Je bila mislim da v temi od Aliexpress debata glede tega.

Naš FURS ti tukaj ne bo mogel veliko pomagati, saj gre za "napako" na strani prodajalca. FURS pa ti seveda ni dolžan vrniti preveč plačanega DDV.


Kako lahko zaračunajo napačen davek, če je recimo v sistemu IOSS vnešen pravilen? Če seveda je vnešen pravilen

Za knjigo, strok. literaruro bi potemtakem prodajalec zaračunal 22%?

Kaj je torej to za sranja od sistema IOSS, če prodajalec, ker mu je tako lažje, zaračuna 22% namesto pravilnij 9,5%?

To bo trebabpisat še v Bruselj najbrž, ki si je ta IOSS zmislil.

Pošljem medijem to zgodbo, pa naj vrhovne dacarje povprašajo o tem!

Furs oz. država bo iz Bruslja dobila plačan davek v vrednosti 22%. Na koncu bo moral vrniti tisti, ki je neupravičen znesek prejel - to je Furs oz. država!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

SeMiNeSanja ::

Groot je izjavil:

Massacra je izjavil:

Mi je pa nerazumljivo, da podjetja, ki vstopijo v sistem IOSS, zaračunajo napačen davek.
Podatki, ki jih posamezne države EU vpišejo v ta sistem, morajo biti verodostojni (in se zajemajo s strani prodajalca iz 3 države najbrž avtomatsko).

Kaj pa če naši dacarji niso vpisali ustreznih podatkov o DDV v ta sistem?

Ne vem, vsekakor je ta zaplet meni že do sedaj povzročil nekaj ur dela (za vso to pisarjenje in klicarjenje FU, prav tako pisanje prodajalcu).

Prej nisem imel skoraj nobenega dela, carinski pošti sem ob prihodu paketa poslal račun po e-mailu. In sami so zračunali vse potrebno.


Na žalost je to še kako razumljivo in očitno vsaj v tej fazi nova normalnost. Prodajalcem je namreč lažje iz previdnosti za vse kupce iz SLO obračunati 22% DDV, ne glede na vrsto blaga, kot pa ugotavljati kaj spada v kater razred. Je bila mislim da v temi od Aliexpress debata glede tega.

Naš FURS ti tukaj ne bo mogel veliko pomagati, saj gre za "napako" na strani prodajalca. FURS pa ti seveda ni dolžan vrniti preveč plačanega DDV.

Se strinjam.

Najboljši rezultat bo verjetno dosežen z pritožbo prodajalcu.
Čeprav ne razumem, kako OP ni bil že ob nakupu pozoren na to, da mu prodajalec zaračunava previsok DDV. Predenj je stisnil gumb 'plačaj' je bilo še najlažje 'rešiti' težavo.

Zdaj lahko samo upa, da bo prodajalec imel posluh in mu povrnil preveč zaračunan DDV - vsaj v obliki dobropisa pri naslednjem nakupu.
Praviloma bi si prodajalec lahko povrnil preveč plačani/odvedeni DDV - je pa vprašanje, če se mu to splača pri enem samem primeru. V takem primeru bi jaz to vzel na lastno kapo. Če pa je teh primerov več, pa seveda poračunaš in tako poglihaš zadevo, da zaradi napake nisi oškodovan.

FURS mu bo verjetno lepo povedal, da se mora obrniti na prodajalca.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Massacra ::

Furs bo v končni fazi prejemnik tega preplačanega davka v tujini (plačan davek prodajalec ne zadrži zase, ampak ga nakaže v Bruselj, ta pa v posamezno državo, od koder je kupec).

Če ga prodajalec ne bo vrnil, ga bo moral Furs. Ni druge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

destroyer2k ::

Massacra je izjavil:

Kako lahko zaračunajo napačen davek, če je recimo v sistemu IOSS vnešen pravilen? Če seveda je vnešen pravilen

Za knjigo, strok. literaruro bi potemtakem prodajalec zaračunal 22%?

Kaj je torej to za sranja od sistema IOSS, če prodajalec, ker mu je tako lažje, zaračuna 22% namesto pravilnij 9,5%?

To bo trebabpisat še v Bruselj najbrž, ki si je ta IOSS zmislil.

Pošljem medijem to zgodbo, pa naj vrhovne dacarje povprašajo o tem!

Furs oz. država bo iz Bruslja dobila plačan davek v vrednosti 22%. Na koncu bo moral vrniti tisti, ki je neupravičen znesek prejel - to je Furs oz. država!


Artikel bi moral označiti da spada v nižjo stopnji, ampak ker bi moral pogledati za vsako državo posebaj kateri artikli so opravičeni se s tem sploh ne obadajo.

V sloveniji v trgovinih je enako (verjetno cela evropa), ko prvič vnesejo izdelek morajo v program spremeniti stopnjo davka, če spada v izjeme.

SeMiNeSanja ::

Massacra je izjavil:

Groot je izjavil:

Massacra je izjavil:

Mi je pa nerazumljivo, da podjetja, ki vstopijo v sistem IOSS, zaračunajo napačen davek.
Podatki, ki jih posamezne države EU vpišejo v ta sistem, morajo biti verodostojni (in se zajemajo s strani prodajalca iz 3 države najbrž avtomatsko).

Kaj pa če naši dacarji niso vpisali ustreznih podatkov o DDV v ta sistem?

Ne vem, vsekakor je ta zaplet meni že do sedaj povzročil nekaj ur dela (za vso to pisarjenje in klicarjenje FU, prav tako pisanje prodajalcu).

Prej nisem imel skoraj nobenega dela, carinski pošti sem ob prihodu paketa poslal račun po e-mailu. In sami so zračunali vse potrebno.


Na žalost je to še kako razumljivo in očitno vsaj v tej fazi nova normalnost. Prodajalcem je namreč lažje iz previdnosti za vse kupce iz SLO obračunati 22% DDV, ne glede na vrsto blaga, kot pa ugotavljati kaj spada v kater razred. Je bila mislim da v temi od Aliexpress debata glede tega.

Naš FURS ti tukaj ne bo mogel veliko pomagati, saj gre za "napako" na strani prodajalca. FURS pa ti seveda ni dolžan vrniti preveč plačanega DDV.


Kako lahko zaračunajo napačen davek, če je recimo v sistemu IOSS vnešen pravilen? Če seveda je vnešen pravilen

Za knjigo, strok. literaruro bi potemtakem prodajalec zaračunal 22%?

Kaj je torej to za sranja od sistema IOSS, če prodajalec, ker mu je tako lažje, zaračuna 22% namesto pravilnij 9,5%?

To bo trebabpisat še v Bruselj najbrž, ki si je ta IOSS zmislil.

Pošljem medijem to zgodbo, pa naj vrhovne dacarje povprašajo o tem!

Furs oz. država bo iz Bruslja dobila plačan davek v vrednosti 22%. Na koncu bo moral vrniti tisti, ki je neupravičen znesek prejel - to je Furs oz. država!

Očitno si ti predstavljaš nekaj povsem napačnega pod tem sistemom IOSS.

Tako kot pri nas, kjer ti FURS ne 'prišepetava', koliko %DDV moraš prišteti k kateremu izdelku, tudi v sistemu IOSS ni nikogar, ki bi prodajalcu v uho šepetal, koliko davka mora prišteti k kateremu izdelku. Sistem igra podobno vlogo kot FURS za nas - kot trgovec se registriraš pri enemu 'posredniku', ki prevzame vlogo tvojega FURS-a. Temu potem poročaš o zaračunanem DDV in mu nakažeš zaračunani denar. Vse naprej od tod potem ni več tvoja skrb.
Je čisto prodajalčeva skrb, koliko %DDV bo komu zaračunal za kateri izdelek. Zato tudi upravičen strah, da bi kaj zamočil in zaračunal premalo.
Vloga IOSS je tu zgolj ta, da ob prihodu v EU ni več dodatnih postopkov zaradi DDV, ker je ta že poračunan. Če vmesni člen med Brusljem in trgovci, ki si se registrirali v sistem.

Skratka, če si mislil, da je IOSS nek računalnišku profram, ki zaračunava DDV, si se precej zmotil.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Massacra ::

Na Fursu so mi povedali, da podjetja, ki vstopijo v IOSS zagotavljajo, da zatačunajo davek po ustrezni stopnji (nekako v smislu: oni vejo/morajo vedeti, kolikšen je davek v posamezni državi EU).

Če je prodajalec zamočil, ne vem. Pisal sem jim. Čakam odgovor.

Najbolje od prodajalca zahtevati (če je to sploh možno?), da naj VAT ne zaračuna in se bodo že v državi kupca s tem ukvarjali (kot so se do 1.7.2021). A ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

SeMiNeSanja ::

Massacra je izjavil:

Furs bo v končni fazi prejemnik tega preplačanega davka v tujini (plačan davek prodajalec ne zadrži zase, ampak ga nakaže v Bruselj, ta pa v posamezno državo, od koder je kupec).

Če ga prodajalec ne bo vrnil, ga bo moral Furs. Ni druge.

RESNO dvomim, da boš uspel izterjati DDV iz FURS-a.

Tudi če ti pri nas prodajalec zaračuna DDV po previsoki stopnji, se ne moreš žaliti na FURS. Mislim - pritožuješ se že lahko, a ti FURS zagotovo ne bo ničesar izplačeval. To je dolžnost tistega, ki ti je denar pobral. Tega pa seveda lahko tožiš.... samo dvomim, da se ti splača za en drobiž.

Ampak daj še 1x povej, kako si ZDAJ prišel do te ugotovitve?
Ali ti je Pošta poslala zahtevo za deklariranje vsebine pošiljke?
Ali si zgolj po nekem naključju brskal po naročilih in opazil višjo stopnjo DDV na zaračunanem naročilu?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Massacra ::

Kakp ni v EU več dodatnih postopkov z zaračunanim VAT? Plačan davek v 3. državi gre v Bruselj, od tam pa (na 3 mesece) v posamezne države!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

Okapi ::

Lahko si kar prepričan, da praktično nihče ne bo zaračunaval znižanih stopenj, ker se jim ne sanja o podrobnostih DDVja po posameznih državah.

In pozor, celo naša Pošta pri zaračunavanju DDVja pri uvozu tega ne počne, če izbereš cenejšo možnost, se pravi poenostavljen postopek (neposredno zastopanje). Tu vse obdavčijo z 22%.

Če hočeš uveljavljati z znižano stopnjo DDV, je treba uporabit dražji postopek (posredno zastopanje).

Massacra ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Massacra je izjavil:

Furs bo v končni fazi prejemnik tega preplačanega davka v tujini (plačan davek prodajalec ne zadrži zase, ampak ga nakaže v Bruselj, ta pa v posamezno državo, od koder je kupec).

Če ga prodajalec ne bo vrnil, ga bo moral Furs. Ni druge.

RESNO dvomim, da boš uspel izterjati DDV iz FURS-a.

Tudi če ti pri nas prodajalec zaračuna DDV po previsoki stopnji, se ne moreš žaliti na FURS. Mislim - pritožuješ se že lahko, a ti FURS zagotovo ne bo ničesar izplačeval. To je dolžnost tistega, ki ti je denar pobral. Tega pa seveda lahko tožiš.... samo dvomim, da se ti splača za en drobiž.

Ampak daj še 1x povej, kako si ZDAJ prišel do te ugotovitve?
Ali ti je Pošta poslala zahtevo za deklariranje vsebine pošiljke?
Ali si zgolj po nekem naključju brskal po naročilih in opazil višjo stopnjo DDV na zaračunanem naročilu?


Naročil sem in plačal z mastercard (saj sem videl na računu zaračunan VAT, še preden sem plačal, sem se pozanimal, kako to, dobil info da je od 1.7.2021 v veljavi ta IOSS).

Nisem šel "ex ante" prwračunavat, ali je zaračunan VAT (DDV) ustrezen.

Čez kakšns 2 dni dobim obvestilo od prodajalca, da je pošiljka na poti. In grem detaljneje pogledat račun in skontam, da je zaračuna VAT 22%.

Kličem na ene 5 davčno-carinskih uradov, ne dobim jasnega odgovora. Na Carini v LJ mi pravijo, naj jim napišem e-mail in razložim problem.

Včeraj dobim odgovor, ki mi nič ne pove o tem problemu.

Zadnji odstavek tega dopisa je bil
(pred tem pa 2 strani citiranja zakonodaje oz. pravilnikov oz., kaj je to IOSS)

"Vaši konkretni vprašanji presegata institut svetovalca za pomoč strankam pri finančnem uradu. Lahko pa se obrnete na Sektor za carinske postopke pri Upravi za carine Generalnega
finančnega urada.

S spoštovanjem, Marko Bolta,
finančni svetnik

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

Massacra ::

Najbolje da pošljem na uredništvo Odmevov, tam morda pridejo do odgovora :))

Seveda se zaradi teh 10+ preveč zaračunanega davka ne bom spuščal v nobene postopke.
Zgolj odgovor bi rad, kako se kaj takega lahko dogaja!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

Okapi ::

In kaj ti pravzaprav ni jasno? Ameriška spletna trgovina je ugotovila, da se mora zaradi pravil EU vključiti v sistem IOSS in zaračunavati DDV ob nakupu. Na seznamu davčnih stopenj so videli 22% za Slovenijo in toliko začeli zaračunavati. Kaj vse je pri nas obdavčeno z znižano stopnjo, ne vedo, in tega ne uporabljajo.

Čisto možno je celo, da znižanih stopenj sistem IOSS sploh ne omogoča, ker gre za poenostavljen način carinjenja, z mninimalno količino zahtevanih podatkov.

Kot sem malo prej napisal - tudi če carini naša Pošta, pri poenostavljenem postopku (za 2,5 evra) znižanih stopenj ne upoštevajo. Moraš uporabiti dražji postopek (za 4,5 evra ali več, odvisno od vrednosti izdelka), kjer moraš napisati člen iz zakona, iz katerega je razvidno, da je izdelek obdavčen po znižani stopnji. Recimo, za očala z dioptijo moraš napisati "9,5% znižana stopnja DDV po 50. čl. 13 tč. ZDDV-1"

Vse, kar lahko storiš, je to, da prodajalcu poveš, da je zaračunal preveč DDV in naj ti razliko vrne. Če ti jo noče, se pritoži pri Mastercardu, kjer poveš, da ti je trgovec zaračunal preveč DDV. Če pritožbe ne bodo upoštevali, ti ostane samo še tožba prodajalca.

Za prihodnje pa lahko vedno prodajalcu rečeš, naj ti ne zaračuna DDV. Lahko mu rečeš, da kupuješ za podjetje, ker v tem primeru uvoz ne gre prek sistema IOSS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Massacra ::

Jaz sem naši carinski pošti vedno po e-mailu poslal račun in spolnjen obrazec (tako kot navajaš, da grebza znižano stopnjo).

Nato so paket poslali na dom, poštarju pa sem plačal ddv 9.5% in stroške carinske pošte (to je bilo, če se dobro spomnim vse skup nekje 13€).

No ok, bomo videli, kaj se bo iz tega izcimilo na koncu (preplačani ddv je 15.5 €).

Okapi ::

Ja, pred 1. julijem je bil enoten postopek pri uvozu, in so vedno upoštevali znižano stopnjo. Po 1. juliju pa imaš poenostavljen postopek (ki stane 2,5 €), kjer ni možnosti uveljavljanja znižanih stopenj, in dražji postopek (4,5 € ali več), ki je tak, kot je bil pred 1. julijem, in kjer lahko uveljavljaš znižane stopnje.

Sicer ugibam, ampak čisto možno je, da IOSS omogoča samo poenostvljen postopek, in samo 22% stopnjo. Če hočeš uveljavljati znižano stopnjo, moraš uvoziti mimo IOSS, in pri nas uporaviti dražji postopek carinjenja.

SeMiNeSanja ::

Okapi je izjavil:

Ja, pred 1. julijem je bil enoten postopek pri uvozu, in so vedno upoštevali znižano stopnjo. Po 1. juliju pa imaš poenostavljen postopek (ki stane 2,5 €), kjer ni možnosti uveljavljanja znižanih stopenj, in dražji postopek (4,5 € ali več), ki je tak, kot je bil pred 1. julijem, in kjer lahko uveljavljaš znižane stopnje.

Sicer ugibam, ampak čisto možno je, da IOSS omogoča samo poenostvljen postopek, in samo 22% stopnjo. Če hočeš uveljavljati znižano stopnjo, moraš uvoziti mimo IOSS, in pri nas uporaviti dražji postopek carinjenja.

Vsekakor pa se mora dogovoriti z PRODAJALCEM.

Kako že pravijo? Vsaka šola nekaj stane.
Ampak saj ga ne bo tako zelo veliko stala.

Drugič pa bo pred pritiskom na 'Kupim' preveril po kateri davnčni stopnji mu nameravajo zaračunati zadevo. Če bo previsoka, se ali pogodi za nižjo - stopi v stik s prodajalcem, ali pa najde drugega prodajalca, ki bo upošteval pravo stopnjo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

destroyer2k ::

Okapi je izjavil:

Sicer ugibam, ampak čisto možno je, da IOSS omogoča samo poenostvljen postopek, in samo 22% stopnjo. Če hočeš uveljavljati znižano stopnjo, moraš uvoziti mimo IOSS, in pri nas uporaviti dražji postopek carinjenja.


IOSS omogoča znižano stopnjo, ampak more prodajalec artikle dodati v izjeme.

Massacra ::

Okapi je izjavil:

Ja, pred 1. julijem je bil enoten postopek pri uvozu, in so vedno upoštevali znižano stopnjo. Po 1. juliju pa imaš poenostavljen postopek (ki stane 2,5 EUR), kjer ni možnosti uveljavljanja znižanih stopenj, in dražji postopek (4,5 EUR ali več), ki je tak, kot je bil pred 1. julijem, in kjer lahko uveljavljaš znižane stopnje.

Sicer ugibam, ampak čisto možno je, da IOSS omogoča samo poenostvljen postopek, in samo 22% stopnjo. Če hočeš uveljavljati znižano stopnjo, moraš uvoziti mimo IOSS, in pri nas uporaviti dražji postopek carinjenja.


To skoraj sigurno ne drži, saj bi mi o tem že povedali dacarji (klical sem na Furs centralo, tam sem govoril s človekom za carine, klical sem carinsko pošto, klical sem carino na Brbik, klical sem davčni urad MS, klical sem davčni urad LJ, oddelek za carine...)

Noben.mi ni znal točno pojasniti, za kaj gre!

Jutri pišem na Sektor za carinske postopke pri Upravi za carine Generalnega finančnega urada.

destroyer2k je izjavil:

Okapi je izjavil:

Sicer ugibam, ampak čisto možno je, da IOSS omogoča samo poenostvljen postopek, in samo 22% stopnjo. Če hočeš uveljavljati znižano stopnjo, moraš uvoziti mimo IOSS, in pri nas uporaviti dražji postopek carinjenja.


IOSS omogoča znižano stopnjo, ampak more prodajalec artikle dodati v izjeme.


Bi znalo biti, da je prodajalec to spregledal?!
Čakam tudi njihov odgovor.

Še to sem prodajalcu napisal v mailu:

"Taxation in Slovenia is the value added tax or VAT, which is payable at the place and time where goods or services were provided. The tax rate in Slovenia is currently imposed at a rate of 22% and the reduced rate of 9.5% and 5% is applicable for certain goods or services.
(The VAT number is associated with the EORI number issued for any economic operators importing or exporting goods here).

Nato sem jim še opisal, kaj je obdavčeno po znižanih stopnjah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Massacra ()

Massacra ::

Obstaja tabela teh dobrin in storitev, za katere velja znižana stopnja. A v slovenščini (in ne vem če sploh obstaja v angleščini).

Massacra ::

Odgovor prodajalca!

Thank you for shopping with Swanson Health Products and for contacting us!


We have been mandated by the EU to charge the amount of VAT tax that has been applied to your order to all orders being shipped to any country that is a part of the EU.

The VAT taxes collected by us per the EU mandate are reported and paid under our IOSS ID #.

We will issue no refund for VAT taxes collected by us unless you are charged VAT taxes upon receipt of your package. If you have been charged by your countries customs additional VAT before receipt of your package please email us a copy of the paid receipt for these taxes and we will reimburse you for the taxes we have collected on their behalf.

Thank you for your patience and understanding!

CiClon ::

Bi rekel, da temu ni čisto jasno, kaj dela, ker niti ne vem, če ima še kakšna država v EU 22% VAT. Prav gotovo pa ga nimajo vse, tako da mu gotovo ni noben rekel, da naj opali 22% stopnjo za cel EU.

SeMiNeSanja ::

Massacra je izjavil:

Odgovor prodajalca!

Thank you for shopping with Swanson Health Products and for contacting us!


We have been mandated by the EU to charge the amount of VAT tax that has been applied to your order to all orders being shipped to any country that is a part of the EU.

The VAT taxes collected by us per the EU mandate are reported and paid under our IOSS ID #.

We will issue no refund for VAT taxes collected by us unless you are charged VAT taxes upon receipt of your package. If you have been charged by your countries customs additional VAT before receipt of your package please email us a copy of the paid receipt for these taxes and we will reimburse you for the taxes we have collected on their behalf.

Thank you for your patience and understanding!

Očitno jim problematiko nisi ravno najbolje razložil, pa niso razumeli kaj se pritožuješ - ali pa si prejel 'standardni odgovor' in se ni nihče ukvarjal z podrobnostmi (prevelika znanost za navadnega prodajalca).

Kot rečeno - vsaka šola nekaj stane - drugič ne klikaj po 'Plačaj' gumbu, če ni upoštevana prava stopnja DDV.
Pred zaključenim nakupom je lažje urejat takšne zadeve, kot potem, ko je avtomatika že vse obračunala, poročala in odvedla DDV.

Alternativno si najdi drugo trgovino, ki zna zaračunati pravilno stopnjo DDV.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

destroyer2k ::

Massacra je izjavil:

Obstaja tabela teh dobrin in storitev, za katere velja znižana stopnja. A v slovenščini (in ne vem če sploh obstaja v angleščini).


Seveda obstaja in naziv za prodajalce je Annex III.

PDF: https://ec.europa.eu/taxation_customs/s...

In link do Taxation and Customs Union:
https://ec.europa.eu/taxation_customs/v...

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Ta dokument ni dovolj, ker je preveč splošen in se glede podrobnosti (kateri izdelki konkretno so manj obdavčeni) sklicuje na različne zakone posameznih držav.

CiClon ::

Kolikor vem, je blago, za katero veljajo znižane stopnje, navedeno v Pravilniku o ZDDV - navedeno po tarifni številki iz carinske tarife, in je samo v slovenščini.

destroyer2k ::

Okapi je izjavil:

Ta dokument ni dovolj, ker je preveč splošen in se glede podrobnosti (kateri izdelki konkretno so manj obdavčeni) sklicuje na različne zakone posameznih držav.


Torej če prav razumem ti želiš da prodajalci morajo pogledati seznam za vsako državo posebaj namesto te tabele?

Okapi ::

Če hočejo uveljavljati znižano stopnjo. Kot rečeno, tudi naša carinska pošta znižanih stopenj ne upošteva, če se odločiš za cenejši poenostavljeni uvozni postopek. Morajo špediterji od nečesa živeti.>:D

destroyer2k ::

CiClon je izjavil:

Kolikor vem, je blago, za katero veljajo znižane stopnje, navedeno v Pravilniku o ZDDV - navedeno po tarifni številki iz carinske tarife, in je samo v slovenščini.


http://www.pisrs.si/Pis.web/cm?idStrani...

Še kaj drugega obstaja samo v slovenščini (sarkazem)?

Zgodovina sprememb…

CiClon ::

destroyer2k je izjavil:

CiClon je izjavil:

Kolikor vem, je blago, za katero veljajo znižane stopnje, navedeno v Pravilniku o ZDDV - navedeno po tarifni številki iz carinske tarife, in je samo v slovenščini.


http://www.pisrs.si/Pis.web/cm?idStrani...

Še kaj drugega obstaja samo v slovenščini (sarkazem)?


Saj to ali je samo v slovenščini ali ne, niti ni bilo bistveno, ampak pravilnika, v katerem so natančnejše določene vrste blage, za katere velja znizana stopnja, ni na tem seznamu.

Okapi ::

Bi bil hvaležen, če kdo najde prevod Pravilnika o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost.

Oziroma uraden prevod 5. člena, 13. točke.
V 13. točki se besedilo "očala za korekcijo vida (tarifne oznake: 9004 10 10, 9004 10 91, 9004 90 10 in 9004 90 90)" nadomesti z besedilom "očala za korekcijo vida (tarifne oznake: 9004 10 10, 9004 10 91, 9004 10 99, 9004 90 10 in 9004 90 90)", besedilo "leče (tarifni oznaki: 9001 40 in 9001 50)" se nadomesti z besedilom "leče za očala (tarifni oznaki: 9001 40 in 9001 50)", besedilo "stekla (tarifni oznaki: 9002 90 00 in 9004 90 10), Fresnelova prizma in dodatek za prizmo (tarifna oznaka: 9002 90 00)" pa se nadomesti z besedilom "leče in Fresnelove prizme ter dodatki za prizme (tarifna oznaka: 9002 90 00)".

Tammih ::

Evo, se moje izkusnje z narocilom preko Aliekspress iz Kitajske. Placal sem 22 ddv direktno prodajalcu. V 9 dneh je bil paket v NL. Nato se 4 dni do Slovenije. Seveda je nasa carinska paket zadrzala, zahtevajo ddv. Jaz sem jim po prejemu sms-a takoj oddal elektronsko vlogo ter se strinjal s ponovnim placilom ddv (bom naredil na aliekspress dispute za vracilo).
No, zdaj pa cakam ze 10 dni, da se nasa posta/carina odloci vrociti paket. Katastrofa kako pocasi tece kolesje v Sloveniji. Popolnoma so nesposobni!!!!!!!!!!

Mare2 ::

Tammih je izjavil:

Evo, se moje izkusnje z narocilom preko Aliekspress iz Kitajske. Placal sem 22 ddv direktno prodajalcu. V 9 dneh je bil paket v NL. Nato se 4 dni do Slovenije. Seveda je nasa carinska paket zadrzala, zahtevajo ddv. Jaz sem jim po prejemu sms-a takoj oddal elektronsko vlogo ter se strinjal s ponovnim placilom ddv (bom naredil na aliekspress dispute za vracilo).
No, zdaj pa cakam ze 10 dni, da se nasa posta/carina odloci vrociti paket. Katastrofa kako pocasi tece kolesje v Sloveniji. Popolnoma so nesposobni!!!!!!!!!!

Katero pošto pa si izbral ob naročilu?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AEx_1-7 ::

Naj uganem -- "Seller's Shipping Method"?

Vsaka sola nekaj stane, 2.50+ bo se poceni, casa pa se ne morete kupiti!

SeMiNeSanja ::

AEx_1-7 je izjavil:

Naj uganem -- "Seller's Shipping Method"?

Vsaka sola nekaj stane, 2.50+ bo se poceni, casa pa se ne morete kupiti!

Čak mal - kaj ima veze, kdo je bil prevoznik?

Pošta nima popolnoma nobene pravice diskriminatorno obravnavati cenovno ugodnejše prevoznike!
Če bi pošiljko prinesel golob pismonoša, bi jo morali še vedno na enak način peljati skozi carinski postopek.

Vse skupaj se mi zdi bolj težava na relaciji prodajalec - kupec. Prodajalec / AliExpress ti že omogoči, da si izpišeš 'davčni' račun z vsemi podatki o blagu in zneskom plačanega DDV. Vendar ta račun, ki si ga izpišeš, ne vsebuje nobene reference, katera bi omogočila 'dokazovanje pristnosti'. Nekako z mojega vidika ni pravi dokaz, da je bil DDV dejansko plačan.

Predvsem pa mu manjka polni naziv/naslov prodajalca in njegova 'davčna številka', zaradi česar tak račun ni niti približno skladen z ZDDV. Na računih AE piše, da so skladni z Nizozemsko davčno zakonodajo, vendar tudi Nizozemska zahteva, da se na računu nahaja uradni naslov prodajalca in njegova davčna številka.

Tista IOSS, o kateri je bilo že govora, ima podobno vlogo kot davčna številka, le da je slednja 'nacionalna'. AE bi lahko zaprosil za Slovensko DŠ, a potem bi moral še za vsako drugo državo v EU. Zato se zadeva poenostavi preko sistema IOSS.
Toda po mojem razumevanju, bi moral trgovec tudi v sistemu IOSS na računu navesti vse elemente, ki so obvezni na računih v državah EU - sicer je tak račun vreden manj kot WC papir - tisti vsaj ne praska, če ga uporabiš...

Če torej Kitajci zaračunajo in odvedejo DDV, mi ni jasno, ali to izvede AE v imenu svojih prodajalcev (torej AE uradno nastopi kot prodajalec - 'davčni zavezanec'), ali vsak mali trgovec posebej. Predvidevam, da AE prevzamo vlogo 'zastopnika' in proti EU nastopa kot 'davčni zavezanec' za svoje prodajalce.
Ni mi pa jasno, kako to, da AE, ki ni ravno 'mala organizacija', ni sposoben spesniti računa, kateri bi univerzalno pokril zahteve vseh držav EU in veljal kot dokaz o plačanem DDV s strani kupca.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Okapi ::

V bistu bi potreboval dva računa. En račun je kitajski (ali ameriški, britanski...), tak, kot mora biti po kitajski (ameriški, britanski...) zakonodaji. Nobenih EU-davčnih številk, niti DDVja.

Drugi račun je pa izvozno-uvozni dokument, kjer je označen DDV, zaračunan kupcu in plačan evropskemu davčnemu uradu.

Če na ebayu iz ZDA kupuješ stvari, njihov Global Shipping program deluje tako - kupnino plačaš trgovcu, DDV in poštnino pa špediterju, ki ureja izvoz/uvoz.

Kar se Alixpressa tiče, pa takega računa ni, ker sem precej prepričan, da za tisti del pošiljk, ki pridejo k nam mimo carinske pošte, iz Madžarske, Belgije..., Aliexpressov špediter tamkajšnji carini prijavi vrednost, ki ni enaka ceni, kot jo je plačal kupec.

Carini prijavijo 1000 kosov plastičnih ovitkov za telefone, vrednost 0,1 evro za kos, koliko so jih zaračunali kupcem, pa ne povedo, carinikov pa tudi ne briga prav dosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mare2 ::

Sem dobil SMS in na portalu glede na ceno videl, da mi hočejo obdavčit in ostroškat z 2,50 EUR izdelek iz Alija, za katerega sem že dobil povrnjen dispute, zaradi dolgega čakanja pa izdelek že kupil drugje. Ne rabim ga več.

Sedaj se mi ne da še 1x iz gor in kliknit, da naj pošiljko vrnejo pošiljatelju.
In me zanima, ali mi ga bodo poslali? Oz koliko časa bo čakal, predno ga vrnejo na Kitajsko?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
««
76 / 89
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8817589 (2062) 49106
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15322540 (9669) Tidule
»

Zakaj tako visoka carina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6519715 (9117) BorutK-73
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34498790 (53651) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11029908 (26476) Fritz

Več podobnih tem