» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
78 / 80
»»

hotig ::

woman je izjavil:

A lahko, lepo prosim vsi nehate in nadaljujte s svojimi nebulozami prek ZS-jev!
Tema je Carina in ne besedno dvo ali trobojevanje! Če koga zanima kaj konkretnega o carini, se mora prebijati skozi vse te vaše bedarije!

Moderatorji, lepo prosim počistite temo! Hvala!


Se popolnoma strinjam s to izjavo in jo podpiram!!!

barakus ::

Še moja prva izkušnja s pošto. Iz FastTech naročil 4 baterije za $24.89, izpolnil tisti poenostavljen proces online in zdaj sem imel za plačati poštarju 9.15 EUR, kar je na računu navedeno kot "odkupni znesek", nikjer ni razčlenjeno, kateri stroški sestavljajo ta znesek. Če bi jaz take račune izstavljal pri prodaji bi sigurno fasal opomin/kazen ob inšpekciji.

Ali je že kdo pisal kako zahtevo na pošto po razčlenitvi stroškov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

SeMiNeSanja ::

barakus je izjavil:

Še moja prva izkušnja s pošto. Iz FastTech naročil 4 baterije za $24.89, izpolnil tisti poenostavljen proces online in zdaj sem imel za plačati poštarju 9.15 EUR, kar je na računu navedeno kot "odkupni znesek", nikjer ni razčlenjeno, kateri stroški sestavljajo ta znesek. Če bi jaz take račune izstavljal pri prodaji bi sigurno fasal opomin/kazen ob inšpekciji.

Ali je že kdo pisal kako zahtevo na pošto po razčlenitvi stroškov?

Počakaj dan ali dva - boš dobil razčlembo in račun na mail.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

barakus ::

Aha, tega pa nisem vedel, hvala.

goba ::

Carinska Pošta Slovenije je ena od najbolj nesposobnih carinskih pošt na svetu.
To je sedaj že vsakomur jasno.

Tammih ::

Za naroceno blago iz Kitajske, sem najprej placal ddv aliexpressu, zdaj pa se slovenski posti. Sem naredil dispute sellerju, ki pa je zavrnil, ker da to pobere aliexpress ne on. Jaz sem ponudbo 0 eur vracila seveda zavrnil, tako da je dispute zopet in progress. Kake imate izkusnje?

lp

SeMiNeSanja ::

goba je izjavil:

Carinska Pošta Slovenije je ena od najbolj nesposobnih carinskih pošt na svetu.
To je sedaj že vsakomur jasno.

Ma veš, ko so mi carinili kar zajetno pošiljko neke drobnarije za firmo, so bili zelo korektni in ustrežljivi. Po občutku rečeno - profesionalni.
Vsekakor vse kaj drugega, kot nesposobni.

Današnja situacija, ko jih je zasulo morje enih pošiljk, pa jih je očitno preobremenilo, ujelo nepripravljene, ali kaj vem kaj se tam dejansko dogaja. Morda so celo zaposlili kader, ki se šele privaja? Morda predpisi s strani FURS niso dorečeni ali so čudaški, nelogični in sami niso nič krivi?

Kdo bi vedel!
Glede na to, da so velika organizacija, katera ima zaposlene osebe za 'stike z javnostjo', bi morda bilo dobro, če bi se te osebe tudi kdaj kaj oglasile in pojasnile situacijo s svoje strani, morda nam tudi podali kakšne koristne napotke, kako sebi in njim olajšati procedure ter se izogniti nepotrebnim frustracijam.

Ker se sami nič ne obrazložijo, sem jaz lepo reklamiral njihov obračun DDV in stroškov z utemeljitvijo, da v obračunu sami priznavajo, da je bil DDV že plačan, ker so osnovo za ponovni obračun zmanjšali za znesek že plačanega DDV.
Če ne priznaš, da je bil prikazani znesek DDV (zato si ga šel obračunavati), potem je edini pravilni način obračuna ta, da za osnovo DDV upoštevaš celotno plačilo (vrednost blaga+poštnina+ddv) prodajalcu. Ne more biti del plačila 'kar nekaj nedefiniranega', kvazi 'darilo', ali kaj vem kaj, če ni tako deklarirano.

Drugače bi naročil nekaj velikega pri Kitajcu, mu nakazal 1000EUR in rekel, da naj napišejo, da je 990EUR od tega zneska že plačani DDV (so se pač malo zmotili in preveč odvedli). Verjetno v tem primeru Pošta nebi zaračunala ponovni DDV zgolj na 10EUR deklarirane vrednosti blaga, temveč bi se (pravilno) obesili na vse 1000EUR.

Kakorkoli že - nedopustno je, da se kupcu DDV zaračunava dvojno. Po kateri poti je pošiljka prišla v državo, pa pri tem ne sme igrati popolnoma nobene vloge (kot so neki prepotentneži hoteli opravičevati diskriminacijo, češ sam si kriv, ker si izbral najcenejši prevoz).
DDV je pri nas po zakonu 22%, ne pa 44%. Pa nima veze, ali prinesem blago v naročju, z golobom pismonošo ali najamem luksuzno limuzino s tremi špedicijami. Nima veze, ali je blago razsuto v cekru, ali pa je zavito v celofan in okrašeno s pentljo. Še vedno velja 22%!

Torej kdo nam krade 22%?
In kdo nam jih bo povrnil?

---

Drugače tudi sam priznavam, da je precejšen del problema tudi v tistem računu, katerega nam kupcem izda AliExpress.
Že res, da je na njemu zelo lepo razčlenjen in pravilno obračunan DDV - vendar na računu manjkajo elementi, katere po naši zakonodaji mora imeti veljaven račun: polni naslov prodajalca in njegovo davčno številka - skratka reference, na osnovi katerih bi lahko zagotovil sledljivost / preverjanje odvajanja na računu prikazanega DDV.

Toda to nebi smelo biti opravičilo ne za Pošto, niti za FURS, da nam brez kančka sramu ponovno zaračunavata DDV in potem še svoje stroške postopka prilepita.
AliExpress ni neka leva štacunca. Ne gre se za en računček mesečno. Tudi se ne gre za 10EUR napačno pobranega denarja.
Gre se za tisoče računov in tisoče EUR, za katere nas mesečno oškodujejo. Lahko trdijo, da je s strani FURS-a vse po črki zakona - a ne moreš vtakniti glavo v pesek in reči, da pri vsej zgodbi ni nič narobe.

Če nihče nebi plačal DDV bi bil takoj davčni prekršek, inšpekcija, kazni. Ko se pa zaračunava dvojno, pa to ni prekršek? Nobene inšpekcije? Nobene kazni?

Kakorkoli že - naj nam za boga dajo zares uporabne napotke, kako se izogniti tem sitnostim.

Pa ne tiste napotke v smislu 'izberi ekstra dragega prevoznika', kot jih tukaj forumski vsevedi trosijo. Kaj na koncu profitiram, če za prevoz plačam več, kot za DDV+postopek?
Pri tem ti nihče ne jamči, da če boš izbral tip prevoza XY, da se Pošta nikoli ne bo vtaknila v to pošiljko. Na koncu si si samo še dodatno dvignil osnovo za obračun dvojnega DDV, ker si izbral dražji način prevoza...

Če konkretno v številkah:

Kupiš izdelek za 1,94EUR z DDV - free shipping = 1.59EUR + 0.35EUR DDV
Pride na Pošto, ti zaračunajo 0.35EUR DDV + 2.50EUR stroškov postopka.
Skupaj te pride nakup 4.79EUR

Alternativa: AE standard shipping za 4.10EUR
Osnova za DDV = 1.59EUR (izdelek)+ 4.10EUR (poštnina) = 5.69EUR => DDV = 1.25EUR
Skupaj te pride nakup 6.94EUR - torej že tu za 2.15EUR razlike.

Ker pa nimaš garancije, da pošiljka ne bo šla v carinjenje in dvojno obdavčitev, se ti v primeru carinjenja ne piše ravno dobro! Takoj se ti bo nakup podražil še za dodatnih 1.25 + 2.50 = 3.75EUR.

Tako boš na koncu namesto 1.94EUR, kolikor bi praviloma moral nakup stati, plačal celih debelih 10.69EUR!

Zakaj se mi torej 'najbolj splača' plačevati dražji prevoz, kot je nujno treba? Tudi če drži, da se izvaja nekakšna diskriminacija glede na metodo prevoza, pa pošiljka ne gre v carinski postopek, si na koncu stvar še vedno preplačal za 2.15EUR. Profitiraš edino morda pri hitrosti dostave. A tudi to ni nikjer zajamčeno. Že v osnovi pa ne kupuješ od Kitajca, če se ti neka reč hudo mudi...

Seveda izračun velja za blago nizke vrednosti (tega pa je 90% kar povprečni ljudje naročajo na AE, mar ne?). Pri blagu z višjo vrednostjo je seveda zgodba povsem drugačna. Če se komu ljubi, lahko izračuna, pri kateri vrednosti blaga se splača plačati višji znesek za poštnino. Toda žal moraš dejansko računati od primera do primera, saj ni nekih standardnih cen prevoza, temveč se razlikujejo od ponudbe do ponudbe. Tako lahko za podoben paket pri isti metodi zaračunajo tudi 50% višjo ceno...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Ales ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Drugače tudi sam priznavam, da je precejšen del problema tudi v tistem računu, katerega nam kupcem izda AliExpress.
Že res, da je na njemu zelo lepo razčlenjen in pravilno obračunan DDV - vendar na računu manjkajo elementi, katere po naši zakonodaji mora imeti veljaven račun: polni naslov prodajalca in njegovo davčno številka - skratka reference, na osnovi katerih bi lahko zagotovil sledljivost / preverjanje odvajanja na računu prikazanega DDV.

Kar bi lahko pomenilo, da to kvazi "DDV" postavko v EU oz. v Sloveniji nikdar ne bodo dobili nakazano, četudi si jo AliExpressu plačal.

Toda to nebi smelo biti opravičilo ne za Pošto, niti za FURS, da nam brez kančka sramu ponovno zaračunavata DDV in potem še svoje stroške postopka prilepita.

Točno to bi človek pričakoval od njih, če menijo, da DDV ni bil odveden v proračun, temveč le kvazi prikazan in zaračunan ob nakupu.

... a ne moreš vtakniti glavo v pesek in reči, da pri vsej zgodbi ni nič narobe.

Če nihče nebi plačal DDV bi bil takoj davčni prekršek, inšpekcija, kazni. Ko se pa zaračunava dvojno, pa to ni prekršek? Nobene inšpekcije? Nobene kazni?

Naš FURS ne more poslati inšpekcije AliExpressu niti od njih nič zahtevati. Lahko pa uvozniki, ki z AliExpressom poslujejo.

Ker imaš konkretno pošiljko s konkretno pritožbo, bi se lahko obrnil še na AliExpress in zahteval pojasnilo oz. manjkajoče podatke o odvedenem DDV. Brez tega boš tudi pri nas težko kaj uredil, pa bi bilo dobro, da se vse skupaj razjasni in da mogoče AliExpress uredi, če ima kaj za uredit. Zveni, kot da ima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

woman ::

Od pošte sem dobila obvestilo o pošiljki, ki naj bi bila predmet carinskih dajatev.
Nekaj manjših pošiljk (vsaka po nekaj €), ki sem jih na AE naročila 5. maja in upala, da bodo tu do. 1. 7. 2021, ni nikoli prispelo, za vse sem odprla dispute in dobila denar nazaj.
Eno zadevo sem naročila kasneje in dobila brez dodatnih stroškov.

Zdaj so mi iz pošte poslali neko oznako/sledilno številko, ki je med temi naročili ni in pojma nimam, za katero izgubljeno pošiljko gre in kaj naj bi bilo v paketu/kuverti. Če bi imela sliko/scan kuverte bi mogoče še ugotovula, tako pa... :|

Kaj lahko storim?

SeMiNeSanja ::

woman je izjavil:

Od pošte sem dobila obvestilo o pošiljki, ki naj bi bila predmet carinskih dajatev.
Nekaj manjših pošiljk (vsaka po nekaj €), ki sem jih na AE naročila 5. maja in upala, da bodo tu do. 1. 7. 2021, ni nikoli prispelo, za vse sem odprla dispute in dobila denar nazaj.
Eno zadevo sem naročila kasneje in dobila brez dodatnih stroškov.

Zdaj so mi iz pošte poslali neko oznako/sledilno številko, ki je med temi naročili ni in pojma nimam, za katero izgubljeno pošiljko gre in kaj naj bi bilo v paketu/kuverti. Če bi imela sliko/scan kuverte bi mogoče še ugotovula, tako pa... :|

Kaj lahko storim?

Poglej po temi - v nekaterih prispevkih so bili omenjeni sledilniki, kateri ti prikažejo morebitne 'originalne' sledilne številke.
Eden tak, ki sem ga jaz uporabil, je https://www.ship24.com
Ko dobiš originalno sledilno kodo, pa greš po zgodovini naročil na AE pogledat, k kateremu naročilu spada ta številka.

Druge metode so bolj ugibanje, kot kaj drugega. Nenazadnje se ne moreš zanesti niti na vrednost blaga.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

AEx_1-7 ::

woman je izjavil:

Od pošte sem dobila obvestilo o pošiljki, ki naj bi bila predmet carinskih dajatev.
Nekaj manjših pošiljk (vsaka po nekaj €), ki sem jih na AE naročila 5. maja in upala, da bodo tu do. 1. 7. 2021, ni nikoli prispelo, za vse sem odprla dispute in dobila denar nazaj.
Eno zadevo sem naročila kasneje in dobila brez dodatnih stroškov.

Zdaj so mi iz pošte poslali neko oznako/sledilno številko, ki je med temi naročili ni in pojma nimam, za katero izgubljeno pošiljko gre in kaj naj bi bilo v paketu/kuverti. Če bi imela sliko/scan kuverte bi mogoče še ugotovula, tako pa... :|

Kaj lahko storim?


Na podlagi te stevilke ki jo imate se lahko ugotovi kako in kaj ... ce zelite jo lahko posredujete, sicer vam pa pomaga kdo drug.
--++--++--++--++
order with Saver

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:


Ker imaš konkretno pošiljko s konkretno pritožbo, bi se lahko obrnil še na AliExpress in zahteval pojasnilo oz. manjkajoče podatke o odvedenem DDV. Brez tega boš tudi pri nas težko kaj uredil, pa bi bilo dobro, da se vse skupaj razjasni in da mogoče AliExpress uredi, če ima kaj za uredit. Zveni, kot da ima.

To še pride na vrsto.

Prej bi rad slišal, kako Pošta argumentira postopek / svetuje 'izboljšavo'.
Nekako nima smisla kontaktirati AliExpress, pa poznati samo del problema in njegove morebitne 'rešitve' v očeh naših organov.

Drugače pa jaz ne verjamem, da bi AliExpress pobiral DDV in ga nebi odvedel v EU. Če bi DDV pobirali mali trgovčiči, bi se to seveda dogajalo, nikakor pa si to ne bo privoščil AliExpress. Male trgovce bi težko kdo preganjal in lovil. AliExpress pa je povsem druga zgodba. EU je kaznovala že marsikatero podjetje z gromozanskimi kaznimi, enako bi to lahko storili z AliExpress, če bi kradel DDV. Zakaj bi to počel, če mu res niso potrebne take sitnosti? Preprosto ni logike.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

AEx_1-7 ::

IOSS ima ob registraciji pogoj tudi garancijo njegovega placila (EU based), sicer se stevilka suspendira (isto kot ddv znotraj EU).
--++--++--++--++
order with Saver

Kumbaja ::

Prej bi rad slišal, kako Pošta argumentira postopek / svetuje 'izboljšavo'.

Zakaj naj bi po tvoje pošta morala karkoli argumentiral ali izboljševat postopek? Kako točno je odgovornost pošte kaj dela Ali in kako imaš ti urejen dogovor z njimi glede DDV in uvoza?

EU je kaznovala že marsikatero podjetje z gromozanskimi kaznimi, enako bi to lahko storili z AliExpress, če bi kradel DDV.

Spet lažeš. EU nima nikakršnih pooblastil da kaznuje kogarkoli, ki je izven njihove teritorialne pristojnosti. A lahko daš en primer, kjer je EU kaznovala podjetje v tretji državi?

Preprosto ni logike.

kje pa je logika zadnjih 30 let goljufanja pri uvoznih dajatvah za pošiljke iz kitajske?

Nekako nima smisla kontaktirati AliExpress, pa poznati samo del problema in njegove morebitne 'rešitve' v očeh naših organov.

Bistveno manj smisla ima pričakovat od Pošte, da ti bo iz dobre volje reševala težave, ki jih imaš kot uvoznik s prodajalcem.

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

blah blah blah

Ali sem TEBE kaj vprašal?
Ko te bom vprašal se oglasi, do takrat pa zaveži!

Te starši niso naučili nobenih manir, da se odraslim ne lapa, če nisi bil vprašan?

Poleg tega, sem TEBI izrecno prepovedal, da me komentiraš, torej fuck off bully!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

papasmrk ::

Vprašal bi če je sedaj tako, da vsako pošiljko iz Kitajske odprejo in potem zaračunajo strošek odpiranja in potem pribijejo še davek ?
Za komentiranje se moraš prijaviti

Kumbaja ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

blah blah blah

Ali sem TEBE kaj vprašal?
Ko te bom vprašal se oglasi, do takrat pa zaveži!

Te starši niso naučili nobenih manir, da se odraslim ne lapa, če nisi bil vprašan?

Poleg tega, sem TEBI izrecno prepovedal, da me komentiraš, torej fuck off bully!


Kdo si pa domišljaš, da si da mi boš karkoli prepovedoval? Dokler si na forumu imam vso pravico opozorit na neumnosti, ki jih razlagaš. Lahko si pač užaljen in žališ naprej, lahko pa odgovoriš na vprašanja in dokazuješ, da si sposoben razmišljat in ne samo enoumno blejat.

SeMiNeSanja ::

papasmrk je izjavil:

Vprašal bi če je sedaj tako, da vsako pošiljko iz Kitajske odprejo in potem zaračunajo strošek odpiranja in potem pribijejo še davek ?

NE odpirajo. Zato ti zaračunajo 'samo' 2.50€.
Če bi odpirali, bi bilo več.

Zaustavijo pa mnoge pošiljke za carinski postopek, pri katerem ti zaračunajo DDV+ 2.50€ njihovega 'dela'.

KATERE pošiljke se zaustavijo za obračun DDV ni povsem jasno.
Nekateri menijo, da je to odvisno od načina prevoza, lahko je povezano z vstopno točko v EU, če se že tam opravi pregled in pošiljke sprosti zaradi drugačnih kriterijev, kot jih ima naša Pošta.
Drugi morebitni razlogi (ugibam) bi lahko bili pomanjkljivo označevanje pošiljk, pomanjkljiva dokumentacija,....

V bistvu čakamo, da se to nekoliko razjasni. Razen nekaterim čudnim tičem tu gor, se zdi dvojno zaračunavanje nedopustno, a ne vemo, kako se mu uspešno (in zakonito!) ogniti. Žal nas je tu država pustila povsem na cedilu. Zato pa nas toliko raje obira. A še to eni čudni tiči menijo, da upravičeno. Ampak bolj ali manj se ti čudni tiči oglašajo zgolj zato, da bi delali zdraho, ne pa da bi dali komu kakšen pameten nasvet.

Kumbaja je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

blah blah blah

Ali sem TEBE kaj vprašal?
Ko te bom vprašal se oglasi, do takrat pa zaveži!

Te starši niso naučili nobenih manir, da se odraslim ne lapa, če nisi bil vprašan?

Poleg tega, sem TEBI izrecno prepovedal, da me komentiraš, torej fuck off bully!


Kdo si pa domišljaš, da si da mi boš karkoli prepovedoval? Dokler si na forumu imam vso pravico opozorit na neumnosti, ki jih razlagaš. Lahko si pač užaljen in žališ naprej, lahko pa odgovoriš na vprašanja in dokazuješ, da si sposoben razmišljat in ne samo enoumno blejat.

Zakaj so ti admini dovolili, da si zamenjal nick, ne da bi s seboj nesel status, pa da bi te lahko označili za izbris?
Tako in tako se oglašaš izključno za to, da bi delal zdraho.
Ene same pametne nisi sproduciral, gnoja pa neskončno!

Šccccc dol z mojega pukla!
Odpri si svojo temo pa tam svinjaj kolikor ti je volja. Tudi povohat ne bom prišel.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

FoxKnox ::

Tammih je izjavil:

Za naroceno blago iz Kitajske, sem najprej placal ddv aliexpressu, zdaj pa se slovenski posti. Sem naredil dispute sellerju, ki pa je zavrnil, ker da to pobere aliexpress ne on. Jaz sem ponudbo 0 eur vracila seveda zavrnil, tako da je dispute zopet in progress. Kake imate izkusnje?

lp

Počakaj, da odloči ALIEXPRESS.
Meni so povrnili ddv

papasmrk je izjavil:

Vprašal bi če je sedaj tako, da vsako pošiljko iz Kitajske odprejo in potem zaračunajo strošek odpiranja in potem pribijejo še davek ?

Vsako do 150 €.Pa nič ne odpirajo ampak zahtevajo podatke obpošiljki za izpolnitev carinske deklaracije, za kar jih pooblastiš.Seveda obračunajo tudi ddv, če ni v e prijavi navedene IOSS številke prodajalca, po kateri se ugotovi ali je bil ddv že plačan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

AEx_1-7 ::

papasmrk je izjavil:

Vprašal bi če je sedaj tako, da vsako pošiljko iz Kitajske odprejo in potem zaračunajo strošek odpiranja in potem pribijejo še davek ?


Ne.
Posiljke se sploh ne odpirajo -- razen ce je podlaga za to.
Pred-pregled in/ali pregled lahko sprozi tudi deklarant!
--++--++--++--++
order with Saver

Kumbaja ::

Tako in tako se oglašaš izključno za to, da bi delal zdraho.


Ko to razlaga nekdo, ki niti na enostavna vprašanja noče odgovorit... žalostno.


Ene same pametne nisi sproduciral, gnoja pa neskončno!
Šccccc dol z mojega pukla!

še enkrat: Kdo si domišljaš da si, da boš žalil in preganjal ljudi?

Žal nas je tu država pustila povsem na cedilu.

in še kar naprej udrihaš v tri dni, brez da bi se potrdudil razjasnit kaj točno ima država s tem, da kot uvoznik nisu posrbel za ustrezen uvoz in sedaj mora pošta popravljat napake za katere si ti odgovoren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Ali lahko nek admin že enkrat prične brisati Kumbaja provokacije, ki izključno drekajo topic po dolgem in počez?

Kako slep moraš biti kot admin, da ne vidiš, da ta osebek tukaj izvaja zgolj samopromocijo na račun vseh ostalih udeležencev teme?

Niti v enem postu ni doprinesel ničesar drugega kot zdraho - zakaj torej ga moramo še kar naprej gledati?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Kumbaja je izjavil:

Prej bi rad slišal, kako Pošta argumentira postopek / svetuje 'izboljšavo'.

Zakaj naj bi po tvoje pošta morala karkoli argumentiral ali izboljševat postopek? Kako točno je odgovornost pošte kaj dela Ali in kako imaš ti urejen dogovor z njimi glede DDV in uvoza?

EU je kaznovala že marsikatero podjetje z gromozanskimi kaznimi, enako bi to lahko storili z AliExpress, če bi kradel DDV.

Spet lažeš. EU nima nikakršnih pooblastil da kaznuje kogarkoli, ki je izven njihove teritorialne pristojnosti. A lahko daš en primer, kjer je EU kaznovala podjetje v tretji državi?

Preprosto ni logike.

kje pa je logika zadnjih 30 let goljufanja pri uvoznih dajatvah za pošiljke iz kitajske?

Nekako nima smisla kontaktirati AliExpress, pa poznati samo del problema in njegove morebitne 'rešitve' v očeh naših organov.

Bistveno manj smisla ima pričakovat od Pošte, da ti bo iz dobre volje reševala težave, ki jih imaš kot uvoznik s prodajalcem.


lahko začneš tukaj

woman ::

Hvala #SeMiNeSanja in #AEx_1-7 :)

Stran https://www.ship24.com trenutno ne dela, uporabila sem https://parcelsapp.com/en/tracking/ in našla prvotno sledilno številko.

woman ::

woman je izjavil:

Hvala #SeMiNeSanja in #AEx_1-7 :)

Stran https://www.ship24.com trenutno ne dela, uporabila sem https://parcelsapp.com/en/tracking/ in našla prvotno sledilno številko.

Ker ne morem več popravljati prejšnjega prispevka (zakaj tako kratek čas?!), dodajam:
Pošiljka je v Slovenijo prispela 7. 7. 2021, pošta jo je sprejela v obdelavo 31. 8. 2021!?
Skoraj 2 meseca!
Brez komentarja! 8-O

Mare2 ::

woman je izjavil:

woman je izjavil:

Hvala #SeMiNeSanja in #AEx_1-7 :)

Stran https://www.ship24.com trenutno ne dela, uporabila sem https://parcelsapp.com/en/tracking/ in našla prvotno sledilno številko.

Ker ne morem več popravljati prejšnjega prispevka (zakaj tako kratek čas?!), dodajam:
Pošiljka je v Slovenijo prispela 7. 7. 2021, pošta jo je sprejela v obdelavo 31. 8. 2021!?
Skoraj 2 meseca!
Brez komentarja! 8-O

Zlorabljajo svoj monopolni položaj. Pa baje je še državna firma, od stranke. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

AEx_1-7 ::

woman je izjavil:


Ker ne morem več popravljati prejšnjega prispevka (zakaj tako kratek čas?!), dodajam:
Pošiljka je v Slovenijo prispela 7. 7. 2021, pošta jo je sprejela v obdelavo 31. 8. 2021!?
Skoraj 2 meseca!
Brez komentarja! 8-O


Zaradi korektnosti do PS (in ni napad na vas osebno), ni VSE slabo tam (ker sami ne bodo itak tu napisali nic, pa NISO v tem primeru TEZAVA, sem preveril in BREZ NJIH VSEH TEH POSILJK SPLOH NE BI PREJELI)!

Dejansko ta vasa UNREG. posiljka (mikro, samo 33g teze) ni prisla 7/7/2021 09:53, ker je to aproximacija (priblizek, ocena) s strani logistov na viru oddaje posiljke v UZ (Clevya in Yanwen Logistic), IN NE zadnje etape poti (kot je dejansko se zgodila) iz Litve proti LJ, kamor je dejansko prispela okoli 20.08. (ne 7.7.)!

Okvirno sem to sicer ze omenil (lahko poiscete po forumu, pa se nekdo drugi mislim da tudi), da povzamem:

AEx_1-7 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

19 Maj 2021 so mi iz Aliexpresa preko Pickup scan Yanwen, na https://parcelsapp.com/en/tracking pa je zadnji datum
28 Jul 2021 15:00 Arrival in transit country

Zanima me, če ima kdo izkušnje, ali je sploh možno, da dobim to pošiljko?


Domnevam da UZ? Precej zajetni kontingent (50K+) teh posiljk se procesira nekaj zadnjih dni v LJ (iz Litve je prispel s kar precej zamude), tako da odgovor je, dokaj verjetno, pritrdilen.

A '75-Day Buyer Protection Money back guarantee' ste pa uspeli zamuditi?
--++--++--++--++
order with Saver

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

woman ::

#AEx_1-7, hvala. Ni zamere. ;)

Res sem podatke pobrala na strani, ki sem jo navedla in se kaj več nisem poglabljala.
Kitajci so mi ves čas trdili, da je pošiljka že davno tu, a ker o njej pri nas ni bilo ne duha ne sluha, sem na zahtevo dobila full refund.

V vsakem primeru, ne glede na to, kdo je kriv, popotovanje traja res predolgo in pri nakupih manjše vrednosti se običajno ne splača plačevati dražje poštnine.
Sem pa prav za to pošiljko dodatno plačala poštnino - China Post Registered Air Mail.
Očitno tudi to ne pomaga kaj dosti.

AEx_1-7 ::

woman je izjavil:

#AEx_1-7, hvala. Ni zamere. ;)


I know (good girl)!

Vsebinsko na preostanek odgovorim v AE temi ... da ne bomo tukaj vsi off-topic (carina je itak sele NAD 150 EUR).
--++--++--++--++
order with Saver

tikitoki ::

Mogoce kdo ve kako je z vnosom tropskega sadja za lastne potrebe v EU?

AEx_1-7 ::

tikitoki je izjavil:

Mogoce kdo ve kako je z vnosom tropskega sadja za lastne potrebe v EU?


Fito-sanitarno, verjetno no-go (sveze ali konzervirano, niso to kaksne substance slucajno in je troll -- banane z dodatki, kot gotovo poznate?).

Vnos je lahko tudi osebno/fizicno na mejnem prehodu ... edina merodajna instanca za vse primere je Carina/FURS ... vec ne vem.
--++--++--++--++
order with Saver

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

AEx_1-7 ::

Tudi EU je presiroko, ker ni enotno glede uvoza prehrambenih izdelkov.
--++--++--++--++
order with Saver

nooby ::

Zivjo.

Iz UK sem naročil obesek za ključe vse skupaj z poštnino vred ima vrednost 12GBP.

Ima kdo idejo koliko bo carina.

Lp
i7 3770, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1070Ti, 2x 4Gb DDR3

FireSnake ::

goba je izjavil:

Carinska Pošta Slovenije je ena od najbolj nesposobnih carinskih pošt na svetu.
To je sedaj že vsakomur jasno.


Imaš pa izkušnje, s kom vse?

woman je izjavil:

Od pošte sem dobila obvestilo o pošiljki, ki naj bi bila predmet carinskih dajatev.
Nekaj manjših pošiljk (vsaka po nekaj EUR), ki sem jih na AE naročila 5. maja in upala, da bodo tu do. 1. 7. 2021, ni nikoli prispelo, za vse sem odprla dispute in dobila denar nazaj.
Eno zadevo sem naročila kasneje in dobila brez dodatnih stroškov.

Zdaj so mi iz pošte poslali neko oznako/sledilno številko, ki je med temi naročili ni in pojma nimam, za katero izgubljeno pošiljko gre in kaj naj bi bilo v paketu/kuverti. Če bi imela sliko/scan kuverte bi mogoče še ugotovula, tako pa... :|

Kaj lahko storim?


Najbolj pošteno je, da robe, ki je nisi plačala, ne prevzameš in bo romala nazaj.
Ni to logično?

Ali želiš tu tolažbo, da zadevo ukradeš?
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

woman ::

#OgnjenaKača

Hvala lepa za moralni nauk in tolažbo, upam, da oboje deliš tudi tistim, ki vsak dan kradejo več kot omembe vredne vsote.
Glede na to da že kar nekaj pošiljk od AE nisem dobila, denarja nazaj pa tudi ne, nimam pretirano slabe vesti.
Pošiljka je sicer vredna nekaj EUR s poštnino vred.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woman ()

SeMiNeSanja ::

woman je izjavil:

#OgnjenaKača

Hvala lepa za moralni nauk in tolažbo, upam, da oboje deliš tudi tistim, ki vsak dan kradejo več kot omembe vredne vsote.
Glede na to da že kar nekaj pošiljk od AE nisem dobila, denarja nazaj pa tudi ne, nimam pretirano slabe vesti.
Pošiljka je sicer vredna nekaj EUR s poštnino vred.

Res nisi dobila denarja? Jaz sem do sedaj dobil prav vse disput-e povrnjene.

Drugače pa... v pri nakupu ti jamčijo če blago ne prispe do dneva XY, da boš dobil denar nazaj.
Nič ni rečeno, da bi moral vrniti blago, če bi to vendarle prispelo po roku. Zakaj bi si delal stroške, če druga stran ni izpolnila svojih obvez, kot je bilo to dogovorjeno?
Zadeva ni nikakršna kraja. V drugih kupoprodajnih pogodbah imaš ravno tako možnost predvideti penale, če druga stran ne izpolni svojih obvez iz pogodbe.

Druga zgodba pa je 'moralni' odnos do prodajalca. Zagotovo obstaja neka vrednost blaga, kjer bi vsak normalen človek moral imet slabo vest, če nebi vsaj kontaktiral prodajalca, da bi ga vprašal, kaj češ zdaj naresti - ali ti plača poštnino, pa da mu pošlješ nazaj, ali......?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

FireSnake ::

woman je izjavil:

#OgnjenaKača

Hvala lepa za moralni nauk in tolažbo, upam, da oboje deliš tudi tistim, ki vsak dan kradejo več kot omembe vredne vsote.
Glede na to da že kar nekaj pošiljk od AE nisem dobila, denarja nazaj pa tudi ne, nimam pretirano slabe vesti.
Pošiljka je sicer vredna nekaj EUR s poštnino vred.


Aha, če drugi kradejo lahko tudi ti.
Kazanje s prstom te opere krivde?

Ne v mojih očeh.

Vrednost tudi tu nima veze. Kraja je kraja, pa če gre za 50 centov ali milijon.

Pa obilo užitkov ob uporabljanju ukradene robe. Upam, da boš zadevo gledala vsak dan.

In potem se še čudijo eni zakaj v SLO nekateri prodajalci ne pošiljajo?
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

SeMiNeSanja ::

FireSnake je izjavil:

woman je izjavil:

#OgnjenaKača

Hvala lepa za moralni nauk in tolažbo, upam, da oboje deliš tudi tistim, ki vsak dan kradejo več kot omembe vredne vsote.
Glede na to da že kar nekaj pošiljk od AE nisem dobila, denarja nazaj pa tudi ne, nimam pretirano slabe vesti.
Pošiljka je sicer vredna nekaj EUR s poštnino vred.


Aha, če drugi kradejo lahko tudi ti.
Kazanje s prstom te opere krivde?

Ne v mojih očeh.

Vrednost tudi tu nima veze. Kraja je kraja, pa če gre za 50 centov ali milijon.

Pa obilo užitkov ob uporabljanju ukradene robe. Upam, da boš zadevo gledala vsak dan.

In potem se še čudijo eni zakaj v SLO nekateri prodajalci ne pošiljajo?

Kaj pa ti zdaj moraliziraš?

KRAJA bi bila, če bi v roku prejel naročeno blago in kljub temu odprl dispute, češ da robo nisi dobil.

Vse ostalo pa ni nobena KRAJA.
Kaj ni jasno, če ti prodajalec reče, da dobiš denar nazaj, če roba ne bo pri tebi do dneva X? Tu ni nikjer govora o tem, da si karkoli dolžan trgovcu. Ta naj se kar lepo zmeni z prevoznikom, zakaj blago ni dobavil v roku, v katerem je to imel za opraviti.
Vse drugo pa je čista 'dobrota' do trgovca. Definitivno pa ne bo nihče na svoje stroške pošiljal robo nazaj na Kitajsko. Da bi pa ponovno plačeval za nekaj, kar ne potrebuješ več (ker si medtem že drugje naročil, ker trgovec ni izpolnil svoje obveze), bi pa tudi bilo noro.

Me res zanima, če se sam držiš tega, kar pridigaš. Kolikokrat si že pošiljal kaj nazaj, ker si odprl dispute, ko roba ni prišla do roka?

Ta največje barabe so tiste, ki drugim pametujejo, sami pa počno točno to, kar drugi naj nebi smeli.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Imaš prav, ni kraja. Je zatajitev. Zato pač nič manj kaznivo dejanje, ki ga zagovarjajo sprevrženci tvojega ranga. Zdaj pa hitro v nov rant in žalitve.

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Imaš prav, ni kraja. Je zatajitev. Zato pač nič manj kaznivo dejanje, ki ga zagovarjajo sprevrženci tvojega ranga. Zdaj pa hitro v nov rant in žalitve.

Navkljub prepovedi spet jezikaš?

Pri tem seveda ne vidiš lastne žalitve.
Prav ogaben gnus si s tem svojim obnašanjem.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

FireSnake ::

SeMiNeSanja je izjavil:

FireSnake je izjavil:

woman je izjavil:

#OgnjenaKača

Hvala lepa za moralni nauk in tolažbo, upam, da oboje deliš tudi tistim, ki vsak dan kradejo več kot omembe vredne vsote.
Glede na to da že kar nekaj pošiljk od AE nisem dobila, denarja nazaj pa tudi ne, nimam pretirano slabe vesti.
Pošiljka je sicer vredna nekaj EUR s poštnino vred.


Aha, če drugi kradejo lahko tudi ti.
Kazanje s prstom te opere krivde?

Ne v mojih očeh.

Vrednost tudi tu nima veze. Kraja je kraja, pa če gre za 50 centov ali milijon.

Pa obilo užitkov ob uporabljanju ukradene robe. Upam, da boš zadevo gledala vsak dan.

In potem se še čudijo eni zakaj v SLO nekateri prodajalci ne pošiljajo?

Kaj pa ti zdaj moraliziraš?

KRAJA bi bila, če bi v roku prejel naročeno blago in kljub temu odprl dispute, češ da robo nisi dobil.

Vse ostalo pa ni nobena KRAJA.
Kaj ni jasno, če ti prodajalec reče, da dobiš denar nazaj, če roba ne bo pri tebi do dneva X? Tu ni nikjer govora o tem, da si karkoli dolžan trgovcu. Ta naj se kar lepo zmeni z prevoznikom, zakaj blago ni dobavil v roku, v katerem je to imel za opraviti.
Vse drugo pa je čista 'dobrota' do trgovca. Definitivno pa ne bo nihče na svoje stroške pošiljal robo nazaj na Kitajsko. Da bi pa ponovno plačeval za nekaj, kar ne potrebuješ več (ker si medtem že drugje naročil, ker trgovec ni izpolnil svoje obveze), bi pa tudi bilo noro.

Me res zanima, če se sam držiš tega, kar pridigaš. Kolikokrat si že pošiljal kaj nazaj, ker si odprl dispute, ko roba ni prišla do roka?

Ta največje barabe so tiste, ki drugim pametujejo, sami pa počno točno to, kar drugi naj nebi smeli.


Res se ti ne sanja! Roba je zdaj na carini.
Ko dobiš pošto je ne dvigneš in roba bo avtomatično šla nazaj k prodajalcu (tako ali tako je on plačal poštnino).

Nihče ni rekel, da je treba imeti stroške s pošiljanjem nazaj. Od kje ti to, ker je to čisto zavajanje!

In, ja, roba, ki je nisi plačal in njo vzameš je kraja.

Kumbaja je izjavil:

Imaš prav, ni kraja. Je zatajitev. Zato pač nič manj kaznivo dejanje, ki ga zagovarjajo sprevrženci tvojega ranga. Zdaj pa hitro v nov rant in žalitve.


Hvala Bogu! Vsaj nekdo, ki razume.

SeMiNeSanja je izjavil:


Prav ogaben gnus si s tem svojim obnašanjem.


Ti pa sluzasti gnus, ki zagovarja krajo!
FUJ IN FEJ te bodi (če se izrazimo lepo)!
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

SeMiNeSanja ::

FireSnake je izjavil:


Nihče ni rekel, da je treba imeti stroške s pošiljanjem nazaj. Od kje ti to, ker je to čisto zavajanje!

Kaj se zdaj izmotavaš na neko zavajanje?

Govor je bil o tem, kaj imaš TI za vraga za moralizirat.

Pri tem pa si bil naprošen, da podaš osnovo za svojo visoko moralno pozicijo, s katere navzdol pridigaš drugim, kaj imajo ali nimajo za početi.

Bistvo pri tem pa je bilo, da sem te prosil, da nam poveš, koliko krat si TI poslal pošiljko nazaj.

Pa ne govorimo o zadnjih dveh mesecih - prej se namreč pošiljke niso ustavljale na carini. Torej si jo dobil na dom.

Torej gospod moralni apostol: pojasni nam, kaj si vsa ta leta počel, ko nisi Kitajcem kradel? Si jim na lastne stroške pošiljal pošiljke nazaj?

Ali si vsak dan čakal na poštarja in mu rekel, da ne prevzameš te pošiljke, čeprav ni bilo nobene odkupnine?

Wtf, se greš nekega svetnika in drugim soliš palet - potem se pa še obnašaš....nekako neprimerno za 'moralnega apostola'.

Skratka vzemi največjo metlo, ki jo lahko najdeš in začni pometati pred lastnim pragom!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

FireSnake ::

Kdo se izmotava? Jaz sem povedal naravnost in direktno. Kaj ti ni jasno?

Nikoli nisem nič ukradel.
Enkrat se mi je zgodilo, da sem dobil nazaj denar. Nakar je zadeva (kabli za telefon) po teh mesecih od skrajnega roka prišla (takrat še carina ni zaustavljala vsega).
Kontaktiral sem prodajalca in mu preko paypal zadevo plačal. To je normalno! Samo capinom tvojega kova je to tuje, da se zadeva, ki jo dobiš tudi plača. In glede na to, kako si začel cviliti si pokradel kar nekaj robe. Sluzec, sakramenski!

Nakupov samo preko eBay imam skoraj 500.
Kje je še vse ostalo (AE, GB ...).

Da ponovim: gnusi, ki kradejo robo so krivi, da nekateri prodajalci ne pošiljajo v Slovenijo.
Normalno, če so se že opekli.
In potem se eni celo čudijo.

Ja, imam visoke moralne standarde! In taki, kot si ti sem mi GNUSIJO!
Ne samo, da kradete. To, na svoj neumen način, celo želite opravičiti.

Gnusobe je še (preveč) lepa beseda!
Poglej in se nasmej: www.vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Kumbaja ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Imaš prav, ni kraja. Je zatajitev. Zato pač nič manj kaznivo dejanje, ki ga zagovarjajo sprevrženci tvojega ranga. Zdaj pa hitro v nov rant in žalitve.

Navkljub prepovedi spet jezikaš?

Pri tem seveda ne vidiš lastne žalitve.
Prav ogaben gnus si s tem svojim obnašanjem.


Kaksni prepovedi? Kdo si domisljas, da si neotesanec?

Markus386 ::

A mi kdo razlozi foro IOSS-ja in zaračunavanja naše pošte?

Naročiš nekaj na aliexpress, tam ti zaračunajo DDV in čakaš.

IOSS stran ( https://ec.europa.eu/taxation_customs/i... ) pravi:

> What are the advantages of the IOSS?

> The IOSS facilitates the collection, declaration and payment of VAT for sellers that are making distance sales of imported goods to buyers in the EU. The IOSS also makes the process easier for the buyer, who is only charged at the time of purchase, and therefore does not face any surprise fees when the goods are delivered. If the seller is not registered in the IOSS, the buyer has to pay the VAT and usually a customs clearance fee charged by the transporter .

Torej vse plačaš ob nakupu, nobenih presenečenj, razen če prodajalec ni v IOSS sistemu, tam pa plačaš ddv+ stroške naknadno, kar je logično. Torej človek bi pričakoval da nakup od IOSS-compatible prodajalca deluje kot dozdaj, razen da je pač 22% dražje vse.

Pri nas pa - https://www.posta.si/landing/ukinitev-o...

> Ne glede na to, ali bo naslovnik za pošiljko že ob spletnem nakupu poravnal vse obveznosti plačila DDV, bo treba za takšne pošiljke opraviti vse carinske formalnosti, kar vam bomo zaračunali v skladu z veljavnim cenikom.

Torej 2.5eur pri že plačanem DDV-ju... Zakaj?

AEx_1-7 ::

Markus386 je izjavil:

A mi kdo razlozi foro IOSS-ja in zaračunavanja naše pošte?

Naročiš nekaj na aliexpress, tam ti zaračunajo DDV in čakaš.

IOSS stran ( https://ec.europa.eu/taxation_customs/i... ) pravi:

> What are the advantages of the IOSS?

> The IOSS facilitates the collection, declaration and payment of VAT for sellers that are making distance sales of imported goods to buyers in the EU. The IOSS also makes the process easier for the buyer, who is only charged at the time of purchase, and therefore does not face any surprise fees when the goods are delivered. If the seller is not registered in the IOSS, the buyer has to pay the VAT and usually a customs clearance fee charged by the transporter .

Torej vse plačaš ob nakupu, nobenih presenečenj, razen če prodajalec ni v IOSS sistemu, tam pa plačaš ddv+ stroške naknadno, kar je logično. Torej človek bi pričakoval da nakup od IOSS-compatible prodajalca deluje kot dozdaj, razen da je pač 22% dražje vse.

Pri nas pa - https://www.posta.si/landing/ukinitev-o...

> Ne glede na to, ali bo naslovnik za pošiljko že ob spletnem nakupu poravnal vse obveznosti plačila DDV, bo treba za takšne pošiljke opraviti vse carinske formalnosti, kar vam bomo zaračunali v skladu z veljavnim cenikom.

Torej 2.5eur pri že plačanem DDV-ju... Zakaj?


Zato ker pac lahko. Stvari so podrobno prediskutirane ze v AE temi ... da ne bomo tukaj vsi off-topic (carina je itak sele NAD 150 EUR).
Ce stvari poznate, potem kupujete po nacinu DDP in ne DDU (IOSS), pa tudi cakali boste manj.
--++--++--++--++
order with Saver

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AEx_1-7 ()

SeMiNeSanja ::

AEx_1-7 je izjavil:


Ce stvari poznate, potem kupujete po nacinu DDP in ne DDU (IOSS), pa tudi cakali boste manj.

Kot da ti ponujajo možnost izbire.... - ali sem kaj zamudil?

btw.: če so dosedanje pošiljke, ki jih je 'obdelovala' Pošta bile kvazi 'pomanjkljivo označene', pa so zato šle v postopek kljub plačanemu DDV, imam sedaj opravka z pošiljko, za katero me Pošta prosi za podatke - a sama navaja, da se gre za IOSS pošiljko.

Že razumem, da DDP kvazi 'uradno' na tradicionalen način označuje, da je za pošiljko že vse plačano. Toda zakaj vraga se potem zdaj gremo IOSS, če kot kaže, tudi ta ni 'tisto ta pravo' za naše vrle organe?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

SeMiNeSanja ::

FireSnake je izjavil:

Kdo se izmotava? Jaz sem povedal naravnost in direktno. Kaj ti ni jasno?

Nikoli nisem nič ukradel.
Enkrat se mi je zgodilo, da sem dobil nazaj denar. Nakar je zadeva (kabli za telefon) po teh mesecih od skrajnega roka prišla (takrat še carina ni zaustavljala vsega).
Kontaktiral sem prodajalca in mu preko paypal zadevo plačal. To je normalno! Samo capinom tvojega kova je to tuje, da se zadeva, ki jo dobiš tudi plača. In glede na to, kako si začel cviliti si pokradel kar nekaj robe. Sluzec, sakramenski!

Nakupov samo preko eBay imam skoraj 500.
Kje je še vse ostalo (AE, GB ...).

Da ponovim: gnusi, ki kradejo robo so krivi, da nekateri prodajalci ne pošiljajo v Slovenijo.
Normalno, če so se že opekli.
In potem se eni celo čudijo.

Ja, imam visoke moralne standarde! In taki, kot si ti sem mi GNUSIJO!
Ne samo, da kradete. To, na svoj neumen način, celo želite opravičiti.

Gnusobe je še (preveč) lepa beseda!

WTF je narobe s tabo?

KDO je govoril da počne karkoli? S kakšno pravico TI drugim podtikaš kaj da počno?

In SAMO 1x si dobil robo kljub disputu? Pri več kot 500 pošiljkah? Lažeš kot pes!

In še enkrat - če prodajalec zajebe in sem jaz moral zadevo kupiti pri drugem prodajalcu, ker prvi ni dobavil kot je dogovorjeno, nimam popolnoma nobene obveze da mu karkoli plačujem.

Kar je pri tem še slabše - če si plačal direktno na PayPal, sta tako TI, kot prodajalec okradla AliExpress, ker sta ga okolprinesla za njegov delež zaslužka.

No, pa zdaj moraliziraj, gospod zlagani moralni apostol!

Kako že lepo pravijo, da naj vrže kamen tisti, ki nima nobenega greha?

Ti pa moraliziraš in pljuvaš po drugih, sam pa..... eh, sami čudaki so še tu gor, ki se jim gre samo za to, da po drugih pljuvajo.
Včasih smo si na forumih pomagali in svetovali, ne pa hodili gor, da bi se preseravali nad drugimi.
Res žalostno, kam smo prišli!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

In še enkrat - če prodajalec zajebe in sem jaz moral zadevo kupiti pri drugem prodajalcu, ker prvi ni dobavil kot je dogovorjeno, nimam popolnoma nobene obveze da mu karkoli plačujem.

Nimaš pa nikakršne pravice, da si zadevo prilastiš. Tako, kot nimaš pravice žalit vse povprek samo zato, ker se ne strinjamo s tabo. Ampak tvoje "moralno aposotolstvo" si v tej temi že večkrat jasno izpostavil.
Res žalostno, kam smo prišli!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

In še enkrat - če prodajalec zajebe in sem jaz moral zadevo kupiti pri drugem prodajalcu, ker prvi ni dobavil kot je dogovorjeno, nimam popolnoma nobene obveze da mu karkoli plačujem.

Nimaš pa nikakršne pravice, da si zadevo prilastiš. Tako, kot nimaš pravice žalit vse povprek samo zato, ker se ne strinjamo s tabo. Ampak tvoje "moralno aposotolstvo" si v tej temi že večkrat jasno izpostavil.
Res žalostno, kam smo prišli!

Z eno besedo nisem napisal, da si karkoli prilastiš - očitno si funkcionalno nepismen?

Katastrofa, če te kljub prepovedi komentira funkcionalno nepismeni bully!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
««
78 / 80
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Carinska pošta (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8613725 (2007) darkolord
»

Zakaj tako visoka carina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6514145 (3547) BorutK-73
»

Pošta Slovenije in prisilni stroški (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27235274 (17664) AndrejO
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34481599 (36460) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11021194 (17762) Fritz

Več podobnih tem