Forum » Igre » BioShock
BioShock
Tr0n ::
Pripravite svoje vecjedrnike, high-end graficne kartice ali Xbox 360, saj prihaja FPS, ki ga dosedaj v tej obliki se ni bilo.
Avtorji igre Irrational Games (System Shock 2, Tribes: Vengeance, SWAT 4,...) pravijo, da gre za duhovnega naslednika igre System Shock 2. Zgodba se odvija v podvodnem mestu Rapture.
Srce igre je predelan Unreal Engine 3.0, ki laufa tako na DX9, kot tudi DX10 karticah.
Uradna stran
Videos @ GameTrailers
Screenshots @ Gamer's Hell
Wikipedia
Izid: 24. avgust (EU), 21. avgust (US).
Avtorji igre Irrational Games (System Shock 2, Tribes: Vengeance, SWAT 4,...) pravijo, da gre za duhovnega naslednika igre System Shock 2. Zgodba se odvija v podvodnem mestu Rapture.
Srce igre je predelan Unreal Engine 3.0, ki laufa tako na DX9, kot tudi DX10 karticah.
Uradna stran
Videos @ GameTrailers
Screenshots @ Gamer's Hell
Wikipedia
Izid: 24. avgust (EU), 21. avgust (US).
- zavaroval slike: Mavrik ()
Izi ::
Zadevo spremljam že dobro leto in to bo vsekakor ena izmed "must have" iger.
Ampak 3 mesece je še kar nekaj časa za počakati.
Bo pa prišel ravno pravi čas, kajti Avgusta bo Intel močno znižal ceno svojim procesorjem
in takrat bo idealen čas za nabavo enega štirijedrnika za okoli 300 €
Pa še grafično 8. generacije nabavim in bom pripravljen.
Ampak 3 mesece je še kar nekaj časa za počakati.
Bo pa prišel ravno pravi čas, kajti Avgusta bo Intel močno znižal ceno svojim procesorjem
in takrat bo idealen čas za nabavo enega štirijedrnika za okoli 300 €
Pa še grafično 8. generacije nabavim in bom pripravljen.
Tr0n ::
Tale spil bo bomba, ki bo IMHO po zgodbi in izvedbi popapcal Crysis za malco.
You heard it here first! :)
You heard it here first! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Orbit89 ::
Mogoče bom ispadel malo čuden, venda sem samo jaz idini, ki mu gre v nos to o očkotih, malih pučkah pač namigovanja na pedofilstvo ?!!?
LP
LP
Saladin ::
Mogoče bom ispadel malo čuden, venda sem samo jaz idini, ki mu gre v nos to o očkotih, malih pučkah pač namigovanja na pedofilstvo ?!!?
V igri obstaja možnost, da poškoduješ male punčke in od njih vzameš "Adam" oz. "Eve".
Torej da igralcu možnost (ne Big Daddiyem), da škoduje otroku. Vsaka čast ekipi, da je vstavila tako brutalno moralno dilemo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
opeter ::
Ja prava igra za vse sadiste in mazohiste. Moralna dilema? Kje pa, le zaslužek, v tem primermu denar šteje.
To pa, da boš zdaj ubijal male punčke, ali pa eliene je čisto vseeno.
To pa, da boš zdaj ubijal male punčke, ali pa eliene je čisto vseeno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Mogoče bom ispadel malo čuden, venda sem samo jaz idini, ki mu gre v nos to o očkotih, malih pučkah pač namigovanja na pedofilstvo ?!!?
Izpadel si precej čuden in ne samo malo čuden
Trenutno si na srečo edini, se bo pa po izzidu verjetno našlo kar nekaj protestnikov, ampak takrat bo igra že na naših računalniki in je vseeno.
So pa tiste male punčke ena izmed bolj originalnih zadev v igri, že predolgo gredo vse igre po istem kopitu. Sicer pa imajo dotične male punčke hude zaščitnike in nikakor niso tako nedolžne in nebogljene kot izgledajo.
Tudi meni nekaj pravi, da bo BioShock neprimerljivo boljši kot Crysis. Crysisi bo dobra igra ampak bo šel po nekaj mesecih v pozabo kot kakšen Doom in podobne igre.
BioShock pa se zna zapisati v zgodovino najboljših iger, ki za večno ostanejo v spominu podobno kot kakšen SystemShock.
Glede na odličen pedigre, bo BioShock skoraj zagotovo postal legenda (vsaj upam)
SystemShock (Enka je bila boljša kot dvojka) je zame še vedno daleč najboljša igra vseh časov in BioShock ima možnost, da ga končno prekosi in sede na prestol naj igre za naslednji 20 let.
Izi ::
Naj malo opišem igro, za tiste, ki prvič slišite za zadevo.
Zgodba bo brez dvoma odlična ampak o tem nebi razpravljali.
V osnovi gre res za prvoosebno streljačino, potem pa se vse podobnosti z klasičnimi streljačinami nehajo.
- vsako stvar boš lahko uporabil kot orožje.
- biološko bomo modificirali in nadgrajevali svoje telo z raznimi vsadki, injekcijami in podobnimi zadevami
- vlamljali, hackali bomo v raznorazne naprave, sisteme in računalnike, od vlamljanja zaklenjenih vrat z vitrihom pa do hackanja računalnikov za iskanje dragocenih informacij za izdelavo novih stvari ali iskanje kod za odklepanje lock padov za vrata.
- nadgrajevali bomo orožja in celo sami izdelovali in kombinirali različne tipe municije med seboj
- eksperimentirali bomo med mnogimi možnimi načini bojevanja, saj bo sovražnikov malo (glede na ostale streljačine), prav vsak pa ti bo bolj ali manj enakovreden in se bo treba vsakemu posebej posvetiti in izbrati oz. izdelati pravo orožje.
Ujeti bomo v svetu neznanih mogočnih sil in lovila nas bodo genetično modificirana bitja, vse skupaj pa bo prepredeno z smrtonosnimi zaščitnimi sistemi na vsakem koraku
Prav vsak igralec bo lahko igral igro na svoj način.
Ali boš sam sebe z vsadki nadgradil na neslišnega hackerja in poskušal razrešiti uganko, kaj se je v tem skrivnostnem in neznanem podvodnem svetu sploh zgodilo in se seveda rešiti na površje ali pa boš poskušal vse skupaj uničiti in pobiti.
Vsako orožje se bo modificiralo in nadgrajevalo na več načinov, kot je bilo to do sedaj kdaj koli videno
Obstajalo naj bi več sto različnih načinov za odstranjevanje sovražnikov:
- granato boš lahko ujel v zraku in jo vrgel nazaj sovražniku
- lahko ga boš najprej popolnoma zamrznil in ga na to z kladivom razbil na koščke
- lahko boš celo skupino sovražnikov zvabil v vodo in nato v to vodo vključil elektriko z nekaj 1000 Volti
- lahko bo sam izdeloval svoje Molotovke z katerimi boš zažigal sovražnike
- nastavljal boš lahko vse vrste pasti, ki bodo pokončale sovražnike, ki ti bodo poskušali slediti
- lahko boš svojemu sovražniku izpral možgane, da bo postal tvoj telesni stražar, seveda boš rabil kakšno nadgradnjo, ki ti bo povečala tvoje mentalne sposobnosti za kaj takega
- za vsakega sovražnika posebej boš lahko izumil in izdelal svoj tip municije, ki bo najbolj deloval na najbolj šibko točko določenega sovražnika
- sovražne zaščitne sisteme boš lahko predelal, da bodo začeli delovati proti tvojim sovražnikom, za kar boš najbrž rabil hekersko znanje
- kakšne bolj odporne in velike sovražnike boš lahko zažgal z kakšno molotovko in ko bo bežal vanj streljal toplotne rakete, ki pač sledijo ognju
- sovražnika boš lahko tudi okužil z smrtonosnimi virusi ali pa nanj poslal strupene insekte, kar pa najbrž ne bo povzročilo ravno trenutno smrt in bo bolje vse to opraviti iz kakšnega varnega skritega mesta
- z raziskovalnimi napravami boš lahko slikal in skeniral sovražnika, da boš lahko v poiskal njegove šibke točke
- sovražniku se lahko priplaziš od zadaj in ga porineš, da pade po stopnicah ali pa ga pahneš čez rob v spodnje nadstropje, kjer bo obležal nezavesten, kaj boš potem delal z nezavestnim sovražnikom je odvisno od tebe
To je samo majhen delček različnih napadalnih taktik.
Zgodba bo brez dvoma odlična ampak o tem nebi razpravljali.
V osnovi gre res za prvoosebno streljačino, potem pa se vse podobnosti z klasičnimi streljačinami nehajo.
- vsako stvar boš lahko uporabil kot orožje.
- biološko bomo modificirali in nadgrajevali svoje telo z raznimi vsadki, injekcijami in podobnimi zadevami
- vlamljali, hackali bomo v raznorazne naprave, sisteme in računalnike, od vlamljanja zaklenjenih vrat z vitrihom pa do hackanja računalnikov za iskanje dragocenih informacij za izdelavo novih stvari ali iskanje kod za odklepanje lock padov za vrata.
- nadgrajevali bomo orožja in celo sami izdelovali in kombinirali različne tipe municije med seboj
- eksperimentirali bomo med mnogimi možnimi načini bojevanja, saj bo sovražnikov malo (glede na ostale streljačine), prav vsak pa ti bo bolj ali manj enakovreden in se bo treba vsakemu posebej posvetiti in izbrati oz. izdelati pravo orožje.
Ujeti bomo v svetu neznanih mogočnih sil in lovila nas bodo genetično modificirana bitja, vse skupaj pa bo prepredeno z smrtonosnimi zaščitnimi sistemi na vsakem koraku
Prav vsak igralec bo lahko igral igro na svoj način.
Ali boš sam sebe z vsadki nadgradil na neslišnega hackerja in poskušal razrešiti uganko, kaj se je v tem skrivnostnem in neznanem podvodnem svetu sploh zgodilo in se seveda rešiti na površje ali pa boš poskušal vse skupaj uničiti in pobiti.
Vsako orožje se bo modificiralo in nadgrajevalo na več načinov, kot je bilo to do sedaj kdaj koli videno
Obstajalo naj bi več sto različnih načinov za odstranjevanje sovražnikov:
- granato boš lahko ujel v zraku in jo vrgel nazaj sovražniku
- lahko ga boš najprej popolnoma zamrznil in ga na to z kladivom razbil na koščke
- lahko boš celo skupino sovražnikov zvabil v vodo in nato v to vodo vključil elektriko z nekaj 1000 Volti
- lahko bo sam izdeloval svoje Molotovke z katerimi boš zažigal sovražnike
- nastavljal boš lahko vse vrste pasti, ki bodo pokončale sovražnike, ki ti bodo poskušali slediti
- lahko boš svojemu sovražniku izpral možgane, da bo postal tvoj telesni stražar, seveda boš rabil kakšno nadgradnjo, ki ti bo povečala tvoje mentalne sposobnosti za kaj takega
- za vsakega sovražnika posebej boš lahko izumil in izdelal svoj tip municije, ki bo najbolj deloval na najbolj šibko točko določenega sovražnika
- sovražne zaščitne sisteme boš lahko predelal, da bodo začeli delovati proti tvojim sovražnikom, za kar boš najbrž rabil hekersko znanje
- kakšne bolj odporne in velike sovražnike boš lahko zažgal z kakšno molotovko in ko bo bežal vanj streljal toplotne rakete, ki pač sledijo ognju
- sovražnika boš lahko tudi okužil z smrtonosnimi virusi ali pa nanj poslal strupene insekte, kar pa najbrž ne bo povzročilo ravno trenutno smrt in bo bolje vse to opraviti iz kakšnega varnega skritega mesta
- z raziskovalnimi napravami boš lahko slikal in skeniral sovražnika, da boš lahko v poiskal njegove šibke točke
- sovražniku se lahko priplaziš od zadaj in ga porineš, da pade po stopnicah ali pa ga pahneš čez rob v spodnje nadstropje, kjer bo obležal nezavesten, kaj boš potem delal z nezavestnim sovražnikom je odvisno od tebe
To je samo majhen delček različnih napadalnih taktik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Tilk ::
Bioshocka se ze veselim, samo bi se nekaj iz serije SystemShocka bol veselu...igra vem da bo fenomenalna
Mogoce celo kasn DeusEx na takle nacin...sam naglas razmislm..
Glede zahtev pa takole ane...use bol se mi zdi da se en x-box360, pa mis+tipkovnca use bol splaca...man denarja za vec muzike(ne sicer za tiste, ki prisegajo na pc)
Mogoce celo kasn DeusEx na takle nacin...sam naglas razmislm..
Glede zahtev pa takole ane...use bol se mi zdi da se en x-box360, pa mis+tipkovnca use bol splaca...man denarja za vec muzike(ne sicer za tiste, ki prisegajo na pc)
Tilk
Gr0unD Zer0 ::
jupi:D komaj čakam da tistemu malemu frocu razbijem glavo s francozom
p.s. je še komu nenormalno kul, ko big daddy glavnemu karakterju prevrta roko?
zgleda da bo treba res še po xbox it
p.s. je še komu nenormalno kul, ko big daddy glavnemu karakterju prevrta roko?
zgleda da bo treba res še po xbox it
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gr0unD Zer0 ()
frudi ::
kot nekdo, ki mu je System Shock 2 še vedno naj igra vseh časov, se nad BioShockom slinim odkar sem prvič slišal zanj .
in ni treba bit jasnovidec, da ti je jasno, da če bo vsaj pol toliko dober, kot je bil System Shock, bo enostavno osmešil Crysis in ostala generična FPS jajca . in glede na do sedaj objavljene podatke, bodo igralnost, zgodba in vzdušje res zelo Shock-ovski.
in ni treba bit jasnovidec, da ti je jasno, da če bo vsaj pol toliko dober, kot je bil System Shock, bo enostavno osmešil Crysis in ostala generična FPS jajca . in glede na do sedaj objavljene podatke, bodo igralnost, zgodba in vzdušje res zelo Shock-ovski.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
opeter ::
Izi, nisem želel blatiti igre, ker bo le ta resnično fenomenalna. Malo mi gre samo v nos to, da se "zlorabljajo" mali otroci v vseh novih horror-filmih in igrah (npr. FEAR). Ste že igrali System Shock 2 s teksturami v visoki ločljivosti? STHUP
Kaj pa s spremenjenimi modeli v visoki ločljivosti? Rebirth?
SS2 Rebirt Beta 01 - Complemented Version
V Complemented verziji so popravili ženskico na zgornji sliki (sedaj izgleda bolj creepy )
Kaj pa s spremenjenimi modeli v visoki ločljivosti? Rebirth?
SS2 Rebirt Beta 01 - Complemented Version
V Complemented verziji so popravili ženskico na zgornji sliki (sedaj izgleda bolj creepy )
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
Saladin ::
Ideja za REBIRTH je dobra, ampak ta nova midwife ni niti pol grozljiva kot originalna (ostali modeli so kul)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Izi ::
Malo mi gre samo v nos to, da se "zlorabljajo" mali otroci v vseh novih horror-filmih in igrah (npr. FEAR)
Hja, jaz mislim, da je to zato, ker smo ljudje že preveč otopeli in nas na vsem svetu pretrese samo še ena sama stvar in to je smrt človeškega otroka.
Za vse ostalo nam dol visi in tega se izdelovalci filmov in iger zavedajo.
Trpljenje in umiranje odraslih ljudi in živali nikogar več niti malo ne gane in če torej hočeš narediti zadevo vsaj malo grozno je NUJNO, da se noter vključi umiranje in trpljenje malih otrok. Tega bo vedno več, dokler ne bomo postali imuni tudi na to.
Takrat se bodo pa že zmislili kaj drugega. Čez 100 let, ko nas bo na zemlji še trikrat več kot sedaj bo verjetno bo verjetno prava grozljivka edino tista, ko boš med igranjem igre lahko tudi v resnici umrl . Če boš naredil kaj narobe in umrl v igri ti bo recimo eksplodiral monitor in zraven porušil še celotno stanovanje.
Tako bo igranje spet močno adrenalinsko.
Oops, malo me je spet zaneslo.
Če se vrnem k BioShock, je priporočljivo si prebrati uvodno zgodbo na Wikipedii in pa sovražnike, kjer se vse zadeve pojasnijo.
Ti "otroci" so bistveni za zgodbo, ker se hranijo z trupli umrlih in iz njih pobirajo "Adam", ki je bistven za življenje tam doli v tistem mestu pod morjem. Vsi rabijo "Adam", pridobivajo ga lahko pa smo tista bitja v podobi malih punčk. Zakaj izgledajo kot majhni otroci je zelo velik razlog.
Te "male punčke" so v resnici genetsko modificirane morske pošasti, ki šele v zadnjem stadiju razvoja prevzamejo človeško obliko. Za tako obliko so se odločili znanstveniki za genetiko ravno zaradi njihove varnosti, ker bi jih zaradi tega, da bi od njih dobili "Adam" vsi radi pobijali, ampak jih ravno zaradi njihovega izgleda majhnih otrok ne morejo, ker jim pač srce ne da, da bi ubili malo stokajočo punčko, ki te gleda z svojimi velikimi žalostnimi očmi.
Gre se za velikansko moralno dilemo, pred katero bo postavljen tudi vsak igralec igre. Ali ubiti tisto "malo punčko" zaradi "Adama, ki ga potrebuješ za svoje preživetje ali pa poskusiti preživeti kako drugače in poskusiti rešiti te "otroke".
Menda bo tudi to možno, ker naj bi bil igralec nekako nagrajen za pomoč in reševanje teh otrok, kako pa se zaenkrat še ne ve, ker bi to preveč razkrilo zgodbo.
So pa avtorji že v intervjujih objavili, da teh malih punčk v igri nikakor ne boš mogel poškodovati, jih ustreliti ali zažgati. Lahko se boš samo odločil, da jim ukradeš "Adam", ki je del njih in to bo na žalost povzročilo njihovo smrt Poleg tega to bo napadlo še nekaj Zaščitnikov, ki so jih znansveniki poimenovali Veliki očka in so namenjeni kot dodatna zaščita nabiralcem "Adama" poleg njihovega otroškega videza.
Kot vidiš je zgodba precej globoka, več plastna in polna moralnih dilem, kar pri podobnih igrah skoraj nikoli ne vidimo, ker smo vedno samo vojak plačanec, ki pride na neko mesto z namenom, da pobije vse pošasti in se nato vrne domov in to je to
Tukaj pa gre za zgodbo, o mestu Raptor, ki naj bi ga osnoval neki Rus leta 1946 globoko pod morsko gladino (na našem planetu seveda) in naj bi bilo samozadostno, saj bi sami pridelovali hrano in elektriko. Gre se za precej politično zadevo, saj naj bi šlo za individualno mesto ločeno od tedanje Sovjetske zveze, ki naj bi delovalo po popolnoma kapitalističnih zakonih in bi skrbelo bolj za posameznika kot pa za blagor celotne družbe.
Mesto je dejansko uspelo in je svoj razcvet doživljalo okoli leta 1950, ko je bilo na viško svojih moči, prebivalcev pa je bilo že nekaj tisoč.
Potem pa sta dva znanstvenika, ki sta raziskovala morsko dno in življenje odkrila neke morske polže ali nekaj takega, ki so sposobni izločati neke prvinske celice, ki se lahko uporabijo tudi na ljudeh za hitrejše celjenje ran in celo za izboljšanje fizičnih in mentalnih sposobnosti. Tukaj zgodba postane precej komplicirana saj vse temelji na dejanski bitjih in znanstvenih odkritjih. Obstajajo cele znanstvene razprave.
Potem so je tu za eno celo debelo knjigo političnih spletk in pa rivalstva med znanstveniki in napredovanja raziskav vse do odkritja "Adama", ki kmalu postane bisveno gonilo celotnega mesta. Vse je odvisno od njega.
Tukaj je vse hudi komplicirano, ampak kot ponavadi na koncu kjer se začneta mešati politika in znanost gre vse k vragu
Ljudje se začno spreminjati, jasno pride tudi do vojne in tu pridejo na vrsto vojaške raziskave, kjer ugotovijo kako "Adam" uporabljati v vojaške namene z kombiniranjem tehnologije in genetskih mutacij, kar te lahko naredi skoraj super vojaka, seveda pa med procesom izgubiš vso človečnost
V vojni so seveda izgubljeni vsi naravni viri za pridobivanje "Adama", vsi pa so sedaj že odvisni od njega. Zgodba se še pa še zapleta ampak, lahko sio predstavljate, da vse to vodi v neizogibno katastrofo.
In nekje na tej točki zgodbe se bomo pojavili mi kot igralec, ki kot pilot letala strmoglavimo v morje sredi oceana. Seveda je po naključju v bližini nek svetilnik, ki je medna povezan z tem mestom na dnu morja. To bo menda že v uvodnem filmu, ko se potem nekako znajdemo v tem ogromnem mestu na dnu morja in seveda poskušamo preživeti in pa sproti razkrivamo zgodbo, ki bi bila bolj primerna za debelo napeto knjigo kot pa za računalniško igro.
Izi ::
Za PC in pa za Xbox 360
In naj dodam, da kolikor mi je znano, bo kot prava dobra stara igra samo za Single player.
Ne bo nobenega večigralstva prek mreže ali interneta.
In naj dodam, da kolikor mi je znano, bo kot prava dobra stara igra samo za Single player.
Ne bo nobenega večigralstva prek mreže ali interneta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Gr0unD Zer0 ::
te punčke so morske pošasti?
where's my shotgun...
mene ravno ne bo pretresla "smrt" teh par poligonov in tekstur zaradi poligonov in tekstur v moji poligonski in teksturirani roki... it's just a game
ampak neglede na skoraj zagotovo superiornost špila nad vsem kar smo do sedaj videli, mam slutnje, da se ravno ne bo prodajal kot tople žemljice, ker zna biti konkretno težak ter zablojen, ker ima igralec preveč proste roke, in se enostavno zgubi...
where's my shotgun...
mene ravno ne bo pretresla "smrt" teh par poligonov in tekstur zaradi poligonov in tekstur v moji poligonski in teksturirani roki... it's just a game
ampak neglede na skoraj zagotovo superiornost špila nad vsem kar smo do sedaj videli, mam slutnje, da se ravno ne bo prodajal kot tople žemljice, ker zna biti konkretno težak ter zablojen, ker ima igralec preveč proste roke, in se enostavno zgubi...
Izi ::
ker zna biti konkretno težak ter zablojen, ker ima igralec preveč proste roke, in se enostavno zgubi...
Težak bo, to ni dvoma, ampak izgubiti se po moje ne moreš.
Še vedno so v osnovi samo sobe in hodniki. Povsod so seveda okna, kjer se vidi celotno morsko dno ampak zunaj, kolikor mi je znano ne bomo nič plavali. Bo pa nekaj predelov poplavljenih in nasploh bo vse precej mokro. Eno celo ekipo so imeli najeto samo za izdelavo efektov za vodo, povsod je polno luž, vse povsod teče in kaplja voda in občutek je kot, da bo v kratkem vse skupaj zalila voda.
Tukaj ne bo dirjanja in streljanja na vse kar se premika. Ramboti bodo tako kot v resničnem svetu končali mrtvi v nekaj sekundah.
Igranje bo po moje bolj podobno RPG kot FPS.
Tukaj zavzameš eno sobo tako, da pobiješ enega ali dva sovražnika, nato onesposobiš morebitne varnostne naprave in kamere, potem pa pride na vrsto preiskovanje sobe. Pobrati moraš vse možne predmete in municijo, ki jo bo vedno primanjkovalo. Ko vse pretakneš narediš načrt v katero sobo se boš podal naprej, napolniš orožja in se nafilaš z nekaj injekcijami, in nato jurišaš v naslednjo sobo, kjer upaš, da boš našel kaj uporabnega.
Bolj kot klasično orožje bomo po moje uporabljali injekcije in vsadke za uporabo telekineze in sproščanje elektrike direkt iz roke podobno kot kakšen temni Jedi iz vojne zvezd
Glede prodaje mene ne bi skrbelo, saj je bila igra že izbrana za najboljšo igro na lanskoletnem E3 šovu, pobrala je že kar nekaj nagrad še predno je bila sploh končana in na spletu je že precej klubov oboževalcev.
Igra je igrabilna že skoraj leto dni in zadnje leto jo samo pilijo in pobijajo žužke, tako, da imam upanje, da bomo končno enkrat po dolgem času dobili igro, ki ne bo potrebovala 10 popravkov po 300 MB, preden bo sploh mogoče priti do konca, kot se zadnje čase redno dogaja
Pravijo tudi, da Demo verzije ne bo.
Gr0unD Zer0 ::
no, to pa je fajn...
ne pa da dajo nedokončan špil na police, ter čakajo da uporabniki stestirajo špil in ko je dovolj žužkov, se dvignejo delat patch
ampak če bomo sami tam, kdo nam bo pol dajal kake napotke ter cilje misij? ali bo na principu najdi zaprta vrata, prešnofaj celo mesto da najdeš predmet za odpret zadevo, ter tam najdeš spet na podoben način zaprta vrata, ki potrebujejo drugi item?
po eni strani full čakam špil, po drugi strani pa se bojim da bo prekompleksen
ne pa da dajo nedokončan špil na police, ter čakajo da uporabniki stestirajo špil in ko je dovolj žužkov, se dvignejo delat patch
ampak če bomo sami tam, kdo nam bo pol dajal kake napotke ter cilje misij? ali bo na principu najdi zaprta vrata, prešnofaj celo mesto da najdeš predmet za odpret zadevo, ter tam najdeš spet na podoben način zaprta vrata, ki potrebujejo drugi item?
po eni strani full čakam špil, po drugi strani pa se bojim da bo prekompleksen
Mavrik ::
Ground Zero: V System Shocku 2 tudi ne srečaš ene žive osebe, pa maš vedno nek objective.
The truth is rarely pure and never simple.
Saladin ::
Ground Zero: V System Shocku 2 tudi ne srečaš ene žive osebe, pa maš vedno nek objective.
Pravzaprav jih najdeš kar nekaj - ampak le za kratek čas ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Izi ::
če bomo sami tam, kdo nam bo pol dajal kake napotke ter cilje misij? ali bo na principu najdi zaprta vrata, prešnofaj celo mesto da najdeš predmet za odpret zadevo, ter tam najdeš spet na podoben način zaprta vrata, ki potrebujejo drugi item?
Čakaj stari, kakšne misije? Saj nisi plačani vojak, da bi te pošiljali na misije. Kot sem že napisal si navaden pilot, ki je imel nesrečo in strmoglavil v morje in se torej po nesreči znašel v tem skrivnostnem mestu.
Po logiki imaš torej eno samo misijo in sicer, da se rešiš iz tega mesta, zraven pa še odkrivaš odlično zgodbo.
Sicer ne vem, ampak tako predvidevam. Preživeti in se rešiti je pomoje zadostenj cilj, ki po vsej verjetnosti ne bo lahek. Če se boš hotel rešiti boš moral najprej ugotoviti kaj se je sploh zgodilo.
Nima pojma ali so že vsi mutirani in nečloveški ali pa je še kje kakšen doktor, ki ga bo potrebno rešiti in nas bo po stari navadi poslal na kakšno zapleteno misijo. To pač še ni znano.
Močno pa dvomim, da bomo pobirali kjučke, ki na drugem koncu mesta odprejo neka vrata. To smo vendar že nič kolikokrat počeli, avtorji pa se hvalijo, da bo to igra, ki se bo izognila vsem dosedanjim klišejem v žanru prvoosebnih streljačin. Torej mislim, da iskanje raznobarvnih ključkov, ne bo bistvo te igre
Gr0unD Zer0 ::
aha... nekam na metroid prime vleče vse skupaj...
razen da je bolj grozljivo vse..
misije pač...
da maš neko potrditev da si nekaj dosegel... ne pa da bluziš po mestu ter kolješ folk/bežiš pred njimi
oziroma neke mejnike...
nwm kak bi razložil vse skupaj
razen da je bolj grozljivo vse..
misije pač...
da maš neko potrditev da si nekaj dosegel... ne pa da bluziš po mestu ter kolješ folk/bežiš pred njimi
oziroma neke mejnike...
nwm kak bi razložil vse skupaj
ahac ::
Crysisi bo dobra igra ampak bo šel po nekaj mesecih v pozabo kot kakšen Doom in podobne igre.
BioShock pa se zna zapisati v zgodovino najboljših iger, ki za večno ostanejo v spominu podobno kot kakšen SystemShock.
Doom je šel v pozabo? Doom?
Sorry, ampak za večino igralcev (sploh pa neigralcev) Doom pomeni veliko več kot SystemShock.
Mogoče bom ispadel malo čuden, venda sem samo jaz idini, ki mu gre v nos to o očkotih, malih pučkah pač namigovanja na pedofilstvo ?!!?
Hm.. vidiš punčko in "očkota" pa takoj pomisliš na pedofilstvo? To je zaskrbljujoče. Na tvojem mestu bi se vprašal zakaj te prikaz punčke v igri spomne ravno na to.. ker mislim, da večine normalnih ljudi ne.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
frudi ::
Sorry, ampak za večino igralcev (sploh pa neigralcev) Doom pomeni veliko več kot SystemShock.
samo zato, ker večina igralcev System Shocka sploh ni igrala.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
A. Smith ::
>>>>Crysisi bo dobra igra ampak bo šel po nekaj mesecih v pozabo kot kakšen Doom in podobne igre.
>>>Doom je šel v pozabo? Doom?
Tole je malce offtopic ampak kaj čmo...
A je možno, da je Izi mislil na Doom3? Ker po pravici povedano, več kot dodelane grafike, generične zgodbe in nekaj dobrih efektov, igra res ni ponujala. In prav ima, kdor je mnenja, da je igra že pozabljena. Tudi dobra prodaja in ves hype okrog igre sta bila rezultata stare slave.
Če pa smo pri stari slavi in prvih dveh delih trilogije, je treba prizati, da je igra Doom1 prinesla v žanr še pa še novih stvari, poleg tega da je bila ena prvih 3d streljačin. In utonila v pozabo - ne bo...
Zanimivo pri tem je, kako Carmackov koncept iger (J.C.: Vloga zgodbe v igrah je približno taka, kot v porno filmih; it's there but it doesn't really matter) postopoma izginja iz prizorišča. Zadnja uspešna igra, ki je po mojem mnenju sledila temu vzorcu, je bila Serious Sam (sedaj tudi pozabljena). Kljub starosti igre pa naprimer obstaja ogromno ljudi, ki še vedno preigravajo System shock2 ter Deus ex. Sploh slednji je postavil nekakšen benchmark, kako naj izgledajo igre, ki hočejo ostati znane po filozofiji in vzdušju.
>>>Doom je šel v pozabo? Doom?
Tole je malce offtopic ampak kaj čmo...
A je možno, da je Izi mislil na Doom3? Ker po pravici povedano, več kot dodelane grafike, generične zgodbe in nekaj dobrih efektov, igra res ni ponujala. In prav ima, kdor je mnenja, da je igra že pozabljena. Tudi dobra prodaja in ves hype okrog igre sta bila rezultata stare slave.
Če pa smo pri stari slavi in prvih dveh delih trilogije, je treba prizati, da je igra Doom1 prinesla v žanr še pa še novih stvari, poleg tega da je bila ena prvih 3d streljačin. In utonila v pozabo - ne bo...
Zanimivo pri tem je, kako Carmackov koncept iger (J.C.: Vloga zgodbe v igrah je približno taka, kot v porno filmih; it's there but it doesn't really matter) postopoma izginja iz prizorišča. Zadnja uspešna igra, ki je po mojem mnenju sledila temu vzorcu, je bila Serious Sam (sedaj tudi pozabljena). Kljub starosti igre pa naprimer obstaja ogromno ljudi, ki še vedno preigravajo System shock2 ter Deus ex. Sploh slednji je postavil nekakšen benchmark, kako naj izgledajo igre, ki hočejo ostati znane po filozofiji in vzdušju.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Tr0n ::
Dobro, da si omenil id Software in John Carmack. Fantje namrec pripravljajo nov engine in nov IP. JC se je zgleda vrnil v obrt pisanja 3D pogonov. :)
http://kotaku.com/gaming/top/carmacks-new-engine-drives-new-franchise-264820.php
http://kotaku.com/gaming/top/carmacks-new-engine-drives-new-franchise-264820.php
Izi ::
Ja seveda, v mislih sem imel Doom 3. Bilo ga je užitek preigrati, ampak ta hip se komajda spomnim, za kaj se je šlo, če se je sploh za kaj šlo
Doom 1 je bil neprimerljivo boljši od Doom 3, še vedno se spomnim tistih precej pustih hodnikov, čeprav zgodbe tudi tam ni bilo kaj prida, ampak je bil pa nekaj dotlej nevidenega in že zato ostane v spominu.
Medtem ko imam celotno zgodbo iz SystemShocka 1, po dobrih 13 letih še vedno pred očmi.
Še vedno se spomnim, da sem jo začel igrati in takoj nehal, ker sem imel 486-66, ki nikakor ni zmogel te igre, nato sem pol leta stradal in šparal ves denar, da sem si lahko kupil takrat največje čudo tehnike Pentium 100, ki pa je že lepo prebavil igro in takrat me kakšen mesec ni bilo na spregled
To, da je Deus Ex za marsikoga naj igra je samo zato, ker je "najnovejša" saj je iz leta 2000 in System Shocka marsikdo ni igral, ker je bil takrat še premlad ali pa ga sploh še ni bilo, sedaj je pa že preveč zastarel, da bi lahko užival v njem. System Shock je iz leta 1994, drugi pa iz leta 1999.
Drugi del Deus Ex, imenovan Deus Ex: Invisible War, pa je bil vsaj zame hudo razočaranje.
Zame je še vedno najboljša igra prvi System Shock iz leta 1994, Deus Ex in System Shock 2 pa sta si kar nekako enakovredni in si lahko delita drugo mesto.
Je pa Carmack brez dvoma legenda, ampak ne toliko zaradi dobrih iger ampak zaradi najboljših motorjev za igre, ki jih kasneje vsi kupijo in šele takrat se lahko nadejamo kakšne igre, ki ti ostane v spominu.
Doom 1 je bil neprimerljivo boljši od Doom 3, še vedno se spomnim tistih precej pustih hodnikov, čeprav zgodbe tudi tam ni bilo kaj prida, ampak je bil pa nekaj dotlej nevidenega in že zato ostane v spominu.
Medtem ko imam celotno zgodbo iz SystemShocka 1, po dobrih 13 letih še vedno pred očmi.
Še vedno se spomnim, da sem jo začel igrati in takoj nehal, ker sem imel 486-66, ki nikakor ni zmogel te igre, nato sem pol leta stradal in šparal ves denar, da sem si lahko kupil takrat največje čudo tehnike Pentium 100, ki pa je že lepo prebavil igro in takrat me kakšen mesec ni bilo na spregled
To, da je Deus Ex za marsikoga naj igra je samo zato, ker je "najnovejša" saj je iz leta 2000 in System Shocka marsikdo ni igral, ker je bil takrat še premlad ali pa ga sploh še ni bilo, sedaj je pa že preveč zastarel, da bi lahko užival v njem. System Shock je iz leta 1994, drugi pa iz leta 1999.
Drugi del Deus Ex, imenovan Deus Ex: Invisible War, pa je bil vsaj zame hudo razočaranje.
Zame je še vedno najboljša igra prvi System Shock iz leta 1994, Deus Ex in System Shock 2 pa sta si kar nekako enakovredni in si lahko delita drugo mesto.
Je pa Carmack brez dvoma legenda, ampak ne toliko zaradi dobrih iger ampak zaradi najboljših motorjev za igre, ki jih kasneje vsi kupijo in šele takrat se lahko nadejamo kakšne igre, ki ti ostane v spominu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
destroyer2k ::
Ja no to glih ne drži da je doom3 šel v pozabo. Ker bi se presenetli kdor vse ve za doom3.
opeter ::
Po mojem je Quake 4 dosti boljši, kot Doom 3 (recimo Quake-e ravnokar igram, tak da). Doom je bil nekako "enoličen". Kako naj to razložim? Hmm... torej Quake 4 ima vsaj nekaj odprtih prostorov, pravtako Prey. V Doom 3-ki pa si se ves čas podil po nekih hodnikih s cevmi, dobro, bilo je tudi nekaj podzemlja, ampak ni bilo kaj dosti raznoliko (razen na koncu, ko si prišel v pekel ).
Quake 4 je že malo boljši, ampak še vedno se ne more primerjat s kakim Serious Sam, Painkiller, Far Cry, Heretic 1, Hexen in Hexen II, Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood serija, Shogo, Rise of the Triad itn... upam, da bo BioShock malo bolj raznolik in razgiban.
Quake 4 je že malo boljši, ampak še vedno se ne more primerjat s kakim Serious Sam, Painkiller, Far Cry, Heretic 1, Hexen in Hexen II, Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood serija, Shogo, Rise of the Triad itn... upam, da bo BioShock malo bolj raznolik in razgiban.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
A bo to ovitek za igro?
Izgleda odlično. Jezni "Veliki očka" z svojim vrtalnikom in v ozadju se boječe skriva "Mala sestrica".
Je pa res, da bo taka naslovnica odvrnila od nakupa marsikaterega starša, ki ga kaj skrbi za duševno zdravje svojih otrok
Izgleda odlično. Jezni "Veliki očka" z svojim vrtalnikom in v ozadju se boječe skriva "Mala sestrica".
Je pa res, da bo taka naslovnica odvrnila od nakupa marsikaterega starša, ki ga kaj skrbi za duševno zdravje svojih otrok
Mavrik ::
Je pa res, da bo taka naslovnica odvrnila od nakupa marsikaterega starša, ki ga kaj skrbi za duševno zdravje svojih otrok
Starši svojim otrokom res ne bi smeli kupovat iger z "M" oznako.
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Zato pa je oznaka MATURE 17+
Ah, se oproščam, sploh nisem opazil, da je ta igra SAMO ZA ZRELE
Tako je še bolje, saj se potem nihče ne bo mogel pritoževati nad nasiljem v igri.
Zaradi mene bi ji lahko dali tudi oznako ADULT 21+, ker so dandanašnji 17 do 21 letniki vsaj pomoje še premalo zreli, da bi dojeli bistvo in potrebo za nasilje v tej zanimivi zgodbi, ampak ADULT 21+ je verjetno rezervirana samo za pornografijo, kar je seveda napačno, saj si za pornografijo zrel precej prej kot pa za nasilje.
Gr0unD Zer0 ::
ali pa bo pritegnila kakega fotra in bo frocu zaplenil xbox, ženo poslal k poštarju, sam pa okupiral dnevno z 52 colnim tvjem
TechBeats ::
Carski špil bo to, hehe komi čakam, grafika je res bolana, sploh pa voda-zelo dodelana. Da ne govorim o detajlih karakterjev in okolice hudooo
AciD TriP
Tr0n ::
1UP Preview za Xbox360
Vsebuje spoilerje.
"So while there's been a lot of talk about whether BioShock is more of a shooter or more of an RPG, it seems -- in the first few hours, at least -- to be a first-person action game that involves a lot of shooting, but involves a lot of other stuff as well.
In the first couple hours, the game looks incredible, controls very well, has fantastic pacing and atmosphere, and yet still feels like it's just getting started. Now the challenge is on for the rest of the game."
Vsebuje spoilerje.
"So while there's been a lot of talk about whether BioShock is more of a shooter or more of an RPG, it seems -- in the first few hours, at least -- to be a first-person action game that involves a lot of shooting, but involves a lot of other stuff as well.
In the first couple hours, the game looks incredible, controls very well, has fantastic pacing and atmosphere, and yet still feels like it's just getting started. Now the challenge is on for the rest of the game."
Gr0unD Zer0 ::
i like the water and fire
drugače pa ni ravno nič kaj novih prijemov glede izmenjevanja svinca
upam da bojo ti plasmidi igrali kako večjo vlogo tudi pri ugankah
drugače pa ni ravno nič kaj novih prijemov glede izmenjevanja svinca
upam da bojo ti plasmidi igrali kako večjo vlogo tudi pri ugankah
Samsung06 ::
Pogledal vse dane filmčke in moram rečt, da ga bo Crysis grafično ubov. Nič posebnega v špilu.
Gr0unD Zer0 ::
ko boš sprobal na svojem kompu, kaj bo bolj tekoče laufalo, boš lahko trdil, keri špil ubija in keri ne...
frudi ::
Pogledal vse dane filmčke in moram rečt, da ga bo Crysis grafično ubov. Nič posebnega v špilu.
in to ima kakršnokoli vezo s kvaliteto igre, ker...???
če bi prebral kak post več v tej temi, bi ti bilo jasno, da za razliko od Crysis in ostalega FPS sranja, povdarek v BioShocku ni na grafiki (čeprav bo tudi ta vrhunska), temveč na igralnosti. tako kot že v System Shocku...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Izi ::
Dam roko v ogenj, da Samsung06 še ni dopolnil 17+ in zanj igra tako ali tako ni primerna
Vem, da je prepovedani sadež ponavadi najslajši, ampak pri igrah ni tako. Ta igra zna biti najstnikom enostavno dolgočasna, ker streljanje ni v ospredju in bo treba (vsaj upam) od časa do časa uporabiti tudi kakšno taktiko ali celo rešiti kakšno uganko.
Tudi, če bi bil v BioShocku motor in grafika iz Quake 2 bi še vedno brez problema pometel z Crysis.
Mi, ki smo že 30+ , se Crysisa verjetno ne bomo niti dotaknili, ker vsaj zame mora biti v igri vsaj nekaj elementov iz FRP, drugače umrem od dolgčasa.
Ga ni denarja, da bi jaz igral čisti FPS, ne glede na superiorno grafiko.
Torej, za vsakega nekaj. Tisti do 17+ bodo igrali samo Crysis, tisti med 17+ in 30+ bodo igrali oboje, tisti nad 30+ pa samo BioShock
Vem, da je prepovedani sadež ponavadi najslajši, ampak pri igrah ni tako. Ta igra zna biti najstnikom enostavno dolgočasna, ker streljanje ni v ospredju in bo treba (vsaj upam) od časa do časa uporabiti tudi kakšno taktiko ali celo rešiti kakšno uganko.
Tudi, če bi bil v BioShocku motor in grafika iz Quake 2 bi še vedno brez problema pometel z Crysis.
Mi, ki smo že 30+ , se Crysisa verjetno ne bomo niti dotaknili, ker vsaj zame mora biti v igri vsaj nekaj elementov iz FRP, drugače umrem od dolgčasa.
Ga ni denarja, da bi jaz igral čisti FPS, ne glede na superiorno grafiko.
Torej, za vsakega nekaj. Tisti do 17+ bodo igrali samo Crysis, tisti med 17+ in 30+ bodo igrali oboje, tisti nad 30+ pa samo BioShock
Evil mind ::
Jst sm star 14 pa ga bom igral. Sem gledal na wikiju je SS 2 prejel kar nekaj nagrad. Zgleda, da bo to tudi izmed najbolših iger.
Izi ::
Jst sm star 14 pa ga bom igral.
Kaj pa starši pravijo na to?
Potem te bo pa ponoči tlačila mora in boš spet začel močiti posteljo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bioshock 4Oddelek: Igre | 5713 (353) | oo7 |
» | BioShock Infinite (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 23228 (4770) | oo7 |
» | Bioshock 2Oddelek: Igre | 3813 (1725) | dronyx |
» | Medal Of Honor Airborne (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 10422 (5721) | MKC00 |
» | DX 10 ali DX 9 grafa? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 39138 (23357) | macgajver |